Göteborg: CSRD-ansvarig

Hitta ansökningsinfo om jobbet CSRD-ansvarig i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-06-29 // Varaktighet: Heltid

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Är du intresserad av miljörapportering och vill utveckla vårt arbetssätt med CSRD? Vill du vara omgiven av miljö- och hållbarhetsfrågor? Då är det kanske du som är min nya kollega.

Om rollen

Här på IVL har vi stor erfarenhet av CSRD och vi tillhandahåller relaterade tjänster till våra kunder. I den här rollen jobbar du främst internt med vår CSRD-rapportering, men kan även bli inblandad i olika kundprojekt.

Rollen CSRD-ansvarig ingår i gruppen Projekt & Kvalitet. Gruppen arbetar med IVL:s kvalitetsledning enligt våra ISO-certifieringar, miljörapportering och äger alla utbildningar och processer relaterat till projektarbete. Vi är en liten grupp under tillväxt med ett spännande och inspirerande uppdrag framför oss.

I den här rollen kommer du att skapa och implementera IVL:s arbetssätt med CSRD och efter det vara övergripande ansvarig för det löpande arbetet. Du kommer även att arbeta med områden såsom GDPR, ISO och processutveckling. I rollen kommer du att jobba tätt med olika grupper inom IVL och extra nära ekonomi och kommunikation kring mätetal och årsredovisning.
Din bakgrund

För att lyckas i rollen har du:

Relevant utbildning för området

Tidigare arbetslivserfarenhet och goda kunskaper om CSRD samt ESRS

Mångårig erfarenhet och goda kunskaper av att arbetat med ISO och kvalitetsledning.

Erfarenhet av att läsa standarder och direktiv samt implementera dessa, både på svenska och engelska.

Effektivt implementerat och driftat miljö- eller kvalitetsledningsarbete i flera organisationer.


Det är meriterande om du har kunskap om och erfarenhet av GDPR, hantering av policys, projektledning och projektarbete.

Dina personliga egenskaper

Som person trivs du med att arbeta strukturerat själv och i projekt. Du har förmågan att integrera nya arbetssätt i den dagliga verksamheten. Vidare kan du förmedla regelverk på ett enkelt sätt för organisationen. Viktigt är att samarbeta och vara en god kommunikatör.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Vad vi erbjuder dig

Vi arbetar i en kreativ och utvecklande miljö där alla har en stor del eget ansvar och goda möjligheter till personlig och professionell utveckling. Som medarbetare på IVL blir du del av en arbetsplats som värdesätter mångfald, samarbete, innovation och engagemang. Här finns en härlig gemenskap med såväl idrottsklubb, konstförening, fester, pubar och andra aktiviteter. Vi sitter i aktivitetsbaserade lokaler. Hos IVL får du möjlighet att arbeta med ditt hållbarhetsengagemang på riktigt!
Välkommen med din ansökan

Ansök med ditt CV genom att klicka på "Ansök här". Vi kommer att utvärdera ansökningar och intervjua kandidater löpande under ansökningsperioden varför vi kan komma att anställa innan perioden löpt ut, så vänta inte med din ansökan.

Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Miljösamordnare/Miljökoordinator

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Miljösamordnare/Miljökoordinator.

KMA-koordinator – Göteborg

Läs mer Jan 23
Är du en proaktiv och ansvarstagande person som värdesätter struktur och drivs av att få göra skillnad inom frågor som berör säkerhet och miljö? Just nu söker vi på Stena Recycling vår nästa KMA-koordinator till vår Farligt Avfall Produktion.

På Stena Recycling räknas alla medarbetares insatser. Vi erbjuder helhetslösningar inom återvinning och cirkulära tjänster över hela landet. På våra produktionsanläggningar för farligt avfall i Göteborg och i Halmstad arbetar vi primärt med vatten- och oljebehandling samt tar emot och hanterar farligt avfall produkter från externa och interna kunder. Vi har också två mindre omlastningsfilialer i Kalmar och Köping Nu söker vi dig som vill utveckla och driva förbättringsarbete inom områdena Kvalité, Miljö och Arbetsmiljö på våra anläggningar, med fokus på säkerhet och miljö.

Om rollen
Som KMA-koordinator ansvarar du för att leda, planera och organisera det lokala arbetet inom kvalité, miljö och arbetsmiljö på våra fyra produktionsanläggningar för farligt avfall. Du utgör en viktig specialistfunktion som stöttar, ger rekommendationer och följer upp verksamheten genom att säkerställa lagkravsefterlevnad, myndighetskontakt, genomföra förbättringsaktiviteter och utbilda dina kollegor gällande ditt område. I din roll kommer du att praktiskt genomföra aktiviteter kopplade till KMA-området, exempelvis genomföra och följa upp riskbedömningar, rotorsaksanalyser, utredningar, vara med och söka nya miljötillstånd med mera.

