Göteborg: Är kundservice din styrka Vi behöver dig i vårt team

Hitta ansökningsinfo om jobbet Är kundservice din styrka Vi behöver dig i vårt team i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-31 // Varaktighet: Heltid

Vill du växa på en plats där kundservice och ansvarsfull hantering av resurser går hand i hand? Letar du efter en dynamisk arbetsplats där dina insatser verkligen gör skillnad för både kunder och miljön? Då kan detta vara din drömposition!
 
Vi söker en engagerad kundservicestjärna som vill vara en del av vår kunds kundtjänstteam. Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att inkludera:
• Att bemanna kundtjänsten genom att hantera inkommande samtal och mail.
• Att effektivt boka transporter och hantera kundens behov.
• Att administrera ordrar och ärenden i CRM-systemet.
• Att vara beredd att hjälpa till vid behov med backoffice-funktioner.
 
Vi letar efter dig som har en positiv attityd, starkt kundfokus och en passion för att göra skillnad. På denna snabbrörliga arbetsplats är det viktigt att du är flexibel och har förmågan att arbeta strukturerat för att möta kundernas behov på ett effektivt sätt.
 
För att lyckas i rollen behöver du ha: Erfarenhet från BackOffice
Erfarenhet från Fakturering och Faktureringssystem
Erfarenhet av kundtjänst, gärna inom transportbranschen.
Goda kunskaper i datoranvändning och erfarenhet av CRM-system.
Flytande svenska och engelska kunskaper, i tal och skrift.
Bra att veta!
Du kommer i utgångsläget bli anställd som Temp-Team konsult. Som en del av vårt team erbjuds du kollektivavtalsenliga villkor, friskvårdsbidrag och en engagerad konsultchef som finns där för dig. Heltid, måndag till fredag kl. 7-16. 
 
Ansök redan idag då urvalet sker löpande och vi kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. För eventuella frågor, tveka inte att kontakta vår rekryteringsansvariga Elnaz Memarian 0733983140 elm@temp-team.se
 
Vi ser fram emot att ta emot din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare.

Jobba med kundservice för PostNord i Göteborg

Läs mer Apr 25
Nytt
Är du lösningsorienterad, hjälpsam och tävlingsinriktad? Då kan ett jobb på PostNords kundservice vara något för dig! Här får du chansen att hjälpa inringande kunder att spåra paket och lösa problem.
Bli en del av ett stort och sammansvetsat team som tillsammans jobbar för att nå mål och tävla mot andra avdelningar. Kontoret som är helt nytt ligger med tillgång till bra kommunikationer vid Backaplan i Göteborg. PostNords kundservice har öppet måndag till fredag 8–20:15 och du blir schemalagd på heltid mellan dessa tider.
Vem är du? Du är engagerad och har hög arbetsmoral
Är social och vill arbeta med kundbemötande
Trivs med att arbeta i team
Har en fullständig gymnasieexamen
Vad får du? Fullt betald utbildning & stora utvecklingsmöjligheter
Bli en del av ett stort sammansvetsat team
Heltidsanställning måndag till fredag
Anställningen är hos Teleperformance

PostNord erbjuder kommunikations- och logistiklösningar till, från och inom Norden. Framåt väntar en spännande resa och vi hoppas att du vill vara med och stärka Postnords position inom e-handel och leverans – samt visa att de levererar service i världsklass. 
Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll.
Vi tillsätter med omgående start så tveka inte att inkomma med din ansökan!

Ansök nu

Vi söker kundservicemedarbetare till PostNord!

Läs mer Apr 23
Vi letar nu efter nya stjärnor som vill arbeta med kundservice för Postnord på vårat kontor, Teleperformance Göteborg (Backa). Detta är en heltidstjänst med startdatum: 2025-05-19.
Om tjänsten
Hos Postnord arbetar du med att hantera inkommande samtal där du analyserar problem och på ett snabbt, engagerat och pedagogiskt sätt löser kundernas ärenden. Ditt fokus kommer ligga på att besvara, och hjälpa Postnords kunder med deras frågor kring t.ex. spårning av paket, frågor om borttappade föremål, och allmänna frågor kring postutdelning. Genom jobbet får du bra möjligheter att utveckla dina förmågor inom kundbemötande, att kommunicera pedagogiskt och koncist, arbeta målinriktat och att ha ett bra samarbete med kollegor – perfekta erfarenheter att få med sig i ryggsäcken!
Öppettider:
Måndag-Fredag 08:00-18:15 (Under högtidsperioden kan ev. öppettiderna komma att justeras något, till exempel att de utökas till kl. 20).

Vi på Teleperformance erbjuder dig:
Betald utbildning
Lön och förmåner enligt kollektivavtal
Friskvårdsbidrag
En glad och energifylld arbetsplats
Goda utvecklingsmöjligheter inom karriären


Vi söker dig som
Har ett stort intresse för att hjälpa människor och underlätta deras vardag. För att trivas i rollen ser vi att du är serviceminded, professionell och noggrann. Du har förståelse och kan anpassa dig efter kundens behov samtidigt som du med säkerhet vägleder till en lösning. Du har även en god förmåga att ta ansvar och motiveras av samt är positivt inställd till att söka efter lösningar. Vi ser även att du trivs med ett stillasittande arbete i öppet kontorslandskap. 
För att trivas på Teleperformance
Du uppskattar att jobba på en energifylld arbetsplats och ser gärna problem som en spännande utmaning. Teleperformance är ett snabbt växande företag där individer som skapar resultat har goda möjligheter till avancemang både i Sverige och internationellt, du motiveras och värderar därför personlig utveckling.
VIKTIG INFORMATION
När du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en digital intervju med chat-roboten Hubert som tar ca 10-15 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun inom 48 timmar för att snabbt komma vidare i processen. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://my.hubert.ai/advice-before-hubert-interview/sv-se
Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet.
Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare.

Ansök nu

Jobba med kundservice för PostNord i Göteborg

Läs mer Apr 15
Är du lösningsorienterad, hjälpsam och tävlingsinriktad? Då kan ett jobb på PostNords kundservice vara något för dig! Här får du chansen att hjälpa inringande kunder att spåra paket och lösa problem.
Bli en del av ett stort och sammansvetsat team som tillsammans jobbar för att nå mål och tävla mot andra avdelningar. Kontoret som är helt nytt ligger med tillgång till bra kommunikationer vid Backaplan i Göteborg. PostNords kundservice har öppet måndag till fredag 8–20:15 och du blir schemalagd på heltid mellan dessa tider.
Vem är du? Du är engagerad och har hög arbetsmoral
Är social och vill arbeta med kundbemötande
Trivs med att arbeta i team
Har en fullständig gymnasieexamen
Vad får du? Fullt betald utbildning & stora utvecklingsmöjligheter
Bli en del av ett stort sammansvetsat team
Heltidsanställning måndag till fredag
Anställningen är hos Teleperformance

PostNord erbjuder kommunikations- och logistiklösningar till, från och inom Norden. Framåt väntar en spännande resa och vi hoppas att du vill vara med och stärka Postnords position inom e-handel och leverans – samt visa att de levererar service i världsklass. 
Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll.
Vi tillsätter med omgående start så tveka inte att inkomma med din ansökan!

Ansök nu

Vi söker kundservicemedarbetare till ett världsledande möbelföretag!

Läs mer Apr 14
Trivs du att arbeta inom servicebranschen och har en känsla för kundbemötande och problemlösning? Då är det dig vi söker!
Vi söker flera personer till tjänsten med startdatum 2025-05-05 till Teleperformance, Göteborg. 
Vad vi erbjuder dig:
Många interna utvecklingsmöjligheter
Personalaktiviteter, event och roliga tävlingar
En spännande och glädjefylld arbetsplats med fantastiska kollegor!
Friskvårdsbidrag, Edenred-kortet samt andra förmåner
Lön enligt kollektivavtal
Tjänsterna vi kan erbjuda ligger på 100%
Betald utbildning vid start av tjänsten


