Göteborg: Försäljare

Hitta ansökningsinfo om jobbet Försäljare i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-10 // Varaktighet: Deltid

Se hit – din karriär börjar här! Vi på Balder har byggt vår framgång med affärsdriv, engagemang och kompetens. Vår resa, som började 2005 i Göteborg, har lett oss till att bli en betydande aktör inom bostäder, kommersiella lokaler och hotellfastigheter. Med över 180 kommersiella fastigheter i Göteborg fortsätter vi att växa och skapa långsiktiga relationer med våra kunder.
Vill du vara med på vår fortsatta resa? Att arbeta med att hitta nya affärer är en av grundstenarna på Balder och det naturliga steget in. Vi söker nu försäljare till vårt huvudkontor i Göteborg!
Varje affär räknas Som försäljare ansvarar du för att skapa affärsmöjligheter och genom det bidra till vårt mål om nollvakans inom vårt kommersiella fastighetsbestånd. Du välkomnas in i ett mindre team där arbetsuppgifter innefattar bland annat att ta kontakt med potentiella kunder via telefon och mail samt arbeta med registervård. Vidare är det även inom ditt ansvarsområde att kontinuerligt utvärdera och finna nya arbetssätt för att utveckla rollen allt eftersom.
Tjänsten är i nära samarbete med våra uthyrare inom bolagets kommersiella förvaltning och du kommer i viss mån få följa med dem på visningar som du själv genererar. För att spetsa din kompetens inom sälj kommer vi erbjuda dig utbildningar inom området. På sikt finns möjligheter att vidareutvecklas inom bolaget.
Är det dig vi söker? Vi letar efter dig som är affärsdriven, engagerad och prestigelös. Om du studerar och drömmer om en karriär inom fastigheter eller om du har erfarenhet inom service och/eller försäljning och vill utvecklas inom fastighetsbranschen, då är detta en chans för dig.
Dina erfarenheter och kunskaper är viktiga, men det är din vilja att skapa och underhålla goda relationer som kommer att göra dig framgångsrik hos oss.
Tjänsten är timanställning på ca 50% där du själv har möjlighet att fördela dina arbetstimmar i viss mån. Läs gärna mer om vår avdelning inom försäljning HÄR och om vår avdelning inom kommersiell förvaltning HÄR.
Låter det som en tjänst för dig? Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag. Om du vill veta mer om rollen är du varmt välkommen att höra av dig till rekryterare Felicia Forsberg via felicia.forsberg@balder.se.
När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten.
Hjärtligt välkommen att bli en del av oss på Balder – där vi förvaltar möjligheter och där resan är målet!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Telefonförsäljare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Telefonförsäljare.

Junior lånehandläggare till Reducero i Göteborg

Läs mer Jul 10
Vill du utvecklas inom försäljning och finans och samtidigt hjälpa Sveriges låntagare med deras ekonomi?

Är du social, tävlingsinriktad och motiveras av att nå resultat? Vill du jobba i en energifylld miljö där du utvecklas snabbt och får värdefull erfarenhet inom försäljning och ekonomi? Då har vi den perfekta möjligheten för dig!
Som låneförmedlare på Reducero är du den första kontakten med våra kunder. Din uppgift är att guida dem genom ansökningsprocessen, förstå deras behov och boka in dem för rådgivning. Du blir en del av ett säljdrivet team där vi firar framgångar tillsammans!
Vi letar efter dig som älskar att prata med människor, drivs av mål och vill bygga en karriär inom försäljning. Erfarenhet är inget krav – vi ger dig all utbildning du behöver för att lyckas!

Vad vi erbjuder dig? En arbetsplats med energi, driv och en stark teamkänsla
Trygg garantilön med en attraktiv provisionsmodell
Utbildning i försäljning, bankmarknaden och låneförmedling – bli en stjärna på kundkontakt! 
Snabb utveckling för rätt person – väx in i rollen som rådgivare
Tävlingar, AW:s och resor med företaget – vi har kul på jobbet!


Vi söker dig som: Social och gillar att bygga relationer
Har ett intresse för ekonomi och vill utvecklas inom försäljning 
Är en tävlingsmänniska som motiveras av att uppnå mål.
Uthållig och ser utmaningar som möjligheter
Motiveras av en prestationsbaserad lön

Det är meriterande om du tidigare arbetat med försäljning eller rådgivning inom bank och försäkring. 

