Göteborg: Senior HMI Developer

Hitta ansökningsinfo om jobbet Senior HMI Developer i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-15 // Varaktighet: Heltid

Arbetsbeskrivning
Är du en erfaren HMI utvecklare med expertis inom C++? Vill du vara en del av en organisation som driver innovation inom fordonsindustrin? Då kan detta vara möjligheten för dig!
Vi söker nu en skicklig utvecklare att ansluta sig till ett av våra team som utvecklar vår HMI-plattform. Vi vill gärna att du ska ha starka C++-kunskaper och kunna agera som mentor för våra seniora utvecklare inom tåget. Detta innebär att vara bekväm med att coacha, handleda, upprätta riktlinjer etc. Varje team är tvärfunktionellt och arbetar med konceptutveckling, kravdefinition och logisk design/CAN-signalering, implementering och testning. Vi samarbetar dagligen över hela världen med våra varumärken och intressenter för att utveckla vår HMI-plattform med rätt kundvärde. Kundcentrering är en grundläggande pelare. Våra team är hjärtat i vår framgång och för att utveckla vår plattform i rätt riktning uppmuntrar vi att utforska teknologiska möjligheter och potentialer som kan göra vår plattform mer skalbar, mer flexibel och roligare att arbeta med, samtidigt som vi säkerställer rätt affärsvärde.


Randstad Digital är din karriärpartner inom IT och digital transformation. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, ser till att du får varierande och utvecklande uppdrag på olika företag, inom olika branscher. Som din karriärpartner tillämpar vi vår talangcentrerade strategi som sätter din utveckling i fokus, vilket hjälper dig att uppnå din fulla potential och öppnar upp för nya spännande karriärmöjligheter. Ansök senast 2024-08-29 på www.randstad.se. Har du frågor, kontakta emma.johansson@randstad.se eller elin.karstensson@randstad.se. För oss är det viktigt att all kompetens och färdigheter på arbetsmarknaden tas tillvara. Vi välkomnar alla sökande och strävar efter mångfald. Observera att du behöver vara tillgänglig inom 1 till 2 månader. Intervjuer och återkoppling kommer ske mellan v.33-v.34.

Ansvarsområden
Delta i konceptutveckling, kravdefinition och logisk design/CAN-signalering
Implementera och testa HMI-lösningar för instrumentkluster
Samarbeta med globala team och intressenter för att utveckla HMI-plattformen
Utforska och implementera teknologiska möjligheter för att förbättra plattformens skalbarhet och flexibilitet
Säkerställa att kundcentrering och affärsvärde prioriteras i utvecklingsprocessen
Handleda och coacha seniora utvecklare inom teamet


Kvalifikationer
Stark kompetens i C++
Erfarenhet av C/Python/Qt (Linux)
Kunskap om Git/Bitbucket/Jenkins
Bekväm med att agera som mentor och coacha andra utvecklare
Ödmjuk, flexibel, nyfiken, driven, lagspelare och ivrig att lära


Om företaget

Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.
Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Interaktionsdesigner

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Interaktionsdesigner.

Product Designer (Temporary)

Läs mer Sep 10
Benify is an international HR tech company that provides a market-leading global benefit and total rewards platform. With over 550 Benifyers in 6 countries, we're driving success with over 1500 customers and approximately three million users around the world . We empower people to be the best they can be while fostering a sustainable and engaging work culture where employees feel engaged and included "Because People Matter" .Product Designer As a Product Designer, you will take on significant ownership of design projects and collaborate closely with cross-functional teams to translate user needs into intuitive and visually appealing product experiences. Your contributions will directly impact the user experience and overall success of our digital products. You will be part of a dynamic team of 6, including the Head of Design, where the team is based in Gothenburg and Malmö.
If you are passionate about product design and eager to make a meaningful impact, we would love to hear from you. Apply today and help us shape the future of digital design at Benify.We are looking for someone in a temporary position for at least 9 months with the possibility of an extension.
In this role, you will:
Lead the end-to-end design process, from concept to execution, for multiple product features or projects.
Collaborate with stakeholders to gather feedback and iterate on designs.
Advocate for design best practices and contribute to establishing design systems and guidelines.

