Göteborg: Turkish speaking Support Representative

Hitta ansökningsinfo om jobbet Turkish speaking Support Representative i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-09 // Varaktighet: Heltid

Zinzino is a global direct sales company from Scandinavia specializing in test-based, personalized nutrition and scientific skincare. It is a public limited company with its shares listed on Nasdaq First North Premier Growth Market. Their scientifically proven nutritional supplements are available on more than 100 markets across the world. Zinzino owns the Norwegian research and production units BioActive Foods AS and Faun Pharma AS. The company headquarters is in Gothenburg, Sweden with additional offices in Europe, Asia, the US and Australia.

Do you speak Turkish and want to play a role in creating powerful customer experiences?

Zinzino is the pioneer of test-based, personalized nutrition within the wellness industry on a mission to bring the world back in balance. We inspire health and wealth for our customers, family and friends.

Zinzino is growing rapidly, and we need to further strengthen our organization and are now seeking a Turkish speaking Support Representative to our Support department.

We are currently looking for someone that is passionate about customer service and want to make a difference for our customers and partners. We want a person that will go above and beyond to assist our customers and partners with their enquiries whilst maintaining a positive attitude. Zinzino’s overarching vision is to inspire change in life. We want to disseminate this philosophy to as many people as we can, giving them high quality products to improve their health.

About the role

Zinzino stands for personal, familiar contacts between Partners and customer. Your task will include

• Telephone and email support to the company's Turkish partners and customers. When necessary, also help supporting other countries, mainly in Europe.
• Administrative tasks such as database management and invoice cases.
• Registration, deviation handling and follow-up work.
• Handling of complaints.

This is where you fit in!

We are looking for our next Customer Service superstar to join our team at the Head Office in Västra Frölunda, Gothenburg. We offer you good training in all our products and different admin systems, however as prerequisites we ask from you:

Criteria:

• Native -level fluency in Turkish, speaking and writing.
• Fluent in English in speech as well as written, other language knowledge is meritorious.
• Utilize strong communication skills to solve any problems that may arise
• A can-do attitude
• Always keep smiling!

Desired qualifications and experience:

• Preferably a few years of experience from Customer service or other service profession.
• Meritorious if you have previous experience from similar tasks in customer service function.

Workplace & culture
Working at Zinzino means being part of a fast-growing health and wellness company with a global footprint which gives a truly international environment. You will be part of a fun, skilled & highly motivated team that brings great experience together learning from what we do and continue to improve.

Additional information

Fulltime position, start as soon as possible.
Placement: Västra Frölunda, Gothenburg

Please send your application no later than then 9 August. However, interviews willtake place on an ongoing basis and the position may be filled before the application deadline so don’t wait, send your application already today!

Let us get together and inspire change in life!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare.

Kundservicemedarbetare till Allente i Göteborg

Läs mer Jul 15
Vill du arbeta med kundservice i en dynamisk och glädjefylld miljö? Vi söker nu dig som är målinriktad, ansvarstagande och har ett öga för problemlösning. Bli en del av teamethos Allente!
Om AllenteAllente är en ledande nordisk TV-distributör som erbjuder högkvalitativa betal-TV-tjänster via satellit och bredband till kunder i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Företaget bildades genom en sammanslagning av Viasat och Canal Digital, med över 20 års branscherfarenhet. Med ett starkt fokus på teknisk innovation och kundnöjdhet strävar Allente efter att leverera en förstklassig tittarupplevelse till sina över en miljon abonnenter.
Om tjänstenSom kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta med kunsupport via telefon, e-pst och chatt, inklusive teknisk felsökning och information om tilläggstjänster. I rollen ingår även merförsäljningbaserat på kundens behov och aktuella kampanjer.
I rollenkommer du främst att arbeta med norska kunder, vilket innebär att du får möjlighet att använda och utveckla dina språkfärdigheter. Oroa dig inte om du inte talar flytande norska - våra norska kunder är vana vid att kommunicera med svensktalande kundservice. Din förmåga att förstå och göra dig förstådd är det viktigaste!
Vad vi erbjuder Stora interna utvecklingsmöjligheter
Personalaktiviteter, events och tävlingar
Goda förmåner inklusive friskvårdsbidrag och rabatterat gympris
Möjlighet till bonus utöver lön enligt kollektivavtal
Vi söker dig som Är minst 18 år
Flytande i svenska och bekväm med norska
Är målinriktad, ansvarstagande och gillar att lösa problem
Har förmåga att anpassa dig efter kundens behov och vägleda dem till lösningar

Tjänsten är en tillsvidareanställningpå heltid, och vi tillämpar 6 månaders provanställning. Denna tjänst är ej aktuell för dig som studerar och planerar att fortsätta dina studier i höst.
Skicka in din ansökan idag och bli en del av Allentes härliga team!

