Göteborg: Turkish speaking Support Representative

Hitta ansökningsinfo om jobbet Turkish speaking Support Representative i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-09 // Varaktighet: Heltid

Zinzino is a global direct sales company from Scandinavia specializing in test-based, personalized nutrition and scientific skincare. It is a public limited company with its shares listed on Nasdaq First North Premier Growth Market. Their scientifically proven nutritional supplements are available on more than 100 markets across the world. Zinzino owns the Norwegian research and production units BioActive Foods AS and Faun Pharma AS. The company headquarters is in Gothenburg, Sweden with additional offices in Europe, Asia, the US and Australia.

Do you speak Turkish and want to play a role in creating powerful customer experiences?

Zinzino is the pioneer of test-based, personalized nutrition within the wellness industry on a mission to bring the world back in balance. We inspire health and wealth for our customers, family and friends.

Zinzino is growing rapidly, and we need to further strengthen our organization and are now seeking a Turkish speaking Support Representative to our Support department.

We are currently looking for someone that is passionate about customer service and want to make a difference for our customers and partners. We want a person that will go above and beyond to assist our customers and partners with their enquiries whilst maintaining a positive attitude. Zinzino’s overarching vision is to inspire change in life. We want to disseminate this philosophy to as many people as we can, giving them high quality products to improve their health.

About the role

Zinzino stands for personal, familiar contacts between Partners and customer. Your task will include

• Telephone and email support to the company's Turkish partners and customers. When necessary, also help supporting other countries, mainly in Europe.
• Administrative tasks such as database management and invoice cases.
• Registration, deviation handling and follow-up work.
• Handling of complaints.

This is where you fit in!

We are looking for our next Customer Service superstar to join our team at the Head Office in Västra Frölunda, Gothenburg. We offer you good training in all our products and different admin systems, however as prerequisites we ask from you:

Criteria:

• Native -level fluency in Turkish, speaking and writing.
• Fluent in English in speech as well as written, other language knowledge is meritorious.
• Utilize strong communication skills to solve any problems that may arise
• A can-do attitude
• Always keep smiling!

Desired qualifications and experience:

• Preferably a few years of experience from Customer service or other service profession.
• Meritorious if you have previous experience from similar tasks in customer service function.

Workplace & culture
Working at Zinzino means being part of a fast-growing health and wellness company with a global footprint which gives a truly international environment. You will be part of a fun, skilled & highly motivated team that brings great experience together learning from what we do and continue to improve.

Additional information

Fulltime position, start as soon as possible.
Placement: Västra Frölunda, Gothenburg

Please send your application no later than then 9 August. However, interviews willtake place on an ongoing basis and the position may be filled before the application deadline so don’t wait, send your application already today!

Let us get together and inspire change in life!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare.

Jobba med kundservice för PostNord i Göteborg

Läs mer Apr 25
Nytt
Är du lösningsorienterad, hjälpsam och tävlingsinriktad? Då kan ett jobb på PostNords kundservice vara något för dig! Här får du chansen att hjälpa inringande kunder att spåra paket och lösa problem.
Bli en del av ett stort och sammansvetsat team som tillsammans jobbar för att nå mål och tävla mot andra avdelningar. Kontoret som är helt nytt ligger med tillgång till bra kommunikationer vid Backaplan i Göteborg. PostNords kundservice har öppet måndag till fredag 8–20:15 och du blir schemalagd på heltid mellan dessa tider.
Vem är du? Du är engagerad och har hög arbetsmoral
Är social och vill arbeta med kundbemötande
Trivs med att arbeta i team
Har en fullständig gymnasieexamen
Vad får du? Fullt betald utbildning & stora utvecklingsmöjligheter
Bli en del av ett stort sammansvetsat team
Heltidsanställning måndag till fredag
Anställningen är hos Teleperformance

PostNord erbjuder kommunikations- och logistiklösningar till, från och inom Norden. Framåt väntar en spännande resa och vi hoppas att du vill vara med och stärka Postnords position inom e-handel och leverans – samt visa att de levererar service i världsklass. 
Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll.
Vi tillsätter med omgående start så tveka inte att inkomma med din ansökan!

Ansök nu

Vi söker kundservicemedarbetare till PostNord!

