Göteborg: Cloudgruppen Göteborg söker nya Account Managers

Hitta ansökningsinfo om jobbet Cloudgruppen Göteborg söker nya Account Managers i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-10 // Varaktighet: Heltid

Cloudgruppen Göteborg flyttar till större kontor och söker just nu fler Account Managers som vill vara med på resan!
Cloudgruppen är idag en av Sveriges ledande återförsäljare inom IT & kommunikationslösningar till företag. Tillsammans med marknadsledande leverantörer så kan vi erbjuda och förvalta en av de bästa helhetslösningarna för svenska företagare. Vi söker nu nya kollegor till vårt Göteborgskontor som vill vara med på en spännande resa och sätta avtryck i branschen.
Cloudgruppen består av ett hårt arbetande team med lång erfarenhet av telefoni och IT branschen. Vi bygger värde kring de smarta lösningar där ni som företag kan helt och hållet fokusera på er kärnverksamhet.
Liten som stor – vi värdesätter alla!
Cloudgruppen finns idag i följande städer:
Stockholm, Malmö, Halmstad, Göteborg, Västerås, Umeå, Gävle, Sundsvall, Skellefteå, samtidigt växer vi ständigt.
Som en Account manager hos oss ansvarar du för att kontakta nya och befintliga kunder samt bygga långvariga relationer. På Cloudgruppen kan vi garantera dig en arbetsplats där du har möjligheten att bli en framgångsrik Account Manager och vidareutvecklas, i ett team som alltid lyfter, stöttar, har kul tillsammans och med en teamkänsla utöver det vanliga.
Att jobba som Account Manager hos oss gör dig till en viktig del i Cloudgruppens fortsatta expansion, med dig ser vi till att Cloudgruppen alltid möter kundernas och leverantörernas krav och behov.
Hos oss är det ett nyfiket och kreativt sinne samt stort engagemang och starkt driv som gäller.
Arbetet innefattas av några huvudsakliga områden:
Bygga långsiktiga kundrelationer och ständigt säkerställa att Cloudgruppen möter kundernas behov.
Vilja vara med och stärka Cloudgruppens position ytterligare på marknaden
Bygga upp en egen kundportfölj med återkommande kunder och intäkter.
Via utgående samtal bokas digitala och fysiska möten, där du på egen hand eller tillsammans med kollega genomför kundmöten.

Tjänsten som Account Manager är en utmanande och varierande roll där du får möjlighet att utveckla din kompetens inom många olika områden och där din arbetsinsats står i direkt relation till Cloudgruppens framgång. Ingen dag är den andra lik.
Som person gillar du utmaningar och kavlar gärna upp ärmarna där det behövs. Du drivs av försäljning och att bygga långsiktiga relationer med andra. Du vågar också tänka och vara självständig, trivs med att ta egna initiativ och är lösningsorienterad. Våra kunder är viktigast för oss, och det ska de även vara för dig.
Du har en förmåga att ta för dig och har en stark vilja av att anta utmaningar
Du har förmåga att tänka i stora drag, men är samtidigt noggrann med detaljer
Du är orädd, driven och tävlingsinriktad
En karismatisk och säljande personlighet
Drivkraften att skapa resultat och lönsamhet för oss samt våra kunder
Flytande svenska i såväl tal som skrift.

Krav:
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av försäljning inomB2B.
Gymnasial utbildning

Meriterande:
Erfarenhet av CRM-system.
Telefonvana
Arbetat med digitala och fysiska kundmöten

Vi erbjuder:
Fast grundlön plus provisionslön
Sälj och resetävlingar
Utbildning inom försäljningstekniker, ledarskap och personlig utveckling
En rolig arbetsplats med glädje och energi
Heltidstjänst.

Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan.
Jobbtyp: Heltid
Tänkt startdatum: Augusti 2024
Du ansöker enkelt genom att skicka in CV tillsammans med en motivering till varför vi är rätt matchning för varandra.
Just nu är det semestertider, vilket innebär att det kan dröja lite längre än vanligt innan du får återkoppling på din ansökan. Givetvis går det jättebra att skicka in din ansökan ändå, vi gör vårt bästa för att du ska få svar så snart som möjligt. Glad sommar!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Account manager

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Account manager.

Säljare inom Transport & Logistik

Läs mer Apr 17
WRKFRC söker: Säljare inom Transport & Logistik – för kunds räkning
Är du en driven säljare med intresse för transport och logistik? WRKFRC söker nu, för vår kunds räkning, en affärsorienterad säljare som vill vara med och utveckla långsiktiga kundrelationer och skapa skräddarsydda lösningar inom branschen.
Om rollen I rollen som säljare kommer du att vara en nyckelperson i att driva både ny- och merförsäljning inom hela produktportföljen. Ditt fokus kommer att ligga på att:

Aktivt arbeta med prospektering och försäljning till både nya och befintliga kunder


Identifiera affärsmöjligheter och utveckla kundspecifika lösningar


Bygga starka och långsiktiga kundrelationer


Delta i arbete kring avtal och prisjusteringar


Samverka med Sales Manager, Tender-koordinator och produktchefer


Vem söker vi? För att lyckas i rollen ser vi gärna att du:

Har erfarenhet från logistik, transport eller liknande bransch 


Är en relationsbyggare med starkt affärsfokus


Är strukturerad, stresstålig och har ett genuint servicefokus


Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska – ytterligare språk är ett plus


Har god datorvana, särskilt i MS Office


Motiveras av att arbeta mot mål och leverera resultat


Vad erbjuder vår kund? Du får mer än bara ett jobb – du blir en del av ett engagerat team som värdesätter innovation och samarbete. Dessutom erbjuds:

En dynamisk arbetsmiljö med spännande kundprojekt


Kontinuerlig kompetensutveckling och stöttning från ett erfaret team


Tjänstebil enligt företagets bilpolicy


Friskvårdsbidrag


Konkurrenskraftiga förmåner och goda karriärmöjligheter

Ansök nu

Account Manager till ledande bolag inom energi!

