Göteborg: Interimchef sökes till offentlig verksamhet i Göteborg

Hitta ansökningsinfo om jobbet Interimchef sökes till offentlig verksamhet i Göteborg i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-10 // Varaktighet: Heltid

Har du tidigare erfarenhet av enhetschefsuppdrag? Har du dessutom en socionom utbildning, alternativt är legitimerad sjuksköterska? Då kan detta vara rollen för dig! Vi på Adecco söker nu en erfaren interimchef till vår kund i Göteborgsområdet.

Om tjänsten
Som enhetschef kommer du att leda ett arbetslag bestående av 20-25 medarbetare, med ett budget-, personal- samt arbetsmiljöansvar. Tjänsten innebär ett nära ledarskap på plats där verksamheten bedrivs, för att säkerställa hög kvalitet. I enhetschefens uppdrag ingår schema- och bemanningsplanering dagligen och med framförhållning. Det ingår också att sätta in vikarier vid uppkomna luckor. Under uppdragstiden kommer du delta aktivt och genomföra de aktiviteter som planerats, samt ingå i verksamhetsområdets ledningsgrupp. 

Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med start 2024-09-01 till och med 2024-12-31, med chans till förlängning. Arbetet avser dagtid med plats i Göteborg, inom stadsområde Centrum.

Om dig
Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska eller utbildad socionom. Du har tidigare erfarenhet av enhetschefsuppdrag inom kommunal verksamhet, med liknande arbetsuppgifter. Du är en engagerad ledare med förmåga att kommunicera effektivt och skapa samarbete både internt och externt. Du är strukturerad i ditt arbetssätt och trygg som person. Vidare har du en positiv inställning med ett genuint intresse för att hjälpa andra.

Om ansökan
Om detta verkar intressant för dig hoppas vi att du skickar en ansökan till oss så snart som möjligt. Vi utvärderar sökande löpande och positionen kan därmed fyllas innan ansökningsfristen löper ut.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Administrativ chef

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Administrativ chef.

Platschef för vår kunds räkning

Läs mer Jul 11
För vår kunds räkning söker vi nu en Platschef.
Kunden har för avsikt att bygga ett nytt område inom sin bransch. Personen kommer att vara med på resan att bygga upp verksamheten tillsammans med både erfarna och nya kollegor. Du kommer attjobba i en tajt organisation med stort mandat, en genuin omsorg om varandra med närhet till beslut.
Som platschef har du en tydlig roll i att skapa fungerande team som bygger på engagemang och delaktighet. Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta som ledare. Som ledare är du mogen, tydlig och prestigelös. Vidare är du en flexibel person med drivet att tänka utveckling och lönsamhet, du tar egna initiativ till beslut, tar till dig kollegors erfarenheter och ser positivt på att bli coachad. Du är handlingskraftig och har en förmåga att tillföra ordning, struktur och kontinuitet.
Om rollen
Tjänsten är väldigt administrativ och du har ansvar för ca 5–7 medarbetare.
Du är en lagspelare som jobbar tillsammans och är beredd att följa färdiga strukturer. Du har kunskap eller känsla för myndighet. Vår kundjobbar i en tajt organisation med stort mandat, en genuin omsorg om varandra med närhet till beslut.
Du rapporterar till den Operativa chefen. Du behöver vara snabb och effektiv, hantera tvära kast och förhålla dig till måsten vi inte kan påverka. Rollen innebär både resultat- och personalansvar.
Tjänsten som platschef är en operativ och i vissa stycken en administrativ roll där du är ansvarig för och driver etablering, uppbyggnad och utveckling. Du har det administrativa ansvaret mot lokalt och även personal- och resultatansvar.
Mer om tjänsten
Direktrekrytering med goda anställningsvillkor ochtillsvidareanställning hos kund
Tillsättning: enligt överenskommelse
Omfattning: omgående

Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Ellen Ploman-Wolinder på Ellen.Ploman-Wolinder@andaragroup.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.
För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

UPPDRAGSLEDARE MED SAMORDNINGSANSVAR TILL SGI I GÖTEBORG

Läs mer Jul 5
För dig som läser detta vill vi på Netjobs Group AB informera om att vi endast tar emot ansökningar via vår hemsida, inte via e-post eller telefon. För att ansöka till tjänsten, vänligen besök https://karriarguiden.se/sv/jobb/uppdragsledare-med-samordningsansvar-till-sgi-i-goteborg. Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Projektledare bygg till K-Fastigheter i Göteborg