Du arbetar strukturerat med att öka och utveckla kompetensen inom KMA-området på våra anläggningar och bland våra medarbetare samt är kontaktperson mellan våra lokala organisationer och centrala specialistfunktioner.

I rollen kommer den fysiska arbetsmiljödelen och säkerhet utgöra tyngdpunkten där du kommer leda det systematiska arbetsmiljöarbetet tillsammans med anläggningarnas chefer samt följa upp samt analysera arbetet. Du kommer även att stötta organisationen vid årliga revisioner, ISO, kundauditar och tillståndsansökningar samt medverka i projekt med din kompetens.

Placeringsort är Göteborg (on-site), men resor till främst Halmstad förekommer och vid behov även till Köping och Kalmar. Farligt avfall-produktion består av ca 45 medarbetare fördelat på två större behandlingsanläggningar i Göteborgs hamn och Halmstad hamn samt två mindre omlastningsanläggningar i Kalmar och Köping.  Främsta intressenter i denna roll Anläggningschefer och Produktionsarbetare, men du samarbetar även med bolagscentrala specialister inom Miljö & Tillstånd, Arbetsmiljö/säkerhet och HR.

Vem är du?
Vi söker dig som är trygg i dig själv och i din kompetens inom KMA-området. Du har en god struktur, tar naturligt ansvar och har ett starkt intresse av att förstå och utveckla verksamheten. Du är duktig på att leda och driva dig själv framåt, både vad det gäller dina egna arbetsmoment och gemensamma arbetsuppgifter, samtidigt som du också arbetar bra i team. Din kommunikationsförmåga är bevisat god, du är bra på att samverka med andra och du har lätt att få med dig och engagera andra runt omkring dig för att ni tillsammans ska skapa bästa möjliga förutsättningar inom KMA-området.

Kvalifikationer


• Minst fyra års arbetslivserfarenhet av KMA-roll eller liknande.
• Högskoleutbildning inom kvalitet, miljö och arbetsmiljö, alt. motsvarande relevant arbetslivserfarenhet.
• Goda kunskaper i MS Office.
• Mycket god kommunikativa och skriftliga kunskaper i svenska och engelska.
• B-körkort.

Vi ser det som meriterande om du har:


• Erfarenhet från arbete från tung industri, anläggning, transport eller liknande.
• Erfarenhet av att ha arbetat i ledningssystem.
• Kompetens inom Seveso lagstiftning

Vad erbjuder vi dig? 
Hos oss får du en trygg och rolig arbetsplats, full av kompetenta och hjälpsamma kollegor som gärna delar med sig av sin kunskap. Vi satsar mycket på kompetensutveckling inom områden som är viktiga för att utvecklas, såväl personligt som inom rollen. Eftersom vi är måna om dig, erbjuds du trygga och utvecklande förmåner, såsom kollektivavtal, försäkringar, friskvårdsbidrag, m.m. Våra anläggningar befinner sig i en förändringsresa då det är dags att titta på befintlig och ny teknik för att utveckla våra vattenrenings- och oljeprocesser samt se över nytt material som kommer in i produktionen – och här kommer du få stora möjligheter till att vara med och påverka.

Välkommen med din ansökan - Det börjar med dig!

#LI-ONSITE

 

 

Vi ser fram emot din ansökan! Urval sker löpande så ansök därför gärna redan idag. Vänligen observera att vi på grund av GDPR endast tar emot ansökningar via ansökningsknappen.

Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Ansök nu

Miljö och Kvalitétsansvarig till Billes Tryckeri, Göteborg

Läs mer Jan 13
Billes är ett familjeföretag, i tredje generationen, med ca 100 medarbetare och 250 miljoner i omsättning. Vi trycker allt från visitkort, kuvert, foldrar, broschyrer och kataloger, till butikskampanjer och utomhusreklam, som är synliga i hela Norden. Vi hjälper även våra kunder med originaltjänster, IT lösningar mm, samt i vårt systerbolag Billes DIOS med lagerhållning och distributionstjänster. Våra kunder finns i alla tänkbara branscher runt om i Sverige, Norge och Danmark. Vårt huvudkontor och produktion finns i Göteborg med säljkontor i Stockholm. Läs mer om oss på Billes Tryckeri AB

Vill du få möjligheten att få arbeta hos ett av Sveriges mest miljöanpassade tryckerier? Nu söker vi på Billes Tryckeri en engagerad och självgående Miljö- och kvalitetsansvarig. Vi trycker allt från broschyrer till mäss och eventmaterial samt kampanjmaterial för många av Sveriges största butikskedjor, och du ser förmodligen våra produkter varje dag i din vardag.

