Göteborg: HR project coordinator sökes till kund i Göteborg

Hitta ansökningsinfo om jobbet HR project coordinator sökes till kund i Göteborg i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-10 // Varaktighet: Heltid

Är du en engagerad, pålitlig och positiv professionell med erfarenhet som projektkoordinator eller liknande? söker en spännande möjlighet att utvecklas? Då kan detta vara tjänsten för dig! Vi på Adecco söker nu en HR Project Coordinator till kund i Göteborg.

Om tjänsten
Kunden har påbörjat en fantastisk resa mot framtiden genom att implementera ett nytt Core HR-system. Transformationen fortsätter och de behöver nu stärka sitt team  med en HR Project Coordinator som älskar att organisera, planera och balansera projekt och initiativ bland alla involverade intressenter. Du kommer att vara en del av HR Solutions Team och rapportera till Head of HR Solution. Teamet ansvarar för att tillhandahålla koncernen med effektiva och högkvalitativa tjänster inom HR-området. 

Huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:

• Koordinera mellan kollegor och intressenter för att säkerställa att alla har de resurser som behövs för att slutföra sina tilldelade uppgifter i tid.
• Organisera och kommunicera projektens detaljer till intressenter.
• Övervaka den dagliga utvecklingen av projekt och initiativ för att hålla deadlines och arbetsflöden i tid.
• Underlätta planer och pågående aktiviteter.
• Schemalägga möten och bokningar.
• Främja och förbättra dialoger på alla nivåer.
• Dokumentera nyckelarbeten och föra anteckningar.
 

Om dig
Vi söker dig med ett inspirerande och positivt mindset och ett intresse för att organisera och strukturera projekt och initiativ. Vi tror att du är en engagerad, trovärdig och pålitlig professionell med ett bevisat track record. Du förstår behoven i en komplex verksamhet, utforskar lösningar och delar information med många olika lokala och globala intressenter.

Du har exceptionella kommunikationsfärdigheter, inklusive en utmärkt nivå av både muntlig och skriftlig engelska och svenska. Du har även en självmotiverad drivkraft att alltid förbättra något bra till något ännu bättre med kunden i fokus, men en god problemlösningsförmåga.

Kvalifikationer:

• Erfarenhet av global projektkoordinering.
• Erfaren projektkoordinator (eller liknande).
• God förmåga att bygga goda relationer.
• God dator- och systemvana (ex. Office 365).

Övrigt
Tjänsten är en tillsvidare konsultanställning med start 2024-10-01. Arbetet avser dagtid med plats på kontoret i Arendal.

Om detta verkar intressant för dig hoppas vi att du skickar en ansökan till oss så snart som möjligt. Vi utvärderar sökande löpande, men observera att återkoppling för rollen kan ta längre tid än vanligt och förväntas ske fram till vecka 33.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Enna Dedagic via enna.dedagic@adecco.se. Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se.

Välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som HR-assistent

Nedan visas andra jobb i Göteborg som HR-assistent.

Chefsassistent till globalt bolag inom fordonsindustrin

Läs mer Jul 12
Är du en serviceinriktad person med hög integritet? Vill du jobba som assistent för en chef på ett globalt bolag inom fordonsindustrin? Vi söker nu assistenter för framtida uppdrag i Göteborg. 

Om tjänsten
Som assistent kan du stötta en chef med diverse koordinerande uppgifter. En stor del av tjänsten kommer att innefatta planering av event samt koordinering av kundmöten. Våra kunder är från världens alla hörn vilket innebär att man i rollen som Executive Assistant kommer involveras och supportera i många varierade uppgifter.

Tjänsten är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du blir anställd hos Adecco men uthyrd som konsult till våra kund.

Om dig
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta som Chefsassistent, Administrativ assistent, Koordinator eller liknande. Alternativt ser vi att du är nyexaminerad inom management, internationella relationer eller likvärdig utbildning.

Vi ser gärna att du trivs i en supporterande och koordinerande roll där du får möjligheten att underlätta dagen för andra. Som person är du service-minded, flexibel, och kommunikativ med hög integritet. Du bör också vara strukturerad, effektiv och professionell samt ha en god planeringsförmåga och ett proaktivt arbetssätt. Eftersom vår kund arbetar globalt kommer du ha kontaktytor över hela världen, det är därför viktigt att du behärskar svenska och engelska mycket väl i både tal och skrift. Du bör också ha goda datorkunskaper samt lätt för att sätta dig in i nya affärssystem.

