Göteborg: - Verksamhetschef - Attendo Kombinationsboenden i Göteborg

Hitta ansökningsinfo om jobbet - Verksamhetschef - Attendo Kombinationsboenden i Göteborg i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-06-28 // Varaktighet: Heltid

Välkommen till en värderingsstyrd organisation
Attendo Kombinationsboende i Göteborg har två korttidsboenden på Lundvägen i Partille och Danskavägen i Göteborg. Stödboendena är riktade till vuxna personer med psykiskt funktionsnedsättning. Lundvägen erbjuder 12 platser och Danskavägen erbjuder 11 platser.
Vi erbjuder individuell utveckling i en trygg miljö för våra inskrivna klienter. Vi arbetar med samsjuklighet, tidigare missbruk och olika psykiatriska diagnoser genom miljöterapeutiska metoder, MI och låg affektivt bemötande. Verksamheterna är tillståndspliktig hos IVO enligt SoL 7 kap. 1 § första stycket 3 socialtjänstlagen (2001:453) , hem för viss annan heldygsnvård.
I din roll som Verksamhetschef arbetar du självständigt med att driva, leda och utveckla verksamheten. Du rapporterar direkt till Regionchef. Du ingår i en kompetent ledningsgrupp där du får stöd och vägledning för att nå framgång i din roll. Vi har en decentraliserad organisation där du får utrymme att utveckla dina idéer och ledarstil.

Beskrivning av tjänsten
Som verksamhetschef ansvarar du för verksamhetens medarbetare, kvalitet, ekonomi och kundkontakter. Du får tillgång till ett färdigt koncept som grundar sig på ett väl inarbetat kvalitetsarbete och ett systematiskt arbetsmiljöarbete med stöd från regionala resurser samt kvalitets-, ekonomi-, marknads- och HR-avdelning.
Du har förmåga att skapa en god och samverkande anda i medarbetargruppen liksom med externa kontakter. Du arbetar systematiskt för att utveckla verksamheten så att den ger medarbetarna de bästa förutsättningarna för att ge god omsorg med kvalitet.
Arbete är dagtid, vardagar och tjänstgöringsgraden är heltid 100% fördelat på båda verksamheterna. Tillträde enligt överenskommelse.

Vi erbjuder
Utbildningar
Utvecklingsmöjligheter
Personalförmåner
Trygga anställningsvillkor
Digitala arbetsverktyg

Kvalifikationer
Du har relevant högskoleutbildning så som socionom, beteendevetare eller annan högskoleutbildning som ger likvärdig kompetens. Tjänsten kräver att du har minst 2 års erfarenhet av ledande befattning inom social omsorg, meriterande inom målgruppen socialpsykiatri och/eller LSS.
Vi söker dig som sätter kunden i centrum och vill skapa värde för dem och deras anhöriga. Du är trygg i ditt ledarskap, kommunikativ och förtroendeingivande. Vi lägger vikt vid att du är resultatorienterad och drivs av ständig förbättring. Du är engagerad, flexibel och arbetar strukturerat så väl i grupp som självständigt.
Ytterligare erfarenhet från servicesektorn och/eller erfarenheter inom försäljning är meriterande.
Resor i tjänsten förekommer, körkort är ett krav.
En förutsättning för tillsättning av tjänsten är att Du uppfyller kraven för att stå på IVO tillstånden för dessa verksamheter.

Om Attendo
På Attendo arbetar vi helhjärtat med att ge trygghet och omsorg till människor som behöver stöd i vardagen. Vår omsorg utgår från mänskliga möten – stunder där vi visar att vi bryr oss om varandra. Vi kallar det Med hjärta för omsorg.
Attendo har en bred verksamhet där du får möjlighet att utvecklas utifrån dina intressen och kompetenser. Vi erbjuder karriärvägar med möjlighet till personlig utveckling där du kan göra skillnad.
Vi tror att delaktighet, tydlig kommunikation och ett närvarande ledarskap leder till trivsel och arbetsglädje.
Attendo är en lärande organisation och välkomnar nya idéer och initiativ för att vi tillsammans ska kunna utveckla omsorgen framåt.
Våra värderingar Omtanke, Engagemang och Kompetens vägleder oss i vårt arbete för att kunderna ska trivas och känna självständighet.
Vi erbjuder kollektivavtal, tjänstepension och avtalsförsäkringar för att ge dig en trygg anställning. Som medarbetare får du även del av förmåner, däribland friskvårdsbidrag, attraktiva erbjudanden och rabatter via förmånsportalen Benify.
Före anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visar upp.
Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd.
Välkommen med din ansökan – tillsammans gör vi omsorgen bättre!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Enhetschef inom socialtjänst

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Enhetschef inom socialtjänst.

Enhetschef till avdelning Vuxen Socialförvaltningen Hisingen

Läs mer Apr 24
Nytt
Socialförvaltningen Hisingen är en del av socialtjänsten i Göteborgs Stad. Vi är en av fyra socialförvaltningar. Vi arbetar målmedvetet för att skapa en bättre vardag för invånarna på Hisingen.
Vi erbjuder stöd inom individ- och familjeomsorg, socialjour, hjälp vid missbruk och i integrationsfrågor. Vi arbetar även med fritidsverksamhet samt förebyggande arbete kring till exempel folkhälsoarbete, samhällsplanering, lokalt trygghetsarbete och integrationsfrågor.
Vill du ha ett viktigt och meningsfullt arbete, välkommen till oss på Socialförvaltningen Hisingen!