Läs mer Apr 23
Vi letar nu efter nya stjärnor som vill arbeta med kundservice för Postnord på vårat kontor, Teleperformance Göteborg (Backa). Detta är en heltidstjänst med startdatum: 2025-05-19.
Om tjänsten
Hos Postnord arbetar du med att hantera inkommande samtal där du analyserar problem och på ett snabbt, engagerat och pedagogiskt sätt löser kundernas ärenden. Ditt fokus kommer ligga på att besvara, och hjälpa Postnords kunder med deras frågor kring t.ex. spårning av paket, frågor om borttappade föremål, och allmänna frågor kring postutdelning. Genom jobbet får du bra möjligheter att utveckla dina förmågor inom kundbemötande, att kommunicera pedagogiskt och koncist, arbeta målinriktat och att ha ett bra samarbete med kollegor – perfekta erfarenheter att få med sig i ryggsäcken!
Öppettider:
Måndag-Fredag 08:00-18:15 (Under högtidsperioden kan ev. öppettiderna komma att justeras något, till exempel att de utökas till kl. 20).

Vi på Teleperformance erbjuder dig:
Betald utbildning
Lön och förmåner enligt kollektivavtal
Friskvårdsbidrag
En glad och energifylld arbetsplats
Goda utvecklingsmöjligheter inom karriären


Vi söker dig som
Har ett stort intresse för att hjälpa människor och underlätta deras vardag. För att trivas i rollen ser vi att du är serviceminded, professionell och noggrann. Du har förståelse och kan anpassa dig efter kundens behov samtidigt som du med säkerhet vägleder till en lösning. Du har även en god förmåga att ta ansvar och motiveras av samt är positivt inställd till att söka efter lösningar. Vi ser även att du trivs med ett stillasittande arbete i öppet kontorslandskap. 
För att trivas på Teleperformance
Du uppskattar att jobba på en energifylld arbetsplats och ser gärna problem som en spännande utmaning. Teleperformance är ett snabbt växande företag där individer som skapar resultat har goda möjligheter till avancemang både i Sverige och internationellt, du motiveras och värderar därför personlig utveckling.
VIKTIG INFORMATION
När du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en digital intervju med chat-roboten Hubert som tar ca 10-15 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun inom 48 timmar för att snabbt komma vidare i processen. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://my.hubert.ai/advice-before-hubert-interview/sv-se
Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet.
Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare.

Ansök nu

Jobba med kundservice för PostNord i Göteborg

Läs mer Apr 15
Är du lösningsorienterad, hjälpsam och tävlingsinriktad? Då kan ett jobb på PostNords kundservice vara något för dig! Här får du chansen att hjälpa inringande kunder att spåra paket och lösa problem.
Bli en del av ett stort och sammansvetsat team som tillsammans jobbar för att nå mål och tävla mot andra avdelningar. Kontoret som är helt nytt ligger med tillgång till bra kommunikationer vid Backaplan i Göteborg. PostNords kundservice har öppet måndag till fredag 8–20:15 och du blir schemalagd på heltid mellan dessa tider.
Vem är du? Du är engagerad och har hög arbetsmoral
Är social och vill arbeta med kundbemötande
Trivs med att arbeta i team
Har en fullständig gymnasieexamen
Vad får du? Fullt betald utbildning & stora utvecklingsmöjligheter
Bli en del av ett stort sammansvetsat team
Heltidsanställning måndag till fredag
Anställningen är hos Teleperformance

PostNord erbjuder kommunikations- och logistiklösningar till, från och inom Norden. Framåt väntar en spännande resa och vi hoppas att du vill vara med och stärka Postnords position inom e-handel och leverans – samt visa att de levererar service i världsklass. 
Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll.
Vi tillsätter med omgående start så tveka inte att inkomma med din ansökan!

Ansök nu

Vi söker kundservicemedarbetare till ett världsledande möbelföretag!

Läs mer Apr 14
Trivs du att arbeta inom servicebranschen och har en känsla för kundbemötande och problemlösning? Då är det dig vi söker!
Vi söker flera personer till tjänsten med startdatum 2025-05-05 till Teleperformance, Göteborg. 
Vad vi erbjuder dig:
Många interna utvecklingsmöjligheter
Personalaktiviteter, event och roliga tävlingar
En spännande och glädjefylld arbetsplats med fantastiska kollegor!
Friskvårdsbidrag, Edenred-kortet samt andra förmåner
Lön enligt kollektivavtal
Tjänsterna vi kan erbjuda ligger på 100%
Betald utbildning vid start av tjänsten