Läs mer Jul 5
För dig som läser detta vill vi på Netjobs Group AB informera om att vi endast tar emot ansökningar via vår hemsida, inte via e-post eller telefon. För att ansöka till tjänsten, vänligen besök https://karriarguiden.se/sv/jobb/projektledare-bygg-till-k-fastigheter-i-goteborg. Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Projekt-och teamledare till Skolidrottsförbundet

Läs mer Jul 5
För dig som läser detta vill vi på Netjobs Group AB informera om att vi endast tar emot ansökningar via vår hemsida, inte via e-post eller telefon. För att ansöka till tjänsten, vänligen besök https://karriarguiden.se/sv/jobb/projekt-och-teamledare-till-skolidrottsforbundet. Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Program Manager to WirelessCar

Läs mer Jul 3
WirelessCar’s JourneyTo give people the freedom to move in a safer, more sustainable and smart way, more sharable, connected and software-loaded cars are needed. That’s why we aim to accelerate the digital transformation in the automotive industry and in the next few years infuse over 100 million cars with digital services that turn car data to smart mobility! Join our ride and get in the driver’s seat to realize this together with customers like Volkswagen, Volvo and Jaguar Land Rover!
We are looking for a Program Managerto ourCustomer Delivery who will be accountable for the deliveries towards WirelessCar customers.
What is in it for you?
You will be responsible for the complete delivery and quality of the full life-cycle to one or several of WirelessCar customers, aligning the program objectives with WirelessCars objectives, vision and mission.
In close collaboration with Key Account Management, Product Management and Line Management you will be responsible to ensure that the customer solution works according to business agreements for programs up to the size of 100+ MSEK and you will be an active and integral part of the daily work to constantly ensure good customer contact and life cycle management of the delivered services.
To your help you have the Customer Program Teams using the adapted SAFe model WirelessCar Way of Working.
You will report to the Manager of Customer Delivery.
Main responsibilities;
Fulfilment of committed deliveries and agreed customer agreements
Overall quality and performance of the solution and deliveries
Develop and communicate program visions and roadmaps
Establish and maintain strong relationship with customer stakeholders
Develop and lead the customer program leadership team
Accountable for the total cost in dialogue with the Key Account Manager
Jointly responsible for actively developing the customer business in close cooperation with the Key Account Manager.

We believe that you have experience of leadership, program management, business development, software and agile development.
Experience from the automotive industry and especially from automotive connectivity will be regarded as very positive.
We offer you
High-tech company that offers an exciting working environment
Involvement with Electric Vehicle services and products that drive sustainability.
Tech fund where you pick your choice of tech tools.
Flat organizational culture founded on trust and autonomy; at WirelessCar, you are not just a number.
Work-life balance and free access to the gym at the Gothenburg office.
Flexible working hours and a hybrid workplace.

To join our journeyWirelessCar is always on the move, often into uncharted land. We are curious, believe in collaboration and are always open to new ideas on how we can make a difference. When you join our journey, you will be part of a great crew of highly competent and warmhearted people from all over the world. You will get the freedom to lead your own work and inspire others, to move into new technologies, to move into the organization and to work flexibly. Both internally and externally empowering smart, sustainable movement is our quest on our way to the destination.

Interested? Perfect, answer some questions and add your resume. Looking forward to your application. Last day of application is the 5th of Aug 2024.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Adecco Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Adecco Sweden AB .

1st Line Support för framtida uppdrag

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Jul 2
Vi på Adecco Tech söker 1st Line Support för framtida uppdrag hos våra kunder. Detta är en proaktiv annons med målet att hjälpa dig hitta en tjänst som matchar din kompetens och önskade karriärväg. Drivs du av att hjälpa människor att hitta lösningar på deras utmaningar och problem? Då är du varmt välkommen hit!