Om rollen

Som Miljö- och kvalitetsansvarig hos oss har du en central roll i att säkerställa att våra produkter håller högsta möjliga kvalitet samtidigt som vi arbetar för att minska vår miljöpåverkan. Du kommer att arbeta nära hela organisationen: ekonomi/administration, sälj/projekt, inköp, produktion och ledningen, samt leverantörer för att utveckla och förbättra våra processer och riktlinjer. Rollen är ny hos oss och erbjuder stor variation och en möjlighet att verkligen göra skillnad, så vi kan vara med att bidra till en miljövänlig verksamhet i framtiden.

Denna roll rapporterar direkt till vår VD Niklas Bille och du hittar oss i fantastiskt fina och moderna lokaler i Mölndal.

Dina arbetsuppgifter inkluderar:

Miljö:

Implementera och underhålla miljöledningssystem, inklusive ISO 14001
Säkerställa efterlevnad av miljölagstiftning och certifieringskrav
Rapportera CO2-utsläpp på kundnivå och utföra miljöanalyser
Utbilda och engagera personal i hållbarhetsfrågor
Samverka med leverantörer och transportörer för att säkerställa hållbarhetskrav
Bidra i upphandlingar och säkerställa miljöaspekten i inköp och samarbeten


Kvalitet:

Utveckla och förbättra vårt kvalitetsstyrningssystem samt administrera och följa upp dessa
Hantera och utreda kvalitetsavvikelser samt säkerställa att åtgärder genomförs
Ansvara för interna och externa revisioner samt ISO-arbete
Skapa och underhålla dokumentation för kvalitet och miljö
Sammanställa rapporter och nyckeltal för att säkerställa måluppfyllelse
Driva förbättringsprojekt för att optimera produktionsprocesser


Se gärna filmen om Billes här: https://vimeo.com/154826087

Vem är du

För att lyckas i rollen ser vi att du har en relevant högskoleutbildning eller motsvarande erfarenhet inom området. Du har tidigare arbetat med kvalitets- och miljöledningssystem och gärna inom tillverkningsindustrin och känner dig trygg i rollens alla delar. Goda kunskaper om ISO-standarder, särskilt ISO 9001 och 14001.

Du som söker rollen trivs i ett familjärt företag med en prestigelös anda och vill vara med och bidra med ett högt engagemang och kavla upp ärmarna tillsammans med oss. Vi söker dig som är en självgående och analytisk person och har förmåga att tänka lösningsorienterat och ta initiativ. Du har en god kommunikationsförmåga och trivs med att engagera och utbilda andra i frågor som rör kvalitet och miljö. Ditt strukturerade och proaktiva arbetssätt gör att du kan arbeta effektivt och bidra till vår utveckling.

Ansökan

I den här rekryteringen samarbetar Billes Tryckeri med Jerrie. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Karin Kvist på 072-333 88 26 eller Helena Bruman 073-540 52 62.

Välkommen med din ansökan, annonsen är öppen tills tjänsten är tillsatt men ser gärna din ansökan så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.

Ansök nu

Projektsamordnare, hållbar utveckling inom projektet EUTOPIA-more

Läs mer Jan 10
Göteborgs universitet möter samhällets utmaningar med mångsidig kunskap. 56 000 studenter och 6 600 medarbetare gör universitetet till en stor och inspirerande arbetsplats. Stark forskning och attraktiva utbildningar lockar forskare och studenter från hela världen. Med ny kunskap och nya perspektiv bidrar Göteborgs universitet till en bättre framtid.Vid universitetet finns enheten GU fastighet och hållbar utveckling, med sektionen för hållbarhet. Ett av dess uppdrag är att samordna och stötta integrering av hållbar utveckling inom en EU finansierad allians ”EUTOPIA Alliance” och specifikt inom projektet ”EUTOPIA-more”. På enheten GU fastighet och hållbar utveckling arbetar cirka 25 personer och vi finns på Rosenlundsgatan 4 i Göteborg.

Arbetsuppgifter 
Vi söker en projektsamordnare att vara knuten till sektionen för hållbarhet. Arbetet innebär framför allt en samordnande, strategisk och operativ funktion gällande integrering av hållbar utveckling vid Göteborgs universitet, med fokus på hållbar utveckling inom EU projektet EUTOPIA-more.

