Göteborg: Erbjudande till erfaren bilplåtslagare som vill leda team

Hitta ansökningsinfo om jobbet Erbjudande till erfaren bilplåtslagare som vill leda team i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-25 // Varaktighet: Heltid

Profil
Är du en erfaren bilplåtslagare med över fem års yrkeserfarenhet? Vi söker en driven individ med ledaregenskaper och ett utpräglat sinne för service, engagemang och precision. Hos vår kund, Werksta, värderas trivsel i teamet högt. Därför söker vi dig med utmärkta sociala färdigheter och en stark förmåga att samarbeta. Erfarenhet av datahantering och kunskap om tidsstämplingssystem är meriterande. B-körkort är ett krav för denna tjänst.
Dina Arbetsuppgifter:
Du kommer att leda vårt plåtteam genom att planera och samarbeta med skaderådgivare, lackerare och arbetsledning för att uppnå toppresultat och nå fastställda mål.
Du ska kunna följande:
Byta och rikta karossdetaljer
Svetsa, limma och nita
Demontera och montera
Utföra övrig administration

Werksta Erbjuder:
Werksta erbjuder dig en spännande och utmanande tjänst som kommer att använda all din expertis och främja din personliga utveckling. Werksta strävar efter att vara ledande inom ny kunskap och teknik, och du kommer att bli en del av ett team med mycket engagerade medarbetare.

I denna rekrytering samarbetar vi med Werksta. Detta är en rak rekrytering som innebär att du blir anställd direkt av kund. Adactopeople är ett auktoriserat rekryterings och bemanningsföretag. Passar beskrivningen in på dig tveka inte på att söka, vi ser fram emot din ansökan. För mer info om företaget kan du läsa mer om på vår hemsida: www.adactopeople.se

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Arbetsledare, lager

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Arbetsledare, lager.

Teamledare till vår kund i Göteborg | Heltid

Läs mer Maj 14
Är du på jakt efter ett heltidsjobb som ständigt bjuder på nya utmaningar och som dessutom kontinuerligt utmanar dina kunskaper? Just nu söker vi på Manpower en Teamledare till en terminal i Göteborg. Då kan det här vara din nästa utmaning! Välkommen med din ansökan till oss på Manpower!

Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och vår kund. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos kund.

Om jobbet som Teamledare

Som Teamledare kommer du att vid behov få arbeta med vanliga arbetsuppgifter som tillhör en terminalverksamhet och samtidigt leda en grupp, vi söker en person som har ett gott ledarskap som skapar bra relationer i arbetsgruppen och kan leda gruppen mot ett tydligt mål.

Arbetsuppgifter som kan förekomma:

* Ledning av arbetsgrupp
* Terminalarbete
* Truckkörning, främst skjutstativ eller motvikt
* Lastning och lossning av gods, en hel del arbete förekommer utomhus
* En del administrativa arbetsuppgifter.

En del arbete sker manuellt vilket kräver god fysik samt att man är bekväm att jobba med kroppen.

Arbetstiderna är förlagda på dagskift, mån-fre, 06:20-15:05

Övrigt

* Placeringsort: Göteborg
* Arbetstider: Dagskift
* Anställningsform: Heltid, 6 månaders visstidsanställning med god chans till förlängning

Är du vår nästa stjärna?

Den här tjänsten passar dig som har tidigare erfarenhet av en ledande roll och som trivs och har erfarenhet inom logistik. Det är också viktigt att du tar ansvar för ditt arbete. Det dagliga arbetet kräver att du är stresstålig, är självgående och har en genuin vilja att göra ett bra jobb!

Vi söker dig som

* Haft en ledande roll tidigare
* Har truckkort A1-A4 samt B1-B4
* Har god förståelse för svenska i tal och skrift
* Har god förståelse för engelska i tal och skrift
* Har Truckerfarenhet i arbete efter utförd truckutbildning, gärna av skjutstativ (B3) alternativt motvikt (B1)

Det är även meriterande om du har

* jobbat med liknande arbetsuppgifter tidigare
* har körkort och tillgång till bil

I enlighet med vår kunds krav så genomför vi i denna rekryteringsprocess en bakgrundkontroll i brotts- och belastningsregistret inför en eventuell anställning.

Erbjudande

Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor.

Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.

Om ambulerande-rollen

Som konsult hos oss får du möjligheten att möta nya utmaningar, skapa nya kontakter och bredda din erfarenhet genom att arbeta på olika spännande uppdrag hos våra kunder inom ett geografiskt område.