Läs mer Apr 10
Kundansvarig säljare / Account Manager – Elkraft Sverige
Vill du arbeta med framtidens energilösningar och hjälpa företag att sänka sina elkostnader och förbättra miljön? Nu söker vi Account Managers till vår kund Elkraft Sverige och deras växande team i Göteborg!

Om företaget: 
Elkraft är en nordisk energikoncern med säte i Oslo. Elkraft Sverige är ett ledande energibolag på den svenska marknaden som idag i Sverige omsätter en dryg miljard. Bolaget arbetar med att sänka företagens totala energikostnader genom rådgivning, leverans och optimering av deras elförbrukning.

Om rollen: Som Account Manager hos Elkraft ansvarar du för hela säljprocessen – från prospektering till att bygga långsiktiga kundrelationer. Du hjälper företag i Västsverige att optimera sin energianvändning genom innovativa lösningar. Rollen innebär att förstå kundernas behov och skapa skräddarsydda samarbeten som både sparar pengar och minskar miljöpåverkan.
Vi söker dig som:
Har erfarenhet av B2B-nykundsförsäljning med goda resultat
Är självgående, relationsskapande och resultatinriktad
Motiveras av att skapa affärer och utveckla en egen kundportfölj
Har en stark kommunikativ förmåga och trivs i en rådgivande roll
Erfarenhet av energibranschen är meriterande men inget krav

Vi erbjuder:
En eftertraktad tjänst inom en framtidsbransch
Trevligt kontor i centrala Göteborg med familjär och positiv stämning
Möjlighet att utvecklas i en växande och prestigelös organisation
Attraktiva förmåner såsom friskvård, tjänstepension och föräldralön
Möjlighet att påverka och växa med Elkrafts expansion i Västsverige
Förmånligt friskvårdsbidrag och företagshälsovård
Tjänstepension och försäkringar enligt ITP-plan

Vi tillämpar löpande urval, så skicka in din ansökan redan idag!
Ansökan Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan så snart som möjligt! Vi på XLNT Talent hanterar rekryteringen för Elkraft Sverige och ser fram emot att höra från dig. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Isac Steinmo: isac.steinmo@xlnt.se

Ansök nu

Account Manager till Promas Sales Academy

Läs mer Apr 7
Closers, en av Sveriges ledande aktörer inom headhunting och interim uthyrning av högpresterande säljare, har ingått ett exklusivt samarbete med Promas Sverige för att tillsätta säljare till Promas Sales Academy. Detta 9-månadersprogram fokuserar på att utveckla framtidens stjärnsäljare inom konsultativ och värdebaserad B2B-försäljning i syfte att driva Promas tillväxt kommande år.
Promas Sales Academy erbjuder en unik möjlighet för ambitiösa säljare som är i början av sina säljkarriärer att fördjupa sina kunskaper och färdigheter inom modern B2B-försäljning. Programmet kombinerar praktisk erfarenhet med intensiv coachning i värdebaserad försäljning, där deltagarna lär sig att identifiera och adressera kunders specifika behov för att skapa långsiktiga, värdefulla relationer.
Closers kommer att använda sin beprövade metodik för att identifiera de mest lovande talangerna samtidigt som kandidater kommer att kunna anmäla intresse och ansöka till programmet. Denna modell ger lovande säljtalanger en språngbräda till en framgångsrik karriär inom värdebaserad B2B-försäljning och säkerställer att Promas får tillgång till kandidater som har potentialen att utvecklas till professionella och högpresenterande B2B-säljare.
Som Account Manager i programmet blir ditt huvuduppdrag att sälja Promas återhämtningslösningar till företag som behöver investera i sina anställdas välmående och förebygga sjukfrånvaro. Du kommer bearbeta och vinna nya kunder inom ditt distrikt i Västra Götaland som så väl öka försäljning och förlänga avtalen med befintliga kunder inom distriktet.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att inkludera:
Prospektering och identifiering av potentiella kunder inom ett eget distrikt
Uppsökande kontakt och bokning av kundmöten
Presentation av Promasmetoden och dess fördelar
Genomförande av behovsanalyser hos potentiella kunder och kundnöjdhet
Utformning och presentation av kundanpassade lösningar
Förhandling och avslut av affärer

