Göteborg: Fransktalande kundvärd på deltid

Hitta ansökningsinfo om jobbet Fransktalande kundvärd på deltid i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-10 // Varaktighet: Deltid

Om tjänsten
Trivs du i rollen att ge god service, vara lösningsorienterad och träffa nya människor? Vår kund inom transportbranschen söker efter en kundvärd på deltid med utgångspunkt på Landvetter Flygplats. Är du ute efter ett servicejobb på deltid i en mångkulturell miljö och brinner för att alltid ge den bästa servicen? Då är detta tjänsten för dig!
Arbetstiderna kommer vara belagda måndag och torsdag mellan klockan 20.00 - 00.00, ej röda dagar.

Dina arbetsuppgifter
- Du kommer ta emot och guida passagerare från flygplatsen till bokat fordon.
- Bidra med ett gott bemötande och det lilla extra i servicen.

Din profil
- Du har tidigare erfarenhet inom serviceyrket.
- Du är serviceminded, orädd och trivs i rollen att ständigt möta nya människor.
- Du talar svenska och engelska obehindrat, samt förstår och kan göra dig förstådd på franska .
- Du har en annan huvudsaklig sysselsättning, exempelvis studier.

Om företaget
Vård kund är Västsveriges största taxibolag, med drygt 300 taxifordon och cirka 700 taxiförare. De kör dygnet runt, 365 dagar om året, och utför cirka 3 000 resor varje dygn.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare.

Kundservicemedarbetare till Allente i Göteborg

Läs mer Jul 15
Nytt
Vill du arbeta med kundservice i en dynamisk och glädjefylld miljö? Vi söker nu dig som är målinriktad, ansvarstagande och har ett öga för problemlösning. Bli en del av teamethos Allente!
Om AllenteAllente är en ledande nordisk TV-distributör som erbjuder högkvalitativa betal-TV-tjänster via satellit och bredband till kunder i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Företaget bildades genom en sammanslagning av Viasat och Canal Digital, med över 20 års branscherfarenhet. Med ett starkt fokus på teknisk innovation och kundnöjdhet strävar Allente efter att leverera en förstklassig tittarupplevelse till sina över en miljon abonnenter.
Om tjänstenSom kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta med kunsupport via telefon, e-pst och chatt, inklusive teknisk felsökning och information om tilläggstjänster. I rollen ingår även merförsäljningbaserat på kundens behov och aktuella kampanjer.
I rollenkommer du främst att arbeta med norska kunder, vilket innebär att du får möjlighet att använda och utveckla dina språkfärdigheter. Oroa dig inte om du inte talar flytande norska - våra norska kunder är vana vid att kommunicera med svensktalande kundservice. Din förmåga att förstå och göra dig förstådd är det viktigaste!
Vad vi erbjuder Stora interna utvecklingsmöjligheter
Personalaktiviteter, events och tävlingar
Goda förmåner inklusive friskvårdsbidrag och rabatterat gympris
Möjlighet till bonus utöver lön enligt kollektivavtal
Vi söker dig som Är minst 18 år
Flytande i svenska och bekväm med norska
Är målinriktad, ansvarstagande och gillar att lösa problem
Har förmåga att anpassa dig efter kundens behov och vägleda dem till lösningar

Tjänsten är en tillsvidareanställningpå heltid, och vi tillämpar 6 månaders provanställning. Denna tjänst är ej aktuell för dig som studerar och planerar att fortsätta dina studier i höst.
Skicka in din ansökan idag och bli en del av Allentes härliga team!

Ansök nu

Göteborg: Spännande uppdrag väntar!

Läs mer Jul 3
Hittar du inte den perfekta rollen just nu? Vi söker kontinuerligt nya talanger inom kundservice och välkomnar din ansökan för våra uppdrag i Göteborg som startar nu till hösten.
Vi söker främst dig som behärskar svenska och engelska i tal och skrift, och det är meriterande med kunskaper i övriga nordiska språk. Vi uppskattar även sökande med en fullständig gymnasieutbildning.
Vem vet, kanske är det dig vi söker?
Du kan även välja att connecta här:https://karriar.workz.se/connect, för att inte missa fler chanser till lediga jobb!
På Workz är vi specialister på kundservice och vi erbjuder dig en gedigen utbildning och träning inom service och kundhantering. När du är klar med utbildningen blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Din karriärutveckling är helt upp till dina ambitioner och vi finns där för att stötta dig och vara med dig fullt ut i din utveckling.
Som anställd hos Workz får du kollektivavtalsenliga villkor och en dedikerad operativ chef som inte bara utbildar dig utan även alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz!
För att bli en aktuell kandidat hos oss genomför vi tester som första steg i rekryteringsprocessen. Testet skickas till din mejl direkt efter ansökan och behöver slutföras.
Har du några frågor är du välkommen att kontakta vårt rekryteringsteam pårekrytering@workz.se.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till Allente i Göteborg