Du kommer att vara en del av en utmanande internationell affärsmiljö där det finns goda möjligheter att växa professionellt. Om du vill nå dina personliga mål tillsammans med andra, är detta rätt arbetsplats för dig!

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Enna Dedagic via enna.dedagic@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: info@adecco.se.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Chefsassistent | Executive Assistant | Manager Assistant | Administrativ Assistent | Management Coordinator

Ansök nu

Chefsassistent till globalt bolag inom fordonsindustrin

Läs mer Jun 19
Är du en serviceinriktad person med hög integritet? Vill du jobba som assistent för en chef på ett globalt bolag inom fordonsindustrin? Vi söker nu assistenter för framtida uppdrag i Göteborg. 

Om tjänsten
Som assistent kan du stötta en chef med diverse koordinerande uppgifter. En stor del av tjänsten kommer att innefatta planering av event samt koordinering av kundmöten. Våra kunder är från världens alla hörn vilket innebär att man i rollen som Executive Assistant kommer involveras och supportera i många varierade uppgifter.

Tjänsten är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du blir anställd hos Adecco men uthyrd som konsult till våra kund.

Om dig
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta som Chefsassistent, Administrativ assistent, Koordinator eller liknande. Alternativt ser vi att du är nyexaminerad inom management, internationella relationer eller likvärdig utbildning.

Vi ser gärna att du trivs i en supporterande och koordinerande roll där du får möjligheten att underlätta dagen för andra. Som person är du service-minded, flexibel, och kommunikativ med hög integritet. Du bör också vara strukturerad, effektiv och professionell samt ha en god planeringsförmåga och ett proaktivt arbetssätt. Eftersom vår kund arbetar globalt kommer du ha kontaktytor över hela världen, det är därför viktigt att du behärskar svenska och engelska mycket väl i både tal och skrift. Du bör också ha goda datorkunskaper samt lätt för att sätta dig in i nya affärssystem.

Du kommer att vara en del av en utmanande internationell affärsmiljö där det finns goda möjligheter att växa professionellt. Om du vill nå dina personliga mål tillsammans med andra, är detta rätt arbetsplats för dig!

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Enna Dedagic via enna.dedagic@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: info@adecco.se.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Chefsassistent | Executive Assistant | Manager Assistant | Administrativ Assistent | Management Coordinator

Ansök nu

Praktik inom HR på Adecco i Göteborg HT24

Läs mer Jun 5
Söker du en praktikplats där du får samarbeta tätt med kompetenta rekryterare och konsultchefer samt utvecklas inom främst rekrytering? Vill du bli en del av en arbetsplats som genomsyras av glädje, laganda och livskvalitet samtidigt som du skapar kontakter på en av världens största HR-partner? Då har vi praktikplatsen för dig!

Om din praktik hos oss
Som praktikant hos oss kommer du tillhöra ett team på Adeccos kontor i Göteborg. Du kommer främst att stötta rekryteringsansvariga och konsultchefer i deras dagliga arbete och du kommer att få en stor inblick i hela rekryteringsprocessen. Vidare kommer du framförallt att ha mycket kontakt med kandidater och du kommer att använda telefon och dator som ditt främsta arbetsverktyg.

Exempel på arbetsuppgifter kan vara:
• Search
• Referenstagning
• Utformning av annonser
• Gallring
• Telefonintervjuer
• Skriva kandidatpresentationer

Praktiken startar hösten 2024 och pågår under terminen efter enligt överenskommelse. Vi ser positivt på om du har möjlighet att praktisera hos oss under hela hösten 2024. Arbetet är förlagt på heltid, måndag-fredag kl. 08.00-17.00, med hänsyn till eventuellt arbete eller rapport som skall skrivas till skolan.

Om dig
Vi söker dig som har en påbörjad eftergymnasial utbildning och är berättigad till att genomföra praktik under hösten 2024, du kan även vara berättigad till praktik genom Arbetsförmedlingen. Vi tror att du eventuellt tidigare arbetat administrativt eller med service i någon form samt med telefon och dator som redskap. I dina studier har du kanske berört HR-frågor samt rekrytering och är nyfiken på att veta mer om det. Vidare ser vi positivt på att du har ett intresse för användandet av digitala rekryteringskanaler så som Linkedin och Facebook samt att du är bekväm med att använda både engelska och svenska som arbetsspråk.