ARBETSUPPGIFTER
Vuxenenheten inom SF Hisingen arbetar med vuxna brukare från 25 år som har en problematik med skadligt bruk/beroende, samsjuklighet och kriminalitet. Verksamheten är belägen på socialkontoret på Dunfins gata i Backa.

Enheten kommer på grund av sin storlek att delas i två lika stora enheter, som fortsatt kommer att ha samma uppdrag. Målsättningen med delningen är att skapa goda förutsättningar för att kunna ha ett nära ledarskap och att genom beslutade personalförstärkningar få två enheter med bra förutsättningar till en god arbetsmiljö med gynnsam arbetsbelastning för samtliga medarbetare.
De båda enheterna kommer också fortsatt att ha ett fortsatt nära samarbete i det vardagliga arbetet.

Varje enhet kommer att bestå av en enhetschef, två 1:e socialsekreterare och 14 socialsekreterare.
Vi söker med anledning av enhetens delning en ny enhetschef till en av de nybildade enheterna.

I uppdraget som enhetschef inom socialförvaltningen Hisingen ingår att säkerställa att det dagliga arbetet på enheten bedrivs ändamålsenligt, med god kvalitet och på ett ekonomiskt hållbart sätt utifrån ditt budgetansvar. Du förväntas driva din enhet enligt gängse lagar, rutiner och riktlinjer, samt att tillsammans med dina medarbetare arbeta med de politiskt uppsatta målen och övriga väsentliga utvecklingsfrågor.

I ditt uppdrag ingår också ett arbetsmiljöansvar för medarbetarna på din enhet, som innebär att arbetsmiljöarbetet ska ske enligt gällande lagar och riktlinjer, samt att den fackliga samverkan sker enligt samverkansavtalet och i god dialog.


KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har en högskoleexamen som socionom (eller annan examen inom område som arbetsgivaren bedömer som likvärdig) och som har erfarenhet av myndighetsutövande arbete inom socialtjänsten med de aktuella målgrupperna.
Det är meriterande om du har tidigare chefserfarenhet eller annan erfarenhet av arbetsledande positioner inom liknande verksamhet.

Vi vill att du är mål- och resultatinriktad i ditt arbete och att du på ett bra sätt kan engagera medarbetarna i enhetens målarbete och verksamhetsutveckling.
Vardagen består av många samverkans- och samarbetsforum i enhetschefsrollen, vilket kräver att du har god förmåga till konstruktivt och utvecklande samarbete med andra.
Det är viktigt att du är kommunikativ i ditt ledarskap och att du känner dig trygg i din roll som chef.
Ny socialtjänstlag och samsjuklighetsutredningens kommande slutsatser kommer att påverka socialtjänstens arbete med de aktuella målgrupperna och du behöver därför vara bra på att kunna driva utvecklings- och förändringsarbete med både interna och externa aktörer. Det är också viktigt att du är bra på att omvärldsbevaka och att reflektera kring verksamhetens behov och gärna tillsammans med dina medarbetare.

Du kommer att ingå i en ledningsgrupp tillsammans med sju andra enhetschefer, HR-specialist, ekonom, verksamhetsutvecklare och avdelningschef.
Enhetscheferna arbetar tätt tillsammans för att driva avdelningens uppdrag och mål med syfte att kunna bedriva god socialtjänst för dem vi är till för.

Ansök nu

Enhetschef Fritid

Läs mer Apr 14
Socialförvaltningen Hisingen är en del av socialtjänsten i Göteborgs Stad. Vi är en av fyra socialförvaltningar. Vi arbetar målmedvetet för att skapa en bättre vardag för invånarna på Hisingen.
Vi erbjuder stöd inom individ- och familjeomsorg, socialjour, hjälp vid missbruk och i integrationsfrågor. Vi arbetar även med fritidsverksamhet samt förebyggande arbete kring till exempel folkhälsoarbete, samhällsplanering, lokalt trygghetsarbete och integrationsfrågor.
Vill du ha ett viktigt och meningsfullt arbete, välkommen till oss på Socialförvaltningen Hisingen!

ARBETSUPPGIFTER
Är du en engagerad och tydlig ledare som kan utforma en tydlig struktur för verksamhetens styrning och ledning där goda relationer kan byggas och där medarbetarna ges utrymme att ta ansvar för hur vi kan skapa meningsfull fritid för barn & unga på Hisingen?

Vi söker en kollega med mod & engagemang att med ett närvarande medarbetarskap vill bidra till att skapa en effektiv och likvärdig verksamhet inom fritid Hisingen. Fritid Hisingen består bland annat av 7 fritidsgårdar och olika mötesplatser runt om på Hisingen. Mycket verksamhets bedrivs i form av projekt och olika i olika samarbetsformer. Vanligt förekommande arenor är Hisingens olika skolor, så som bland annat lights on/skolan som arena och fritid genom föreningsliv. Inom avdelningen Stadsområde, välfärd och fritid förekommer samverkansprojekt som sträcker sig över organisationsgränser och över geografiska områden. Fritidsverksamhet inom Hisingen bedrivs i nära samverkan med både interna och externa aktörer så som tex skolor, allmännyttan och civilsamhället. Ett mångfacetterat och spännande uppdrag.

Som enhetschef för Fritid ingår du i avdelningen Stadsområde välfärd & fritids ledningsgrupp bestående av fyra andra enhetschefer och verksamhetsutvecklare. Du rapporterar till avdelningschef. Tillsammans med övriga chefskollegor kommer du vara delaktig i att formulera och driva avdelningen mot uppsatta mål. Det ingår även arbetsmiljö, budget- och personalansvar inom enheten för ditt uppdrag.


KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har en högskoleexamen, vi ser gärna att du är socionom, socialt arbete, beteendevetare eller har annan utbildning som arbetsgivaren finner likvärdig. Har du tidigare arbetat som chef ses det som meriterande. Vi ser positivt på om du har en utbildning inom ledarskap. Du driver ett nära, medskapande ledarskap som bygger på förtroendefulla relationer till såväl medarbetare som kollegor och de vi är till för.

För att lyckas i rollen är det nödvändigt att du har ett strukturerat arbetssätt och en god helhetssyn, vilket gör att du kan sätta den egna verksamhetens betydelse i ett större sammanhang. Du gillar ordning och reda samt värdesätter att arbeta med andra människor för att nå gemensam framgång. Du är en driven ledare som får saker att hända. Som ledare är du trygg med att fatta beslut och agerar utifrån dessa. Uppdraget som enhetschef kräver även att du är målmedveten och resultatinriktad och håller deadlines. Som ledare kommunicerar du internt på ett sätt som skapar delaktighet inom organisationen samt är duktig på att samverka inom såväl som utom förvaltningen och med fackliga.

Är du vår nya enhetschef inom Fritid Hisingen som vill vara med att driva och påverka ett spännande och utmanande utvecklingsarbete tillsammans med oss? Då är du välkommen att skicka in din ansökan! Har du några frågor så kontakta oss gärna.

Ansök nu

Enhetschef till Myndighet stadsområde Centrum

Läs mer Apr 16
Vi är alla olika. Vi är alla också lika och har samma rätt till ett tryggt hem, en meningsfull sysselsättning och att känna oss värdefulla. Med rätt förutsättningar kan vi växa, utvecklas och delta i samhället på våra egna villkor.

Inom förvaltningen för funktionsstöd ger vi stöd, service och omsorg till barn och vuxna med funktionsnedsättning och skapar möjlighet för dem att leva ett gott och självständigt liv, som alla andra. Genom att sprida kunskap och samarbeta inom Göteborgs Stad och med andra aktörer ökar vi förståelsen för individers behov och utformar insatser som gör verklig skillnad.

Med 6 200 engagerade medarbetare är vi Sveriges största funktionsstödsförvaltning. Vi arbetar inom boenden med särskild service, daglig verksamhet, sysselsättning, boendestöd, personlig assistans, barn- och korttidsboenden, avlastning samt stöd och ledsagning.

Vill du vara med och bidra till ett mer inkluderande samhälle? Välkommen till oss!

Du är Göteborg.

ARBETSUPPGIFTER
En av våra duktiga enhetschefer ska gå vidare till arbete i annan kommun. Vi söker därför en ersättare till enheten för Vuxna Sol och mottag i Centrum. I Centrum arbetar fem enhetschefer inom myndighet och alla enheterna sitter samlade på samma adress. Det innebär ett nära samarbete inom stadsområdet. De övriga enheterna är Unga, Vuxna LSS och Socialpsykiatri (två enheter).

Enheten vi rekryterar till består totalt av 14 socialsekreterare, varav fem i mottaget och nio på Vuxna Sol, insatser enligt Socialtjänstlagen. Enheten är placerad på Första Långgatan 21b. Mottagets roll är att lotsa och ge vägledning till personer som hör av sig till oss, samt ta emot och handlägga alla nya ärenden inom samtliga målgrupper, som kommer till stadsområdet. På Vuxna Sol handlägger man insatser för personer över 18 år som kan behöva stöd till exempel i form av hemtjänst eller korttidsboende. I uppdraget ingår mycket samverkan med våra utförare av insatser, andra socialtjänstförvaltningar, med den kommunala hälso- och sjukvårdsorganisationen samt med regionens hälso- och sjukvård.

Personal-, budget-, kvalitets- och verksamhetsansvar ingår i ditt uppdrag. Du kommer till en stor ledningsgrupp med 18 enhetschefer i staden och din närmsta chef blir verksamhetschef Karin Hansson. Vi befinner oss i en spännande fas med digitalisering som en naturlig del av vårt arbete och är nyfikna på att lära oss mer om AI som ett verktyg inom myndighetsutövningen. Vi har kommit en god bit på vägen i förändringsarbetet inom funktionsstödsområdet där vi tillsammans med socialförvaltningarna i staden utvecklar arbetet för bland annat personer i hemlöshet. I din roll är det därför viktigt att du som enhetschef hänger med i utvecklingen och bidrar till en utökad samverkan för vår målgrupp.

Vi söker dig, som med driv och engagemang vill arbeta på Myndighet Centrum tillsammans med kollegor, dina medarbetare och genom god facklig samverkan!


KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som är utbildad socionom eller med motsvarande akademisk examen. Uppdraget kräver dokumenterad praktisk erfarenhet av myndighetsutövning, helst inom funktionsstöd, men annars annan myndighetsutövning som är relevant inom området. Vi ser gärna att du har arbetat som chef inom socialtjänsten tidigare.

Du behöver vara trygg i hantverket med ett helhetstänk kring socialtjänstens roll och uppgifter och behöver därför ha god kunskap om SoL och LSS som styr.

Det är meriterade om du slutfört ledarutbildningen morgondagens chef eller motsvarande samt har tidigare erfarenhet av ledningsarbete till exempel som 1:e socialsekreterare.