Övrig information Arbetstider mån-fre 09:00-17:00
Tacksam prestationsbaserad lön, garanterad ersättning oavsett resultat
Tillträde
Vi anställer löpande handläggare till Göteborg. Du är alltid välkommen att söka genom att klicka på knappen nedan.

Ansök nu

Junior lånehandläggare till Reducero i Göteborg

Läs mer Jul 4
Vill du utvecklas inom försäljning och finans och samtidigt hjälpa Sveriges låntagare med deras ekonomi?

Är du social, tävlingsinriktad och motiveras av att nå resultat? Vill du jobba i en energifylld miljö där du utvecklas snabbt och får värdefull erfarenhet inom försäljning och ekonomi? Då har vi den perfekta möjligheten för dig!
Som låneförmedlare på Reducero är du den första kontakten med våra kunder. Din uppgift är att guida dem genom ansökningsprocessen, förstå deras behov och boka in dem för rådgivning. Du blir en del av ett säljdrivet team där vi firar framgångar tillsammans!
Vi letar efter dig som älskar att prata med människor, drivs av mål och vill bygga en karriär inom försäljning. Erfarenhet är inget krav – vi ger dig all utbildning du behöver för att lyckas!

Vad vi erbjuder dig? En arbetsplats med energi, driv och en stark teamkänsla
Trygg garantilön med en attraktiv provisionsmodell
Utbildning i försäljning, bankmarknaden och låneförmedling – bli en stjärna på kundkontakt! 
Snabb utveckling för rätt person – väx in i rollen som rådgivare
Tävlingar, AW:s och resor med företaget – vi har kul på jobbet!


Vi söker dig som: Social och gillar att bygga relationer
Har ett intresse för ekonomi och vill utvecklas inom försäljning 
Är en tävlingsmänniska som motiveras av att uppnå mål.
Uthållig och ser utmaningar som möjligheter
Motiveras av en prestationsbaserad lön

Det är meriterande om du tidigare arbetat med försäljning eller rådgivning inom bank och försäkring. 

Övrig information Arbetstider mån-fre 09:00-17:00
Tacksam prestationsbaserad lön, garanterad ersättning oavsett resultat
Tillträde
Vi anställer löpande handläggare till Göteborg. Du är alltid välkommen att söka genom att klicka på knappen nedan.

Ansök nu

Studenter sökes som lånehandläggare på deltid

Läs mer Jul 4
Vill du utvecklas som säljare och samtidigt hjälpa människor med deras ekonomi?Beskrivning
Reducero jämför räntor och förmedlar lån till privatpersoner via telefon och vår hemsida. Vi är över 50 anställda på två kontor som varje dag hjälper kunder att förbättra sin privatekonomi.
Som lånehandläggare är du ansvarig för den första kundkontakten. Du hjälper kunden att skapa en ansökan över telefon och bokar in kunden för ett möte med en rådgivare. I samtalet kommer du att behöva kunskap om och sätta dig in i kundens ekonomiska situation.
Hur mycket kan jag tjäna?Provisionen är obegränsad och baseras på antalet utbetalda lån du förmedlar. Med andra ord är det fullt möjligt att tjäna en "heltidslön" trots att du bara arbetar 12 timmar i veckan.
Vem är du?Vi söker dig som brinner för försäljning och har ett intresse för ekonomi. Du är en tävlingsmänniska som drivs av att uppnå mål. För att lyckas i arbetet behöver du vara ihärdig och kreativ. Det är viktigt att du pratar bra svenska och på ett enkelt sätt kan förklara för kunden hur en ansökan går till.
Då detta är en deltidstjänst med kvällstider ser vi gärna att du studerar.
Vad vi erbjuder dig En perfekt möjlighet att arbeta extra (30%) utan att det går ut för mycket över studier eller dylikt.
Utbildningar i låneförmedling och säljteknik där du lär dig för att påbörja din karriär inom försäljning.
Trygg inkomst med förmånlig provisionsmodell där du själv påverkar din lön.
Inspirerande arbetsplats med härlig gemenskap. (9 av 10 av våra anställda skulle rekommendera en kompis att jobba här).
Centralt beläget kontor i Göteborg.

 
ArbetstidKl. 17-21 måndag, tisdag och torsdag.
ErsättningGarantilön och provision.
TillträdeVi anställer löpande. 
FrågorHar du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mig på adam.jacobsson@reducero.se

Ansök nu

Studenter sökes som lånehandläggare på deltid

Läs mer Jul 10
Vill du utvecklas som säljare och samtidigt hjälpa människor med deras ekonomi?Beskrivning
Reducero jämför räntor och förmedlar lån till privatpersoner via telefon och vår hemsida. Vi är över 50 anställda på två kontor som varje dag hjälper kunder att förbättra sin privatekonomi.
Som lånehandläggare är du ansvarig för den första kundkontakten. Du hjälper kunden att skapa en ansökan över telefon och bokar in kunden för ett möte med en rådgivare. I samtalet kommer du att behöva kunskap om och sätta dig in i kundens ekonomiska situation.
Hur mycket kan jag tjäna?Provisionen är obegränsad och baseras på antalet utbetalda lån du förmedlar. Med andra ord är det fullt möjligt att tjäna en "heltidslön" trots att du bara arbetar 12 timmar i veckan.
Vem är du?Vi söker dig som brinner för försäljning och har ett intresse för ekonomi. Du är en tävlingsmänniska som drivs av att uppnå mål. För att lyckas i arbetet behöver du vara ihärdig och kreativ. Det är viktigt att du pratar bra svenska och på ett enkelt sätt kan förklara för kunden hur en ansökan går till.
Då detta är en deltidstjänst med kvällstider ser vi gärna att du studerar.
Vad vi erbjuder dig En perfekt möjlighet att arbeta extra (30%) utan att det går ut för mycket över studier eller dylikt.
Utbildningar i låneförmedling och säljteknik där du lär dig för att påbörja din karriär inom försäljning.
Trygg inkomst med förmånlig provisionsmodell där du själv påverkar din lön.
Inspirerande arbetsplats med härlig gemenskap. (9 av 10 av våra anställda skulle rekommendera en kompis att jobba här).
Centralt beläget kontor i Göteborg.

 
ArbetstidKl. 17-21 måndag, tisdag och torsdag.
ErsättningGarantilön och provision.
TillträdeVi anställer löpande. 
FrågorHar du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mig på adam.jacobsson@reducero.se

Ansök nu

Säljare till Telia start 8 September

Läs mer Jun 25
Är du en serviceinriktad stjärna med ett intresse för försäljning? I den här rollen tar du emot samtal från kunder som redan visat intresse – du slipper kalla samtal och får istället fokusera på att skapa fler affärsmöjligheter direkt från start. Vi söker dig som drivs av resultat och som vill jobba mot tydliga mål – med möjligheten att påverka din egen lön genom attraktiv provisionsmodell. Här kombineras glädje, utveckling och karriärmöjligheter i ett stort och stabilt företag där din insats verkligen gör skillnad!
Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt.
Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv.
Läs gärna mer om hur det är att jobba som konsult på Telia: https://www.bravura.se/karriar/telia/
Om företaget
Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle.
Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid.
Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!
Arbetsuppgifter
I rollen som säljare hanterar du inkommande samtal och frågor från Telias privatkunder via telefon. I början på anställningen kommer du hantera service-samtal från privatkunder för att utveckla dina kunskaper kring Telias produkter och tjänster. När du kan detta är målet att du istället tar emot Telias beställa-samtal som berör frågor gällande en beställning eller leverans av en produkt. Din huvudsakliga uppgift är att lyssna in till kundens behov och erbjuda bästa möjliga service. Därtill är försäljning en naturlig del av varje samtal där du förväntas informera om Telias tjänsteutbud och erbjuda kunden tilläggstjänster.
Vid start får du en gedigen introduktion med både teoretisk och praktisk utbildning, som ger dig alla verktyg du behöver för att känna dig trygg i din roll som säljare. Under hela uppdraget har du en nära dialog med din närmaste chef, vilket ger dig kontinuerligt stöd och möjligheter att utvecklas inom både service och försäljning.
Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem. Provisionen är något vi ser växer månad för månad och du har mycket goda möjligheter att kunna nå 10.000kr i månaden. • Svara på inkommande samtal från kunder
• Hitta lösningar på kunders frågor och problem
• Hitta försäljningsmöjligheter genom att göra behovsanalyser och se över tjänsteutbud