Om tjänsten:
Tjänsten är på heltid och du arbetar med att hantera inkommande samtal där du analyserar problem och på ett snabbt, engagerat och pedagogiskt sätt löser kundernas ärenden
Meriterande om du tidigare jobbat inom olika typer av programvara samt trivs med multitasking
Genom jobbet får du bra möjligheter att utveckla dina förmågor kring problemlösning, att kommunicera pedagogiskt och koncist, arbeta målinriktat och att ha ett bra samarbete med kollegor – perfekta erfarenheter att få med sig i ryggsäcken!
Du arbetar på vårat kontor i Göteborg
Öppettider:
Måndag-Fredag: 08:00-20:00
Lördag-Söndag: 9.30 - 18.00

Vi söker dig som:
Har gått ut gymnasiet med godkända betyg i samtliga kärnämnen
Du tar service på allvar, älskar att interagera med människor via telefon och mail och vill göra någon annans dag lite enklare!
Du har goda datorkunskaper
Du talar och skriver flytande i svenska samt engelska

Som person är du förmodligen lugn, mogen och har ett naturligt intresse av att hjälpa andra. Att överträffa våra kunders förväntningar är vårt mål varje dag och vi ser gärna att du brinner för att göra det lilla extra. Du uppskattar att jobba på en energifylld arbetsplats och ser gärna problem som en spännande utmaning. 
I rekryteringsprocessen genomför vi obligatoriska bakgrundskontroller på samtliga kandidater och gymnasiebetyg krävs. Det krävs även att du är flytande i svenska i både tal och skrift. Som en del av rekryteringsprocessen kommer du även att få genomföra olika typer av kompetenstester. Observera att vi rekryterar löpande och rekryteringsprocessen kan komma att avslutas innan slutdatum om alla tjänster hunnit bli tillsatta.
VIKTIG INFORMATION
När du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en digital intervju med chat-roboten Hubert som tar ca 10-15 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun inom 48 timmar för att snabbt komma vidare i processen. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://my.hubert.ai/advice-before-hubert-interview/sv-se
Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet.
Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare.

Ansök nu

Engagerat kundserviceproffs inom energibranschen

Läs mer Apr 9
Har du energibranschen i ryggsäcken och administrativa färdigheter, kundfokus och högt engagemang? Samtidigt som du vill vara en viktig funktion på ett kommersiellt företag som har hög tillväxttakt. Vi på Progressio letar för vår samarbetspartner Eneas Services AB efter en strukturerad och effektiv kollega som har administrativa färdigheter, ett öga för detaljer och gillar att utveckla processen. Är det du? Då ska du läsa vidare.
ROLLEN Arbetet inom kundservice är du säljavdelningens högra hand när det kommer till energibranschen. Du hjälper säljarna med avtalsgranskning och hantering av kundavtal, samt tar över den dagliga dialogen med leverantörer och företagskunder vi mail och telefon. Du är digitalt kunnig och har lätt att navigera i vårt backloggsystem. Samtidigt som du är van vid att säkerställa leverans på ett smidigt och enkelt sätt. Att hantera kunder och dess frågor gör du på ett professionellt och pålitligt sätt. Viktig aspekt är att ligga steget före och behålla nuvarande kunder där stor vikt ligger i winback & turns.
DET HÄR ÄR DU - Har en bakgrund inom energibranschen - Du har en stor drivkraft samt egen motivation - Du är proaktiv och lösningsorienterad - Du har en exceptionellt öga för kundservice - Du är flexibel mellan arbetsuppgifter och har god prioriteringsförmåga - Är en teamplayer VI ERBJUDER - En dynamisk arbetsmiljö med fantastiska kollegor - Möjlighet att växa och utvecklas inom företaget - Möjlighet till remotejobb - En arbetsplats där dina idéer och initiativ värdesätts OM ARBETSGIVAREN VENI Energy Group, Eneas’ moderbolag, grundades 1995 och har tagit positionen som Nordens ledande aktör inom samköps- och energitjänster. Vi skapar värde för över 50 000 företag och hanterar kraftinköp för 12 TWh per år. Koncernen består idag av över 500 anställda och har kontor i: Norge: Drammen och Trondheim. Sverige: Göteborg och Östersund. Finland: Hämeenlinna och Tampere. Tyskland: Biblis. Spanien: Malaga. VENI Energy Group är en koncern med fokus på hållbarhet, mångfald, god lönsamhet, snabb tillväxt och höga ambitioner för vidare utveckling. Vi arbetar genom våra kärnvärden: kundfokus, engagemang och pålitlighet. Eneas Services AB, en del av VENI Energy Group, har sitt kontor i Mölndal, Sverige. Här arbetar mer än 15 anställda med fokus på kunskapsdelning och trivsel. VID FRÅGOR KRING TJÄNSTEN Magnus Olsson magnus@progressioswe.se TJÄNSTEN 100% tillsvidare anställning med 6 månaders provanställning Lön efter överrenskommelse Övriga förmåner med friskvård, pension osv. Tillträde: 1 februari Lön 30-35 000 kr/månad