Vi söker dig som vi ser har potentialen att bli en trygg och inspirerande ledare. Du är en god kommunikatör som får gehör för tankar och idéer. Genom ditt sätt att kommunicera och argumentera skapar du entusiasm och energi som uppmuntrar prestationer, teamkänsla och ökad motivation hos dina medarbetare.

Vidare är du en ledare som förstår vikten av att samverka i övergripande frågor för att skapa mervärde. Du tar hänsyn till olika perspektiv och kan sätta den egna verksamhetens betydelse i ett större sammanhang. Vi ser också att du arbetar bra med andra genom att du lyssnar, visar intresse och respekt och förstår det gemensamma uppdraget.

Genom att vara intresserad och skapa förståelse för andra verkar du för ett respektfullt arbetsklimat. Du motiveras av tydligt definierade mål och har förmåga att omvandla dessa till en konkret handling. Med fokus på målet kan du omprioritera arbetet vid ändrade förutsättningar eller behov.

Är du ledaren för vår verksamhet?

Varmt välkommen med din ansökan!


ÖVRIGT
Intervjuer kommer att hållas 19, 20 och 21 maj.

I den här rekryteringen kommer du få svara på ett antal frågor där du får beskriva din kunskap inom området i stället för att skicka ett personligt brev.

Göteborgs Stad arbetar aktivt för att främja lika rättigheter och möjligheter samt att motverka diskriminering.

Som medarbetare i förvaltningen för funktionsstöd erbjuder vi dig:

- Trygg anställning med goda anställningsvillkor
- Heltid med möjlighet till deltid
- Introduktion vid nyanställning
- Kompetensutveckling
- Friskvårdsbidrag, cykelbidrag samt andra rabatter och erbjudanden

Du kan endast skicka in din ansökan via vårt rekryteringssystem eftersom all hantering av personuppgifter skall ske enligt GDPR.

Har du skyddade personuppgifter ska du INTE söka via systemet utan kontakta ansvarig rekryterande chef för hantering av din ansökan.

Tillsättning sker under förutsättning att tjänsten inte behöver tas i anspråk i förvaltningen eller stadens omställningsarbete.

Till dig som företräder bemannings- och rekryteringsföretag: Inför denna rekrytering har vi valt rekryteringskanaler och önskar inte erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- eller rekryteringshjälp.

Ansök nu

Enhetschef Mottagningsenheten Barn och Unga

Läs mer Apr 10
Uddevalla – en plats för hela livet
Välkommen att bli en del av vår växande kommun - och att tillsammans med oss arbeta för att ge våra kommuninvånare ännu bättre service.

Vi erbjuder en attraktiv arbetsplats som ger dig stora möjligheter att utvecklas i din yrkesroll. Vårt mål är att alla ska kunna trivas och växa - under ett helt yrkesliv. Vi vill också utvecklas som arbetsgivare och arbetar aktivt för att på bästa sätt ta till vara på din kunskap och ditt engagemang. Vi uppskattar och uppmuntrar till medskapande från alla.

Uddevalla kommun är en vacker plats vid havet i hjärtat av Bohuslän. Vi tror på ett öppet och positivt samspel mellan kommun, utbildning, näringsliv och kultur.

Vi hoppas att du kommer att trivas hos oss!

Om tjänsten
Vi söker en enhetschef som kan leda den Fyrbodal-gemensamma socialjouren och avdelningens mottagningsgrupp. Enheten består av sammanlagt 12 medarbetare, samtliga med flerårig erfarenhet inom yrket. Som enhetschef för mottagningsenheten kommer du samarbeta tätt med samtliga av avdelningens enheter, men främst med utredningsenheterna och förebyggandenheten där vissa forum och arbetsuppgifter kommer vara gemensamma.

Som vår nya enhetschef ingår du i avdelningens ledningsgrupp som består av avdelningschef samt 9 enhetschefer. Ledningsgruppens ledord är en enad avdelning där alla har samma mål och samarbete är en förutsättning för att nå målet. Den kollegiala andan är hög och alla bidrar med klokskap och ett lösningsfokuserat synsätt.

Vårt framtida mottag skall ha ett än mer utåtriktat fokus, vara mer av en rådgivande aktör, ha en tydlig samverkansfunktion samt skapa en sömlös upplevelse för dem vi är till för.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Du har personal-, budget-, verksamhets- och arbetsmiljöansvar.
• Som enhetschef ansvarar du för att fortsätta driva och utveckla de respektive verksamheternas kvalitets- och utvecklingsarbete.
• Du skall ha ett verksamhetsnära ledarskap och vara väl förtrogen med båda verksamheterna, vilket innebär att du behöver ha viss flexibilitet avseende arbetstid då socialjouren arbetar utanför ordinarie kontorstid.
I denna tjänst finns ett tydligt uppdrag att specifikt driva och utveckla verksamheterna i linje med nya socialtjänstens intentioner, det vill säga att våra verksamheter generellt, och mottagningsenhetens verksamheter specifikt skall möta invånarna så tidigt som möjligt.

