Göteborg: Starta hösten med oss Nya möjligheter inom bank, finans och försäkring

Hitta ansökningsinfo om jobbet Starta hösten med oss Nya möjligheter inom bank, finans och försäkring i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-09-09 // Varaktighet: Heltid

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Arbetsbeskrivning
Vill du ta första steget in i en spännande karriär inom bank, finans och försäkring? Vi på Amendo söker nu dig som är nyfiken på att arbeta som konsult inom dessa områden och som vill vara tillgänglig för kommande uppdrag. Kanske har du nyligen avslutat dina studier och är redo att påbörja din yrkesbana – då är detta en fantastisk möjlighet för dig!

Som konsult hos Amendo får du en unik möjlighet att bygga din karriär och bredda ditt CV. Vi jobbar med några av de största bolagen inom bank, finans, försäkring och inkasso. Du kommer att utvecklas i en dynamisk miljö och få tillgång till värdefulla nätverk inom branschen.

Konsultuppdragen varierar i längd och omfattning, och du kan få möjligheten att arbeta med allt från kortare projekt till längre engagemang. I många fall finns även chans till överrekrytering hos kundföretaget. Oavsett uppdrag erbjuder vi en trygg anställning med kollektivavtal och attraktiva personalförmåner.

Låter detta som något för dig? Ansök nu och ta chansen att inleda din karriär med oss på Amendo!

Kvalifikationer och egenskaper
Att jobba som konsult är både spännande och varierande – och en fantastisk chans att utvecklas! För att trivas i rollen behöver du vara öppen för förändringar och gilla att utmanas. Här får du chansen att växa medan du tar dig an nya, spännande uppdrag. Vi letar efter dig som är trygg i dig själv, kan ta egna initiativ och har en proffsig attityd, samtidigt som du håller hög integritet.

Vi ser gärna att du har en examen från universitet, högskola eller yrkeshögskola inom till exempel ekonomi eller finans. Du kanske är i början av din karriär, och om du har erfarenhet från administrativa eller serviceinriktade roller inom branschen så är det ett extra plus! Som person är du pålitlig och ger alltid ditt bästa, oavsett situation. Du är en lagspelare som snabbt skapar bra relationer, och du bidrar till en öppen och trivsam arbetsmiljö. Dessutom har du god självkännedom, är tålmodig och tar dig an nya utmaningar med ett leende på läpparna!

Detta får du som konsult på Amendo
Vår största tillgång är våra kollegor! För att göra ett bra jobb hos våra kunder är det viktigt att du trivs hos oss. Som konsult på Amendo får en trygg, hållbar och kompetensdriven arbetsgivare med ett välkänt varumärke. Du tilldelas även en branschkunnig Talent Consultant Manager på Amendo som du som konsult alltid kan vända dig till. Vidare ser vi också till att du får en såväl spännande som långsiktig utveckling i din konsultroll.

Som konsult hos oss på Amendo får du tillgång till vår förmånsportal Benify. I denna portal kan du nyttja ditt friskvårdsbidrag, men även ta del av såväl deals som rabatter på tjänster och varor som vi tror skapar mervärde i livet - såsom hjälp i hemmet, träningsaktiviteter och upplevelser.

Om Amendo
Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Luleå med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin, Instagram, Facebook och TikTok!

Amendo är en del av Amendo Group och har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. Tillsammans med våra systerbolag Lagotto Executive Search & Interim och Amendo Tech utvecklar vi världen med kompetens, idag och i framtiden.

Frågor och kontakt
Vid frågor och funderingar är du välkommen att kontakta Amendos Talent Acquisition Manager Mathilda Carlbom, mathilda.carlbom@amendo.se.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Backofficepersonal

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Backofficepersonal.

Administration Assistant

Läs mer Jul 11
Reports to: Operations Director / General Manager( for our client)
Job Summary:
We are looking for a reliable and proactive Administration Assistant for our client to support newly assigned employees relocating to Sweden. The role includes hands-on assistance with official documentation, daily life arrangements, and local onboarding. The ideal candidate will have strong knowledge of Swedish administrative procedures and hold a valid Swedish driving license.
Key Responsibilities: Relocation & Onboarding Support:

Assist first-time expatriate employees upon arrival in Sweden.
Provide comprehensive support in settling-in processes, including housing, transport, communication, and daily needs.

