Göteborg: Rangeringspersonal med CE-kort till Dagab - Hisings Backa

Hitta ansökningsinfo om jobbet Rangeringspersonal med CE-kort till Dagab - Hisings Backa i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-08-01 // Varaktighet: Heltid

Vill du ha ett jobb där man blir en del av ett team och där det finns möjlighet för utveckling? Då kan det vara dig vi letar efter! Just nu söker vi på Storesupport byJob&Talent; rangeringspersonal med CE-kort till Dagab i Hisings Backa. Vi söker framför allt dig som är ansvarsfull och handlingskraftig i din yrkesroll. Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag!
Arbetsuppgifter
Som rangeringspersonal på Dagab kommer dina främsta arbetsuppgifter vara:
Lasta och lossa lastbilarna och släp.
Truckkörning då man kör ut både pallar och burar.
Backamed lastbil ochsläp

Tjänsten utgår från Dagabs lager i Hisings Backa
I denna tjänst ingår inte distributions- eller långkörning.
Arbetstider
Arbetet är främst förlagt från måndag-fredag, menarbete under helg kan också förekomma. Det finns tre olika skift:
Kväll:
13.15 - 22.00
15.00 - 01.00

Natt:
Vecka 1:Måndag - Fredag (20.15 - 05.00)
Vecka 2:Tisdag - Fredag (22.15 - 05.00)

Arbete inleds med två veckors betald utbildning.

Start sker enligt överenskommelse. Du kommer under dina första 6 månader ha en visstidsanställning hos Storesupport by Job&Talent;. Tanken är sedan att du går över till Dagab för en tillsvidareanställning direkt hos dem.
Krav CE-körkort
Giltigt YKB (Yrkesförarkompetens)
Giltigt Digitalt förarkort

Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Meriterande Truckkort
Intyg för ADR 1.3
Intyg för bakgavellyft
Erfarenhet av truckkörning
Erfarenhet av arbete som CE-chaufför/liknande roll
Erfarenhet av backning med släp

Personliga egenskaper
I det här uppdraget är det viktigt att dina arbetsuppgifter blir ordentligt utförda och att du vill utvecklas och komma framåt.
Vidare är det viktigt att du har ett stort engagemang och att du tar egna initiativ.
Då arbetet kan vara fysiskt krävande är det ett plus om du har god fysik så att du kan arbeta ergonomiskt korrekt.
Vikt läggs även vid övriga personliga egenskaper
Förmåner Tillgång till gym på arbetsplatsen
Personalbutik
Personal aktiviteter
Personalrestaurang
Vi erbjuder våra medarbetare flexibel löneutbetalning genom Cappy. En frivillig förmån som ger dig möjligheten att när som helst mellan ordinarie lönedagar själv göra uttag från din intjänade lön.
Processen
Vi intervjuar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt!Varmt välkommen!
Om Dagab
Dagab är en del av Axfood, Sveriges näst största aktör inom dagligvaruhandeln med varumärken som Willys, Hemköp, Tempo, Axfood Snabbgross, och Middagsfrid. Dagab ansvarar för att Axfood sortiment, inköp och logistik ska fungera optimalt och har en nyckelroll i Axfoods arbete med att ständigt effektivisera varuflödet
Om Storesupport by Job&Talent;
Storesupport är en del av Job&Talent;, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent; erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Distributionsförare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Distributionsförare.

Distributionschaufförer sökes!

Läs mer Jun 17
Vi på adacto people har i dagsläget omkring 130 lastbilschaufförer anställda hos oss. Våra förare väljer att stanna hos oss då vi ger dem ett personligt bemötande och personligt engagemang.
Vi matchar våra medarbetare mot kunder där de vill arbeta och vi samarbetar med de flesta typer utav åkerier.
Just nu söker vi distributionschaufförer till våra kunder i Göteborg! Du kommer att jobba med distribution av styckegods och utgå från våra kunder på hisingen. 
Du kommer att vara anställd hos oss på adacto people och arbeta hos våra kunder som konsult. Om allt fungerar bra och man själv vill det finns det mycket stora chanser till vidare anställning direkt hos våra kunder. Vi har självklart kollektivavtal med en avtalsenlig lön.
Krav för tjänsten:
- Giltigt YKB
- C eller CE behörighet
- Truckkort
Meriterande:
- ADR
 
 Rekrytering sker löpande så skicka din ansökan snarast!
 
Vi på adacto people är specialiserade på yrken inom transport och logistik sektorn. Genom oss kan du finna din rätta plats i logistikbranschen där vi rekryterar och anställer inom de flesta yrken.
Vi vill vara en personlig arbetsgivare där man trivs att arbeta. En personlig kontakt med alla anställda är ett måste hos oss. Alla skall bli sedda och hörda. Vi vill att all vår personal skall känna att de är speciella för oss !
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag läs mer på vår hemsida: www.adactopeople.se

Ansök nu

Budbilschaufför till kyltransporter i Göteborg

Läs mer Apr 15
Vi söker dig som vill mer än bara köra bil – vi söker ett proffs.
SMT Logistics AB växer tillsammans med en av Sveriges ledande aktörer inom logistik och söker därför ansvarsfulla och erfarna budbilschaufförer till vår kyltransportverksamhet i Göteborg. Vi letar efter dig som sätter kvalitet, noggrannhet och service i första rummet – varje dag, varje leverans.
Dina arbetsuppgifter:
Leverans av temperaturkänsliga varor till privatpersoner, butiker och ombud.
Daglig hantering av mobiltelefon, scanningsrutiner och dokumentation.
Lastning, lossning och ansvar för godsets skick.
Kundkontakt och leverans med hög servicegrad.

Vem är du?
Du är en engagerad och ansvarsfull person som trivs med att arbeta självständigt och i team. För att lyckas i rollen är du:
Självgående och flexibel med en lösningsorienterad inställning.
Serviceinriktad med förmågan att skapa positiva kundmöten.
I god fysisk form och redo för ett aktivt jobb.
Ordningsam, noggrann och skicklig på att planera.

Krav:
Minst 1 års dokumenterad erfarenhet av hemleveranser, bud- eller distributionskörning. Du är van att arbeta strukturerat och självständigt.
Giltigt B-körkort och mycket god körvana i stadstrafik, på landsvägar och motorvägar. Du navigerar smidigt även under tidspress.
Goda kunskaper i svenska – både i tal och skrift. Kommunikation med kunder och kollegor är en central del av jobbet.
Fysisk uthållighet och vana vid ett aktivt arbete. Du har inga problem att bära paket, matkassar och annat gods uppför trappor när det behövs.
Trygg med teknik. Du arbetar bekvämt med appar och digitala verktyg för att hantera rutter, aviseringar och leveransbekräftelser.

Meriterande:
God lokalkännedom om Göteborg och övriga delar av Västra Götalands län.
Erfarenhet av temperaturkänsliga transporter och arbete under tidspress.
Förmåga att leverera enligt tidsplan med hög kundnöjdhet.

Vi erbjuder:
En trygg anställning i ett företag med engagerade och trevliga kollegor.
Introduktion och stöd för att du snabbt ska komma in i arbetet.
Arbetstider är främst dagtid, måndag till fredag, med möjlighet till helgarbete vid behov.
Konkurrenskraftig ersättning enligt branschpraxis
Utvecklingsmöjligheter med vidareutbildning för uppdrag hos större aktörer.

Ansökan:
Redo att bli en del av vårt team? Skicka in din ansökan med CV och personligt brev redan idag till kontakt@smtlogistics.se och hjälp oss leverera service i världsklass!
Vid frågor om tjänsten är du också välkommen att kontakta oss.
Urval och intervjuer sker löpande, och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Ansök nu

Budbilschaufför till kyltransporter i Göteborg

Läs mer Apr 14
Vi söker dig som vill mer än bara köra bil – vi söker ett proffs.
SMT Logistics AB växer tillsammans med en av Sveriges ledande aktörer inom logistik och söker därför ansvarsfulla och erfarna budbilschaufförer till vår kyltransportverksamhet i Göteborg. Vi letar efter dig som sätter kvalitet, noggrannhet och service i första rummet – varje dag, varje leverans.
Dina arbetsuppgifter:
Leverans av temperaturkänsliga varor till privatpersoner, butiker och ombud.
Daglig hantering av mobiltelefon, scanningsrutiner och dokumentation.
Lastning, lossning och ansvar för godsets skick.
Kundkontakt och leverans med hög servicegrad.

Vem är du?
Du är en engagerad och ansvarsfull person som trivs med att arbeta självständigt och i team. För att lyckas i rollen är du:
Självgående och flexibel med en lösningsorienterad inställning.
Serviceinriktad med förmågan att skapa positiva kundmöten.
I god fysisk form och redo för ett aktivt jobb.
Ordningsam, noggrann och skicklig på att planera.

Krav:
Minst 1 års dokumenterad erfarenhet av hemleveranser, bud- eller distributionskörning. Du är van att arbeta strukturerat och självständigt.
Giltigt B-körkort och mycket god körvana i stadstrafik, på landsvägar och motorvägar. Du navigerar smidigt även under tidspress.
Goda kunskaper i svenska – både i tal och skrift. Kommunikation med kunder och kollegor är en central del av jobbet.
Fysisk uthållighet och vana vid ett aktivt arbete. Du har inga problem att bära paket, matkassar och annat gods uppför trappor när det behövs.
Trygg med teknik. Du arbetar bekvämt med appar och digitala verktyg för att hantera rutter, aviseringar och leveransbekräftelser.

Meriterande:
God lokalkännedom om Göteborg och övriga delar av Västra Götalands län.
Erfarenhet av temperaturkänsliga transporter och arbete under tidspress.
Förmåga att leverera enligt tidsplan med hög kundnöjdhet.

Vi erbjuder:
En trygg anställning i ett företag med engagerade och trevliga kollegor.
Introduktion och stöd för att du snabbt ska komma in i arbetet.
Arbetstider är främst dagtid, måndag till fredag, med möjlighet till helgarbete vid behov.
Konkurrenskraftig ersättning enligt branschpraxis
Utvecklingsmöjligheter med vidareutbildning för uppdrag hos större aktörer.

Ansökan:
Redo att bli en del av vårt team? Skicka in din ansökan med CV och personligt brev redan idag till kontakt@smtlogistics.se och hjälp oss leverera service i världsklass!
Vid frågor om tjänsten är du också välkommen att kontakta oss.
Urval och intervjuer sker löpande, och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Ansök nu

C-chaufför för leverans av livsmedel

Läs mer Jun 13
Just nu söker vi efter C-chaufförer till våra kunder i Göteborg som arbetar med att köra ut livsmedel till restauranger! Bra för dig som är morgonpigg och föredrar att sluta tidigt då man oftast börjar runt 04 och slutar vid 13. OB ges fram till 07.
Du kommer att vara anställd hos oss på adacto people och arbeta hos våra kunder som konsult. Om allt fungerar bra och man själv vill det finns det mycket stora chanser till vidare anställning direkt hos våra kunder. Vi har självklart kollektivavtal med en avtalsenlig lön.
Krav för tjänsten:
- Giltigt YKB
- C eller CE behörighet
- Truckkort
Meriterande:
- ADR

Rekrytering sker löpande så skicka din ansökan snarast!

Vi på adacto people är specialiserade på yrken inom transport och logistik sektorn. Genom oss kan du finna din rätta plats i logistikbranschen där vi rekryterar och anställer inom de flesta yrken.
Vi vill vara en personlig arbetsgivare där man trivs att arbeta. En personlig kontakt med alla anställda är ett måste hos oss. Alla skall bli sedda och hörda. Vi vill att all vår personal skall känna att de är speciella för oss !
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag läs mer på vår hemsida: www.adactopeople.se

Ansök nu

Kör dragbil i Göteborg – vi söker proffs bakom ratten!????

Läs mer Jun 4
Är du en erfaren och säker CE-chaufför med ADR-behörighet? Trivs du bakom ratten och vill ha ett självständigt och varierande arbete på dagtid? Då kan detta vara jobbet för dig!Vi söker nu för kunds räkning en engagerad och pålitlig CE-chaufför som ska köra dragbil med containrar till och från Göteborgs hamnar. Tjänsten är på heltid och tillsvidare, med start enligt överenskommelse.

Om tjänsten Arbetsuppgifter: Containerdragningar till och från hamnar i Göteborg
Fordonskombination: Dragbil med trailer
Arbetstid: Dagtid, måndag–fredag
Omfattning: Heltid, tillsvidare
Start: Enligt överenskommelse
Placeringsort: Göteborg
Vi söker dig som har: CE-körkort
ADR – grundutbildning
Giltigt YKB
God lokalkännedom i Göteborg med omnejd
Ansvarskänsla och ett säkert körsätt
Förmåga att arbeta självständigt och effektivt


Vi erbjuder dig: En trygg anställning i ett väletablerat företag
Regelbundna arbetstider på dagtid
Trevliga kollegor och en god arbetsmiljö
Möjlighet till långsiktig utveckling


Rekrytering sker löpande så skicka din ansökan snarast!
Vi på adacto people är specialiserade på yrken inom transport och logistik sektorn. Genom oss kan du finna din rätta plats i logistikbranschen där vi rekryterar och anställer inom de flesta yrken.
Vi vill vara en personlig arbetsgivare där man trivs att arbeta. En personlig kontakt med alla anställda är ett måste hos oss. Alla skall bli sedda och hörda. Vi vill att all vår personal skall känna att de är speciella för oss !
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag läs mer på vår hemsida: www.adactopeople.se

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Svenska Storesupport Bemanning AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Svenska Storesupport Bemanning AB .

CRM-koordinator Blomsterlandet

Marknadskoordinator
Läs mer Maj 20
Om tjänsten CRM-koordinator Blomsterlandet söker en nyfiken och strukturerad CRM-koordinator som vill växa med oss! Hos oss får du chansen att kombinera kundinsikter och data med kreativ kommunikation – allt för att skapa meningsfulla relationer med våra trädgårdsälskande kunder. I denna roll är du en nyckelperson i vårt lojalitetsteam och arbetar dagligen med att planera, skapa, genomföra och följa upp CRM-aktiviteter. Du arbetar nära marknad, e-handel, IT och externa byråer. Tjänsten är på heltid och du kommer utgå från vårt huvudkontor i Mölnlycke, där möjlighet till distansarbete finns. Dina ansvarsområden är bland annat:
Skapa och koordinera nyhetsbrev, SMS och kampanjer i vår CRM-plattform
Segmentera kundgrupper och bygga automatiserade kundresor
Analysera kunddata, kampanjer och konvertering för att förbättra upplevelsen
Vara kravställare och kontaktpunkt internt och extern inom CRM-området
Säkerställa att kommunikation speglar Blomsterlandets tonalitet och värderingar
Vara en förebild och ambassadör för Blomsterlandets värderingar: Engagerade, Kunniga, Affärsmässiga och Nyskapande.

Vem är du? Du är en organiserad och nyfiken person som trivs i gränslandet mellan kommunikation och kreativitet. Du har en god förståelse för hur relevant kommunikation bygger starka kundrelationer, och du brinner för att skapa upplevelser som känns personliga och värdefulla.
Du gillar att ta ansvar och driva projekt framåt – samtidigt som du gärna samarbetar med andra för att nå bästa resultat. Du har öga för detaljer, gillar siffror och har samtidigt känsla för tonalitet och varumärkesanpassad kommunikation.
Vi ser gärna att du har vana av att:
att arbeta med CRM-verktyg
att skapa och skicka nyhetsbrev, SMS och kampanjer segmentering och målgruppsanpassad kommunikation
att tolka kunddata och dra insikter som förbättrar kundresan
marketing automation och uppsättning av kundflöden
samarbete med interna och externa team




Ansök nu och bli en del av vårt team!
Är du redo att ta nästa steg i din karriär och göra skillnad i ett företag som blomstrar? Rekrytering sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt dock senast den 2024-06-15.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Våra rötter Blomsterlandet startades 1986. Vi kombinerar det stora kedjeföretagets styrka med den lokala butikens personliga engagemang. Blomsterlandet erbjuder växter för hem och trädgård samt interiörprodukter och trädgårdstillbehör.Vår verksamhet har omkring 900 medarbetare och omsätter cirka 1,9 miljarder kronor. Blomsterlandet drivs av S-Invest Trading AB och ägs av Stena Adactum, vilka tillhör Stena-Sfären. Väx med oss! På Blomsterlandet får du vara en del av ett växande och passionerat team som har ett stort engagemang för allt som har med trädgård och växtliv att göra. Vi erbjuder en arbetsmiljö där kreativitet, samarbete och innovation står i centrum, och där varje medarbetare spelar en avgörande roll för vår framgång. Du kommer att ha stora möjligheter att påverka och du kommer att fa en spännande, strategisk och utvecklande roll hos oss.

Ansök nu

Fazer söker säljare till Göteborg

Account manager
Läs mer Maj 9
Skapa ögonblick som gör skillnad. Vi söker en driven och serviceinriktad säljare till vårt team på Fazer Sweden!
Som säljare hos oss arbetar du med en portfölj av framgångsrika varumärken så som Dumle, Geisha, Karl Fazer, Ögon, Tutti Frutti, Aito, Froosh och Frebaco. I rollen som säljare ansvarar du för att introducera och sälja in produkter till kunderna inom dagligvaruhandeln och hjälper till med synliga exponeringslösningar och kampanjer. Tillsammans med butikerna lägger du upp kortsiktiga och långsiktiga mål gällande lönsamhet och sortiment samt ansvarar för att löpande bygga och vårda relationerna med dina kunder.
Du utgår från hemmet och besöker dagligen butiker och presenterar våra produkter med ansvarsområde för distrikt Göteborg med omnejd med tillträde omgående.
Tjänsten är en tillsvidareanställning (inleds med provanställning) på heltid med arbetstid förlagd dagtid, måndag till fredag.
Varför ska du välja Fazer?
Det börjar med människor. Du kommer att arbeta i en stimulerande och välkomnande miljö, omgiven av kollegor som inspirerar dig till att göra ditt bästa. Som säljare för Fazer Sweden får du möjlighet till utvecklings- och karriärmöjligheter inom företaget samt förmånen att arbeta med några av branschens starkaste varumärken.
Vad bidrar du med till teamet?
Du har tidigare erfarenhet från dagligvaruhandeln och utbildning på lägst gymnasienivå. Vi söker dig som är driven och brinner för att skapa goda resultat och leverera efter uppsatta mål. Du har ett intresse för ekonomi och tidigare erfarenhet av att arbeta med butiksmarginaler och prissättning. För att vara lämplig i rollen som säljare hos oss har du goda Office-kunskaper samt innehar B-körkort. Du ska även vara flytande i svenska i både tal och skrift.
Som person är du utåtriktad, social och positiv med ett intresse för kundrelationer och service. Vi söker dig som är strukturerad och självgående med en positiv inställning till utveckling och förändring. För att trivas i rollen som säljare tror vi att du är redo för en utmaning inom en varugrupp där flera andra starka aktörer konkurrerar och du är motiverad för att lyfta våra varumärken på marknaden.
Redo för ett välsmakande jobb? Ansök nu. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas eftersom så skicka därför in din ansökan redan idag. Du blir anställd av Fazer som i denna rekrytering samarbetar vi med Storesupport och Jakob Hemvik som är ansvarig rekryterare.

Med fokus på matupplevelser gör Fazer det möjligt att njuta av dagens bästa stunder. Vår mission, Mat med mening, bygger på vårt unika 130-åriga arv, djupa konsumentinsikter och innovationer för att skapa hållbara matlösningar för framtiden. Med våra cirka 5 000 engagerade medarbetare fokuserar vi på konsumentprodukter, vår direkt till konsument-riktade verksamhet i Nordeuropa och export till ytterligare cirka 40 olika länder. Vår verksamhet följer Fazers uppförandekod som baserar sig på koncernens värderingar och FN-initiativet Global Compact. Fazer-koncernens omsättning 2022 uppgick till 1,1 miljarder euro.
Northern Magic. Made Real.

Ansök nu

Extrajobb i butik - Göteborg

Butikssäljare, dagligvaror/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Apr 2
Om tjänsten
Din roll på Storesupport by Job&Talent; kommer vara ambulerande butikskonsult i området Göteborg med omnejd. Du kommer vara på plats i våra kunders livsmedelsbutiker där vi behövs som mest.
Arbetet innebär främst kassa och varuplock men vi arbetar på samtliga avdelningar med butikens alla arbetsuppgifter, vilket ger dig möjlighet till att utveckla din kompetens och bredda din erfarenhet.
Personliga egenskaperVi söker dig som:
Är serviceinriktad, positiv och effektiv i ditt arbete.
Har lätt för att anpassa dig till nya arbetsmiljöer och trivs i en dynamisk roll.
Förstår vikten av kundbemötande och ser till att varje kund får en positiv upplevelse i butiken.
Har erfarenhet av arbete i butik, såsom plockarbete och kassaarbete på ICA, Coop, Willys eller inom dagligvaruhandeln i stort.

Trivs du med att arbeta flexibelt och varierat? Som ambulerande butikskonsult får du möjlighet att anpassa arbetstiderna efter ditt schema – perfekt för dig som studerar eller har en annan huvudsaklig sysselsättning!
Anställningsform
Som extraanställd hos oss lägger du själv in din tillgänglighet. Du ska ha möjlighet att jobba 2-3 dagar i veckan utspritt på vardagar och helger, både dag- och kvällstid. Ditt schema kommer att bestå av såväl inplanerade som akuta arbetspass.
Krav För att anställas och vara anställd i denna tjänst krävs det att du studerar eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%.
Du måste ha fyllt 18 år för att kunna anställas i denna tjänst.
Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med tjänsten.
Meriterande Körkort och bil.
Om Storesupport by Job&Talent;
Storesupport är en del av Job&Talent;, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent; erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor.
AnsökanVi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan.
Är du intresserad?Bli en del av vårt team och sök tjänsten redan idag. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!
Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Hör isåfall av dig till ansvarig rekryterare.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Foodmark söker en driven och engagerad säljare - Göteborg/Bohuslän med o...

Utesäljare
Läs mer Jul 1
Brinner du för försäljning och inspireras av bra kundsamarbeten? Är du dessutom affärsmässig, strukturerad och målmedveten i ditt arbete?
Då kan det vara dig vi söker som säljare till affärsområdet dagligvaruhandeln och som vill vara med att driva försäljningsutvecklingen i linje med vårt syfte att sprida vår passion för mat och människor för att göra Sverige lite godare.
Om tjänsten
Huvuduppdraget i denna tjänst är att utifrån våra strategiska mål, driva och utveckla försäljningen inom ditt distrikt. I din roll verkar du för att, i dialog med kund, utveckla och optimera butikernas försäljning samt skapa gemensam tillväxt inom kategorin. Detta innebär bl.a. ansvar för att sälja in och följa upp nyheter, arbeta med olika former av kampanjer, rådgivning kring kategorin samt säkerställa att våra starka varumärken har bra tillgänglighet och synlighet i butikerna.
För att lyckas i tjänsten krävs det att du brinner för försäljning och har hög social kompetens. Du har lätt för att skapa förtroende och goda relationer samt gärna gör det lilla extra både externt och internt. Att du är prestigelös och en naturlig lagspelare är en förutsättning för att du ska trivas hos oss. Denna roll kräver att du skapar en förståelse för kundens verksamhet och utmaningar. Till din hjälp har du våra starka varumärken samt en kreativ och kompetent organisation.
Distriktet omfattar Göteborg och Bohuslän med omnejd.
Vem är du? Har erfarenhet av försäljning inom dagligvaruhandeln, som säljare, merchandiser eller motsvarande.
Är målfokuserad, engagerad, självgående och lösningsorienterad.
Är analytisk, arbetar med god struktur och bra planeringsförmåga.
Kan bygga och utveckla starka kundrelationer.
Kan vara en god ambassadör för Foodmark och våra starka varumärken.
Du har B-Körkort.
Vi erbjuder Marknadsledande produkter som verkar inom kategorier som är viktiga för våra kunder.
En nyckelroll inom ett bolag som har högt ställda tillväxtmål, med en väldigt stark ägare i ryggen.
Möjligheten att vara med på en resa där du är med och påverkar framtidens FoodMark.
En miljö som värnar om trivsel och uppmuntrar till lagarbete och utveckling.
Glädjen att vara delaktig i ett ambitiöst och drivet team!
Tjänstebil alternativt bilersättning vid användande av privat bil.
Anställningsform
Du kommer att vara anställd och uthyrd via Storesupport by Job&Talent;, men arbeta direkt ute för Foodmark. Tjänsten är tidsbegränsad och tilltänkt start är i början av november 2025 och sträcker sig till juli/augusti 2026.
AnsökanVi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du varmt välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare;
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Extrajobb i butik - Göteborg

Butikssäljare, dagligvaror/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Jul 4
Vi söker positiva och serviceinriktade butiksmedarbetare som vill vara en del av vårt team! Är du en person som gillar att hjälpa kunder, arbeta i ett högt tempo och ha kul på jobbet? Då kan det här vara jobbet för dig!
Vad du kommer att göra: Hjälpa kunder och ge dem bästa möjliga service
Arbeta i kassan och hantera betalningar
Packa upp och fylla på varor i butiken
Se till att butiken alltid ser snygg och inbjudande ut
Vem vi tror att du är: Positiv och gillar att jobba med människor
Stresstålig och trivs i en fartfylld miljö
Flexibel och kan hoppa in på kort varsel
Tidigare erfarenhet är ett plus, men inget krav – vi lär dig det du behöver!
Vi erbjuder: Ett roligt och socialt jobb där ingen dag är den andra lik
Möjlighet att utvecklas och få mer ansvar över tid
Flexibla arbetstider som passar dig som studerar eller har annat jobb
Anställningsform Som extraanställd hos oss lägger du själv in din tillgänglighet. Du behöver kunna arbeta 2 dagar/vecka med fokus på vardagar, både dag- och kvällstid. Ditt schema kommer att bestå av såväl inplanerade som akuta arbetspass.
Krav Du måste ha fyllt 18 år för att kunna anställas i denna tjänst.
För att anställas och vara anställd i denna tjänst krävs det att du studerar eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%.
Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med tjänsten.
Meriterande Körkort och bil.
Är du intresserad?
Bli en del av vårt team och sök tjänsten redan idag. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!
Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan.
Varmt välkommen med din ansökan! 
Om Storesupport by Job&TalentStoresupport; är en del av Job&Talent;, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent; erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor.

Ansök nu

CE-chaufför på Dagab - Hisings Backa

Distributionsförare
Läs mer Jul 4
CE-Chaufför till Dagab Hisings Backa i Göteborg
Motiveras du av att ha frihet under ansvar och av att ge service i världsklass? Har du erfarenhet av arbete som CE Chaufför och arbete inom branschen? Då kan du vara den vi letar efter! Just nu söker vi på Job&talent; CE-Chaufförer till ett uppdrag på Dagab i Göteborg. Det här är en utmärkt möjlighet för dig som söker ett jobb som bjuder på variationsrika arbetsdagar och är fritt och samtidigt mycket ansvarskrävande. Låter det intressant? Sök tjänsten redan idag!
Arbetsuppgifter Som CE-chaufför hos Dagab är din huvudsakliga arbetsuppgift att se till att Axfoods butiker får rätt varor i rätt tid. Du lastar varorna på lagret och sedan lossar varorna hos butikerna vilket betyder att arbetet vara fysiskt krävande. Oftast innehåller rutterna endast tre stopp! (Kan ibland vara 7-8 stop
Du kommer utgå från Dagabs lager i Hisings Backa i Göteborg.
Dagabs lastbilsflotta består av nya och fräscha Scania- och Volvobilar.

Arbetstider
Tjänsten är förlagd på heltid, måndag - fredag & varannan helg. Du jobbar både dag- och kvällspass. Arbetspassen är 8-10 timmar långa.
8-timmars pass: 05:00-13:50  13:30-22:15 15:30-00:15
10-timmars pass: 05:00-15:50 13:30-00:15 15:30-02:15.
Tjänsten inleds med två veckors betald utbildning. Start sker enligt överenskommelse. Du kommer under dina första 6 månader ha en visstidsanställning hos Storesupport by Job&talent;. Tanken är sedan att du går över till Dagab för en tillsvidareanställning direkt hos dem.
Personliga egenskaper
Vi vill se att du alltid gör ditt bästa för att uppnå så bra resultat som möjligt. Bra sinne för ordning och noggrannhet.
Du är självgående i din yrkesroll och ser vad som behöver göras. Sparsam och miljömedveten körning.
Då arbetet kan vara fysiskt krävande är det ett plus om du har god fysik så att du kan arbeta ergonomiskt korrekt.
Vikt läggs även vid övriga personliga egenskaper 
Krav
CE-körkort
Giltigt YKB (Yrkesförarkompetens) 
Giltigt Digitalt förarkort

Eftersom arbetsplatsintroduktion, säkerhetsregler, säkerhetsgenomgångar och övriga instruktioner sker på svenska behöver du behärska svenska språket.
Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Meriterande
Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av arbete som CE Chaufför eller liknande roll och arbete som CE Chaufför.
Truckkort
Intyg för ADR 1.3 
Intyg för Bakgavellyft

Förmåner
Tillgång till gym på arbetsplatsen 
Personalbutik
Personal aktiviteter 
Personalrestaurang
Vi erbjuder våra medarbetare flexibel löneutbetalning genom Cappy. En frivillig förmån som ger dig möjligheten att när som helst mellan ordinarie lönedagar själv göra uttag från din intjänade lön.

Processen
Det första steget i den här rekryteringsprocessen för dig som kandidat är att bli uppringd för en telefonintervju. Därefter kommer du att bli kallad till en intervju på plats hos oss. Till sist väntar också referenstagning och körtest. 
Vi intervjuar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt!
Intresserad?
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ansökningar tas endast emot via denna annons.
Varmt välkommen!
Om Dagab
Dagab är en del av Axfood, Sveriges näst största aktör inom dagligvaruhandeln med varumärken som Willys, Hemköp, Tempo, Axfood Snabbgross, och Middagsfrid. Dagab ansvarar för att Axfood sortiment, inköp och logistik ska fungera optimalt och har en nyckelroll i Axfoods arbete med att ständigt effektivisera varuflödet
Om Storesupport by Job&Talent;
Storesupport är en del av Job&Talent;, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent; erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor.

Ansök nu