Om tjänsten
Vi söker efter en självgående och engagerad 1st Line Support för att hjälpa oss att ge bästa möjliga kundservice till våra kunder och deras användare. Som 1st Line Support kommer du att ha en nyckelroll i att säkerställa att användarna hos våra kunder har en problemfri upplevelse med sina IT-system och hjälpa till att lösa tekniska frågor på ett effektivt sätt. Genom att skicka in din intresseanmälan ger du oss möjligheten att ha din profil i åtanke när vi letar efter kandidater för konsultuppdrag inom ditt specifika yrkesområde. Därefter kommer vi att kunna kontakta dig när vi får in ett uppdrag som matchar just din profil. Då vi samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du blir kontaktad angående tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Eftersom detta är en proaktiv annons, kan arbetsuppgifterna variera. I rollen som 1st Line Support kan dina huvudsakliga arbetsuppgifter exempelvis bestå av:

• Felsökning och installation, främst i Windowsmiljö.
• Bistå med teknisk support till användare via telefon, e-post och chatt.
• Ta emot samt registrera ärenden i ärendehanteringssystem.
• Lösa tekniska problem på ett effektivt sätt och övervaka användares ärenden från start till slut.
• Hantera och lösa vanligt förekommande tekniska utmaningar.
• Samarbeta med andra teammedlemmar för att identifiera mönster i problem och bidra till långsiktiga lösningar.

Observera att du genom denna annons gör en intresseanmälan för framtida uppdrag. Vi får löpande in förfrågningar från kunder inom området, och etablerar därför gärna kontakt med dig som skulle vara intresserad att ta dig an en ny utmaning.

Om dig
Som person är du lyhörd för din omgivning, tydlig i din kommunikation och drivs av problemlösning. Beroende på uppdrag kan specifika krav variera, men generellt ser vi att du möter följande kvalifikationer:

• Erfarenhet av att arbeta med ärendehanteringssystem.
• Kunskap om operativsystem och programvara, inklusive Windows och Office.
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
• Förmåga att arbeta självständigt och som en del av ett team.
• God kommunikationsförmåga samt en förmåga att förmedla tekniska frågor på ett lättförståeligt sätt.
• En proaktiv inställning och förmåga att hantera flera ärenden samtidigt.

Om Adecco
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Vi på Adecco Tech strävar efter att vara det självklara valet för våra konsulter och visa vägen till de bästa jobben.

Om ansökan
När vi tagit emot din ansökan kommer första steget i processen vara ett mail med ett eller flera tester, beroende på hur din ansökningsprocess har sett ut hos oss innan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

Kontaktuppgifter
Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Beatrice Arvidsson via Beatrice.Arvidsson@adecco.se 
Om din fråga rör registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport via info@adecco.se. 

Observera att vi ej tar emot ansökningar via mail. Vänligen använd ansökningsformuläret på vår webbplats för att skicka in din ansökan!

Välkommen med din intresseanmälan!

Sökord: Support, ServiceDesk, Felsökning, Windows server, Officeapplikationer (O365), Active Directory, 1st line,

Ansök nu

Servicedeskmedarbetare för framtida uppdrag

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Jul 9
Har du ett stort IT-intresse och söker efter första steget in i branschen? Trivs du att arbeta i en serviceorienterad roll där du har direkt kontakt med användare? Då kan detta vara något för dig! Vi på Adecco Tech söker nu efter juniora Servicedeskmedarbetare för framtida uppdrag hos våra kunder i Göteborg.

Om rollen
Som Servicedeskmedarbetare kommer du att ha en central roll i att tillhandahålla teknisk support och lösa problem för våra kunder. Genom att skicka in din intresseanmälan ger du oss möjligheten att ha din profil i åtanke när vi letar efter kandidater för konsultuppdrag inom ditt specifika yrkesområde. Därefter kommer vi att kunna kontakta dig när vi får in ett uppdrag som matchar just din profil. Då vi samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du blir kontaktad angående tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer inkludera:
• Effektiv hantering av inkommande supportärenden via telefon, e-post eller chatt.
• Felsökning och lösning av tekniska problem för användare
• Noggrann dokumentation av supportärenden och lösningar för framtida referens
• Assistera användare med kontohantering och relaterade frågor

Om dig
Vi söker dig som är en entusiastisk och nyfiken individ med en passion för teknik och en önskan att hjälpa andra. Du är en kommunikativ person som trivs i en interaktiv miljö och har förmågan att arbeta effektivt både självständigt och som en del av ett team. Din nyfikenhet och önskan att lära dig nya saker driver dig att ständigt utvecklas och förbättra dina färdigheter inom IT-supportområdet.