Sök tjänsten idag!

Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Cecilia Natvig, via mejl: cecilia.natvig@manpower.se. Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan omgående men notera att vi INTE tar emot ansökningar via mail.

Påminnelse inför ansökan

För att vi ska kunna granska din ansökan på bästa sätt ber vi dig att tydligt beskriva din tidigare arbetslivserfarenhet. Ange dina tidigare arbetsplatser, din titel och tidsperioden för varje arbete. Om du även har arbetat åt ett bemanningsföretag tidigare, vill vi gärna veta det också.

Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

Ansök nu

Arbetsledare Terminal till Schenker AB

Läs mer Maj 15
För DB Schenker är medarbetaren den viktigaste framgångsfaktorn. Hos oss bidrar du, tillsammans med 76,000 kollegor världen över, till en samhällsviktig funktion. DB Schenker Nordic erbjuder allt från landtransporter, internationella sjö- och flygfrakter samt konsulttjänster till lager- och logistiklösningar. DB Schenker är en viktig hörnsten i samhället och säkerställer tillgången på medicin, mat och andra varor.
Vi är ca 7000 medarbetare på ett 80-tal platser i Norden med ambitionen att erbjuda den bästa logistik- och transportservicen på marknaden. Kvalitet, effektivitet, enkelhet och miljöansvar skall genomsyra allt vi gör.
Play fair with people & planet är en av DB Schenkers grundläggande värderingar. Som företag innebär det att vi tar ett socialt ansvar för att förbättra vår värld för våra människor, våra kunder och kommande generationer.
Vi främjar en hälsosam arbetsplats där du får möjlighet att utvecklas, motiveras av bra ledare och bra kollegor samt bevara balansen mellan arbete och privatliv. Vi ser positivt på mångfald och har en stark teamkänsla och gemenskap.
DB Schenker Distrikt Göteborg söker en Arbetsledare som tillsammans med Efficiency Manager (som är den personen du rapporterar till) och verksamhetens medarbetare ska leda och utveckla vår terminalproduktion inom avdelningen Avgående Gods.
Vill du vara med i vårt fortsatta arbete – varmt välkommen att skicka in din ansökan!
Rollen som Arbetsledare på DB Schenker, distrikt Göteborg passar dig som drivs av att skapa bästa möjliga kvalitet och så hög produktivitet som möjligt med handlingskraft och gott ledarskap.
Arbetsuppgifterna är omväxlande med allt från vardagliga operativa uppgifter till mer strategiska frågor. Det är ett ansvarsfullt och stimulerande arbete där det finns möjlighet till personlig utveckling.
Du har i rollen löpande kontakt med flera andra funktioner inom Schenker och du driver utvecklingsarbetet inom ditt ansvarsområde tillsammans med Efficiency Manager.
Ditt Ansvar innebär bland annat:
Att leda och styra det dagliga arbetet (bl a dagliga möten enligt LEAN/100 principen)
Se till att arbetsmetoder, processer och rapporteringsrutiner följs
Uppföljning av uppställda mål och utfall samt åtgärda ev brister och avvikelser inom ditt område (eskalera till chef vid behov)
Se till att utveckla ett bra samarbete med andra avd och enheter
Säkerställa att vi har rätt kompetensnivå inom ditt ansvarsområde
Utvecklingssamtal med medarbetare samt hålla i informationsmöten för din grupp av medarbetare med jämna mellanrum
Se till att riktlinjer gällande SAM (Systematiskt arbetsmiljöarbete) efterlevs
Att utrustning sköts och underhålls enligt plan
Hantering av fastighets- och säkerhetskontrakt



Vi söker dig som har erfarenhet av arbetsledning och delar vår ambition att ha nöjda kunder och medarbetare.
Du trivs som ledare och vi vill att du fungerar som ett gott föredöme genom att vara lojal, rättvis och tar tag i de problem som uppstår.
Du är målinriktad och har lätt för att motivera och engagera både dig själv och andra.
Som person är du trygg och stabil.
Du har en förmåga att driva dig själv framåt och du är noggrann och trivs med en tydlig struktur.
Du är en god kommunikatör.
Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
Du har goda kunskaper i MS Office samt vana av att bedriva ditt arbete med hjälp av systemstöd.



