Göteborg: Rådgivare till Intrum

Hitta ansökningsinfo om jobbet Rådgivare till Intrum i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-08-02 // Varaktighet: Heltid

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Arbetsbeskrivning

I din roll som rådgivare är det huvudsakliga syftet att hjälpa människor till en sund ekonomi. Det gör du genom att på ett professionellt och ödmjukt sätt ta emot inkommande och utgående ärenden från slutkunder via telefon, mail och chatt. Genom ett högt engagemang levererar vi gemensamt på företagets kundlöfte och driver vår affär mot högre inkassering. Vi arbetar ständigt med att bli bättre och mer effektiva samtidigt som vi håller en hög kvalitet i vår leverans till kund och slutkund.

Telefonen kommer vara ditt huvudsakliga arbetsverktyg då du både kommer hantera inkommande och utgående samtal.
Du kommer att påbörja din nya roll med en utbildning för att kunna skapa dig rätt förutsättningar för att lyckas och utvecklas på ditt nya arbete, men också i din roll som rådgivare hos oss. Utbildningen kommer vara en blandning av både teoretiskt och praktiskt arbete tillsammans med våra erfarna kollegor från ett av våra team.
Arbetstiderna är förlagda måndag-fredag på varierande tider mellan 8-18.30 med möjlighet till arbete på distans 2 dagar/vecka. Startdatum för utbildningen är 16/9.
Som konsult blir du anställd av Amendo och uthyrd till vår kund. Att arbeta som konsult är en fantastisk möjlighet att bygga på din erfarenhet, utveckla ditt nätverk och lära känna olika företag inom ekonomi, bank, finans och försäkring.
Kvalifikationer och egenskaper

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från arbete inom service och kundkontakt och vill arbeta med rådgivning och att hjälpa människor. Har du tidigare erfarenhet från inkasso är det meriterande. Du har förmågan att leda dig själv, drivs av utmaningar och gillar att leverera mot uppsatta mål. Du har förmågan att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och arbetssätt och skapa förtroende för dig själv och oss som företag. En kommunikativ förmåga där du kan uttrycka dig väl på både svenska och engelska är ett krav, ytterligare språk är ett stort plus.
Eftersom vi arbetar i team ser vi att du är en lagspelare som tycker om att sprida positiv energi och motiveras av att arbeta i en målinriktad verksamhet. Du gillar att hjälpa andra på ett effektivt och empatiskt sätt. 
Detta får du som konsult på Amendo

Vår största tillgång är våra kollegor! För att göra ett bra jobb hos våra kunder är det viktigt att du trivs hos oss. Du får en trygg arbetsgivare med ett välkänt varumärke och en engagerad konsultchef som kan branschen. Vi ser till att du får en spännande och långsiktig utveckling i din konsultroll. På Amendo tror vi på jämlikhet, inkludering och mångfald och vet att olika erfarenheter tar oss framåt. Därför ser vi positivt på sökande med olika bakgrunder och erfarenheter.
Om Amendo

Amendo är ett av Sveriges ledande konsult- och rekryteringsföretag inom ekonomi, bank, finans och försäkring. Vi är ett expansivt bolag med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Sundsvall. Följ oss gärna på Linkedin!
Amendo är en del av Amendo Group som har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. I koncernen ingår även Lagotto Executive Search & Interim som är specialiserade på rekrytering och interima tillsättningar av ledare och specialister, och Amendo Tech som arbetar med konsultuthyrning och rekrytering inom tech, IT och digital excellence.
Frågor och kontakt
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Lina Johansson, lina.johansson@amendo.se. Då vi träffar kandidater löpande är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Inkassohandläggare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Inkassohandläggare.

Kundhandläggare

Läs mer Aug 5
Vi söker nu förstärkning till vårt handläggarteam som hanterar våra egenägda fordringar.
Om rollen
Som kundhandläggare har du ett stort ansvar till att hjälpa människor till en bättre privatekonomi. I rollen hanterar du huvudsakligen lite svårare ärenden såsom ackordsförhandlingar, utreda tvistiga ärenden samt djupare portfölj- och kundanalyser.
Det är av stor vikt att kunna hitta enkla och smarta lösningar för kunden, samt ha förmågan att förmedla dessa på ett bra och sakligt sätt.
Du kommer vara del av ett team med 9 handläggare där det finns massor av kompetens och erfarenhet att få ta del av, och vi är förstås nyfikna att lära oss av dig också! Vi ser att utveckling på individuell nivå är viktigt både för att du ska trivas och kunna göra ett bra jobb. Vi har exempelvis utbildningsinsatser inom förhandling och våra olika kärnprocesser.
Arbetsuppgifter
Följa upp och analysera fordringsportföljer
Utreda ärenden
Ackordsförhandlingar
Kundkontakt både via telefon och mejl
Delta i olika projekt för att utveckla våra processer
Kontakt med myndigheter