Om tjänsten:
Tjänsten är på heltid och du arbetar med att hantera inkommande samtal där du analyserar problem och på ett snabbt, engagerat och pedagogiskt sätt löser kundernas ärenden
Meriterande om du tidigare jobbat inom olika typer av programvara samt trivs med multitasking
Genom jobbet får du bra möjligheter att utveckla dina förmågor kring problemlösning, att kommunicera pedagogiskt och koncist, arbeta målinriktat och att ha ett bra samarbete med kollegor – perfekta erfarenheter att få med sig i ryggsäcken!
Du arbetar på vårat kontor i Göteborg
Öppettider:
Måndag-Fredag: 08:00-20:00
Lördag-Söndag: 9.30 - 18.00

Vi söker dig som:
Har gått ut gymnasiet med godkända betyg i samtliga kärnämnen
Du tar service på allvar, älskar att interagera med människor via telefon och mail och vill göra någon annans dag lite enklare!
Du har goda datorkunskaper
Du talar och skriver flytande i svenska samt engelska

Som person är du förmodligen lugn, mogen och har ett naturligt intresse av att hjälpa andra. Att överträffa våra kunders förväntningar är vårt mål varje dag och vi ser gärna att du brinner för att göra det lilla extra. Du uppskattar att jobba på en energifylld arbetsplats och ser gärna problem som en spännande utmaning. 
I rekryteringsprocessen genomför vi obligatoriska bakgrundskontroller på samtliga kandidater och gymnasiebetyg krävs. Det krävs även att du är flytande i svenska i både tal och skrift. Som en del av rekryteringsprocessen kommer du även att få genomföra olika typer av kompetenstester. Observera att vi rekryterar löpande och rekryteringsprocessen kan komma att avslutas innan slutdatum om alla tjänster hunnit bli tillsatta.
VIKTIG INFORMATION
När du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en digital intervju med chat-roboten Hubert som tar ca 10-15 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun inom 48 timmar för att snabbt komma vidare i processen. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://my.hubert.ai/advice-before-hubert-interview/sv-se
Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet.
Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare.

Ansök nu

Engagerat kundserviceproffs inom energibranschen

Läs mer Apr 9
Har du energibranschen i ryggsäcken och administrativa färdigheter, kundfokus och högt engagemang? Samtidigt som du vill vara en viktig funktion på ett kommersiellt företag som har hög tillväxttakt. Vi på Progressio letar för vår samarbetspartner Eneas Services AB efter en strukturerad och effektiv kollega som har administrativa färdigheter, ett öga för detaljer och gillar att utveckla processen. Är det du? Då ska du läsa vidare.
ROLLEN Arbetet inom kundservice är du säljavdelningens högra hand när det kommer till energibranschen. Du hjälper säljarna med avtalsgranskning och hantering av kundavtal, samt tar över den dagliga dialogen med leverantörer och företagskunder vi mail och telefon. Du är digitalt kunnig och har lätt att navigera i vårt backloggsystem. Samtidigt som du är van vid att säkerställa leverans på ett smidigt och enkelt sätt. Att hantera kunder och dess frågor gör du på ett professionellt och pålitligt sätt. Viktig aspekt är att ligga steget före och behålla nuvarande kunder där stor vikt ligger i winback & turns.
DET HÄR ÄR DU - Har en bakgrund inom energibranschen - Du har en stor drivkraft samt egen motivation - Du är proaktiv och lösningsorienterad - Du har en exceptionellt öga för kundservice - Du är flexibel mellan arbetsuppgifter och har god prioriteringsförmåga - Är en teamplayer VI ERBJUDER - En dynamisk arbetsmiljö med fantastiska kollegor - Möjlighet att växa och utvecklas inom företaget - Möjlighet till remotejobb - En arbetsplats där dina idéer och initiativ värdesätts OM ARBETSGIVAREN VENI Energy Group, Eneas’ moderbolag, grundades 1995 och har tagit positionen som Nordens ledande aktör inom samköps- och energitjänster. Vi skapar värde för över 50 000 företag och hanterar kraftinköp för 12 TWh per år. Koncernen består idag av över 500 anställda och har kontor i: Norge: Drammen och Trondheim. Sverige: Göteborg och Östersund. Finland: Hämeenlinna och Tampere. Tyskland: Biblis. Spanien: Malaga. VENI Energy Group är en koncern med fokus på hållbarhet, mångfald, god lönsamhet, snabb tillväxt och höga ambitioner för vidare utveckling. Vi arbetar genom våra kärnvärden: kundfokus, engagemang och pålitlighet. Eneas Services AB, en del av VENI Energy Group, har sitt kontor i Mölndal, Sverige. Här arbetar mer än 15 anställda med fokus på kunskapsdelning och trivsel. VID FRÅGOR KRING TJÄNSTEN Magnus Olsson magnus@progressioswe.se TJÄNSTEN 100% tillsvidare anställning med 6 månaders provanställning Lön efter överrenskommelse Övriga förmåner med friskvård, pension osv. Tillträde: 1 februari Lön 30-35 000 kr/månad

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Temp-Team Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Temp-Team Sverige AB .

LIA inom HR? Välkommen till vårt team!

HR-assistent
Läs mer Apr 23
Vill du få en flygande start inom HR och rekrytering? Vi söker dig som är nyfiken på HR och rekrytering och som vill testa vingarna i en roll där du får vara med på riktigt. Gillar du att snacka med folk, hitta guldkornen bland kandidater och har ett gott öga för matchning? Då kanske det är just dig vi letar efter! 
Om din LIA hos oss
Som LIA-praktikant hos oss får du följa med genom hela rekryteringsresan – från första kontakt med kund till anställning av kandidat. Vi lovar att det inte blir långtråkigt. Du kommer få testa på att:
Prospektering och införsäljning
Annonsskrivning och publicering
Urval, telefonintervjuer och kandidatbedömning
Kontakt med kunder och kandidater
Administration i rekryteringssystem
Möjlighet att delta i intervjuer och referenstagning

Vem är du?
Vi tror att du studerar personalvetenskap, beteendevetenskap, marknadsföring eller liknande, och söker praktik som en del av din utbildning. Du är nyfiken, initiativtagande och har ett stort intresse för människor och arbetsmarknadsfrågor. Meriterande är om du har tidigare erfarenhet av service, administration eller kommunikation.
Vi erbjuder:
En engagerande praktik i ett kompetent team
Möjlighet att testa dina idéer och ta ansvar
Praktisk erfarenhet som är värdefull inför framtida karriär
Stöttning och handledning under hela perioden
Härlig arbetsmiljö och gemenskap

Ansökan
Skicka din ansökan med CV och en kort presentation av dig själv. Har du frågor? Kontakta Elnaz Memarian eller Kristina Gelevska. 
Varmt välkommen med din ansökan! Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Vill du ha ett aktivt extrajobb? Bli chaufför hos oss!

Distributionsförare
Läs mer Apr 16
Letar du efter det ultimata extrajobbet? Gillar du att köra bil, träffa människor och arbeta fysiskt? Då kan detta vara jobbet för dig! Hr Björkmans Entrémattor letar just nu efter en flexibel och engagerad distributionschaufför till verksamheten i Göteborg. 

I rollen som distributionschaufför kommer du att ansvara för att leverera entrémattor av högsta kvalitet till kunder i Göteborgsområden. Dina ansvarsområden inkluderar: Hämta och leverera entrémattor hos kunder
Hantera lager
Vård och underhåll av distributionsbilen
Lasta av och lasta på bilen
Din profil:
Vi söker dig som är serviceinriktad, flexibel, självgående och trivs i kontakten med kunder och kollegor. Du kommer att ha daglig kundkontakt och en nära dialog med produktion, kundtjänst och informera om förändringar och avvikelser. För att du skall vara aktuell för rollen krävs: B-körkort (manuellt)
Annan huvudsaklig sysselsättning 50% eller studentintyg  
Goda kunskaper i svenska
God fysik då arbetet är fysiskt krävande
Bra att ha men inget krav: God lokalkännedom
Truckkort
Bra att veta:
Du kommer att anställas som Temp-Team konsult och omfattas av gällande kollektivavtal. Du kommer under låg säsong få cirka 1-2 arbetspass i veckan 
Vid högsäsong under sommarperioden kommer du få ca 3-4 arbetspass
Uppdraget är långvarigt och önskar en person som kan tänka sig arbeta extra under hela året och kommande år. 
Arbetstider: 7-16
 
Låter detta som ett jobb för dig?
Sök redan rollen som distributionschaufför redan idag. Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Har du frågor angående tjänsten 
kontakta rekryterande konsultchef Kristina Gelevska för mer information. Med hänvisning till GDPR tar vi inte emot ansökningar via e-mail.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Målare och blästrare sökes till Alucrom AB i Veddige

Rostskyddsmålare
Läs mer Apr 15
Vill du vara med och skydda framtidens broar, fordon och konstruktioner? Alucrom AB söker nu en erfaren målare/blästrare till fabriken i Veddige! Här får du arbeta med allt från små detaljer till stora stålkonstruktioner, i ett företag som är ledande inom rostskydd. 
Om rollen
Vi söker dig som vill ha en roll med varierade arbetsuppgifter i Alucroms organisation i Västsverige, där du arbetar inom både våra affärsområden fabrik och entreprenad. Denna roll erbjuder en dynamisk vardag och passar dig som är flexibel, villig att arbeta på olika orter samt öppen för resor i tjänsten. Du får även möjlighet till personlig och professionell utveckling. I denna roll blir du en viktig del av vårt teamet och kommer att arbeta med blästring och målning, med fokus på säkerhet, noggrannhet och kvalitet.
Har du profilen vi söker?
Har erfarenhet av arbete som målare eller blästrare – kanske från måleri, verkstad, industrilackering eller liknande.
Gärna har kunskap inom olika blästringstekniker och färglära.
Är van vid att arbeta självständigt men också trivs med att samarbeta i team.
Tar ansvar, är noggrann och ser till att slutföra det du påbörjat.
Du har erfarenhet av att bedriva underhåll på plats hos kund
Du talar svenska eller engelska

Du har en nyfiken inställning – du vill utvecklas, hitta förbättringar och bidra till att arbetet hela tiden blir bättre.
Meriterande
Utbildning till diplommålare
Truck- och traverskort
B-körkort

Därför ska du välja Alucrom
Hos Alucrom blir du en del av ett företag som tror på ständig utveckling, både professionellt och personligt. Vi är övertygade om att arbetsglädje och trivsel ger de bästa resultaten – därför satsar vi på god arbetsmiljö, trygghet och stark laganda.
Möjligheter till intern utveckling och specialisering
Sammanhållning, lojalitet och teamkänsla
Fokus på säkerhet och hållbarhet???????

Bra att veta!
Du kommer i utgångsläget bli anställd som Temp-Team konsult. Som en del av vårt team erbjuds du kollektivavtalsenliga villkor, friskvårdsbidrag och en engagerad konsultchef som finns där för dig. Uppdraget skall tillsättas omgående. Heltid - Måndag till Fredag kl. 7-16. 
 
Ansök redan idag då urvalet sker löpande och vi kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Med hänvisning till GDPR tar vi inte emot ansökningar via e-mail. För eventuella frågor, tveka inte att kontakta vår rekryteringsansvariga Elnaz Memarian elm@temp-team.se

Vi ser fram emot att ta emot din ansökan!

Ansök nu

CNC-svarvare till Härryda Mekaniska Verkstad

Svarvare
Läs mer Nov 18
Vill du jobba i en modern maskinpark tillsammans med trevliga och hjälpsamma kollegor? Söker du en arbetsgivare som erbjuder en trygg arbetsmiljö, månar om sina anställda och ger dig utrymme frihet att styra ditt arbete och växa i din roll? Då kan detta vara jobbet för dig! Vi rekryterar just nu en CNC-svarvare till Härryda Mekaniska Verkstad i Mölnlycke!

Sedan 1973 har Härryda Mekaniska Verkstad levererat produkter av högsta kvalitet och har idag runt ett 20-tal anställda.  Här möts du av en maskinpark med stor flexibilitet och stor blandning av såväl manuella som styrda maskiner, till stor del Heidenheinbaserade men även andra ISO-baserade maskiner. Som CNC-svarvare kommer du att ansvara för enstyckstillverkning av prototyp detaljer i svarvmaskinen. Arbetat omfattar hela processen, från ritning till färdig produkt.
 
Din profil
Vi letar efter dig som är självgående, kvalitetsmedveten, teamorienterad och som gärna bidrar till den goda stämningen på arbetsplatsen.
 
För att du skall vara aktuell för rollen som CNC-svarvare krävs: Minst 5 års erfarenhet som CNC-svarvare och korta serier
Goda programmeringskunskaper i Fanuc
Goda kunskaper i svenska i tal och skrift
Bra att veta!
Detta är en rekrytering där du anställs direkt av Härryda Mekaniska Verkstad. Omfattning: Heltid (7–16), övertid kan förekomma (Flex +/-1 timme)
Start: Omgående eller efter överenskommelse
Du erbjuds goda och avtalsenliga villkor.
 
Är du CNC-svarvaren vi söker?
Sök tjänsten redan idag! Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten redan innan sista ansökningsdag. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryterare Elnaz Memarian, 073-398 31 40. Med hänvisning till GDPR tar vi inte emot ansökningar via e-mail.

Varmt välkommen in med din ansökan!

Ansök nu

Mark-, Trädgårds- & Anläggningspersonal till ST Mark & Trädgård

Väg- och anläggningsarbetare
Läs mer Feb 3
Älskar du att skapa vackra utemiljöer? Häng med oss!

Vår kund ST Mark Trädgård är en passionerad entreprenör inom trädgård och anläggning som arbetar nära sina kunder. Ett familjeföretag som grundades 2012 och har stor erfarenhet av markarbeten och trädgårdsanläggning. Deras affärsidé handlar om att skapa totalförändringar i utemiljöer med fokus på kvalitet och hållbarhet. Deras kunder inkluderar offentlig sektor, fastighetsbolag, bostadsrättsföreningar, fastighetsägare och villaägare. ST Mark Trädgård erbjuder skräddarsydda lösningar för allt från anläggning och markplanering till skötsel och renovering av utomhusmiljöer.
Kunden söker nu engagerad och arbetsvillig Mark, Trädgård Anläggningspersonal till vårt team i Göteborg.
 
Dina huvudansvarsområden inkluderar:
Anläggning och stensättning av trädgårdar och markområden
Utförande av lättare rörarbeten och VA-rör
Deltagande i uppstartsmöten och planering av arbetsdagar
Arbete på plats i varierande projekt

Vi söker dig som:
Har minst 1 års erfarenhet inom bygg, mark eller trädgårdsarbete (nyutexaminerade välkomna)
Har god fysik och är arbetsvillig
Kommunicerar på svenska eller engelska
Har certifiering för ID06, Heta arbeten och Arbete på väg 1+2
Är punktlig och professionell

Arbetstid och villkor:
Plats: Utgångspunkt från Smedjegårdsängen 1, 423 59 Torslanda
Arbetstid: Måndag-torsdag 06:00-17:00 (40h/vecka, 1h rast)
Anställningsform: Bemanning
Omfattning: 100%

Utvecklingsmöjligheter
Hos ST Mark Trädgård finns det goda möjligheter att växa inom företaget. Duktiga medarbetare kan avancera till arbetsledare eller förman, och vi erbjuder upplärningsmöjligheter för rätt person.
 
Vad gör rollen attraktiv?
Du får arbeta i ett bra gäng i ett tillväxtföretag med potential att växa ytterligare. Tillsammans bidrar vi till att skapa vackra och funktionella utemiljöer.
 
Bra att veta!
Du kommer att bli anställd som Temp-Team konsult med goda möjligheter att gå över till en fast tjänst efter avtalad period. För rätt person kan detta även leda till en rekrytering. Som konsult erbjuds du avtalsenliga villkor och friskvårdsbidrag.
Vill du växa tillsammans med ST Mark Trädgård? Skicka in din ansökan redan idag. Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. För frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryterare Elnaz Memarian på elm@temp-team.se. Med hänvisning till GDPR tar vi inte emot ansökningar via e-mail.

Ansök nu

Administrativ lagermedarbetare till Smith & Nephew

Lagerarbetare
Läs mer Apr 1
Vill du bli en del av ett världsledande medicintekniskt företag och arbeta med spännande produkter inom lagerhantering? Trivs du som bäst när du får variera kundsupport, administration och hantering av produkter? Då kan detta vara precis det jobbet du letar efter. Just nu söker Smith Nephew en till administrativ lagermedarbetare för att hjälpa stötta dem på deras nya nordiska distributionscentret i Mölndal.

Smith Nephew är ett globalt medicintekniskt företag som specialiserar sig på avancerade tekniker och produkter inom områden som ortopedi, traumatologi, rekonstruktiv kirurgi och avancerade sårbehandlingar. Företaget grundades 1856 och har sedan dess varit en ledande aktör inom medicinteknikindustrin. Smith Nephew erbjuder ett brett utbud av produkter och tjänster som syftar till att förbättra patientvården och öka resultat inom medicinska ingrepp. Deras produkter inkluderar ortopediska implantat, traumatologiinstrument, bandage och förband för sårbehandling samt avancerade kirurgiska instrument. Din roll som administrativ lagermedarbetare kommer vara av stor betydelse för att säkerställa att sjukvården har tillgång till material i rätt tid.

Dina ansvarsområden:
Som administrativ lagermedarbetare hos Smith Nephew kommer du till helt nya fräscha lokaler och en arbetsplats med hjälpsamma kollegor. På lagret är det full fart och arbetet varvas bland annat med: Hantering av produkter - kontrollera innehållet
Plocka och packa beställningar
Registrera varor i systemet
Hantera och övervaka godsflödet i systemet
Uppdatera och hantera ärendenummer och andra detaljer i Excel-listor
Registrera samt frisläppa ordrar
Löpande inventering
Arbetet är en mix av “hands on” och administrativt arbete, vilket gör att du kommer att ha en varierande arbetsdag.

Nöjda kunder och leveranser i tid!
Som administrativ lagermedarbetare kommer du att fylla en viktig funktion för att sjukvården får det material dom behöver i rätt tid till rätt platts. Det är därför viktigt att du kan jobba med korta ledtider, hitta lösningar och alltid gör ditt yttersta för att det skall bli rätt. Du är duktig på att kommunicera med olika typ av människor på olika nivåer, har lätt för att lära nytt och är en social teamplayer.

Har du profilen vi söker? Tidigare erfarenhet av lagerarbete och administrativt arbete 
God datorvana, tidigare erfarenhet utav att ha jobbat i ett större affärssystem samt officepaketet
Noggrann och har ordningssinne 
Flytande svenska i tal och skrift. Goda kunskaper i Engelska i tal och skrift
Erfarenhet av SAP är meriterande eller annat affärsystem 

Bra att veta!
Du kommer i utgångsläget bli anställd som Temp-Team konsult. Som en del av vårt team erbjuds du kollektivavtalsenliga villkor, friskvårdsbidrag och en engagerad konsultchef som finns där för dig. Uppdraget börjar enligt överenskommelse och är tidsbegränsat till 1 november 2025 med möjlighet till förlängning.

Heltid, Måndag till Fredag - 08-16:30.

Låter detta som jobbet för dig?
Om du är noggrann, detaljorienterad, flexibel och vill vara en del av ett spännande medicintekniskt företag, tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Vi gör löpande urval så ansök snarast möjligt för att inte missa chansen att vara en del av Smith Nephew-teamet!
Med hänvisning till GDPR tar vi inte emot ansökningar via e-mail. Har du frågor? Kontakta vår rekryterande konsultchef, Kristina Gelevska på Temp-Team. Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu