Göteborg: B2B-innesäljare i centrala Göteborg

Hitta ansökningsinfo om jobbet B2B-innesäljare i centrala Göteborg i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-10 // Varaktighet: Heltid

Vi söker dig som vill jobba hos oss på Trecom!

Är du duktig på att konversera, driven och älskar pengar? Då är är du rätt person för jobbet!Trecom är en oberoende återförsäljare av kommunikationslösningar till små och stora företag. Vi på Trecom är idag en av de största återförsäljarna inom telekom ochsäljer samtliga av de stora operatörerna på den svenska marknaden (Tre, Telia, Telenor och Tele2).

Arbetsbeskrivning:
I denna tjänst kommer du att arbeta som innesäljare i vårt fina kontor vid Ullevi med utsikt över hela Göteborgoch via telefon tillsammans med andra skickliga ochdrivna säljare sälja abonnemang till företagskunder.Din uppgift är att prospektera, analysera kundens befintliga lösning (deras befintliga mobilabonnemang, växellösning m.m) och skapa ett nytt erbjudande till kund som går hand i hand med kundens behov framtida behov.Vi arbetar med både befintliga och nya kunder.

Vi erbjuder dig:
- Heltidstjänst
- Provisionslön
- Arbeta i ett expansivt företag som har ett härligt positivt arbetsklimat, superbra lokaler och som ser dig som vår viktigaste person.
- Bra ledarskap och personlig utveckling
- Roliga tävlingar
- Möjlighet att utvecklas och göra karriär i ett företag som har höga mål och visioner och det är helt och hållet upp till dig hur långt du vill nå!

Vi söker dig som:
- Älskar försäljning
- Gillar möjligheten att tjäna mycket pengar
- Alltid är professionell gentemot kunden, det är en av de viktigaste egenskaperna vi söker efter!
- Har en stark och härligpersonlighet som har lätt att bygga relationer med andra människor.
- Har engagemang och utvecklingsvilja. Du vill jobba med andra människor mot egna och gemensamma mål i en driven organisation.
- Har en positiv och härlig personlighet och attityd som gör att du har lätt för att anpassa dig i nya situationer och med olika personligheter.
Krav:
Svenska - flytande i tal, förståelse och skrift.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Abonnemangsförsäljare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Abonnemangsförsäljare.

Företagsrådgivare

Läs mer Jun 24
Letar du efter en möjlighet där din drivkraft och engagemang kommer i första hand? Har du börjat din karriär inom försäljning men letar efter nästa steg där du kan arbeta B2B, ta ansvar för hela säljprocessen och hantera en bredare portfölj där du på flera sätt kan skapa värde för dina kunder?
Enligt vår uppfattning är utveckling avgörande för framgång, därav tar vi våra medarbetares utveckling på allvar. Vill du vara med tidigt i en växande organisation med en stark kultur och korta beslutsvägar? Då bör du fortsätta läsa!
Din roll som Företagsrådgivare:I rollen som Företagsrådgivare arbetar du med både befintliga och nya kunder. Detta innebär att du arbetar med nykundsbearbetning samtidigt som du förvaltar befintlig kundstock. För att du ska trivas i rollen ser vi att du är en person som aldrig vill sluta utvecklas, vill vara med på Adviseras framgångsresa och tillsammans bygga ett engagerat och framgångsrikt sälj-team.
Du kommer att ansvara för rådgivning och försäljning mot företagskunder i regionen. Ditt jobb blir att identifiera kundens behov, presentera rätt lösning till kunden samtidigt som du når dina egna och teamets mål. Du har ansvar för dina kunder och att bygga långsiktiga kundrelationer och egen kundstock.
Kollegan Oliver berättar om hur en dag kan se ut: "En dag som rådgivare kan vara mycket varierande, men den inleds oftast med en kopp kaffe på kontoret och några minuters trevligt samtal och skratt med kollegorna. Första aktiviteten på dagen ägnas åt att bearbeta potentiella nya kunder, och efter att ha skapat nya kontakter ger du dig ut i bilen för att delta i ett kundmöte. Mötet kan vara med ett småskaligt familjeföretag med en jordnära atmosfär eller med ett stort börsnoterat företag – kontrasterna i denna roll är verkligen fantastiska!
När du återvänder till kontoret kan dagen inkludera ett teamsmöte och avslutas med att granska och analysera våra kunders avtal, förbereda presentationer och planera för morgondagens arbete."
Arbetsuppgifter:
Hos oss inleder du din anställning med en introduktion och utbildning som ger dig en grundläggande kännedom om våra olika produkter och tjänster. Efter utbildningen kommer du succesivt att ta dig an våra kunder och skapa egna affärer. Du hanterar hela försäljningskedjan, från att boka möten med kunder till att erbjuda den mest lämpliga lösningen för varje specifik kund. Du ger regelbundna uppdateringar om dina försäljningsaktiviteter, har kontinuerliga säljuppföljningar med din närmsta chef och dina kollegor för att stötta varandra i era processer.
Personliga egenskaper:
Du brinner för försäljning och att lyckas med affärer.
Du har god kommunikativ förmåga och känner dig bekväm med kundkontakt både över telefon och i personliga möten.
Är socialt kompetent med hög moral och etik.
Är affärsdriven, förtroendeingivande och pedagogisk.
Tävlingsinriktad.