Vem vi söker
Vi söker dig som trivs med att arbeta med analys och uppföljning, meden vilja att hjälpa människor som har hamnat i ekonomiskt tuffa lägen. Du är kommunikativ och har lätt för att uttrycka dig både muntligen och i skrift, på svenska såväl som på engelska. Behärskar du ytterligare språk är det meriterande.
Vi ser gärna att du har flera års erfarenhet från inkassoverksamhet eller en liknande bransch som exempelvis bank eller annan finansverksamhet. Meriterande är även erfarenhet från vårt affärssystem Nova.
Då utveckling och ständiga förbättringar är en del av vårt sätt att arbeta är det viktigt för oss att du är nyfiken och vill bidra på olika sätt. För att lyckas i rollen är det viktigt att du är lyhörd och lösningsinriktad, samtidigt som du innehar en handlingskraftig förmåga.
Du erbjuds
Friskvårdsbidrag på 4000 kr per år
Träning på arbetstid 1,5 timmar i veckan
Tjänstepension enl. ITP1
Föräldralön
Försäkringar (sjukförsäkring, livförsäkring, arbetsskadeförsäkring)
Events med kollegor och en härlig företagskultur
Gemensam frukost en gång i månaden

Om oss
B2 Impact AB ingår i den norska börsnoterade koncernen B2 Impact ASA som har verksamhet i 20 europeiska länder. Vi startade 2012 och består idag av drygt 70 engagerade medarbetare i Sverige.
Vår kärnverksamhet består av att hjälpa skuldsatta människor tillbaka till en bättre ekonomisk tillvaro. För oss är det viktigt att vara en god kraft i vår bransch och bidra till hållbar utveckling för både samhälle och individ.
På B2 Impact har vi skapat en bolagskultur som präglas av prestigelöshet, korta beslutsvägar och en vilja att ständigt förbättra och utvecklas. Vi bidrar alltid utifrån vår bästa förmåga och uppmuntrar och inspirerar varandra.
Övrig information
Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
Heltid (40 h/veckan)
Vårt kontor ligger vid Lilla Bommen
Vi går igenom ansökningar löpande med start 5/8, sista ansökningsdag är den 31/8

Rekryteringsprocessen
Telefonavstämning
Intervjuer
Referenstagning
Kreditupplysning
Avtalsskrivning

Frågor om tjänsten
Om du vill veta mer om tjänsten eller B2 Impact som bolag är du varmt välkommen att kontakta Emma Köllerström, Team Manager NPL emma.kollerstrom@b2-impact.com eller Moa Lundholm, People & Culture Generalist moa.lundholm@b2-impact.com.

Ansök nu

Collection Advisor

Läs mer Maj 17
Hos PS Finance Group väntar en spännande resa i ett snabbväxande bolag, där vi värdesätter våra medarbetare och strävar efter gemensam framgång! Vi söker nu en engagerad Collection Advisor som vill vara med och forma framtiden med oss i vårt nordiska team. Här får du chansen att arbeta i ett företag som värderar engagemang, det personliga bemötandet och att rätt ska vara rätt!

