Göteborg: Stjärnor till Lyle & scott butik i Hede

Hitta ansökningsinfo om jobbet Stjärnor till Lyle & scott butik i Hede i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-09-20 // Varaktighet: Deltid

Stjärnor till Lyle & Scotts butik i Hede Fashion OutletSlash.ten är inte bara ett företag som driver konceptbutiker, pop-uper och events åt några av världens främsta varumärken. Vi är framför allt ett community bestående av fantastiska människor med stora drömmar, ambitiösa mål och viljan att skapa minnesvärda upplevelser för våra alla vi möter. Vi lovar våra kunder att alltid sträva efter att leverera 10poäng.
Vi söker nu en passionerad stjärna som vill jobba i vår fantastiska och fartfyllda butik Lyle & Scott tillsammans med ett dedikerat team. Du är en person som drivs av att göra skillnad, arbeta i högt tempo och bygga starka relationer med våra kunder och framför allt ditt team.
Varje kund som besöker vår butik ska vilja komma dit igen, för att ni gav den något speciellt. En skön känsla, en upplevelse och service som ingen annan kan leverera.
Vi tror starkt på strävan att varje dag förbättra oss själva och att hela tiden söka en perfektion i det vi gör i alla aspekter. Vi söker nu dig som vill jobba deltid eller extra ochhar erfarenhet av butiksarbete sedan innan
Vem är du?
Du har ett genuint intresse av att hjälpa andra människor och sprider naturligt energi till alla du träffar. Ditt engagemang går inte att ta miste på och inget gör dig lyckligare än att prestera på topp och överträffa mål tillsammans med ditt team.
Du tycker som vi att kundbemötandet är en av de absolut viktigaste delarna för att skapa en fantastisk kundupplevelse!
Du har minst 2 års erfarenhet av att jobba i klädbutik
Du är duktig på att jobba under högt kundflöde och är bra på att prioritera för att nå uppsatta mål
Om varumärket
Lyle and Scott är ett globalt varumärke med rötter från golf. Kläderna kännetecknas av kvalité, golf, stilrenhet och den lilla guldiga örnen som brukar placeras på vänstra bröstet av klädesplaggen.
Det skotska varumärket Lyle & Scott har 140 års erfarenhet av att skapa herrmode av högsta kvalitet. Detta är ett märke som är känt för sin historia, kvalité och expertis över hela världen och allra mest känd är nog den klassiska och ikoniska lammullströjan. I Lyle & Scotts utbud kan du hitta retroinspirerande plagg med en modern twist som pikéer, tröjor och skjortor.
Våra kunder betyder allt för oss och strävar dagligen efter att överträffa oss själva med våra skapelser och vårt innehåll för sociala medier. Vi är djupt engagerade i att bryta ny mark och visa våra följare vad det innebär att vara unik och stå ut från mängden.
Arbetsuppgifter
• Säkerställ högklassig service till alla du möter • Driva mot projektets uppsatta mål• Upprätthålla butikens rutiner och strukturer• Hjälpa till att säkerställa projektets visuella koncept • Lagerhantering och påfyllda av butik• Kassahantering
Om oss
Slash.ten är en kundupplevelsebyrå med en organisation och ett team som har lång väldokumenterad erfarenhet inom retail, event och kundupplevelser. Vi tror på mångfald, kraften i att jobba som team och är individer som byggt gasellföretag, utvecklat varumärken och fått utmärkelser för bästa kundservice många år i rad. Målsättningen är tydlig; vi vill bli ihågkomna för att vara fantastiska i allt vi gör. Vi arbetar redan med några av världens största varumärken. Läs mer på: www.slashten.net/

Som stjärna på Slash.ten är du vår och de varumärken vi representerar främsta ambassadör och ansikte utåt.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Butikssäljare, fackhandel

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Butikssäljare, fackhandel.