Vem är du?
• Du behöver ha förmåga att arbeta självständigt och ha en hög initiativförmåga.
• Du skall ha ett tydligt brukarperspektiv med individens bästa i fokus där samarbete såväl internt som externt är en självklarhet.
• Du har höga krav på rättssäkerhet och kvalitet.
• Du behöver vara lösningsfokuserad, resultat- och målinriktad samt vara intresserad av metod- och verksamhetsutveckling
• Du förespråkar delaktighet, engagemang, samarbete och motiverar dina medarbetare.
• Du är en tillgänglig, tydlig och kommunikativ chef med god samarbetsförmåga.
• Du behöver ha förmåga att bibehålla struktur och effektivitet under press.
Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Kvalifikationer:

• Du skall vara socionom eller ha annan likvärdig utbildning.
• Du skall ha erfarenhet av arbete med myndighetsutövning och ha goda kunskaper om lagstiftningen inom de aktuella verksamhetsområdena.
• Du skall ha tidigare erfarenhet av arbetsledning inom området.
Det är meriterande om har tidigare erfarenhet av att framgångsrikt driva utvecklings- förändringsarbete.

Intervjuer kommer hållas under vecka 19. Chefstester kommer genomföras som komplement till intervjuer för de kandidater som är aktuella.

Om verksamheten
Välkommen med din ansökan! Tjänsten är en tillsvidareanställning hos Uddevalla kommun med start enligt överenskommelse. I denna rekrytering samarbetar Uddevalla kommun med Poolia. Kontakta rekryteringskonsult Emilia Malm på 0704266006 om du har frågor eller vill veta mer om rollen.

Ansök nu

Enhetschef till enheten Samverkan med Civilsamhälle

Läs mer Apr 1
Vi i socialförvaltningen Centrum arbetar varje dag för att invånarna i centrala Göteborg ska få en bättre vardag.
Våra uppdrag inom det sociala området är många och spänner från myndighetsutövning till främjande och förebyggande insatser.
Vi arbetar lokalt men har också verksamheter som riktar sig till hela staden för att möta våra invånares behov.
Vi vill skapa en likvärdig och effektiv socialtjänst med fokus på tidiga insatser för en mer jämlik stad.

Om du söker mål och mening på din färd och vill verka i centrala Göteborg - jobba hos oss!

ARBETSUPPGIFTER
Är du en drivande och engagerad ledare som vill göra en skillnad för civilsamhällets organisationer?

I enheten för samverkan med civilsamhället arbetar vi med att stärka civilsamhällets organisationer som ger stöd till människor i utsatta situationer och deras närstående eller som bedriver intressepolitiskt arbete inom det sociala området. I vår enhet ger vi stöd i form av föreningsbidrag och rådgivning. Vi fördelar även stadens bidrag till studieförbunden för folkbildningsverksamhet i Göteborg.

Vi fungerar också som ett kompetensstöd för stadens samverkan med civilsamhället och kan erbjuda kunskaps-, kompetens- och processtöd vid arbete med IOP-avtal, upphandling och annan samverkan med civilsamhällets organisationer. Vi samordnar också socialförvaltningarnas ansökningar om statsbidrag.

Inom enheten stöttar vi varandra med våra olika kompetenser och erfarenheter. Vi jobbar mycket individuellt med stort egenansvar men samlas också i arbetsgrupper för att säkerställa att vi ger ett likvärdigt stöd till civilsamhället och till staden och för att främja ett gemensamt lärande och utveckling.

Enheten ingår i Socialförvaltningen Centrum i avdelningen stadsområde, välfärd och fritid, men verkar inom hela staden. Enheten består av enhetschef, och sex utvecklingsledare som kommer bli dina medarbetare. Vi erbjuder dig ett roligt och utmanande arbete tillsammans med engagerad personal och i centrala lokaler.

Som enhetschef kommer du att ha en central roll i att leda och utveckla enheten. Du arbetar på uppdrag av avdelningschefen och ingår i ledningsgruppen för avdelningen stadsområde välfärd och fritid. Du ansvarar för personal, budget, och arbetsmiljö, samt leder verksamhets- och personalutveckling. Du kommer också leda teamet i att fatta beslut kring föreningsbidrag. Du kommer att arbeta nära kollegorna i ledningsgruppen och andra kollegor inom avdelningen. Du samverkar även externt med olika professioner utanför förvaltningen för att uppnå vårt gemensamma må: en likvärdig och effektiv socialtjänst som är tillgänglig för alla.

Ta chansen och sök en tjänst där du kan vara med och skapa verklig förändring och göra skillnad!

Välkommen med din ansökan!

KVALIFIKATIONER
Du som söker har en adekvat högskoleexamen, företrädesvis inom statsvetenskap, socialt arbete eller förvaltningsrätt. Vi ser gärna att du har dokumenterad erfarenhet av att vara chef eller ha arbetat i ledande funktion och kan påvisa goda resultat från tidigare roller.
Har du erfarenhet av att arbeta i en politiskt styrd verksamhet är detta meriterande. Du leder din enhet där ni tillsammans driver och utvecklar verksamheten framåt. Har du erfarenhet av att verka inom området är det meriterande.

Följande ledaregenskaper är avgörande för att du skall lyckas i uppdraget som enhetschef för enheten Samverkan med civilsamhället:
Du har en mycket god samarbetsförmåga då våra uppdrag vilar på att vi har en väl fungerande samverkan med interna och externa aktörer. Genom din person kan du skapa trygghet och ett gott samarbetsklimat i din personalgrupp och hos de uppdragstagare som vi möter i arbetet.

Du är en tydlig och god kommunikatör som får gehör för tankar och idéer samt kan påverka beslut i en viss riktning. Du söker aktivt efter andras synpunkter samt är mottaglig för dem. Du bidrar till en god arbetsmiljö och kan tillföra entusiasm och energi som uppmuntrar goda prestationer, teamkänsla och ökad motivation.

Du ser möjlighet till förändringar och skapar situationer där nya idéer och förslag kan utvecklas och kan leda en grupp mot ett gemensamt mål. Som chef ser du till att medarbetarnas tankar och idéer omhändertas och uppmuntras. Du har förmågan att låta medarbetarna utvecklas och har förmåga att driva ett långsiktigt och uthålligt förändringsarbete, både på lokal och övergripande nivå.

Du visar intresse för och samverkar i övergripande frågor för att skapa mervärde. Du har god överblick gällande det egna ansvarsområdet och har ett starkt samhällsintresse. Du har förmåga att sätta den egna verksamhetens betydelse i ett större sammanhang och visar intresse för och driver frågor mellan verksamhetsområden för att skapa mervärde för staden.

Du motiveras av tydligt definierade mål och har förmåga att omvandla dessa till en konkret handling. Med fokus på målet kan du omprioritera arbetet vid ändrade förutsättningar eller behov. Du följer upp och rapporterar resultat och måluppfyllelse.


ÖVRIGT
Göteborgs Stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Vårt uppdrag är att skapa en bra vardag för Göteborgs invånare, besökare och företagare. Som medarbetare i staden har du en trygg anställning med många karriärvägar där du får möjlighet till intressanta och meningsfulla arbetsuppgifter.

Göteborgs Stad arbetar aktivt för att främja lika rättigheter och möjligheter samt att motverka diskriminering.

Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda undanbeder vi oss vänligen men bestämt att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Attendo Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Attendo Sverige AB .

Sommarvikarier till Attendo Sankt Jörgen

Vårdbiträde
Läs mer Mar 28
Välkommen till Attendo där du kan göra skillnad Attendo S:t Jörgen äldreboende ligger 10 min från centrala Göteborg, vackert beläget nära lummiga grönområden och S:t Jörgens park.
S:t Jörgen är uppdelat i två fastigheter, ett äldreboende och ett gruppboende för personer med demenssjukdom och en korttidsavdelning. Tillsammans har vi 84 lägenheter fördelade på åtta avdelningar.
Beskrivning av tjänsten Vi söker vårdbiträden/undersköterskor som kan arbeta i sommar, när våran ordinarie personal går på välförtjänt semester. Som person är du noggrann och engagerad i kunderna och deras närstående. Du har lätt för att samarbeta, har ett pedagogiskt förhållningssätt och bidrar till en god och trevlig stämning på vår arbetsplats.
Sommarvikariat
Arbetstider under dag/kväll/helg
Tillträdesdatum enligt överenskommelse

Krav:
Erfarenhet från omsorgsarbete i äldreomsorgen
Goda kunskaper i svenska språket (tal och skrift)
God datorkunskap/datorvana

Meriterande:
Tidigare har du haft delegering
Undersköterskeutbildning om minst 1350p.
Yrkesbevis från Socialstyrelsen eller intyg från nuvarande/tidigare arbetsgivare gällande tillsvidareanställning som undersköterska.

Stämmer beskrivningen in på dig? Sök redan idag!
Du vill arbeta på en arbetsplats där du tillsammans med ditt team kan göra skillnad och ert engagemang uppskattas. Du trivs med att skapa goda relationer med kunder och vill skapa värde för dem och deras anhöriga. Du skulle beskriva dig själv som en serviceinriktad och ansvarsfull person som brinner för att ge våra äldre livskvalitet och god omvårdnad.
Vad kan vi erbjuda dig?
Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal Attendo+, via samarbete med Benify.
Om rekryteringsprocessen
Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd.
Sista ansökningsdag 2025-05-01 men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan.
Om Attendo
Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst.
Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje.
Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!

Ansök nu

Sommarvikarier till Attendo Sankt Jörgen

Vårdbiträde
Läs mer Mar 31
Välkommen till Attendo där du kan göra skillnad Attendo S:t Jörgen äldreboende ligger 10 min från centrala Göteborg, vackert beläget nära lummiga grönområden och S:t Jörgens park.
S:t Jörgen är uppdelat i två fastigheter, ett äldreboende och ett gruppboende för personer med demenssjukdom och en korttidsavdelning. Tillsammans har vi 84 lägenheter fördelade på åtta avdelningar.
Beskrivning av tjänsten Vi söker vårdbiträden/undersköterskor som kan arbeta i sommar, när våran ordinarie personal går på välförtjänt semester. Som person är du noggrann och engagerad i kunderna och deras närstående. Du har lätt för att samarbeta, har ett pedagogiskt förhållningssätt och bidrar till en god och trevlig stämning på vår arbetsplats.
Sommarvikariat
Arbetstider under dag/kväll/helg
Tillträdesdatum enligt överenskommelse

Krav:
Erfarenhet från omsorgsarbete i äldreomsorgen
Goda kunskaper i svenska språket (tal och skrift)
God datorkunskap/datorvana

Meriterande:
Tidigare har du haft delegering
Undersköterskeutbildning om minst 1350p.
Yrkesbevis från Socialstyrelsen eller intyg från nuvarande/tidigare arbetsgivare gällande tillsvidareanställning som undersköterska.

Stämmer beskrivningen in på dig? Sök redan idag!
Du vill arbeta på en arbetsplats där du tillsammans med ditt team kan göra skillnad och ert engagemang uppskattas. Du trivs med att skapa goda relationer med kunder och vill skapa värde för dem och deras anhöriga. Du skulle beskriva dig själv som en serviceinriktad och ansvarsfull person som brinner för att ge våra äldre livskvalitet och god omvårdnad.
Vad kan vi erbjuda dig?
Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal Attendo+, via samarbete med Benify.
Om rekryteringsprocessen
Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd.
Sista ansökningsdag 2025-05-01 men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan.
Om Attendo
Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst.
Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje.
Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!

