Göteborg: Lageransvarig

Hitta ansökningsinfo om jobbet Lageransvarig i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-10 // Varaktighet: Heltid

Vi är ett mindre företag i dentalbranschen och söker en person att sköta vårt lager och distribution av våra produkter.
Arbetet omfattar bl.a.
Mottagning av gods, plockning av order, packning och expediering av order, fakturering, frisläppning av order, skriva ut fraktsedlar, uppmärkning av produkter.
se hemsidorna www.gestenco.com och ortopro.com för en uppfattning av produkter och företaget.
Vi finns på Fridkullagatan i Johanneberg -Gbg

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Lagerchef

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Lagerchef.

Ledare till våra logistikkunder

Läs mer Okt 21
Vi på Pokayoke söker fler superstars till vårt team med interimistiska ledare i och runt Göteborg.
Pokayoke har en extremt stark tillväxt som nu är större än 150 % mot föregående år. Vi är övertygade om att det till stor del beror på vårt fokus på att hjälpa våra kunder att bli ännu bättre, utvecklas snabbare och därmed nå nya nivåer för både bolag och verksamhet.
Vi vill fortsätta vår framgångsrika resa och därför söker vi nu fler stjärnor till vårt team med ambulerande ledare. Vi söker dig som har personligheten att göra skillnad och som drivs av prestation som kultur. Vi går inte in och ersätter, vi går in och förbättrar.
Pokayokes kultur är att prestera, tänka nytt och utveckla. Vi lever genom våra kunders verksamhet och deras framgång.

Om tjänsten
Vi söker dig som exempelvis varit Sitechef, Produktionschef eller Produktionsledare/Teamledare. Du har varit igenom tuffa projekt och förändringsresor och lärt dig genom praktiskt arbete och du älskar det. Tufft betyder kul, omöjligt betyder utmanande och dialog betyder transparens.
Känner du igen dig i omdömet som en av våra kunder gav en kollega för någon månad sedan:
“Vart vi än sätter er ledare, oavsett typ av flöde eller komplexitet når vi nya rekord.”Om du känner igen dig i beskrivningenkommer du trivas hos oss och med våra kunder.

Personliga egenskaper
- Har tydlig ledarprofil med gedigna erfarenheter- Är en förändringsledare med öga förförbättringar och optimeringar- Är en modern ochkommunikativ ledare - Har en förmåga att snabbt förstå våra kunders affär och affärskritiska processer - Du är transparent och ödmjuk men också tydlig i din övertygelse och vet hur man står på sig i viktiga frågor.- Du är bekväm med en föränderlig vardag och trivs både på golvet och kontoret när det behövsHos oss finns en möjlighet att se mycket, lära mycket och dela med sig mycket. Sök idag så tar vi en digital kaffe och undersöker om det finns spännande möjligheter för just dig.
Om Pokayoke
Pokayoke är ett kompetensbolag inom logistik som sedan 2022 erbjuder lösningar inom bemanning, rekrytering och interim management. Vi finns runt om i hela landet och har även ett par uppdrag utomlands hos våra kunder. Tillsammans har vi mångårig erfarenhet av olika logistiklösningar, en kunskap som vi gärna delar med oss av till våra kunder och kollegor, för tillsammans blir vi ännu bättre.

Ansök nu

Lagerchef till Storex, Göteborg

Läs mer Okt 17
Logent söker en erfaren och operativ lagerchef som kan ta helhetsansvaret för Storex lagerverksamhet i Torslanda. Här får du möjlighet att driva och utveckla ett team i ett spännande företag. Är du den vi söker? Då kan detta vara ditt nästa steg!
”Storex grundades 1987 och är familjeägt logistikföretag som erbjuder logistiklösningar inom tredjepartslogisitik, marknadslogistik och e-handel med verksamhet i både Göteborg och Stockholm. Varje dag hanteras mängder av varor och skickar stora volymer gods över hela världen. På Storex värderas hög servicekänsla, god gemenskap och en arbetsmiljö där man stöttar varandra. Dem strävar efter en personlig service, vara flexibla samt lösningsorienterade i syfte att hitta den mest effektiva lösningen för kunden.”
Vad erbjuder vi?
Förmåner enligt kollektivavtal
Marknadsmässig månadslön
30 semesterdagar
Generöst friskvårdsbidrag
Möjligheter till kompetensutveckling