Läs mer Jul 2
Vill du arbeta med kundservice i en dynamisk och glädjefylld miljö? Vi söker nu dig som är målinriktad, ansvarstagande och har ett öga för problemlösning. Bli en del av teamethos Allente!
Om AllenteAllente är en ledande nordisk TV-distributör som erbjuder högkvalitativa betal-TV-tjänster via satellit och bredband till kunder i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Företaget bildades genom en sammanslagning av Viasat och Canal Digital, med över 20 års branscherfarenhet. Med ett starkt fokus på teknisk innovation och kundnöjdhet strävar Allente efter att leverera en förstklassig tittarupplevelse till sina över en miljon abonnenter.
Om tjänstenSom kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta med kunsupport via telefon, e-pst och chatt, inklusive teknisk felsökning och information om tilläggstjänster. I rollen ingår även merförsäljningbaserat på kundens behov och aktuella kampanjer.
I rollenkommer du främst att arbeta med norska kunder, vilket innebär att du får möjlighet att använda och utveckla dina språkfärdigheter. Oroa dig inte om du inte talar flytande norska - våra norska kunder är vana vid att kommunicera med svensktalande kundservice. Din förmåga att förstå och göra dig förstådd är det viktigaste!
Vad vi erbjuder Stora interna utvecklingsmöjligheter
Personalaktiviteter, events och tävlingar
Goda förmåner inklusive friskvårdsbidrag och rabatterat gympris
Möjlighet till bonus utöver lön enligt kollektivavtal
Vi söker dig som Är minst 18 år
Flytande i svenska och bekväm med norska
Är målinriktad, ansvarstagande och gillar att lösa problem
Har förmåga att anpassa dig efter kundens behov och vägleda dem till lösningar

Tjänsten är en tillsvidareanställningpå heltid, och vi tillämpar 6 månaders provanställning. Denna tjänst är ej aktuell för dig som studerar och planerar att fortsätta dina studier i höst.
Skicka in din ansökan idag och bli en del av Allentes härliga team!

Ansök nu

Head of Customer Support till Winningtemp // Göteborg

Läs mer Jun 26
Head of Customer Support till Winningtemp // Göteborg Vi söker en engagerad ledare redo att forma framtiden för vår kundserviceavdelning och skapa framgångsrika resultat tillsammans med andra. Är det du? Bli en del av vårt internationella bolag och vår spännande förändringsresa!
Om rollen: Här kommer du leda ett passionerat team som tillsammans arbetar för att skapa hållbara och framgångsrika organisationer världen över. Din uppgift blir att utveckla strategier och arbetssätt som ger ditt team förutsättningarna att leverera effektiv service och teknisk support för våra kunder. Du ansvarar även för är att analysera kundbehov och feedback för att identifiera nya förbättringsmöjligheter vad gäller produktplan och plattformsprestanda. I tätt samarbete med våra tvärfunktionella team inom försäljning och implementation, utvecklar och optimerar du kundernas onboarding-processer för att säkerställa en smidig kundupplevelse och användning av vår produkt. Du jobba även nära både vårt marknadsföringsteam och produktteam för att skapa produktförbättringar med fokus på självbetjäning och automatisering. Som ledare ansvarar du för att utveckla ditt team och skapa en kultur av nyfikenhet, kundservice och passion för vår produkt. Du sätter KPI:er, identifierar förbättringsmöjligheter och stöttar teamet mot uppsatta mål. Dessutom är du våra kunders primära kontaktpunkt för supportärenden och stöttar även andra team med komplexa kundförfrågningar.
Om dig:
Kandidatexamen i teknik, eller motsvarande teknisk arbetslivserfarenhet
Några års erfarenhet av ledande roll inom kundservice, rådgivning eller support – gärna från ett SaaS-bolag
Du har tidigare arbetat med förändrings-och utvecklingsprojekt
Du har starka ledaregenskaper och erfarenhet av att utveckla högpresterande team
Du har en teknisk förståelse och driv att uppnå stark kundnöjdhet och lojalitet
Då flera av våra kollegor endast talar engelska är det viktigt att du är obehindrad i tal och skrift i såväl svenska som engelska.
Du delar våra värderingar; Show Passion, Results Together, Take Responsibility, and Show Curiosity