Ansök nu

Göteborg: Spännande uppdrag väntar!

Läs mer Jul 3
Hittar du inte den perfekta rollen just nu? Vi söker kontinuerligt nya talanger inom kundservice och välkomnar din ansökan för våra uppdrag i Göteborg som startar nu till hösten.
Vi söker främst dig som behärskar svenska och engelska i tal och skrift, och det är meriterande med kunskaper i övriga nordiska språk. Vi uppskattar även sökande med en fullständig gymnasieutbildning.
Vem vet, kanske är det dig vi söker?
Du kan även välja att connecta här:https://karriar.workz.se/connect, för att inte missa fler chanser till lediga jobb!
På Workz är vi specialister på kundservice och vi erbjuder dig en gedigen utbildning och träning inom service och kundhantering. När du är klar med utbildningen blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Din karriärutveckling är helt upp till dina ambitioner och vi finns där för att stötta dig och vara med dig fullt ut i din utveckling.
Som anställd hos Workz får du kollektivavtalsenliga villkor och en dedikerad operativ chef som inte bara utbildar dig utan även alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz!
För att bli en aktuell kandidat hos oss genomför vi tester som första steg i rekryteringsprocessen. Testet skickas till din mejl direkt efter ansökan och behöver slutföras.
Har du några frågor är du välkommen att kontakta vårt rekryteringsteam pårekrytering@workz.se.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till Allente i Göteborg

Läs mer Jul 2
Vill du arbeta med kundservice i en dynamisk och glädjefylld miljö? Vi söker nu dig som är målinriktad, ansvarstagande och har ett öga för problemlösning. Bli en del av teamethos Allente!
Om AllenteAllente är en ledande nordisk TV-distributör som erbjuder högkvalitativa betal-TV-tjänster via satellit och bredband till kunder i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Företaget bildades genom en sammanslagning av Viasat och Canal Digital, med över 20 års branscherfarenhet. Med ett starkt fokus på teknisk innovation och kundnöjdhet strävar Allente efter att leverera en förstklassig tittarupplevelse till sina över en miljon abonnenter.
Om tjänstenSom kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta med kunsupport via telefon, e-pst och chatt, inklusive teknisk felsökning och information om tilläggstjänster. I rollen ingår även merförsäljningbaserat på kundens behov och aktuella kampanjer.
I rollenkommer du främst att arbeta med norska kunder, vilket innebär att du får möjlighet att använda och utveckla dina språkfärdigheter. Oroa dig inte om du inte talar flytande norska - våra norska kunder är vana vid att kommunicera med svensktalande kundservice. Din förmåga att förstå och göra dig förstådd är det viktigaste!
Vad vi erbjuder Stora interna utvecklingsmöjligheter
Personalaktiviteter, events och tävlingar
Goda förmåner inklusive friskvårdsbidrag och rabatterat gympris
Möjlighet till bonus utöver lön enligt kollektivavtal
Vi söker dig som Är minst 18 år
Flytande i svenska och bekväm med norska
Är målinriktad, ansvarstagande och gillar att lösa problem
Har förmåga att anpassa dig efter kundens behov och vägleda dem till lösningar

Tjänsten är en tillsvidareanställningpå heltid, och vi tillämpar 6 månaders provanställning. Denna tjänst är ej aktuell för dig som studerar och planerar att fortsätta dina studier i höst.
Skicka in din ansökan idag och bli en del av Allentes härliga team!

Ansök nu

Head of Customer Support till Winningtemp // Göteborg

Läs mer Jun 26
Head of Customer Support till Winningtemp // Göteborg Vi söker en engagerad ledare redo att forma framtiden för vår kundserviceavdelning och skapa framgångsrika resultat tillsammans med andra. Är det du? Bli en del av vårt internationella bolag och vår spännande förändringsresa!
Om rollen: Här kommer du leda ett passionerat team som tillsammans arbetar för att skapa hållbara och framgångsrika organisationer världen över. Din uppgift blir att utveckla strategier och arbetssätt som ger ditt team förutsättningarna att leverera effektiv service och teknisk support för våra kunder. Du ansvarar även för är att analysera kundbehov och feedback för att identifiera nya förbättringsmöjligheter vad gäller produktplan och plattformsprestanda. I tätt samarbete med våra tvärfunktionella team inom försäljning och implementation, utvecklar och optimerar du kundernas onboarding-processer för att säkerställa en smidig kundupplevelse och användning av vår produkt. Du jobba även nära både vårt marknadsföringsteam och produktteam för att skapa produktförbättringar med fokus på självbetjäning och automatisering. Som ledare ansvarar du för att utveckla ditt team och skapa en kultur av nyfikenhet, kundservice och passion för vår produkt. Du sätter KPI:er, identifierar förbättringsmöjligheter och stöttar teamet mot uppsatta mål. Dessutom är du våra kunders primära kontaktpunkt för supportärenden och stöttar även andra team med komplexa kundförfrågningar.
Om dig:
Kandidatexamen i teknik, eller motsvarande teknisk arbetslivserfarenhet
Några års erfarenhet av ledande roll inom kundservice, rådgivning eller support – gärna från ett SaaS-bolag
Du har tidigare arbetat med förändrings-och utvecklingsprojekt
Du har starka ledaregenskaper och erfarenhet av att utveckla högpresterande team
Du har en teknisk förståelse och driv att uppnå stark kundnöjdhet och lojalitet
Då flera av våra kollegor endast talar engelska är det viktigt att du är obehindrad i tal och skrift i såväl svenska som engelska.
Du delar våra värderingar; Show Passion, Results Together, Take Responsibility, and Show Curiosity

Om oss Winningtemp är en ledande B2B SaaS plattform som hjälper våra kunder skapa framgångsrika team och hållbara organisationer för att nå sina affärsmål. Här jobbar ca 90 personer inom en rad olika områden och med en mängd olika bakgrunder och kompetenser. Vi har idag kontor i Göteborg, Stockholm och Oslo. Vi bryr oss om våra kollegors välmående och arbetar därför såklart löpande med vårt eget verktyg för att vara en attraktiv arbetsgivare. Vi delar glädje, inte bara för vår produkt och det jobb vi gör, utan också för varandra. Här kan du helt enkelt förvänta dig en stöttande och inkluderande arbetsplats där alla arbetar tillsammans mot vår vision; To forever change how people succeed together. Redo att kliva på vårt tillväxttåg? Hoppa på vår resa när vi siktar mot att ha SaaS-branschens nöjdaste kunder!

START: Enligt överenskommelse PLATS: Göteborg OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Talent Manager Felicia Alves, felicia.alves@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande

Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

Ansök nu

Customer Success Manager

Läs mer Jun 26
Resourced is a fast-growing FashionTech startup supporting modern fashion brands find and manage production. We help brands such as Axel Arigato, Stronger, Veja, Icebug, Chimi, Eytys, Norse Projects, Sneakers and Stuff (to name a few). Were digitally transforming one of the largest, fastest-moving industries in the world. By joining Resourced you will work in a truly global setting – we employ and work with clients on all continents.
We are now looking for a Customer Success Manager to ensure we unlock the full potential of what Resourced has to offer for all brands we work with.
One of our core products is an IT (SaaS) system which facilitates the product journey from idea to shipped product (PLM system) for fashion brands. The Customer Success Manager's main focus is to ensure that the brands we work with are happy, seen and have everything they need to use Resource optimally. This includes setting up and lead/manage the onboarding process, follow up on engagement and long-term satisfaction as well as continuously improve our processes in these fields. You will work closely with and report directly to the co-founders.
You are eager to learn and don't fear trial and error when taking own initiatives. You have a strong interest for how digital solutions can define the future and are motivated by seeing your suggestions getting implemented. You are strong on project management and like to create order while having an efficient way to move forward.
If you want to be part of creating the next gen sourcing and production environment within footwear and fashion - this job is for you!
Responsibilities Communication, feedback and follow up with brands globally.
Manage onboarding and customer progression in our PLM system.
Take full ownership of the onboarding process, evaluate and improve the process.
Measure, monitor and act on customer happiness.
Be the voice of the brands and provide input and feedback to the PLM development process.
Develop and manage Resourced Learn, our self-onboarding database.
Qualifications Strong interest in fashion and trends.
2+ years experience on Customer success positions and/or onproduct development in a fashion brand context.
Be able to multi-task with strong planning and organizational skills.
Embrace change in a fast-paced environment with the ability to use initiative.
Fluent in English, both spoken and written.
Advanced MS Excel level.
Nice-to-haves A degree (Bachelor or Master) in communication and/or business administration.
Experience in working with PLM systems.
Multilingual (Swedish,German, French, Spanish, Mandarin, Vietnamese).
MS ExcelVBA knowledge
What we offer
We offer a unique opportunity to rapidly advance your career many times faster than possible elsewhere.
Competitive salary.
A unique insight into brands and production around the globe.
Work with a team who believes in having fun while working!
A key position where your contribution will make a big difference to the direction of Resourced.
Being part of a journey transitioning from a startup to an established business.

Once we identify the right candidate we will proceed to hire that person as soon as possible.
Start date: 1 Sept 2024Work extent: Full time, permanent position with a six months probationary periodLocation: Central Gothenburg, flexible working set up but 3-4 days/week on-site expected.
Contact: Elias Gröndal, CEO @ elias@resourced.com / 0739-597929

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Zinzino Operations AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Zinzino Operations AB .

Öppen ansökan, Logistik och Supply Chain

Logistiker
Läs mer Maj 27
Zinzino is a global direct sales company from Scandinavia specializing in test-based, personalized nutrition and scientific skincare. It is a public limited company with its shares listed on Nasdaq First North Premier Growth Market. Their scientifically proven nutritional supplements are available on more than 100 markets across the world. Zinzino owns the Norwegian research and production units BioActive Foods AS and Faun Pharma AS. The company headquarters is in Gothenburg, Sweden with additional offices in Europe, Asia, the US and Australia.

Söker du jobb inom Logistik och Supply Chain?

Zinzino är inne i en expansiv fas där vi investerar och utökar vår verksamhet inom flertalet områden och detta gäller även vår logistik!

På vår logistikavdelning ansvarar vi för planering, koordinering, lagerhantering (av våra 16 3PL) och distribution. Vi säkerhets ställer en smidig försörjningskedja och nöjda kunder, och ser till att varorna når rätt plats i rätt tid!

Vad söker vi?
Exempel på befattningar som kan bli aktuella för oss:

• Supply Chain Planner
• Operativ inköpare / avropsinköpare
• Logistik assistent / Logistikkoordinator
• Projektledare inom Inköp/Supply

För dig som är intresserad av att investera i din karriär inom logistik/supply chain, - skicka in en intresseanmälan! Vi vill gärna etablera kontakt med dig. Vi går dagligen igenom våra ansökningar och om vi har ett jobb som skulle kunna matcha din profil kan du bli kontaktad av oss. - Ta chansen och skicka in en ansökan redan idag!

Om Zinzino
Zinzino är ett globalt direktförsäljningsföretag från Skandinavien specialiserat på testbaserade, individanpassade kosttillskott och vetenskaplig hudvård. Zinzino i är noterade på Nasdaq First North Premier Growth Market och bolagets vetenskapligt beprövade kosttillskott finns på mer än 100 marknader över hela världen.

Arbetsplats & kultur
Zinzino erbjuder en spännande, genuint internationell arbetsmiljö där personlig utveckling är en naturlig del av kulturen. Att arbeta på Zinzino innebär att vara en del i ett snabbväxande hälso- och friskvårdsföretag med ett globalt fotavtryck som ger en verkligt internationell arbetsmiljö. Du kommer att vara en del av ett roligt, skickligt och mycket motiverat team som tillsammans ger stora erfarenheter och lär sig av det vi gör och fortsätter att förbättra oss.

Ansök nu

Hungarian Speaking Customer Support Representative

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 14
Zinzino is a global direct sales company from Scandinavia specializing in test-based, personalized nutrition and scientific skincare. It is a public limited company with its shares listed on Nasdaq First North Premier Growth Market. Their scientifically proven nutritional supplements are available on more than 100 markets across the world. Zinzino owns the Norwegian research and production units BioActive Foods AS and Faun Pharma AS. The company headquarters is in Gothenburg, Sweden with additional offices in Europe, Asia, the US and Australia.

Do you speak hungarian and want to play a role in creating powerful customer experiences?

Zinzino is the pioneer of test-based, personalized nutrition within the wellness industry on a mission to bring the world back in balance. We inspire health and wealth for our customers, family and friends.

Zinzino is growing rapidly, and we need to further strengthen our organization and are now seeking a Hungarian speaking Support Representative to our Support department.

We are currently looking for someone that is passionate about customer service and want to make a difference for our customers and partners. We want a person that will go above and beyond to assist our customers and partners with their enquiries whilst maintaining a positive attitude. Zinzino’s overarching vision is to inspire change in life. We want to disseminate this philosophy to as many people as we can, giving them high quality products to improve their health.

About the role

Zinzino stands for personal, familiar contacts between Partners and customer. Your task will include

• Telephone and email support to the company's Hungarian partners and customers. When necessary, also help supporting other European countries.
• Administrative tasks such as database management and invoice cases.
• Registration, deviation handling and follow-up work.
• Handling of complaints.

This is where you fit in!

We are looking for our next Customer Service superstar to join our team at the Head Office in Västra Frölunda, Gothenburg. We offer you good training in all our products and different admin systems, however as prerequisites we ask from you:

Criteria:

• Native -level fluency in Hungarian speaking and writing
• Fluent in English in speech as well as written, other language knowledge is meritorious.
• Utilize strong communication skills to solve any problems that may arise
• A can-do attitude
• Always keep smiling!

Desired qualifications and experience:

• Preferably a few years of experience from Customer service or other service profession.
• Meritorious if you have previous experience from similar tasks in customer service function.

Workplace & culture
Working at Zinzino means being part of a fast-growing health and wellness company with a global footprint which gives a truly international environment. You will be part of a fun, skilled & highly motivated team that brings great experience together learning from what we do and continue to improve.

Additional information

Fulltime position , start as soon as possible.
Placement: Västra Frölunda, Gothenburg

Please send your application no later than 14th of June. However, interviews willtake place on an ongoing basis and the position may be filled before the application deadline so don’t wait, send your application already today!

Let us get together and inspire change in life!

Ansök nu

German speaking Compliance Coordinator

Administratör/Administrativ assistent
Läs mer Apr 18
Zinzino is a global direct sales company from Scandinavia specializing in test-based, personalized nutrition and scientific skincare. It is a public limited company with its shares listed on Nasdaq First North Premier Growth Market. Their scientifically proven nutritional supplements are available on more than 100 markets across the world. Zinzino owns the Norwegian research and production units BioActive Foods AS and Faun Pharma AS. The company headquarters is in Gothenburg, Sweden with additional offices in Europe, Asia, the US and Australia.

Do you want to be part of a unique and exciting company in an expansive phase? Would you like to write new chapters in our e-story? Then Zinzino could be the right place for you!

Zinzino is the pioneer of test-based, personalized nutrition and scientific skincare within the wellness industry on a mission to bring the world back in balance and one of Europe's fastest growing direct sales and health tech companies. We are a "tech first" e-commerce company with a focus on providing a fantastic mobile experience to our Partners and customers.

We need to strengthen our team and are now looking for a Czech and Slovak speaking Compliance coordinator.

About the job

In Zinzino, Compliance Coordinators meticulously examine and investigate adherence to internal regulations concerning contract agreements, terms, and conditions, as well as our Marketing Rules and Ethics. Additionally, we perform thorough inspections of the web and analyses of any online activities to ensure compliance with regulatory standards, enforcing them as necessary, alongside managing other critical duties.

In your position, you will play an important role in establishing effective routines for solving specific problem types in different areas, conducting phone calls and Zoom meetings to guide Partners and Leaders in avoiding violations, fostering stronger partnerships and mutual understanding, and actively working to enhance awareness of the Compliance Department and its achievements within the field.

Examples of areas of responsibility:

• Web shops reselling Zinzino products.
• Third-Party Websites.
• GoogleAds, Sponsored Links or Pay-per-Click-Ads.
• Social Media – (content, trademark protection, false claims or unauthorized health claims, etc.)
• Trademark protection.
• Independent Partner Agreement and Marketing Rules & Ethics.
• Administration in CRMs like Monday, Azure or Trello depending on area.
• Tight cooperation with Sales Managers, Zinzino Management, and any outsourced agencies.
• Handling legal matters and further delegation of the tasks and cases if to any of legal advisors or agencies hired by Zinzino, such as lawyer companies e.g.
• Provide support and close collaboration with the Compliance Manager and other stakeholders, including Sales Directors, while also managing statistics and report summaries for the Compliance Manager.
• Email workflow through “Kundo” and Outlook.

We are looking for you who have:

• Proven experience from administrative positions.
• Passion for investigation and keen attention to details with focus on result.
• Problem-solving skills and ability to troubleshoot complex issues.
• Strong communication skills in English both in speech as well as wr
• Flexible, multitasking with a systematic way of working.
• Strong communication skills in English both in speech as well as writing, along with collaboration expertise is a must.

You are native speaking in German. Other languages are a great merit.

We will support you with education and trainings in:

• Zinzino Marketing Rules and Ethics.
• Partner Agreement, and alignment with our vision and culture.
• All internal documentation and regulations.
• Exigo, Kundo, Trello (education for Azure, Monday and Trello will be provided)

Who are you?

You are humble and without prestige. You are driven and committed to your work and want to be involved and actively influence. You enjoy being challenged by new technologies and have a genuine interest in learning new things. You are happy to come up with your own initiative and show others the way forward.

Workplace & culture
Zinzino offers an exciting, genuinely international work environment where personal development is a natural part of the culture. Working at Zinzino means being part of a fast-growing health and wellness company with a global footprint that provides a truly international work environment. You will be part of a fun, skilled and highly motivated team who together bring great experiences and learn from what we do and continue to improve.

Additional information
Full-time position, Start as soon as possible by agreement.

Location
The position can be located at one of our offices in;
- Västra Frölunda, Gothenburg, Sweden (HQ)
- Gdansk, Poland or in
- Riga, Latvia

We will continuously invite suitable candidates to job interviews, so don’t wait, send your application already today!

Let's get together and inspire change in life!

Ansök nu

Azure Operations Engineer

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Mar 25
Zinzino is a global direct sales company from Scandinavia specializing in test-based, personalized nutrition and scientific skincare. It is a public limited company with its shares listed on Nasdaq First North Premier Growth Market. Their scientifically proven nutritional supplements are available on more than 100 markets across the world. Zinzino owns the Norwegian research and production units BioActive Foods AS and Faun Pharma AS. The company headquarters is in Gothenburg, Sweden with additional offices in Europe, Asia, the US and Australia.

Vill du vara en del av ett unikt och spännande företag i en expansiv fas? Vill du skriva nya kapitel i vår e-story? Då kan Zinzino vara rätt plats för dig!

Zinzino är ett av Europas snabbast växande direktförsäljnings- och health tech-företag. Vi är ett “tech first” e-handelsföretag med fokus på att ge en fantastisk mobilupplevelse till våra Partners och kunder.

Vi behöver stärka vårt team och söker nu en Azure Operations Engineer.

Om tjänsten

I din tjänst kommer du att spela en avgörande roll i att utforma, implementera och underhålla molninfrastruktur baserad på Microsoft Azure-plattformen.

Du kommer arbeta nära våra olika utvecklingsteam och vara involverad i att utveckla skalbara lösningar, säkerställa hög tillgänglighet och driftsstabilitet samt optimera molninfrastrukturen för framtida behov.

Exempel på ansvarsområden:

• Designa, implementera och underhålla infrastruktur i Microsoft Azure
• Konfigurera, hantera och övervaka Azure-resurser
• Utföra felsökning och optimera prestanda för Azure-miljön
• Hantera säkerhets- och efterlevnadskrav, hög tillgänglighet, disaster recovery och backup strategier för molninfrastrukturen
• Implementera automatisering och infrastruktur som kod för att förbättra effektiviteten i drift och leverans
• Utveckla, underhålla och optimera CI/CD pipelines i Azure DevOps, för att säkerställa en konsistent och effektiv bygg- och deployment process
• Ge teknisk vägledning och stöd till utvecklingsteam under hela utvecklingslivscykeln
• Hålla dig uppdaterad om de senaste trenderna och framstegen inom Azure och utvärdera deras potentiella användning i våra projekt

Vi söker dig som har:

• God kunskap inom Microsoft Azure.
• Erfarenhet av att designa, implementera och administrera Azure-miljöer
• Förståelse för Azure olika tjänster och funktioner
• God kännedom om infrastruktur som kod (Infrastructure as Code) och automatiseringstekniker för molnet, t.ex. ARM / Bicep
• Färdigheter i att implementera CI/CD-pipelines och automatisering med hjälp av Azure DevOps
• Kännedom om containeriseringsteknologier såsom Docker och Kubernetes
• God förståelse för nätverksbegrepp och erfarenhet av Azure-nätverkskonfigurationer
• Kunskap om säkerhetspraxis och erfarenhet av att implementera säkerhetsåtgärder i Azure-miljöer
• Stark problemlösningsförmåga och förmåga att felsöka komplexa molnrelaterade problem
• God kommunikations- och samarbetsförmåga

Vem är du?

Du är ödmjuk och prestigelös. Du är driven och engagerad i ditt arbete och vill vara med och aktivt påverka. Du tycker om att utmanas av nya tekniker och har ett genuint intresse för att lära dig nya saker. Du kommer gärna med egna initiativ och visar andra vägen framåt.

Arbetsplats & kultur
Zinzino erbjuder en spännande, genuint internationell arbetsmiljö där personlig utveckling är en naturlig del av kulturen. Att arbeta på Zinzino innebär att vara en del i ett snabbväxande hälso- och friskvårdsföretag med ett globalt fotavtryck som ger en verkligt internationell arbetsmiljö. Du kommer att vara en del av ett roligt, skickligt och mycket motiverat team som tillsammans ger stora erfarenheter och lär sig av det vi gör och fortsätter att förbättra oss.

Ytterligare information
Heltidstjänst, tillträde snarast enligt överenskommelse.
Placeringsort: Remote alternativt tillsammas med teamet på vårt kontor Västra Frölunda, Göteborg

Vi går igenom ansökningar och kontaktar löpande de kandidater som bäst matchar vår kravprofil.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Payment Associate to our Payment Team

Ekonomiassistent
Läs mer Feb 11
Zinzino is a global direct sales company from Scandinavia specializing in test-based, personalized nutrition and scientific skincare. It is a public limited company with its shares listed on Nasdaq First North Premier Growth Market. Their scientifically proven nutritional supplements are available on more than 100 markets across the world. Zinzino owns the Norwegian research and production units BioActive Foods AS and Faun Pharma AS. The company headquarters is in Gothenburg, Sweden with additional offices in Europe, Asia, the US and Australia.

Zinzino is the pioneer of test-based, personalized nutrition and scientific skincare within the wellness industry on a mission to bring the world back in balance. We inspire health and wealth for our customers, family and friends.

Zinzino is growing, and we need to further strengthen our organization and are now seeking a Payment Associate to our Payment Team within the Finance Department.

What you will do

As part of our Payment Team, your main activities will be to work with;

• Commission payments based on sales performance and commission structures to our Sales Partners around the world.
• Handle Refunds and chargebacks.
• Handle incoming payments in all markets.
• Analyze and validate commission payments and accounts payable.
• Work closely with Support department, handle internal emails, and resolve commission-related issues.
• Prepare monthly commission reports for external offices and Accounting Team.
• Assist with other administrative tasks as needed, such as filing and organizing paperwork, and managing electronic documents.

Who you are

As Payment Associate and part of our Payment Team you are a highly organized, meticulous, and detail-oriented individual with a solid understanding of data analysis, invoicing, different banking operations.

Requrements

• Bachelor's degree in accounting or related field.
• 2+ Years' experience of handling different payment operations, accounting or similar is a merit.
• Understanding of commission structures and calculations.
• Ability to work independently and manage competing priorities.
• Proficient in Microsoft Excel and accounting software and/or different business systems.
• Excellent attention to detail and strong analytical skills.

As we are a global company, you need to be skilled in English both written and spoken. Other language skill is a merit.

Workplace & culture

Working at Zinzino means being part of a fast-growing health and wellness company with a global footprint which gives a truly international environment. You will be part of a fun, skilled & highly motivated team that brings great experience together learning from what we do and continue to improve.

Additional information

Fulltime position, start as soon as possible.
Placement: Västra Frölunda, Sweden

We will continuously invite suitable candidates to job interviews, so don’t wait, send your application already today!

Let's get together and inspire change in life!

Ansök nu