Ansök nu

En beskrivande titel

Undersköterska, hemtjänst, äldreboende och habilitering
Läs mer Mar 24
Välkommen till Attendo där du kan göra skillnad
Attendo Lundby Park ett nybyggt modernt äldreboende med inriktning mot Sport & Spa och Kultur & Nöje. Här står aktiviteter och välmående i fokus. Boendet har 99 trivsamma och ljusa lägenheter fördelat på tio avdelningar med stora balkonger och fina gemensamma utrymmen för samvaro. Här skapas omsorg på kundernas sätt. Boendet ligger nära butiker, restauranger och spårvagnen stannar precis utanför. Här finns även möjlighet till parboende.
Vi söker dig som drivs av att arbeta med människor och göra verklig skillnad för kunderna varje dag. Du har en förmåga att stärka och stödja kunderna i alla delar av vardagen.
Som person är du noggrann och engagerad i kunderna och deras närstående. Du har lätt för att samarbeta, har ett pedagogiskt förhållningssätt och bidrar till en god och trevlig stämning på vår arbetsplats.
Beskrivning av tjänsten
Vi söker medarbetare som kan arbeta i sommar. Du bör därför ha undersköterskeutbildning och kompetens inom demensvård. Tjänstgöringsgrad är 80% och du arbetar båda dag- och kvällspass.
Det är meriterande om du har erfarenhet från omsorgsarbete i äldreomsorgen och har haft delegering..
Undersköterskeutbildning om minst 1350p.
Yrkesbevis från Socialstyrelsen eller intyg från nuvarande/tidigare arbetsgivare gällande tillsvidareanställning som undersköterska.
Goda kunskaper i svenska språket (tal och skrift)
God datorkunskap/datorvana

Du trivs med att ge god service, skapa fina relationer och vill ge livskvalité till våra kunder. Du är en självständig, ödmjuk och ansvarsfull person som brinner för vård av äldre och kan se individens behov. Att ha en arbetsledande roll är stimulerande och du gillar att handleda dina kollegor i hälso- och sjukvårdsfrågor.
Stämmer beskrivningen in på dig? Sök redan idag!
Vad kan vi erbjuda dig?
Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal Attendo+, via samarbete med Benify.
Om rekryteringsprocessen
Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd.
Sista ansökningsdag 2025-04-15 men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan.
Om Attendo
Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst.
Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje.
Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!

Ansök nu

Attendo Fiskebäck söker timanställda

Undersköterska, hemtjänst, äldreboende och habilitering
Läs mer Jan 31
Välkommen till Attendo därdu kan göra skillnad
Attendo Fiskebäck äldreboende ligger i Västra Frölunda, vackert beläget med hänförande utsikt över småbåtshamnen och havet.Här finns 107 lägenheter uppdelade på 7 avdelningar -vi erbjuder korttidsboende, parboende, boende för somatiskt sjuka och personer med demensdiagnos.
Vi söker dig som drivs av att arbeta med människor och göra verklig skillnad för kunderna varje dag. Du har en förmåga att stärka och stödja kunderna i alla delar av vardagen.
Som person är du noggrann och engagerad i kunderna och deras närstående. Du har lätt för att samarbeta, har ett pedagogiskt förhållningssättoch bidrar till en god och trevlig stämning på vår arbetsplats.
Beskrivning av tjänsten
Vi söker dig med undersköterskeutbildning som vill arbeta på timmaroch som har erfarenhet av omvårdnadsarbete.
Undersköterskeutbildning om minst 1350p.
Yrkesbevis från Socialstyrelsen eller intyg från nuvarande/tidigare arbetsgivare gällande tillsvidareanställning som undersköterska.
Goda kunskaper i svenska språket (tal och skrift)
God datorkunskap/datorvana

Du trivs med att ge god service, skapa fina relationer och vill ge livskvalité till våra kunder.Du är en självständig, ödmjuk och ansvarsfull person som brinner för vård av äldre och kan se individens behov. Att ha en arbetsledande roll är stimulerande och du gillar att handleda dina kollegor i hälso- och sjukvårdsfrågor.
Stämmer beskrivningen in på dig? Sök redan idag!
Vad kan vi erbjuda dig?
Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal Attendo+, via samarbete med Benify.
Om rekryteringsprocessen
Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd.
Sista ansökningsdag 2025-02-28men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan.
Om Attendo
Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst.
Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje.
Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!