Vi ser gärna att du:
Har dokumenterat goda säljresultat eller inom kort kommer avsluta dina studier.
Innehar B-körkort.
Har utbildningsbakgrund inom t.ex. ekonomi, juridik eller försäljning.

Varför Advisera:
Advisera erbjuder en arbetsplats med tydliga mål och utarbetade arbetsmetoder.
Här blir du en del av ett högpresterande säljteam med kompetenta kollegor.
Möjlighet till personlig utveckling och fortsatta karriärmöjligheter i ett expanderande bolag. Kanske är du rätt person som säljchef på vårt nästkommande kontor?
Säljtävlingar, AW:s, utlandskonferenser och härlig gemenskap.
Generös lönemodell utan tak & bonusmodell .Om Advisera: Advisera grundades 2016 och har sedan dess vuxit till cirka 30 medarbetare med kontor i Malmö, Göteborg och Stockholm. Vår målsättning och vision är att etablera oss som en ledande företagspartner inom IT- & Säkerhet, Telefoni & Växel, Företagsförsäkringar och Finansiella Produkter. Advisera har tillstånd från Finansinspektionen. Genom Adviserametoden har vi skapat en unik företagskultur. Denna metod, kombinerad med vårt entreprenöriella driv, formar tydliga strategier och mål för fortsatt expansion. Adviserametoden främjar en kreativ och stimulerande arbetsmiljö, och vi söker ständigt efter drivna och kompetenta medarbetare.

På Advisera värderar vi personlighet och inställning högst. Vi tror att med rätt intresse, driv och engagemang har man potential att växa in i rollen. Tveka inte att söka, även om du inte uppfyller alla kriterium.
Vi rekryterar löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor, vänligen kontakta Jenny@advisera.se. På grund av GDPR tar vi inte emot ansökningar via mejl utan hänvisar dig till att söka via vår karriärsida. (glöm heller inte att connecta med oss på linkedin)
Varmt välkommen med din ansökan!
Sökord: Säljare, Rådgivare, Företagsrådgivare, Försäljning, Account Manager, B2B, Business to Business