Information och ansökan
Rollen är en heltidsanställning med tillträde enligt överenskommelse. Placeringsort är Bäckebol i Göteborg. För närvarande är arbetstiderna mån – fre 11:00 – 20:00.
Vid frågor är du välkommen att kontakta Emil Prasnicki, Efficiency Manager, emil.prasnicki@dbschenker.com
Ansökningar hanteras löpande, och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag (31/05 – 2025), så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt. Rekryteringsprocessen består bland annat av urval, intervju och referenstagning. Som en del av rekryteringsprocessen genomförs en bakgrundskontroll på aktuella slutkandidater.


Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Supply Chain Manager

Läs mer Mar 31
Från hjärtat av Göteborg erbjuder Svenska Mässan Gothia Towers allt från stora mässor och event till oförglömliga hotell- och restaurangupplevelser. Vår verksamhet innefattar många starka varumärken som tillsammans skapar en unik och attraktiv mötesplats där vi varje år välkomnar nästan två miljoner besökare. Som medarbetare hos oss jobbar du tillsammans med ett stort, engagerat och sammansvetsat gäng och är med och utvecklar vår verksamhet, både nu och för framtiden.



Vill du vara en nyckelperson i att skapa effektiva och kostnadseffektiva leveranskedjor? Svenska Mässan Gothia Towers söker en driven och organiserad Supply Chain Manager som kommer att ha ansvar för att säkerställa att våra leveranser sker snabbt, effektivt och med högsta kvalitet.

Om rollen

Som Supply Chain Manager kommer du att ha ett övergripande ansvar för planering, schemaläggning och koordinering av alla steg i leveranskedjan till vårt hotell och våra restauranger.  Du kommer vara chef över avdelningen Supply med idagsläget 12 medarbetare. Du rapporterar till Culinary Executive Chef Fredrik Andersson.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:Planering och Koordinering

- Ansvara för att planera och koordinera alla steg i leveranskedjan, inklusive hantering av vårt inköpssystem Fresh X, lagerhållning samt intern och extern distribution.

Inköp och Leverantörshantering

- Säkerställa att företaget har de rätta förutsättningarna i FreshX för sina råvaror och produkter. 

- Stödja vid diskussioner om priser och leveransvillkor.

- Bevaka klippköp och identifiera möjligheter för större volymköp som gynnar företaget.

Logistik och Transport

- Övervaka transporten av varor från leverantörer till lager och vidare till kunder.

- Hantera transportkostnader och effektivitet för att optimera leveranskedjan.

Lagerhantering

-  Säkerställa att rätt mängd varor finns i lager för att möta efterfrågan utan att skapa överlager eller brist.

Kostnadskontroll

- Arbeta för att hålla kostnaderna nere genom att hitta effektiva lösningar och undvika onödiga utgifter i varje steg av leveranskedjan.

Dataanalys och Rapportering

- Använda data för att analysera och förbättra processerna.

- Rapportera resultat och prestationer till ansvarig chef för kontinuerlig förbättring.

Vem är du?

Vi söker en person med relevant högskoleutbildning inom logistik, ekonomi eller liknande områden, som har minst tre års erfarenhet av att arbeta inom supply chain management eller relaterade områden. Vi ser att du har erfarenhet av att hantera inköp, leverantörshantering och lagerhantering, samt har god förmåga att arbeta med dataanalys och rapportering. Vidare krävs erfarenhet av att hantera logistik och transport, samt en förmåga att identifiera risker och utveckla strategier för att hantera dessa.

Vi erbjuder dig en möjlighet att bidra till en dynamisk arbetsmiljö där du får möjlighet att arbeta både strategiskt och operativt med logistik och försörjningskedjan. Vi söker en person som är självgående, ansvarstagande och trivs med att driva projekt framåt. Det är viktigt att du har en stark vilja att förbättra processer och effektivisera arbetet, samtidigt som du är en bra kommunikatör som kan samarbeta effektivt med både interna team och externa partners.

Är du dessutom strukturerad, analytisk och har en stark problemlösningsförmåga så har du hamnat rätt. Vi tror att du kommer att trivas i en miljö där du får möjlighet att utvecklas och göra skillnad genom att förbättra och optimera våra processer och arbetssätt.

Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav. Har du dessutom en bakgrund från hotell- och restaurangverksamhet, ses detta som meriterande.

Varför skall du välja oss?

Vi är ett stort och sammansvetsat team med positiva och sociala kollegor. Med mycket glädje, mod och engagemang jobbar vi tätt ihop för att ge den bästa helhetsupplevelsen till våra miljontals besökare. Varje dag. Året om. Det är roligt att gå till jobbet eftersom vi får bidra till att skapa den mest attraktiva mötesplatsen i Europa. I vår dynamiska verksamhet finns mycket erfarenhet och kunskap inom olika yrkesområden. Eftersom vi har så många olika verksamheter finns ett stort antal möjligheter som kan sträcka sig över en hel karriär. 

Information om tjänsten

Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100%. Provanställning sex månader tillämpas. Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta Culinary Executive Chef Fredrik Andersson, mailto:fredrik.andersson@gothiatowers.com

Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med att skicka in din ansökan. Startdatum 1 juni eller enligt överenskommelse. 

Varmt välkommen med din ansökan!



Bli en del av vår värld – det är här vi skapar upplevelser för livet. Läs mer om oss på www.svenskamassan.se och www.gothiatowers.com.

Inom Svenska Mässan Gothia Towers strävar vi efter en mångfald hos våra medarbetare och vi arbetar aktivt för att främja en inkluderande kultur. Våra kärnvärden - engagemang, samarbete och mod - är grunden för vår verksamhet och genomsyrar allt vi gör både internt och externt.

Ansök nu

Teamledare till vår kund i Göteborg | Heltid

Läs mer Mar 20
Är du på jakt efter ett heltidsjobb som ständigt bjuder på nya utmaningar och som dessutom kontinuerligt utmanar dina kunskaper? Just nu söker vi på Manpower en Teamledare till en terminal i Göteborg. Då kan det här vara din nästa utmaning! Välkommen med din ansökan till oss på Manpower!

Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och vår kund. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos kund.

Om jobbet som Teamledare

Som Teamledare kommer du att vid behov få arbeta med vanliga arbetsuppgifter som tillhör en terminalverksamhet och samtidigt leda en grupp, vi söker en person som har ett gott ledarskap som skapar bra relationer i arbetsgruppen och kan leda gruppen mot ett tydligt mål.

Arbetsuppgifter som kan förekomma:

* Ledning av arbetsgrupp
* Terminalarbete
* Truckkörning, främst skjutstativ eller motvikt
* Lastning och lossning av gods, en hel del arbete förekommer utomhus
* En del administrativa arbetsuppgifter.

En del arbete sker manuellt vilket kräver god fysik samt att man är bekväm att jobba med kroppen.

Arbetstiderna är förlagda på dagskift, mån-fre, 06:20-15:05

Övrigt

* Placeringsort: Göteborg
* Arbetstider: Dagskift
* Anställningsform: Heltid, 6 månaders visstidsanställning med god chans till förlängning

Är du vår nästa stjärna?

Den här tjänsten passar dig som har tidigare erfarenhet av en ledande roll och som trivs och har erfarenhet inom logistik. Det är också viktigt att du tar ansvar för ditt arbete. Det dagliga arbetet kräver att du är stresstålig, är självgående och har en genuin vilja att göra ett bra jobb!

Vi söker dig som

* Haft en ledande roll tidigare
* Har truckkort A1-A4 samt B1-B4
* Har god förståelse för svenska i tal och skrift
* Har god förståelse för engelska i tal och skrift
* Har Truckerfarenhet i arbete efter utförd truckutbildning, gärna av skjutstativ (B3) alternativt motvikt (B1)

Det är även meriterande om du har

* jobbat med liknande arbetsuppgifter tidigare
* har körkort och tillgång till bil

I enlighet med vår kunds krav så genomför vi i denna rekryteringsprocess en bakgrundkontroll i brotts- och belastningsregistret inför en eventuell anställning.

Erbjudande

Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor.

Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.

Om ambulerande-rollen

Som konsult hos oss får du möjligheten att möta nya utmaningar, skapa nya kontakter och bredda din erfarenhet genom att arbeta på olika spännande uppdrag hos våra kunder inom ett geografiskt område.

Sök tjänsten idag!

Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Cecilia Natvig, via mejl: cecilia.natvig@manpower.se. Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan omgående men notera att vi INTE tar emot ansökningar via mail.

Påminnelse inför ansökan

För att vi ska kunna granska din ansökan på bästa sätt ber vi dig att tydligt beskriva din tidigare arbetslivserfarenhet. Ange dina tidigare arbetsplatser, din titel och tidsperioden för varje arbete. Om du även har arbetat åt ett bemanningsföretag tidigare, vill vi gärna veta det också.

Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

Ansök nu

Arbetsledare/Teamleaders till kommande uppdrag!

Läs mer Mar 21
Arbetsuppgifter
Har du erfarenhet av logistik och vill ta nästa steg i karriären, eller har du redan lett ett team och söker en ny utmaning? I så fall har du kommit rätt! Vi söker engagerade och drivna arbetsledare och teamleaders för kommande uppdrag inom olika verksamheter.

I dessa roller handlar det om att säkerställa en smidig och effektiv daglig drift genom att leda och fördela arbetsuppgifter, följa upp mål och rutiner samt bidra till kontinuerliga förbättringar. Beroende på uppdrag kan arbetsmiljön variera, men gemensamt är behovet av en strukturerad och lösningsorienterad ledare som trivs i en dynamisk miljö.

Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta i operativa verksamheter och har förmågan att samarbeta effektivt med olika team och avdelningar.

Som person är du noggrann, strukturerad och duktig på att hantera flera uppgifter samtidigt. Du har ett naturligt ledarskap där du inspirerar och motiverar ditt team att nå uppsatta mål. Din kommunikativa och flexibla inställning gör att du snabbt anpassar dig till olika miljöer och skapar goda relationer.

Placeringsort: Göteborg med omnejd.
Omfattning: Heltid

Din profil
För att lyckas i rollen ser vi att du:

•Är noggrann och strukturerad med förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt.
•Har en naturlig fallenhet för ledarskap och kan engagera och inspirera ditt team.
•Är resultatorienterad och trivs med att arbeta i ett högt tempo.
•Är kommunikativ och flexibel med förmåga att bygga goda relationer och samarbeta med olika avdelningar.

Kravprofil:

•Innehar giltigt truckkort A-B.
•Har tidigare erfarenhet av att leda ett team inom lager eller logistik eller är redo att ta nästa steg i karriären.
•Besitter god lagervana och förståelse för logistikflöden.
•Är van att arbeta i olika system och har god datorvana.
•Behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från adacto people AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från adacto people AB .

Distributionschaufför CE – med släpvana & glimten i ögat!????

Distributionsförare
Läs mer Maj 16
Är du en fena på att manövrera bil och släp, har stenkoll på ADR och gillar att leverera med ett leende? Då är det dig vi söker!
Utgångspunkt: Göteborg Heltidstjänst (dagtid)– med omedelbar start
Om rollen:Du kör distribution med bil och släp och levererar gods till olika kunder inom regionen. Här krävs precision, punktlighet och ett gott kundbemötande – och att du gillar att ta ansvar och lösa vardagens små utmaningar längs vägen.
Du jobbar självständigt, men ingår i ett större team med hög arbetsmoral, mycket skratt och ett gemensamt mål: att få jobbet gjort – snyggt och smidigt.
Krav: CE-körkort
YKB
ADR
Erfarenhet av distribution med bil och släp
Vi erbjuder: Ett roligt och fritt jobb där du rör på dig hela dagen
Anställning hos ett stabilt bemanningsföretag med schyssta villkor
Stöttning och snabb återkoppling - vi svarar alltid!
En kund som uppskattar sitt chaufförs team och erbjuder bra arbetsmiljö



Redo att hoppa in i hytten? Skicka in din ansökan redan idag – vi intervjuar löpande och tillsätter så snart rätt person kliver fram.

Vi på adacto people är specialiserade på yrken inom transport och logistik sektorn. Genom oss kan du finna din rätta plats i logistikbranschen där vi rekryterar och anställer inom de flesta yrken.
Vi vill vara en personlig arbetsgivare där man trivs att arbeta. En personlig kontakt med alla anställda är ett måste hos oss. Alla skall bli sedda och hörda. Vi vill att all vår personal skall känna att de är speciella för oss !
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag läs mer på vår hemsida: www.adactopeople.se

Ansök nu

Kör CE? Då ska du köra med oss –bra lön & ett team som faktiskt bryr sig!????

Distributionsförare
Läs mer Maj 16
Vi vet hur det är. Du har lagt tid, kraft och erfarenhet på att bli en riktigt vass CE-chaufför och nu vill du ha ett jobb som matchar det. Där du får respekt, bra villkor och faktiskt trivs med kollegor och schema. Låter det som något för dig? Då har du kommit rätt.

Vi är Adacto People
Vi är inte bara ett bemanningsföretag - vi är ett riktigt bra team med runt 130 chaufförer som valt att stanna hos oss. Varför? För att vi bryr oss. Punkt. Vi matchar rätt personer med rätt körningar, lyssnar när något inte funkar och fixar det. Du är inte ett nummer här - du är en kollega. 

Vad är jobbet?
Just nu söker vi erfarna CE-chaufförer till leveranser av livsmedel med bil och släp.
Du kör som konsult via oss - men om allt klickar så finns goda chanser till anställning direkt hos kund. 

Utgångspunkt: Göteborg
Körningarna utgår ifrån Göteborg och du håller dig inom närområdet/regionalt beroende på kund. 

Vad vi erbjuder: 
Bra lön enligt kollektivavtal - självklart!
Stora möjligheter till fast jobb hos kund.
Dag och kvällsskift , både vardagar och helger - Du får vara med och påverka.
Personlig kontakt - du har alltid en kontaktperson hos oss som svarar direkt.
Trygg anställning med försäkringar, pension, sjuklön osv.

Vad du behöver ha:
CE-Körkort (med erfarenhet av bil och släp)
Giltigt YKB
Truckkort


Meriterande (men inget krav)
ADR-behörighet
Erfarenhet av tempererat gods

Låter det som något för dig?
Toppen! Sök direkt – det räcker med några rader om dig själv, CV är inte nödvändigt. Vi ringer upp och tar ett snack.
Tryck på “Ansök” – så hörs vi snart! 

Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag läs mer på vår hemsida: www.adactopeople.se

Ansök nu

Distributionschaufför CE – med släpvana & glimten i ögat!????

Distributionsförare
Läs mer Maj 16
Är du en fena på att manövrera bil och släp, har stenkoll på ADR och gillar att leverera med ett leende? Då är det dig vi söker!
Utgångspunkt: Göteborg Heltidstjänst (dagtid)– med omedelbar start
Om rollen:Du kör distribution med bil och släp och levererar gods till olika kunder inom regionen. Här krävs precision, punktlighet och ett gott kundbemötande – och att du gillar att ta ansvar och lösa vardagens små utmaningar längs vägen.
Du jobbar självständigt, men ingår i ett större team med hög arbetsmoral, mycket skratt och ett gemensamt mål: att få jobbet gjort – snyggt och smidigt.
Krav: CE-körkort
YKB
ADR
Erfarenhet av distribution med bil och släp
Vi erbjuder: Ett roligt och fritt jobb där du rör på dig hela dagen
Anställning hos ett stabilt bemanningsföretag med schyssta villkor
Stöttning och snabb återkoppling - vi svarar alltid!
En kund som uppskattar sitt chaufförs team och erbjuder bra arbetsmiljö



Redo att hoppa in i hytten? Skicka in din ansökan redan idag – vi intervjuar löpande och tillsätter så snart rätt person kliver fram.

Vi på adacto people är specialiserade på yrken inom transport och logistik sektorn. Genom oss kan du finna din rätta plats i logistikbranschen där vi rekryterar och anställer inom de flesta yrken.
Vi vill vara en personlig arbetsgivare där man trivs att arbeta. En personlig kontakt med alla anställda är ett måste hos oss. Alla skall bli sedda och hörda. Vi vill att all vår personal skall känna att de är speciella för oss !
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag läs mer på vår hemsida: www.adactopeople.se

Ansök nu

Distributionschaufför CE – med släpvana & glimten i ögat!????

Distributionsförare
Läs mer Maj 14
Är du en fena på att manövrera bil och släp, har stenkoll på ADR och gillar att leverera med ett leende? Då är det dig vi söker!
Utgångspunkt: Göteborg Heltidstjänst (dagtid)– med omedelbar start
Om rollen:Du kör distribution med bil och släp och levererar gods till olika kunder inom regionen. Här krävs precision, punktlighet och ett gott kundbemötande – och att du gillar att ta ansvar och lösa vardagens små utmaningar längs vägen.
Du jobbar självständigt, men ingår i ett större team med hög arbetsmoral, mycket skratt och ett gemensamt mål: att få jobbet gjort – snyggt och smidigt.
Krav: CE-körkort
YKB
ADR
Erfarenhet av distribution med bil och släp
Vi erbjuder: Ett roligt och fritt jobb där du rör på dig hela dagen
Anställning hos ett stabilt bemanningsföretag med schyssta villkor
Stöttning och snabb återkoppling - vi svarar alltid!
En kund som uppskattar sitt chaufförs team och erbjuder bra arbetsmiljö



Redo att hoppa in i hytten? Skicka in din ansökan redan idag – vi intervjuar löpande och tillsätter så snart rätt person kliver fram.

Vi på adacto people är specialiserade på yrken inom transport och logistik sektorn. Genom oss kan du finna din rätta plats i logistikbranschen där vi rekryterar och anställer inom de flesta yrken.
Vi vill vara en personlig arbetsgivare där man trivs att arbeta. En personlig kontakt med alla anställda är ett måste hos oss. Alla skall bli sedda och hörda. Vi vill att all vår personal skall känna att de är speciella för oss !
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag läs mer på vår hemsida: www.adactopeople.se

Ansök nu

Trivs du bäst bakom ratten och vid kranspakarna? Sök hit ????

Kranbilsförare
Läs mer Maj 14
Nu letar vi efter en kranbilschaufför som inte backar för utmaningar (men gärna backar med släp!). För vår kunds räkning söker vi dig som gillar att ta ansvar, gillar variation i jobbet och som tycker att 3 dagars ledighet varje vecka låter som en riktigt bra deal.
Vad innebär jobbet?Du kommer att köra bil med släp och hantera kran – så har du koll på spakarna och gillar att ratta runt, då kan det här vara helt rätt för dig!
Utgångspunkt: Göteborg Arbetstider: 4 dagar på, 3 dagar ledigt – yes, du läste rätt! Pass: 10 timmar/pass Tjänst: Heltid, tillsvidare Start: Omgående
Vi söker dig som: Har CE-Körkort och giltigt YKB
Har erfarenhet av att köra bil med släp och gärna även kranbil
Är självgående, ansvarsfull och gillar att vara på väg
Bor i eller nära Göteborg


Vad du får: Schyssta villkor enligt kollektivavtal
Frihet och variation - du jobbar långa pass men får tre hela dagar att njuta av ledigheten
Ett roligt uppdrag via ett engagerat bemanningsföretag
Möjlighet till utveckling och en trygg tillsvidareanställning
Ett upprad hos ett större,stabilt företag med god arbetsmiljö


Hur söker jag?Det är enkelt! Skicka in ditt CV redan idag – tjänsten kan tillsättas snabbt, så vänta inte. Är du rätt person för jobbet? Då ser vi fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Kör dragbil i Göteborg – vi söker proffs bakom ratten!????

Distributionsförare
Läs mer Maj 14
Är du en erfaren och säker CE-chaufför med ADR-behörighet? Trivs du bakom ratten och vill ha ett självständigt och varierande arbete på dagtid? Då kan detta vara jobbet för dig!Vi söker nu för kunds räkning en engagerad och pålitlig CE-chaufför som ska köra dragbil med containrar till och från Göteborgs hamnar. Tjänsten är på heltid och tillsvidare, med start enligt överenskommelse.

Om tjänsten Arbetsuppgifter: Containerdragningar till och från hamnar i Göteborg
Fordonskombination: Dragbil med trailer
Arbetstid: Dagtid, måndag–fredag
Omfattning: Heltid, tillsvidare
Start: Enligt överenskommelse
Placeringsort: Göteborg
Vi söker dig som har: CE-körkort
ADR – grundutbildning
Giltigt YKB
God lokalkännedom i Göteborg med omnejd
Ansvarskänsla och ett säkert körsätt
Förmåga att arbeta självständigt och effektivt


Vi erbjuder dig: En trygg anställning i ett väletablerat företag
Regelbundna arbetstider på dagtid
Trevliga kollegor och en god arbetsmiljö
Möjlighet till långsiktig utveckling


Rekrytering sker löpande så skicka din ansökan snarast!
Vi på adacto people är specialiserade på yrken inom transport och logistik sektorn. Genom oss kan du finna din rätta plats i logistikbranschen där vi rekryterar och anställer inom de flesta yrken.
Vi vill vara en personlig arbetsgivare där man trivs att arbeta. En personlig kontakt med alla anställda är ett måste hos oss. Alla skall bli sedda och hörda. Vi vill att all vår personal skall känna att de är speciella för oss !
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag läs mer på vår hemsida: www.adactopeople.se

Ansök nu