I takt med att du växer in i rollen och når dina mål så kommer du tilldelas befintliga kunder för merförsäljning och avtalsförlängningar.
Deltagare som väljs ut till Promas Sales Academy 2025 kommer att anställas av Closers Headhunting & Interim och arbeta som konsulter för Promas under programmets 9 månader. För de som genomgår hela programmet väntar sedan diplomutdelning, tillsvidareanställning i Promas, tilldelning av egna kunder och Promas attraktiva förmånspaket.
Closers Headhunting & Interim är kollektivavtalsanslutna och erbjuder en konkurrenskraftig ersättning bestående av grundlön och provision från första försäljningskronan. Som konsult och sedermera anställd på Promas får du naturligtvis också tillgång till företagets egna återhämtningslösningar.
Du erhåller en grundlön på 28 000 kr/mån, mållön på 56 000 kr/mån och en provisionsmodell utan tak. Där till får du:
Tillgång till tjänstebil för kundmöten och resor i tjänsten
En av marknadens främsta tjänstepensionsförsäkringar: ITP1
Semesterdagar: 25
Olycksfallsförsäkring & tjänstegrupplivförsäkring
Friskvård: 3000 kr/år (from 3 månader)
Löpande säljutbildning

I samband med att du blir tillsvidareanställd direkt av Promas erhåller du en egen förmånsbil som du kan nyttja både privat och i tjänsten.
Promas Sales Academy Göteborg startar den 2 juni och ansökningsprocessen stänger 30 april. Tjänsten är placerad i Göteborg och kontoret är placerat på det exklusiva kontorshotellet United Spaces.
Är du en lovande talang inom försäljning och vill utvecklas inom konsultativ, värdebaserad B2B-försäljning? Då är Promas Sales Academy ditt nästa steg, välkommen med din ansökan!
Promas Sverige har utvecklat en innovativ återhämtningsfåtölj och ett flertal mentala träningsprogram som tillsammans utgör Promasmetoden – en helhetslösning baserat på världsledande forskning för optimal återhämtning på jobbet. Under 20 års tid har Promas hjälpt över 10 000 arbetsplatser att förbättra sina anställdas välmående och produktivitet. Deras lösning har visat konkreta resultat – 85% av användarna upplever minskad stress och 66% känner sig mer avslappnade.
För ytterligare information, vänligen kontakta:
Robert Conzato Partner, Closers Headhunting & Interim Tel: 073384 13 41 robert.conzato@closers.se

Ansök nu

Account Manager - SMB Clients

Läs mer Apr 15
Nu söker vi en driven Account Manager som vill bli en del av Iver och som vill vara med och bidra till bättre IT-lösningar som gör skillnad för våra kunder! Är du vår nya kollega? Vi söker digsom har en förmåga att göra komplex IT enkel och som gillar att upprätthålla värdefulla kundrelationer. På Iver är lagandan stark och nu har du chansen att bli en del av vårt framgångsrika säljteam inom Iver.
Om Iver:
Iver är en ledande nordisk helhetsleverantör av molnbaserade IT-tjänster med expertis inom drift, cybersäkerhet, moln och innovation. Våra tjänster är kritiska inte bara för våra kunder utan även för digitaliseringen av samhället i stort.Med huvudkontor i Stockholm verkar Iver främst i Norden och har en agenda att fortsätta expandera. Iver har en omsättning på drygt 3 miljarder SEK och cirka 1 500 anställda som arbetar på något av våra 25 kontor i Norden.

Din roll på Iver?
I din roll på Iver kommer du att arbeta som Account Manager med fokus på kunder inom small & medium business (SMB). Vår kundbas är bred med representation inom nästan alla branscher och sektorer. Din viktigaste uppgift som Account Manager är att fokusera på dina kundkonton, nya och befintliga i samverkan med dina kollegor. Du jobbar ständigt med att hitta nya affärer och utveckla befintliga. Du är trygg i dig själv och är van att erbjuda komplex tjänsteförsäljning inom IT (privata/publika moln) till SMB-kunder och har god förståelse för köpbeteende och krav. Du kommer att leda hela säljcykeln med allt från att identifiera affärsmöjligheter, kvalificering, utveckla lösningen, skriva offerter, prissättning, skapa presentationer för ledande befattningar, förhandla och stänga affärer.
Inom Ivers affärsområde SMB är personlig kontakt och geografisk närhet nyckeln i våra långsiktiga relationer med kunden. Du kommer tillhöra ett nationellt tajt säljteam där vi tillsammans jobbar emot gemensamt uppsatta mål med högt i tak. Du kommer även jobba tillsammans med geografiskt nära dedikerade kundteam för att etablera den personliga kontakten med nya och befintliga kunder.
Vad erbjuder vi dig?
Iver - We empower our Nordic society. Hos Iver får du möjlighet att arbeta med den senaste tekniken och vara med på en spännande tillväxtresa. På Iver är vi inkluderande och strävar efter genuint samarbete där vi arbetar mot gemensamma mål. Inom Iver finns stora möjligheter till utveckling och vi står bakom dig när du vill lära dig mer – inom ditt specialområde, ledarskap eller nya områden. Hos Iver är du också en del av ett ambitiöst och innovativt företag, vilket innebär att förbättra, testa, utvärdera och våga ändra hur vi gör saker är viktiga ingredienser och vi är övertygade om att det är så vi utvecklas.

Vem är du?
Vi söker dig som har ett brinnande intresse för försäljning och som har +3 års erfarenhet av tjänsteförsäljning inom IT. Vi tror att du är en kommunikativ stjärna som är lyhörd, driven och har stort fokus på kundernas behov. Du brinner för att göra affärer genom personligt engagemang, innovativa lösningar och kompetens i framkant, med målet att vara en långsiktig och hållbar partner. I rollen kommer du att möta kunder och nyckelpersoner i ledande befattningar och behöver ha förmågan att snabbt bygga förtroende. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och vill att du utvecklas tillsammans med oss, både som säljare och medarbetare för att bidra till arbetsglädje, vår tillväxt och ett bra kundbemötande.
För att passa i rollen som Account Manager hos Iver har du:
Flerårig erfarenhet av komplex försäljning inom IT
Har en konsultativ sälj-approach för att upptäcka och förstå potentiella affärsmässiga drivkrafter och tekniska krav
Bevisad förmåga att skapa och formulera övertygande erbjudanden som löser kunders affärs- och teknikproblem
Dokumenterad framgång när det gäller att bearbeta nya kunder, utveckla bra relationer med beslutsfattare och stänga affärer.
Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift
Innehar B-körkort

Det är meriterande om du har relevant akademisk utbildning eller motsvarande erfarenhet.
Placeringsort:
Iver finns på 25 platser i Sverige och Norge för denna tjänst söker vi någon till vårt kontor i Göteborg men du kommer täcka hela region Väst. Välkommen att söka rollen somAccount Manager inom SMB! Urval sker löpande, tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag. Iver eftersträvar en jämn könsfördelning och värdesätter etnisk och kulturell mångfald. Önskad start är snarast eller enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag är 2025-04-30. Du är välkommen att kontakta Jim Qvarfordt på jim.qvarfordt@iver.se vid eventuella frågor eller funderingar kring tjänsten. Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Senior Account Manager till Mimbly! ????????

Läs mer Apr 2
Gör skillnad med innovativa och hållbara lösningar!
Som Senior Account Manager hos Mimbly får du en central roll i att etablera och utveckla samarbeten med distributörer och säljpartners både nationellt och internationellt. Du ansvarar för att driva försäljning, identifiera nya marknadssegment och utveckla lösningar som möter kundernas behov. Genom att utbilda och stötta distributörernas säljteam blir du en nyckelperson för deras framgång och en viktig del av Mimblys fortsatta tillväxt.
Dina framtida arbetsuppgifter:I rollen som Senior Account Manager arbetar du både strategiskt och operativt för att utveckla och stärka Mimblys närvaro på marknaden. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
Driva försäljning: Hantera hela säljprocessen – från prospektering till avslut av affärer.
Utveckla partners: Utbilda och stötta distributörers säljteam för att maximera deras framgång.
Samarbeten: Utforma och förhandla distributions- och samarbetsavtal.
Strategi och affärsutveckling: Identifiera nya marknadssegment och skapa värdeerbjudanden som möter kundernas behov.
Varumärkesbyggande: Representera Mimbly vid branschevenemang, mässor och marknadsföringsaktiviteter.
CRM och rapportering: Säkerställa att säljprocesser dokumenteras och att uppsatta mål nås.
Vi söker dig som:
Har gedigen erfarenhet av B2B-försäljning och en naturlig förmåga att bygga långsiktiga affärsrelationer. Du trivs i en snabbväxande miljö och har en stark passion för hållbarhet. Vi ser gärna att du har:
Minst 8 års erfarenhet av B2B-försäljning med fokus på distributörer och säljpartners.
Dokumenterad framgång i att utveckla affärsrelationer och sluta avtal.
Förmåga att utbilda säljteam och förmedla värdeerbjudanden på ett inspirerande sätt.
Körkort.
Flytande svenska och mycket goda kunskaper i engelska.
Erfarenhet från professionella tvättbranschen eller en närliggande bransch är mycket meriterande.

Personliga egenskaper: Du är initiativrik och har en stark förmåga att skapa långsiktiga relationer. Med en inspirerande och inkluderande ledarstil motiverar du andra att nå gemensamma mål. Du är även analytisk, kommunikativ och brinner för hållbar utveckling.
Övrig information: Start: Enligt överenskommelse.
Plats: Göteborg, alternativt annan ort enligt överenskommelse.
Omfattning: Heltid.
Anställningsform: Tillsvidare.
Om kunden:
Mimbly utvecklar Mimbox – en banbrytande lösning för professionella tvättmaskiner som sparar vatten, minskar energiförbrukning och förhindrar att mikroplaster når våra vattenvägar. De strävar efter att sätta en ny standard för hållbar vattenanvändning globalt och har idag kunder inom fastighetsbranschen, facility management, hotell, tvätterier och kommuner på flera marknader.
Om Wrknest:På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Cloudgruppen Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Cloudgruppen Sverige AB .

Customer Success Manager

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Okt 11
Göteborg titta hit! Vi söker just nu nästa stjärna till vårt Customer Success-gäng.
Cloudgruppen är idag en av Sveriges ledande återförsäljare inom IT & kommunikationslösningar till företag. Tillsammans med marknadsledande leverantörer så kan vi erbjuda och förvalta en av de bästa helhetslösningarna för svenska företagare. Vi söker nu nya kollegor till vårt Göteborgskontor som vill vara med på en spännande resa och sätta avtryck i branschen.
Cloudgruppen består av ett hårt arbetande team med lång erfarenhet av telefoni och IT branschen. Vi bygger värde kring de smarta lösningar där ni som företag kan helt och hållet fokusera på er kärnverksamhet.
Liten som stor – vi värdesätter alla!Vi söker en passionerad och engagerad person till vår Customer Success-avdelning, som vill vara en del av vårt dynamiska team!Som Customer Success-representant kommer du att ha en viktig roll i att hjälpa våra kunder att uppnå sin fulla potential och maximera deras värde med våra produkter och tjänster. Du kommer att vara en nyckelspelare i att bygga starka relationer med våra kunder och att ge dem en enastående kundupplevelse.
Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:
Hantering av kundförfrågningar via telefon, e-post och chatt
Leverera enastående kundservice och support
Samarbeta med andra teammedlemmar för att hantera kundernas utmaningar och säkerställa snabba och effektiva lösningar

Vi tror att det mesta går att lära sig det mesta så länge man är nyfiken och har den rätta viljan. Stor vikt kommer därför att läggas på personlig lämplighet, engagemang, driv och attityd.
Som person gillar du att arbeta i ett högt tempo och att lösa problem. Du brinner för att ge service av högsta grad och att leverera kvalitet i allt du gör. Du arbetar systematiskt, kommunicerar tydligt samt trivs med att jobba i ett team. Du har lätt för att se lösningar, tar ansvar för ditt arbete och utför det på ett noggrant sätt.Vi söker någon som har:
Stark kommunikationsförmåga både skriftligt och muntligt
Erfarenhet av att arbeta med kunder och att erbjuda enastående service
Förmåga att arbeta självständigt och i teammiljöer
Du vågar ta initiativ och är hungrig efter att hela tiden överträffa dig själv och förväntningar du har på dig
En passion för att lämna kunden med wow-känsla efter varje interaktion
En positiv och lösningsorienterad inställning
Viktigast är att du är engagerad, ansvarsfull och gillar att lära dig nya saker
Du är strukturerad och noggrann, men också kreativ – du följer gärna rutiner, men tänker ut nya lösningar när det krävs.Vi erbjuder en fast månadslön och förmåner, samt en spännande arbetsmiljö med möjlighet till personlig och professionell utveckling. Om du trivs med att arbeta i en snabbt föränderlig miljö där ingen dag är den andra lik, då kan detta vara rätt roll för dig!

Krav:
Du har god kommunikationsförmåga både muntligt och skriftligt på svenska och engelska
Du är en driven och målinriktad person som trivs med att jobba i en snabb rörlig miljö

Vi erbjuder:
Fast månadslön och förmåner
Mycket rolig och fin arbetsmiljö
Goda möjligheter till utveckling inom företaget
Grundlig utbildning och stöd för att lyckas i rollen
Heltid

Du ansöker enkelt genom att skicka in CV tillsammans med en motivering till varför vi är rätt matchning för varandra.
Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan. Vi ser fram emot att höra från just dig!

Ansök nu

Leveranskoordinator till Cloudgruppen

Orderadministratör
Läs mer Okt 4
Göteborg titta hit! Vi söker just nu nästa stjärna till vårt Customer Success-gäng.
Cloudgruppen är idag en av Sveriges ledande återförsäljare inom IT & kommunikationslösningar till företag. Tillsammans med marknadsledande leverantörer så kan vi erbjuda och förvalta en av de bästa helhetslösningarna för svenska företagare. Vi söker nu nya kollegor till vårt Göteborgskontor som vill vara med på en spännande resa och sätta avtryck i branschen.
Cloudgruppen består av ett hårt arbetande team med lång erfarenhet av telefoni och IT branschen. Vi bygger värde kring de smarta lösningar där ni som företag kan helt och hållet fokusera på er kärnverksamhet.
Liten som stor – vi värdesätter alla!Vi söker en passionerad och engagerad person till vår Customer Success-avdelning, som vill vara en del av vårt dynamiska team!Är du strukturerad, utåtriktad och vill lära dig mer om telefonväxlar? Cloudgruppen expanderar kraftigt, och nu söker vi en leveranskoordinator som vill utvecklas tillsammans med oss.Som leveranskoordinator kommer du att ha en viktig roll i att hjälpa våra kunder att uppnå sin fulla potential och maximera deras värde med våra produkter och tjänster. Du kommer att vara en nyckelspelare i driftsättningarna utav kundernas nya växellösningar, från beställning till driftsättning.Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:
Kontakta kunderna för kunddatainsamling
Bygga upp kundens växellösning enligt deras behov och önskemål
Stötta kund fram till, och viss tid efter, driftsättning

Vi tror att det mesta går att lära sig det mesta så länge man är nyfiken och har den rätta viljan. Stor vikt kommer därför att läggas på personlig lämplighet, engagemang, driv och attityd.
Som person gillar du att arbeta i ett högt tempo och att lösa problem. Du brinner för att ge service av högsta grad och att leverera kvalitet i allt du gör. Du arbetar systematiskt, kommunicerar tydligt samt trivs med att jobba i ett team. Du har lätt för att se lösningar, tar ansvar för ditt arbete och utför det på ett noggrant sätt.Vi söker någon som har:
Stark kommunikationsförmåga både skriftligt och muntligt
Erfarenhet av att arbeta med kunder och att erbjuda enastående service
Förmåga att arbeta självständigt och i teammiljöer
En passion för att lämna kunden med wow-känsla efter varje interaktion
En positiv och lösningsorienterad inställning
Viktigast är att du är engagerad, ansvarsfull och gillar att lära dig nya saker
Du är strukturerad och noggrann, men också kreativ – du följer gärna rutiner, men tänker ut nya lösningar när det krävs.

Vi erbjuder en fast månadslön och förmåner, samt en spännande arbetsmiljö med möjlighet till personlig och professionell utveckling. Om du trivs med att arbeta i en snabbt föränderlig miljö där ingen dag är den andra lik, då kan detta vara rätt roll för dig!
Krav:
Du har god kommunikationsförmåga både muntligt och skriftligt på svenska och engelska
Du är en driven och målinriktad person som trivs med att jobba i en snabb rörlig miljö

Vi erbjuder:
Fast månadslön och förmåner
Mycket rolig och fin arbetsmiljö
Goda möjligheter till utveckling inom företaget
Grundlig utbildning och stöd för att lyckas i rollen
Heltid

Du ansöker enkelt genom att skicka in CV tillsammans med en motivering till varför vi är rätt matchning för varandra.
Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan. Vi ser fram emot att höra från just dig!

Ansök nu

Customer Success Manager

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Okt 2
Göteborg titta hit! Vi söker just nu nästa stjärna till vårt Customer Success-gäng.
Cloudgruppen är idag en av Sveriges ledande återförsäljare inom IT & kommunikationslösningar till företag. Tillsammans med marknadsledande leverantörer så kan vi erbjuda och förvalta en av de bästa helhetslösningarna för svenska företagare. Vi söker nu nya kollegor till vårt Göteborgskontor som vill vara med på en spännande resa och sätta avtryck i branschen.
Cloudgruppen består av ett hårt arbetande team med lång erfarenhet av telefoni och IT branschen. Vi bygger värde kring de smarta lösningar där ni som företag kan helt och hållet fokusera på er kärnverksamhet.
Liten som stor – vi värdesätter alla!Vi söker en passionerad och engagerad person till vår Customer Success-avdelning, som vill vara en del av vårt dynamiska team!Som Customer Success-representant kommer du att ha en viktig roll i att hjälpa våra kunder att uppnå sin fulla potential och maximera deras värde med våra produkter och tjänster. Du kommer att vara en nyckelspelare i att bygga starka relationer med våra kunder och att ge dem en enastående kundupplevelse.
Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:
Hantering av kundförfrågningar via telefon, e-post och chatt
Leverera enastående kundservice och support
Samarbeta med andra teammedlemmar för att hantera kundernas utmaningar och säkerställa snabba och effektiva lösningar

Vi tror att det mesta går att lära sig det mesta så länge man är nyfiken och har den rätta viljan. Stor vikt kommer därför att läggas på personlig lämplighet, engagemang, driv och attityd.
Som person gillar du att arbeta i ett högt tempo och att lösa problem. Du brinner för att ge service av högsta grad och att leverera kvalitet i allt du gör. Du arbetar systematiskt, kommunicerar tydligt samt trivs med att jobba i ett team. Du har lätt för att se lösningar, tar ansvar för ditt arbete och utför det på ett noggrant sätt.Vi söker någon som har:
Stark kommunikationsförmåga både skriftligt och muntligt
Erfarenhet av att arbeta med kunder och att erbjuda enastående service
Förmåga att arbeta självständigt och i teammiljöer
Du vågar ta initiativ och är hungrig efter att hela tiden överträffa dig själv och förväntningar du har på dig
En passion för att lämna kunden med wow-känsla efter varje interaktion
En positiv och lösningsorienterad inställning
Viktigast är att du är engagerad, ansvarsfull och gillar att lära dig nya saker
Du är strukturerad och noggrann, men också kreativ – du följer gärna rutiner, men tänker ut nya lösningar när det krävs.Vi erbjuder en fast månadslön och förmåner, samt en spännande arbetsmiljö med möjlighet till personlig och professionell utveckling. Om du trivs med att arbeta i en snabbt föränderlig miljö där ingen dag är den andra lik, då kan detta vara rätt roll för dig!

Krav:
Du har god kommunikationsförmåga både muntligt och skriftligt på svenska och engelska
Du är en driven och målinriktad person som trivs med att jobba i en snabb rörlig miljö

Vi erbjuder:
Fast månadslön och förmåner
Mycket rolig och fin arbetsmiljö
Goda möjligheter till utveckling inom företaget
Grundlig utbildning och stöd för att lyckas i rollen
Heltid

Du ansöker enkelt genom att skicka in CV tillsammans med en motivering till varför vi är rätt matchning för varandra.
Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan. Vi ser fram emot att höra från just dig!

Ansök nu

Customer Success Manager

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Okt 4
Göteborg titta hit! Vi söker just nu nästa stjärna till vårt Customer Success-gäng.
Cloudgruppen är idag en av Sveriges ledande återförsäljare inom IT & kommunikationslösningar till företag. Tillsammans med marknadsledande leverantörer så kan vi erbjuda och förvalta en av de bästa helhetslösningarna för svenska företagare. Vi söker nu nya kollegor till vårt Göteborgskontor som vill vara med på en spännande resa och sätta avtryck i branschen.
Cloudgruppen består av ett hårt arbetande team med lång erfarenhet av telefoni och IT branschen. Vi bygger värde kring de smarta lösningar där ni som företag kan helt och hållet fokusera på er kärnverksamhet.
Liten som stor – vi värdesätter alla!Vi söker en passionerad och engagerad person till vår Customer Success-avdelning, som vill vara en del av vårt dynamiska team!Som Customer Success-representant kommer du att ha en viktig roll i att hjälpa våra kunder att uppnå sin fulla potential och maximera deras värde med våra produkter och tjänster. Du kommer att vara en nyckelspelare i att bygga starka relationer med våra kunder och att ge dem en enastående kundupplevelse.
Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:
Hantering av kundförfrågningar via telefon, e-post och chatt
Leverera enastående kundservice och support
Samarbeta med andra teammedlemmar för att hantera kundernas utmaningar och säkerställa snabba och effektiva lösningar

Vi tror att det mesta går att lära sig det mesta så länge man är nyfiken och har den rätta viljan. Stor vikt kommer därför att läggas på personlig lämplighet, engagemang, driv och attityd.
Som person gillar du att arbeta i ett högt tempo och att lösa problem. Du brinner för att ge service av högsta grad och att leverera kvalitet i allt du gör. Du arbetar systematiskt, kommunicerar tydligt samt trivs med att jobba i ett team. Du har lätt för att se lösningar, tar ansvar för ditt arbete och utför det på ett noggrant sätt.Vi söker någon som har:
Stark kommunikationsförmåga både skriftligt och muntligt
Erfarenhet av att arbeta med kunder och att erbjuda enastående service
Förmåga att arbeta självständigt och i teammiljöer
Du vågar ta initiativ och är hungrig efter att hela tiden överträffa dig själv och förväntningar du har på dig
En passion för att lämna kunden med wow-känsla efter varje interaktion
En positiv och lösningsorienterad inställning
Viktigast är att du är engagerad, ansvarsfull och gillar att lära dig nya saker
Du är strukturerad och noggrann, men också kreativ – du följer gärna rutiner, men tänker ut nya lösningar när det krävs.Vi erbjuder en fast månadslön och förmåner, samt en spännande arbetsmiljö med möjlighet till personlig och professionell utveckling. Om du trivs med att arbeta i en snabbt föränderlig miljö där ingen dag är den andra lik, då kan detta vara rätt roll för dig!

Krav:
Du har god kommunikationsförmåga både muntligt och skriftligt på svenska och engelska
Du är en driven och målinriktad person som trivs med att jobba i en snabb rörlig miljö

Vi erbjuder:
Fast månadslön och förmåner
Mycket rolig och fin arbetsmiljö
Goda möjligheter till utveckling inom företaget
Grundlig utbildning och stöd för att lyckas i rollen
Heltid

Du ansöker enkelt genom att skicka in CV tillsammans med en motivering till varför vi är rätt matchning för varandra.
Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan. Vi ser fram emot att höra från just dig!

Ansök nu

Leveranskoordinator till Cloudgruppen

Orderadministratör
Läs mer Aug 22
Göteborg titta hit! Vi söker just nu nästa stjärna till vårt Customer Success-gäng.
Cloudgruppen är idag en av Sveriges ledande återförsäljare inom IT & kommunikationslösningar till företag. Tillsammans med marknadsledande leverantörer så kan vi erbjuda och förvalta en av de bästa helhetslösningarna för svenska företagare. Vi söker nu nya kollegor till vårt Göteborgskontor som vill vara med på en spännande resa och sätta avtryck i branschen.
Cloudgruppen består av ett hårt arbetande team med lång erfarenhet av telefoni och IT branschen. Vi bygger värde kring de smarta lösningar där ni som företag kan helt och hållet fokusera på er kärnverksamhet.
Liten som stor – vi värdesätter alla!Vi söker en passionerad och engagerad person till vår Customer Success-avdelning, som vill vara en del av vårt dynamiska team!Är du strukturerad, utåtriktad och vill lära dig mer om telefonväxlar? Cloudgruppen expanderar kraftigt, och nu söker vi en leveranskoordinator som vill utvecklas tillsammans med oss.Som leveranskoordinator kommer du att ha en viktig roll i att hjälpa våra kunder att uppnå sin fulla potential och maximera deras värde med våra produkter och tjänster. Du kommer att vara en nyckelspelare i driftsättningarna utav kundernas nya växellösningar, från beställning till driftsättning.Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:
Kontakta kunderna för kunddatainsamling
Bygga upp kundens växellösning enligt deras behov och önskemål
Stötta kund fram till, och viss tid efter, driftsättning

Vi tror att det mesta går att lära sig det mesta så länge man är nyfiken och har den rätta viljan. Stor vikt kommer därför att läggas på personlig lämplighet, engagemang, driv och attityd.
Som person gillar du att arbeta i ett högt tempo och att lösa problem. Du brinner för att ge service av högsta grad och att leverera kvalitet i allt du gör. Du arbetar systematiskt, kommunicerar tydligt samt trivs med att jobba i ett team. Du har lätt för att se lösningar, tar ansvar för ditt arbete och utför det på ett noggrant sätt.Vi söker någon som har:
Stark kommunikationsförmåga både skriftligt och muntligt
Erfarenhet av att arbeta med kunder och att erbjuda enastående service
Förmåga att arbeta självständigt och i teammiljöer
En passion för att lämna kunden med wow-känsla efter varje interaktion
En positiv och lösningsorienterad inställning
Viktigast är att du är engagerad, ansvarsfull och gillar att lära dig nya saker
Du är strukturerad och noggrann, men också kreativ – du följer gärna rutiner, men tänker ut nya lösningar när det krävs.

Vi erbjuder en fast månadslön och förmåner, samt en spännande arbetsmiljö med möjlighet till personlig och professionell utveckling. Om du trivs med att arbeta i en snabbt föränderlig miljö där ingen dag är den andra lik, då kan detta vara rätt roll för dig!
Krav:
Du har god kommunikationsförmåga både muntligt och skriftligt på svenska och engelska
Du är en driven och målinriktad person som trivs med att jobba i en snabb rörlig miljö

Vi erbjuder:
Fast månadslön och förmåner
Mycket rolig och fin arbetsmiljö
Goda möjligheter till utveckling inom företaget
Grundlig utbildning och stöd för att lyckas i rollen
Heltid

Du ansöker enkelt genom att skicka in CV tillsammans med en motivering till varför vi är rätt matchning för varandra.
Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan. Vi ser fram emot att höra från just dig!

Ansök nu

Leveranskoordinator till Cloudgruppen

Orderadministratör
Läs mer Okt 2
Göteborg titta hit! Vi söker just nu nästa stjärna till vårt Customer Success-gäng.
Cloudgruppen är idag en av Sveriges ledande återförsäljare inom IT & kommunikationslösningar till företag. Tillsammans med marknadsledande leverantörer så kan vi erbjuda och förvalta en av de bästa helhetslösningarna för svenska företagare. Vi söker nu nya kollegor till vårt Göteborgskontor som vill vara med på en spännande resa och sätta avtryck i branschen.
Cloudgruppen består av ett hårt arbetande team med lång erfarenhet av telefoni och IT branschen. Vi bygger värde kring de smarta lösningar där ni som företag kan helt och hållet fokusera på er kärnverksamhet.
Liten som stor – vi värdesätter alla!Vi söker en passionerad och engagerad person till vår Customer Success-avdelning, som vill vara en del av vårt dynamiska team!Är du strukturerad, utåtriktad och vill lära dig mer om telefonväxlar? Cloudgruppen expanderar kraftigt, och nu söker vi en leveranskoordinator som vill utvecklas tillsammans med oss.Som leveranskoordinator kommer du att ha en viktig roll i att hjälpa våra kunder att uppnå sin fulla potential och maximera deras värde med våra produkter och tjänster. Du kommer att vara en nyckelspelare i driftsättningarna utav kundernas nya växellösningar, från beställning till driftsättning.Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:
Kontakta kunderna för kunddatainsamling
Bygga upp kundens växellösning enligt deras behov och önskemål
Stötta kund fram till, och viss tid efter, driftsättning

Vi tror att det mesta går att lära sig det mesta så länge man är nyfiken och har den rätta viljan. Stor vikt kommer därför att läggas på personlig lämplighet, engagemang, driv och attityd.
Som person gillar du att arbeta i ett högt tempo och att lösa problem. Du brinner för att ge service av högsta grad och att leverera kvalitet i allt du gör. Du arbetar systematiskt, kommunicerar tydligt samt trivs med att jobba i ett team. Du har lätt för att se lösningar, tar ansvar för ditt arbete och utför det på ett noggrant sätt.Vi söker någon som har:
Stark kommunikationsförmåga både skriftligt och muntligt
Erfarenhet av att arbeta med kunder och att erbjuda enastående service
Förmåga att arbeta självständigt och i teammiljöer
En passion för att lämna kunden med wow-känsla efter varje interaktion
En positiv och lösningsorienterad inställning
Viktigast är att du är engagerad, ansvarsfull och gillar att lära dig nya saker
Du är strukturerad och noggrann, men också kreativ – du följer gärna rutiner, men tänker ut nya lösningar när det krävs.

Vi erbjuder en fast månadslön och förmåner, samt en spännande arbetsmiljö med möjlighet till personlig och professionell utveckling. Om du trivs med att arbeta i en snabbt föränderlig miljö där ingen dag är den andra lik, då kan detta vara rätt roll för dig!
Krav:
Du har god kommunikationsförmåga både muntligt och skriftligt på svenska och engelska
Du är en driven och målinriktad person som trivs med att jobba i en snabb rörlig miljö

Vi erbjuder:
Fast månadslön och förmåner
Mycket rolig och fin arbetsmiljö
Goda möjligheter till utveckling inom företaget
Grundlig utbildning och stöd för att lyckas i rollen
Heltid

Du ansöker enkelt genom att skicka in CV tillsammans med en motivering till varför vi är rätt matchning för varandra.
Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan. Vi ser fram emot att höra från just dig!

Ansök nu