Ansök nu

Företagsrådgivare

Läs mer Jun 13
Letar du efter en möjlighet där din drivkraft och engagemang kommer i första hand? Har du börjat din karriär inom försäljning men letar efter nästa steg där du kan arbeta B2B, ta ansvar för hela säljprocessen och hantera en bredare portfölj där du på flera sätt kan skapa värde för dina kunder?
Enligt vår uppfattning är utveckling avgörande för framgång, därav tar vi våra medarbetares utveckling på allvar. Vill du vara med tidigt i en växande organisation med en stark kultur och korta beslutsvägar? Då bör du fortsätta läsa!
Din roll som Företagsrådgivare:I rollen som Företagsrådgivare arbetar du med både befintliga och nya kunder. Detta innebär att du arbetar med nykundsbearbetning samtidigt som du förvaltar befintlig kundstock. För att du ska trivas i rollen ser vi att du är en person som aldrig vill sluta utvecklas, vill vara med på Adviseras framgångsresa och tillsammans bygga ett engagerat och framgångsrikt sälj-team.
Du kommer att ansvara för rådgivning och försäljning mot företagskunder i regionen. Ditt jobb blir att identifiera kundens behov, presentera rätt lösning till kunden samtidigt som du når dina egna och teamets mål. Du har ansvar för dina kunder och att bygga långsiktiga kundrelationer och egen kundstock.
Kollegan Oliver berättar om hur en dag kan se ut: "En dag som rådgivare kan vara mycket varierande, men den inleds oftast med en kopp kaffe på kontoret och några minuters trevligt samtal och skratt med kollegorna. Första aktiviteten på dagen ägnas åt att bearbeta potentiella nya kunder, och efter att ha skapat nya kontakter ger du dig ut i bilen för att delta i ett kundmöte. Mötet kan vara med ett småskaligt familjeföretag med en jordnära atmosfär eller med ett stort börsnoterat företag – kontrasterna i denna roll är verkligen fantastiska!
När du återvänder till kontoret kan dagen inkludera ett teamsmöte och avslutas med att granska och analysera våra kunders avtal, förbereda presentationer och planera för morgondagens arbete."
Arbetsuppgifter:
Hos oss inleder du din anställning med en introduktion och utbildning som ger dig en grundläggande kännedom om våra olika produkter och tjänster. Efter utbildningen kommer du succesivt att ta dig an våra kunder och skapa egna affärer. Du hanterar hela försäljningskedjan, från att boka möten med kunder till att erbjuda den mest lämpliga lösningen för varje specifik kund. Du ger regelbundna uppdateringar om dina försäljningsaktiviteter, har kontinuerliga säljuppföljningar med din närmsta chef och dina kollegor för att stötta varandra i era processer.
Personliga egenskaper:
Du brinner för försäljning och att lyckas med affärer.
Du har god kommunikativ förmåga och känner dig bekväm med kundkontakt både över telefon och i personliga möten.
Är socialt kompetent med hög moral och etik.
Är affärsdriven, förtroendeingivande och pedagogisk.
Tävlingsinriktad.

Vi ser gärna att du:
Har dokumenterat goda säljresultat eller inom kort kommer avsluta dina studier.
Innehar B-körkort.
Har utbildningsbakgrund inom t.ex. ekonomi, juridik eller försäljning.

Varför Advisera:
Advisera erbjuder en arbetsplats med tydliga mål och utarbetade arbetsmetoder.
Här blir du en del av ett högpresterande säljteam med kompetenta kollegor.
Möjlighet till personlig utveckling och fortsatta karriärmöjligheter i ett expanderande bolag. Kanske är du rätt person som säljchef på vårt nästkommande kontor?
Säljtävlingar, AW:s, utlandskonferenser och härlig gemenskap.
Generös lönemodell utan tak & bonusmodell .Om Advisera: Advisera grundades 2016 och har sedan dess vuxit till cirka 30 medarbetare med kontor i Malmö, Göteborg och Stockholm. Vår målsättning och vision är att etablera oss som en ledande företagspartner inom IT- & Säkerhet, Telefoni & Växel, Företagsförsäkringar och Finansiella Produkter. Advisera har tillstånd från Finansinspektionen. Genom Adviserametoden har vi skapat en unik företagskultur. Denna metod, kombinerad med vårt entreprenöriella driv, formar tydliga strategier och mål för fortsatt expansion. Adviserametoden främjar en kreativ och stimulerande arbetsmiljö, och vi söker ständigt efter drivna och kompetenta medarbetare.

På Advisera värderar vi personlighet och inställning högst. Vi tror att med rätt intresse, driv och engagemang har man potential att växa in i rollen. Tveka inte att söka, även om du inte uppfyller alla kriterium.
Vi rekryterar löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor, vänligen kontakta Jenny@advisera.se. På grund av GDPR tar vi inte emot ansökningar via mejl utan hänvisar dig till att söka via vår karriärsida. (glöm heller inte att connecta med oss på linkedin)
Varmt välkommen med din ansökan!
Sökord: Säljare, Rådgivare, Företagsrådgivare, Försäljning, Account Manager, B2B, Business to Business

Ansök nu

Innesäljare till Uppsala främsta säljkontor med Garantibonus

Läs mer Maj 17
Vill du vara en del av vårt växande team? Nu söker vi nya talanger till vårt nya kontor i centrala Uppsala, där möjligheterna till personlig utveckling är oändliga!
Om rollen som innesäljare:
Som innesäljare hos oss kommer du att arbeta med försäljning via telefon åt de största varumärkena i Sverige.
Din huvudsakliga uppgift är att hjälpa våra kunder att hitta optimala lösningar för deras behov.

Vad vi erbjuder:
Lärande från grunden: Ingen tidigare erfarenhet krävs. Vi lär upp dig från grunden och ger dig verktygen för framgång.
Erfarenhet och mentorstöd: Våra erfarna säljchefer brinner för att hjälpa dig utvecklas. Från grundläggande retorik till avancerad invändningshantering.
Personlig utveckling: Vi tror att personlig utveckling och försäljning går hand i hand. Daglig coachning, rätt mindset och individuella målsättningar är vår ledstjärna.
Garantilön med generös provisions model

Vårt unika arbetsklimat:
Vi jobbar annorlunda. Här är personlig utveckling och försäljning inte bara jobb, det är en livsstil.
Daglig coachning, rätt mindset och individuella målsättningar är våra verktyg för framgång.
Nytt kontor mitt i centrala Uppsala för en inspirerande arbetsmiljö.

Teamet:
Du kommer att vara en del av ett team med likasinnade kollegor som älskar försäljning.
Gemenskap och stöd är våra ledord. Vi hjälper varandra att ta rätt steg i rätt riktning varje dag.
Tävlingar, teambuilding och roliga event står på agendan för att stärka teamkänslan och skapa fantastiska resultat.

Vårt mål:
Med över 20 års erfarenhet och fantastiska säljteam strävar vi efter att skapa Sveriges bästa arbetsplats för säljare.

Mer om tjänsten:
Omfattning: Heltidstjänst
Arbetstider: Måndag - Torsdag kl. 10:00 - 18:00. Fredagar 10:00-17:00
Arbetsuppgift: Du kommer förmedla och sälja in produkter från våra uppdragsgivare genom uppsökande försäljning där du själv ansvarar för hela säljprocessen.
Plats: Tjänsten är på plats på vårt fina kontor mitt på gågatan i Uppsala
Vi söker dig som:
Talar flytande svenska i tal och skrift
Kan arbeta heltid
Är väldigt driven och tävlingsinriktad
Kan arbeta självständigt och i grupp
Kan bygga värdefulla relationer och gör allt för kunderna

Vad vi erbjuder:
Generösa provisioner
Daglig coaching och mentorskap från flera av Sveriges bästa säljchefer
Löpande sälj samt ledarskapsutbildningar
Roliga säljtävlingar
Goda karriärmöjligheter inom bolaget

Ansök nu

Nu ska vårt Göteborgsteam bli fler, så in och sök nu!

Läs mer Mar 25
Drömmer du om en karriär inom försäljning där ingen tidigare erfarenhet är ett krav? Ett jobb med frihet under ansvar, fantastiska karriärmöjligheter och en betald utbildning? Då har du hittat rätt plats! Välkommen till Säkra Larm!



Om tjänsten

Som vår nya säljare kommer du att:

- Börja dagen med inspirerande morgonmöten på vårt huvudkontor i Mölndal, där vi fokuserar på att utveckla våra säljfärdigheter, bygga starka relationer och peppa varandra

- Besöka privatpersoner för kostnadsfria rådgivningar om säkerhet, larm och smarta hemlösningar via fält- eller eventförsäljning

- Ansvara för hela processen, från bokningar och genomförande av kundbesök till avtalsskrivning

- Arbeta tillsammans med drivna kollegor inom försäljning, kontor och installation för att skapa en trygg och nöjd kundbas



Om oss

Säkra Larm har funnits på marknaden sedan 2003 och erbjuder smarta och moderna larmlösningar, skydd mot vattenskador, yttre bevakning och larmuppkoppling anpassade efter våra kunders behov. Vi tror på lagets makt och att växa tillsammans. Att vara en del av Säkra Larm innebär att vi bryr oss om varandra och hjälper våra kunder att känna sig trygga och nöjda.

Om dig

- Du är målmedveten och kundfokuserad, och trivs i en varierande arbetsmiljö

- Du är självgående men kan också samarbeta väl med kollegor och ledning

- Du är social, flexibel och vill ständigt lära dig och utvecklas

- Utmaningar är något du tycker om och du är inte rädd att testa på nya saker



Vi erbjuder

- Betald säljutbildning på Säkra Säljakademi, där du lär dig alla grunder inom försäljning både teoretiskt och praktiskt

- Fast månadslön + provision

- Friskvårdsbidrag

- Goda möjligheter att utvecklas inom företaget och göra karriär

- Kontinuerlig coaching och kompetensutveckling för att hjälpa dig nå dina mål

- Marknadens högsta provisionssystem, med möjlighet att tjäna 50.000-60.000 SEK per månad

- Säljtävlingar, afterwork och andra roliga aktiviteter

- Varierande arbetstider där vi arbetar utifrån frihet under ansvar

Är detta drömjobbet för dig? Skicka in din ansökan redan idag och låt oss tillsammans skapa framgång inom försäljning och kundnöjdhet!

Ansök nu

Vill du sälja via telefon, personliga möten eller på sociala media?

Läs mer Jun 12
Är du vår nästa stjärnsäljare?
Smarty balance AB expanderar och söker dig!
Vi är en ledande aktör inom den snabbt växande kosttillskottsindustrin och nu har du chansen att bli en del av vårt dynamiska team. Vi söker 15 drivna säljare som vill arbeta hemifrån och erövra sina egna säljdistrikt.
Vi använder telefon, personliga möten eller sociala media för att presentera våra produkter och attrahera nya kunder.


Vad erbjuder vi dig?
- Flexibilitet: Arbeta hemifrån, var som helst i Sverige.
- Stöd och coachning: Du får löpande stöd av vår erfarna säljchef och tillhör ett engagerat team.
- Utveckling: Kontinuerlig utbildning och personlig utveckling för att nå dina mål.
- Lön och arbetstid: Påverka din egen lön med hög provision och arbeta minst 10 timmar per vecka.
- Teamkänsla: Jobba tillsammans med ett positivt och målfokuserat team som arbetar mot både individuella och gemensamma mål.


Är du den vi söker?
- Driven och målfokuserad: Du älskar att nå och överträffa mål.
- Orädd och social: Att kontakta nya människor ser du som en spännande utmaning.
- Tävlingsinriktad och lösningsorienterad: Du hittar alltid vägar att vinna.
- Säljerfarenhet: En fördel men inget krav – din attityd och driv är viktigare.
- Serviceinriktad: Du brinner för att skapa nöjda kunder och långsiktiga relationer.
Varför vänta? Ta steget mot en flexibel och spännande karriär!
Vill du vara med och göra skillnad i människors liv genom att erbjuda förstklassiga kosttillskott? Sök tjänsten idag och bli en del av vårt framgångsrika team på Smarty balance AB.
Ansök nu och börja din resa mot framgång med oss!

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Tre Partner Communication AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Tre Partner Communication AB .

B2B säljare med lön utan tak

Innesäljare
Läs mer Maj 17
Är du trött på att aldrig få den lön du förtjänar? Då har du kommit helt rätt.
Vi tror på att belöna hårt arbete och framgång, vilket är varför vi erbjuder de mest generösa provisionerna på marknaden. Men det är inte allt! Vårt moderna kontor ligger centralt i Göteborg och kommer att bli din andra hemmaplan där du kan utvecklas och klättra inom företaget.
Vi letar efter någon som brinner för att leverera och krossa sina uppsatta mål. Någon som är redo att köra all in måndag till fredag med ett vinnar-mindset. Och om du dessutom kan uttrycka dig felfritt på svenska, då kanske du är precis den vi är ute efter!
Vad vi erbjuder
Försäljning för de största varumärkena i Sverige som Tre och Telenor
Marknadens högsta provisioner
Daglig coachning
Resetävlingar och priser

Vem vi söker
Kan arbeta heltid, måndag – fredag
Behärskar svenska flytande i tal och skrift
Är målinriktad och mot
Är ambitiös och har stora mål och drömmar

Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan idag och ta första steget mot en framgångsrik karriär med oss i hjärtat av Göteborg!

Ansök nu

Möteskoordinator

Telefonförsäljare
Läs mer Maj 8
Mötesbokningsmästare sökes - Erövra B2B-världen med din förmåga att skapa framgångsrika möten!

Vi letar efter en driven och skicklig person med enastående förmåga att erövra B2B-världen genom att boka framgångsrika möten.

Om du brinner för att skapa affärsmöjligheter och är redo att kliva in i rampljuset, då har vi en spännande roll som Mötesbokare åt dig. Här får du möjligheten att bygga upp en stabil grundlön samtidigt som du har chansen att klättra på karriärstegen och bli en mästare på mötesbokning!

Dina superkrafter:

Du är som gjort för att öppna dörrar och skapa nya affärsmöjligheter genom att boka kvalitativa möten med potentiella kunder inom B2B-sektorn.


Din kommunikationsförmåga är enastående och du har en förmåga att skapa intresse och entusiasm kring våra produkter eller tjänster som ingen kan motstå.


Du är en expert på att hitta rätt beslutsfattare, och du kan övertyga dem om värdet av att träffa oss för att diskutera deras behov och utmaningar.


Att skapa och bibehålla starka relationer är din styrka. Att bygga återkomster för att bygga relation som leder till ett möte är en självklarhet för dig.


Du är en teamspelare och bidrar till en positiv och energifylld arbetsmiljö. Du inspirerar och stöttar dina kollegor för att gemensamt nå våra mål och erövra B2B-världen.


Vi söker:

Erfarenhet av mötesbokning inom B2B-sektorn / eller som TM-säljare idag ger plus i kanten.


Ett affärssinne som är skarpt som en diamant. Du kan snabbt identifiera vilka kunder som har störst potential och vilka möjligheter som är mest lovande för vårt företag.


Din förmåga att bygga förtroende och skapa relationer över telefon förvandlar du främlingar till potentiella partners.


Du är en strategisk tänkare och kan anpassa din kommunikation för att träffa rätt ton och budskap för varje kundsegment.


Din målinriktade och ihärdiga inställning hjälper dig att överträffa dina mål, samtidigt som du bidrar till en positiv och motiverande atmosfär i teamet.


Du trivs bra bakom telefonen och för dig bra i tal


Vi erbjuder:

En stabil grundlön som ger dig trygghet samtidigt som du har möjlighet att bygga upp din lön genom incitament baserat på din prestation och antalet bokade möten.


En dynamisk och spännande arbetsmiljö där du får chansen att växa och utvecklas som mötesbokningsmästare, samtidigt som du bidrar till en positiv och rolig arbetsplatskultur.


Kontinuerlig utbildning och coachning för att hjälpa dig bli ännu bättre på din roll och bli en erkänd expert inom mötesbokning.


Karriärmöjligheter att avancera inom företaget och ta på dig mer ansvar


Hos oss är du en självklar medlem i säljteamet, nyckeln till all försäljning startar med aktivitet.



Om du är redo att erövra B2B-världen med din förmåga att skapa framgångsrika möten och samtidigt sprida positiv energi som en fantastisk kollega, då är det här din chans. Skicka in din ansökan nu.

Ansök nu

B2B-innesäljare i centrala Göteborg!

Abonnemangsförsäljare
Läs mer Jul 3
Vi söker dig som vill jobba hos oss på Trecom!

Är du duktig på att konversera, driven och älskar pengar? Då är är du rätt person för jobbet!Trecom är en oberoende återförsäljare av kommunikationslösningar till små och stora företag. Vi på Trecom är idag en av de största återförsäljarna inom telekom ochsäljer samtliga av de stora operatörerna på den svenska marknaden (Tre, Telia, Telenor och Tele2).

Arbetsbeskrivning:
I denna tjänst kommer du att arbeta som innesäljare i vårt fina kontor vid Ullevi med utsikt över hela Göteborgoch via telefon tillsammans med andra skickliga ochdrivna säljare sälja abonnemang till företagskunder.Din uppgift är att prospektera, analysera kundens befintliga lösning (deras befintliga mobilabonnemang, växellösning m.m) och skapa ett nytt erbjudande till kund som går hand i hand med kundens behov framtida behov.Vi arbetar med både befintliga och nya kunder.

Vi erbjuder dig:
- Heltidstjänst
- Provisionslön
- Arbeta i ett expansivt företag som har ett härligt positivt arbetsklimat, superbra lokaler och som ser dig som vår viktigaste person.
- Bra ledarskap och personlig utveckling
- Roliga tävlingar
- Möjlighet att utvecklas och göra karriär i ett företag som har höga mål och visioner och det är helt och hållet upp till dig hur långt du vill nå!

Vi söker dig som:
- Älskar försäljning
- Gillar möjligheten att tjäna mycket pengar
- Alltid är professionell gentemot kunden, det är en av de viktigaste egenskaperna vi söker efter!
- Har en stark och härligpersonlighet som har lätt att bygga relationer med andra människor.
- Har engagemang och utvecklingsvilja. Du vill jobba med andra människor mot egna och gemensamma mål i en driven organisation.
- Har en positiv och härlig personlighet och attityd som gör att du har lätt för att anpassa dig i nya situationer och med olika personligheter.
Krav:
Svenska - flytande i tal, förståelse och skrift.

Ansök nu

B2B-innesäljare i centrala Göteborg!

Abonnemangsförsäljare
Läs mer Jul 10
Vi söker dig som vill jobba hos oss på Trecom!

Är du duktig på att konversera, driven och älskar pengar? Då är är du rätt person för jobbet!Trecom är en oberoende återförsäljare av kommunikationslösningar till små och stora företag. Vi på Trecom är idag en av de största återförsäljarna inom telekom ochsäljer samtliga av de stora operatörerna på den svenska marknaden (Tre, Telia, Telenor och Tele2).

Arbetsbeskrivning:
I denna tjänst kommer du att arbeta som innesäljare i vårt fina kontor vid Ullevi med utsikt över hela Göteborgoch via telefon tillsammans med andra skickliga ochdrivna säljare sälja abonnemang till företagskunder.Din uppgift är att prospektera, analysera kundens befintliga lösning (deras befintliga mobilabonnemang, växellösning m.m) och skapa ett nytt erbjudande till kund som går hand i hand med kundens behov framtida behov.Vi arbetar med både befintliga och nya kunder.

Vi erbjuder dig:
- Heltidstjänst
- Provisionslön
- Arbeta i ett expansivt företag som har ett härligt positivt arbetsklimat, superbra lokaler och som ser dig som vår viktigaste person.
- Bra ledarskap och personlig utveckling
- Roliga tävlingar
- Möjlighet att utvecklas och göra karriär i ett företag som har höga mål och visioner och det är helt och hållet upp till dig hur långt du vill nå!

Vi söker dig som:
- Älskar försäljning
- Gillar möjligheten att tjäna mycket pengar
- Alltid är professionell gentemot kunden, det är en av de viktigaste egenskaperna vi söker efter!
- Har en stark och härligpersonlighet som har lätt att bygga relationer med andra människor.
- Har engagemang och utvecklingsvilja. Du vill jobba med andra människor mot egna och gemensamma mål i en driven organisation.
- Har en positiv och härlig personlighet och attityd som gör att du har lätt för att anpassa dig i nya situationer och med olika personligheter.
Krav:
Svenska - flytande i tal, förståelse och skrift.

Ansök nu

Account Manager Tillmobil Göteborg

Key account manager
Läs mer Mar 13
Vi letar efter en engagerad account manager för att komplettera vårt B2B-team. På vårt företag arbetar vi proaktivt för att guida våra kunder genom att effektivisera och förenkla deras kommunikation. Vi strävar alltid efter att leverera en service i världsklass och vi vill att du ska vara med på den resan.

Som Inhouse Account Manager hos oss kommer du att hantera både små och medelstora företag genom telefonkontakter. Din roll innebär att du kommer att arbeta både med befintliga kunder och att expandera vår kundbas genom att hitta nya affärsmöjligheter. Detta är en autonom roll som kräver förmågan att skapa och upprätthålla långsiktiga relationer med våra kunder och se till att de blir väl omhändertagna. Vårt kontor ligger centralt i Göteborg, vilket ger en fantastisk arbetsmiljö och möjlighet till lättillgängliga kommunikationsvägar.

Vi söker dig som:

- Som har sålt kommunikationslösningar inom B2B

- Vill utvecklas och är resultat driven

- Är ansvarsfull

- Är självgående, gillar att ta ansvar och har självinsikt

Ansök nu

Företagssäljare Tillmobil Göteborg

Innesäljare
Läs mer Jul 10
Vi letar efter en erfaren Säljareför att komplettera vårt B2B-team. På vårt företag arbetar vi proaktivt för att guida våra kunder genom att effektivisera och förenkla deras kommunikation. Vi strävar alltid efter att leverera en service i världsklass och vi vill att du ska vara med på den resan.
Som säljare hos oss kommer du att hantera både små och medelstora företag genom telefonkontakter. Din roll innebär att du kommer att arbeta både med befintliga kunder och att expandera vår kundbas genom att hitta nya affärsmöjligheter. Detta är en autonom roll som kräver förmågan att skapa och upprätthålla långsiktiga relationer med våra kunder och se till att de blir väl omhändertagna. Vårt kontor ligger centralt i Göteborg, vilket ger en fantastisk arbetsmiljö och möjlighet till lättillgängliga kommunikationsvägar.
Vi söker dig som:
Som har sålt kommunikationslösningar inom B2B
Vill utvecklas och är resultat driven
Är ansvarsfull
Är självgående, gillar att ta ansvar och har självinsikt

Ansök nu