Som person är du social, prestigelös och tycker om att ta dig an arbetsuppgifter från lågt till högt. Du är serviceinriktad, kommunikativ och uppskattar att arbeta i en fartfylld miljö där den ena dagen inte är den andra lik. Vidare ser vi att du har en positiv inställning till utmaningar, är noggrann och strukturerad samt ansvarfull i ditt eget arbete. Att du är en tävlingsfokuserad person som tycker om att engagera dig affärsmässigt kommer vara nyckeln till din framgång som praktikant hos Adecco!

Viktigt för praktiken är:

• Att du är berättigad till att genomföra praktik, antingen genom din utbildning på högskola/universitet eller via Arbetsförmedlingen.
• Att du är trygg med att använda svenska och engelska som arbetsspråk i både tal och skrift.
• Att du är social, ansvarstagande och noggrann samt inte är rädd för utmaningar.

Om Adecco
Adecco är ett av världens största rekryterings- och bemanningsföretag med över 30 kontor runtom i landet. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en praktikperiod hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov kommer du få goda kunskaper om arbetsmarknaden och olika branscher samt våra kunder.

Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, då vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats.

Om ansökan
1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.

3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Linnea Johansson via linnea.johansson@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Rekrytering, Internship, Praktikplats, Rekryterare, HR, Göteborg, Gothenburg

Ansök nu

People and Culture Coordinator

Läs mer Jun 11
We think that you are at beginning of your carrier and eager to grow in a dynamic and global environment. Fractal Design is looking for a motivated and driven People and Culture Coordinator to join our team. This role offers a great opportunity for you who is keen to explore a wide range of work tasks. 

Your responsibilities will be broad, and you will get the opportunity to work with for example system implementations, process development, recruitment, employer branding as well as fostering a positive and healthy work environment.
You will be involved in multiple projects and initiatives, playing a vital role in developing the organization.
Does that sound exciting? Don't hesitate to apply today!


About the role: 
In this role, you will be an essential part of our People & Culture team, handling diverse responsibilities that contribute to the smooth functioning and strategic development of our department. Your duties will include general HR administration, providing support to employees and managers, and ensuring that our HR processes run smoothly and efficiently. You will assist in the implementation and maintenance of various systems, ensuring data accuracy and providing necessary training to employees. Additionally, you will support the development and improvement of policies and processes, helping to maintain compliance with legal standards and internal guidelines. Your role will also include recruitment activities, from job postings to hiring, as well as efforts to enhance our employer brand. 
Furthermore, you will play a key part in developing our employees' competencies and ensuring a safe and healthy work environment.


Example of Work Tasks:
• Providing support to employees and managers with HR-related questions and managing onboarding and offboarding processes.
• Assisting with the implementation and maintenance of recruitment, HR, and payroll systems, ensuring data accuracy and user training.
• Developing and improving internal HR processes and policies, documenting and implementing new guidelines.
• Supporting the entire recruitment process, from advertising to hiring, and participating in employer branding initiatives.

To Succeed in this Role, You:
• Hold a bachelor’s degree in HR, Personnel Management, Business Administration, or a related field.
• Have at least two years of documented experience in recruitment, HR, or a similar role.
• Are experienced in working independently and managing multiple projects simultaneously.
• Are fluent in both written and spoken English and Swedish.

While not required, it is advantageous if you have knowledge of HR systems and tools and experience working in an international environment.


As a person, we think that you can identify yourself with personal attributes such as proactiveness, solution-oriented, and self-driven, with the ability to thrive in a dynamic and changing environment. You should have strong communication skills and be able to collaborate effectively with others. Flexibility and adaptability are crucial, as is being well-organized to manage multiple tasks efficiently.


Does this sound like you? Don’t hesitate to apply and become a part of our dynamic team at Fractal Design!


Application
Welcome with your application today, selection and interviews will take place continuously, so submit your application as soon as possible. If you have questions about the role, you are welcome to contact Mimmi Nyman at mimmi.nyman@fractal-design.com
 
 


Fractal Design is a leading designer and manufacturer of premium PC hardware including cases, cooling, power supplies and accessories. Based in Gothenburg and with offices in the US as well as Taiwan, Fractal Design has gained a global reputation for innovative design, elegant aesthetics and solid build quality. Fractal Design products are available in over 50 countries worldwide and are still growing.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Adecco Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Adecco Sweden AB .

1st Line Support för framtida uppdrag

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Jul 2
Vi på Adecco Tech söker 1st Line Support för framtida uppdrag hos våra kunder. Detta är en proaktiv annons med målet att hjälpa dig hitta en tjänst som matchar din kompetens och önskade karriärväg. Drivs du av att hjälpa människor att hitta lösningar på deras utmaningar och problem? Då är du varmt välkommen hit!

Om tjänsten
Vi söker efter en självgående och engagerad 1st Line Support för att hjälpa oss att ge bästa möjliga kundservice till våra kunder och deras användare. Som 1st Line Support kommer du att ha en nyckelroll i att säkerställa att användarna hos våra kunder har en problemfri upplevelse med sina IT-system och hjälpa till att lösa tekniska frågor på ett effektivt sätt. Genom att skicka in din intresseanmälan ger du oss möjligheten att ha din profil i åtanke när vi letar efter kandidater för konsultuppdrag inom ditt specifika yrkesområde. Därefter kommer vi att kunna kontakta dig när vi får in ett uppdrag som matchar just din profil. Då vi samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du blir kontaktad angående tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Eftersom detta är en proaktiv annons, kan arbetsuppgifterna variera. I rollen som 1st Line Support kan dina huvudsakliga arbetsuppgifter exempelvis bestå av:

• Felsökning och installation, främst i Windowsmiljö.
• Bistå med teknisk support till användare via telefon, e-post och chatt.
• Ta emot samt registrera ärenden i ärendehanteringssystem.
• Lösa tekniska problem på ett effektivt sätt och övervaka användares ärenden från start till slut.
• Hantera och lösa vanligt förekommande tekniska utmaningar.
• Samarbeta med andra teammedlemmar för att identifiera mönster i problem och bidra till långsiktiga lösningar.

Observera att du genom denna annons gör en intresseanmälan för framtida uppdrag. Vi får löpande in förfrågningar från kunder inom området, och etablerar därför gärna kontakt med dig som skulle vara intresserad att ta dig an en ny utmaning.

Om dig
Som person är du lyhörd för din omgivning, tydlig i din kommunikation och drivs av problemlösning. Beroende på uppdrag kan specifika krav variera, men generellt ser vi att du möter följande kvalifikationer:

• Erfarenhet av att arbeta med ärendehanteringssystem.
• Kunskap om operativsystem och programvara, inklusive Windows och Office.
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
• Förmåga att arbeta självständigt och som en del av ett team.
• God kommunikationsförmåga samt en förmåga att förmedla tekniska frågor på ett lättförståeligt sätt.
• En proaktiv inställning och förmåga att hantera flera ärenden samtidigt.

Om Adecco
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Vi på Adecco Tech strävar efter att vara det självklara valet för våra konsulter och visa vägen till de bästa jobben.

Om ansökan
När vi tagit emot din ansökan kommer första steget i processen vara ett mail med ett eller flera tester, beroende på hur din ansökningsprocess har sett ut hos oss innan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

Kontaktuppgifter
Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Beatrice Arvidsson via Beatrice.Arvidsson@adecco.se 
Om din fråga rör registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport via info@adecco.se. 

Observera att vi ej tar emot ansökningar via mail. Vänligen använd ansökningsformuläret på vår webbplats för att skicka in din ansökan!

Välkommen med din intresseanmälan!

Sökord: Support, ServiceDesk, Felsökning, Windows server, Officeapplikationer (O365), Active Directory, 1st line,

Ansök nu

Servicedeskmedarbetare för framtida uppdrag

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Jul 9
Har du ett stort IT-intresse och söker efter första steget in i branschen? Trivs du att arbeta i en serviceorienterad roll där du har direkt kontakt med användare? Då kan detta vara något för dig! Vi på Adecco Tech söker nu efter juniora Servicedeskmedarbetare för framtida uppdrag hos våra kunder i Göteborg.

Om rollen
Som Servicedeskmedarbetare kommer du att ha en central roll i att tillhandahålla teknisk support och lösa problem för våra kunder. Genom att skicka in din intresseanmälan ger du oss möjligheten att ha din profil i åtanke när vi letar efter kandidater för konsultuppdrag inom ditt specifika yrkesområde. Därefter kommer vi att kunna kontakta dig när vi får in ett uppdrag som matchar just din profil. Då vi samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du blir kontaktad angående tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer inkludera:
• Effektiv hantering av inkommande supportärenden via telefon, e-post eller chatt.
• Felsökning och lösning av tekniska problem för användare
• Noggrann dokumentation av supportärenden och lösningar för framtida referens
• Assistera användare med kontohantering och relaterade frågor

Om dig
Vi söker dig som är en entusiastisk och nyfiken individ med en passion för teknik och en önskan att hjälpa andra. Du är en kommunikativ person som trivs i en interaktiv miljö och har förmågan att arbeta effektivt både självständigt och som en del av ett team. Din nyfikenhet och önskan att lära dig nya saker driver dig att ständigt utvecklas och förbättra dina färdigheter inom IT-supportområdet.

Vi söker dig som har:
• En avslutad gymnasieutbildning, gärna med inriktning mot IT
• Tidigare erfarenhet av arbete inom kundservice
• Du besitter god kommunikationsförmåga
• Du är serviceinriktad med en positiv och tålmodig attityd gentemot att hjälpa andra
• Du har goda kunskaper i både svenska och engelska, i såväl tal som skrift
• Tidigare erfarenhet av liknande roller är meriterande

Om Adecco
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Vi på Adecco Tech strävar efter att vara det självklara valet för våra konsulter och visa vägen till de bästa jobben.

Kontaktuppgifter
Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Beatrice Arvidsson via Beatrice.Arvidsson@adecco.se 

Om din fråga rör registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport via info@adecco.se. 

Välkommen med din intresseanmälan!

Ansök nu

Truckförare till Isringhausen i Kungsbacka!

Lagerarbetare
Läs mer Jul 4
Nu söker vi en truckförare till långsiktigt uppdrag! Gillar du att köra truck och tycker om att arbeta med kroppen? Då är tjänsten som truckförare hos vår kund i Kungsbacka något för dig!

Om tjänsten
Isringhausen verkar inom fordonsindustrin och monterar lastbilsstolar till yrkeschaufförer. Företaget har sitt ursprung i Tyskland och fabriken i Kungsbacka söker nu personal! Du kommer som truckförare att arbeta med lagerarbete, godsmottagning, lastning/lossning och att förse produktionen med material. Du kommer att arbeta såväl i inomhusmiljö som utomhus. Arbetstiderna är 7-16 måndag - torsdag och 7-14:45 på fredagar. Tjänsten är med start enligt överenskommelse.

Om dig
Vi söker dig som är fysiskt stark, vill arbeta med truckkörning och som trivs att arbeta med händerna. Om du har tidigare erfarenhet som montör, truckförare, industriarbetare eller SAP är detta starkt meriterande. Detta är ett arbeta för dig som engagerad, noggrann, praktisk och tycker om att arbeta!

Viktigt för tjänsten är:

- Boende nära Kungsbacka, alternativt goda möjligheter till pendling

- Truckkort A+B

- B-körkort alternativt AM-körkort

- Goda kunskaper i svenska

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen
Tjänsten som truckförare är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Uppdraget är löpande och på heltid.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Maja Assarsson via maja.assarsson@adecco.se.

Välkommen med din ansökan!

 

Sökord: truckförare, Isringhausen, Kungsbacka, lager, Adecco

Ansök nu

Eventpersonal till Svenska Mässan 2024

Konferensvärd/Konferensvärdinna
Läs mer Jul 16
Nytt
Om tjänsten
Vi söker just nu dig som vill jobba på Bokmässan som äger rum mellan den 26:e till 29:e September på Svenska Mässan. Bokmässan är en av Nordens största bokmässor och lockar tusentals besökare från hela landet.

I tjänsten som eventpersonal är du ansiktet utåt mot besökarna som kommer till Svenska Mässan. Du kommer bli tilldelad ett huvudområde som entrévärd, sal- och scenvärd, garderobiär eller kassapersonal. Arbetstiden varierar och är förlagd på förmiddagar, eftermiddagar, kvällar samt helger. 
 

Viktigt för tjänsten är:
Vi ser gärna att du är serviceminded, utåtriktad och kundfokuserad. Kontakt med andra människor faller dig naturligt och du tycker om att ta hand om besökarna för att säkerställa en bra upplevelse. Du kommunicerar obehindrat på svenska och till viss del på engelska. 
Meriterande är om du har ett flexibelt schema och kan hoppa in på kort varsel. 

För rätt person finns det även goda möjligheter att arbeta på flera event som anordnas under året.
Observera att du måste vara studerande, pensionär eller ha en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% för att vara aktuell för anställning.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig för tjänsten via accsverige@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Chefsassistent till globalt bolag inom fordonsindustrin

HR-assistent
Läs mer Jul 12
Är du en serviceinriktad person med hög integritet? Vill du jobba som assistent för en chef på ett globalt bolag inom fordonsindustrin? Vi söker nu assistenter för framtida uppdrag i Göteborg. 

Om tjänsten
Som assistent kan du stötta en chef med diverse koordinerande uppgifter. En stor del av tjänsten kommer att innefatta planering av event samt koordinering av kundmöten. Våra kunder är från världens alla hörn vilket innebär att man i rollen som Executive Assistant kommer involveras och supportera i många varierade uppgifter.

Tjänsten är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du blir anställd hos Adecco men uthyrd som konsult till våra kund.

Om dig
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta som Chefsassistent, Administrativ assistent, Koordinator eller liknande. Alternativt ser vi att du är nyexaminerad inom management, internationella relationer eller likvärdig utbildning.

Vi ser gärna att du trivs i en supporterande och koordinerande roll där du får möjligheten att underlätta dagen för andra. Som person är du service-minded, flexibel, och kommunikativ med hög integritet. Du bör också vara strukturerad, effektiv och professionell samt ha en god planeringsförmåga och ett proaktivt arbetssätt. Eftersom vår kund arbetar globalt kommer du ha kontaktytor över hela världen, det är därför viktigt att du behärskar svenska och engelska mycket väl i både tal och skrift. Du bör också ha goda datorkunskaper samt lätt för att sätta dig in i nya affärssystem.

Du kommer att vara en del av en utmanande internationell affärsmiljö där det finns goda möjligheter att växa professionellt. Om du vill nå dina personliga mål tillsammans med andra, är detta rätt arbetsplats för dig!

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Enna Dedagic via enna.dedagic@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: info@adecco.se.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Chefsassistent | Executive Assistant | Manager Assistant | Administrativ Assistent | Management Coordinator

Ansök nu

Kundansvarig/Utesäljare till HML i Mölndal

Account manager
Läs mer Jun 24
Om tjänsten
I din roll som kundansvarig ansvarar du för att ha hög närvaro ute hos företagen inom bygg- och anläggningsbranschen. Genom goda relationer identifierar du nya affärsmöjligheter inom verksamhetsområdet Anläggningstransporter, och därtill tillhörande tjänster.
Detta innefattar att erbjuda transport och deponitjänster, både i utvecklingen av de befintliga affärerna likväl som att identifiera nya.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar:
• Hög närvaro hos kund och på byggarbetsplatser
• Kalkyl, offert och anbudsarbete
• Utföra och utläsa markprover
• Vara behjälplig med driften av tipp-, omlastnings- och deponiprojekt

Om dig
• Förmågan att identifiera nya affärsmöjligheter genom närvaro på byggarbetsplatser och hos företagen inom bygg och anläggning
• Kunskap om bygg- och anläggningsbranschen/transportbranschen
• En god förmåga att identifiera kundens behov, vara affärsmässig och ha en god ekonomisk förståelse
• Mycket god kommunikativ förmåga i svenska språket och goda kunskaper i engelska
• Van vid att använda dator och system som arbetsverktyg
• B-körkort och tillgång till egen bil

Vi söker dig som
vill fortsätta utvecklas inom relationsbyggande arbete och utveckla HML:s affärsuppdrag inom området för anläggningstransporter. Med god branschkännedom och din sociala kompetens har du förmågan att skapa förtroende och starka affärsrelationer. Du har en god kommunikativ förmåga, trivs med nära samarbete både internt som externt och är prestigelös i ditt arbetssätt. Som person är du även självmotiverad, engagerad till ditt arbete och kommer till din rätt i en platt organisation med möjligheten att vara kreativ och kunna påverka affärsutvecklingen.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Haga - Mölndal Lastbilcentral
HML Haga Mölndal Lastbilscentral, med 72 delägare och 225 fordon, är det självklara valet vid köp av transport och maskintjänster i Göteborgsregionen. HML erbjuder moderna och rationella lösningar inom all logistik med hänsyn till miljö, kvalitet och trafiksäkerhet för att säkerställa långsiktiga relationer med deras affärspartners.
Verksamhetsområdena är Kran & specialtransporter, Anläggningstransporter, Avfallstransporter samt Distributions & lagertjänster med omsättning om 520 MSEK.
HML drivs, trots företagets storlek, som ett mindre företag med korta beslutsvägar och högt i tak. I Mölndal arbetar 28 kollegor tillsammans och vidare sysselsätts totalt ca 250 personer i verksamheten.

Om ansökan
Om detta verkar intressant för dig hoppas vi att du skickar en ansökan till oss så snart som möjligt. Vi utvärderar sökande löpande och positionerna kan därmed fyllas innan ansökningsfristen löper ut.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Evelina Hjortskog via Evelina.Hjortskog@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
info@adecco.se

Ansök nu