Göteborg: Support Specialist - Volvo

Hitta ansökningsinfo om jobbet Support Specialist - Volvo i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-10 // Varaktighet: Heltid

MSX International Ltd

Är du en tekniskt intresserad person som vill arbeta med att ge support till Volvo Cars återförsäljare och interna kundserviceavdelning? Då är rollen som support specialist hos MSX International något för dig. I denna roll kommer du att arbeta med komplexa tekniska frågor och frågor gällande konnektivitet. Du kommer att arbeta i ett engagerat team tillsammans med duktiga och rutinerade medarbetare.

Arbetsuppgifter:
* Hantera inkommande tekniska ärenden och frågor från kundserviceavdelningen.
* Daglig uppföljning av aktuella ärenden baserat på gällande prioriteringsordning.
* Bli specialist inom Connectivity frågor, såsom fordonsappar.
* Ha en nära relation och dialog med tekniska supporten och kundrelationsavdelningen.
* Initiera/upprätthålla kommunikation med produktteknisk personal på Volvo Cars.
* Kontinuerligt hålla sig uppdaterad gällande produkter genom att delta på Volvo Cars utbildningar samt studera instruerande tekniska dokument.

Kvalifikationer:
* Teknisk fordonsbakgrund.
* Goda kunskaper inom IT.
* Engagerad och analytisk problemlösare.
* Kommunikativ och serviceinriktad.
* Erfarenhet av att arbeta med Volvo är meriterande men inte ett krav.
* Erfarenhet av connectivity är meriterande men inte ett krav.
* Flytande svenska tal och skrift är ett krav.
* Goda kunskaper inom engelska (särskilt skrift) är meriterande.


Arbetsplats och omfattning:
Tjänsten är placerad i trevliga lokaler i Torslanda. Detta är en heltidstjänst och tillträde sker enligt överenskommelse.

Vi erbjuder:
Som medarbetare på MSXI arbetar du i en miljö där det är högt i tak. Du har en betydelsefull roll i ett expansivt företag med många utvecklingsmöjligheter. Vi har kollektivavtal och erbjuder friskvårdsbidrag.

Låter den här tjänsten rätt för dig? Sök redan idag! Då alla ansökningar behandlas löpande kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare.

Kundservicemedarbetare till Allente i Göteborg

Läs mer Jul 15
Vill du arbeta med kundservice i en dynamisk och glädjefylld miljö? Vi söker nu dig som är målinriktad, ansvarstagande och har ett öga för problemlösning. Bli en del av teamethos Allente!
Om AllenteAllente är en ledande nordisk TV-distributör som erbjuder högkvalitativa betal-TV-tjänster via satellit och bredband till kunder i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Företaget bildades genom en sammanslagning av Viasat och Canal Digital, med över 20 års branscherfarenhet. Med ett starkt fokus på teknisk innovation och kundnöjdhet strävar Allente efter att leverera en förstklassig tittarupplevelse till sina över en miljon abonnenter.
Om tjänstenSom kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta med kunsupport via telefon, e-pst och chatt, inklusive teknisk felsökning och information om tilläggstjänster. I rollen ingår även merförsäljningbaserat på kundens behov och aktuella kampanjer.
I rollenkommer du främst att arbeta med norska kunder, vilket innebär att du får möjlighet att använda och utveckla dina språkfärdigheter. Oroa dig inte om du inte talar flytande norska - våra norska kunder är vana vid att kommunicera med svensktalande kundservice. Din förmåga att förstå och göra dig förstådd är det viktigaste!
Vad vi erbjuder Stora interna utvecklingsmöjligheter
Personalaktiviteter, events och tävlingar
Goda förmåner inklusive friskvårdsbidrag och rabatterat gympris
Möjlighet till bonus utöver lön enligt kollektivavtal
Vi söker dig som Är minst 18 år
Flytande i svenska och bekväm med norska
Är målinriktad, ansvarstagande och gillar att lösa problem
Har förmåga att anpassa dig efter kundens behov och vägleda dem till lösningar

Tjänsten är en tillsvidareanställningpå heltid, och vi tillämpar 6 månaders provanställning. Denna tjänst är ej aktuell för dig som studerar och planerar att fortsätta dina studier i höst.
Skicka in din ansökan idag och bli en del av Allentes härliga team!

Ansök nu

Göteborg: Spännande uppdrag väntar!