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Avslutad gymnasieutbildning
• Goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
• Meriterande med tidigare arbetslivserfarenhet, gärna från kundbemötande och/eller försäljning
Vi tror att du som söker tjänsten är en person som har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Du sätter kunden i fokus och är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. För att trivas i rollen ser vi att du aktivt söker nya utmaningar, sätter upp höga mål för dig själv och arbetar hårt för att uppnå dessa. Vidare behåller du din motivation trots utmaningar och arbetar tills resultat är uppnådda. Du tar egna initiativ i arbetet och trivs i en social roll med ett varierat arbetstempo.

Övrig information
Start: 8 September  Plats: Göteborg Lön: Fast lön + provision
Som en del av rekryteringsprocessen görs en UC-kontroll och utdrag ur belastningsregistret kommer efterfrågas.
Tjänsten annonseras under sommaren där Bravura genomför telefonavstämningar och intervjuer löpande. Telia börjar träffa kandidater från vecka 32 på fysiska rundvandringar på kontoret i Gårda. 
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor? Hör gärna av dig till vår support:
info@bravura.se
010-171 47 10
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!
#Nextgen

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Fastighets AB Balder

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Fastighets AB Balder .

Uthyrare bostad - perfekt för att få in en fot i branschen!

Uthyrare
Läs mer Maj 19
Balder växer – och vi vill att du växer med oss Balder är ett dynamiskt och växande fastighetsbolag där våra engagerade och kunniga medarbetare är nyckeln till vår framgång. Hos oss är utveckling inte bara ett mål – det är en självklar del av vardagen. Många av våra kollegor har gjort sin egen unika resa inom bolaget, och vi tror starkt på att växa tillsammans.
Uthyrning är ett naturligt första steg på den resan – en roll som många gånger kan leda vidare till en tjänst inom vår bostadsförvaltning.
Vad krävs för att lyckas som uthyrare? Först och främst behöver du ha en känsla för service och ett intresse för människor. Rollen innebär mycket kontakt med både kollegor och potentiella hyresgäster – därför är det viktigt att du trivs i sociala sammanhang och har en stark kommunikativ förmåga. Här får du en unik möjlighet att arbeta med relationsbyggande varje dag.
Detta är en perfekt roll för dig som vill ta klivet in i fastighetsbranschen. Du får en bred introduktion, stöd från erfarna kollegor och chansen att lära dig branschens grundläggande processer. Uthyrningen är hjärtat i vår verksamhet – och här får du vara med från start till mål.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter I rollen som uthyrare ansvarar du för att hyra ut Balders nyproducerade bostäder, vilket innefattar arbete med hela processen – från att publicera annonser och hantera ansökningar till att skriva avtal. Du kommer också att:
Leverera information till vårt fastighets- och avtalssystem
Förbereda och arbeta i vårt CRM-system Dynamics
Hyra ut parkeringar och garage
Stötta lokala förvaltningskontor med uthyrning
Bidra till att skapa struktur och ordning vid inflyttning

Arbetet är varierande och kräver att du både har öga för detaljer och gillar att ha många bollar i luften. Det administrativa är en viktig del av rollen – ordning och reda är en förutsättning för att lyckas.
Förberedelser och introduktion Under din första tid hos oss kommer du få gå Balder Roots – en introduktion som ger dig grundläggande förståelse för hur vi arbetar med förvaltning på Balder. Du får lära känna kulturen, våra arbetssätt och knyta viktiga kontakter inom organisationen. Vi tror att en stabil grund gör dig tryggare i din roll – och ger dig bättre förutsättningar att lyckas.
Kvalifikationer Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från service, försäljning och/eller kundtjänst – men det viktigaste är din personlighet. Du är nyfiken, engagerad och har ett genuint intresse för människor. Dessutom behöver du:
Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
B-körkort

Låter detta som en tjänst för dig? Kul! Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning. Placering vårt kontor i Göteborg, arbete på plats fem dagar i veckan.
I denna process ber vi dig inte skicka med personligt brev, utan vill i stället att du besvarar våra urvalsfrågor. Vi använder oss av rekryteringstester för att hjälpa oss göra ett så bra och objektivt urval som möjligt. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterare Matina Khosravian påmatina.khosravian@balder.se.
Hjärtligt välkommen att bli en del av oss och till en bransch som är full av möjligheter.

Ansök nu

Driftansvarig

Arbetsledare, elkraft
Läs mer Apr 9
Vi är Balder. Vi vill ju påstå att vi inte är som alla andra fastighetsbolag. Att vi vågar utmana branschens gamla sanningar. Att man visst kan ha en bredd av bostäder, kommersiellt och hotell och såväl bygga nytt som att utveckla det vi redan har.
Som driftansvarig kommer du att ansvara för drift och underhåll av tekniska system i en fastighetsportfölj. Dessa fastigheter är uppdelade i tre geografiska grupper, och du kommer att samarbeta med två andra driftansvariga för att dela ansvaret. Tillsammans arbetar man för att optimera driftkostnader, minska energiförbrukning och säkerställa hög kvalitet i tekniska installationer.
Du blir en del av en kompetent driftorganisation som består av elektriker, drifttekniker och installationsprojektledare. Organisationen har ett starkt fokus på samarbete och kontinuerlig utveckling för att nå våra gemensamma mål.
Arbetsuppgifter:
Ansvara för den dagliga driften av tekniska system inklusive ventilation, uppvärmning, kylning och styrsystem.
Planera och genomföra löpande underhåll, felsökning och reparationer.
Samarbeta med kollegor och leverantörer för att säkerställa att arbeten utförs enligt avtal och tidsplaner.
Som driftansvarig i Göteborg kommer du att ha personalansvar för driftteknikerna, därför värdesätter vi tidigare erfarenhet inom detta område.
Delta i projekt kopplade till modernisering och installation av nya system.
Bidra till energibesparingsåtgärder och optimera systemens prestanda.
Rapportera och dokumentera driftstatus, underhållsplaner och åtgärder.

Vi har fokus på drift, förvaltning och att våra fastigheter är i toppskick. Vi har högt satta mål om energibesparing och kommer fokusera mycket på det framöver, tillsammans med våra energispecialister och installationsprojektledare. Ett omfattande arbete att uppdatera installationerna pågår och driftavdelningen behöver därför kunna hantera både äldre utrustning liksom ny.
Vi önskar att du som sökerhar god förståelse och kunskap inom teknisk fastighetsdrift och styr- och reglerteknik samt att eftersom vi har både kommersiella lokaler och bostäder är det en klar fördel om du har kunskap om båda. Du behöver också ha förmåga att prioritera och fördela ärenden och kommunicera på ett bra sätt med både medarbetare, entreprenörer och hyresgäster. Att tolka avtal och gränsdragningslistor förekommer också så goda språkkunskaper är en klar fördel. B-körkort är ett krav.
En andel av arbetstiden kommer bestå av administration och strategiskt arbete och övrig tid spenderas med fördel ute i fastigheterna så vi hoppas att du trivs med den blandningen. Vi erbjuder ett flexibelt arbete där du kan styra över din egen arbetsdag, har flextid och varierande arbetsuppgifter. Du kommer få möjlighet att utvecklas inom yrkesrollen och ta stort ansvar för ditt område.
Intresserad?Skicka in din ansökan redan idag eftersom vi arbetar med löpande urval. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande sex månaders provanställning. Placeringsort Göteborg, arbete på plats fem dagar i veckan. Resor kan förekomma till närliggande region.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen som inte besvaras av annonsen får du gärna höra av dig till rekryterare Matina Khosravian viamatina.khosravian@balder.se
När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Vi önskar inget personligt brev, däremot att du svarar på våra urvalsfrågor.
Varmt välkommen till ett bolag fullt av möjligheter!
#LI-MK1

Ansök nu

Installationsprojektledare

Installationselektriker
Läs mer Apr 7
Drivs du av att effektivisera fastigheters tekniska installationer? Följer du upp siffrorna så att det faktiskt fungerar? Då kan du vara den vi söker!
Som Projektledare inom installation på Balder så kommer du in i en framtidsorienterad organisation. Våra fastigheter omfattar många olika typer av verksamheter och kunder och våra tekniska installationer är av lika varierande karaktär.
Vi växer och söker nu en driven installationsprojektledare med inriktning mot rör & kyl till vårt kontor i Göteborg.
Ditt huvudsakliga uppdrag blir att driva installation, drift och energiprojekt i syfte att effektivisera våra installationer och således spara energi samt uppnå bättre inomhusklimat. Som Projektledare har du breda kontaktytor, både internt och externt och du driver projekten kring installationer i nära samarbete med vår drift, förvaltning samt projektorganisation. I tjänsten ingår också att stötta i frågor kring entreprenadreformer, entreprenadjuridik och med övriga projektfrågor inom teknik.
Du plockar både lågt hängande frukter och sår gräs där det behövs. Vid din sida har du kollegor som går från ord till handling. Vi behöver någon som visar vart vi ska gå i frågan och som tar hand om installationerna som kräver tid och energi.
I rollen som installationsprojektledare kommer du också ansvara för:
Upprättande av förfrågningsunderlag, intagande av anbud och utvärdering av anbud.
Projektjuridik med entreprenadavtal med våra entreprenörer och myndighetskontakter.
Tidsplanering och ekonomi.
Utförandeskedet med deltagande i byggmöten samt uppföljning och styrning av teknik, ekonomi och tid.

Vi vill bli mer träffsäkra. Som Installationsprojektledare kommer du utgå från data. Denna data tas fram i samarbete med övriga kollegor inom avdelningen. Vi följer upp denna samt utfall, för att ta bättre beslut framåt!
Din profil Vi söker sig som har en relevant utbildning inom bygg och installationer samt ett par års arbetslivserfarenhet installationsområdet och då gärna mot VVS och styr-/reglerteknik. Det är meriterande om du har en bakgrund som entreprenör eller kommer från konsult-/fastighetssektorn. För att lyckas i rollen har du en god förståelse kring projektprocessen och installationsteknik inom ROT-projekt. Som person är du engagerad, affärsmässig och har ett prestigelöst förhållningssätt.
Låter detta som en tjänst för dig? Kul! Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning. Placering vårt huvudkontor i Göteborg, arbete på plats fem dagar i veckan.
I denna process ber vi dig inte skicka med personligt brev, utan vill i stället att du besvarar våra urvalsfrågor. Vi använder oss av rekryteringstester för att hjälpa oss göra ett så bra och objektivt urval som möjligt. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterare Matina Khosravian på matina.khosravian@balder.se.
Hjärtligt välkommen till en bransch full av möjligheter!
#LI-MK1

Ansök nu

HR-partner

HR-specialist/HR-advisor
Läs mer Apr 7
Vi är inte som andra fastighetsbolag. Vi är Balder. Mycket av det vi gör är väldigt konkret och synligt. Vi bygger, utvecklar och förvaltar fastigheter att bo i, att arbeta i och att umgås i. Men för att vi ska kunna göra det behöver vi se till att allting fungerar även bakom kulisserna.
Trivs du i att vara i ständig förändring och tycker att resan är själva målet? Har du dessutom lite svårt att välja mellan det operativa och det strategiska HR-arbetet? Här kommer världens roligaste jobb!
Nu söker vi ytterligare en kollega till Balders kontor i Göteborg där du tillsammans med engagerade kollegor jobbar målmedvetet framåt!
Om rollen Som HR-partner är du ett stöd till våra ledare i utvecklingen, implementeringen och uppföljningen av HR-processer inom verksamheten. Genom din rådgivande och konsultativa roll bidrar du till att stärka både organisationens och medarbetarnas prestationer.
Du finns med genom hela medarbetarresan – från ledarstöd till exitsamtal – och arbetar med frågor som kompetensutveckling, utbildning, arbetsmiljö och arbetsrätt. Dessutom stöttar du cheferna i rekryteringsprocesser, där ditt fokus ligger på att vägleda och säkerställa att rätt kompetens och arbetsmetoder används.
Vårt mål är att skapa en arbetsplats där medarbetare trivs och vill stanna länge. Därför arbetar vi aktivt med att ha rätt personer på plats, erbjuda goda utvecklingsmöjligheter, starkt ledarskap och en positiv företagskultur. Rollen innebär en bred kontaktyta internt, och du samarbetar med HR-kollegor över hela Sverige.
Vem är du? För att lyckas i rollen behöver du ha en stark drivkraft för affärsinriktat och värderingsstyrt HR-arbete, där du ser humankapitalet som en avgörande faktor för framgång. Du är en trygg och prestigelös person med både skärpa och handlingskraft, som med självförtroende och ödmjukhet får människor med dig.
Du trivs i en dynamisk miljö där samarbete är nyckeln och har förmågan att kommunicera tydligt och engagerande på alla nivåer i organisationen. Med integritet och gott omdöme prioriterar du HR-arbetet utifrån verksamhetens behov och säkerställer att rätt insatser görs i nära dialog med beslutsfattare.
Vi söker dig som har gedigen erfarenhet inom HR och har varit en drivande kraft i utvecklingsarbete tillsammans med ledare – eller själv har haft en ledarroll i tidigare anställningar. Tjänsten innebär ett nära samarbete med våra affärsområdeschefer och regionchefer och du rapporterar till förvaltningschef.
Ansökan. Låter detta som en tjänst för dig? Skicka då in din ansökan redan idag eftersom vi arbetar med löpande urval. Tjänsten är en tillsvidareanställning och vi tillämpar sex månaders provanställning. Placeringsort: Göteborg, med arbete på plats fem dagar i veckan. Tjänsten innebär också resor till våra kontor i Karlstad, Skövde och Trollhättan/Uddevalla, vilket innebär att B-körkort behövs i rollen.
Om du vill veta mer om rollen eller rekryteringsprocessen kan du kontakta rekryterare Matina Khosravian via matina.khosravian@balder.se.
När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Vi önskar inget personligt brev, däremot att du svarar på våra urvalsfrågor.
Hjärtligt välkommen att bli en del av oss!
#LI-MK1

Ansök nu

Controller

Controller
Läs mer Jan 21
Vi är Balder.Vi förvärvar, bygger och förvaltar fastigheter för människor att bo, arbeta och umgås i. För oss handlar det om att skapa en positiv och långsiktig utveckling för individer, städer och samhället i stort. Affärsmål och ekonomi går hand i hand varav Balders ekonomiavdelning består av kunniga medarbetare som tillsammans skapar ekonomiadministration med hög kvalitet och effektivt resursutnyttjande.
Vill du arbeta i en spännande bransch på ett bolag fullt av möjligheter? Vi söker nu dig som controller till vårt huvudkontor i Göteborg!
Om rollen. Som controller hos oss verkar du brett och i samarbete med samtliga avdelningar inom bolaget. Arbetsuppgifter innefattar uppföljning av en tilldelad region, ekonomiska analyser, kostnadsuppföljning samt uppgifter i bokslutsarbetet och rapportering.
Vidare deltar du i arbetet för effektivisering av verksamheten och med att underhålla och hantera ekonomisystemet, Unit4 ERP.
Om dig.Vi ser att du har en utbildning inom ekonomi från högskola eller annan motsvarande eftergymnasial utbildning samt minst två års arbetslivserfarenhet inom ekonomi, gärna som controller som medfört goda kunskaper inom redovisning och controlling.
Det är meriterande med god systemvana.
För att trivas hos oss och i rollen ser vi att du är prestigelös, förtroendeingivande och relationsbyggande då tjänsten innebär ett nära och brett samarbete med dina kollegor runt om i bolaget. Ett gott företagsklimat värdesätter du högt.
Vidare besitter du en hög affärsmässighet med en förmåga att anpassa dig utifrån din omgivning. Hos oss får du verka i en snabbfotad och dynamisk miljö!
Låter detta som en tjänst för dig?Kul! Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning. Placering vårt huvudkontor i Göteborg, arbete på plats fem dagar i veckan.
I denna process ber vi dig inte skicka med personligt brev, utan vill i stället att du besvarar våra urvalsfrågor. Vi använder oss av rekryteringstester för att hjälpa oss göra ett så bra och objektivt urval som möjligt. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterare Matina Khosravian påmatina.khosravian@balder.se.
Hjärtligt välkommen till en bransch full av möjligheter!
#LI-MK1

Ansök nu