Göteborg: Regionsäljare till Bioteria

Hitta ansökningsinfo om jobbet Regionsäljare till Bioteria i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-12 // Varaktighet: Heltid

Tjänstebeskrivning & erbjudande
Har du erfarenhet av relationsbyggande försäljning och vill arbeta med produkter med stark miljöprofil och som ligger i absolut framkant? Då kan tjänsten som Regionsäljare på Bioteria vara rätt tjänst för dig!

Hos oss kommer du att arbeta i en konsultativ säljroll med längre säljcykler där vi hjälper fastighetsägare och verksamhetsutövare att övergå till miljövänlig och lönsam bioteknik. Vi säljer biotekniska systemlösningar med stark miljöprofil inom fettavskiljning, storköksventilation och avfallshantering.

I din roll kommer du arbeta med flera kontaktytor där du förutom slutkunden även har dialog med konsulter, arkitekter, byggherrar och underentreprenörer. Dina kunder finns i region Göteborg.

I en tid där miljön är i stort fokus får du representera ett bolag som infört en helt ny teknik som gör stor skillnad för sina kunder, miljön och för samhället. Du får chansen att arbeta i en fri roll med mycket eget ansvar, trygg fast lön, förmånsbil och i övrigt goda villkor klart över standard.

Tjänsten kommer att innebära mycket egenansvar men du kommer aldrig att känna dig ensam. På Bioteria arbetar vi nära varandra och sätter laget före jaget. Du har ett tätt samarbete med Försäljningschef och Regionenstekniker där ni har ett gemensamt ansvar att vårda befintliga kundrelationer.

Personprofil
Vi söker dig som idag skapar affärer med företag där du har kontakt med flera beslutsfattare. Du säljer en portfölj av produkter och/eller tjänster där du dagligen utmanas av kunder som ställer höga krav på kompetens och affärsmässighet.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper där det är viktigt att du har stort affärsfokus, är förtroendeingivande och har förmågan att skapa goda och långsiktiga affärsrelationer med dina kunder.

Vi ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som Säljare.

Har du erfarenhet från branscher inom fastighet, vvs eller bygg är detta meriterande men inget krav.

Övrigt
Ort: Göteborg.
Start: Omgående, enligt överenskommelse.
Omfattning: Heltid.

PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner.
Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Rekryteringskonsult Oscar Backman på Oscar.backman@performiq.se

Välkommen in med din ansökan redan idag!

Företagspresentation
Bioteria är ett miljöteknikföretag som infört en helt ny teknik som gör stor skillnad för sina kunder, miljön och för samhället. Bioteria är övertygade om att bioteknikens visioner, möjligheter och konkreta framsteg kommer att möjliggöra fullständigt miljövänliga och hållbara samhällen. Om du delar denna framtidstro – och dessutom vill vara en aktiv del av den pågående Biorevolutionen så är du rätt person för jobbet.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Account manager

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Account manager.

Distriktsansvarig Säljare

Läs mer Maj 9
Juneporten är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet.
Arbetsbeskrivning
Som Distriktsansvarig Säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher.
Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång.
Ansvarsområden
Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer.
Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök.
Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher.
Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt.
Rapportera sin aktivitet i CRM-system.

Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp.
Kvalifikationer
B-körkort.
Flytande svenska i tal och skrift.
Grundläggande datorkunskaper.

Vi erbjuder
Förmånsbil.
Fast lön med provisionsmöjligheter.
Mobiltelefon och arbetsdator.
Tjänstepension och friskvårdsbidrag.
En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.

Ansök nu

Fazer söker säljare till Göteborg

Läs mer Maj 9
Skapa ögonblick som gör skillnad. Vi söker en driven och serviceinriktad säljare till vårt team på Fazer Sweden!
Som säljare hos oss arbetar du med en portfölj av framgångsrika varumärken så som Dumle, Geisha, Karl Fazer, Ögon, Tutti Frutti, Aito, Froosh och Frebaco. I rollen som säljare ansvarar du för att introducera och sälja in produkter till kunderna inom dagligvaruhandeln och hjälper till med synliga exponeringslösningar och kampanjer. Tillsammans med butikerna lägger du upp kortsiktiga och långsiktiga mål gällande lönsamhet och sortiment samt ansvarar för att löpande bygga och vårda relationerna med dina kunder.
Du utgår från hemmet och besöker dagligen butiker och presenterar våra produkter med ansvarsområde för distrikt Göteborg med omnejd med tillträde omgående.
Tjänsten är en tillsvidareanställning (inleds med provanställning) på heltid med arbetstid förlagd dagtid, måndag till fredag.
Varför ska du välja Fazer?
Det börjar med människor. Du kommer att arbeta i en stimulerande och välkomnande miljö, omgiven av kollegor som inspirerar dig till att göra ditt bästa. Som säljare för Fazer Sweden får du möjlighet till utvecklings- och karriärmöjligheter inom företaget samt förmånen att arbeta med några av branschens starkaste varumärken.
Vad bidrar du med till teamet?
Du har tidigare erfarenhet från dagligvaruhandeln och utbildning på lägst gymnasienivå. Vi söker dig som är driven och brinner för att skapa goda resultat och leverera efter uppsatta mål. Du har ett intresse för ekonomi och tidigare erfarenhet av att arbeta med butiksmarginaler och prissättning. För att vara lämplig i rollen som säljare hos oss har du goda Office-kunskaper samt innehar B-körkort. Du ska även vara flytande i svenska i både tal och skrift.
Som person är du utåtriktad, social och positiv med ett intresse för kundrelationer och service. Vi söker dig som är strukturerad och självgående med en positiv inställning till utveckling och förändring. För att trivas i rollen som säljare tror vi att du är redo för en utmaning inom en varugrupp där flera andra starka aktörer konkurrerar och du är motiverad för att lyfta våra varumärken på marknaden.
Redo för ett välsmakande jobb? Ansök nu. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas eftersom så skicka därför in din ansökan redan idag. Du blir anställd av Fazer som i denna rekrytering samarbetar vi med Storesupport och Jakob Hemvik som är ansvarig rekryterare.

Med fokus på matupplevelser gör Fazer det möjligt att njuta av dagens bästa stunder. Vår mission, Mat med mening, bygger på vårt unika 130-åriga arv, djupa konsumentinsikter och innovationer för att skapa hållbara matlösningar för framtiden. Med våra cirka 5 000 engagerade medarbetare fokuserar vi på konsumentprodukter, vår direkt till konsument-riktade verksamhet i Nordeuropa och export till ytterligare cirka 40 olika länder. Vår verksamhet följer Fazers uppförandekod som baserar sig på koncernens värderingar och FN-initiativet Global Compact. Fazer-koncernens omsättning 2022 uppgick till 1,1 miljarder euro.
Northern Magic. Made Real.

Ansök nu

Business Development Manager, Logent

Läs mer Maj 8
Logent är ett starkt växande företag som är marknadsledande inom kontraktslogistik i Norra Europa. Är du vår nästa nyckelperson som brinner för att skapa bolagsvärde och utveckla nya affärer? Har du ett stort driv och erfarenhet från logistikbranschen, management consulting och affärsutveckling? Då har vi en perfekt roll för dig!
Om tjänsten:
Som Business Development Manager kommer du att ansvara för bearbetningen och försäljningen av kontraktslogistikaffärer mot nya kunder, med fokus på Sverige och Danmark. Tjänsten är en nyckelroll i Logents fortsatta tillväxtresa och innebär ett helhetsansvar för försäljningsarbetet, från etablering av en första kundkontakt, paketering av affär till signering av kundavtal samt kontinuerligt utveckla Logents tjänsteerbjudande. I den rollen har du ett nära samarbete med Logent Consulting för att ta fram anpassade och effektiva logistiklösningar för kunders räkning. Du kommer att ingå i Logents försäljningsorganisation i Sverige, rapportera till Head of Business Development, Logent Sweden och ha nära samarbete med övriga kollegor inom Business Development teamet och med Logents koncernledning.
Exempel på arbetsuppgifter:
Prospektering och Go-to-market strategy
Marknadsbearbetning och nykundsbearbetning
Försäljnings- och offertarbete
Marknadsföring

Tjänsten är placerad i Stockholm eller Göteborg och du kommer ha några dagars resor per månad.
Din profil:
Vi söker dig som är driven, resultatinriktad och vill arbeta uppsökande med försäljning och affärsutveckling i en entreprenöriell miljö. Du är lyhörd, relationsskapande och trivs i mötet med kund där du får användning av din problemlösande förmåga, kompetens och förståelse för vikten av en effektiv logistik. Då rollen som Business Development Manager innebär koordinering mellan kund och Logents specialistfunktioner är förmågan att samarbeta och kunna leda projekt viktigt för rollen.
Du har sannolikt en civilingenjörs- och/eller civilekonomutbildning och minst 3-5 års erfarenhet, gärna från både management consulting och logistikbranschen samt ett etablerat nätverk. Du har erfarenhet av projektledning och god förståelse för affärsutveckling. Du är datadriven, van att arbeta i både Powerpoint och Excel och har en god förmåga att paketera presentationsmaterial.
Om Logent:
Logent är marknadsledande inom kontraktslogistik i norra Europa med en unik metod och brett tjänsteutbud inom logistik. Vi är en oberoende logistikpartner med möjlighet att erbjuda verkliga helhetslösningar för hela logistikkedjan, där vår styrka är hanteringen och effektiviseringen av de processer som logistikintensiva företag behöver och använder sig av. Vårt erbjudande innefattar tjänster och branschlösningar inom våra tjänsteområden Warehousing, Production Logistics, Ports & Terminals, Transport Management, Customs samt Staffing & Recruitment. Vi har i dagsläget verksamhet i Sverige, Norge, Finland, Danmark, Nederländerna och Belgien och sysselsätter totalt ca 3000 personer med omsättning på ca: 2,3 miljarder. Vi har starka tillväxtplaner, både organiskt och via förvärv där du i egenskap av Business Development Manager kommer att ha en strakt bidragande roll. Läs mer på www.logent.se
Intresserad av tjänsten?
Hos oss får du en spännande roll där du får arbeta med affärsutveckling i ett växande bolag med stor bredd och kunskap inom logistik; från kvalificerade logistiklösningar till bemanning och hamnverksamhet. För att nå framgång tror vi på Logent att det är viktigt att ha roligt tillsammans, du ges möjlighet att ta ett stort eget ansvar för egna kunder och affärer samtidigt som du ingår i ett större team fördelat på olika kontor som gillar att samarbeta mot uppsatta mål.
Ta chansen att hoppa på en spännande förändringsresa i ett växande bolag. Vi behöver din ansökan med CV samt personligt brev där du beskriver varför just du är rätt person för tjänsten som Business Development Manager inom Logents verksamhet i Sverige och Danmark. Urvals- och intervjuarbete kommer att ske löpande, vi ser därför gärna din ansökan snarast möjligt. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen kontakta Rekryteringschef Thérèse Griverus, tel 073-23 48 02 eller therese.griverus@logent.se alternativt rekryterande chef Johan Edström, Head of Business Development, Logent Sweden, på tel 0768-91 30 00, johan.edstrom@logent.se
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Account Manager Göteborg

Läs mer Maj 5
Är du en relationsbyggare och har ett utpräglat intresse för försäljning? Är du nyfiken av naturen och motiveras av att ständigt utvecklas? Har du dessutom ett starkt inre driv och ett intresse av att ständigt utveckla och skapa affärer där alla är vinnare? Då har vi tjänsten för dig!
Som Account Manager på Gekomm AB är ditt huvudsakliga uppdrag att säkerställa försäljningen & att du når din individuella budget. Hos oss får du möjlighet att arbeta med försäljning från ax till limpa, från första mötet till projektledning av leverans och avtal. Samt skapa och bibehålla relationer med våra kunder. Detta innebär en spännande mix av nykundsbearbetning och att bygga vidare befintliga kundrelationer med fokus på tillväxt och utveckling. OBS! Vi rekommenderar att du som söker har minst 2års branscherfarenhet alternativt jobbat med företagsförsäljning proaktivt i 1-3år+ Vilka är Gekomm?
Gekomm är ett ungtänkande bolag där vi värdesätter kultur & att ha kul på jobbet. I vår expansiva fas där vi 2023 dubblat vår omsättning så söker vi individer som vill växa med oss som bolag. Möjligheterna att utvecklas är enorma. Har du ett tävlingsdriv & en krigarmentalitet med disciplin så är detta rätt plats för dig.
Ansvarsområden.
I rollen som Account Manager kommer du att ansvara över:
Genom en nära dialog bygga nya relationer och sälja nya tjänster till företag.
Bearbeta marknaden genom att bygga nätverk och boka möten med nya kunder.
Identifiera vilka utmaningar våra kunder har i sin verksamhet och hur vi kan bistå med lösningar som underlättar och effektiviserar för dem i deras vardag.
Ha ett nära samarbete med kollegor och leverantörer i verksamheten.