Vad söker vi?
Mångårig erfarenhet av att driva en lagerverksamhet med gedigen erfarenhet inom lagerprocesser såsom inleverans, plock och pack och utleverans
God erfarenhet inom arbetsrätt, kollektivavtal och arbetsmiljöarbete
God förmåga att administrera och dokumentera
Meriterande med utbildning inom lager/logistik, ledarskap eller projektledning
Meriterande med kunskaper inom 3PL
God erfarenhet av MS Office och lagersystem
Mycket god svenska och bra engelska i tal och skrift
B-körkort

För att lyckas i rollen är det viktigt med noggrann planering, prioritering och uppföljning av verksamheten, därför tror vi att du är en strukturerad, närvarande, trygg och tydlig ledare med fokus på teamet. Vidare är du processorienterad, lösningsinriktad och flexibel med god samarbetsförmåga. Du har ett kommunikativt och strategiskt arbetssätt där du är tydlig i dialogen med dina medarbetare, samtidigt som du planerar långsiktigt och identifierar förbättringsområden.
Om tjänsten
Övergripande ansvar för lagret i Torslanda
Ägandeskap för kundleveransen tillsammans med teamleader kundtjänst, exempelvis planera inför ny kund och implementera nya kunder.
Personalansvar
Arbeta med lagerstyrning, processer och rutiner
Planering och resurssättning, arbeta med volymprognoser vs driftens resursbehov
Arbetsmiljöarbete och fastighetsfrågor
Projektledning

Som operativ lagerchef på Storex har du en nyckelroll där du får ansvaret för att leda och utveckla ett team på 18 personer bestående av arbetsledare och lagermedarbetare. Du arbetar nära medarbetarna i det dagliga arbetet, med fokus på operativa insatser. Strategiskt får du möjlighet att bidra till att optimera befintliga processer och rutiner, samt implementera förbättringar och vara involverad i flera spännande projekt. Du kommer att rapportera till COO och rollen ingår i den lokala ledningsgruppen.
Om ansökan
Direktrekrytering via Logent till Storex med önskad start omgående
Tjänsten är långsiktig påheltid med arbetstid förlagd dagtid 07.30-16.30 (flextid)
Stationering: Sörredsvägen 105, Göteborg

Vi jobbar löpande med rekryteringen och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryterare Alexandra Borup på 070-1455375 eller alexandra.borup@logent.se
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Site Manager

Läs mer Dec 2
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:


About us:
In 2022, Instabee was founded after combining Budbee and Instabox - two leading last-mile delivery companies with three consumer-facing brands: Budbee, Instabox, and Porterbuddy. Instabee serves millions of consumers across Europe with convenient deliveries and is on track to become the leading European e-commerce enabler. Always with the merchant at heart.

We are obsessed with radically simplifying the parcel shipping and receiving experience. Instabee has swiftly emerged as a force to reckon with in the industry, serving thousands of merchants and millions of consumers.

About the role as Site Manager:
As Site Manager in Kortedala, you will be responsible for managing our terminal, fleet, and driver operations to ensure outstanding but cost-efficient service delivery. As a leader you empower our employees to effectively carry out their duties, to take responsibility for our business, and develop in their roles. You will also ensure that the site works for high customer satisfaction and good delivery quality. In this role you will be reporting to the Regional Manager and work closely with the other Site Managers in the region.

You will, among other things:




Used to analyze and identify problems in the daily operations





Skilled user of data and like administrative work





Develop the site by initiating and implementing tactical and strategic activities and improvement work that aligns with Instabee's long-term strategies and goals.





Lead, coach and follow up with your employees in their respective assignments.







Managing sorting and driving operations at the terminal to ensure we meet delivery deadlines and without errors.





Analyze and identify cost drivers and be responsible for achieving a cost-effective business.





Managing the scheduling of staff to ensure cost efficiency and staff motivation.





Ensuring the safety of our employees and providing a good work environment.





Being responsible for the recruitment, retention, and development of staff, including performance reviews.