I detta ingår arbetsuppgifter såsom att:


• Bistå med kompetens och stöd för att nå uppsatta mål avseende hållbar utveckling i EUTOPIA-more projektet
• Utarbeta och genomföra aktiviteter för att uppnå ”Institutional transformation based on the principles for Sustainable development”, som stöd för medverkande universitet
• Fungera som koordinator inom området ”ledning, samordning och styrning för hållbar utveckling” (Governance and leadership for sustainable development)
• Säkerställa kunskap och erfarenheter från olika projekt/initiativ genom att producera och presentera projektrapporter, samt artiklar för internationella konferenser
• Medverka och leda arbetet med att arrangera seminarier, workshoppar kring hållbar utveckling i högre utbildning

Kvalifikationer 
För tjänsten krävs:


• Betydande erfarenhet av systematiskt hållbarhetsarbete på universitet
• Betydande erfarenhet av arbete inom området ”ledning, samordning och styrning för hållbar utveckling” vid högre lärosäten (Governance and leadership for sustainable development)
• Dokumenterad erfarenhet av att samordna internationell samverkan på universitetsnivå
• Dokumenterad erfarenhet av att kunna leda vetenskapliga råd samt nätverk inom universitet och högskolor
• Tidigare anställning inom universitet eller annat högre lärosäte

Meriterande erfarenhet:


• Lång erfarenhet av kompetensutveckling, utbildning och lärande inom hållbar utveckling
• Lång erfarenhet av självständigt arbete inom området ”ledning, samordning och styrning för hållbar utveckling” inom högre lärosäten (Governance and leadership for sustainable development)
• Erfarenhet från internationellt samarbete inom högskolesektorn
• Väl utvecklade nätverk inom hållbar utveckling och högre utbildning
• Erfarenhet av arbete med Agenda 2030

Personliga egenskaper:


• God projektledningsförmåga
• God samarbetsförmåga
• Intresse av att bygga upp och utveckla samarbete inom högre utbildning och forskning
• Goda internationella kontakter
• God kommunikativ förmåga i tal och skrift

Anställning 
Anställningen är en tidsbegränsad anställning dock längst t o m 2026-03-15, med en omfattning om 30% av heltid, med placering vid sektionen för hållbarhet, på enheten GU fastighet och hållbar utveckling. Tillträde sker per 2025-04-01 eller enligt överenskommelse.

Kontaktuppgifter för anställningen 
Har du frågor om anställningen är du välkommen att kontakta sektionschef/hållbarhetschef Eddi Omrcen, eddi.omrcen@gu.se, tel 031-786 1545. 

Fackliga?organisationer 
Fackliga företrädare vid Göteborgs universitet hittar du här:?https://www.gu.se/om-universitetet/jobba-hos-oss/hjalp-for-sokande 

Ansökan 
Du söker anställningen via Göteborgs universitets rekryteringsportal genom att klicka på knappen "Ansök". Du som sökande ansvarar för att ansökan är komplett i enlighet med annonsen och att den är universitetet tillhanda senast sista ansökningsdag. 

Ansökan ska vara inkommen senast: 24 januari 2025

Universitetet arbetar aktivt för en arbetsmiljö med jämställda förhållanden och sätter värde på de kvalitéer mångfald tillför verksamheten.

Universitetet tillämpar individuell lönesättning.

Enligt Riksarkivets föreskrifter är universitetet skyldigt att förvara ansökningshandlingar i två år efter tillsättningsbeslutet. Om du som sökande till en anställning särskilt begär tillbaka dina handlingar återsänds de när de två åren har förflutit, i annat fall kommer de att gallras ut.

Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Göteborgs universitet anlitar upphandlad annonsbyrå i samband med rekrytering av personal. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

Ansök nu

KMA-koordinator – Göteborg

Läs mer Dec 23
Är du en proaktiv och ansvarstagande person som värdesätter struktur och drivs av att få göra skillnad inom frågor som berör säkerhet och miljö? Just nu söker vi på Stena Recycling vår nästa KMA-koordinator till vår Farligt Avfall Produktion.

På Stena Recycling räknas alla medarbetares insatser. Vi erbjuder helhetslösningar inom återvinning och cirkulära tjänster över hela landet. På våra produktionsanläggningar för farligt avfall i Göteborg och i Halmstad arbetar vi primärt med vatten- och oljebehandling samt tar emot och hanterar farligt avfall produkter från externa och interna kunder. Vi har också två mindre omlastningsfilialer i Kalmar och Köping Nu söker vi dig som vill utveckla och driva förbättringsarbete inom områdena Kvalité, Miljö och Arbetsmiljö på våra anläggningar, med fokus på säkerhet och miljö.

Om rollen
Som KMA-koordinator ansvarar du för att leda, planera och organisera det lokala arbetet inom kvalité, miljö och arbetsmiljö på våra fyra produktionsanläggningar för farligt avfall. Du utgör en viktig specialistfunktion som stöttar, ger rekommendationer och följer upp verksamheten genom att säkerställa lagkravsefterlevnad, myndighetskontakt, genomföra förbättringsaktiviteter och utbilda dina kollegor gällande ditt område. I din roll kommer du att praktiskt genomföra aktiviteter kopplade till KMA-området, exempelvis genomföra och följa upp riskbedömningar, rotorsaksanalyser, utredningar, vara med och söka nya miljötillstånd med mera.