Om rollen
Som Collection Advisor i vårt nordiska team har du möjlighet till att ta del av ett varierat arbete, som passar dig som tycker det är roligt med nya utmaningar och ser det som en stor fördel att det alltid finns mer att lära.
Ansvarsområdet sträcker sig bland annat över ärendehantering av norska och danska fordringar där kundansvar, rådgivning, kreditanalys, betalningsuppgörelser och rättsliga åtgärder ingår i ditt dagliga arbete. Du sköter kommunikationen med kunder, kunders kunder samt myndigheter.
Vem är du?
Du kommer verka inom dansk och norsk inkasso och vi ser därför att du har god förståelse för båda språken och till fördel även kan tala minst ett av dem.
För att passa i rollen tror vi att du är en person som vågar testa dig fram, som tar egna initiativ och enkelt kan anpassa dig utefter olika förutsättningar. Du gillar att ta mycket eget ansvar och trivs i en roll där du varje dag får lära dig mer! Då en del av arbetsrollen innebär kundkontakt via telefon och mail är det viktigt att du har en godkänsla för kundservice, samt god telefon- och datorvana.
Vi söker dig som har:
Intresse att arbeta med ekonomi och inkasso
Tidigare erfarenhet av kundtjänst, administration eller handläggning inom relevant bransch, så som inkasso, försäkring, bank eller liknande.
Det är meriterande om du har universitetsutbildning inom ekonomi, offentlig förvaltning eller handel- och administration.
Mycket goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska i tal och skrift. Norska och danska språkkunskaper är högt prioriterat!

Varför bli en del av oss på PS?
PS Finance Group är inte bara en härlig arbetsplats, det är en möjlighet att vara en del av en fantastisk kultur på ett framgångsrikt tillväxtbolag! Vi erbjuder:
Nära samarbete med närmaste chef
En rolig arbetsplats med underbara kollegor och mycket företagsaktiviteter
Möjligheten att påverka och göra skillnad för ett företag i tillväxt
En vänlig och stödjande arbetsmiljö som främjar kompetensutveckling
Gedigen upplärning på plats och varierande arbetsuppgifter som ger dig möjlighet att växa
Ett dedikerat team att samarbeta med
Flexibilitet och hemarbete en dag i veckan
Bra förmånspaket med högt friskvårdsbidrag och friskvårdsaktiviteter, sjukförsäkring, pensionsavsättning, bonus och mycket mer!

Sök redan idag och bli en del av vårt härliga Nordenteam!
Urval sker löpande, så skicka in din ansökan redan nugenom att klicka på knappen "ANSÖK". Sista ansökningsdag är 14 juni 2024.
Start: 2 september eller enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, 100%, kontorstider
Placering: Lindholmen, Göteborg

Har du frågor? Kontakta Belinda Bergman, People and Culture Partner, på belinda.bergman@psfinancegroup.com.
Vi tar ej emot ansökningar via mail på grund av GDPR. Skicka din ansökan via ansökningsknappen! Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Meet a Group international AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Meet a Group international AB .

Manager Quality and Accreditation

Manager
Läs mer Sep 9
Nytt
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

EPD International AB  is looking for our new Manager Quality and Accreditation. EPDs are a trusted source for environmental product performance data in various decision making processes in favor for the planet. To grow our EPD Program and company responsibly and in compliance with future standards and regulations, we now look for an experienced Manager Quality and Accreditation to join the EPD Secretariat in Sweden.

You understand your role as a change maker, have strong project management skills and you are passionate about making a positive, sustainable impact?

Key Responsibilities


Drive quality to make it stick:

Manage and evolve our quality management system (ISO 9001 certified)

Successfully implement and manage ISO 17029/ 17065 accreditation standard

Manage eligibility status against ISO 14025, a.o. LCA relevant standards




Thought Leadership:

Contribute to environmental (and social) thought leadership in the field of material/product quality, accreditation for LCA (AVCP3+, CPR/DoPC, ESPR), a.s.o.






Qualifications

To succeed in the role you have:

Bachelor or Master’s degree in business, environmental science, engineering, or a related fiel

Minimum of 5 years of experience as a Quality Assurance/ Accreditation expert, or similar role

Certification of quality control is a strong advantage (ISO 9000, ISO 17029, etc.)

Familiarity with Life Cycle Assessment (LCA) methodologies is advantageous

Experience working in diverse, multicultural environments

Experience in troubleshooting and resolving issues while working in high-pressure environments



Soft skills


Critical thinker with strong problem-solving skills

Excellent verbal and written communication skills in English; knowledge of Swedish is advantageous

Promotes a culture of trust, collaboration, feedback and speaking up by modeling desired behavior.

Proficient in negotiation and interpersonal skills.



What we offer

We work in a creative and developing environment where everyone has a large part of their own responsibility and good opportunities for personal and professional development. For this role at EPD International you will be recruited as an employee at IVL. As that, you become part of a workplace that values diversity, collaboration, innovation and commitment. There is a wonderful community here as well as sports club, art association, parties, pubs and other activities. We are sit in activity-based premises. At IVL, you get the opportunity to work with your sustainability commitment for real!
Welcome with your application

Apply with your CV by pressing "Apply here". Evaluation of applications and interviews will be conducted throughout the application period.

We kindly but firmly ask external recruitment companies and salespeople not to contact us for sales of additional adds or services.

#LI-DNP

Ansök nu

SERVITRIS/SERVITÖR

Servitör/Servitris
Läs mer Sep 9
Nytt
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
PANOS PANOS TAVERN söker erfaren servicepersonal till vår prisbelönta restaurang! ?????????

Är du en erfaren och passionerad servitör/servitris som vill bli en del av vårt fantastiska team? Vår restaurang ligger i ett av Göteborgs mest pittoreska områden och är känd för sin höga kvalitet och varma atmosfär. Vi har öppet endast kvällar, så du behöver vara tillgänglig för kvällsarbete.

Vi söker dig som:

Har minst 3 års erfarenhet inom högkvalitativa restauranger (ej snabbmat som kebab, pizza osv)

Har goda kunskaper inom vin och drinkar, och kan tillaga de vanligaste drinkarna

Brinner för service och att skapa en oförglömlig upplevelse för våra gäster

Är flexibel, självgående och har ett öga för detaljer


Om du vill jobba i en trivsam miljö med fokus på kvalitet, hör av dig till oss! ????

Ansök nu

Starta hösten med oss! Nya möjligheter inom bank, finans och försäkring

Backofficepersonal
Läs mer Sep 9
Nytt
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Arbetsbeskrivning
Vill du ta första steget in i en spännande karriär inom bank, finans och försäkring? Vi på Amendo söker nu dig som är nyfiken på att arbeta som konsult inom dessa områden och som vill vara tillgänglig för kommande uppdrag. Kanske har du nyligen avslutat dina studier och är redo att påbörja din yrkesbana – då är detta en fantastisk möjlighet för dig!

Som konsult hos Amendo får du en unik möjlighet att bygga din karriär och bredda ditt CV. Vi jobbar med några av de största bolagen inom bank, finans, försäkring och inkasso. Du kommer att utvecklas i en dynamisk miljö och få tillgång till värdefulla nätverk inom branschen.

Konsultuppdragen varierar i längd och omfattning, och du kan få möjligheten att arbeta med allt från kortare projekt till längre engagemang. I många fall finns även chans till överrekrytering hos kundföretaget. Oavsett uppdrag erbjuder vi en trygg anställning med kollektivavtal och attraktiva personalförmåner.

Låter detta som något för dig? Ansök nu och ta chansen att inleda din karriär med oss på Amendo!

Kvalifikationer och egenskaper
Att jobba som konsult är både spännande och varierande – och en fantastisk chans att utvecklas! För att trivas i rollen behöver du vara öppen för förändringar och gilla att utmanas. Här får du chansen att växa medan du tar dig an nya, spännande uppdrag. Vi letar efter dig som är trygg i dig själv, kan ta egna initiativ och har en proffsig attityd, samtidigt som du håller hög integritet.

Vi ser gärna att du har en examen från universitet, högskola eller yrkeshögskola inom till exempel ekonomi eller finans. Du kanske är i början av din karriär, och om du har erfarenhet från administrativa eller serviceinriktade roller inom branschen så är det ett extra plus! Som person är du pålitlig och ger alltid ditt bästa, oavsett situation. Du är en lagspelare som snabbt skapar bra relationer, och du bidrar till en öppen och trivsam arbetsmiljö. Dessutom har du god självkännedom, är tålmodig och tar dig an nya utmaningar med ett leende på läpparna!

Detta får du som konsult på Amendo
Vår största tillgång är våra kollegor! För att göra ett bra jobb hos våra kunder är det viktigt att du trivs hos oss. Som konsult på Amendo får en trygg, hållbar och kompetensdriven arbetsgivare med ett välkänt varumärke. Du tilldelas även en branschkunnig Talent Consultant Manager på Amendo som du som konsult alltid kan vända dig till. Vidare ser vi också till att du får en såväl spännande som långsiktig utveckling i din konsultroll.

Som konsult hos oss på Amendo får du tillgång till vår förmånsportal Benify. I denna portal kan du nyttja ditt friskvårdsbidrag, men även ta del av såväl deals som rabatter på tjänster och varor som vi tror skapar mervärde i livet - såsom hjälp i hemmet, träningsaktiviteter och upplevelser.

Om Amendo
Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Luleå med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin, Instagram, Facebook och TikTok!

Amendo är en del av Amendo Group och har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. Tillsammans med våra systerbolag Lagotto Executive Search & Interim och Amendo Tech utvecklar vi världen med kompetens, idag och i framtiden.

Frågor och kontakt
Vid frågor och funderingar är du välkommen att kontakta Amendos Talent Acquisition Manager Mathilda Carlbom, mathilda.carlbom@amendo.se.

Ansök nu

Handläggare till Svea Bank i Göteborg

Ekonomiassistent
Läs mer Sep 9
Nytt
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Vi söker nu en deklarationshandläggare till vårt kontor i Göteborg. Du har kanske nyligen tagit examen från universitetet och är redo att ta steget in i arbetslivet och bli del av ett erfaret team av specialister inom området. Är du en person som vill lära mer av erfarna kollegor, som också vill dela med dig av dina tankar och idéer? Då är detta rollen för dig!

Arbetsuppgifter
I den här rollen har du övergripande ansvar för hantering av momsdeklarationer, intrastat redovisning och momsregistrering. Det är en roll med mycket kontaktytor, både med företag/klienter och myndigheter. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av:

Arbete med svensk och utländsk redovisning av moms och intrastat på uppdrag av våra klienter

Se till att processen för momsdeklarationer hanteras och att erforderlig dokumentation sammanställs för att säkerställa att dokument lämnas in och betalas i rätt tid

Samla in och lagra erforderlig dokumentation för att säkerställa återbetalning av olika skatter

Att ha kontakt med svenska Skatteverket men också med utländska myndigheter och samarbetspartners i samband med ärenden gällande moms och intrastat

Bistå med kunskap om de relevanta regelverk som finns för moms och eventuellt punktskatt

Vara behjälplig med annan ekonomisk handläggning och administration


Vem är du?
Du har högskoleutbildning inom t.ex. ekonomi eller juridik, gärna med internationell inriktning alternativt har arbetat inom en internationell verksamhet med inriktning på ekonomi och/eller moms. Vi ser gärna att du också är van vid kundkontakter eftersom du kommer att ha ett nära samarbete och löpande kontakt med våra klienter. Du har flytande kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift, och det är meriterande med ytterligare språkkunskaper – gärna franska.

Vi lägger stor vikt vid dina egenskaper för denna tjänst, det är viktigt att du är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt. Vidare ser vi att du har god förmåga att kommunicera i både tal och skrift på ett professionellt sätt, har en positiv och engagerad inställning där du ser lösningar snarare än problem samt är en lagspelare som ställer upp och hjälper till där det behövs.

Om Svea
Svea är en koncern med finansiell verksamhet med över 2000 anställda i ett flertal europeiska länder. Med fyrtio års erfarenhet skapar vi smarta administrativa och finansiella lösningar för både privatpersoner och företag. Sveas vision är att vara en ledande finansiell aktör i Europa. På Svea råder en entreprenörsanda och vi har en familjär företagskultur. Gemenskap är viktigt för oss och vi jobbar för mångfald och att alla ska känna delaktighet och ha möjlighet att kunna påverka.
Ansökan
Vi tar inte emot ansökningar via mail. Om du har frågor om tjänsten går det bra att kontakta Sanna Löfgren på sanna.lofgren@svea.com. Urval och intervjuer sker löpande och vi önskar tillsätta tjänsten så snart som möjligt.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

1st line Support Tekniker

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Sep 6
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Är du en problemlösare med ett genuint intresse för IT och teknik? Har du erfarenhet av 1st line support och gillar att arbeta med både hård- och mjukvara? Då kan detta vara rollen för dig!

**Dina arbetsuppgifter:**

Som 1st line Support Tekniker kommer du att vara en nyckelspelare i företagets service desk. Din huvudsakliga uppgift är att hjälpa användare att snabbt identifiera och lösa tekniska problem. Du kommer att felsöka system, ge vägledning till användare och hitta temporära lösningar för att säkerställa att arbetet kan fortgå tills en permanent lösning är på plats. Ditt fokus ligger på att leverera hög service och vara en viktig länk i samarbetet mellan IT-avdelningen och användarna.

**Din profil:**

Vi söker dig som har en gymnasial utbildning inom IT, gärna med fokus på nätverk, datorhantering eller praktisk IT-infrastruktur. Du har tidigare erfarenhet från 1st line support och har en bred förståelse för datorer, både när det gäller hårdvara och mjukvara. Att lära dig nya system och anpassa dig till förändringar är något du trivs med.

**För att lyckas i rollen ser vi att du har:**

- God kunskap i felsökning av Windows operativsystem (Windows 10, Windows 11) och standardapplikationer.

- Erfarenhet av att arbeta med Active Directory, AD-Tools och Office 365.

- Kompetens inom felsökning av Outlook, Office-applikationer och hantering av Exchange-mailboxar och distributionslistor.

- Förståelse för fjärranslutningar (VPN), fjärrhjälp och Citrix.

- Erfarenhet av att arbeta med webbläsare som Explorer, Chrome och Firefox.

- Grundläggande kunskaper inom Microsoft Entra Admin Center (tidigare Azure) och Policypak.

**Vi söker dig som:**

- Har en stark analytisk förmåga och är snabblärd.

- Har ett lösningsorienterat arbetssätt och gillar att samarbeta med användare för att hitta effektiva lösningar.

- Är strukturerad och har förmågan att prioritera och hantera uppgifter effektivt.

- Trivs med ett högt tempo och en snabbrörlig teknikmiljö.

**Vad vi erbjuder:**

- Möjlighet att arbeta i en dynamisk IT-miljö där ingen dag är den andra lik.

- Chans att utvecklas och växa i din IT-karriär.

- Stöttande team som värdesätter samarbete och kunskapsdelning.

Är du redo för en ny utmaning inom IT och support? Ansök nu och bli en del av ett team där din tekniska kompetens och serviceinriktade attityd gör skillnad!

Ansök nu

Expansivt teknikkonsultbolag söker nya stjärnor!

Civilingenjör, konstruktion, elektronik
Läs mer Sep 6
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Är du en social person med passion för bilar och teknik? Nu söker vi för vår kunds räkning Testingenjörer med hårdvaruintresse/bakgrund för konsultroll inom bil och fordonsindustrin. I rollen som Testingenjör så kommer du att hamna i ett glatt och sammansvetsat team som arbetar med både analys och felsökning av fordon samt test och körning av fordon på bana.

Om företaget
Bolaget är ett teknikkonsultbolag på frammarsch i hela Sverige. De jobbar gentemot flera olika affärsområden varav alla är riktade mot teknik och utveckling. De arbetar i dagsläget med flertalet spännande bolag, stora som små!


Om teamet och rollen
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att arbeta med såväl analys/felsökning av fordon som test och körning på bana strax utanför Göteborg.

Du kommer hamna i ett team som har en öppenhet och ger stöttning till varandra i en utvecklande miljö. Du kommer få ta del av roliga aktiviteter såsom olika kompetensinriktade utvecklingsinsatser och lunchföreläsningar kring såväl personlig utveckling som den senaste tekniken. De tror på att ständigt satsa på och vidareutbilda sin personal!

Oavsett om du har en flerårig bakgrund eller om du är nyare i arbetslivet så finns det möjlighet till ett inledande samtal.

Här kommer du att erbjudas ett flexibelt upplägg kring såväl löner som andra förmåner. Du kommer initialt att gå som konsult genom EdZa med ambition att bli överrekryterad såvida det känns bra från båda parter.

Om dig
Vi tror att du som person är en lagspelare som tycker om att utmana dig själv och din omgivning. Du är kommunikativ, nyfiken och lösningsorienterad. Du tycker om att jobba i team och att bidra till gemensamt uppsatta mål.

Utöver dina personliga egenskaper ser vi att du har:

Bachelor eller master degree inom en relevant teknisk inriktning. Exempelvis Elektronik, mekatronik eller liknande område.

Har ett intresse för embedded system.

Intresse av att arbeta hands-on och inte bara bakom ett tangentbord

Erfarenhet inom test verifiering, Automotive eller annan relevant erfarenhet.

Svenskt B-körkort.

Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska


Meriterande ifall du skulle ha stött på Vectorverktygen; CANoe, CANalyzer. Vi ser det även som meriterande om du har T2 T3 Kort

Vi ser fram emot din ansökan!
Vi tar inte emot ansökningar via e-post, men om du har några frågor kan du kontakta charlotte.hoffstrom@edzagroup.se

Ansök nu