Förmåner. - Tjänstebil / Jour Bil - Tjänstetelefon - Flex i Arbetstiden - Tävlingar med härliga vinster. Lön: Garanti + Provision
Det är i inspirerande och konsultativa möten med våra kunder som framgången ligger – vi söker därför dig som trivs med en högkvalitativ aktivitetsnivå och som ser värdet i att spendera större delen av din arbetstid med att vara ute och möta våra kunder i deras vardag. Det är där det händer!

Ansök nu

Driven B2B-säljare till nytt koncept

Läs mer Maj 2
Vill du ta lead på försäljningen i ett nytt, skalbart affärsområde?
Vi står bakom ett nystartat koncept som hjälper företag effektivisera och växa med hjälp av smart digitalisering. Nu söker vi dig som älskar försäljning – och som vill kliva in i ett bolag i uppbyggnadsfas där du får stort inflytande och möjlighet att växa med uppgiften.
Vi tror att du:

Har minst 1–2 års erfarenhet av B2B-försäljning eller har starkt säljdriv och målmedvetenhet
Är orädd, målmedveten och gillar att skapa nya kontakter
Har förståelse för kundresan och kan snabbt sätta dig in i olika affärsbehov
Är självgående och trivs i en entreprenöriell miljö där du får ta stort eget ansvar

I rollen kommer du att:
Hitta nya kundsegment och skapa goda kontakter med beslutsfattare
Boka och genomföra möten
Presentera våra lösningar och skapa förtroende hos kunder
Driva säljprocessen från första kontakt till affär – med stöd från teamet
Vara en viktig del av att bygga upp vår säljfunktion från grunden

Vi erbjuder dig:
En central roll i ett nystartat affärsområde med stora utvecklingsmöjligheter
Möjlighet att snabbt växa och ta större ansvar
Frihet och flexibilitet i hur du lägger upp ditt arbete
Nära samarbete med ett erfaret och engagerat team

Om Nordic Investin Group Nordic Investin Group är inte som andra – vi är en snabbväxande investerings- och innovationskoncern som bygger bolag med syfte och hjärta. Hos oss står människan alltid i centrum – både när vi investerar i idéer och när vi bygger team. Att jobba hos oss innebär att du får vara med och skapa något nytt. Här får du inte bara ett uppdrag – du blir en del av en större vision. En vision om att förändra branscher, utmana det etablerade och bygga något som verkligen gör skillnad. Vill du bli en del av vår resa? Välkommen till Nordic Investin Group – där idéer blir verklighet.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Performiq AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Performiq AB .

Lagermedarbetare på sommarvikariat till kund i Göteborg

Lagerarbetare
Läs mer Maj 12
Tjänstebeskrivning & erbjudande
PerformIQ söker just nu en lagermedarbetare för vårt uppdrag i Göteborg. Om du har erfarenhet inom lagerarbete, är van vid truckkörning och har hanterat in- och utleveranser, då kan du vara precis den vi letar efter! Vi söker dig som har erfarenhet av varuplock, packning och emballering av gods, och som är redo att ta sig an utmaningarna som vår samarbetspartner har att erbjuda.

Tjänsten passar dig som är noggrann och strukturerad, som kan arbeta effektivt och samtidigt leverera med kvalitet. Du kommer till ett team där det är viktigt att du kan arbeta självständigt och dra ditt strå ditt stacken, samtidigt som du vill lyckas tillsammans som ett lag. Det är av största vikt att du är flexibel och ansvarstagande i ditt arbete.

Personprofil
Vi ser att du har erfarenhet av lagerarbete samt att du har truckkort och gärna vana av ledstaplare och plocktruckar sedan tidigare. Du trivs med fysiskt arbete och är en lagspelare som fungerar bra både självständigt och i grupp. För denna roll är det viktigt att du är tillgänglig för heltidsarbete under hela perioden v. 25 - 34.

För att lyckas i rollen krävs:

• Att du har truckkort kategori A och erfarenhet av truckkörning
• Att du trivs med att arbeta fysiskt
• Att du kan arbeta både i team och självständigt där du prioriterar noggrannhet, struktur och effektivitet
• Att du har god kommunikationsförmåga i det svenska språket

Övrigt
Start: V. 25
Omfattning: Heltid. Uppdraget sträcker sig fram t.o.m. v. 34
Arbetstid: Måndag - fredag, dagtid
Plats: Göteborg

Om PerformIQ
Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ, men arbeta ute hos vår kund. PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet.

Som konsult hos PerformIQ omfattas du av kollektivavtal, vilket innebär att du kan känna dig trygg med dina anställningsvillkor hos oss. På PerformIQ ser vi oss själva som ett lag där alla medarbetare är lika viktiga och vi behandlar våra konsulter som lagkamrater. När du blir en del av vårt lag får du en tränare som finns tillgänglig för dig under hela din anställning. För mer information, besök www.performiq.se


Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Lagermedarbetare till fryslager hos Kobia

Lagerarbetare
Läs mer Maj 12
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Är du van vid att arbeta i kalla miljöer, har truckkort och söker ett långsiktigt jobb med start omgående? Då har vi jobbet för dig!

Kobia är en ledande bagerigrossist med verksamhet i Göteborg, Stockholm och Hässleholm. Vi levererar råvaror och färdiga produkter till bagerier över hela landet. Nu söker vi en strukturerad och självständig person som vill bli en del av vårt lagerteam i Västra Frölunda – specifikt i vårt fryslager.

Arbetsuppgifterna består av att ta emot och plocka varor med truck, organisera pallställage samt hantera inkommande gods. Du kommer arbeta i frysmiljö hela dagen – det är alltså viktigt att du trivs med att jobba i kyla. Du kommer få en gedigen upplärning på plats i hur vi arbetar med livsmedelssäkerhet och våra interna rutiner.

Personprofil
Vi söker dig som är noggrann, självgående och trivs med att ha ansvar för ditt eget arbetsområde. Då du kommer arbeta mycket själv i frysen, ser vi att du är trygg i dig själv, samtidigt som du uppskattar att vara en del av ett socialt team. Ett intresse för sport är inget krav – men kan absolut vara en bonus i fikarummet!

Krav:
• Truckkort A och B
• Erfarenhet av truckkörning i lager
• God fysik
• Bekväm med att arbeta i frysmiljö (-20°C)
• God kommunikationsförmåga i det svenska språket

Meriterande:
• Tidigare erfarenhet av lagerarbete i kyla
• Vana vid att arbeta med truckdatorer och scanners
• Erfarenhet av lagersystem

Övrigt
Omfattning: Heltid, långsiktigt uppdrag
Start: Omgående
Plats: Göteborg, Västra Frölunda
Arbetstid: Vardagar kl. 07.00–16.00

Företagspresentation
Kobia grundades 1918 i Sverige och vi har sedan dess försett bagare och konditorer med både kvalitetsråvaror och ypperlig service. Idag är Kobia en del av Leipurin Group, en Aspo-ägd företagsgrupp med säte i Finland och verksamhet i hela östersjöregionen. Våra kunder är främst hantverksbagerier, konditorier och butiksbagerier, men våra produkter och tjänster täcker också in bageriindustri och olika segment inom livsmedelsindustrin. Läs mer om på www.kobia.se

Om PerformIQ
Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ.
Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Helena Danielsson Bergström via helena.bergstrom@performiq.se. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!

PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se

Ansök nu

Söker Personlig Assistent - Extra resurs/vikarie - Göteborg.

Personlig assistent
Läs mer Apr 24
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Jag söker en kvinnlig personlig assistent, helst mellan 20 och 40 år, som kan vara en del av min vardag och ge mig det stöd jag behöver för att kunna leva ett aktivt och självständigt liv. Jag har fysiska begränsningar, men är en person som älskar att vistas i naturen, träna och upptäcka nya platser och kulturer. Därför söker jag någon som är både energisk och flexibel och som har förmågan att hjälpa mig med både praktiska uppgifter och personlig assistans.

Jag har ett stort intresse för hundträning och agility, och älskar att vara ute på promenader med min hund. Jag tränar gärna på gym, men är också ofta ute i naturen för vandring eller skidåkning. Resor och konserter är också något jag brinner för, och jag tycker om att pyssla och göra DIY-projekt när jag har tid. Om du delar något av dessa intressen är det ett plus, men viktigast är att du är positiv, öppen och har ett genuint intresse för att hjälpa andra.

I rollen som personlig assistent kommer du att få en varierande vardag där ingen dag är den andra lik. Du behöver vara flexibel och kunna anpassa dig till olika arbetsuppgifter och rutiner. Det är också viktigt att du är empatisk och kan sätta dig in i andras situation. Eftersom min assistans handlar om fysiskt stöd, är det viktigt att du är både stark och uppmärksam på detaljer.

Jag söker någon som är aktiv både fysiskt och mentalt, och som har en positiv inställning. Du behöver kunna kommunicera på svenska, eftersom det är en central del av arbetet, och vara beredd att arbeta dygnspass vid behov. Jag värdesätter en hög arbetsmoral och att du trivs med att jobba i team. Om du är en person som gillar att hjälpa till och göra skillnad i någon annans liv, kan detta vara ett bra jobb för dig.

Hör gärna av dig om du tycker att det här låter som en roll för dig!



Övrigt
Deltid
Fast lön enligt avtal, kollektivavtal Kommunal/Almega Vårdföretagarna.
Arbetsplats: Göteborg.
Startdatum: Omgående.


Företagspresentation
Team Aron Assistans hjälper våra kunder att få möjlighet att prova på aktiviteter och ser till att assistenter och kunder får komma i kontakt med föreningar och idrottsklubbar som skulle kunna vara av intresse. Genom vårt nätverk inom idrotten och via samarbeten med föreningar och idrottsklubbar kan vi uppfylla våra kunders önskan att gå på exempelvis fotbollsmatcher eller andra idrottsrelaterade evenemang. Finns önskan att efter matchen hälsa på laget eller sin idol, finns det goda chanser att vi kan ordna även detta. Vi anordnar också regelbundet aktiviteter ute i naturen för våra kunder och assistenter både på sommaren och under vintersäsongen.

Team Aron Assistans - assistansbolaget för dig som vill vara aktiv och älskar idrott.

Ansök nu

Utesäljare till Momentum

Utesäljare
Läs mer Mar 25
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Motiveras du av att skapa långsiktiga kundrelationer och triggas av att göra affärer? Har du lätt för att ta egna initiativ och trivs i en social roll? Momentum söker just nu teknisk säljare i Sävenäs, kanske är det dig vi letar efter?

TJÄNSTEBESKRIVNING & ERBJUDANDE

Momentum söker nu en resultatorienterad säljare i Sävenäs. Du kommer att ansvara för att försäljning och kundkontakter sköts med hög servicenivå och gott affärsmannaskap. Du kommer att arbeta mot befintliga kunder men även bearbeta nya kontaktytor. Som säljare hos Momentum blir du rådgivare i frågor kring Momentums produkter och dess användningsområden. Ett professionellt bemötande i kontakterna med kunder och villighet att hjälpa är det som avgör hur väl du kommer att lyckas i din roll. Du kommer att erbjudas löpande internutbildning i de produktgrupper du kommer att sälja och ett kunnigt team som stöd.

Du har ett naturligt intresse för affärsutveckling samt att skapa och utveckla långsiktiga kundrelationer genom ett värdebaserat synsätt. Du har god förmåga att uppnå resultat genom bra planering, genomförande och uppföljning. Vi söker dig som har vilja och attityd att förse svensk industri med kunskap och produkter med målet att öka kunders produktivitet och maskintillgänglighet.

PERSONPROFIL

För att lyckas i rollen som utesäljare hos Momentum ser vi har du har erfarenhet av försäljning och/eller kundrådgivning. Då tjänsten kräver tekniskt djup och intresse i kontakter med kunder och leverantörer är det meriterande om du har industriell och/eller teknisk erfarenhet.

Som säljare är du en lagspelare som är lyhörd mot din omgivning, har god förmåga att kommunicera samt har ett prestigelöst förhållningssätt gentemot dina arbetsuppgifter och kollegor. Vidare har du ett genuint intresse för att besöka och hjälpa kunder.

Att du trivs med att resa och besöka kunder är ett krav för att du ska trivas i rollen. Tjänsten kräver alltså B-körkort.

ÖVRIGT

Start: Omgående/Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Plats: Sävenäs

PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Camilla Aurell på 073-353 75 41 eller camilla.aurell@performiq.se. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande.

Välkommen med din ansökan!

OM MOMENTUM

Momentum Industrial AB är en marknadsledande distributör av industriella komponenter och tjänster till den svenska och norska industrin. Vår mission är ”Tillsammans för en hållbar industri”, vilket för oss innebär att vi finns till för att tillsammans med våra intressenter bidra till att skapa en hållbar industri ur ett socialt, miljömässigt och ekonomiskt perspektiv. Vi omsätter cirka 1,3 miljarder SEK och har 330 talangfulla medarbetare. Momentum Industrial AB ingår i Momentum Group-koncernen som är noterat på Stockholmsbörsen.

http://www.momentum-industrial.com/

Sökord: account manager, säljare, fältsäljare, teknisk säljare, kundservice, key account manager, regional sales manager, teknik, verkstad, industri.

Ansök nu

Söker Personlig Assistent - Extra resurs/vikarie - Göteborg.

Personlig assistent
Läs mer Mar 24
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Jag söker en kvinnlig personlig assistent, helst mellan 20 och 40 år, som kan vara en del av min vardag och ge mig det stöd jag behöver för att kunna leva ett aktivt och självständigt liv. Jag har fysiska begränsningar, men är en person som älskar att vistas i naturen, träna och upptäcka nya platser och kulturer. Därför söker jag någon som är både energisk och flexibel och som har förmågan att hjälpa mig med både praktiska uppgifter och personlig assistans.

Jag har ett stort intresse för hundträning och agility, och älskar att vara ute på promenader med min hund. Jag tränar gärna på gym, men är också ofta ute i naturen för vandring eller skidåkning. Resor och konserter är också något jag brinner för, och jag tycker om att pyssla och göra DIY-projekt när jag har tid. Om du delar något av dessa intressen är det ett plus, men viktigast är att du är positiv, öppen och har ett genuint intresse för att hjälpa andra.

I rollen som personlig assistent kommer du att få en varierande vardag där ingen dag är den andra lik. Du behöver vara flexibel och kunna anpassa dig till olika arbetsuppgifter och rutiner. Det är också viktigt att du är empatisk och kan sätta dig in i andras situation. Eftersom min assistans handlar om fysiskt stöd, är det viktigt att du är både stark och uppmärksam på detaljer.

Jag söker någon som är aktiv både fysiskt och mentalt, och som har en positiv inställning. Du behöver kunna kommunicera på svenska, eftersom det är en central del av arbetet, och vara beredd att arbeta dygnspass vid behov. Jag värdesätter en hög arbetsmoral och att du trivs med att jobba i team. Om du är en person som gillar att hjälpa till och göra skillnad i någon annans liv, kan detta vara ett bra jobb för dig.

Hör gärna av dig om du tycker att det här låter som en roll för dig!



Övrigt
Deltid
Fast lön enligt avtal, kollektivavtal Kommunal/Almega Vårdföretagarna.
Arbetsplats: Göteborg.
Startdatum: Omgående.


Företagspresentation
Team Aron Assistans hjälper våra kunder att få möjlighet att prova på aktiviteter och ser till att assistenter och kunder får komma i kontakt med föreningar och idrottsklubbar som skulle kunna vara av intresse. Genom vårt nätverk inom idrotten och via samarbeten med föreningar och idrottsklubbar kan vi uppfylla våra kunders önskan att gå på exempelvis fotbollsmatcher eller andra idrottsrelaterade evenemang. Finns önskan att efter matchen hälsa på laget eller sin idol, finns det goda chanser att vi kan ordna även detta. Vi anordnar också regelbundet aktiviteter ute i naturen för våra kunder och assistenter både på sommaren och under vintersäsongen.

Team Aron Assistans - assistansbolaget för dig som vill vara aktiv och älskar idrott.

Ansök nu

Säljare - Göteborg

Utesäljare
Läs mer Mar 18
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Är du en orädd och självgående säljare som trivs i en roll där du får mycket frihet under ansvar?
Är du tävlingsinriktad, älskar att göra affärer och brinner för att leverera resultat?

Då vill vi på JDE Coffee ha med dig på vår resa för att förse Sveriges caféer, restauranger och hotell med förstklassiga kaffelösningar!



Som säljare hos oss ansvarar du för att introducera och sälja våra kaffelösningar till företag inom HoReCa-segmentet. Du kommer att bearbeta både nya och befintliga kunder, där du får möjlighet att sätta din prägel på arbetet och bidra till vår tillväxtresa.

Dina arbetsuppgifter:

• Identifiera och bearbeta nya affärsmöjligheter inom hotell, restaurang och café
• Bygga långsiktiga och starka relationer med befintliga kunder samtidigt som du aktivt söker nya kontakter och affärer
• Ansvara för din egen säljbudget och arbeta målmedvetet för att nå och överträffa dina mål
• Vara en del av ett engagerat team som drivs av att alltid leverera kvalitet och överträffa kundernas förväntningar

Vad vi erbjuder:

• Friheten att själv styra ditt arbete och upplägg – vi tror på frihet under ansvar
• En arbetsmiljö där energi och tävlingsglädje går hand i hand med framgång
• Kontinuerlig utveckling genom coaching och utbildning för att du ska kunna bli bäst på det du gör
• En chans att jobba med några av de mest välrenommerade kunderna inom HoReCa-segmentet


Personprofil
För att lyckas hos oss tror vi att du:

• Har erfarenhet av B2B-försäljning och är van vid att skapa resultat
• Är en lagspelare som samtidigt har modet och drivkraften att ta egna initiativ
• Trivs i en tävlingsinriktad miljö där du får utmana både dig själv och dina kollegor
• Har förmågan att bygga förtroende och skapa långsiktiga relationer
• B-körkort och vana att arbeta i moderna digitala systemmiljöer

Du har sannolikt ett starkt affärsfokus, är lösningsorienterad och gillar att tänka utanför boxen. Ditt driv, din energi och din vilja att alltid överträffa förväntningar kommer göra dig framgångsrik i denna roll.


Övrigt
Start: Omgående, enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Göteborg

PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Jannica Skärvinge på 073-353 75 10. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Välkommen med din ansökan!


Företagspresentation
JDE Professionals är en global ledare inom kaffelösningar och en del av Jacobs Douwe Egberts (JDE), med över 265 års erfarenhet av att leverera kaffe i världsklass.

Vi erbjuder skräddarsydda kaffelösningar för hotell, restauranger, caféer och kontor, med ett brett sortiment av högkvalitativa produkter och moderna maskiner.
Vi arbetar med några av marknadens mest älskade varumärken, såsom Gevalia, L'OR, Espresso House Barista Station och Pickwick, för att säkerställa att våra kunder alltid kan erbjuda en perfekt kopp kaffe eller te.

Med fokus på hållbarhet och innovation hjälper vi våra kunder att skapa fantastiska kaffeupplevelser som stärker deras verksamhet. Vårt mål är att föra människor samman över en perfekt kopp kaffe, samtidigt som vi levererar kvalitet och service i varje steg.

Läs mer om oss på, Kaffemaskiner till företag | JDE Professional

Ansök nu