Vi söker dig som har:
• En avslutad gymnasieutbildning, gärna med inriktning mot IT
• Tidigare erfarenhet av arbete inom kundservice
• Du besitter god kommunikationsförmåga
• Du är serviceinriktad med en positiv och tålmodig attityd gentemot att hjälpa andra
• Du har goda kunskaper i både svenska och engelska, i såväl tal som skrift
• Tidigare erfarenhet av liknande roller är meriterande

Om Adecco
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Vi på Adecco Tech strävar efter att vara det självklara valet för våra konsulter och visa vägen till de bästa jobben.

Kontaktuppgifter
Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Beatrice Arvidsson via Beatrice.Arvidsson@adecco.se 

Om din fråga rör registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport via info@adecco.se. 

Välkommen med din intresseanmälan!

Ansök nu

Truckförare till Isringhausen i Kungsbacka!

Lagerarbetare
Läs mer Jul 4
Nu söker vi en truckförare till långsiktigt uppdrag! Gillar du att köra truck och tycker om att arbeta med kroppen? Då är tjänsten som truckförare hos vår kund i Kungsbacka något för dig!

Om tjänsten
Isringhausen verkar inom fordonsindustrin och monterar lastbilsstolar till yrkeschaufförer. Företaget har sitt ursprung i Tyskland och fabriken i Kungsbacka söker nu personal! Du kommer som truckförare att arbeta med lagerarbete, godsmottagning, lastning/lossning och att förse produktionen med material. Du kommer att arbeta såväl i inomhusmiljö som utomhus. Arbetstiderna är 7-16 måndag - torsdag och 7-14:45 på fredagar. Tjänsten är med start enligt överenskommelse.

Om dig
Vi söker dig som är fysiskt stark, vill arbeta med truckkörning och som trivs att arbeta med händerna. Om du har tidigare erfarenhet som montör, truckförare, industriarbetare eller SAP är detta starkt meriterande. Detta är ett arbeta för dig som engagerad, noggrann, praktisk och tycker om att arbeta!

Viktigt för tjänsten är:

- Boende nära Kungsbacka, alternativt goda möjligheter till pendling

- Truckkort A+B

- B-körkort alternativt AM-körkort

- Goda kunskaper i svenska

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen
Tjänsten som truckförare är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Uppdraget är löpande och på heltid.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Maja Assarsson via maja.assarsson@adecco.se.

Välkommen med din ansökan!

 

Sökord: truckförare, Isringhausen, Kungsbacka, lager, Adecco

Ansök nu

Eventpersonal till Svenska Mässan 2024

Konferensvärd/Konferensvärdinna
Läs mer Jul 16
Nytt
Om tjänsten
Vi söker just nu dig som vill jobba på Bokmässan som äger rum mellan den 26:e till 29:e September på Svenska Mässan. Bokmässan är en av Nordens största bokmässor och lockar tusentals besökare från hela landet.

I tjänsten som eventpersonal är du ansiktet utåt mot besökarna som kommer till Svenska Mässan. Du kommer bli tilldelad ett huvudområde som entrévärd, sal- och scenvärd, garderobiär eller kassapersonal. Arbetstiden varierar och är förlagd på förmiddagar, eftermiddagar, kvällar samt helger. 
 

Viktigt för tjänsten är:
Vi ser gärna att du är serviceminded, utåtriktad och kundfokuserad. Kontakt med andra människor faller dig naturligt och du tycker om att ta hand om besökarna för att säkerställa en bra upplevelse. Du kommunicerar obehindrat på svenska och till viss del på engelska. 
Meriterande är om du har ett flexibelt schema och kan hoppa in på kort varsel. 

För rätt person finns det även goda möjligheter att arbeta på flera event som anordnas under året.
Observera att du måste vara studerande, pensionär eller ha en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% för att vara aktuell för anställning.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig för tjänsten via accsverige@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Chefsassistent till globalt bolag inom fordonsindustrin

HR-assistent
Läs mer Jul 12
Är du en serviceinriktad person med hög integritet? Vill du jobba som assistent för en chef på ett globalt bolag inom fordonsindustrin? Vi söker nu assistenter för framtida uppdrag i Göteborg. 

Om tjänsten
Som assistent kan du stötta en chef med diverse koordinerande uppgifter. En stor del av tjänsten kommer att innefatta planering av event samt koordinering av kundmöten. Våra kunder är från världens alla hörn vilket innebär att man i rollen som Executive Assistant kommer involveras och supportera i många varierade uppgifter.