Responsible for the site's budget and KPIs.





Who you are:
We are looking for an operations leader with experience in managing a team of XXX people, looking to grow in their career. You are a responsible team-player with the ability to combine high ambitions with a prestigeless approach. In order to be successful in this role you will need to be comfortable with an environment characterized by fast pace, rapid changes and growth.




5+ years of proven experience as a successful leader in a similar role, preferably from a growing and/or production-oriented business.





You have a strategic mindset and you come up with creative solutions to challenges.







Experienced in handling staff issues, taking care of teams, and developing staff skills.





You are a role model and have an understanding of how to create a successful culture and strong, healthy teams.





Union negotiation expertise and experience in occupational health and safety is a plus.





Fluent in both Swedish and English







Join our global expansion and unlock endless career opportunities. Apply today!

This recruitment process consists of personality and logical tests via Alva Labs and background checks via Verifiera as a review of previous public criminal records. The result is public information that is handled confidentially. This is mandatory for all recruitment processes at Instabee in Sweden.

Ansök nu

Site Manager

Läs mer Dec 17
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:


About us:
In 2022, Instabee was founded after combining Budbee and Instabox - two leading last-mile delivery companies with three consumer-facing brands: Budbee, Instabox, and Porterbuddy. Instabee serves millions of consumers across Europe with convenient deliveries and is on track to become the leading European e-commerce enabler. Always with the merchant at heart.

We are obsessed with radically simplifying the parcel shipping and receiving experience. Instabee has swiftly emerged as a force to reckon with in the industry, serving thousands of merchants and millions of consumers.

About the role as Site Manager:
As Site Manager in Kortedala, you will be responsible for managing our terminal, fleet, and driver operations to ensure outstanding but cost-efficient service delivery. As a leader you empower our employees to effectively carry out their duties, to take responsibility for our business, and develop in their roles. You will also ensure that the site works for high customer satisfaction and good delivery quality. In this role you will be reporting to the Regional Manager and work closely with the other Site Managers in the region.

You will, among other things:




Used to analyze and identify problems in the daily operations





Skilled user of data and like administrative work





Develop the site by initiating and implementing tactical and strategic activities and improvement work that aligns with Instabee's long-term strategies and goals.





Lead, coach and follow up with your employees in their respective assignments.







Managing sorting and driving operations at the terminal to ensure we meet delivery deadlines and without errors.





Analyze and identify cost drivers and be responsible for achieving a cost-effective business.





Managing the scheduling of staff to ensure cost efficiency and staff motivation.





Ensuring the safety of our employees and providing a good work environment.





Being responsible for the recruitment, retention, and development of staff, including performance reviews.







Responsible for the site's budget and KPIs.





Who you are:
We are looking for an operations leader with experience in managing a team of XXX people, looking to grow in their career. You are a responsible team-player with the ability to combine high ambitions with a prestigeless approach. In order to be successful in this role you will need to be comfortable with an environment characterized by fast pace, rapid changes and growth.




5+ years of proven experience as a successful leader in a similar role, preferably from a growing and/or production-oriented business.





You have a strategic mindset and you come up with creative solutions to challenges.







Experienced in handling staff issues, taking care of teams, and developing staff skills.





You are a role model and have an understanding of how to create a successful culture and strong, healthy teams.





Union negotiation expertise and experience in occupational health and safety is a plus.





Fluent in both Swedish and English







Join our global expansion and unlock endless career opportunities. Apply today!

This recruitment process consists of personality and logical tests via Alva Labs and background checks via Verifiera as a review of previous public criminal records. The result is public information that is handled confidentially. This is mandatory for all recruitment processes at Instabee in Sweden.