Om oss Winningtemp är en ledande B2B SaaS plattform som hjälper våra kunder skapa framgångsrika team och hållbara organisationer för att nå sina affärsmål. Här jobbar ca 90 personer inom en rad olika områden och med en mängd olika bakgrunder och kompetenser. Vi har idag kontor i Göteborg, Stockholm och Oslo. Vi bryr oss om våra kollegors välmående och arbetar därför såklart löpande med vårt eget verktyg för att vara en attraktiv arbetsgivare. Vi delar glädje, inte bara för vår produkt och det jobb vi gör, utan också för varandra. Här kan du helt enkelt förvänta dig en stöttande och inkluderande arbetsplats där alla arbetar tillsammans mot vår vision; To forever change how people succeed together. Redo att kliva på vårt tillväxttåg? Hoppa på vår resa när vi siktar mot att ha SaaS-branschens nöjdaste kunder!

START: Enligt överenskommelse PLATS: Göteborg OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Talent Manager Felicia Alves, felicia.alves@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande

Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

Ansök nu

Customer Success Manager

Läs mer Jun 26
Resourced is a fast-growing FashionTech startup supporting modern fashion brands find and manage production. We help brands such as Axel Arigato, Stronger, Veja, Icebug, Chimi, Eytys, Norse Projects, Sneakers and Stuff (to name a few). Were digitally transforming one of the largest, fastest-moving industries in the world. By joining Resourced you will work in a truly global setting – we employ and work with clients on all continents.
We are now looking for a Customer Success Manager to ensure we unlock the full potential of what Resourced has to offer for all brands we work with.
One of our core products is an IT (SaaS) system which facilitates the product journey from idea to shipped product (PLM system) for fashion brands. The Customer Success Manager's main focus is to ensure that the brands we work with are happy, seen and have everything they need to use Resource optimally. This includes setting up and lead/manage the onboarding process, follow up on engagement and long-term satisfaction as well as continuously improve our processes in these fields. You will work closely with and report directly to the co-founders.
You are eager to learn and don't fear trial and error when taking own initiatives. You have a strong interest for how digital solutions can define the future and are motivated by seeing your suggestions getting implemented. You are strong on project management and like to create order while having an efficient way to move forward.
If you want to be part of creating the next gen sourcing and production environment within footwear and fashion - this job is for you!
Responsibilities Communication, feedback and follow up with brands globally.
Manage onboarding and customer progression in our PLM system.
Take full ownership of the onboarding process, evaluate and improve the process.
Measure, monitor and act on customer happiness.
Be the voice of the brands and provide input and feedback to the PLM development process.
Develop and manage Resourced Learn, our self-onboarding database.
Qualifications Strong interest in fashion and trends.
2+ years experience on Customer success positions and/or onproduct development in a fashion brand context.
Be able to multi-task with strong planning and organizational skills.
Embrace change in a fast-paced environment with the ability to use initiative.
Fluent in English, both spoken and written.
Advanced MS Excel level.
Nice-to-haves A degree (Bachelor or Master) in communication and/or business administration.
Experience in working with PLM systems.
Multilingual (Swedish,German, French, Spanish, Mandarin, Vietnamese).
MS ExcelVBA knowledge
What we offer
We offer a unique opportunity to rapidly advance your career many times faster than possible elsewhere.
Competitive salary.
A unique insight into brands and production around the globe.
Work with a team who believes in having fun while working!
A key position where your contribution will make a big difference to the direction of Resourced.
Being part of a journey transitioning from a startup to an established business.

Once we identify the right candidate we will proceed to hire that person as soon as possible.
Start date: 1 Sept 2024Work extent: Full time, permanent position with a six months probationary periodLocation: Central Gothenburg, flexible working set up but 3-4 days/week on-site expected.
Contact: Elias Gröndal, CEO @ elias@resourced.com / 0739-597929

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Recruitive AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Recruitive AB .

Fransktalande kundvärd på deltid!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jul 10
Om tjänsten
Trivs du i rollen att ge god service, vara lösningsorienterad och träffa nya människor? Vår kund inom transportbranschen söker efter en kundvärd på deltid med utgångspunkt på Landvetter Flygplats. Är du ute efter ett servicejobb på deltid i en mångkulturell miljö och brinner för att alltid ge den bästa servicen? Då är detta tjänsten för dig!
Arbetstiderna kommer vara belagda måndag och torsdag mellan klockan 20.00 - 00.00, ej röda dagar.

Dina arbetsuppgifter
- Du kommer ta emot och guida passagerare från flygplatsen till bokat fordon.
- Bidra med ett gott bemötande och det lilla extra i servicen.

Din profil
- Du har tidigare erfarenhet inom serviceyrket.
- Du är serviceminded, orädd och trivs i rollen att ständigt möta nya människor.
- Du talar svenska och engelska obehindrat, samt förstår och kan göra dig förstådd på franska .
- Du har en annan huvudsaklig sysselsättning, exempelvis studier.

Om företaget
Vård kund är Västsveriges största taxibolag, med drygt 300 taxifordon och cirka 700 taxiförare. De kör dygnet runt, 365 dagar om året, och utför cirka 3 000 resor varje dygn.

Ansök nu

Kundservice/administratör

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jul 15
Nytt
Om tjänsten
Vår kund inom finansbranschen söker efter en driven person redo för nästa steg i en kundnära roll.
Du kommer stödja organisationen i den dagliga verksamheten genom att utföra en stor variation av arbetsuppgifter inom kundservice och administration.

Dina arbetsuppgifter
Ditt huvudansvar kommer innebära:
- Kundkontakt. Hantera kundförfrågningar, ge information och hjälp till kunder på ett professionellt sätt.
- Behandling av betalningar. Hantera fakturor och inköpsorder. Upprätthålla register över betalningstransaktioner.
- Bokföring och datainmatning. Registrera transaktioner i redovisningssystem. Underhålla och uppdatera reskontra och databaser.
- Datahantering. Registrera, uppdatera och underhålla data i system och databaser. Tillhandahålla rapporter efter behov till ledningen.
-Säkerhetsställa efterlevnad av företagets policies och processer. Stödja interna och externa revisioner vid behov.
-Projektstöd. Assistera vid planering, koordinering och genomförande av projekt.

Din profil
Vi ser att du har:
- Stark organisatorisk, kommunikativ och ledarförmåga.
- Kapacitet att hantera flera olika arbetsuppgifter parallelt och effektivt.
- Ett gott sinne för detaljer och noggranhet.

Om företaget
Vår kunds uppdrag är att stärka kunderna genom att tillhandahålla snabba, säkra och kostnadseffektiva internationella transaktionstjänster. De strävar efter att överbrygga den finansiella klyftan, vilket gör det lättare för våra kunder att hantera sina pengar över gränserna. Företaget är etablerat i Sverige, Storbritannien, Kanada, USA, Kenya och Uganda. De grundades på principerna om tillförlitlighet, transparens och kundfokus, och har sedan starten vuxit till en pålitlig finansiell partner för individer som söker sömlösa gränsöverskridande transaktioner.

Ansök nu

Jobba på kundtjänst med logistik

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 19
Om tjänsten
Till vår kund i centrala Göteborg söker vi kundtjänstmedarbetare. Detta börjar som ett konsultuppdrag på 100% men övergår för rätt kandidat till anställning hos kundföretaget efter ca 6-8 månader! Företaget i fråga är ett stort framgångsrikt logistikföretag med ett starkt varumärke i centrala Göteborg.

Rollen innebär att ta emot inkommande samtal från kunder och hjälpa kunderna med deras frågor. Företaget erbjuder goda utvecklingsmöjligheter där man kan gå mot mer kvalificerade och ledande roller på sikt om man visar framfötterna. Arbetsplatsen präglas av härlig stämning med mycket energi och aktiviteter tillsammans. Man blir en del av ett team och man har ständigt en teamleader till hands som stöttar och följer dig i din utveckling.

Dina arbetsuppgifter
• Hjälpa kunder över telefon med spårning av paket
• Hjälpa kunder via mail och chatt med div frågor kring frakt och logistik
• Ge kunderna snabb och rätt service

Din profil
Din erfarenhet
• Har en vilja av att hjälpa och positiv attityd
• Tidigare arbete inom service är meriterande
• Fullständiga gymnasiebetyg är ett krav
• Flytande i svenska i tal och skrift och goda kunskaper i engelska är ett krav



Om företaget
Vi erbjuder
• Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag
• Nya kontorslokaler och många härliga kollegor
• Lön enligt kollektivavtal
• Betald utbildning

Ansök idag! Urval sker löpande.

Kundtjänstmedarbetare, callcenter, support, firstline, kundtjänstpersonal

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Ansök nu

Fransktalande kundvärd på deltid!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 19
Om tjänsten
Trivs du i rollen att ge god service, vara lösningsorienterad och träffa nya människor? Vår kund inom transportbranschen söker efter en kundvärd på deltid med utgångspunkt på Landvetter Flygplats. Är du ute efter ett servicejobb på deltid i en mångkulturell miljö och brinner för att alltid ge den bästa servicen? Då är detta tjänsten för dig!
Arbetstiderna kommer vara belagda måndag och torsdag mellan klockan 20.00 - 00.00, ej röda dagar.

Dina arbetsuppgifter
- Du kommer ta emot och guida passagerare från flygplatsen till bokat fordon.
- Bidra med ett gott bemötande och det lilla extra i servicen.

Din profil
- Du har tidigare erfarenhet inom serviceyrket.
- Du är serviceminded, orädd och trivs i rollen att ständigt möta nya människor.
- Du talar svenska och engelska obehindrat, samt förstår och kan göra dig förstådd på franska .
- Du har en annan huvudsaklig sysselsättning, exempelvis studier.

Om företaget
Vård kund är Västsveriges största taxibolag, med drygt 300 taxifordon och cirka 700 taxiförare. De kör dygnet runt, 365 dagar om året, och utför cirka 3 000 resor varje dygn.

Ansök nu

Finsktalande Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 19
Om tjänsten
Vi söker finsktalande medarbetare till Samsungs kundtjänst!

Trivs du med att hjälpa människor och att ha många glada kollegor omkring dig? Då är jobbet som finsktalande Kundtjänstmedarbetare på Samsung något för dig! Skicka in din ansökan idag och ta chansen att arbeta på det globala teknikföretaget Samsungs kundtjänst i Göteborg. Arbetstiderna är varierande över veckans alla dagar och arbetsplatsen ligger i fräscha lokaler på Lindholmen. Arbetsplatsen präglas av hög energi och trivsel, du kommer att bli välkomnad av ett 100-tal trevliga kollegor.


Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter i den här rollen handlar främst om att ta emot inkommande samtal, ge professionell service och teknisk support. Du kommer representera Samsung med deras breda produktportfölj. Allt från mobiltelefoner till kylskåp.

I jobbet ingår till exempel att
* Hantera inkommande samtal och mail från kunder
* Hantera viss administration
* Via remote styra kundens mobiltelefon/dator och hjälpa till med inställningar

Din profil

Vi ser gärna att du
* har en gymnasieexamen
* behärskar engelska och finska i tal och skrift
* fallenhet för teknik



Om företaget
Vi erbjuder dig
* Lön enligt kollektivavtal, friskvårdsbidrag
* Betald utbildning de första veckorna
* Ovärderlig arbetserfarenhet
* En social arbetsplats som präglas av gemenskap
* En dedikerad konsultchef som kommer stötta dig under hela uthyrningsperioden.

Anställningen inleds med 6 månaders provanställning som konsult. Efter provanställningen övergår det till tillsvidareanställning hos det aktuella företaget.

Hur du ansöker:
Sök in här eller via sök utan CV på våran hemsida.

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Ansök nu

Norsktalande Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 19
Om tjänsten
Vi söker norskalande medarbetare till Samsungs kundtjänst!

Trivs du med att hjälpa människor och att ha många glada kollegor omkring dig? Då är jobbet som norsktalande Kundtjänstmedarbetare på Samsung något för dig! Skicka in din ansökan idag och ta chansen att arbeta på det globala teknikföretaget Samsungs kundtjänst i Göteborg. Arbetstiderna är varierande över veckans alla dagar och arbetsplatsen ligger i fräscha lokaler på Lindholmen. Arbetsplatsen präglas av hög energi och trivsel, du kommer att bli välkomnad av ett 100-tal trevliga kollegor.


Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter i den här rollen handlar främst om att ta emot inkommande samtal, ge professionell service och teknisk support. Du kommer representera Samsung med deras breda produktportfölj. Allt från mobiltelefoner till kylskåp.

I jobbet ingår till exempel att
* Hantera inkommande samtal och mail från kunder
* Hantera viss administration
* Via remote styra kundens mobiltelefon/dator och hjälpa till med inställningar

Din profil

Vi ser gärna att du
* har en gymnasieexamen
* behärskar engelska och norska i tal och skrift
* fallenhet för teknik



Om företaget
Vi erbjuder dig
* Lön enligt kollektivavtal, friskvårdsbidrag
* Betald utbildning de första veckorna
* Ovärderlig arbetserfarenhet
* En social arbetsplats som präglas av gemenskap
* En dedikerad konsultchef som kommer stötta dig under hela uthyrningsperioden.

Anställningen inleds med 6 månaders provanställning som konsult. Efter provanställningen övergår det till tillsvidareanställning hos det aktuella företaget.

Hur du ansöker:
Sök in här eller via sök utan CV på våran hemsida.

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Ansök nu