Tjänsten är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du blir anställd hos Adecco men uthyrd som konsult till våra kund.

Om dig
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta som Chefsassistent, Administrativ assistent, Koordinator eller liknande. Alternativt ser vi att du är nyexaminerad inom management, internationella relationer eller likvärdig utbildning.

Vi ser gärna att du trivs i en supporterande och koordinerande roll där du får möjligheten att underlätta dagen för andra. Som person är du service-minded, flexibel, och kommunikativ med hög integritet. Du bör också vara strukturerad, effektiv och professionell samt ha en god planeringsförmåga och ett proaktivt arbetssätt. Eftersom vår kund arbetar globalt kommer du ha kontaktytor över hela världen, det är därför viktigt att du behärskar svenska och engelska mycket väl i både tal och skrift. Du bör också ha goda datorkunskaper samt lätt för att sätta dig in i nya affärssystem.

Du kommer att vara en del av en utmanande internationell affärsmiljö där det finns goda möjligheter att växa professionellt. Om du vill nå dina personliga mål tillsammans med andra, är detta rätt arbetsplats för dig!

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Enna Dedagic via enna.dedagic@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: info@adecco.se.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Chefsassistent | Executive Assistant | Manager Assistant | Administrativ Assistent | Management Coordinator

Ansök nu

Kundansvarig/Utesäljare till HML i Mölndal

Account manager
Läs mer Jun 24
Om tjänsten
I din roll som kundansvarig ansvarar du för att ha hög närvaro ute hos företagen inom bygg- och anläggningsbranschen. Genom goda relationer identifierar du nya affärsmöjligheter inom verksamhetsområdet Anläggningstransporter, och därtill tillhörande tjänster.
Detta innefattar att erbjuda transport och deponitjänster, både i utvecklingen av de befintliga affärerna likväl som att identifiera nya.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar:
• Hög närvaro hos kund och på byggarbetsplatser
• Kalkyl, offert och anbudsarbete
• Utföra och utläsa markprover
• Vara behjälplig med driften av tipp-, omlastnings- och deponiprojekt

Om dig
• Förmågan att identifiera nya affärsmöjligheter genom närvaro på byggarbetsplatser och hos företagen inom bygg och anläggning
• Kunskap om bygg- och anläggningsbranschen/transportbranschen
• En god förmåga att identifiera kundens behov, vara affärsmässig och ha en god ekonomisk förståelse
• Mycket god kommunikativ förmåga i svenska språket och goda kunskaper i engelska
• Van vid att använda dator och system som arbetsverktyg
• B-körkort och tillgång till egen bil

Vi söker dig som
vill fortsätta utvecklas inom relationsbyggande arbete och utveckla HML:s affärsuppdrag inom området för anläggningstransporter. Med god branschkännedom och din sociala kompetens har du förmågan att skapa förtroende och starka affärsrelationer. Du har en god kommunikativ förmåga, trivs med nära samarbete både internt som externt och är prestigelös i ditt arbetssätt. Som person är du även självmotiverad, engagerad till ditt arbete och kommer till din rätt i en platt organisation med möjligheten att vara kreativ och kunna påverka affärsutvecklingen.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Haga - Mölndal Lastbilcentral
HML Haga Mölndal Lastbilscentral, med 72 delägare och 225 fordon, är det självklara valet vid köp av transport och maskintjänster i Göteborgsregionen. HML erbjuder moderna och rationella lösningar inom all logistik med hänsyn till miljö, kvalitet och trafiksäkerhet för att säkerställa långsiktiga relationer med deras affärspartners.
Verksamhetsområdena är Kran & specialtransporter, Anläggningstransporter, Avfallstransporter samt Distributions & lagertjänster med omsättning om 520 MSEK.
HML drivs, trots företagets storlek, som ett mindre företag med korta beslutsvägar och högt i tak. I Mölndal arbetar 28 kollegor tillsammans och vidare sysselsätts totalt ca 250 personer i verksamheten.

Om ansökan
Om detta verkar intressant för dig hoppas vi att du skickar en ansökan till oss så snart som möjligt. Vi utvärderar sökande löpande och positionerna kan därmed fyllas innan ansökningsfristen löper ut.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Evelina Hjortskog via Evelina.Hjortskog@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
info@adecco.se

Ansök nu