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Zinzino Operations AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Zinzino Operations AB .

Motion Designer

Videoredigerare
Läs mer Apr 25
Nytt
Zinzino is a global direct sales company from Scandinavia specializing in test-based, personalized nutrition and scientific skincare. It is a public limited company with its shares listed on Nasdaq First North Premier Growth Market. Their scientifically proven nutritional supplements are available on more than 100 markets across the world. Zinzino owns the Norwegian research and production units BioActive Foods AS and Faun Pharma AS. The company headquarters is in Gothenburg, Sweden with additional offices in Europe, Asia, the US and Australia.

Vi söker en erfaren, kreativ och tekniskt skicklig Motion Designer / Video Editor som vill vara en nyckelspelare i vårt designteam. Rollen innebär att producera och redigera visuellt videoinnehåll för främst digitala kanaler – med fokus på att tillföra rörlig grafik, texter och visuella element som stärker budskapet i filmer för exempelvis utbildning, intervjuer och kommunikation.

Ansvarsområden

• Redigera och producera videoinnehåll baserat på inspelat material, inklusive tal, intervjuer och utbildningsfilmer.
• Skapa och implementera motion graphics – såsom textanimationer, grafiska övergångar och visuella element – för att lyfta berättandet och tydliggöra innehållet.
• Arbeta enligt varumärkesriktlinjer och säkerställa att allt visuellt material håller enhetlig stil och hög kvalitet.
• Välja passande musik och ljudeffekter för olika typer av videoinnehåll.
• Samarbeta nära med designers, kommunikatörer och andra stakeholders i marknadsteamet för att säkerställa att innehållet stöder företagets budskap och visuella identitet.

Kvalifikationer

• Eftergymnasial utbildning inom motion design, grafisk design, visuell kommunikation eller liknande.
• Mycket goda kunskaper i Adobe Creative Cloud – särskilt After Effects, Premiere Pro och Photoshop.
• Erfarenhet av videoredigering för digital kommunikation och innehållsproduktion.
• God förståelse för typografi, färg, rytm och visuell komposition.
• Vana att arbeta enligt grafiska riktlinjer och producera material som håller hög teknisk och estetisk nivå.
• Stark känsla för musikval och ljudläggning av film, även om avancerad ljudproduktion inte är en del av rollen.
• Van att arbeta med senaste AI verktyg för optimering av ljud och bild.
• Hålla sig uppdaterad kring trender och tekniker inom videoeditering och motion graphics, och bidra med förbättringsförslag i arbetssätt och uttryck.
• Mycket god kommunikativ förmåga på engelska, både i tal och skrift, då detta är vårt koncernspråk. Andra språk är meriterande.

Meriterande

• Erfarenhet av 3D-verktyg såsom Cinema 4D eller Blender.
• Grundläggande kunskap i animationstekniker, även om det inte är ett krav i det dagliga arbetet.
• Van att producera/spela in videos, events eller utbildningsmaterial.

Du trivs i rollen om du:

• Är självgående, erfaren och kreativ med god förmåga att prioritera och leverera mot deadlines.
• Har öga för detaljer, form och berättande i visuellt material.
• Gillar att samarbeta och bidra till teamets gemensamma resultat.
• Van att skapa digitalt innehåll och rörlig media i en internationell miljö med senaste verktygen.

Arbetsplats & kultur

Zinzino erbjuder en spännande, genuint internationell arbetsmiljö där personlig utveckling är en naturlig del av kulturen. Att arbeta på Zinzino innebär att vara en del av ett snabbväxande företag inom hälsa och välbefinnande med ett globalt fotavtryck som erbjuder en verkligt internationell arbetsmiljö. Du kommer att vara en del av ett roligt, skickligt och mycket motiverat team som tillsammans ger stora upplevelser och lär sig av vad vi gör och fortsätter att förbättra.

Ytterligare information

• Heltidstjänst, tillträde snarast möjligt enligt överenskommelse.
• Placering: Huvudkontoret i Göteborg, Sverige

Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte utan skicka in din ansökan redan idag!

Ansök nu

Payment Team Associate

Finansekonom
Läs mer Mar 26
Zinzino is a global direct sales company from Scandinavia specializing in test-based, personalized nutrition and scientific skincare. It is a public limited company with its shares listed on Nasdaq First North Premier Growth Market. Their scientifically proven nutritional supplements are available on more than 100 markets across the world. Zinzino owns the Norwegian research and production units BioActive Foods AS and Faun Pharma AS. The company headquarters is in Gothenburg, Sweden with additional offices in Europe, Asia, the US and Australia.

Zinzino is currently seeking an Associate to join the Payment Team in our Finance Department. As a Payment Team Associate, you will be a highly organized, meticulous, and detail-oriented individual with solid expertise in data analysis, invoicing, and various banking operations.

Responsibilities:

As part of our Payment Team, your duties will include:

• Commission Payments: Administering commission payments based on sales performance and commission structures to our Sales Partners globally.
• Refunds and Chargebacks: Managing refunds and processing chargebacks.
• Incoming Payments: Handling incoming payments across all markets.
• Analysis and Validation: Analysing and validating commission payments and accounts payable.
• Collaboration: Working closely with the Support and Accounting Teams to manage internal emails and resolve payment related cases.
• Reporting: Preparing monthly commission reports for external offices and the Accounting Team.
• Administrative Tasks: Assisting with other administrative tasks as needed, including filing, organizing paperwork, and managing electronic documents.

Requirements:

• Bachelor's degree in accounting or a related field.
• Minimum of 2 years' experience in managing payment operations, accounting, or similar roles is highly desirable.
• In-depth understanding of commission structures and calculations.
• Ability to work independently and manage competing priorities effectively.
• Experience in Microsoft Excel and accounting software and/or various business systems.
• Exceptional attention to detail and strong analytical skills.

Workplace & culture

Zinzino offers an exciting, genuinely international work environment where personal development is a natural part of the culture. Working at Zinzino means being part of a fast-growing health and wellness company with a global footprint that provides a truly international work environment. You will be part of a fun, skilled and highly motivated team who together bring great experiences and learn from what we do and continue to improve.

Additional information

• Full-time position, Start as soon as possible by agreement.
• Place: Head office in Gothenburg, Sweden
• Please note: We are not able to sponsor work visas for this position
• Interviews will take place on an ongoing basis and the position may be filled before the application deadline, so don’t wait, send your application already today!

Do you meet the above criteria and are eager to contribute to a dynamic team? Then we encourage you to apply for this opportunity at Zinzino.

Interviews will take place on an ongoing basis and the position may be filled before the application deadline, so don’t wait, send your application already today!

Ansök nu

German speaking Support Representative

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jan 8
Zinzino is a global direct sales company from Scandinavia specializing in test-based, personalized nutrition and scientific skincare. It is a public limited company with its shares listed on Nasdaq First North Premier Growth Market. Their scientifically proven nutritional supplements are available on more than 100 markets across the world. Zinzino owns the Norwegian research and production units BioActive Foods AS and Faun Pharma AS. The company headquarters is in Gothenburg, Sweden with additional offices in Europe, Asia, the US and Australia.

Do you speak German and want to play a key role in creating impactful customer experiences?

Zinzino is a pioneer in test-based, personalized nutrition within the wellness industry, on a mission to bring the world back into balance. We inspire health and wealth for our customers, family, and friends.

As Zinzino continues its rapid growth, we are now seeking a German-speaking Customer Support Representative to join our Support department and focus on delivering exceptional service to customers and partners in Germany, Switzerland, and Austria.

About the Role

Zinzino stands for personal, familiar connections between partners and customers. In this role, you will:

• Provide telephone, email, chat, and forum support to the company's German-speaking customers and partners. When necessary, assist with support in other European countries.
• Perform administrative tasks, including database management and handling invoice-related cases.
• Handle registrations, deviations, and follow-up tasks.
• Manage complaints with professionalism and a solution-oriented mindset.

This is Where You Fit In!