Butikssäljare/slangmontör, Göteborg Backa Strand

Läs mer Maj 13
Är du en teknisk problemlösare som vill utmanas i ditt arbete? Vill du arbeta med försäljning på ett växande familjeföretag och är redo att ge våra kunder förstklassig service? Hydroscand i Backa Strand söker nu en butikssäljare!
Arbetsuppgifter
Som butikssäljare/slangmontör jobbar du med personlig försäljning över disk. Ditt jobb blir att på ett professionellt och ödmjukt sätt finna den bästa lösningen för varje enskild kund.
Andra dagliga arbetsuppgifter är hantering av inkommande förfrågningar, materialanskaffning och orderhantering. Utöver detta ingår hantering av inkommande/avgående gods, samt monterings- och produktionsarbete.
Vi erbjuder
En rolig och varierande arbetsmiljö med en familjär känsla där vi hjälps åt. Vi på Hydroscand värnar om våra medarbetare och erbjuder både interna och externa utbildningar. Som ny medarbetare på Hydroscand får du alltid en tydlig introduktionsplan och blir tilldelad en mentor, allt för att säkerställa att du får en så bra upplärning som möjligt.
Hos oss får du ett arbete med mycket kundkontakt och goda utvecklingsmöjligheter, på ett svenskt familjeföretag som är verksamt i 20 länder globalt.
Din profil
Du bör ha ett tekniskt intresse och gärna tidigare erfarenhet av försäljning. Utbildning eller arbetserfarenhet inom fordons-, pneumatik- eller hydraulikteknik är ett plus, men inget krav. Det är viktigt att du har ett stort engagemang, är lösningsfokuserad, flexibel och har en känsla för god service.  
Dessutom vill vi att du har en god social kompetens samt en förmåga att skapa och vårda goda relationer till både kunder och medarbetare.
Hydroscand arbetar aktivt för att främja mångfald i alla led och strävar efter en jämnare könsfördelning inom företaget. Därför uppmuntrar vi en mångfald av sökande till alla våra tjänster.
Är du intresserad?
För mer information om tjänsten, vänligen kontakta Joel Lundmark (platschef) på telefon: 031-55 78 02
Sista ansökningsdag är den 28 maj 2025 men urval sker löpande, dröj därför inte med din ansökan. Ansökning sker via vår karriärsida (OBS! Ansökning via e-post undanbedes).
Vi avböjer, vänligt men bestämt, kontakt från rekryterings- och bemanningsföretag.
För mer företagsinformation, vänligen besök hydroscand.se

Ansök nu

Kjell & Company Göteborg Kungsgatan söker säljare med servicekänsla och ...

Läs mer Apr 25
Hej!
Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våra säljares förmåga att lösa kundens problem på bästa vis!
Vad erbjuder vi dig?
Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points. I en Service Point möter du som säljare främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Vi är stolta och säkra att du erbjuds en kultur där du kan vara dig själv, känna dig trygg och börja bygga många underbara minnen.
Detta innebär med andra ord att du i säljarrollen på Kjell & Company kommer att vara med om en fantastisk resa där du ges möjlighet att bredda din kompetens och utvecklas inom flera spännande områden framåt. Oavsett kan vi lova dig att du har en oerhört spännande resa framför dig!
Vill du veta mer om hur är det att jobba som säljare hos oss? Låt vår grymma säljare Emil berätta mer!
Vad söker vi?
Vi söker dig som vill arbeta 12h i vår butik på Kungsgatan i Göteborg. En tjänst i denna storlek kan också vara ett steg mot en större tjänst och kanske även en karriär vidare i företaget.
Vad är viktigt för att passa och trivas i rollen?
Teknikintresserad! Du är nyfiken och intresserad av att lära dig mer inom teknikområdet. Mer än så behöver du inte - med fantastiska kollegor vid din sida och verktyg i form utav både introduktionsdagar och utbildningsportal med onlinekurser lär du dig mer och mer för var dag som går.
Relationsbyggande! Du är genuint intresserad av försäljning, service och förstår kraften av att bygga långsiktiga relationer. Du ser det som en spännande utmaning att överträffa varje kunds förväntningar och känner stolthet i både ditt personliga varumärke så väl som företagets.
Målinriktad! För oss är inte tidigare erfarenhet nödvändig - vi lägger stor vikt vid din utveckling och att du växer i rollen som säljare med dina personliga egenskaper som grund. I linje med vår strategi ”grow with Kjell”, med det menar vi oavsett om din ambition är att arbeta hos oss vid sidan om dina studier eller om du på sikt vill växa internt erbjuder vi på Kjell den möjligheten. Idag internrekryteras 70% utav alla våra ledare, vi erbjuder ett ledarskapsprogram som vi kallar Butikschef – trainee för dig som är på sugen på att utvecklas vidare och ta steget till en Butikschefs-roll. På Kjell vill vi att du ska kunna växa och ta personliga kliv framåt, både i den roll du har och i nya roller.
Allmän information
Arbetet är förlagt till både vardagar och helger.
Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!
Tjänsten kommer att tillsättas omgående.
Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co.
Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid anställning. Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag, attraktiv personalrabatt och vassa internutbildningar (exempelvis Butikschef – trainee).
Jag ser fram emot att läsa din ansökan!
Bästa hälsningar
Isak, Butikschef Kjell & Company

Ansök nu

Sommarvikarier till Åhléns Göteborg Kungsgatan

Läs mer Apr 10
Åhléns varuhus är den plats där vi möter kunden och guidar till noga utvalda, prisvärda och hållbara produkter och lösningar för livets alla dagar. Vi vill att våra kunder alltid ska känna sig välkomna hos oss, känna att det är enkelt att handla, känna sig inspirerade och kunna lita på oss. Åhléns är ett värderingsstyrt företag och genom ett starkt affärsmannaskap blir vi lite bättre varje dag.

Drivs du av försäljning, service, människor? Då kanske du är den Säljare vi söker till sommaren.

Vi erbjuder dig

Som Säljare på Åhléns är ditt uppdrag att bidra till försäljningen. Det gör du genom att ta aktiva kundkontakter och erbjuda den bästa servicen som överträffar kundens förväntningar. Ditt uppdrag är att leverera den bästa kundupplevelsen för alla – alltid. Du kommer bland annat att:


- genom din personlighet, säljkunskap och produktkännedom skapa nöjda kunder som alltid känner sig välkomna

- säkerställa en inspirerande och säljande varuhusmiljö som skapar den bästa kundupplevelsen

- arbeta med merförsäljning genom kampanjer och aktiviteter

Du jobbar i team och övriga roller i varuhuset kan till exempel vara Visual Merchandiser som ansvarar för varuhusets totala säljmiljö, Makeupartister och Hudterapeuter. Du kommer att rapportera till Avdelningschef.
Vem är du

Vi på Åhléns är övertygade om att när vi delar med oss av kunskaper och erfarenheter, framgång och entusiasm, gör vi varandra bättre. Till oss tar du med dig:


- arbetslivserfarenhet från försäljning/service, gärna inom detaljhandeln

- en stolthet i att ge den bästa servicen och göra kunden nöjd

- ett stort intresse för mode, trender och våra produkter

För att lyckas i rollen och trivas på Åhléns tror vi att du brinner för försäljning lika mycket som vi och har en hög servicekänsla. Du tycker om att arbeta i team och att uppnå resultat genom samarbete. Du är flexibel och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du är nyfiken på kunden och delar med dig av dina kunskaper och idéer.

Om du gör ett bra jobb hos oss finns goda möjligheter att utvecklas och få nya utmaningar inom Åhléns.

Tjänsterna varierar i omfattning och längd. Arbetstiderna kan variera mellan kl 08-19. Du jobbar på schema som sträcker sig över helger och vardag. Vi ser gärna att du kan börja hos oss enligt överenskommelse.

Skicka din ansökan så snart som möjligt, urval och intervjuer sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi är engagerade, ger allt på jobbet och värdesätter att ha balans i livet. Med det hälsar vi dig välkommen till Åhléns!

För att jobba hos oss behöver du ha fyllt 18 år.

Familjeföretaget Åhléns grundades 1899 i Insjön och är idag ett av Sveriges starkaste varumärken, med snart 51 varuhus i Sverige och e-handel via åhlens.se. Åhléns är den naturliga mötesplatsen, som ger kunden mervärde och inspirerar till nya upptäckter och möten samt erbjuder en engagerande mix av kvalitetsvarumärken inom kläder, inredning, barnartiklar och skönhet. Åhléns omsätter 4,6 miljarder och varje år tar våra ca 3 000 skickliga medarbetare emot 60 miljoner besökare. Åhléns Outlet och Designtorget är dotterbolag.

www.ahlens.se

Ansök nu

Butikschef till Bygghemma i Mölndal

Läs mer Apr 17
Är du en målinriktad och affärsdriven person med en stark vilja att fördjupa dina kunskaper och utvecklas? Vill du kombinera din passion för försäljning med ett ledarskap som skapar resultat och gör skillnad? Bygghemma söker nu en butikschef till sin visningsbutik i Mölndal!
Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Bygghemma.
Om företaget

Bygghemma.se är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Företaget erbjuder ett brett sortiment från välkända externa och egna varumärken, med fokus på att tillhandahålla kvalitetsprodukter till konkurrenskraftiga priser. Den digitala plattformen kompletteras av fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer. Med huvudkontor i Malmö och visningsbutiker i Kungens Kurva, Sollentuna, Jönköping, Mölndal och Malmö Svågertorp har Bygghemma.se etablerat sig som en pålitlig partner för både små och stora projekt i hela landet.
Hos Bygghemma får du möjlighet att bli en del av ett framgångsrikt och växande företag med en stark position på marknaden. De erbjuder en omfattande internutbildning som ger dig gedigen kunskap om företagets produkter, sortiment och deras orderhanteringssystem. Bygghemma sätter stort värde på att skapa ett positivt arbetsklimat där du trivs och mår bra. Du kommer att få stöd från engagerade kollegor, leverantörer och en väl fungerande supportstruktur. Tillsammans delar Bygghemma en passion för att leverera den bästa möjliga köpupplevelsen till sina kunder.

Arbetsuppgifter
I rollen som butikschef innebär dina främsta arbetsuppgifter att leda och utveckla visningsbutiken– både som inspirerande kundmiljö och som en effektiv arbetsplats. Du har ett helhetsansvar för butikens dagliga drift och långsiktiga utveckling, vilket innefattar att arbeta mot uppsatta mål, följa upp nyckeltal samt ansvara för budget och resultat. En central del av arbetat är att säkerställa en hög kundnöjdhet genom hela köpresan – från första mötet till avslutat köp. Du har en viktig rådgivande roll och ser till att varje kund får en lösning som är anpassad efter deras behov. Som ledare är du engagerad och tydlig, med förmågan att coacha, motivera och skapa goda förutsättningar för ditt team att prestera och trivas. Du bidrar till en positiv kultur där samarbete, ansvarstagande och utveckling är en naturlig del av vardagen. Rollen innebär också nära samarbete med leverantörer och stöd från interna funktioner, vilket ger dig goda förutsättningar att lyckas. Med rätt driv och engagemang finns stora möjligheter att påverka butikens resultat och bidra till Bygghemmas fortsatta tillväxt.
• Försäljning och kundservice
• Budget och resultatansvar
• Personalledning

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Avslutad och godkänd gymnasieutbildning
• Tidigare arbetslivserfarenhet av försäljning, gärna inom branschen
• Erfarenhet av personalansvar eller annan form av ledande roll är meriterande
• God dator och systemvana, erfarenhet av orderhanteringssystem är meriterande
• Obehindrade kunskaper i svenska och engelska tal och skrift
För att vara framgångsrik i denna roll är du en affärsdriven och målinriktad person som ständigt letar efter nya möjligheter att utveckla verksamheten. Du trivs i ett högt tempo och kombinerar försäljning, service och kundfokus på ett sätt som skapar resultat. Som person är du kommunikativ, social och har lätt för att bygga och vårda relationer. Du har ett genuint intresse för Bygghemmas produkter och en stark vilja att kontinuerligt utveckla dina kunskaper. Du är ambitiös, tar ansvar för din egen utveckling och arbetar prestigelöst tillsammans med andra. Struktur, ordning och ett starkt engagemang präglar ditt arbetssätt.

Övrig information
Start: Enligt överenskommelse Plats: Mölndal Lön: Fast lön + Bonus
Utdrag ur belastningsregister är en del i denna rekryteringsprocess. 
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!
Sista ansökningsdatum är 2025-05-10
#Nextgen

Ansök nu

Butikssäljare / Makeup-artist - Chanel Beauty, Göteborg

Läs mer Apr 11
Vi söker konsulter inom skönhetsbranschen till vår bemanningspool för Chanel! 

Har du passion för exklusiv skönhet, kundservice och försäljning och vill representera ett av världens ledande varumärken? Nu söker vi fler engagerade och professionella medarbetare till vår bemanningspool i Göteborg för uppdrag hos Chanel.
Som Poolare blir du anställd av Retail Knowledge och arbetar i Chanels butiker.
Om rollenSom butikssäljare / makeup-artist på Chanel är din främsta uppgift att, genom personlig rådgivning och god kännedom om varumärkets produkter och historia, ständigt sträva efter att skapa exklusiva upplevelser för kunden. 
Dina arbetsuppgifter: Skapa personliga makeup-konsultationer och produktrekommendationer.
Hjälpa kunder med val av doft, hudvård och makeup.
Förmedla varumärkets exklusivitet, historia och värderingar i varje kundmöte.
Delta i daglig drift – öppning, stängning, städning och lagerhantering.
Ansvara för kassa och rapportering i samråd med butikschef.
Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet inom detaljhandel, gärna från premium- eller lyxsegmentet.
Är utbildad makeupartist, hudterapeut, eller har gedigen kunskap genom praktisk erfarenhet och intresse. 
Kommunicerar flytande på svenska och engelska.
Är flexibel, professionell och har öga för detaljer.
Har en annan huvudsaklig sysselsättning (studier, arbete eller eget företag) på minst 50 % under minst ett år framåt – detta måste tydligt framgå i din ansökan.
Kan arbeta dag, kväll och helg – och har möjlighet till 3 arbetspass i veckan. 
Vi erbjuder:
 Möjlighet att arbeta med ett av världens ledande lyxmärken – Chanel. En unik arbetsplats där du får vara en del av ett dynamiskt team. Flexibla arbetstider och ett upplägg som passar din huvudsakliga sysselsättning.
Start: Omgående Omfattning: Timanställning vid behov Plats: Göteborg Lön: Enligt kollektivavtal
AnsökanVälkommen med din ansökan via vårt rekryteringsverktyg på www.retailknowledge.se. Vi har tyvärr inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post, och inga ansökningar skickas direkt till Chanel. 
Vid frågor, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Cecilia Sundqvist.  Vi ser fram emot din ansökan! Retail Knowledges bedriver en uthyrningsverksamhet. Retail Knowledge är helt nischat mot detalj- och dagligvaruhandeln och har varit verksamma sedan 2002. Retail Knowledge har ca 300 anställda i Stockholm, Göteborg och Malmö och vårt syfte är att bygga företagsanpassade bemanningspooler med extraanställda för kända retailbolag. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Slashten AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Slashten AB .

Stjärnor till Mockberg på Nordiska Kompaniet i Göteborg

Butikssäljare, dagligvaror/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Jan 17
Slash.ten har fått den stora äran att tillsammans med Mockberg driva deras butik på premiumvaruhuset Nordiska Kompaniet i Göteborg. I denna butik kan inte vem som helst stå och därför söker vi nu stjärnor som vill och som är proffs på att sprida positiv energi till alla som besöker denna fantastiska butik. Är du en av dessa?

Vem är du?-Du har ett genuint intresse av att hjälpa andra människor och sprider naturlig energi till alla du träffar. -Ditt engagemang går inte att ta miste på och inget gör dig lyckligare än att prestera på topp med ditt team. -Du drivs av att nå och slå uppsatta mål -Du har kunskap och/eller ett intresse för smycken. Ett stort plus är om du har jobbat i en smyckesbutik innan. -Du tycker som vi att kundbemötandet är en av de absolut viktigaste delarna för att skapa och stärka intresset för ett varumärke och produkten. -Du tycker det är roligt att vara i en miljö som präglas av att hela tiden bli bättre och utvecklas i det du gör samt att sprida glädje och energi.
Egenskaper:
- Social och glad - Ihärdig - Engagerad - Ärlig och öppen - Prestigelös - Lagspelare - Strukturerad - Ansvarstagande

Om Mockberg Mockberg är ett svenskt varumärke för smycken och klockor, förankrat i den skandinaviska designtraditionen med en ambition att skapa tidlösa och hållbara smycken och klockor att bära till vardags. Genom design som är slitstark, tidlös och som kompletterar en praktisk garderob, firar vi den moderna kvinnans aktiva livsstil. Våra smycken och klockor kännetecknas av rena former och naturliga färger med betoning på högkvalitativa material. Mockberg grundades 2015 av syskonen Elvira och Daniel Eriksson.
Arbetsuppgifter:
I korthet är din och ditt teams uppgift att ge alla människor en fantastisk helhetsupplevelse av er och Mockberg, som de kommer ihåg och vill berätta om för alla sina vänner.
Du kommer att jobba med bland annat guld och diamanter, så det är en stor fördel om du har kunskap kring det.
Genom givande samtal och öppna frågor väcker du ett intresse för Mockberg och deras produkt som resulterar i sälj och återkommande kunder.
Du kommer vara anställd av Slash.ten men jobbar på och representerar Mockberg.
Som stjärna på Slash.ten är du vår främsta ambassadör och ansikte utåt. Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för att ge butikens besökare minnesvärda upplevelser som leder till försäljning.
Start: Slutet på Februari
Omfattning: Deltid

Om oss:
Slash.ten är en kundupplevelsebyrå med en organisation och ett team som har lång och väldokumenterad erfarenhet inom retail och event. Vi är individer som byggt gasellföretag, utvecklat varumärken och fått utmärkelser för bästa kundservice många år i rad. Vi vill ständigt utveckla branscherna vi verkar inom genom att arbeta med engagerade och motiverade människor. Målsättningen är tydlig; vi vill hela tiden bli bättre och ge energi till alla de människor vi möter. Vi arbetar redan med några av världens största varumärken.
Att jobba på Slash.ten innebär en fantastisk möjlighet att utvecklas i en lärorik miljö tillsammans med andra härliga stjärnor. Du har möjlighet att jobba med olika världsledande varumärken och därmed knyta nya kontakter.

www.slashten.net/

Ansök nu

Stjärnor till ny parfym pop-up i centrala Göteborg

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Sep 17
Är du redo att bli en del av något större? Vi letar efter individer med skarp känsla för stil och ett öga för detaljer – som vill sätta sin prägel på nästa stora doftupplevelse.Denna nya, populära pop-up kommer slå upp dörrarna i början på November och ha öppet Januari ut.
Vem är du?
Du behöver ha energi, passion och förmågan att agera snabbt i en kreativ miljö. Tidigare erfarenhet? Bra. Men vi värdesätter din personlighet ännu mer.Du har ett genuint intresse av att hjälpa andra människor och sprider naturligt energi till alla du träffar. Ditt engagemang går inte att ta miste på och inget gör dig lyckligare än att prestera på topp med ditt team. Du är den som t.ex. håller upp dörrar åt personen som kommer efter, plockar upp det som någon annan tappat och som alltid ställer upp för dina vänner.
Du tycker som vi att kundbemötandet är en av de absolut viktigaste delarna för att skapa en fantastisk kundupplevelse!
Arbetsuppgifter
• Säkerställ högklassig service till alla du möter• Bidra med härlig stämning• Nå uppsatta mål • Kassa- och lagerhantering • Följa butikens rutiner och struktur
Om oss.
Slash.ten är en kundupplevelsebyrå med en organisation och ett team som har lång väldokumenterad erfarenhet inom retail, event och kundupplevelser. Vi tror på mångfald, kraften i att jobba som team och är individer som byggt gasellföretag, utvecklat varumärken och fått utmärkelser för bästa kundservice många år i rad. Målsättningen är tydlig; vi vill bli ihågkomna för att vara fantastiska i allt vi gör. Vi arbetar redan med några av världens största varumärken. Läs mer på: www.slashten.net/
Som stjärna på Slash.ten är du vår och de varumärken vi representerar främsta ambassadör och ansikte utåt.

Ansök nu

Stjärna till Lyle&Scotts butik på Hede Fashion Outlet

Butikssäljare, dagligvaror/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Dec 11
Stjärnor till Lyle&scott; i Hede

Slash.ten, är inte bara ett företag som driver konceptbutiker, pop-uper, co-work och events åt några av världens främsta varumärken. Vi är framför allt ett community bestående av fantastiska människor med stora drömmar, ambitiösa mål och viljan att skapa minnesvärda upplevelser för våra alla vi möter. Vi lovar våra kunder att alltid sträva efter att leverera 10poäng.

Slash.ten har äran att driva en butik med det fantastiska varumärket Lyle&scott; på Hede Fashion Outlet i Göteborg. Här kan inte vem som helst stå och därför söker vi stjärnor som vill och som älskar att sprida positiv energi till alla som kliver in genom dörrarna. Är du en av dessa?

Vem är du?

Du har ett genuint intresse av att hjälpa andra människor och sprider naturligt energi till alla du träffar. Ditt engagemang går inte att ta miste på och inget gör dig lyckligare än att prestera på topp med ditt team. Du är den som t.ex. håller upp dörrar åt personen som kommer efter, plockar upp det som någon annan tappat och som alltid ställer upp för dina vänner.

Du tycker som vi att kundbemötandet är en av de absolut viktigaste delarna för att skapa en fantastisk kundupplevelse!

Om varumärket

Lyle and Scott är mycket uppskattat klädmärke runt om i hela världen och drar in många miljoner om året. Kläderna kännetecknas av kvalité, golf, stilrenhet och den lilla guldiga örnen som brukar placeras på vänstra bröstet av klädesplaggen.

Det skotska varumärket Lyle & Scott har 140 års erfarenhet av att skapa stickade tröjor och herrmode av högsta kvalitet. Detta är ett märke som är känt för sin historia, kvalité och expertis över hela världen och allra mest känd är nog den klassiska och ikoniska lammullströjan. I Lyle & Scotts utbud kan du hitta retro-inspirerande plagg med en modern twist som pikéer, tröjor och skjortor.

Våra kunder betyder allt för oss och strävar dagligen efter att överträffa oss själva med våra skapelser och vårt innehåll för sociala medier. Vi är djupt engagerade i att bryta ny mark och visa våra följare vad det innebär att vara unik och stå ut från mängden.

Arbetsuppgifter

Säkerställ högklassig service till alla du möter
Bidra med härlig stämning
Nå uppsatta mål
Kassa- och lagerhantering
Följa butikens rutiner och struktur

Om oss.

Slash.ten är en kundupplevelsebyrå med en organisation och ett team som har lång väldokumenterad erfarenhet inom retail, event och kundupplevelser. Vi tror på mångfald, kraften i att jobba som team och är individer som byggt gasellföretag, utvecklat varumärken och fått utmärkelser för bästa kundservice många år i rad. Målsättningen är tydlig; vi vill bli ihågkomna för att vara fantastiska i allt vi gör. Vi arbetar redan med några av världens största varumärken. Läs mer på: www.slashten.net/ (http://www.slashten.net/ /o http://www.slashten.net/)



Som stjärna på Slash.ten är du vår och de varumärken vi representerar främsta ambassadör och ansikte utåt.

Ansök nu

Butiksansvarig till Lyle&Scotts butik på Hede Fashion Outlet

Butikssäljare, dagligvaror/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Dec 6
Butiksansvarig till Lyle&Scott; på Hede Fashion Outlet

Slash.ten är inte bara ett företag som driver konceptbutiker, pop-uper, co-work och events åt några av världens främsta varumärken. Vi är framför allt ett community bestående av fantastiska människor med stora drömmar, ambitiösa mål och viljan att skapa minnesvärda upplevelser för våra alla vi möter. Vi lovar våra kunder att alltid sträva efter att leverera 10poäng.

Vi söker nu en passionerad butiksansvarig som ska driva Lyle&Scotts; fantastiska butik på Hede Fashion Outlet tillsammans med ett dedikerat team. Du är en person som drivs av att göra skillnad, bygga starka relationer med kunder, leverantörer och framför allt ditt team. Du bör ha en naturlig entreprenörsanda då du själv skall vara med att utveckla butiken framåt.

Varje kund som besöker din butik ska vilja komma dit igen, för att ni gav den något speciellt. En skön känsla, en upplevelse och service som ingen annan kan leverera.

Vi tror starkt på strävan att varje dag förbättra oss själva och att hela tiden söka en perfektion i det vi gör i alla aspekter.

Vem är du?

Du har ett genuint intresse av att hjälpa andra människor och sprider naturligt energi till alla du träffar. Ditt engagemang går inte att ta miste på och inget gör dig lyckligare än att prestera på topp med ditt team. Du är den som t.ex. håller upp dörrar åt personen som kommer efter, plockar upp det som någon annan tappat och som alltid ställer upp för dina vänner.

Du tycker som vi att kundbemötandet är en av de absolut viktigaste delarna för att skapa en fantastisk kundupplevelse!

Tjänsten är på drygt 75%



Vi letar efter dig som…

Är butiksansvarig eller varit butikssäljare över två år som nu vill ta större ansvar
Ständigt är på jakt efter nya utmaningar
Är van att arbeta framgångsrikt mot måluppfyllelse av uppsatta mål
Har arbetat med starka varumärken eller förut har drivit team
Är lösningsorienterad
Har väldigt enkelt att hantera olika typer av människor och älskar ledarskap



Om varumärket

Lyle and Scott är mycket uppskattat klädmärke runt om i hela världen och drar in många miljoner om året. Kläderna kännetecknas av kvalité, golf, stilrenhet och den lilla guldiga örnen som brukar placeras på vänstra bröstet av klädesplaggen.

Det skotska varumärket Lyle & Scott har 140 års erfarenhet av att skapa stickade tröjor och herrmode av högsta kvalitet. Detta är ett märke som är känt för sin historia, kvalité och expertis över hela världen och allra mest känd är nog den klassiska och ikoniska lammullströjan. I Lyle & Scotts utbud kan du hitta retroinspirerande plagg med en modern twist som pikéer, tröjor och skjortor.

Våra kunder betyder allt för oss och strävar dagligen efter att överträffa oss själva med våra skapelser och vårt innehåll för sociala medier. Vi är djupt engagerade i att bryta ny mark och visa våra följare vad det innebär att vara unik och stå ut från mängden.

Arbetsuppgifter

Säkerställ högklassig service till alla du möter - samt motivera ditt team att göra likadant
Driver ditt team och butiken mot uppsatta mål
Administrativt arbete så som schemaläggning, rapportering, möten och analysering av butiken
Skapa och upprätthålla butikens rutiner och strukturer
Säkerställ butikens visuella koncept utefter säsong och kampanjer
Lagerstrukturering- och optimering
Kassahantering och inleverans av produkter

Om oss

Slash.ten är en kundupplevelsebyrå med en organisation och ett team som har lång väldokumenterad erfarenhet inom retail, event och kundupplevelser. Vi tror på mångfald, kraften i att jobba som team och är individer som byggt gasellföretag, utvecklat varumärken och fått utmärkelser för bästa kundservice många år i rad. Målsättningen är tydlig; vi vill bli ihågkomna för att vara fantastiska i allt vi gör. Vi arbetar redan med några av världens största varumärken. Läs mer på: www.slashten.net/ (http://www.slashten.net/ /o http:/www.slashten.net/)



Som stjärna på Slash.ten är du vår och de varumärken vi representerar främsta ambassadör och ansikte utåt.

Ansök nu

Stjärnor till Showroom/butik för världsledande elbilsvarumärke

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Jun 15
Slash.ten ska med start omgående driva en butik för ett av världens absolut största och mest kända elbilsvarumärken i i Göteborg. Här kan inte vem som helst stå och därför söker vi stjärnor som vill och som orkar sprida positiv energi till alla besökare. Är du en av dessa?

Vem är du?

Du har ett genuint intresse av att hjälpa andra människor och sprider naturligt energi till alla du träffar. Ditt engagemang går inte att ta miste på och inget gör dig lyckligare än att prestera på topp med ditt team.

Du är en duktig historieberättare och förstår att det är en viktig del i att ge spännande service! Du tycker som vi att kundbemötandet är en av de absolut viktigaste delarna för att skapa en fantastisk butik!

Du får gärna ha ett intresse för bilar och inte minst elbilar, du tycker det är roligt att vara i en miljö som präglas av att hela tiden bli bättre och utvecklas i det du gör samt att sprida glädje och energi.

Egenskaper:

- Social och glad
- Ihärdig
- Engagerad
- Ärlig och öppen
- Prestigelös
- Lagspelare
- Strukturerad
- Ansvarstagande

Arbetsuppgifter:

Du ska tillsammans med ditt team ta hand om alla besökare för att ge dem en ihågkommen upplevelse i butiken. Där skall du bekanta dig med dem, få dem att känna sig välkomna och presentera bilarnas modeller för att skapa ett intresse.

På plats kan man boka och genomföra provkörningar vilket också är det huvudsakliga ändamålet för butiken men självklart även sälja bilarna när tillfället ges. Du är med i hela kundresan från att de kliver in och möter dig tills att du tar emot dem efter de provkört bilen.

I korthet är din uppgift att ge människorna en fantastisk helhetsupplevelse av dig, bilen och varumärket som de kommer ihåg och vill berätta om för sina vänner.

Du kommer vara anställd av Slash.ten men jobba och representera elbilsvarumärket.

Som stjärna för Slash.ten är du vår främsta ambassadör och ansikte utåt. Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för att ge butikers besökare minnesvärda upplevelser som leder till försäljning.

Att jobba på Slash.ten innebär en fantastisk möjlighet att utvecklas i en lärorik miljö tillsammans med andra härliga stjärnor. Du får jobba med olika världsledande varumärken inom bl.a. retail och därmed knyta nya kontakter. Det är viktigt att ha ett genuint intresse för människor och kundupplevelser samt att vara initiativrik med ett öga för detaljer

Start: Så snart som möjligt

Krav: B-körkort

Om oss.

Slash.ten är en retailbyrå med en organisation och ett team som har lång och väldokumenterad erfarenhet inom retail. Vi är individer som byggt gasellföretag, utvecklat varumärken och fått utmärkelser för bästa kundservice många år i rad. Vi vill ständigt utveckla branscherna vi verkar inom genom att arbeta med engagerade och motiverade människor. Målsättningen är tydlig; vi vill hela tiden bli bättre och ge energi till alla de människor vi möter. Vi arbetar redan med några av världens största varumärken. www.slashten.net/ (http://www.slashten.net/)

Ansök nu