Official Documentation Handling:

Support employees in applying for a Swedish personal identity number (Personnummer).
Accompany employees to open Swedish bank accounts and complete other government registrations.
Assist with residence permits and local authority paperwork where applicable.

Compliance & Training Coordination:

Organize and follow up on SSG safety training and other required certifications.
Ensure compliance with local laws and internal onboarding requirements.

Daily Logistics & Support:

Arrange accommodation, meals, local transportation, and mobile/internet services.
Provide continuous support for staff during their stay.

Administrative Management:

Maintain detailed records of all administrative activities and documents.
Coordinate with local service providers, internal teams, and government offices.
Provide general administrative support to ensure smooth operations.

Requirements: Bachelor's degree in Business Administration, HR, or related field.
Minimum 2 years of relevant experience in administration or relocation support.
Valid Swedish driving license (B category) is required.
Proficient in English; knowledge of Swedish or Chinese is a plus.
Familiarity with Swedish administrative systems (Skatteverket, Migrationsverket, banks, etc.).
Strong communication and cross-cultural interpersonal skills.
Highly organized, independent, and service-oriented.
What We Offer: International and dynamic working environment
Opportunity to work closely with cross-border teams
Competitive compensation and local benefits

Ansök nu

Driftansvarig till Folkspel

Läs mer Jul 4
Vill du kombinera operativt ansvar med samhällsnytta? På Folkspel gör du skillnad – på riktigt. Genom att hantera den dagliga driften av några av Sveriges mest välkända lotterier, är du med och bidrar till att generera överskott till föreningslivet i Sverige. Nu söker vi en driftansvarig som ser till att allt fungerar – hela vägen från tryck till leverans.
Om rollen
Som driftansvarig ansvarar du för att alla processer kring våra lotteriprodukter flyter på med högsta möjliga kvalitet. Du koordinerar produktion, tryck, korrektur, systeminmatning och viss distribution – och du gillar när saker blir rätt. Du är länken mellan produktägare, kommunikation, IT, sälj och våra externa partners. Kort sagt – du är navet i det operativa maskineriet.
Exempel på arbetsuppgifter
· Säkerställa den dagliga driften av lotteriet och dess produkter
· Hantera och följa upp produktion, tryckning och vissa distributionsflöden
· Utföra korrekturläsning och kvalitetssäkring
· Systemmässig uppsättning av lotter och kampanjer i interna system
· Säkerställa att alla processer följer gällande lagar och avtal
· Samarbeta med interna team och externa leverantörer
· Stöd till vinstavdelning, lager och partnerteam
· Sammanställa och rapportera driftsdata månadsvis
Vi söker dig som har
· Flera års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom drift och produktion
· Förmåga att driva flera parallella flöden i högt tempo
· Vana vid projektledning i snabbrörliga miljöer
· Mycket god struktur och känsla för detaljer och kvalitet
· Social kompetens, tydlig kommunikation och samarbetsförmåga
· God problemlösningsförmåga och ett starkt resultatfokus
· Minst 1 års eftergymnasial utbildning, gärna inom administration/kvalitet
· Mycket goda kunskaper i Microsoft Office-paketet
Personliga egenskaper
· Noggrann och ansvarstagande – gillar att få saker att funka
· Självgående, prestigelös och trygg i samarbeten med olika funktioner
· Flexibel och lösningsorienterad – kan agera snabbt
· Bidrar med struktur, energi och stabilitet i en rörlig vardag
· Har hög kapacitet och förmåga att se helhet och konsekvenser
Om Folkspel
Folkspel Ideell Förening ägs till 100 % av svenskt föreningsliv (folkrörelserna), via 74 riksorganisationer med ca 5 miljoner medlemmar. Folkspel har idag 130 anställda med en årsomsättning på ca 1,5 miljarder. Företagets uppdrag är att via lotteriverksamhet göra det möjligt för folkrörelserna att kunna fortsätta sitt viktiga arbete. Några av våra produkter är BingoLotto, Sverigelotten och Joyna. Genom åren har Folkspel genererat över 17 miljarder kronor till svenskt föreningsliv. Läs mer: www.folkspel.se

Vi kombinerar kommersiell skärpa med ett varmt hjärta – och söker dig som vill vara med på resan.