We are looking for our next Customer Service superstar to join our team at the Head Office in Västra Frölunda (Gothenburg). While we provide comprehensive training in our products and systems, we are looking for candidates with the following:

Criteria:

• Native-level fluency in German, both spoken and written.
• EU citizenship (required).
• Fluency in English, both written and spoken. Knowledge of additional languages is a plus.
• Strong communication skills to effectively resolve customer and partner inquiries.
• A positive, "can-do" attitude and the ability to handle challenges with a smile.

Desired Qualifications and Experience:

• Preferably a few years of experience in customer service or a related profession.
• Experience in similar tasks within a customer service function is a strong advantage.

Workplace & Culture

Working at Zinzino means being part of a fast-growing health and wellness company with a global footprint. You will thrive in a truly international environment as part of a fun, skilled, and motivated team that continuously learns and grows together.

Additional Information

• Full-time position, Monday to Friday, 08:00–17:00, starting as soon as possible.
• We are unable to sponsor work visas for this position.
• Location: Västra Frölunda (Gothenburg).

How to Apply

Please send your application as soon as possible. Interviews will be conducted on an ongoing basis, and the position may be filled before the application deadline—so don’t wait, apply today!

Let’s get together and inspire change in life!

Ansök nu

French speaking Customer/Partner Support Representative

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Dec 19
Zinzino is a global direct sales company from Scandinavia specializing in test-based, personalized nutrition and scientific skincare. It is a public limited company with its shares listed on Nasdaq First North Premier Growth Market. Their scientifically proven nutritional supplements are available on more than 100 markets across the world. Zinzino owns the Norwegian research and production units BioActive Foods AS and Faun Pharma AS. The company headquarters is in Gothenburg, Sweden with additional offices in Europe, Asia, the US and Australia.

Do you speak French and want to play a role in creating powerful customer experiences?

Zinzino is the pioneer of test-based, personalized nutrition within the wellness industry on a mission to bring the world back in balance. We inspire health and wealth for our customers, family and friends.

Zinzino is growing rapidly, and we need to further strengthen our organization and are now seeking a French speaking Customer/Partner Support Representative to our Support department.

We are currently looking for someone that is passionate about customer service and want to make a difference for our customers and partners. We want a person that will go above and beyond to assist our customers and partners with their enquiries whilst maintaining a positive attitude. Zinzino’s overarching vision is to inspire change in life. We want to disseminate this philosophy to as many people as we can, giving them high quality products to improve their health.

About the role

Zinzino stands for personal, familiar contacts between Partners and customers. Your task will include

• Telephone and email support to the company's French partners and customers. When necessary, also help supporting other countries, mainly in Europe.
• Administrative tasks such as database management and invoice cases.
• Registration, deviation handling and follow-up work.
• Handling of complaints.

This is where you fit in!

We are looking for our next Customer Service superstar to join our team at the Head Office in Västra Frölunda (Gothenburg). We offer you good training in all our products and different admin systems, however as prerequisites we ask from you:

Criteria:

• Native -level fluency in French, speaking and writing.
• EU-citizenship is required
• Fluent in English in speech as well as written, other language knowledge is meritorious.
• Utilize strong communication skills to solve any problems that may arise
• A can-do attitude
• Always keep smiling!

Desired qualifications and experience:

• Preferably a few years of experience from Customer service or other service profession.
• Meritorious if you have previous experience from similar tasks in customer service function.

Workplace & culture
Working at Zinzino means being part of a fast-growing health and wellness company with a global footprint which gives a truly international environment. You will be part of a fun, skilled & highly motivated team that brings great experience together learning from what we do and continue to improve.

Additional information

Fulltime position, start as soon as possible.
We are not able to sponsor work visas for this position.

Placement: Västra Frölunda (Gothenburg)

Please send your application no later than then 19th of January. However, interviews will take place on an ongoing basis and the position may be filled before the application deadline, so don’t wait, send your application already today!

Let us get together and inspire change in life!

Ansök nu

Dutch speaking Support Representative

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Dec 6
Zinzino is a global direct sales company from Scandinavia specializing in test-based, personalized nutrition and scientific skincare. It is a public limited company with its shares listed on Nasdaq First North Premier Growth Market. Their scientifically proven nutritional supplements are available on more than 100 markets across the world. Zinzino owns the Norwegian research and production units BioActive Foods AS and Faun Pharma AS. The company headquarters is in Gothenburg, Sweden with additional offices in Europe, Asia, the US and Australia.

Zinzino is the pioneer of test-based, personalized nutrition and scientific skincare within the wellness industry on a mission to bring the world back in balance. We inspire health and wealth for our customers, family and friends.