Läs mer Jul 3
Hittar du inte den perfekta rollen just nu? Vi söker kontinuerligt nya talanger inom kundservice och välkomnar din ansökan för våra uppdrag i Göteborg som startar nu till hösten.
Vi söker främst dig som behärskar svenska och engelska i tal och skrift, och det är meriterande med kunskaper i övriga nordiska språk. Vi uppskattar även sökande med en fullständig gymnasieutbildning.
Vem vet, kanske är det dig vi söker?
Du kan även välja att connecta här:https://karriar.workz.se/connect, för att inte missa fler chanser till lediga jobb!
På Workz är vi specialister på kundservice och vi erbjuder dig en gedigen utbildning och träning inom service och kundhantering. När du är klar med utbildningen blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Din karriärutveckling är helt upp till dina ambitioner och vi finns där för att stötta dig och vara med dig fullt ut i din utveckling.
Som anställd hos Workz får du kollektivavtalsenliga villkor och en dedikerad operativ chef som inte bara utbildar dig utan även alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz!
För att bli en aktuell kandidat hos oss genomför vi tester som första steg i rekryteringsprocessen. Testet skickas till din mejl direkt efter ansökan och behöver slutföras.
Har du några frågor är du välkommen att kontakta vårt rekryteringsteam pårekrytering@workz.se.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till Allente i Göteborg

Läs mer Jul 2
Vill du arbeta med kundservice i en dynamisk och glädjefylld miljö? Vi söker nu dig som är målinriktad, ansvarstagande och har ett öga för problemlösning. Bli en del av teamethos Allente!
Om AllenteAllente är en ledande nordisk TV-distributör som erbjuder högkvalitativa betal-TV-tjänster via satellit och bredband till kunder i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Företaget bildades genom en sammanslagning av Viasat och Canal Digital, med över 20 års branscherfarenhet. Med ett starkt fokus på teknisk innovation och kundnöjdhet strävar Allente efter att leverera en förstklassig tittarupplevelse till sina över en miljon abonnenter.
Om tjänstenSom kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta med kunsupport via telefon, e-pst och chatt, inklusive teknisk felsökning och information om tilläggstjänster. I rollen ingår även merförsäljningbaserat på kundens behov och aktuella kampanjer.
I rollenkommer du främst att arbeta med norska kunder, vilket innebär att du får möjlighet att använda och utveckla dina språkfärdigheter. Oroa dig inte om du inte talar flytande norska - våra norska kunder är vana vid att kommunicera med svensktalande kundservice. Din förmåga att förstå och göra dig förstådd är det viktigaste!
Vad vi erbjuder Stora interna utvecklingsmöjligheter
Personalaktiviteter, events och tävlingar
Goda förmåner inklusive friskvårdsbidrag och rabatterat gympris
Möjlighet till bonus utöver lön enligt kollektivavtal
Vi söker dig som Är minst 18 år
Flytande i svenska och bekväm med norska
Är målinriktad, ansvarstagande och gillar att lösa problem
Har förmåga att anpassa dig efter kundens behov och vägleda dem till lösningar

Tjänsten är en tillsvidareanställningpå heltid, och vi tillämpar 6 månaders provanställning. Denna tjänst är ej aktuell för dig som studerar och planerar att fortsätta dina studier i höst.
Skicka in din ansökan idag och bli en del av Allentes härliga team!

Ansök nu

Head of Customer Support till Winningtemp // Göteborg

Läs mer Jun 26
Head of Customer Support till Winningtemp // Göteborg Vi söker en engagerad ledare redo att forma framtiden för vår kundserviceavdelning och skapa framgångsrika resultat tillsammans med andra. Är det du? Bli en del av vårt internationella bolag och vår spännande förändringsresa!
Om rollen: Här kommer du leda ett passionerat team som tillsammans arbetar för att skapa hållbara och framgångsrika organisationer världen över. Din uppgift blir att utveckla strategier och arbetssätt som ger ditt team förutsättningarna att leverera effektiv service och teknisk support för våra kunder. Du ansvarar även för är att analysera kundbehov och feedback för att identifiera nya förbättringsmöjligheter vad gäller produktplan och plattformsprestanda. I tätt samarbete med våra tvärfunktionella team inom försäljning och implementation, utvecklar och optimerar du kundernas onboarding-processer för att säkerställa en smidig kundupplevelse och användning av vår produkt. Du jobba även nära både vårt marknadsföringsteam och produktteam för att skapa produktförbättringar med fokus på självbetjäning och automatisering. Som ledare ansvarar du för att utveckla ditt team och skapa en kultur av nyfikenhet, kundservice och passion för vår produkt. Du sätter KPI:er, identifierar förbättringsmöjligheter och stöttar teamet mot uppsatta mål. Dessutom är du våra kunders primära kontaktpunkt för supportärenden och stöttar även andra team med komplexa kundförfrågningar.
Om dig:
Kandidatexamen i teknik, eller motsvarande teknisk arbetslivserfarenhet
Några års erfarenhet av ledande roll inom kundservice, rådgivning eller support – gärna från ett SaaS-bolag
Du har tidigare arbetat med förändrings-och utvecklingsprojekt
Du har starka ledaregenskaper och erfarenhet av att utveckla högpresterande team
Du har en teknisk förståelse och driv att uppnå stark kundnöjdhet och lojalitet
Då flera av våra kollegor endast talar engelska är det viktigt att du är obehindrad i tal och skrift i såväl svenska som engelska.
Du delar våra värderingar; Show Passion, Results Together, Take Responsibility, and Show Curiosity

Om oss Winningtemp är en ledande B2B SaaS plattform som hjälper våra kunder skapa framgångsrika team och hållbara organisationer för att nå sina affärsmål. Här jobbar ca 90 personer inom en rad olika områden och med en mängd olika bakgrunder och kompetenser. Vi har idag kontor i Göteborg, Stockholm och Oslo. Vi bryr oss om våra kollegors välmående och arbetar därför såklart löpande med vårt eget verktyg för att vara en attraktiv arbetsgivare. Vi delar glädje, inte bara för vår produkt och det jobb vi gör, utan också för varandra. Här kan du helt enkelt förvänta dig en stöttande och inkluderande arbetsplats där alla arbetar tillsammans mot vår vision; To forever change how people succeed together. Redo att kliva på vårt tillväxttåg? Hoppa på vår resa när vi siktar mot att ha SaaS-branschens nöjdaste kunder!

START: Enligt överenskommelse PLATS: Göteborg OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Talent Manager Felicia Alves, felicia.alves@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande

Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

Ansök nu

Customer Success Manager

Läs mer Jun 26
Resourced is a fast-growing FashionTech startup supporting modern fashion brands find and manage production. We help brands such as Axel Arigato, Stronger, Veja, Icebug, Chimi, Eytys, Norse Projects, Sneakers and Stuff (to name a few). Were digitally transforming one of the largest, fastest-moving industries in the world. By joining Resourced you will work in a truly global setting – we employ and work with clients on all continents.
We are now looking for a Customer Success Manager to ensure we unlock the full potential of what Resourced has to offer for all brands we work with.
One of our core products is an IT (SaaS) system which facilitates the product journey from idea to shipped product (PLM system) for fashion brands. The Customer Success Manager's main focus is to ensure that the brands we work with are happy, seen and have everything they need to use Resource optimally. This includes setting up and lead/manage the onboarding process, follow up on engagement and long-term satisfaction as well as continuously improve our processes in these fields. You will work closely with and report directly to the co-founders.
You are eager to learn and don't fear trial and error when taking own initiatives. You have a strong interest for how digital solutions can define the future and are motivated by seeing your suggestions getting implemented. You are strong on project management and like to create order while having an efficient way to move forward.
If you want to be part of creating the next gen sourcing and production environment within footwear and fashion - this job is for you!
Responsibilities Communication, feedback and follow up with brands globally.
Manage onboarding and customer progression in our PLM system.
Take full ownership of the onboarding process, evaluate and improve the process.
Measure, monitor and act on customer happiness.
Be the voice of the brands and provide input and feedback to the PLM development process.
Develop and manage Resourced Learn, our self-onboarding database.
Qualifications Strong interest in fashion and trends.
2+ years experience on Customer success positions and/or onproduct development in a fashion brand context.
Be able to multi-task with strong planning and organizational skills.
Embrace change in a fast-paced environment with the ability to use initiative.
Fluent in English, both spoken and written.
Advanced MS Excel level.
Nice-to-haves A degree (Bachelor or Master) in communication and/or business administration.
Experience in working with PLM systems.
Multilingual (Swedish,German, French, Spanish, Mandarin, Vietnamese).
MS ExcelVBA knowledge
What we offer
We offer a unique opportunity to rapidly advance your career many times faster than possible elsewhere.
Competitive salary.
A unique insight into brands and production around the globe.
Work with a team who believes in having fun while working!
A key position where your contribution will make a big difference to the direction of Resourced.
Being part of a journey transitioning from a startup to an established business.

Once we identify the right candidate we will proceed to hire that person as soon as possible.
Start date: 1 Sept 2024Work extent: Full time, permanent position with a six months probationary periodLocation: Central Gothenburg, flexible working set up but 3-4 days/week on-site expected.
Contact: Elias Gröndal, CEO @ elias@resourced.com / 0739-597929

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Msx International Ltd. England, Filial

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Msx International Ltd. England, Filial .

Finnish Customer Service Agent - Maternity Cover

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jul 9
MSX International Ltd

Tarjoamme:
Tehtävä on äitiysloman sijaisuus MSX:ssä. MSX:llä on työehtosopimus ja se tarjoaa muun muassa hyvinvointietuja. Työvuorot ovat lähtökohtaisesti arkisin virastoaikaan, mutta myös ilta- ja lauantavuoroviikkoja tulee kiertävällä aikataululla. Asiakaspalvelukeskuksemme aukioloajat ovat klo 8-20 ja tarjoamme onnistuneen koulutuksen jälkeen hybridimallin. Työpaikan tilat on täysin uusittu ja istumme kauniissa maisemissa tiimikollegoiden kanssa Munkebäckissä, jonne on hyvät raitiovaunu- ja bussiyhteydet.

Tehtävät:
Asiakaspalveluagenttina huolehdit Fordin asiakkaista asiakkaiden ongelmia kuunnellen, ja etsit kysymyksiin ratkaisuja käsittelemällä tapauksia eri järjestelmissä. Työskentelemme systemaattisesti ja seuraamme tarkasti laatuamme kehittääksemme ja luodaksemme ensiluokkaista asiakaspalvelukokemusta. Yhteydenpito asiakkaisiin tapahtuu sähköpostin, chatin ja puhelimen kautta.

Valitsemamme henkilö tulee:
• Käsittelemään asiakkaan autoa koskevia kysymyksiä.
• Vastaamaan asiakkaiden kysymyksiin ja reklamaatioihin ammattimaisesti.
• Keskustelemaan lisäksi jälleenmyyjien kanssa.
• Vastaamaan siitä, että asiakkaan kysymys saa ratkaisun alusta loppuun.
• Toimimaan ennakoivasti ja työskentelemään aktiivisesti lisäarvon saamiseksi.
• Vastaamaan siitä, että kaikki asiakastapausta koskevat tiedot käsitellään järjestelmissä oikein.

Sinusta:
Ihanteellinen hakijamme on hyvä ongelmanratkaisija, joka haluaa työskennellä jäsennellyssä tiimissä mutta on samalla itsenäinen omissa tehtävissään. Koska käymme myös vuoropuhelua useiden eri markkinoiden kanssa, on tärkeää, että viihdyt keskeisenä yhteyshenkilönä ja olet hyvä kommunikoimaan sekä suullisesti että kirjallisesti. Sinulla tulee olla kokemusta palvelutyöstä, joko asiakaskontaktitehtävistä, hallinnollisista asioista tai vastaavista asiakaslähtöisistä tukitehtävistä.
Toivomme, että sinulla on kokemusta aloilta, jotka ovat antaneet sinulle autoalan osaamista. Sähköautojen, hybridiautojen ja lataustekniikan tuntemus on plussaa, mutta tämä ei ole välttämätöntä. Tehtävässä sinulta vaaditaan ajokorttia sekä suomen ja englannin puhumista ja kirjoittamista. Ruotsia ei tarvitse osata. Arvostamme uteliaisuutta ja positiivista asennetta.

Ansök nu

Diagnostekniker - Volvo

Fordonstekniker/Bilmekaniker/Personbilsmekaniker
Läs mer Jun 21
MSX International Ltd

MSX International söker just nu en erfaren diagnostekniker till vår partner Volvo för arbete med teknisk support. Som medarbetare i vårt team vägleder och coachar du rutinerade tekniker hos auktoriserade bilverkstäder i hela Norden. Supporten kan ske via elektronisk kommunikation, mail och telefon och innefattar kontakter med såväl återförsäljare som utvecklingsteam hos tillverkaren/generalagenten. 

Du arbetar i ett engagerat team tillsammans med duktiga och rutinerade medarbetare där ni stöttar och hjälper varandra.

Vi erbjuder:
Som medarbetare på MSXI arbetar du i en miljö där det är högt i tak. Du har en betydelsefull roll i ett expansivt företag med många utvecklingsmöjligheter. Vi har kollektivavtal och erbjuder friskvårdsbidrag.

Arbetsuppgifter:
·         Supportera och coacha Volvos återförsäljare med avancerad diagnostisk felsökning samt bistå med rekommendationer för fortsatt felsökning via interna supportsystem samt telefon.
·         Kommunicera direkt med tillverkaren gällande aktuella ärenden.
·         Daglig uppföljning av aktuella ärenden baserat på gällande prioriteringsordning.
·         Rapportering av produktavvikelser till tillverkaren enligt gällande eskaleringsprocess.
·         Kontinuerligt hålla sig uppdaterad gällande Volvos produkter genom att delta på tillverkarens utbildningar samt studera instruerande tekniska dokument.

Är du den vi söker?
Vi söker dig som har en god förståelse för diagnossystem och mjukvara samt har solid erfarenhet från auktoriserad märkesverkstad, meriterande från Volvo, och de felsökningsverktyg som används där. Vi ser gärna sökande även från andra bilmärken. I dagsläget jobbar du som diagnostekniker, coach eller liknande och är nu redo för nästa steg i din karriär. 

Vi tror även att du som söker är en engagerad och analytisk problemlösare med goda kunskaper inom IT, elektronik och felsökning. Som person är du kommunikativ och serviceinriktad och du behärskar svenska och engelska väl både i tal och i skrift.

Arbetsplats och omfattning: 
Tjänsten är placerad i trevliga lokaler i Torslanda. Detta är en heltidstjänst och tillträde sker enligt överenskommelse. 


Låter den här tjänsten rätt för dig? Sök redan idag! Då alla ansökningar behandlas löpande kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Ansök nu

Teknisk Support inom fordonsteknik Volvo Cars / MSX International

Fordonstekniker/Bilmekaniker/Personbilsmekaniker
Läs mer Maj 9
MSX International Ltd

Brinner du för teknik och problemlösning? Är du en analytisk person med stort intresse för teknik och bilar, då är rollen som diagnostekniker hos Volvo Cars/MSX International något för dig.
Som diagnostekniker ger du support till Volvo Cars återförsäljare och tjänsten är en del av vårt nordiska team som expanderar. Vi söker just nu två personer, en som behärskar svenska och en som behärskar finska.

Arbetsuppgifter:
* Supportera och coacha återförsäljare med avancerad diagnostisk felsökning
* Bistå med rekommendationer för fortsatt felsökning
* Kommunicera direkt med Volvos utvecklingsteam
* Daglig uppföljning av aktuella ärenden
* Rapportering av produktavvikelser till Volvo
* Kontinuerlig kompetensutveckling

Kvalifikationer:
* Teknisk erfarenhet från Volvo är ett krav, Nivå 4
* God förståelse för diagnossystem och mjukvara
* Solid erfarenhet från auktoriserad märkesverkstad
* Goda kunskaper inom IT, elektronik och felsökning
* Engagerad och analytisk problemlösare
* Kommunikativ och serviceinriktad
* Flytande svenska och engelska eller flytande finska och engelska

Arbetsplats och omfattning:
Tjänsten är placerad i trevliga lokaler i Torslanda. Detta är en heltidstjänst och tillträde sker enligt överenskommelse.

Vi erbjuder:
Som medarbetare på MSXI arbetar du i en miljö där det är högt i tak. Du har en betydelsefull roll i ett expansivt företag med många utvecklingsmöjligheter. Vi har kollektivavtal och erbjuder friskvårdsbidrag.
Låter den här tjänsten rätt för dig? Sök redan idag! Då alla ansökningar behandlas löpande kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Ansök nu

Customer Support Agent (Svenska/Danska/Norska)

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 2
MSX International Ltd

Brinner du för att arbeta med kunder och kundservice inom bilindustrin? Talar och skriver du med lätthet på svenska/engelska och/eller norska/danska? Då kan detta vara arbetet för dig! Vi söker nu ett flertal medarbetare till ett potentiellt kundkontaktcenter i Göteborg.

Vi erbjuder:
Som medarbetare på MSXI arbetar du i en miljö där det är högt i tak. Du har en betydelsefull roll i ett expansivt företag med många utvecklingsmöjligheter. Vi har kollektivavtal och erbjuder friskvårdsbidrag.


Arbetsuppgifter:
Tillsammans med ett team av duktiga och motiverade kollegor kommer ni att arbeta med följande:
* Kundtjänst - Kommunicera med kunder baserat på deras behov via chatt, telefon, e-post och sociala medier för att erbjuda lösningar med en hög servicenivå.
* Administrationsuppgifter kopplade till kundhanteringsprocessen.
* Feedback - Ta ägande, prioritera och eskalera kundernas feedback och funktionsförfrågningar till relevanta interna team.
* Ständiga förbättringar av processer och verktyg


Passar du profilen?
För att lyckas i rollen som Customer Support Agent tror vi att du har ett genuint intresse av att tillhandahålla professionell kundtjänst och du är motiverad av att arbeta i ett snabbt, dynamiskt team med förmågan att anpassa, hantera och uppfylla deadlines. Du är en självdriven person med ett proaktivt tillvägagångssätt, en problemlösare och en flexibel lagspelare. Eftersom majoriteten av din tid ägnas åt att interagera med kunder måste du ha en utmärkt muntlig och skriftlig kommunikationsförmåga på svenska/engelska eller norska/danska och vara en bra lyssnare.

Önskvärd erfarenhet/kompetens:
* Minst 1 års erfarenhet från arbete med administration och kundservice.
* Erfarenhet från bilindustrin är meriterande.
* Trivs att arbeta med mycket kundkontakt.
* Lätt för att kommunicera muntligt och skriftligt.
* Strukturerad, självgående, positiv och ansvarsfull.
* Grundläggande IT-kunskaper och van användare av Office-paket.
* B-körkort
* Kunskap kring elbilar är meriterande.


Arbetsplats och omfattning:
Tjänsten är placerad i Göteborg. Detta är en heltidstjänst och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetstider är indelade i skift mellan 8-18, måndag-fredag. 


Låter detta som din nästa utmaning i karriären?
Vi arbetar med löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare inom bilindustrin (vikariat)

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 11
MSX International Ltd

Brinner du för att arbeta med kunder och kundservice inom bilindustrin? Talar och skriver du med lätthet på svenska och engelska? Då kan detta vara arbetet för dig! Vi söker nu efter en vikarie till vår Ford hub i Munkebäck.

Vi erbjuder:
Som medarbetare på MSXI arbetar du i en miljö där det är högt i tak. Du har en betydelsefull roll i ett expansivt företag med många utvecklingsmöjligheter. Vi har kollektivavtal och erbjuder friskvårdsbidrag.

Arbetsuppgifter:
* Kommunicera med kunder baserat på deras behov via mail, chatt och telefon för att erbjuda lösningar med en hög servicenivå.
* Administrationsuppgifter kopplade till kundhanteringsprocessen.
* Feedback - Ta ägande, prioritera och eskalera kundernas feedback och funktionsförfrågningar till relevanta interna team.


Passar du profilen?
För att lyckas i rollen som Customer Service Specialist tror vi att du har ett genuint intresse av att tillhandahålla professionell kundtjänst och du är motiverad av att självständigt. Du är en självdriven person med ett proaktivt tillvägagångssätt och en problemlösare. Eftersom majoriteten av din tid ägnas åt att interagera med kunder måste du ha en utmärkt skriftlig kommunikationsförmåga på svenska och engelska.

Önskvärd erfarenhet/kompetens:
* Minst 1 års erfarenhet från arbete med administration och kundservice.
* Erfarenhet från bilindustrin är meriterande.
* Trivs att arbeta med mycket kundkontakt.
* Lätt för att kommunicera skriftligt och verbalt.
* Strukturerad, självgående, positiv och ansvarsfull.
* Grundläggande IT-kunskaper och van användare av Office-paket.



Arbetsplats och omfattning:
Detta är ett vikariat med start i juni. Jobbet är på heltid och arbetstiderna är indelade mellan måndag-fredag från 8:00-16:30. Tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsplatsens lokaler är helt nyrenoverade och man sitter i öppna landskap tillsammans med dina teamkollegor. Lokalen finns i Munkebäck dit både spårvagn och bussförbindelser finns.  


Låter detta som din nästa utmaning i karriären?
Vi arbetar med löpande urval – välkommen med din ansökan så snart som möjligt!

Ansök nu