Du arbetar strukturerat med att öka och utveckla kompetensen inom KMA-området på våra anläggningar och bland våra medarbetare samt är kontaktperson mellan våra lokala organisationer och centrala specialistfunktioner.

I rollen kommer den fysiska arbetsmiljödelen och säkerhet utgöra tyngdpunkten där du kommer leda det systematiska arbetsmiljöarbetet tillsammans med anläggningarnas chefer samt följa upp samt analysera arbetet. Du kommer även att stötta organisationen vid årliga revisioner, ISO, kundauditar och tillståndsansökningar samt medverka i projekt med din kompetens.

Placeringsort är Göteborg (on-site), men resor till främst Halmstad förekommer och vid behov även till Köping och Kalmar. Farligt avfall-produktion består av ca 45 medarbetare fördelat på två större behandlingsanläggningar i Göteborgs hamn och Halmstad hamn samt två mindre omlastningsanläggningar i Kalmar och Köping.  Främsta intressenter i denna roll Anläggningschefer och Produktionsarbetare, men du samarbetar även med bolagscentrala specialister inom Miljö & Tillstånd, Arbetsmiljö/säkerhet och HR.

Vem är du?
Vi söker dig som är trygg i dig själv och i din kompetens inom KMA-området. Du har en god struktur, tar naturligt ansvar och har ett starkt intresse av att förstå och utveckla verksamheten. Du är duktig på att leda och driva dig själv framåt, både vad det gäller dina egna arbetsmoment och gemensamma arbetsuppgifter, samtidigt som du också arbetar bra i team. Din kommunikationsförmåga är bevisat god, du är bra på att samverka med andra och du har lätt att få med dig och engagera andra runt omkring dig för att ni tillsammans ska skapa bästa möjliga förutsättningar inom KMA-området.

Kvalifikationer


• Minst två års arbetslivserfarenhet av KMA-roll eller liknande.
• Högskoleutbildning inom kvalitet, miljö och arbetsmiljö, alt. motsvarande relevant arbetslivserfarenhet.
• Goda kunskaper i MS Office.
• Mycket god kommunikativa och skriftliga kunskaper i svenska och engelska.
• B-körkort.

Vi ser det som meriterande om du har:


• Erfarenhet från arbete från tung industri, anläggning, transport eller liknande.
• Erfarenhet av att ha arbetat i ledningssystem.
• Kompetens inom Seveso lagstiftning

Vad erbjuder vi dig? 
Hos oss får du en trygg och rolig arbetsplats, full av kompetenta och hjälpsamma kollegor som gärna delar med sig av sin kunskap. Vi satsar mycket på kompetensutveckling inom områden som är viktiga för att utvecklas, såväl personligt som inom rollen. Eftersom vi är måna om dig, erbjuds du trygga och utvecklande förmåner, såsom kollektivavtal, försäkringar, friskvårdsbidrag, m.m. Våra anläggningar befinner sig i en förändringsresa då det är dags att titta på befintlig och ny teknik för att utveckla våra vattenrenings- och oljeprocesser samt se över nytt material som kommer in i produktionen – och här kommer du få stora möjligheter till att vara med och påverka.

Välkommen med din ansökan - Det börjar med dig!

#LI-ONSITE

 

 

Vi ser fram emot din ansökan! Urval sker löpande så ansök därför gärna redan idag. Vänligen observera att vi på grund av GDPR endast tar emot ansökningar via ansökningsknappen.

Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Ansök nu

Ledningssamordnare

Läs mer Dec 11
Om rollen
Är du en klippa inom kommunikation och trivs som fisken i vatten i samordning med olika aktörer? Vill du utveckla din expertis i en öppen, samarbetsinriktad och inspirerande kultur? Vill du vara med och arbeta för en hållbar framtid?
Om du känner igen dig kan denna roll vara något för dig.
Din nya befattning
I rollen som vår nya Ledningssamordnare kommer du att använda dina färdigheter för att tillsammans med nyfikna, lösningsorienterade och engagerade kollegor få utveckla dig i en affärsinriktad roll med internationell prägel. Som Ledningssammordnare kommer du även arbeta med klimatanpassning samt hållbarhetsutveckling.
Ditt huvudsakliga ansvar kommer att vara:
Arbeta som ledningssamordnare i både mellanstora och stora uppdrag.
Handleda juniora medarbetare.
Arbeta i tidiga skeden med systemhandling eller förprojektering.
Ta fram kompletta förfrågningsunderlag enligt AMA-Anläggning.

Din nya arbetsgrupp
Du kommer att utgöra en del av enheten Water Infrastructure and Climate Adaptation (WICA) i Göteborg. WICA finns med ca 120 konsulter representerade i Stockholm, Uppsala, Göteborg, Halmstad, Varberg, Malmö, Linköping/Norrköping och Sundsvall. Du kommer även att vara en del av vår verksamhet inom vattenresurser, dricksvatten- och avloppsvattenrening, ledningsnät för vatten och avlopp, dagvattenfrågor samt klimatanpassningsfrågor.
Om dig
Från din allra första dag på Ramboll kommer vi ge dig det stöd du behöver för att maximera din personliga och professionella potential inom företaget. De kvalifikationer, färdigheter och kunskaper som kommer att vara viktiga för dina framgångar och din utveckling hos oss är:
Minst 5 års erfarenhet av ledningssamordning. Kan vara kombinerad med VA-projektering.
Relevant utbildning
Ett prestigelöst, positivt och hjälpsamt förhållningssätt
Goda kunskaper i CAD och Civil 3D.
Kunskaper inom Navisworks är meriterande.
Du talar och skriver flytande svenska och engelska
God förmåga att hitta nya lösningar och utmana dig

Vad vi kan erbjuda dig
Utvecklingsmöjligheter där dina drivkrafter och motivation är styrande
Trygga ledare i ett värderingsstyrt bolag med medarbetaren i fokus
En inkluderande arbetsmiljö där olika erfarenheter och perspektiv värdesätts
En internationell kunskapsmiljö med erfarenheter från 35 länder
Långsiktiga mål i ett stiftelseägt företag som investerar i sina medarbetare samt i forskning och humanitära insatser runt om i världen
Flexibel arbetstid

Arbeta med hållbar förändring
Vi är övertygade om att hållbara förändringar ska vara till nytta för både människor och miljö. Det är vår utgångspunkt - och grunden för vårt arbetssätt. Våra medarbetare är vår främsta tillgång, och våra grundare hade en tydlig vision av hur ett ansvarstagande företag ska agera. Öppenhet och nyfikenhet är hörnstenar i vår företagskultur. Vi har ett mindset där vi alltid håller ögonen öppna efter nya och innovativa synsätt. Vi respekterar och välkomnar mångfald och fokuserar på att aktivt främja en inkluderande miljö till förmån för alla medarbetares yrkesmässiga och personliga utveckling.
Är du redo att börja jobba hos oss?
Skicka in din ansökan. Glöm inte att bifoga viktiga dokument som CV, personligt brev m.m.
Sista ansökningsdag: 17.01.2025
Vi ser fram emot att ta del av din ansökan.
Ramboll i Sverige
Ramboll grundades i Danmark och är en stiftelseägd, internationell teknik-, och arkitektkonsult. Vår målsättning är att vara med och bygga framtidens hållbara städer och samhällen. Vi har tusentals anställda världen över, varav ca 2 000 i Sverige. Vi inriktar oss på hållbara förändringar i marknader som byggnader & fastigheter, infrastruktur, urban utveckling, energi samt vatten- miljö- och managementkonsulttjänster. Vår tillväxt bygger på de etiska värderingar som kommer med ägarformen och på våra individfokuserade lösningar. Hos oss får du bidra till en hållbar framtid på ett företag som främjar öppenhet, samarbete och personlig utveckling. Genom att kombinera lokala erfarenheter med globala kunskaper kan vi tillsammans forma morgondagens samhällen.
Lika möjligheter för alla
För att skapa samhällen och städer där både människor och natur kan blomstra behöver olika erfarenheter och perspektiv finnas representerade hos oss – det är våra olikheter som gör att Ramboll och våra medarbetare hela tiden utvecklas! Vi välkomnar ansökningar oavsett ålder, könstillhörighet, kulturella perspektiv, livssituation eller livsåskådning. Vi värdesätter en inkluderande arbetsmiljö och kultur och strävar efter att våra arbetsplatser ska ha god tillgänglighet för alla medarbetare oavsett behov. Vi lyssnar och lär av varandra, och ser till att det finns en balans mellan arbete och fritid.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Meet a Group international AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Meet a Group international AB .

Städare - Göteborg - Deltid

Städare/Lokalvårdare
Läs mer Dec 11
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:


Vi söker nu dig som är noggrann och organiserad för rollen som städare/lokalvårdare på deltid till vår kund i Göteborg. Ingen tidigare erfarenhet krävs, men du får gärna ha en fallenhet för att hålla det rent och städat kring din omgivning.

Om rollen

Du kommer att tillhöra ett positivt och ansvarstagande team som på daglig basis ser till att lokalerna hålls rena och organiserade.

Arbetsuppgifter



Daglig städning av kundens lokaler.





Sortering och hantering av sopor och avfall.





Säkerställa att hygienartiklar finns tillgänliga och påfyllda runt om i lokalerna.




Kvalifikationer



Tidigare erfarenhet av städ/lokalvård är meriterande, men inget krav.





Stresstålig, nogrann och förmåga att arbeta i ett högt tempo och hantera flera uppgifter samtidigt





God fysisk då tunga lyft ibland kan förekomma





God kommunikationsförmåga i tal och skrift på svenska




Om tjänsten



Arbetsplats: Göteborg





Omfattning: Deltid, med varierande arbetstider





Startdatum: Så fort som möjligt (med hänsyn till eventuell uppsägningstid)





Låter detta som rollen för dig? Skicka in din ansökan redan idag då vi rekryterar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. 

Om oss

Meet a Group Rekrytering är ett ungt och hungrigt rekryteringsföretag vart vi fokuserar på individen och att matcha rätt person med rätt företag och roll.

Rollen är en direktrekrytering vart all kontakt hanteras av Meet a Group Rekrytering, du kommer att anställas direkt av vår kund.

Ansök nu

Städare - Göteborg - Deltid

Städare/Lokalvårdare
Läs mer Jan 10
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:


Vi söker nu dig som är noggrann och organiserad för rollen som städare/lokalvårdare på deltid till vår kund i Göteborg. Ingen tidigare erfarenhet krävs, men du får gärna ha en fallenhet för att hålla det rent och städat kring din omgivning.

Om rollen

Du kommer att tillhöra ett positivt och ansvarstagande team som på daglig basis ser till att lokalerna hålls rena och organiserade.

Arbetsuppgifter



Daglig städning av kundens lokaler.





Sortering och hantering av sopor och avfall.





Säkerställa att hygienartiklar finns tillgänliga och påfyllda runt om i lokalerna.




Kvalifikationer



Tidigare erfarenhet av städ/lokalvård är meriterande, men inget krav.





Stresstålig, nogrann och förmåga att arbeta i ett högt tempo och hantera flera uppgifter samtidigt





God fysisk då tunga lyft ibland kan förekomma





God kommunikationsförmåga i tal och skrift på svenska




Om tjänsten



Arbetsplats: Göteborg





Omfattning: Deltid, med varierande arbetstider





Startdatum: Så fort som möjligt (med hänsyn till eventuell uppsägningstid)





Låter detta som rollen för dig? Skicka in din ansökan redan idag då vi rekryterar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. 

Om oss

Meet a Group Rekrytering är ett ungt och hungrigt rekryteringsföretag vart vi fokuserar på individen och att matcha rätt person med rätt företag och roll.

Rollen är en direktrekrytering vart all kontakt hanteras av Meet a Group Rekrytering, du kommer att anställas direkt av vår kund.

Ansök nu

Lagermedarbetare - Göteborg - Deltid

Lagerarbetare
Läs mer Dec 11
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Vi söker nu dig som är strukturerad och pålitlig för rollen som lagerarbetare på deltid till vår kunds lager i Göteborg. Du kommer att tillhöra ett glatt och ansvarsfullt team som på daglig basis ser till att logistiken på lagret flyter på så smidigt som möjligt.

Om rollen

Som Lagermedarbetare kommer du att arbeta med hanteringen av ordrar och varor på vår kunds lager i Göteborg. Du ansvarar för att varorna organiserars och packas på ett effektivt sätt samt att lagerlokalen hålls städad och organiserad. Rollen är på deltid och du kommer arbeta tillsammans med övriga lagermedlemmar för att säkerställa att de dagliga målen och leveranserna uppnås.

Arbetsuppgifter

Plocka och packa ordrar

Mottagning och kontroll av inkommande leveranser och returer

Sortera och städa lagerutrymmet

Använda lagerhanteringssystem för att registrera och spåra varor och leveranser.

Kvalifikationer

Tidigare erfarenhet av lagerarbete är meriterande

Stresstålig, nogrann och förmåga att arbeta i ett högt tempo och hantera flera uppgifter samtidigt

God fysisk då tunga lyft ibland kan förekomma

Grundläggande IT-kunskaper

God kommunikationsförmåga i tal och skrift på svenska

Om tjänsten

Arbetsplats: Göteborg

Omfattning: Deltid, med varierande arbetstider

Startdatum: Så fort som möjligt (med hänsyn till eventuell uppsägningstid)

Låter detta som rollen för dig? Skicka in din ansökan redan idag då vi rekryterar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. 
Om oss

Meet a Group Rekrytering är ett ungt och hungrigt rekryteringsföretag vart vi fokuserar på individen och att matcha rätt person med rätt företag och roll.

Rollen är en direktrekrytering vart all kontakt hanteras av Meet a Group Rekrytering, du kommer att anställas direkt hos vår kund.

Ansök nu

Städare - Göteborg - Deltid

Städare
Läs mer Jan 26
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:


Vi söker nu dig som är noggrann och organiserad för rollen som städare/lokalvårdare på deltid till vår kund i Göteborg. Ingen tidigare erfarenhet krävs, men du får gärna ha en fallenhet för att hålla det rent och städat kring din omgivning.

Om rollen

Du kommer att tillhöra ett positivt och ansvarstagande team som på daglig basis ser till att lokalerna hålls rena och organiserade.

Arbetsuppgifter



Daglig städning av kundens lokaler.





Sortering och hantering av sopor och avfall.





Säkerställa att hygienartiklar finns tillgänliga och påfyllda runt om i lokalerna.




Kvalifikationer



Tidigare erfarenhet av städ/lokalvård är meriterande, men inget krav.





Stresstålig, nogrann och förmåga att arbeta i ett högt tempo och hantera flera uppgifter samtidigt





God fysisk då tunga lyft ibland kan förekomma





God kommunikationsförmåga i tal och skrift på svenska




Om tjänsten



Arbetsplats: Göteborg





Omfattning: Deltid, med varierande arbetstider





Startdatum: Så fort som möjligt (med hänsyn till eventuell uppsägningstid)





Låter detta som rollen för dig? Skicka in din ansökan redan idag då vi rekryterar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. 

Om oss

Meet a Group Rekrytering är ett ungt och hungrigt rekryteringsföretag vart vi fokuserar på individen och att matcha rätt person med rätt företag och roll.

Rollen är en direktrekrytering vart all kontakt hanteras av Meet a Group Rekrytering, du kommer att anställas direkt av vår kund.

Ansök nu

Städare - Göteborg - Deltid

Städare/Lokalvårdare
Läs mer Dec 26
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:


Vi söker nu dig som är noggrann och organiserad för rollen som städare/lokalvårdare på deltid till vår kund i Göteborg. Ingen tidigare erfarenhet krävs, men du får gärna ha en fallenhet för att hålla det rent och städat kring din omgivning.

Om rollen

Du kommer att tillhöra ett positivt och ansvarstagande team som på daglig basis ser till att lokalerna hålls rena och organiserade.

Arbetsuppgifter



Daglig städning av kundens lokaler.





Sortering och hantering av sopor och avfall.





Säkerställa att hygienartiklar finns tillgänliga och påfyllda runt om i lokalerna.




Kvalifikationer



Tidigare erfarenhet av städ/lokalvård är meriterande, men inget krav.





Stresstålig, nogrann och förmåga att arbeta i ett högt tempo och hantera flera uppgifter samtidigt





God fysisk då tunga lyft ibland kan förekomma





God kommunikationsförmåga i tal och skrift på svenska




Om tjänsten



Arbetsplats: Göteborg





Omfattning: Deltid, med varierande arbetstider





Startdatum: Så fort som möjligt (med hänsyn till eventuell uppsägningstid)





Låter detta som rollen för dig? Skicka in din ansökan redan idag då vi rekryterar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. 

Om oss

Meet a Group Rekrytering är ett ungt och hungrigt rekryteringsföretag vart vi fokuserar på individen och att matcha rätt person med rätt företag och roll.

Rollen är en direktrekrytering vart all kontakt hanteras av Meet a Group Rekrytering, du kommer att anställas direkt av vår kund.

Ansök nu

Kökschef

Kökschef
Läs mer Feb 5
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:


Tacos & Tequila är en festlig, levande och färgstark mötesplats på Tredje Långgatan i Linné. Här äter du mexikanskt med en internationell twist, klassiska tacos och tillbehör som med fördel delas med sällskapet. Tacos och drinkar står i fokus!

Om dig
Vi söker dig som är en naturlig ledare med bred erfarenhet och stora ambitioner. Du har ett öga för detaljer och säkerställer att rutiner och myndighetskrav följs utan undantag. Din passion för matlagning har genom åren formats till en förståelse för vikten av att alltid leverera på högsta kvalitetsnivå. Din personlighet kommer att vara avgörande – här är det människorna som gör skillnaden!

Om tjänsten
Vi siktar högt, och vi söker dig som delar vår strävan efter kvalitet och noggrannhet. Du kommer att planera och leda det dagliga arbetet, alltid med gästen i fokus. Genom ditt engagerade ledarskap motiverar och driver du ditt team framåt. Du ansvarar även för personalplanering och ekonomistyrning, och kommer att ha ett nära samarbete med vår Food & Beverage-grupp.

Tjänsten är en heltidstjänst med 6 månaders provanställning och lön enligt överenskommelse. Start omgående!

www.Tacosandtequila.se

Ansök nu