PersonalAttributesWe are seeking a driven and detail-oriented individual who thrives in an autonomous role. As a problem solver at heart, you will excel in tackling challenges head-on. Adaptability is crucial, as our projects and company are constantly evolving. Strong communication skills are essential, as collaboration and clear dialogue are key to our success. You should also be able to work independently and manage multiple projects simultaneously, along with a strong attention to detail and a keen eye for aesthetics. If you embody these qualities, you will be a perfect fit for our dynamic team.
Requirements:
You have experience in product design or related field.
Proven track record of designing successful digital products or features.
Deep understanding of interaction design, information architecture, and usability principles.
Proficiency in software such as Figma and Jira.
Strong problem-solving skills and ability to think strategically about product design.

It's an extra if you also have...
Strong attention to detail and a keen eye for aesthetics.
Experience working at a SaaS-company or within software/IT.
Passion for creating user-centered designs that are both functional and visually compelling.

Perks of being a Benifyer
Generous wellness allowance or health budget
30 days vacation
Pension
Guaranteed work-life balance with a hybrid work model
Annual conference and a variety of social events and activities at our offices
Workation - possibility to work abroad within EU .

If you want to know more about what it's like to work at Benify, please check out our careers page here.
Practical InformationStart: The search for the perfect fit starts now!Extent: Full-time, 100% - temporary employment from December until November/December 2025Location:Gothenburg, Malmö orStockholm.

We encourage you to apply by submitting your CV and/or LinkedIn profile using the application form below. We also want you to apply with your portfolio or portfolio link.
Constant application screening implies our search may end before the last application date, so hurry!
We are an equal-opportunity employer and are happy to accommodate any reasonable adjustments necessary to help you during the interview process.

Ansök nu

Senior Developer with IAM knowledge

Läs mer Nov 8
Job description
For our client, we are looking for a Senior Developer with IAM knowledge.
We are seeking a skilled Senior Developer with experience in working as a provider of Identity and Access Management (IAM) services to join a dynamic team. This role is ideal for someone who thrives in a collaborative environment, values knowledge sharing, and is eager to contribute to the growth and success of both the team and the solutions they deliver.



Responsibilities
Implement and manage IAM solutions using OpenID Connect, OAuth2, Keycloak, and EntraID.
Develop and maintain applications using Java, Python and React.
Build, deploy, and maintain services in AWS environments.
Collaborate closely with team members and stakeholders to drive technical solutions forward, ensuring high quality and efficient delivery.


Qualifications
Must-have skills:
Strong experience delivering IAM services, using for example OpenID Connect, OAuth2, Keycloak, EntraID.
Knowledge about API Security and Authorization Mechanisms.
Solid knowledge of Java for back-end development.
More than basic understanding of REST and Web APIs
Devops mindset and experience.
Experience working with AWS cloud services.
Familiarity with Python.

Nice-to-Have Skills:
Proficiency in React for front-end development.



Personal attributes:
A collaborative team player, passionate about knowledge sharing and supporting teammates.
Motivated to take ownership and drive solution development.
Willing to advocate for IAM initiatives and support strategic transformation.
Open to being in the office at least two days per week.
Curious and eager to learn new skills, including programming languages, technologies, and services.


About the company

Randstad
At Randstad, we see the possible in people. With business all over Sweden and in all areas of expertise, we help people find work that feels good, where they get the opportunity to develop and realize their true potential. With close to 600 000 employees in 38 countries, Randstad is the global leader in the HR services industry. Our mission is to become the world’s most valued working life partner. By combining our passion for people with the power of today’s technology, we support people and organizations in realizing their true potential. We call it Human Forward.

Ansök nu

Fullstack Developer with IAM Expertise

Läs mer Okt 4
Job description
We are seeking a skilled Full Stack Developer with expertise in Identity and Access Management (IAM) to join a dynamic team. This role is ideal for someone who thrives in a collaborative environment, values knowledge sharing, and is eager to contribute to the growth and success of both the team and the solutions they deliver.
?
What we are looking For:
·       A team player who enjoys working in a collaborative environment.
·       Someone passionate about sharing knowledge and helping teammates.
·       An individual who is motivated to take ownership and drive progress in developing solutions.
·       Someone who would like to be in the office at least 2 days per week.
·       The team is also managing other services so a curious mindset and willingness to work with several products is a plus.

Responsibilities
Key Responsibilities:
·       Implement and manage IAM solutions using OpenID Connect, OAuth2, Keycloak, and EntraID.
·       Develop and maintain applications using Java, Python and React.
·       Build, deploy, and maintain services in AWS environments.
·       Collaborate closely with team members to drive technical solutions forward, ensuring high quality and efficient delivery.



Qualifications
Must-Have Skills:
·       Strong experience with IAM technologies (OpenID Connect, OAuth2, Keycloak, EntraID).
·       Proficiency in React for front-end development.
·       Solid knowledge of Java for back-end development.
·       Experience working with AWS cloud services.
?
Nice-to-Have Skills:
Familiarity with Python.

About the company

Randstad
At Randstad, we see the possible in people. With business all over Sweden and in all areas of expertise, we help people find work that feels good, where they get the opportunity to develop and realize their true potential.
With close to 600 000 employees in 38 countries, Randstad is the global leader in the HR services industry. Our mission is to become the world’s most valued working life partner. By combining our passion for people with the power of today’s technology, we support people and organizations in realizing their true potential. We call it Human Forward.

Ansök nu

Product Designer UI focus - Temporary

Läs mer Jun 17
Benify is an international HR tech company that provides a market-leading global benefit and total rewards platform. With over 550 Benifyers in 6 countries, we're driving success with over 1500 customers and approximately three million users around the world . We empower people to be the best they can be while fostering a sustainable and engaging work culture where employees feel engaged and included "Because People Matter" .As a Product Designer with a focus on UI, you will take significant ownership of user interface design projects and play a key role in our product design strategy. This position requires close collaboration with cross-functional teams to translate user needs into intuitive and visually appealing UI experiences. Your contributions will directly impact the user experience and overall success of our digital products. You will be part of a dynamic team of 6, including the Head of Design, where the majority of the team is based in Gothenburg.
If you're passionate about UI design and eager to make a significant impact, we'd love to hear from you! Join us and help shape the future of our digital products.We are looking for someone to take on this role for a 1-year fixed-term contract. In this role, you will also:
Lead the end-to-end UI design process, from concept to execution, for multiple product features or projects.
Collaborate with stakeholders to gather feedback and iterate on UI designs.
Advocate for design best practices and contribute to establishing design systems and guidelines.
Work closely with Product Managers, Product Owners, and Developers to ensure cohesive and effective design implementation.

Personal Attributes We are seeking a driven and detail-oriented individual who thrives in an autonomous role. As a problem solver at heart, you will excel in tackling challenges head-on. Adaptability is crucial, as our projects and company are constantly evolving. Strong communication skills are essential, as collaboration and clear dialogue are key to our success. You should also be able to work independently and manage multiple projects simultaneously, along with a strong attention to detail and a keen eye for aesthetics. If you embody these qualities, you will be a perfect fit for our dynamic team.
Requirements:
3+ years of experience in product design or a related field.
Proven track record of designing successful digital products or features.
Deep understanding of interaction design, information architecture, and usability principles.
Proficiency in design software such as Figma and project management tools like Jira.
Strong problem-solving skills and ability to think strategically about product design.

It's an extra if you also have...
Passion for creating user-centered designs that are both functional and visually compelling.
Proficiency in English, as it is our corporate language.
Proficiency in software such as Figma and Jira.

Perks of being a Benifyer
Generous wellness allowance or health budget
30 days vacation
Pension
Guaranteed work-life balance with a hybrid work model
Annual conference and a variety of social events and activities at our offices
Workation - possibility to work abroad within EU .

If you want to know more about what it's like to work at Benify, please check out our careers page here.Practical InformationStart: The search for the perfect fit starts now!Extent: Full-time, 100% temporary employment until October/November 2025Location: Malmö, Gothenburg, Stockholm, London

We encourage you to apply by submitting your CV and/or LinkedIn profile using the application form below. Constant application screening implies our search may end before the last application date, so hurry!
We are an equal-opportunity employer and are happy to accommodate any reasonable adjustments necessary to help you during the interview process.

Ansök nu

Product Designer

Läs mer Jun 17
Benify is an international HR tech company that provides a market-leading global benefit and total rewards platform. With over 550 Benifyers in 6 countries, we're driving success with over 1500 customers and approximately three million users around the world . We empower people to be the best they can be while fostering a sustainable and engaging work culture where employees feel engaged and included "Because People Matter" .Product Designer As a Product Designer, you will take on significant ownership of design projects and collaborate closely with cross-functional teams to translate user needs into intuitive and visually appealing product experiences. Your contributions will directly impact the user experience and overall success of our digital products. You will be part of a dynamic team of 6, including the Head of Design, where the majority of the team is based in Gothenburg.
If you are passionate about product design and eager to make a meaningful impact, we would love to hear from you. Apply today and help us shape the future of digital design at Benify.
In this role, you will also:
Lead the end-to-end design process, from concept to execution, for multiple product features or projects.
Collaborate with stakeholders to gather feedback and iterate on designs.
Advocate for design best practices and contribute to establishing design systems and guidelines.

PersonalAttributes We are seeking a driven and detail-oriented individual who thrives in an autonomous role. As a problem solver at heart, you will excel in tackling challenges head-on. Adaptability is crucial, as our projects and company are constantly evolving. Strong communication skills are essential, as collaboration and clear dialogue are key to our success. You should also be able to work independently and manage multiple projects simultaneously, along with a strong attention to detail and a keen eye for aesthetics. If you embody these qualities, you will be a perfect fit for our dynamic team.
Requirements:
You have experience in product design or related field.
Proven track record of designing successful digital products or features.
Deep understanding of interaction design, information architecture, and usability principles.
Proficiency in software such as Figma and Jira.
Strong problem-solving skills and ability to think strategically about product design.

It's an extra if you also have...
Strong attention to detail and a keen eye for aesthetics.
Passion for creating user-centered designs that are both functional and visually compelling.

Perks of being a Benifyer
Generous wellness allowance or health budget
30 days vacation
Pension
Guaranteed work-life balance with a hybrid work model
Annual conference and a variety of social events and activities at our offices
Workation - possibility to work abroad within EU .

If you want to know more about what it's like to work at Benify, please check out our careers page here.
Practical InformationStart: The search for the perfect fit starts now!Extent: Full-time, 100%Location: Malmö, Gothenburg, Stockholm, London

We encourage you to apply by submitting your CV and/or LinkedIn profile using the application form below. Constant application screening implies our search may end before the last application date, so hurry!
We are an equal-opportunity employer and are happy to accommodate any reasonable adjustments necessary to help you during the interview process.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Randstad AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Randstad AB .

Jobbcoach inom TSL till Randstad Risesmart

Jobbcoach/Utbildningscoach
Läs mer Dec 12
Blev du Coach för mysiga morgonmöten eller spännande titlar? Inte vi heller!Vi gjorde det för att vi brinner för att ge människor stöttning i val av nytt jobb eller studier, eller fortsättning på den karriär de har. Vi gjorde det för att vi vill arbeta med modern HR-service, människor och utveckling hos och tillsammans med våra kunder. Vi gjorde det för att vi vill hjälpa organisationer, team och chefer att bli en ännu bättre version av sig själva.Randstad RiseSmart stödjer organisationer och individer att se nya möjligheter, utvecklas och genomföra förändringar. Vi skräddarsyr projekt, program och workshops på grupp- och individnivå för våra kunder. Vi stödjer ledning, HR och chefer vid verksamhetsförändringar, att rätt kompetens stannar kvar i verksamheten och att förändringarna går så smidigt som möjligt. Vi hjälper medarbetare att utvecklas och planera sin karriär samt stöttar varje individs behov och mål.
Nu söker vi en erfaren omställningscoach som vill arbeta med jobbcoachning runt om i hela Göteborgs Län.
Som coach hos Randstad RiseSmart coachar och möter du individer främst inom vårt tjänsteområde; omställning. Du arbetar med hela processen från att kartlägga kompetens, motivation och utmaningar, till att sätta upp kortsiktiga och långsiktiga mål för hur en individ skall nå en lösning som de är nöjda med. Kort sagt får du ett mångfacetterat uppdrag med stort ansvar, där den ena dagen sällan är den andra lik.
vem är du och vad har du gjort tidigare?
Till den här tjänsten söker vi dig som har minst sju års arbetslivserfarenhet och minst tre års dokumenterad erfarenhet av en liknande roll med fokus på individuell jobbcoaching och/eller team- och ledarutveckling motsvarande heltid.
Du har avslutad universitets- eller högskoleutbildning inom arbetsliv, organisation och personalarbete, studie-och yrkesvägledning, företagsekonomi, arbetslivspsykologi, beteendevetenskap, arbetsterapeut-eller socionomutbildning alternativt en utbildning i jobbcoachning.
Personliga egenskaper vi värdesätter är ett målinriktat, drivande och positivt förhållningssätt i både med- och motgång. Vi tror dessutom att du har god självkännedom och är trygg i dig själv och din kunskap, kunskap som du gärna delar med dig av.
Vi ser också att du är uthållig, resultatinriktad och modig.
Det är viktigt att du har en god kunskap om den lokala arbetsmarknaden samt goda kunskaper och utvecklade nätverk med olika företag i området.
Du skall också ha god kunskap och erfarenhet av andra system i samhället som kan vara relevanta för individer i omställning, exempelvis arbetslöshetsförsäkringen, olika former av vuxenutbildning, studiestöd etc.
Digitalisering präglar i hög grad vårt dagliga arbete därför är du digitalt och tekniskt mogen, och känner dig hemma med att både arbeta och tänka digitalt.

Då tjänsten omfattar resande i hela länet så är körkort ett krav samt tillgång till egen bil.
Du kommer att utgå från vårt kontor i Göteborg men vi värnar om flexibilitet i arbetslivet, därför finns möjlighet att delvis arbeta hemifrån.
information om ansökan, rekryteringsprocessen och kontaktpersonerNågot för dig? Då är du varmt välkommen att visa intresse för tjänsten. Vänligen observera att vi gör ett löpande urval i denna process, skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt givet det.Vår rekryteringsprocess består av ett par olika moment i form av intervjuer och bakgrundskontroller. En del kommunikation i processen kommer ske via mail, vi ber dig därför ha uppsikt på din inkorg efter att du skickat in din ansökan.
För frågor som rör tjänsten och dess innehåll är du varmt välkommen att vända dig till Anneli Giocondi, via: anneli.giocondi@randstadrisesmart.seVi ser mycket fram emot din ansökan!

Ansök nu

jobbcoach till randstad risesmart i göteborg

Jobbcoach/Utbildningscoach
Läs mer Dec 6
Vill du vara med och göra skillnad? Vi på Randstad RiseSmart brinner för att hjälpa människor att hitta ett jobb som de trivs med. Vi har en stark tilltro till människors förmåga att utvecklas och ta ansvar för sig själva och sin prestation och vi hjälper inte bara våra deltagare att söka nytt jobb och komma på intervjuer, vi hjälper dem många gånger att ta kontroll över sitt yrkesliv.
Vi erbjuder skräddarsydda program på olika nivåer för att skapa den personliga upplevelse den som förlorat sitt arbete många gånger behöver för att hitta ny drivkraft och inspiration, detta gör vi med en framgångsrik kombination av "mänsklig touch" och modern teknik.Nu söker vi en engagerad jobbcoach till vår verksamhet i Göteborg som kommer jobba med att matcha och stötta deltagare inom arbetsförmedlingens tjänst “Rusta och Matcha”. Här kommer du att jobba med allt från att kartlägga kompetens, motivation och drivkrafter, skriva CV och brev, till att sätta upp kortsiktiga och långsiktiga mål för hur individer skall nå en lösning som känns helt rätt för dem. Du kommer matcha deltagare från dag ett och jobba i ett utåtriktat sammanhang med nära kontakt och samarbete med bland annat lokala företagsnätverk och utbildningsanordnare.
varför ska du jobba hos oss?På Randstad vet vi att våra medarbetare är vår absolut största tillgång och i utbyte mot ditt engagemang och den tid du spenderar tillsammans med oss erbjuder vi bland annat ett attraktivt förmånspaket och möjlighet till ständig utveckling genom bland annat en mängd interna utbildningar och en stor intern arbetsmarknad. Du kommer att trivas hos oss om du gillar att arbeta på ett värderingsstyrt och marknadsledande företag med kompetenta och prestigelösa kollegor som alla brinner för att göra skillnad. På riktigt. För oss är det viktigt att påverka vårt samhälle positivt, därför engagerar vi oss i arbetsmarknadsfrågor, donerar till välgörande ändamål samt erbjuder volontärarbete på arbetstid.
vem är du och vad har du gjort innan?
Du har eftergymnasial utbildning inom något av följande områden; psykologi, beteendevetenskap, arbetsterapi, socionomutbildning, samhällsvetenskap, pedagogik, juridik, sociologi, statsvetenskap, arbetsliv, organisation och personalarbete, studie- och yrkesvägledning eller företagsekonomi och vi ser gärna att du är certifierad coach enligt ICF/ICF-standard.
Du har minst två års arbetslivserfarenhet inom något av följande yrken eller arbetsuppgifter: arbetsledning med personalansvar, omställningsarbete för arbetssökande, Studie- och yrkesvägledning, Handläggning i personalfrågor (ej enbart personaladministration), Arbete med arbetslivs- och arbetsmarknadsfrågor, Arbete med social- och gruppsykologi eller Karriärvägledning.
Tre års erfarenhet av jobbcoachning är mycket meriterande men inteobligatoriskt.
Då vi möter människor med olika bakgrund ser vi att du kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift. Det är starkt meriterande om du också är bekväm med att prata arabiska.

För att trivas och blomstra hos oss tror vi att du är en person som brinner för möten med människor från olika kulturer, branscher och yrken. Du är målinriktad, drivande och har ett positivt förhållningssätt i både med- och motgång. Du har god självkännedom, trygghet i dig själv och din kunskap (som du gärna delar med dig av) och ser möjligheter i alla situationer. Du har en stark tilltro till människors förmåga att utvecklas och ta ansvar för sig själva och sin prestation och du trivs med att tala inför grupper. Ödmjukhet, lyhördhet och mod är egenskaper som värderas högt. Vi tror också att du har väldigt god kännedom om den lokala arbetsmarknaden och du får gärna sitta på ett befintligt nätverk av arbetsgivarkontakter som dina deltagare kan dra nytta av.
placering och omfattningTjänsten omfattar ca 80%. Anställningen avser en tillsvidareanställning som kommer att inledas med en provanställning.Du kommer utgå från Randstads kontor i Göteborg men vi värnar om flexibilitet i arbetslivet, därför finns möjlighet att delvis arbeta hemifrån.
information om ansökan, rekryteringsprocessen och kontaktpersonerNågot för dig? Då är du varmt välkommen att visa intresse för tjänsten snarast. Notera att urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Vår rekryteringsprocess består av ett par olika moment i form av intervjuer och tester och vi genomför kontroll av straffrättsligt register på samtliga slutkandidater samt en utökad bakgrundskontroll. En del kommunikation i processen kommer ske via mail, vi ber dig därför ha uppsikt på din inkorg efter att du skickat in din ansökan.
För frågor som rör tjänsten och dess innehåll är du varmt välkommen att vända dig till Desirée Harknäsvia: desiree.harknas@randstadrisesmart.se
Vi ser mycket fram emot din ansökan!

Ansök nu

Lab Engineer

Civilingenjör, maskin
Läs mer Feb 6
Job description
Are you a dedicated network engineer with interest in Telecom? To strengthen our growing consultant team in Gothenburg, we are now looking for a network engineer to help our client migrating test lab equipment from Germany to a new environment here in Gothenburg.

Responsibilities
Participate in the migration of system test lab equipment from Germany to a new environment in Lindholmen
Troubleshoot hardware and network connections.
Install and configure equipment to meet project requirements.
Work remotely with the system testing team in Germany to ensure their needs and instructions are met. This means being their “extended arm” during testing activities that require high-touch operations in the lab.
Provide ongoing support during the relocation and implementation process
Traveling may be required


Qualifications
Experienced in similar technical roles, preferably involving telco hardware (servers, routers, switches) and IP network installations.
Relevant technical education in electronics, IT, or a similar field.
Excellent communication skills in English. Proficiency in German and Swedish is a strong advantage.
Strong teamwork skills and experience working closely with hardware and within teams.
Strong Linux skills
Telco hardware experience
Experience of defining network architecture
Fully onsite in Gothenburg.


About the company

Randstad
At Randstad, we see the possible in people. With business all over Sweden and in all areas of expertise, we help people find work that feels good, where they get the opportunity to develop and realize their true potential.

With close to 600 000 employees in 38 countries, Randstad is the global leader in the HR services industry. Our mission is to become the world’s most valued working life partner. By combining our passion for people with the power of today’s technology, we support people and organizations in realizing their true potential. We call it Human Forward.

Ansök nu

End-2-End Test Manager

Testledare/QA lead
Läs mer Jan 29
Job description
Are you a dedicated test engineer looking for new opportunities? For our consultant team we are now looking for a new star to join Randstad Digital in Gothenburg.


The clients team consist of testers, UX designer, scrum master, product owners and front-end developers. We are now looking for a new End-2End Test Manager and as such you will help to secure the deliveries for our client and other portals within their company. In your role as a test manager, you will have both a leading role as well as testing role which will be applicable in projects and changes. To improve the daily work, you will also play an important role in the continues improvement work. In the team they are responsible for two products and you would share your time between our two different domain teams.

Responsibilities
• Lead, develop and drive the test strategy & test plan within projects and maintenance cross functional.
• Initiate and follow-up fault reports including re-testing etc.
• Perform End-2-End tests for new features and changes in existing features
• Coordinate user acceptance tests

Qualifications
• Minimum 7 years of experience from End-2-End testing or similar
• Ability to lead yourself and others, take own initiatives and think outside the box
• Ability to establish and maintain good relations with customers and partners
• Excellent communication and presentation skills
• Good understanding on total offering impact versus test results
• Good domain knowledge of OEM connected service offering, telematics, transport industry and end-customer processes.
• Knowledge in embedded software development and back-office application development
• Good people skills and service minded attitude
• Complete proficiency in English is a requirement, preferably also Swedish.
Linux competence

About the company

Randstad
At Randstad, we see the possible in people. With business all over Sweden and in all areas of expertise, we help people find work that feels good, where they get the opportunity to develop and realize their true potential.
With close to 600 000 employees in 38 countries, Randstad is the global leader in the HR services industry. Our mission is to become the world’s most valued working life partner. By combining our passion for people with the power of today’s technology, we support people and organizations in realizing their true potential. We call it Human Forward.

Ansök nu

Logistikkoordinator

Logistikingenjör
Läs mer Jan 14
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta som konsult på spännande uppdrag och bidra till att optimera och utveckla logistiklösningar hos framstående företag? Vi söker nu erfarna logistikkonsulter som vill ta sig an nya utmaningar hos oss!


Randstad Professional är specialiserade inom kvalificerade yrkesroller och är en del av Randstad, en global ledare för talanger med visionen att vara världens mest rättvisa och specialiserade talangföretag. Med huvudkontor i Nederländerna verkar Randstad på 39 marknader och har cirka 40 000 medarbetare. Genom detta globala nätverk i kombination med en stark lokal förankring kan vi erbjuda ett stort utbud av varierande och utvecklande uppdrag och tjänster för dig som är akademiker eller specialist. Som en partner för talanger och genom vår utpräglade specialisering hjälper vi dig att att säkra rätt jobb, utveckla relevant kompetens och hitta tillhörighet i arbetslivet.

Ansvarsområden
Dina ansvarsområden som logistikkonsult kan variera beroende på kundens behov, men kan inkludera:
Planera, optimera och övervaka logistikflöden för att säkerställa kostnadseffektivitet och hög leveranssäkerhet.
Implementera och utveckla lagerstyrning, distributionssystem och transportprocesser.
Analysera logistikdata för att identifiera flaskhalsar och utveckla förbättringsstrategier.
Samordna med interna och externa intressenter för att säkerställa smidiga logistikprocesser.
Bidra till hållbara logistiklösningar som minskar miljöpåverkan.
Hantera och förbättra relationer med transport- och leverantörspartners.




Kvalifikationer
Du har några års erfarenhet inom logistik, supply chain eller relaterade områden.
Du har goda kunskaper inom lagerstyrning, transportplanering och distributionsflöden.
Du är analytisk, lösningsorienterad och van att driva projekt framåt.
Du trivs med konsultrollen och kan snabbt sätta dig in i nya miljöer och utmaningar.
Du kan arbeta som anställd konsult hos oss eller som underkonsult via egen firma.

Vi erbjuder
Spännande och varierande uppdrag hos ledande företag inom olika branscher.
Möjligheten att bidra till och påverka kundens framgångar genom dina insatser.
Flexibilitet – välj att arbeta som anställd konsult eller som underkonsult.
Ett starkt nätverk av engagerade kollegor och en stöttande arbetsmiljö.




Om företaget

Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ansök nu

Lab Engineer

Civilingenjör, el-tele
Läs mer Jan 27
Job description
Are you a dedicated network engineer with interest in Telecom? To strengthen our growing consultant team in Gothenburg, we are now looking for a network engineer to help our client migrating test lab equipment from Germany to a new environment here in Gothenburg.


 

Responsibilities
-Participate in the migration of system test lab equipment from Germany to a new environment in Lindholmen


-Troubleshoot hardware and network connections.


-Install and configure equipment to meet project requirements.


-Work remotely with the system testing team in Germany to ensure their needs and instructions are met. This means being their “extended arm” during testing activities that require high-touch operations in the lab.


-Provide ongoing support during the relocation and implementation process


-Traveling may be required

Qualifications
-Experienced in similar technical roles, preferably involving telco hardware (servers, routers, switches) and IP network installations.


-Relevant technical education in electronics, IT, or a similar field.


-Excellent communication skills in English. Proficiency in German and Swedish is a strong advantage.


-Strong teamwork skills and experience working closely with hardware and within teams.


-Fully onsite in Gothenburg.

About the company

Randstad
At Randstad, we see the possible in people. With business all over Sweden and in all areas of expertise, we help people find work that feels good, where they get the opportunity to develop and realize their true potential. With close to 600 000 employees in 38 countries, Randstad is the global leader in the HR services industry. Our mission is to become the world’s most valued working life partner. By combining our passion for people with the power of today’s technology, we support people and organizations in realizing their true potential. We call it Human Forward.

Ansök nu