Ansök nu

Vi på Attendo söker nu en Gruppchef till Attendo Lundby Park

Undersköterska, hemtjänst, äldreboende och habilitering
Läs mer Jan 30
Vill du leda ett engagerat team och tillsammans göra skillnad för våra kunder? Välkommen att söka!
Vi på Attendo, söker nu en Gruppchef till Attendo Lundby Parks äldreboende i Göteborg.
Välkommen till Attendo Lundby Park där du kan göra skillnad
Attendo Lundby Park ett nybyggt modernt äldreboende med inriktning mot Sport & Spa och Kultur & Nöje. Här står aktiviteter och välmående i fokus.Boendet har 99 trivsamma och ljusa lägenheter fördelat på tio avdelningar med stora balkonger och fina gemensamma utrymmen för samvaro. Här skapas omsorg på kundernas sätt. Boendet ligger nära butiker, restauranger och spårvagnen stannar precis utanför. Här finns även möjlighet till parboende.
Vi söker dig som drivs av att arbeta med människor och göra verklig skillnad för kunderna varje dag. Du har en förmåga att stärka och stödja kunderna i alla delar av vardagen.
Som person är du noggrann och engagerad i kunderna och deras närstående. Du har lätt för att samarbeta, har ett pedagogiskt förhållningssätt och bidrar till en god och trevlig stämning på vår arbetsplats.
Om rollen
Som gruppchef är din primära arbetsuppgift att coacha och att arbeta själv i det dagliga omsorgsarbetet tillsammans med teamet. Rollen innebär ett närvarande och stödjande ledarskap ute i verksamheten där större del av jobbet är att arbeta med våra kunder. Du har personal- och planeringsansvar för din arbetsgrupp och är delaktig i att utveckla och kvalitetssäkra verksamheten i enlighet med Attendos arbetssätt och värderingar.
Du har flera gruppchefskollegor och ni samverkar, bollar och utbyter erfarenheter. Som gruppchef rapporterar du till verksamhetschefen och har möjlighet att påverka genom ditt deltagande i den lokala ledningsgruppen
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Vägleda och arbeta i det dagliga omsorgsarbetet tillsammans med teamet.
Ansvarig för daglig drift och planering på avdelningen/våningen för sitt team
Personalansvar; rekrytering, introduktion av nya medarbetare, utvecklingssamtal
Delaktig med att utveckla och kvalitetssäkra verksamheten

Vem är du?
Som person besitter du en naturlig förmåga att coacha och leda andra. Du strävar efter att vara en förebild för dina medarbetare och genom ditt starka engagemang skapar du varje dag ett gott arbetsklimat i gruppen. Som ledare värdesätter du tydlighet, delaktighet och vill tillsammans med dina kollegor utveckla för att hitta nya lösningar.
Du trivs med att ge god service, skapa fina relationer och vill ge livskvalité till våra kunder. Du är en självständig, ödmjuk och ansvarsfull person som brinner för vård av äldre och kan se individens behov.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Kvalifikationer
Utbildad undersköterska eller motsvarande yrkeserfarenhet gärna inom äldreomsorg
God datorvana
Mycket goda kunskaper i svenska språket i såväl tal och skrift

Meriterande om du därtill har
Tidigare erfarenhet av ledarskap, samordning eller planering
Erfarenhet äldreomsorg

Vad kan vi erbjuda dig?
Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal Attendo+, i samarbete med Benify.
Om rekryteringsprocessen
Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd.
Sista ansökningsdag 2025-02-28men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan.
Om Attendo
Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst.
Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje.
Sammanfattning
Roll: Gruppchef
Anställningsform: tillsvidare
Tjänstgöringsgrad: 100%
Arbetstid: Dagtid, kvällar och helger.
Tillträde: Enligt överenskommelse
Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!

Ansök nu

Sjuksköterska till Attendo Sankt Jörgen

Sjuksköterska, grundutbildad
Läs mer Jan 27
Välkommen till en värderingsstyrd organisation
Attendo S:t Jörgen äldreboende ligger 10 min från centrala Göteborg, vackert beläget nära lummiga grönområden och S:t Jörgens park.S:t Jörgen är uppdelat i två fastigheter, ett äldreboende och ett gruppboende för personer med demenssjukdom- och 1korttidsplatser.
Vi är ett vård och omsorgsboende med 84 platser. 32 demens platser och 40 somatiska platser. Du kommer ingå i Hälso-sjukvårds gruppen på tre sjuksköterskor.
Beskrivning av tjänsten
Tillsvidaretjänst 80-100%
Arbetstider under dagtid
Provanställning 6 månader
Tillträdesdatum är enligt överenskommelse
Körkort är ett krav

Stämmer denna beskrivning in på dig?
Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska, har yrkeserfarenhet och ett intresse för äldreomsorgen. Som person är du ansvarstagande, självständig och ödmjuk med förmågan att prioritera. Du trivs med att handleda och delegera omvårdnadsmedarbetare i hälso- och sjukvårdsuppgifter och motiveras av att tillsammans med dina kollegor skapa en högkvalitativ vård för dem som bor hos oss.
På våra boenden får du ett omväxlande arbete där du dels arbetar långsiktigt med hälsoplaner för att öka livskvaliteten för de boende men där det är också du som gör bedömningar och fattar beslut om åtgärder i akuta situationer. I ditt ansvar ingår också att erbjuda en god palliativ omvårdnad. Omställningen till Nära vård gör att allt fler sjukvårdsinsatser på specialiserad nivå sker på boendet. Det ger dig en mångfald av stimulerande och utvecklande arbetsuppgifter. Arbetet är självständigt samtidigt som du har tillgång till många kompetenta kollegor i våra sjuksköterskenätverk.
Som sjuksköterska i Attendo är du betydelsefull och din kompetens värdesätts högt. Du är en del av laget som arbetar för att stärka individen. Du har en arbetsledande roll med stora möjligheter att påverka verksamheten.
Våra värderingar är Omtanke, Engagemang ochKompetens. Delar du dem?

Varmt välkommen med din ansökan!

Vad kan vi erbjuda dig?
Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal Attendo+, via samarbete med Benify.
Om rekryteringsprocessen
Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd.
Sista ansökningsdagär den 16 februarimen urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan.
Om Attendo
Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst.
Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje.
Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!

Ansök nu