Zinzino is growing, and we need to further strengthen our organization and are now seeking a Dutch speaking Partner Support Representative to our Partner Support department.

We are currently looking for someone that is passionate about customer service and want to make a difference for our customers. We want a person that will go above and beyond to assist our customers and partners with their enquiries whilst maintaining a positive attitude. Zinzino’s overarching vision is to inspire change in life. We want to disseminate this philosophy to as many people as we can, giving them high quality products to improve their health.

About the role

Zinzino stands for personal, familiar contacts between Partners and customer. Your task will include

• Telephone, chat and email support to Partners and customers in Dutch. When necessary, also help supporting other European countries.
• Administrative tasks such as database management and invoice cases.
• Registration, deviation handling and follow-up work.
• Find solutions to Partners and customers' questions and problems.

This is where you fit in!

We are looking for our next Customer Service superstar to join our team at the Head Quarter in Västra Frölunda. We offer you good training in all our products and different admin systems, however below qualifications we ask from you:

Criteria:

Native Dutch
Fluent in spoken and written English
Utilize strong communication skills to solve any problems that may arise
A can-do attitude
Always keep smiling!

Desired qualifications and experience:
Proven records of at least one year of successful Customer Service and/or support.

Today, we have a team that together speaks over 30 languages. We see it as a great merit that you also know other languages besides Dutch & English.

Workplace & culture
Working at Zinzino means being part of a fast-growing health and wellness company with a global footprint which gives a truly international environment. You will be part of a fun, skilled & highly motivated team that brings great experience together learning from what we do and continue to improve.

Additional information

Fulltime position, start as soon as possible. This is a temporary position for one year because of maternity leave.

Fulltime position, start as soon as possible.
Placement: Västra Frölunda

We will continuously invite suitable candidates to job interviews so don’t wait, send your application already today!

Let us get together and inspire change in life!

Ansök nu

Greek-speaking Support Representative

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Nov 19
Zinzino is a global direct sales company from Scandinavia specializing in test-based, personalized nutrition and scientific skincare. It is a public limited company with its shares listed on Nasdaq First North Premier Growth Market. Their scientifically proven nutritional supplements are available on more than 100 markets across the world. Zinzino owns the Norwegian research and production units BioActive Foods AS and Faun Pharma AS. The company headquarters is in Gothenburg, Sweden with additional offices in Europe, Asia, the US and Australia.

Zinzino is the Pioneer of test-based, personalized nutrition and scientific skincare within the wellness industry on a mission to bring the world back in balance. We inspire health and wealth for our customers, family and friends.

Zinzino is growing, and we need to further strengthen our organization and are now seeking a Greek-speaking Customer Support Representative to our Customer Support department.

We are currently looking for someone that is passionate about customer service and want to make a difference for our customers. We want a person that will go above and beyond to assist our customers and partners with their enquiries whilst maintaining a positive attitude. Zinzino’s overarching vision is to inspire change in life. We want to disseminate this philosophy to as many people as we can, giving them high quality products to improve their health.

About the role

At Zinzino, we value meaningful, personal connections between our partners and customers. As a Greek-speaking Support Representative, you will:

• Provide phone and email support to our Greek-speaking partners and customers, with occasional support for other European markets in English.
• Handle administrative tasks such as database updates and managing invoice inquiries.
• Manage registrations, deviations, and follow-ups.
• Resolve complaints efficiently and professionally.

This is where you fit in!

We’re looking for someone who thrives in a fast-paced, customer-focused environment and is ready to bring their passion for service to our team.

Requirements:

• Fluent in Greek (native-level) and English, both written and spoken.
• Excellent communication skills to address customer needs effectively.
• A positive, can-do attitude and willingness to go the extra mile for customers.
• Strong multitasking and problem-solving abilities.

Preferred Experience:

• Previous experience in customer service or a similar role.
• Familiarity with administrative processes and tools is a bonus.

Workplace & culture
Working at Zinzino means being part of a fast-growing health and wellness company with a global footprint which gives a truly international environment. You will be part of a fun, skilled & highly motivated team that brings great experience together learning from what we do and continue to improve.

Additional information

Fulltime position, starting as soon as possible.
Placement: Västra Frölunda

We will continuously invite suitable candidates to job interviews so don’t wait, send your application already today!

Let us get together and inspire change in life!

Ansök nu