Ansökan
Låter det som något för dig? Vi samarbetar med PS Partner i denna rekrytering. Skicka in din ansökan via länken – vi ser fram emot att höra från dig.

Ansök nu

Transportadministratör till transportbolag i Göteborg

Läs mer Jul 3
Är du noggrann och har ett skarpt öga för detaljer? Får du ofta beröm för din samarbetsförmåga, men trivs också med att arbeta självständigt? Vi söker dig som tycker om administrativt arbete och vill bli en del av ett stort välkänt transport- och logistikföretag.
Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på 9 månader med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företaget
Företaget arbetar med att leverera logistiktjänster till kunder inom bland annat fordonsindustrin och tillverkningsindustrin. De söker nu dig som vill bidra till effektiva logistiska flöden och nöjda kunder. Som transportadministratör blir du en del av ett team som präglas av nära samarbete och god gemenskap.
Arbetsuppgifter
I rollen som transportadministratör jobbar du med dokumenthantering kopplat till ankommande/utgående styckegods vid försändelser från Europa. Detta innebär exempelvis hantering av tulldokument, traileraviseringar, administration för lastning av importsändningar samt kontakt med partners för att säkerställa leveransprocessen. Som administratör har du en kommunikativ roll där du dagligen har kontakt med interna och externa intressenter, däribland europeiska syskonbolag och företagets egna kundserviceavdelning. Du verkar i en internationell miljö och använder engelska dagligen. Här blir du en del av ett team med god sammanhållning och du erbjuds en gedigen introduktion. • Administration och dokumenthantering kopplat till ankommande/utgående styckegods vid försändelser • Administration för lastning av importsändningar samt kontakt med partners för att säkerställa leveransprocessen • Du blir en del av ett team som präglas av nära samarbete och god gemenskap

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Tidigare administrativ erfarenhet • Utbildning alternativt erfarenhet från transport- och logistikbranschen/tullhantering är meriterande • Du har en god dator- och systemvana • Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska Vi tror att du som söker är en person med sinne för struktur och detaljer som trivs i nära samarbet med andra. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera ditt arbete utefter de ärenden som uppkommer. Att leverera lösningar till andra ser du som motiverande och du trivs i en dynamisk roll som innebär förändrade direktiv.

Övrig information
Start: Hösten Plats: Göteborg Lön: Enligt överenskommelse
Utdrag ut belastningsregister är en del av denna process
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor? Hör gärna av dig till vår support:
info@bravura.se
010-171 47 10
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!
#Nextgen

Ansök nu

Backofficehandläggare till Svea Bank

Läs mer Jul 1
Svea Banks affärsområde AFT (Administrativa och finansiella tjänster) söker en Backofficehandläggare till vår produkt Fakturaköp.
Vad innebär rollen? Som Backofficehandläggare är din huvudsakliga uppgift att registrera, editera och distribuera inkommande fakturor från våra klienter, ansvara för och hantera inkommande mejl samt ringa och mejla slutkunder gällande förfallna fakturor.
I rollen har du mycket kontakt med våra kunder och slutkunder via mejl och telefon. Här är du ett stort stöd för hela gruppen så att vi tillsammans ser till att den dagliga verksamheten kan rulla så effektivt som möjligt.
Vem är du? I den här rollen ser vi dig som är prestigelös och ansvarstagande, som trivs i en roll med många kontaktytor och administrativa uppgifter. Du är ansiktet ut mot våra kunder samt en viktig del i samarbetet internt, och därför är det av stor vikt att du har en god kommunikativ förmåga samt är serviceminded. Vidare behöver du vara mycket noggrann i ditt arbete, samt ta egna initiativ och få saker gjort på ett både effektivt och kvalitativt sätt. Vi ser också att du har:
Erfarenhet från kundtjänst, backoffice eller liknande administrativt arbete
God vana vid att kommunicera i skrift och per telefon
Flytande kunskaper i svenska, samt goda kunskaper i engelska
Är självgående men fungerar bra i och får energi från teamarbete
Har förmåga att hantera stress och arbeta under ett tidvis högt tempo

Om Svea Svea är en koncern med finansiell verksamhet med över 2000 anställda i ett flertal europeiska länder. Med över fyrtio års erfarenhet skapar vi smarta administrativa och finansiella lösningar för både privatpersoner och företag. Sveas vision är att vara en ledande finansiell aktör i Europa. På Svea råder en entreprenörsanda och vi har en familjär företagskultur. Gemenskap är viktigt för oss och vi jobbar för mångfald och att alla ska känna delaktighet och ha möjlighet att kunna påverka.
Ansökan Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Om du har några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att höra av dig till rekryterare Mira Leppänen på mira.leppanen@svea.com. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka din ansökan redan idag!
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Säljkoordinator till internationell kund i Göteborg

Läs mer Maj 28
Vår kund grundades 1912 i Istanbul, Turkiet, och är ett handelsföretag verksamt inom internationell handel och distribution av råvaror till den globala pappers- och förpackningsindustrin. Företaget har sitt huvudkontor i Göteborg och omsatte cirka 5 miljarder SEK under 2023. Vår kund är verksam över hela världen, med särskilt fokus på försäljning i Asien, Afrika, Latinamerika och Mellanöstern.
Om tjänsten Backoffice-teamet är en central del av vår kunds verksamhet. I rollen som säljkoordinator ansvarar du för hela order-till-fakturering-processen. Det innebär att du har kontakt med kunder, leverantörer, speditörer och banker. Du ansvarar för all dokumentation och administration kopplad till ordern, och säkerställer att allt hanteras noggrant och i tid.
Vi söker dig som:

-Är kommunikativ, noggrann och strukturerad


-Arbetar proaktivt, är lösningsorienterad och har ett starkt servicetänk


-Trivs i en miljö där arbetsbelastningen tidvis kan vara hög


Vi ser gärna att du har:

Tidigare erfarenhet från massa- och pappersindustrin, sjöfart/spedition och/eller Trade Finance


Erfarenhet av kundservice


Goda kunskaper i Microsoft Office-paketet


Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska
Det är meriterande om du behärskar spanska, franska eller arabiska i tal och skrift.


Vad erbjuder vi? Vår kund erbjuder en konkurrenskraftig lön baserat på erfarenhet samt ett attraktivt förmånspaket.
Start: Omgående
Tjänsten är en direktrekrytering och du kommer att bli anställd hos vår kund.


Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Meet a Group international AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Meet a Group international AB .

Lagermedarbetare - Göteborg - Deltid

Lagerarbetare
Läs mer Mar 27
Enkla jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver någon akademisk utbildning.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Vi söker nu dig som är strukturerad och pålitlig för rollen som lagerarbetare på deltid till vår kunds lager i centrala Göteborg. Du kommer att tillhöra ett glatt och ansvarsfullt team som på daglig basis ser till att logistiken på lagret flyter på så smidigt som möjligt.

Om rollen

Som Lagermedarbetare kommer du att arbeta med hanteringen av ordrar och varor på vår kunds lager i Göteborg. Du ansvarar för att varorna organiserars och packas på ett effektivt sätt samt att lagerlokalen hålls städad och organiserad. Rollen är på deltid och du kommer arbeta tillsammans med övriga lagermedlemmar för att säkerställa att de dagliga målen och leveranserna uppnås.

Arbetsuppgifter

Plocka och packa ordrar

Mottagning och kontroll av inkommande leveranser och returer

Sortera och städa lagerutrymmet

Använda lagerhanteringssystem för att registrera och spåra varor och leveranser.


Kvalifikationer

Tidigare erfarenhet av lagerarbete är meriterande

Stresstålig, nogrann och förmåga att arbeta i ett högt tempo och hantera flera uppgifter samtidigt

God fysisk då tunga lyft ibland kan förekomma

Grundläggande IT-kunskaper

God kommunikationsförmåga i tal och skrift på svenska


Om tjänsten

Arbetsplats: Göteborg

Omfattning: Deltid, med varierande arbetstider

Startdatum: Så fort som möjligt (med hänsyn till eventuell uppsägningstid)


Låter detta som rollen för dig? Skicka in din ansökan redan idag då vi rekryterar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Om oss

Meet a Group Rekrytering är ett ungt och hungrigt rekryteringsföretag vart vi fokuserar på individen och att matcha rätt person med rätt företag och roll.

Rollen är en direktrekrytering vart all kontakt hanteras av Meet a Group Rekrytering, du kommer att anställas direkt hos vår kund.

Ansök nu

Account Manager med teamansvar

Account manager
Läs mer Apr 6
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Är du en självgående säljare som brinner för att bygga kundrelationer och nå mål? Har du dessutom förmågan att inspirera och coacha dina kollegor till framgång? Som Account Manager med teamansvar får du chansen att växa både i din egen roll som säljare och som coach till ditt team. Bli en del av ett företag där prestation lönar sig – hos oss får du de verktyg du behöver för att lyckas med din karriär.
Om tjänsten ????

Som Account Manager med teamansvar hos Avisera blir du en del av ett ambitiöst säljteam där du spelar en nyckelroll i att driva affären framåt. Du arbetar med hela säljprocessen – från prospektering till avslut – och ansvarar för att utveckla både nya och befintliga kundrelationer. Tjänsten utgår från vårt Göteborgs-kontor, där vi är en sammansvetsad grupp av säljare som jobbar nära varandra. I teamansvaret ingår att hjälpa dina kollegor att uppnå de dagliga bearbetningsmålen under ledning av Head of Sales.

Med stöd av vår strukturerade säljutbildning får du rätt verktyg för att lyckas och växa in i rollen. Vi erbjuder en gedigen upplärning inom försäljning, produktkunskap och kundhantering, samtidigt som du får möjlighet att arbeta med några av marknadens starkaste varumärken. Tidigare erfarenheter som teamledare eller mentor är meriterande.

Dina arbetsuppgifter ????

Ringa kalla och varma samtal för att skapa och utveckla affärsrelationer.

Identifiera kunders behov och erbjuda skräddarsydda lösningar inom förpackningar och merch.

Arbeta med hela säljprocessen – från första kontakt till avslut och uppföljning.

Träffa kunder varje vecka i vårt inspirerande showroom.

Rapportera löpande mot individuella mål och budget.

Stödja och coacha dina kollegor för att uppnå både individuella och gemensamma mål.

Aktivt bidra till att skapa en motiverande arbetsmiljö som främjar hög prestation.


Vem är du? ????

Vi söker en självgående och målmedveten säljare som brinner för försäljning och utveckling – du trivs i ett högt tempo och har en naturlig förmåga att leda och inspirera andra.

?? Du är en positiv och driven person.

?? Du har gymnasieutbildning och/eller högskoleutbildning.

?? Du har tidigare arbetslivserfarenhet inom försäljning. B2B-försäljning meriterande.

?? Du har tidigare erfarenhet av rollen som teamleader/mentor.

?? Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.

?? Utbildning inom försäljning eller annat område som stödjer din framgång i rollen.

?? Erfarenhet av förpacknings- eller tryckbranschen är meriterande.

Varför Avisera? ????

Vi är en nytänkande partner inom tryckta varumärkesprodukter, där försäljning handlar lika mycket om relationer som pannben och affärer. På Avisera får du sälja produkter du kan vara stolt över – innovativa, hållbara lösningar som stärker några av Skandinaviens mest välkända varumärken. Vi satsar på din utveckling genom en strukturerad säljutbildning, kontinuerlig coachning och tydliga mål. Med en trygg ersättningsmodell och en kultur som präglas av energi, tempo och laganda, ger vi dig rätt förutsättningar att lyckas och trivas.

 
Placeringsort: Göteborg
Arbetstider: Mån-fre 08.00–17.00 med möjlighet till flex
Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
Trygg & motiverande ersättningsmodell: Fast lön + en attraktiv bonusmodell.


Är du redo att ta nästa steg i din säljkarriär? Ansök redan idag!
Urval och intervjuer sker löpande ????????

Ansök nu

Account Manager med teamansvar

Account manager
Läs mer Mar 21
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Är du en självgående säljare som brinner för att bygga kundrelationer och nå mål? Har du dessutom förmågan att inspirera och coacha dina kollegor till framgång? Som Account Manager med teamansvar får du chansen att växa både i din egen roll som säljare och som coach till ditt team. Bli en del av ett företag där prestation lönar sig – hos oss får du de verktyg du behöver för att lyckas med din karriär.
Om tjänsten ????

Som Account Manager med teamansvar hos Avisera blir du en del av ett ambitiöst säljteam där du spelar en nyckelroll i att driva affären framåt. Du arbetar med hela säljprocessen – från prospektering till avslut – och ansvarar för att utveckla både nya och befintliga kundrelationer. Tjänsten utgår från vårt Göteborgs-kontor, där vi är en sammansvetsad grupp av säljare som jobbar nära varandra. I teamansvaret ingår att hjälpa dina kollegor att uppnå de dagliga bearbetningsmålen under ledning av Head of Sales.

Med stöd av vår strukturerade säljutbildning får du rätt verktyg för att lyckas och växa in i rollen. Vi erbjuder en gedigen upplärning inom försäljning, produktkunskap och kundhantering, samtidigt som du får möjlighet att arbeta med några av marknadens starkaste varumärken. Tidigare erfarenheter som teamledare eller mentor är meriterande.

Dina arbetsuppgifter ????

Ringa kalla och varma samtal för att skapa och utveckla affärsrelationer.

Identifiera kunders behov och erbjuda skräddarsydda lösningar inom förpackningar och merch.

Arbeta med hela säljprocessen – från första kontakt till avslut och uppföljning.

Träffa kunder varje vecka i vårt inspirerande showroom.

Rapportera löpande mot individuella mål och budget.

Stödja och coacha dina kollegor för att uppnå både individuella och gemensamma mål.

Aktivt bidra till att skapa en motiverande arbetsmiljö som främjar hög prestation.


Vem är du? ????

Vi söker en självgående och målmedveten säljare som brinner för försäljning och utveckling – du trivs i ett högt tempo och har en naturlig förmåga att leda och inspirera andra.

?? Du är en positiv och driven person.

?? Du har gymnasieutbildning och/eller högskoleutbildning.

?? Du har tidigare arbetslivserfarenhet inom försäljning. B2B-försäljning meriterande.

?? Du har tidigare erfarenhet av rollen som teamleader/mentor.

?? Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.

?? Utbildning inom försäljning eller annat område som stödjer din framgång i rollen.

?? Erfarenhet av förpacknings- eller tryckbranschen är meriterande.

Varför Avisera? ????

Vi är en nytänkande partner inom tryckta varumärkesprodukter, där försäljning handlar lika mycket om relationer som pannben och affärer. På Avisera får du sälja produkter du kan vara stolt över – innovativa, hållbara lösningar som stärker några av Skandinaviens mest välkända varumärken. Vi satsar på din utveckling genom en strukturerad säljutbildning, kontinuerlig coachning och tydliga mål. Med en trygg ersättningsmodell och en kultur som präglas av energi, tempo och laganda, ger vi dig rätt förutsättningar att lyckas och trivas.

 
Placeringsort: Göteborg
Arbetstider: Mån-fre 08.00–17.00 med möjlighet till flex
Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
Trygg & motiverande ersättningsmodell: Fast lön + en attraktiv bonusmodell.


Är du redo att ta nästa steg i din säljkarriär? Ansök redan idag!
Urval och intervjuer sker löpande ????????

Ansök nu

Redovisningsekonom till kund

Redovisningsekonom
Läs mer Mar 19
Enkla jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver någon akademisk utbildning.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:


Vi söker en Senior Redovisningsekonom till vår kund i Göteborg!

Är du en erfaren redovisningsekonom som trivs med ansvar och vill arbeta i en internationell miljö? Nu söker vi en driven person som vill bidra till vår kunds redovisningsteam och vara med och utveckla deras finansiella processer.

Om rollen:
Som Senior Redovisningsekonom kommer du att ansvara för redovisning och rapportering för ett av kundens säljbolag. Rollen är placerad i Göteborg och innebär nära samarbete med både lokala och internationella kollegor samt externa intressenter.

Arbetsuppgifter:

Ansvara för redovisning och rapportering inom säljbolaget

Hantera löpande bokföring, månadsbokslut och årsredovisningar

Säkerställa korrekt momsredovisning och hantera skillnader mellan IFRS och lokal GAAP

Samarbeta med kundens Global Accounting Centre, revisorer och skatterådgivare

Delta aktivt i förbättrings- och standardiseringsinitiativ

Medverka i projekt kopplade till digitalisering och automatisering


Vi söker dig som har:

Gedigen erfarenhet från redovisning inom stora internationella tillverkningsföretag

Goda kunskaper i SAP och Hyperion FM

Erfarenhet av bokslut, rapportering och redovisning enligt IFRS

Intresse för dataanalys och digitalisering

Eftergymnasial utbildning inom ekonomi

Flytande svenska och engelska, i både tal och skrift

Stark analytisk förmåga, hög integritet och en positiv, flexibel attityd


Placering: Göteborg
Uppdragsperiod: 24 mars 2025 – 31 oktober 2025
Distansarbete: 0%

Låter det intressant?
Skicka in din ansökan redan idag – vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

VD-assistent med erfarenhet av ekonomi till kund

Administratör
Läs mer Apr 2
Enkla jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver någon akademisk utbildning.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Om tjänsten
Vi söker för kunds räkning en erfaren och strukturerad VD-assistent med kunskap inom ekonomi och styrelsearbete för ett uppdrag hos kund. Rollen innebär att stödja styrelsen administrativt på 50% och hantera ekonomiska uppgifter på resterande 50%.

Arbetsuppgifter

Stödja styrelsen med administrativt arbete (ta fram underlag, protokollföra, mötesbokningar, dokumenthantering, kontakt med styrelsen).

Hantera ekonomiska uppgifter såsom inköp och avtalshantering

Bidra till förbättringar av dokumenteringshanteringssystem

Stötta project controller i sitt arbete


Kvalifikationer

Minst 3 års erfarenhet inom av liknande roller

Erfarenhet av styrelsearbete

Kunskap inom Insikt

Flytande svenska i tal och skrift.

Strukturerad, noggrann och kommunikativ .


Anställningsform och omfattning

Tidsbegränsad anställning (vikariat).

Omfattning 75–100 % beroende på kandidatens tillgänglighet.

Hybridarbete möjligt

Start: Omgående

Slut: Pågår året ut


Ansökan
Skicka in ditt CV om du är rätt person för jobbet så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

TRUCKFÖRARE GÖTEBORG HELTID

Truckförare
Läs mer Mar 26
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.



För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:


???? Plats: Göteborg
? Anställningsform: Heltid
???? Start: Omgående eller enligt överenskommelse

Om tjänsten

Vi söker engagerade och erfarna truckförare med behörighet för skjutstativtruck (B3) och motviktstruck (B1) för att stärka vårt team i Göteborg. Du kommer att arbeta med lagerhantering, godsmottagning, orderplock och truckkörning i en dynamisk och trevlig arbetsmiljö.

Arbetsuppgifter

Truckkörning (skjutstativtruck och motviktstruck)

Lastning och lossning av gods

Orderplock och paketering

Lagerhantering och inventering

Säkerställa att lagret är organiserat och effektivt


Vi söker dig som:

? Har giltigt truckkort (B1 & B3)
? Har erfarenhet av att köra skjutstativtruck och/eller motviktstruck
? Är noggrann, ansvarstagande och gillar att arbeta i ett högt tempo
? Har en positiv inställning och är en lagspelare

Meriterande

? Tidigare erfarenhet av lagerarbete
? Bil Körkort

Vi erbjuder

???? Konkurrenskraftig lön enligt kollektivavtal
???? Möjlighet till utveckling och långsiktig anställning
???? Trevlig arbetsmiljö och ett härligt team

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu