Göteborg: Forenom söker medarbetare till Serviceteam i Göteborg

Hitta ansökningsinfo om jobbet Forenom söker medarbetare till Serviceteam i Göteborg i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-09-04 // Varaktighet: Heltid

Forenom söker nu en kollega till vårt serviceteam i Göteborg
Forenom är en utpräglad entreprenörsorganisation där glädje, kreativitet och hårt arbete står i fokus. Vi gör nu en spännande tillväxtresa och vi söker därför dig som vill vara med och ta Forenom till nya höjder. Stark organisk tillväxt och öppnande av nya kontor har gjort Forenom till den ledande leverantören av möblerade lägenheter i Norden. Vi hyr ut tillfälliga boenden till företag och privatpersoner. Vi växer kraftigt och kan idag erbjuda ca 8000 företagslägenheter i Norden till över 4000 företagskunder i Finland, Sverige, Danmark, Norge och Tyskland
Vi är ett team av passionerade, kreativa och engagerade människor som inte räds hårt arbete.
Träffa oss här: https://www.youtube.com/watch?v=Ab001XY7MwQ
Våra kärnvärden representerar kurage, 100-procentigt öppet sinne och det faktum att vi åstadkommer mer tillsammans. Vi anser att vi är bättre tillsammans och att vi inspirerar varandra till att uppnå det bästa möjliga.

Nu söker vi dig som vill bli en del av vårt Serviceteam!
Som medarbetare i serviceteamen är du vårt ansikte utåt. Du har full koll på fastigheterna vi jobbar i där du träffar både gäster, fastighetsägare, förvaltare och fastighetsskötare. Du behöver ha ett öga för detaljer och vara en händig problemlösare.
I arbetsuppgifterna ingår olika typer av underhåll för fastigheterna, monteringsarbeten, serviceleverans, kvalitetssäkring av våra lägenheter samt ansvarig för kundens vistelse från start till slut. Detta innebär direktrapportering till dina kollegor, god samordning och organisering, men även en god känsla för att skapa en välkomnande miljö.
Som person är du glad, serviceinriktad och en riktig lagspelare men har inga problem med att jobba självständigt. Ingen dag är den andra lik med många olika typer av uppdrag, det är därför viktigt att du är van att ha många bollar i luften där du alltid stävar efter att överträffa våra gästers förväntningar.
Vi ser gärna att du har några års erfarenhet från serviceyrken.
Du blir del av ett dynamiskt och prestigelöst team där vi alltid ställer upp för varandra.
För att trivas hos oss är det viktigt att du delar våra värdeord:
“The brave do”, “Together is better” and “100% open minded”
Eftersom du kommer att kommunicera både via tal och skrift med våra gäster som kommer från hela världen måste du skriva och pratar svenska och engelska obehindrat.
Körkort för manuell-och automatväxlad bil är ett krav.
Låter detta som ett jobb för dig, skicka in din ansökan med CV till annika.davidsson@forenom.com så återkommer vi till dig.
Märk din ansökan med: Service Team Göteborg

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Fastighetsskötare/Fastighetsarbetare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Fastighetsskötare/Fastighetsarbetare.

Fastighetsskötare

Läs mer Jun 11
Vi är inte som andra fastighetsbolag. Vi är Balder.Vår snabba utveckling är ett resultat av investeringar såväl som kunniga och engagerade medarbetare som tillsammans skapar resultat. Vi anser det roligt att arbeta med fastigheter, att alltid vara i farten och dessutom leverera hög service! Tycker du som oss?Till Göteborg söker vi nu fastighetsskötare som vill hjälpa oss ta hand om våra fina fastigheter vilket innefattar allt från hyresrätter till kommersiella lokaler och hotell! Vad kan vi erbjuda dig?Arbetet som fastighetsskötare är självständigt och i nära samarbete med förvaltare, drifttekniker och flera andra kollegor så skapar vi de absolut bästa förutsättningarna för våra hyresgäster. Du ansvarar för att planera och lägga upp ditt arbete samt för att hålla kontakt med hyresgäster och entreprenörer. Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta underhåll och förebyggande arbete i och runt våra fastigheter i form av ronderingar, mottagande och utförande av felanmälan samt återkoppling till kund. Vad kan du erbjuda oss?För att trivas hos oss är det viktigt att du gillar att jobba med människor och att du sätter ett värde i hög service. Hur du har lärt dig ta hand om fastigheter är egentligen inte avgörande. Kanske har du studerat, kanske har du rustat själv hemma eller rent av byggt något? Det viktigaste för oss är att du är nyfiken och vill lära dig mer! Vissa delar av ditt arbete sker digitalt så det krävs viss datorvana/användning av iPhone. Du behöver även kunna behärska det svenska språket i tal och skrift, inneha B-körkort samt ha god fysik då tjänsten innebär ett aktivt arbete. Det är meriterande om du har kunskap inom elektriska installationer, VVS-tekniska anläggningar, ventilation samt styr- och reglerteknik. Låter det som något för dig?Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande sex månaders provanställning. Vi arbetar med löpande urval så ansök redan idag! Har du frågor om tjänsten så tveka inte med att kontakta rekryterare Matina Khosravian via matina.khosravian@balder.se. När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Vi önskar inget personligt brev, däremot att du svarar på våra urvalsfrågor. Hjärtligt välkommen till en bransch full av möjligheter!#LI-MK1

Ansök nu

HSB Göteborg söker Fastighetsskötare till centrala Hisingen

Läs mer Sep 9
Nytt
Vill du vara en del av morgondagens goda boende? Vara HSB Göteborgs ansikte utåt genom att möta kunder och medlemmar, ja då har vi tjänsten för dig!Vi söker en fastighetsskötare med initialplacering på Hisingen, Göteborgmarknadsområde norr. Tjänsten är en tillsvidareanställning, heltid, med tillträde snarast.
ArbetsuppgifterArbetsuppgifterna består av både inre och yttre fastighetsskötsel med fokus på inre. Inre fastighetsskötsel består av reparationer och löpande underhåll i lägenheter och i allmänna utrymmen. Exempel på arbetsuppgifter är allt ifrån byte av termostat, blandare, WC och eluttag till att fixa en gnisslande dörr.
När det gäller yttre skötsel så kommer det i rollen även förekomma löpande skötsel av utemiljöer hos våra bostadsrättsföreningar, såsom gräsklippning, skötsel av häckar och ogräsrensning.
KvalifikationerVi söker dig som har en utbildning inom fastighet på gymnasienivå eller motsvarande. Vi söker också dig som kan visa upp gedigna kunskaper inom fastighetsteknik samt har goda maskin- och fordonskunskaper.
B-körkort samt erfarenhet från liknande arbetsuppgifter är ett krav. Det är även av stor vikt att du kan uttrycka dig bra i tal och skrift. Då vi rapporterar i digitalt verktyg är det även viktigt att du är datavan.
Personliga egenskaperArbetet innebär att man arbetar nära kunden och är vårt ansikte utåt. Vi lägger därför stor vikt vid den sociala kompetensen, samt viljan att hålla en god kommunikation. Du skall ha förmåga att kunna arbeta självständigt såväl som i grupp. Vidare förutsätter vi att du känner till och delar våra värderingar och att ditt agerande gentemot medlemmar och kunder utgår ifrån dem. Noggrannhet och ansvarskänsla är viktiga egenskaper för att kunna fullgöra uppdraget och leverera med hög kvalité.
Vi erbjuderEtt stimulerande arbete i en utvecklingsdriven organisation. Hos oss får du arbeta i en mångsidig verksamhet med värderingarna i centrum och med fokus på att ständigt utveckla det goda boendet.
För att säkerställa att vi upprätthåller en säker och hälsosam arbetsmiljö för våra medarbetare och kunder tillämpar vi drogtestning som en del av vår rekryteringsprocess. Vi på HSB Göteborg har nolltolerans gällande droger och alkohol på arbetsplatsen och testningen är en standardprocedur som används för att säkerställa att våra nya medarbetare är redo att utföra sina arbetsuppgifter på ett säkert och professionellt sätt. Om du har frågor eller oro kring detta, tveka inte att ta kontakt med oss. Vi utför även bakgrundskontroller som en del av vår rekryteringsprocess. Vi tillämpar provanställning.
Vi tar endast emot ansökan via nedan länk och sista ansökningsdag är 30 september 2024.
Vill du veta mer? Kontakta Damir Perisic, Områdeschef på damir.perisic@hsb.se
Fastighetsanställdas representant är Maria Thelin, maria.thelin@hsb.se

Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
HSB Göteborg är Västsveriges största bostadskooperativa företag. Vi ägs av 75 000 medlemmar och all vinst går till att utveckla framtidens boende, bland annat genom att producera tjänster och bostäder som ligger i framkant. Inom HSB Göteborg finns drygt 380 bostadsrättsföreningar och vi äger samt förvaltar även hyresrätter och lokaler. Vår vision är att höja kvaliteten på allt från grannskap och gemenskap till arkitektur och boendeekonomi. Vägen dit ska vara hållbar enligt ISO 26000 och visa att vi tar vårt miljömässiga, ekonomiska och sociala ansvar för framtiden. HSBGöteborg har utsetts till bästa arbetsgivare i branschen och fått hedersomnämnande för att vi arbetar föredömligt med mångfald och likabehandling.

Ansök nu

Vi söker dig med erfarenhet av golvvård och fönsterputs till vårt specia...

Läs mer Apr 12
Om ossRimab är ett serviceföretag som grundades i Göteborg 1989. Under drygt 30 år har vi arbetat för att våra kunder ska kunna lägga fokus på sin kärnverksamhet, genom att utveckla och effektivisera servicefunktioner som förenklar kundernas vardag. Vi har ca 350 medarbetare som jobbar inom Rimab och vi finns i Skövde, Västerås, Umeå och Göteborg där vi även har vårt huvudkontor.
Besök gärna vår hemsida för att läsa mer om Rimab Facility Service www.rimab.com
Vi söker dig som vill ingå i vårt specialteam i Göteborg som arbetar med bl.agolvvård, fönsterputs, fasadtvätt och diverse liknande uppgifter.Vill du arbeta i ett glatt och serviceinriktat gäng? Tveka inte att höra av dig till oss. Teamet utgår från kontoret i Göteborg och utför arbeten i regionen med omnejd.
Vi söker dig som
Har branscherfarenhet
Har lämplig utbildning för ändamålet
Är noggrann i ditt arbete och tycker om att arbeta för kvalité och service
Trivs med att arbeta både självständigt och i team utifrån företagets värdegrund och mål
Gärnafallskyddsutbildning
Behärskar svenska i tal och skrift
Har körkort B

Vi lägger stor vikt vid din personlighet och inställning!
Vi erbjuder dig
En trygg arbetsplats med trevliga kollegor och utvecklingsmöjligheter.
Anställningsvillkor som följer kollektivavtal och försäkringar.
För tjänsten tillkommande arbetsredskap

Tjänsterna är en timmanställning fram till höstenmen med möjlighet till förlängning. Tillträde enligt överenskommelse gärna omgående.
Du är varmt välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem. Tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag.
Vi undanbeder oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Ansök nu

Erfaren Drifttekniker för Elsystem

Läs mer Sep 2
Vill du arbeta i ett internationellt företag med stora utvecklingsmöjligheter? Trivs du med att arbeta i en kritisk och högteknologisk miljö där din kompetens och noggrannhet kommer att spela en avgörande roll? Har du hög teknisk kompetens och är allmänt bred inom området driftteknik och är en lagspelare så kan detta vara jobbet för dig!

Vi söker drifttekniker med hög kompetens inom El system och drift.Du bör ha god kompetens inom allmänna fastighetsinstallationer såsom ventilation, värme, styr, Ser vi att du har erfarenhet av energieffektivisering, erfarenheter av SBA och brandlarmanläggningar samt erfarenhet av att leda enklare installationsarbeten är även detta meriterande.

Du kommer att arbeta tillsammans med vårt team, hos våra kunder främst på Hisingen i Göteborg.

Du har tillsammans med övriga tekniker det övergripande ansvaret för att säkerställa att tekniska funktioner är i drift och fungerande.

Vi är ett värderingsstyrt företag som arbetar utifrån våra värdeord RISE (Respect, Integrity, Service och Excellence). Dessa värderingar har vi med i alla delar av vårt arbete och vi vill att det skall genomsyra allt vi gör liksom att du som medarbetare hos oss också vill leva efter dessa.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

* Utföra daglig tillsyn och kvalitetssäkring samt service, felsökning och underhåll på tekniska system och utrustningar.
* Driva åtgärder och förändringar i utrustning i vår kunds fastigheter och anläggningar.
* Utföra åtgärder samt dokumentera i enlighet med uppsatta rutiner.
* Hantera och utveckla systemövervakning.
* Vara en representant för CBRE gentemot kund samt ansvara för leverantörskontakter.
* Säkerställa att arbetet uppfyller alla myndighetskrav, lokala krav, kvalitetsnormer, hållbarhet och energieffektivitet.
* Säkerställa att underleverantörers samt egna arbetsuppgifter utförs enligt framtagna processer och rutiner i enlighet med CBRE:s miljö-, hälso- och säkerhetspolicy.


Vi söker dig som har:

* Erfarenhet av arbete med teknisk drift av anläggning och god fastighetsteknisk kompetens.
* El teknisk utbildning med lägst ECY Certifikat.
* Vana att arbeta både självständigt samt i grupp med ex. kollegor eller underentreprenörer.
* Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
* Goda datorkunskaper och gärna erfarenhet av underhållssystem.
* B-körkort är ett krav.
* Ett rent belastningsregister är ett krav för anställning.


Rollen är på heltid och med start efter överenskommelse. I denna rekrytering fäster vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker efter dig som har stort kundfokus, som är social och noggrann i ditt arbete. Du är handlingskraftig, en initiativtagare och van att självständigt ansvara för och lösa uppkomna problem. Framförallt värdesätter du att få arbeta tillsammans med engagerade och proaktiva kollegor. Du känner stolthet i ditt yrke och tar ansvar för din och teamets leverans.

Vi erbjuder en omväxlande tjänst i en global organisation med stora utvecklingsmöjligheter. Hos oss får du vara med på den spännande tillväxtresa och förändringsprocess som företaget för närvarande genomgår. Vi är stolta över att LinkedIn 2017 utsåg CBRE till ett av världens 20 bolag där talanger helst vill arbeta och att Forbes 2018 valde ut CBRE till en av de bästa arbetsgivarna för kvinnor. CBRE har också blivit rankad #1 inom Real Estate i Fortune Magazines World's Most Admired Companies för 2019, vilket vi är mycket glada över. Vi tror att vårt medvetna arbete kring vår företagskultur och People Management bidragit till denna utnämning!

Känns denna roll intressant, skicka din ansökan redan idag. Vi arbetar löpande med vårt urval och tjänsten kan därför komma att tillsättas snarast. Rekryterande chef är Contract manager Raymond Carlsson telefon 0761 - 267899

CBRE är världens största kommersiella fastighets- och investeringsföretag. På CBRE är vår passion att leverera marknadsledande fastighetsrelaterade tjänster som bidrar till våra kunders framgång! Våra ca 105 000 anställda hjälper investerare, fastighetsägare och hyresgäster över hela världen och omsatte 2023 över 30 miljarder dollar. CBRE Global Workplace Solutions (GWS) är ett affärsområde inom CBRE som levererar integrerade tjänster inom fastighetsservice, projekt och rådgivning.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Logitjänst Forenom AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Logitjänst Forenom AB .

Forenom söker Arbetsledare/Supervisor till Göteborg!

Arbetsledare, städ/Husfru/Städledare
Läs mer Jun 10
Forenom söker en engagerad arbetsledare/supervisor till vårt team i Göteborg!
Forenom är en utpräglad entreprenörsorganisation där glädje, kreativitet och hårt arbete står i fokus. Vi gör nu en spännande tillväxtresa och vi söker därför dig som vill vara med och ta Forenom till nya höjder. Forenom är den ledande leverantören av möblerade lägenheter i Norden. Vi hyr ut tillfälliga boenden till företag och privatpersoner. Vi växer kraftigt och kan idag erbjuda ca 8000 företagslägenheter i Norden till företagskunder i Finland, Sverige, Danmark, Norge och Tyskland.
Vi är ett team av passionerade, kreativa och engagerade människor som inte räds hårt arbete.
Träffa oss här: https://www.youtube.com/watch?v=Ab001XY7MwQ

Vilka är vi:
Area Göteborgs bestånd består av 70+ lägenheter samt ett hostel med 100+rum.
Vi är ett team på 4 personer som jobbar för att säkerställa att våra gäster får bästa möjliga upplevelse när de bor hos oss. Som Supervisor leder du vårt Serviceteam som ansvara för den dagliga skötseln av vår verksamhet. Tillsammans med serviceteamet koordinerar och planerar du det dagliga arbetet och ansvara för kostnadskontrollen av verksamheten.
Arbetsuppgifter:
· Du leder och planerera den dagliga driften,
· Du ansvara för att vi jobbar effektivt och har full kontroll på kostnaderna
· Du uppdaterar våra ekonomiska rapporter
· Du bidrar till att vi når våra mål och håller vår budget.
· Du ansvarar för personalfrågor så som schemaläggning och medarbetarsamtal
· Du säkerställer kvalitén på våra lägenheter och hotellrum enligt Forenoms standard
· Du säkerställer att vi har hög kundnöjdhet och jobbar för en ständig utveckling av våra hotell

Din profil:
· Som person är du glad, prestigelös, målmedveten, strukturerad och serviceinriktad.
· Ingen dag är den andra lik med många olika typer av uppdrag och utmaningar, det är därför viktigt att du är stresstålig, duktig på att koordinera och tycker det är kul med högt tempo
· Vi ser gärna ett du har ett par års erfarenhet från hotellbranschen.
· Du har god ekonomisk förståelse, vana att följa och säkerställa KPI:er samt erfarenhet av budgetarbete.
· Du trivs i rollen som arbetsledare och brinner för att få medarbetare att växa
· Du har god erfarenhet av att jobba i hotellbokningssystem
· God vana från Officepaktet
· Du är en lagspelare av rang och delar våra värdeord till 100%.
“The brave do”, “Together is better” and “100% open minded”.

· Du skriver och talar svenska och engelska obehindrat, ytterligare språk är meriterande.
· Körkort för manuell bil är ett krav.
Övrig information
· Tjänsten är en tillsvidaretjänst med 6 månaders provanställning.
· Placeringsort är Göteborg
· Forenom har kollektivavtal med Unionen och HRF.
Är detta en tjänst för dig?
Tveka inte att skicka in din ansökan till:
Area Manager Annika Davidson
Annika.davidson@forenom.com

Rekrytering sker löpande.

Ansök nu

Forenom söker Arbetsledare/Supervisor till Göteborg!

Arbetsledare, städ/Husfru/Städledare
Läs mer Maj 3
Forenom söker en engagerad arbetsledare/supervisor till vårt team i Göteborg!
Forenom är en utpräglad entreprenörsorganisation där glädje, kreativitet och hårt arbete står i fokus. Vi gör nu en spännande tillväxtresa och vi söker därför dig som vill vara med och ta Forenom till nya höjder. Forenom är den ledande leverantören av möblerade lägenheter i Norden. Vi hyr ut tillfälliga boenden till företag och privatpersoner. Vi växer kraftigt och kan idag erbjuda ca 8000 företagslägenheter i Norden till företagskunder i Finland, Sverige, Danmark, Norge och Tyskland.
Vi är ett team av passionerade, kreativa och engagerade människor som inte räds hårt arbete.
Träffa oss här: https://www.youtube.com/watch?v=Ab001XY7MwQ

Vilka är vi:
Area Göteborgs bestånd består av 70+ lägenheter samt ett hostel med 100+rum.
Vi är ett team på 4 personer som jobbar för att säkerställa att våra gäster får bästa möjliga upplevelse när de bor hos oss. Som Supervisor leder du vårt Serviceteam som ansvara för den dagliga skötseln av vår verksamhet. Tillsammans med serviceteamet koordinerar och planerar du det dagliga arbetet och ansvara för kostnadskontrollen av verksamheten.
Arbetsuppgifter:
· Du leder och planerera den dagliga driften,
· Du ansvara för att vi jobbar effektivt och har full kontroll på kostnaderna
· Du uppdaterar våra ekonomiska rapporter
· Du bidrar till att vi når våra mål och håller vår budget.
· Du ansvarar för personalfrågor så som schemaläggning och medarbetarsamtal
· Du säkerställer kvalitén på våra lägenheter och hotellrum enligt Forenoms standard
· Du säkerställer att vi har hög kundnöjdhet och jobbar för en ständig utveckling av våra hotell

Din profil:
· Som person är du glad, prestigelös, målmedveten, strukturerad och serviceinriktad.
· Ingen dag är den andra lik med många olika typer av uppdrag och utmaningar, det är därför viktigt att du är stresstålig, duktig på att koordinera och tycker det är kul med högt tempo
· Vi ser gärna ett du har ett par års erfarenhet från hotellbranschen.
· Du har god ekonomisk förståelse, vana att följa och säkerställa KPI:er samt erfarenhet av budgetarbete.
· Du trivs i rollen som arbetsledare och brinner för att få medarbetare att växa
· Du har god erfarenhet av att jobba i hotellbokningssystem
· God vana från Officepaktet
· Du är en lagspelare av rang och delar våra värdeord till 100%.
“The brave do”, “Together is better” and “100% open minded”.

· Du skriver och talar svenska och engelska obehindrat, ytterligare språk är meriterande.
· Körkort för manuell bil är ett krav.
Övrig information
· Tjänsten är en tillsvidaretjänst med 6 månaders provanställning.
· Placeringsort är Göteborg
· Forenom har kollektivavtal med Unionen och HRF.
Är detta en tjänst för dig?
Tveka inte att skicka in din ansökan till:
Area Manager Annika Davidson
Annika.davidson@forenom.com

Rekrytering sker löpande.

Ansök nu

Forenom söker ny kollega till vårt Project Sales team

Account manager
Läs mer Okt 18
Project Sales Forenom Sverige
Om Forenom
Forenom expanderar kraftigt i Sverige och söker därför en engagerad och motiverad Project Sales Coordinator som brinner för att göra affärer och att skapa goda kundrelationer. Forenom är en utpräglad entreprenörsorganisation där glädje, kreativitet och hårt arbete står i fokus. Vi gör nu en spännande tillväxtresa och söker därför dig som vill vara med och ta Forenom till nya höjder. Forenom hyr ut tillfälliga boenden till företag och privatpersoner. Vi växer och kan idag erbjuda ca 8 000 boendealternativ för främst företag i Norden och Europa.
Vilka är vi:
Projektavdelningen består av ett mindre team på fyra personer där du arbetar med att hjälpa våra kunder att lösa deras boendebehov.
Vi utmanar oss själva, normer och branschen. Vi är ett team av passionerade, kreativa och engagerade människor som inte räds hårt arbete.
Våra kärnvärden representerar kurage, 100-procentigt öppet sinne och det faktum att vi åstadkommer mer tillsammans. Vi anser att vi är bättre tillsammans och att vi inspirerar varandra till att uppnå det bästa möjliga.
Din profil
Du har minst tre års vana av försäljning. Har du erfarenhet från fastighets/logibranschen är det ett stort plus. Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både muntligt och skriftligt. Vidare är du van att arbeta i CRM-system, har du erfarenhet från Salesforce är det meriterande. Du är en lagspelare av rang och delar våra värdeord till 100%.
Arbetsuppgifter
Du tar hand om hela kundresan från början till slut där behovsanalysen är av stor vikt.
Rollen bygger på B2B-försäljning, samt primärt fokus på projektorienterade kunder. Du arbetar ca 50% med kunden och 50% med att hitta rätt boendelösning. Rollen består av eget uppsökande av potentiella projekt, kontakt med projektledare och nya kunder samt hitta lösningar på kundernas boendebehov.
Kundgruppen är bred och varierande med fokus på projektorienterade kunder. Projektavdelningen på Forenom bidrar även aktivt till Forenoms fortsatta expansion. Du är med och påverkar Forenoms framtida säljarbete i en positiv riktning.

Vad behövs för att lyckas i denna roll:
Minst tre års erfarenhet av försäljning b2b.
Du är positiv, engagerad och älskar att jobba med försäljning.
Du är en problemlösare och drivs av att hitta bästa lösningen för kunden.
Vana att bygga långvariga relationer med kunder, fastighetsägare och leverantörer
God servicevana och förståelse för att alltid sätta kunden främst
Du trivs i en aktiv vardag där du får stor frihet att lösa dina arbetsuppgifter.
Du är duktig på att skapa relationer, kommunicera och att vara en lagspelare.
Forenom är ett internationellt företag, därför krävs det att du talar och skriver engelska helt obehindrat samt talar minst ett skandinaviskt språk flytande.
Övriga språk är en merit, Forenom arbetar med mångfald och våra kunder kommer från olika länder varför extra språkkunskaper är en meriterande.

Övrig information
Tjänsten är en tillsvidaretjänst med 6 månaders provanställning.
Placeringsort är Göteborg.
Forenom har kollektivavtal med Unionen och HRF.
Vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Är detta en tjänst för dig?
Tveka inte att skicka in din ansökan till:
Project Area Manager, Karin Lagerquist
karin.lagerquist@forenom.com

Ansök nu

Forenom söker medarbetare till Service Team i Göteborg

Bovärd/Fastighetsvärd/Husvärd
Läs mer Sep 13
Forenom söker nu tre medarbetare till vårt Service Team i Göteborg!
Forenom är en utpräglad entreprenörsorganisation där glädje, kreativitet och hårt arbete står i fokus. Vi gör nu en spännande tillväxtresa och vi söker därför dig som vill vara med och ta Forenom till nya höjder. Stark organisk tillväxt och öppnande av nya kontor har gjort Forenom till den ledande leverantören av möblerade lägenheter i Europa. Vi hyr ut tillfälliga boenden till företag och privatpersoner. Vi växer kraftigt och kan idag erbjuda ca 9000 företagslägenheter i Europa till över 4000 företagskunder i Finland, Sverige, Danmark, Norge och Tyskland.
Vi är ett team av passionerade, kreativa och engagerade människor som inte räds hårt arbete.
Träffa oss här: https://www.youtube.com/watch?v=Ab001XY7MwQ
Våra kärnvärden representerar kurage, 100-procentigt öppet sinne och det faktum att vi åstadkommer mer tillsammans. Vi anser att vi är bättre tillsammans och att vi inspirerar varandra till att uppnå det bästa möjliga.

Nu söker vi dig som vill vara en del av vårt Service Team i Göteborg.
Som medarbetare i serviceteamen är du vårt ansikte utåt, du träffar både gäster, fastighetsägare, förvaltare och fastighetsskötare. Du behöver ha ett öga för detaljer, vara flexibel och inte rädd för att ta i när det behövs. I arbetsuppgifterna ingår städning av rum/lägenheter, enklare underhållsarbete, möblering och avmöblering av lägenheter, förbereda för incheckning och utcheckning.
Som person är du glad, serviceinriktad och en riktig lagspelare men har inga problem med att jobba självständigt.
Ingen dag är den andra lik med många olika typer av uppdrag, det är därför viktigt att du är stresstålig och van att ha många bollar i luften.
För att trivas hos oss är det viktigt att du delar våra värdeord:
“The brave do”, “Together is better” and “100% open minded”
Eftersom du kommer att kommunicera både via tal och skrift med våra gäster som kommer från hela världen, skriver och pratar du svenska och engelska obehindrat.
Arbete under kvällar och helger kan förekomma.
Tjänsterna avser visstidsanställning, ca 20 timmar i veckan.
Körkort för manuellväxlad bil är ett krav.
Låter detta som ett jobb för dig, skicka in din ansökan med CV till vår Area Manager Emil Hultner,
emil.hultner@forenom.com

Ansök nu

Area Manager till Göteborg

Affärsområdeschef
Läs mer Maj 11
Är du en glad, driftig och engagerad ledare som dessutom älskar att jobba med sälj? Då skall du söka vår Area Manager tjänst i Göteborg.
Forenom är en utpräglad entreprenörsorganisation där glädje, kreativitet och hårt arbete står i fokus. Vi gör nu en spännande tillväxtresa och vi söker därför dig som vill vara med och ta Forenom till nya höjder.
Forenom är den ledande leverantören av möblerade lägenheter i Norden. Vi hyr ut tillfälliga boenden till företag och privatpersoner. Vi växer kraftigt och kan idag erbjuda ca 8000 företagslägenheter i Norden och Tyskland.
Vi är ett team av passionerade, kreativa och engagerade människor som inte räds hårt arbete.
Träffa oss här: https://www.youtube.com/watch?v=Ab001XY7MwQ

Ansvarsområden
Som Area Manager driver, leder och utvecklar du Forenoms verksamhet i Göteborg med omnejd.
Du bygger och upprätthåller goda relationer med befintliga kunder och fastighetsägare samt jobbar aktivt med att hitta nya affärsmöjligheter. Du utvecklar den lokala verksamheten med målsättningen att göra Forenom till marknadens ledande aktör. Varefter som arean växer kommer du att leda ett serviceteam och arbeta mot tillväxt, nöjda kunder och lönsamhet. Du är aktiv i det dagliga arbetet, löser problem som uppstår i verksamheten för att säkerställa att såväl gäster, kunder och värdar är nöjda. Du är också ansvarig för att regionens budget och finansiella mål uppnås.

Arbetsuppgifter
Aktivt bedriva säljarbete inom din area med personliga mål
Bygga långvariga relationer med kunder, fastighetsägare och leverantörer
Du har huvudansvar för den operativa verksamheten i din area
Ansvarar för att de finansiella målen uppfylls
Leva upp till Forenoms företagskultur och koncept i ord och handling, utmana status quo i våra arbetssätt och skapa nya innovativa sätt att göra affärer

Din profil
Du har gedigen erfarenhet av försäljning och ledarskap. Erfarenhet från fastighets/logibranschen är ett stort plus. Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både muntligt och skriftligt. Vidare har du en god teknisk förståelse och systemvana. Du är en lagspelare av rang och delar våra värdeord till 100%:
“The brave do”, “Together is better” and “100% open minded”.

För att lyckas I denna roll behöver du
Vara försäljningsinriktad och målfokuserad
Vara en trygg ledare som arbetar aktivt med våra värdeord i vardagen
Förstå och kunna omsätta en utarbetad strategi till konkreta arbetsuppgifter
Ha tidigare erfarenhet från förhandlingssituationer
Ha en god förståelse för resultatrapporten och dess betydelse för företagets framgång



Övrig information
För den här tjänsten är det mycket viktigt med god lokalkännedom och gärna ett lokalt nätverk, vi tror därför att du är bosatt i Göteborg eller dess närhet.
Resor i tjänsten kan förekomma.

Om detta låter som ett jobb för dig, skicka omgående din ansökan med CV till:
Area Director Malin Nilsson:
Malin.nilsson@forenom.com

Ansök nu