Ansök nu

Site Manager to Contract Logistics

Läs mer Nov 26
We are pleased to announce that we are looking for a Site Manager, to lead and develop the overall management, team, and administration at GEODIS Contract Logistics sites in Arendal.
GEODIS Contract Logistics two warehouses in Gothenburg offers customized services within warehousing and terminal operations. With a solid number of customers as well as an expansion of new business with existing customers, the operational business activities is increasing. We listen to our customers' needs and create solutions that give a little extra.
GEODIS is a global logistics company with a local presence and roots from Gothenburg. We are among the top companies in our field, client driven and work actively with our value-based culture. We are working in an ambitious, international, and fast paced environment. Our employees are our most important asset, and we strive to be the best workplace for our employees.About the position In your role as Site Manager, you will, together with a talented team, lead the overall management and administration of GEODIS Contract Logistics business. You will bring a clear operational direction, and a leadership based on engagement, positive atmosphere and trust. Furthermore, you aim to build strong relationships with relevant parties, both internally and externally to ensure the specified performance levels are met. The role includes the responsibility and understanding of the warehouse budget, budget planning, follow up of economic targets and develop growth strategies. You are financially responsible and will ensure all aspects of cost-effective solutions in the warehouse functions. You will focus on continuous improvements; operations and administrative processes, internal KPIs of the warehouse performance, and SLA requirements. You will work closely with the Supervisors in the warehouses and implement actions to improve efficiency to increase departmental budget and meet economic targets. You ensure the Contract Logistics sites meet targeted safety and work environment demands by monitoring and actions. Your key accountabilities:
• Ensure the focus of the warehouse is on the customer needs, service delivery and best practice by increasing revenue, reducing cost, and enhancing customer satisfaction.
• Ensure compliance of all required regulations concerning policies, quality, ISO, H&S. Work within the QA-system.
• Develop and train staff at all levels and ensure all employees training is current and valid.
• Security Manager för CL (and GEODIS SE)
The position is a permanent position starting according to agreement and you report directly to Managing Director of GEODIS Sweden Jesper Axell.We offer the opportunity to work remote two days a week when applicable, digital introduction program, lunch allowance and much more.Your profile
To succeed in this role, we believe that you have a minimum of 5 years operational leadership experience in a similar role. Your leadership is clear, communicative along with a financial, strategic, and operational quality knowledge and focus.Your earlier experience includes working profitability- and result oriented with a drive towards innovation in line with best practice.
You have an exceptionally good knowledge of logistic and warehouse operational functions and processes.We believe that you are organized, you have a positive and pro-active attitude, together with the ability to implement the solution and make it work. You are both team oriented and driven to reach goals and meet set targets. With strong analytical skills, financial awareness, and negotiation skills, you are always looking for improvements. You have the initiative-taking focus attitude towards customers and Global and Key Account procedure knowledge. The position requires a broad range of contact and relationships with customers, suppliers as well as internal colleagues both national and international, which requires that you are a confident communicator in English and Swedish, both verbally and written.
We are looking for you who want to work according to our values: Commitment, Innovation, Trust, Solidarity and Passion. Take this fantastic opportunity to join our Contract Logistics team!Application
If you have any questions about the role, please feel free to contact Camilla Åsviken, HR Manager at 0723-701123. Last application date is 2024-12-15. We are reviewing incoming applications continuously, so do not wait to apply -We are looking forward to hearing from you! GEODIS has collective agreements and a close collaboration with Unionen. Representative: Tommy Sidén, tel. 010 16 31 828.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Ortopro AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Ortopro AB .

Produktadminstratör dentalprodukter

Orderadministratör
Läs mer Mar 22
Arbetsuppgifter Ortopro AB enligt nedan.

• Fysisk sammanställning av order från kund.
• Hålla koll på lagersaldo mot lagerlistor och lagerkort
• Initiera beställning av varor vid sjunkande lagersaldo
• Märkning av förpackingar med egna batchnr.
• Mottagning av inleveranser, med avstämning mot betällningslistor samt registrering av batchnummer av desamma.
• Kvalitetskontroll och avsyning av artiklar i samband med orderberedning
• Ansvara för 10års spårbarhet av produkter genom registrering av batchnummer i dator.
• Mottagningskontroll enligt ISO med uppgifter om varje enskild batch efter leverans som görs löpande i särskilt register i datorn.

Vi behöver en person på heltid med nedanstående egenskaper:

• Ordningssinne
• Noggrannhet
• Organisationsförmåga
• Stresstålighet
• Självständighet
• Vana att jobba med dator

Gärna med erfarenhet av liknande arbete inom dentalbranschen, eller van vid att jobba med små detaljer.

Ansök nu