Göteborg: Teamledare till ett av Sveriges ledande solcellsföretag

Hitta ansökningsinfo om jobbet Teamledare till ett av Sveriges ledande solcellsföretag i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-08-01 // Varaktighet: Heltid

Om oss1KOMMA5 satsar på energismarta lösningar såsom solceller, laddboxar och ellagring samt energistyrsystemet Heartbeat. Företaget grundades 2021 och har idag över 1200 anställda på över 55 olika platser i Norden, Europa och Australien. 1KOMMA5 siktar på att bli marknadsledande i Europa med en försäljning på över 100 miljarder SEK per år senast 2030.Tillsammans har vi redan installerat över 20 000 anläggningar i Norden.

Om rollenVi erbjuder en spännande möjlighet för dig som Teamleader till våra säljare ute på fält. Du kommer vara med och sälja samt ta hand om hela kundprocessen. En stor del av din roll kommer innefatta daglig coaching och utveckling av ditt team. Tillsammans med ditt team kommer du att åka ut till villaområden och knacka dörr i förhoppning om att hitta intresserade kunder, du bör därför vara resultatintresserad och engagerad samt van vid att arbeta mot kalla kunder.
Vi kommer ge dig:
Möjlighet att sälja våra innovativa produkter
Möjlighet att vara med och bygga vår säljorganisation
En fast lön och en attraktiv provisionsmodell
En utvecklande och utmanande arbetsplats med goda karriärmöjligheter
Kompentensutveckling inom försäljning
Utbildning av våra produkter och branschen
Friskvårdsbidrag och tjänstepension

Vi tror att du:
Har tidigare erfarenhet av försäljning- meriterande ifall det är på fält
Är driven och ser positivt på utmaningar
Har varit chef/teamleader/ledare tidigare eller har ledaregenskaper
Är flexibel och har möjlighet att arbeta kvällstid
Kan uttrycka dig i tal så väl som i skrift på både svenska och engelska
Har arbetat med CRM-system (meriterande)
Har b-körkort

START: Enligt överenskommelsePLATS: GöteborgOMFATTNING: 90% med möjlighet till kortare fredagarLÖN: Fast lön + provisionARBETSTIDER: Måndag-Torsdag kl.12-20, Fredag kl.12-16
1KOMMA5 strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. I vår personalsammansättning vill vi spegla samhället i övrigt och välkomnar både kvinnor och män i olika åldrar och med olika bakgrund till att bli vår kollega. För att säkerställa att våra medarbetares värdegrund stämmer överens med 1KOMMA5º tar vi en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Säljledare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Säljledare.

Säljledare Frys & Mjukt bröd till Maxi ICA Stormarknad Göteborg

Läs mer Mar 27
Vill du vara med på vår resa mot miljarden?
På Maxi ICA Stormarknad Göteborg strävar vi ständigt efter att bli bättre på det vi gör och nu satsar vi stort. Som en del av vår omorganisation söker vi en Säljledare Frys & Mjukt bröd som vill vara med och utveckla vår försäljning och kundupplevelse. Vår målsättning är tydlig – vi ska bli Göteborgs bästa arbetsgivare och nå en omsättning på en miljard kronor.
Vi brinner för att skapa en inspirerande butik där både kunder och medarbetare trivs. Därför söker vi dig som har ett skarpt öga för försäljning, butiksexponering och rutiner – och som motiveras av att leda andra i det dagliga arbetet.
 
Om rollenSom Säljledare Frys & Mjukt bröd har du en central roll i butikens dagliga drift och ansvarar för att säkerställa en säljfärdig avdelning med välfyllda frysar och en inspirerande exponering av mjukt bröd. Du arbetar strategiskt med varuexponering, säljplanering och uppföljning, samtidigt som du har nära dialog med leverantörer för att säkerställa ett attraktivt och konkurrenskraftigt sortiment.
 
Du driver förbättringar på din avdelning, säkerställer att rutiner följs och att vi alltid håller en hög standard i butiken. Genom att vara en god förebild och ett bollplank för dina kollegor bidrar du till en positiv arbetsmiljö och en stark teamkänsla.
 
Vi tror att du: • Har erfarenhet av handel, service eller dagligvarubranschen.
• Har ett genuint intresse för försäljning och kundservice.
• Är en teamleader som motiverar och engagerar dina kollegor.
• Är ansvarstagande, strukturerad och lösningsorienterad.
• Har god systemvana, gärna erfarenhet av Min Butik, Store Office, TIL-Tid, Autoorder och handdator.
 
Vi erbjuder: • En spännande roll i en av Sveriges största Maxi-butiker.
• Möjlighet att utvecklas som ledare och bidra till butikens framgång.
• En dynamisk arbetsmiljö där arbetsdagen präglas av glädje.
• Förmåner såsom friskvårdsbidrag, massage, personalrabatter och kollektivavtal.
 
VillkorAnställningsform: Tillsvidare, provanställning tillämpas
Omfattning: Heltid
Startdatum: Vecka 40 eller enligt överenskommelse
 
Intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. 
Välkommen med din ansökan!
 



Om företaget:

Maxi ICA Stormarknad består av två företag i nära samarbete. Maxi Livs som säljer dagligvaror och Maxi Special som säljer non-food och säsongsvaror. Vi agerar mot våra kunder som om vi är ett företag. Vi är också väldigt stolta över att ha flera bolag på plats i butiken. Apoteket Hjärtat, Sushi och Min Doktor Kliniken.
Den 10 november 1994 slog vi upp portarna och är idag en av Sveriges tio största dagligvarubutiker. Vi är ett familjeföretag och finns till för att inspirera och göra kundernas vardag både enklare och bättre. Hos oss hittar kunderna cirka 40 000 artiklar under ett och samma tak. Med en ny entré, parkeringsyta och onlinehandel (sedan 2019) står vi redo med vår fantastiska personalstyrka att bemöta och välkomna våra två miljoner besökare per år.

Vision
Vi förenklar vardagen.

Affärsidé
Maxi ICA Stormarknad Göteborg ska vara en av Europas bästa och mest rationella stormarknader, med fokus på kundvård, ordning & reda, medarbetare, sortiment och lönsamhet. Vi ska alltid uppträda på ett sätt som gör att kunden känner att vi är glada att man valt just oss. Hos oss ska man kunna hitta ”allt under ett tak” och få mer för pengarna.

Målgrupp
Maxis största målgrupp är barnfamiljen men vi är även närbutik för många äldre och 1-personshushåll i området, vilket är unikt för en stormarknad.

Värdegrund
Vi står för GLÄDJE i allt vi gör, arbetsglädje, mat – och serviceglädje.

Ansök nu

Säljledare E-handel till Maxi ICA Stormarknad Göteborg

Läs mer Mar 27
Vill du vara med på vår resa mot miljarden?På Maxi ICA Stormarknad Göteborg strävar vi ständigt efter att bli bättre på det vi gör och nu satsar vi stort. Som en del av vår omorganisation söker vi en Säljledare E-handel som vill vara med och utveckla vår e-handel och skapa den bästa möjliga kundupplevelsen. Vår målsättning är tydlig – vi ska bli Göteborgs bästa arbetsgivare och nå en omsättning på en miljard kronor.
 
Vår e-handel växer och vi vill säkerställa att varje beställning hanteras med noggrannhet, effektivitet och förstklassig service. Därför söker vi dig som motiveras av att tävla, leverera resultat och skapa en arbetsdag fylld av glädje och energi.
 
Om rollenSom Säljledare E-handel har du en central roll i att säkerställa ett smidigt flöde från plockning till utlämning av kundens beställning. Du arbetar nära avdelningens Försäljningschef för att planera och optimera arbetet, leda teamet och säkerställa att vi når våra mål. Rollen innebär att styra det dagliga arbetet i plock och utlämning, säkerställa effektiva processer och hålla en hög kvalitet i varje kasse. Du hanterar även enklare bemanningsfrågor vid behov och är en förebild genom ditt engagemang och din drivkraft.
 
Vi tror att du: • Är tävlingsinriktad och drivs av att uppnå och överträffa mål.
• Har tidigare erfarenhet av butiks- eller lagerarbete med fokus på plock och logistik.
• Är en teamleader som motiverar och engagerar dina kollegor.
• Är ansvarstagande, strukturerad och lösningsorienterad.
• Har god systemvana, gärna erfarenhet av Min Butik,Store Office, TIL-Tid, Autoorder och handdator.
• Är aktiv och har god fysik då arbetet är fysiskt krävande.
• Har förmågan att arbeta både effektivt och noggrant i ett högt tempo.
 
Vi erbjuder: • En spännande roll i en av Sveriges största Maxi-butiker.
• Möjlighet att utvecklas som ledare och bidra till butikens e-handelsutveckling.
• En dynamisk arbetsmiljö där arbetsdagen präglas utav glädje.
• Förmåner såsom friskvårdsbidrag, massage, personalrabatter och kollektivavtal.
 
VillkorAnställningsform: Tillsvidare, provanställning tillämpas
Omfattning: Heltid
Startdatum: Vecka 40 eller enligt överenskommelse
 
Intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. 
 
 
Välkommen med din ansökan!



Om företaget:

Maxi ICA Stormarknad består av två företag i nära samarbete. Maxi Livs som säljer dagligvaror och Maxi Special som säljer non-food och säsongsvaror. Vi agerar mot våra kunder som om vi är ett företag. Vi är också väldigt stolta över att ha flera bolag på plats i butiken. Apoteket Hjärtat, Sushi och Min Doktor Kliniken.
Den 10 november 1994 slog vi upp portarna och är idag en av Sveriges tio största dagligvarubutiker. Vi är ett familjeföretag och finns till för att inspirera och göra kundernas vardag både enklare och bättre. Hos oss hittar kunderna cirka 40 000 artiklar under ett och samma tak. Med en ny entré, parkeringsyta och onlinehandel (sedan 2019) står vi redo med vår fantastiska personalstyrka att bemöta och välkomna våra två miljoner besökare per år.

Vision
Vi förenklar vardagen.

Affärsidé
Maxi ICA Stormarknad Göteborg ska vara en av Europas bästa och mest rationella stormarknader, med fokus på kundvård, ordning & reda, medarbetare, sortiment och lönsamhet. Vi ska alltid uppträda på ett sätt som gör att kunden känner att vi är glada att man valt just oss. Hos oss ska man kunna hitta ”allt under ett tak” och få mer för pengarna.

Målgrupp
Maxis största målgrupp är barnfamiljen men vi är även närbutik för många äldre och 1-personshushåll i området, vilket är unikt för en stormarknad.

Värdegrund
Vi står för GLÄDJE i allt vi gör, arbetsglädje, mat – och serviceglädje.

Ansök nu

Säljledare Färskvaror till Maxi ICA Stormarknad Göteborg

Läs mer Mar 27
Vill du vara med på vår resa mot miljarden?
På Maxi ICA Stormarknad Göteborg strävar vi ständigt efter att bli bättre på det vi gör och nu satsar vi stort. Som en del av vår omorganisation söker vi en Säljledare Färskvaror som vill vara med och utveckla vår försäljning och kundupplevelse. Vår målsättning är tydlig – vi ska bli Göteborgs bästa arbetsgivare och nå en omsättning på en miljard kronor.
Vi brinner för att skapa en inspirerande butik där både kunder och medarbetare trivs. Därför söker vi dig som har ett skarpt öga för försäljning, butiksexponering och rutiner – och som motiveras av att leda andra i det dagliga arbetet.
 
Om rollenSom Säljledare Färskvaror är du en nyckelspelare i att driva försäljningen och skapa en inspirerande avdelning där kvalitet, färskhet och tillgänglighet står i fokus. Du ansvarar för att säkerställa att avdelningen alltid är inbjudande och välfylld samt att varorna hanteras enligt gällande riktlinjer för att minimera svinn och maximera lönsamhet.
 
Du arbetar aktivt med säljplanering och uppföljning, ser till att rutiner och processer följs och har nära kontakt med leverantörer för att säkerställa ett attraktivt sortiment. Genom att leda och motivera ditt team skapar du en arbetsmiljö där effektivitet och kundnöjdhet går hand i hand. Du är en förebild i butiken och inspirerar dina kollegor till att alltid leverera bästa möjliga service.
 
Vi tror att du: • Har erfarenhet av handel, service eller dagligvarubranschen.
• Har ett genuint intresse för försäljning och kundservice.
• Är en teamleader som motiverar och engagerar dina kollegor.
• Är ansvarstagande, strukturerad och lösningsorienterad.
• Har god systemvana, gärna erfarenhet av Min Butik, Store Office, TIL-Tid, Autoorder och handdator.
 
Vi erbjuder: • En spännande roll i en av Sveriges största Maxi-butiker.
• Möjlighet att utvecklas som ledare och bidra till butikens framgång.
• En dynamisk arbetsmiljö där arbetsdagen präglas av glädje.
• Förmåner såsom friskvårdsbidrag, massage, personalrabatter och kollektivavtal.

VillkorAnställningsform: Tillsvidare, provanställning tillämpas
Omfattning: Heltid
Startdatum: Vecka 40 eller enligt överenskommelse
 
Intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. 
Välkommen med din ansökan!
 


Om företaget:

Maxi ICA Stormarknad består av två företag i nära samarbete. Maxi Livs som säljer dagligvaror och Maxi Special som säljer non-food och säsongsvaror. Vi agerar mot våra kunder som om vi är ett företag. Vi är också väldigt stolta över att ha flera bolag på plats i butiken. Apoteket Hjärtat, Sushi och Min Doktor Kliniken.
Den 10 november 1994 slog vi upp portarna och är idag en av Sveriges tio största dagligvarubutiker. Vi är ett familjeföretag och finns till för att inspirera och göra kundernas vardag både enklare och bättre. Hos oss hittar kunderna cirka 40 000 artiklar under ett och samma tak. Med en ny entré, parkeringsyta och onlinehandel (sedan 2019) står vi redo med vår fantastiska personalstyrka att bemöta och välkomna våra två miljoner besökare per år.

Vision
Vi förenklar vardagen.

Affärsidé
Maxi ICA Stormarknad Göteborg ska vara en av Europas bästa och mest rationella stormarknader, med fokus på kundvård, ordning & reda, medarbetare, sortiment och lönsamhet. Vi ska alltid uppträda på ett sätt som gör att kunden känner att vi är glada att man valt just oss. Hos oss ska man kunna hitta ”allt under ett tak” och få mer för pengarna.

Målgrupp
Maxis största målgrupp är barnfamiljen men vi är även närbutik för många äldre och 1-personshushåll i området, vilket är unikt för en stormarknad.

Värdegrund
Vi står för GLÄDJE i allt vi gör, arbetsglädje, mat – och serviceglädje.

Ansök nu

Säljcoach till Åhléns region Syd

Läs mer Okt 9
Åhléns är Sveriges ledande varuhuskedja som med ett folkkärt varumärke även i framtiden vill spela en viktig roll i våra stadskärnor. Vi ska vara stadens hjärta och en självklar samlingsplats för våra gäster. Vi är i en förändringsfas och söker nu en Säljcoach till region Syd med möjlighet att göra skillnad! Vi har utvecklat en helt ny shoppingsupplevelse som innebär ett tydligare servicekoncept med utbildning och coachning för alla våra säljare. För att vi ska kunna ge våra gäster personlig service och skapa Sveriges bästa kundupplevelse kommer du som Säljcoach att spela en central roll under förändringsresan genom att öka våra säljresultat och säkerställa en positiv kundupplevelse i våra varuhus.

Vi erbjuder dig
I rollen som Säljcoach ansvarar du för att tillsammans med teamet leda, coacha och utveckla våra medarbetare för att skapa goda förutsättningar till en positiv kundupplevelse.

Exempel på arbetsuppgifter:


- Coacha och utveckla säljare, säljledare, avdelnings- och varuhuschefer för att säkerställa att de når sina individuella och gemensamma mål

- Genomföra träningar och workshops både digitalt och fysiskt för att förbättra försäljningstekniker, produktkännedom och kundservicefärdigheter

- Se till att medarbetare utvecklas genom kontinuerlig feedback för att optimera deras förmåga att erbjuda en personlig och engagerande kundupplevelse

- Samarbeta med regionschefer och varuhuschefer för att utveckla och implementera försäljningsstrategier och servicekoncept i våra varuhus

- Följa upp försäljningsresultat och analysera nyckeltal för att identifiera förbättringsområden och vidta åtgärder samt sätta handlingsplaner

Du blir en del av ett team om 4 personer bestående av andra säljcoacher och säljcoachchef. Detta är ett nytt team hos oss med möjligheter att kunna påverka arbetssättet framåt. I övrigt kommer du bland annat att arbeta nära säljare, säljledare, varuhuschefer och visual merchandisers.
Vi letar efter
För att trivas i rollen som Säljcoach ser vi att du har tidigare erfarenhet av försäljning och ledarskap där du har coachat andra medarbetare för att nå gemensamma mål. Du har på så sätt god förståelse för personlig försäljning, gärna inom detaljhandeln. Då du hos oss blir en del av ett bolag i förändring krävs att du är flexibel och har en förmåga att ta initiativ samt kan prioritera dina arbetsuppgifter. Du är resultatinriktad och har en förmåga att analysera försäljningsdata. Vidare ser vi att du är bra på att kommunicera och drivs av att inspirera och motivera dina kollegor.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, med inledande 6 månaders provanställning. Du utgår från Göteborg eller Malmö och resor inom södra Sverige är vanligt förekommande.

Urval och intervjuer kan komma att ske löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag!

På Åhéns blir du en del av ett passionerat team som drivs av affärsmannaskap och entreprenörskap. Vi ger dig förtroende och möjligheten att växa i en utvecklande miljö. Med det hälsar vi dig välkommen till Åhléns!

Familjeföretaget Åhléns grundades 1899 i Insjön och är idag ett av Sveriges starkaste varumärken, med 47 varuhus i Sverige och e-handel via åhlens.se. Åhléns är den naturliga mötesplatsen, som ger kunden mervärde och inspirerar till nya upptäckter och möten samt erbjuder en engagerande mix av kvalitetsvarumärken inom kläder, inredning, barnartiklar och skönhet. Åhléns omsätter 4,7 miljarder och varje år tar våra ca 3 000 skickliga medarbetare emot 60 miljoner besökare. Åhléns Outlet och Designtorget är dotterbolag.

www.ahlens.se

Ansök nu

Creditsafe söker en teamledare till vårt SME-team!

Läs mer Okt 10
Är du en person som brinner för teamwork och älskar försäljning? Du är den som sprider energi till dina kollegor och samtidigt strukturerar upp bakom kulisserna. Du är helt enkelt en person som gillar ett omväxlande och utmanande jobb, men viktigast av allt - du drivs av att se dina kollegor utvecklas och nå nya mål!
Vad blir din roll?Till vårt kontor i centrala Göteborg söker vi dig som ska leda vårt största säljteam. Teamet ansvarar för våra befintliga kunder inomSME-segmentet.Vi ser att du har god erfarenhet av försäljning och någon form av coachning och/eller ledarskap. Har du dessutom jobbat i vår bransch inom kredit- och affärsinformation är det meriterande. Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift är ett krav. Dina arbetsuppgifter innebär bland annat att:
Leda och coacha CRT (Customer Relation Team)
Genomföra regelbundna 1-2-1-avstämningar
Utforma strategier för hur vi skall uppnå de mål och resultat som är satta för avdelningens verksamhet med stöd av närmsta chef
Analysera försäljning, statistik och säljsiffror samt lägga fram förslag till förändringar, förbättringar och övriga åtgärder
Ansvara för att genomföra säljtävlingar och andra motivationshöjande åtgärder
Delta och vara en nyckelspelare i SME Management
Ansvara för rekrytering till CRT med stöd av HR och närmsta chef

Vem är du och vilka egenskaper har en person som passar in på ovanstående? Vi kan dra alla fina ord såsom positiv, energisk och påhittig. Men det viktigaste för oss är att du gillar försäljning och framförallt har förmågan att få ihop ett team. Den som vet, den vet!
Om ossVi skulle kunna skryta om träning på arbetstid, kortare arbetsdagar under sommaren, fina kontorslokaler i Gårda, episka kickoffer och roliga personalaktiviteter… Men det vi är allra mest stolta över hos oss på Creditsafe är vår personal! Engagerade medarbetare som gör att ingen dag blir den andra lik. Vi är otroligt stolta över energin och gemenskapen som finns bland våra kollegor - det är något att skryta om! Övrig informationArbetet är på heltid Efter upplärning finns möjlighet att jobba både från kontoret och hemifrån Tillträde enligt överenskommelse Fast månadslön + provisionLär känna oss lite bättre! Gå in och följ oss på Instagram @creditsafers eller Creditsafe i Sverige på Facebook!Eftersom intervjuer sker löpande hoppas vi att du skickar in din ansökan så snart som möjligt!

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Neway i Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Neway i Sverige AB .

Fältsäljare till ett av Sveriges ledande solcellsföretag

Fältsäljare/Utesäljare
Läs mer Aug 1
Om oss 1KOMMA5 satsar på energismarta lösningar såsom solceller, laddboxar och ellagring samt energistyrsystemet Heartbeat. Företaget grundades 2021 och har idag över 1200 anställda på över 55 olika platser i Norden, Europa och Australien. 1KOMMA5 siktar på att bli marknadsledande i Europa med en försäljning på över 100 miljarder SEK per år senast 2030.Tillsammans har vi redan installerat över 20 000 anläggningar i Norden.

Om rollenVi erbjuder en spännande möjlighet för dig som säljare att ta hand om hela säljprocessen, från prospektering till avtal. Du kommer att vara en värdefull del av ett dynamiskt team, där det är av yttersta vikt att du trivs med att arbeta i ett snabbrörligt tempo. Tillsammans med ditt team kommer du att åka ut till villaområden och knacka dörr i förhoppning om att hitta intresserade kunder, du bör därför vara resultatintresserad och engagerad samt van vid att arbeta mot kalla kunder.
Vi kommer ge dig:
Möjlighet att sälja våra innovativa produkter
En fast lön och en attraktiv provisionsmodell
En utvecklande och utmanande arbetsplats med goda karriärmöjligheter
Kompentensutveckling inom försäljning
Utbildning av våra produkter och branschen
Friskvårdsbidrag och tjänstepension

Vi tror att du:
Har tidigare erfarenhet av försäljning
Är en driven vinnarskalle och ser lösningar istället för problem
Är flexibel och har möjlighet att arbeta kvällstid
Du kan uttrycka dig i tal så väl som i skrift på både svenska och engelska
Arbetat med CRM-system (meriterande)
Har b-körkort (meriterande)

START: Enligt överenskommelsePLATS: StockholmOMFATTNING: 90% med möjlighet till kortare fredagarLÖN: Fast lön + provisionARBETSTIDER: Måndag-torsdag kl.12-20, fredag kl.12-16
1KOMMA5 strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. I vår personalsammansättning vill vi spegla samhället i övrigt och välkomnar både kvinnor och män i olika åldrar och med olika bakgrund till att bli vår kollega. För att säkerställa att våra medarbetares värdegrund stämmer överens med 1KOMMA5º tar vi en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen.

Ansök nu

Fältsäljare till ett av Sveriges ledande solcellsföretag

Fältsäljare/Utesäljare
Läs mer Aug 15
Om oss 1KOMMA5 satsar på energismarta lösningar såsom solceller, laddboxar och ellagring samt energistyrsystemet Heartbeat. Företaget grundades 2021 och har idag över 1200 anställda på över 55 olika platser i Norden, Europa och Australien. 1KOMMA5 siktar på att bli marknadsledande i Europa med en försäljning på över 100 miljarder SEK per år senast 2030.Tillsammans har vi redan installerat över 20 000 anläggningar i Norden.

Om rollenVi erbjuder en spännande möjlighet för dig som säljare att ta hand om hela säljprocessen, från prospektering till avtal. Du kommer att vara en värdefull del av ett dynamiskt team, där det är av yttersta vikt att du trivs med att arbeta i ett snabbrörligt tempo. Tillsammans med ditt team kommer du att åka ut till villaområden och knacka dörr i förhoppning om att hitta intresserade kunder, du bör därför vara resultatintresserad och engagerad samt van vid att arbeta mot kalla kunder.
Vi kommer ge dig:
Möjlighet att sälja våra innovativa produkter
En fast lön och en attraktiv provisionsmodell
En utvecklande och utmanande arbetsplats med goda karriärmöjligheter
Kompentensutveckling inom försäljning
Utbildning av våra produkter och branschen
Friskvårdsbidrag och tjänstepension

Vi tror att du:
Har tidigare erfarenhet av försäljning
Är en driven vinnarskalle och ser lösningar istället för problem
Är flexibel och har möjlighet att arbeta kvällstid
Du kan uttrycka dig i tal så väl som i skrift på både svenska och engelska
Arbetat med CRM-system (meriterande)
Har b-körkort (meriterande)

START: Enligt överenskommelsePLATS: StockholmOMFATTNING: 90% med möjlighet till kortare fredagarLÖN: Fast lön + provisionARBETSTIDER: Måndag-torsdag kl.12-20, fredag kl.12-16
1KOMMA5 strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. I vår personalsammansättning vill vi spegla samhället i övrigt och välkomnar både kvinnor och män i olika åldrar och med olika bakgrund till att bli vår kollega. För att säkerställa att våra medarbetares värdegrund stämmer överens med 1KOMMA5º tar vi en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen.

Ansök nu

Teamleader inom cleantech till 1komma5°

Säljledare
Läs mer Jun 6
Om oss1KOMMA5 satsar på energismarta lösningar såsom solceller, laddboxar och ellagring samt energistyrsystemet Heartbeat. Företaget grundades 2021 och har idag över 1200 anställda på över 55 olika platser i Norden, Europa och Australien. 1KOMMA5 siktar på att bli marknadsledande i Europa med en försäljning på över 100 miljarder SEK per år senast 2030.Tillsammans har vi redan installerat över 20 000 anläggningar i Norden.

Om rollenVi erbjuder en spännande möjlighet för dig som Teamleader till våra säljare ute på fält. Du kommer vara med och sälja samt ta hand om hela kundprocessen. En stor del av din roll kommer innefatta daglig coaching och utveckling av ditt team. Tillsammans med ditt team kommer du att åka ut till villaområden och knacka dörr i förhoppning om att hitta intresserade kunder, du bör därför vara resultatintresserad och engagerad samt van vid att arbeta mot kalla kunder.
Vi kommer ge dig:
Möjlighet att sälja våra innovativa produkter
Möjlighet att vara med och bygga vår säljorganisation
En fast lön och en attraktiv provisionsmodell
En utvecklande och utmanande arbetsplats med goda karriärmöjligheter
Kompentensutveckling inom försäljning
Utbildning av våra produkter och branschen
Friskvårdsbidrag och tjänstepension

Vi tror att du:
Har tidigare erfarenhet av försäljning- meriterande ifall det är på fält
Är driven och ser positivt på utmaningar
Har varit chef/teamleader/ledare tidigare eller har ledaregenskaper
Är flexibel och har möjlighet att arbeta kvällstid
Kan uttrycka dig i tal så väl som i skrift på både svenska och engelska
Har arbetat med CRM-system (meriterande)
Har b-körkort

START: Enligt överenskommelsePLATS: GöteborgOMFATTNING: 90% med möjlighet till kortare fredagarLÖN: Fast lön + provisionARBETSTIDER: Måndag-Torsdag kl.12-20, Fredag kl.12-16
1KOMMA5 strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. I vår personalsammansättning vill vi spegla samhället i övrigt och välkomnar både kvinnor och män i olika åldrar och med olika bakgrund till att bli vår kollega. För att säkerställa att våra medarbetares värdegrund stämmer överens med 1KOMMA5º tar vi en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen.

Ansök nu