Göteborg: Kundtjänstmedarbetare för kunds räkning

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundtjänstmedarbetare för kunds räkning i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-10-14 // Varaktighet: Heltid

Vi söker en personsom brinner för service och som vill vara ansiktet utåt för vår kund. Det ärett konsultuppdrag på 100%som sträcker sigunder december och januari månad.
Om rollenSom kundtjänstmedarbetare hos vår kundkommer du att vara första kontakten för deras kunder. Du hanterar inkommande samtal ochmejl, där du hjälper till att svara på frågor, lösa problem och säkerställa att varje kund får en fantastisk upplevelse. Du kommer att arbeta i ett engagerat team som strävar efter att överträffa kundernas förväntningar.
Arbetsuppgifter
Svara på kundförfrågningar via telefon och e-post
Ge professionell och personlig service
Hantera kundärenden och följa upp frågor tills de är lösta
Arbeta med interna system för att dokumentera och följa upp ärenden
Samarbeta med andra avdelningar för att säkerställa kundnöjdhet


Vi söker dig som
Har erfarenhet av kundservice eller liknande roller
Har en stark servicekänsla och en positiv attityd
Är bra på att kommunicera och uttrycka dig tydligt, både i tal och skrift
Har goda kunskaper i svenska
Är lösningsorienterad, ansvarstagande och gillar att arbeta i team
Kan hantera flera uppgifter samtidigt i en snabbföränderlig miljö

Låter det här intressant?
Varmt välkommen med din ansökan. Vi går igenom ansökningarna löpande. Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare, Alva Lindqvist, på alva.lindqvist@pspartner.se eller 073 709 27 40.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare.

Kundrådgivare sökes till bilbranschen

Läs mer Mar 20
Vill du vara en del av en arbetsplats där bilkunskap, teknologi och kundfokus förenas? Här är din chans! Som kundrådgivare inom bilbranschen får du möjligheten att skapa minnesvärda kundupplevelser. Bli en del av bilrevolutionen och ansök idag för att ta nästa steg i din karriär!
OM FÖRETAGET
Vi söker en kundrådgivare till en ledande aktör inom bilbranschen. Företaget är en del av ett globalt nätverk inom försäljning och har en stark position på marknaden. De är dedikerade till att erbjuda högkvalitativa bilar och tjänster till kunderna, med stort fokus på att skapa förtroendefulla kundrelationer och leverera en premiumupplevelse vid både bilköp och verkstadstjänster. Dessutom är de engagerade i grön omställning och innovation inom bilindustrin. Med en stark närvaro inom bilbranschen är de en ledande aktör och fortsätter att vara drivande i branschens utveckling.
OM TJÄNSTEN
En av dina primära uppgifter är att förse kunder med sina förmånsbilar, där du inte bara överlämnar bilen utan skapar en minnesvärd upplevelse. Din förmåga att ge en engagerad demonstration och presentation av bilen är av avgörande betydelse för att skapa en wow-känslan hos kunden. Du skall besvara på frågor om bilmodellen och dess finesser och funktioner. Så kunskap om alla delar av bilen är värdefullt för att kunna erbjuda en komplett service. Vi strävar efter att varje presentation ska kännas exklusiv och präglad av premiumkvalitet.
Den andra delen av tjänsten arbetar man som kundrådgivare. Din huvudsakliga uppgift är att fungera som en pålitlig rådgivare genom hela kundresan, från förfrågan och beställning till leverans av produkten. Du förväntas kunna erbjuda högkvalitativ service och svara på frågor från både befintliga och potentiella kunder. Denna interaktion kan ske både i personliga möten och online via telefon och e-post.
Om du är redo för en spännande och varierande roll där ingen dag är den andra lik, så är detta rätt utmaning för dig!
VEM ÄR DU? Du har en förmåga att lyssna och förstå varje kunds individuella behov. Du genomför behovsanalyser och är lyhörd för varje kunds specifika situation för att leverera en utmärkande kundupplevelse. För att trivas och utmärka dig i denna roll är det viktigt med en kundfokuserad inställning och ett intresse för bilbranschen. Vi ser även att du kan agera proaktivt och vara bekväm med att möta och interagera med kunder, samtidigt som du effektivt besvarar deras frågor. Förmågan att vara snabbtänkt och lösa eventuella problem blir därför en central del av rollen. Ditt engagemang i att driva fram förbättringar kommer vara en betydande tillgång i denna roll, då tjänsten innefattar ständigt utvecklingsarbete. Så för att lyckas i rollen har du en god förmåga att ta initiativ och arbeta flexibelt
VI SÖKER DIG SOM
Har en fullständig gymnasieutbildning
Kommunicerar obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska
Har en god dator- och systemvana
Har manuellt B-körkort (krav)

Meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete inom service- och/eller bilbranschen.
PRAKTISK INFORMATION Arbetsgivare: Workz Uppdragsgivare: Mer info under intervjun Start: Omgående, enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning Arbetstider: Måndag till fredag, inom ramen för 07-17 Placering: Torslanda, Göteborg Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Kontakt: Vid frågor, mejla oss på rekrytering@workz.se
Vi erbjuder dig Workz erbjuder en grundlig utbildning inom kundservice och kundhantering. När du är klar blir du certifierad kundservicemedarbetare. Karriärmöjligheterna styrs av dina ambitioner och vi stödjer dig fullt ut i din utveckling. Vi erbjuder kollektivavtalsenliga villkor och en dedikerad chef som hjälper dig att växa.
Ansökan Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din e-post efter ansökan och behöver slutföras för att gå vidare i processen.

Ansök nu

Customer Experience Agent

Läs mer Feb 6
Är du en positiv person med hög social kompetens som brinner för att ge service i världsklass? Då kanske detta är något för dig! Vi söker nu vår nästa stjärna till vår Kundtjänst i Göteborg. Vi erbjuder en stimulerande och bred roll där du ges möjlighet att utvecklas i en prestigelös atmosfär.

Vi ser att du är relationsskapande i ditt sätt att arbeta och kommunicera, vilket innebär att du har förmågan att skapa förtroende, är lyhörd och kan anpassa dig till olika personer på ett vänligt sätt. För att trivas och lyckas i rollen är du strukturerad, ansvarsfull och noggrann, då du ofta arbetar med parallella arbetsuppgifter. För tjänsten ser vi också att du är en problemlösare som uppmärksammar detaljer och motiveras av ett högt tempo.

Vidare söker dig som är nyfiken och initiativtagande, som brinner för kunden och vill bidra till att skapa långsiktiga relationer med våra kunder. Du ska tycka det är roligt att kommunicera med kunderna på ett personligt, engagerat och hjälpsamt sätt och förstå att din kommunikation med kunderna är avgörande i arbetet med att skapa beständiga kundrelationer.

Avslutningsvis är du en person som tycker om ett högt tempo med en vilja att ta tag i uppgifter högt som lågt, där du utmanar och hittar lösningar.

Som Customer Experience agent är du ett ansikte och röst utåt för Let’s deal och har en viktig funktion för att säkerställa att Let’s deal levererar genuin wow-service till våra kunder och partners. Utöver den dagliga hjälp du bistår våra kunder med på telefon, mail, chatt och sociala medier finns möjligheten att arbeta med andra projekt kopplat till hur vi förbättrar kundupplevelsen. Du hanterar tillsammans med dina kollegor administrationen kring kundernas alla ärenden.

I rollen som Customer experience agent på Lets deal kommer du ingå i ett litet team och rapporterar till ekonomichefen.

I din roll ingår:


- Hantering av kund- & partner relaterade uppgifter

- Identifiera och genomföra nödvändiga förändringar i våra kundtjänstkanaler

- Utveckla och genomföra kommunikationsstrategier för kundtjänst såsom win-back, automatiseringar och andra initiativ som syftar till att öka kundnöjdheten.

- Hantering av Klarna, ARN och andra kundrelaterade ärenden

- Samarbeta mellan avdelningar för att ingjuta kundcentrerat tänkande i hela organisationen och driva på förbättringar av kundupplevelsen.

Din profil


- Minst 3-5 års dokumenterat arbete i en roll med kundkontakter från exempelvis kundtjänst eller annan supportverksamhet

- Självgående, driven och van att ta eget ansvar för diverse relaterade arbetsuppgifter

- Kan snabbt få en bra överblick över en situation och med öga för detaljer

- God kommunikativ förmåga i tal och skrift

- Flytande språkkunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift, ett plus om du förstår och behärskar norska

- God systemvana, erfarenhet av Kundo och Oracle Netsuite är meriterande

Let’s deal erbjuder


- Glada och drivna kollegor

- En arbetsplats med stort fokus på trivsel, miljö.

- 4 Day Work Week, med möjlighet att vara lediga på fredagar

- Kick-offs, frukostar och annat kul

- Konkurrensmässiga löner och villkor, tjänstepension och friskvårdsbidrag.

- Let’s Deal är anslutna till kollektivavtal

Vill du utmanas i din yrkesroll och arbeta i en stark gemenskap där vi tar hand om varandra, samtidigt som vi visar varandra uppskattning, är vi rätt arbetsplats för dig! Kolla mer på www.letsdeal.se

Urval och intervjuer sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Varmt välkommen till oss!

Letsdeal.se startades i mars 2010 och är idag den ledande dealsajten i Norden.
De unga entreprenörerna Alexander Hars och Lars Karlsson ville skapa en digital tjänst som bland annat gjorde det möjligt för svenska konsumenter att göra snabba och bra deals på tjänster och produkter som matchade deras intressen. Oavsett hur billiga de må vara, var den lokala närheten i dealen viktig redan från start. Våra grundare trodde benhårt på idén – och det gjorde svenskarna (och senare norrmännen) också, för verksamheten växte snabbt.

Vår vision är att alla älskar en bra deal och vi vill inspirera fler att upptäcka och uppleva mer på ett lekfullt, positivt och spontant sätt. Vårt mål är att alla ska få uppleva en massa spännande deals på en och samma plats. En deal som adderar något oväntat till vardagen. Som håller vad den lovar och som är relevant för kunden – oavsett vem hen är eller var hen bor. Vi nöjer oss inte förrän vi nått dit. Och egentligen inte då heller. För då är det dags för nästa mål, och nästa.

I dagsläget är vi cirka 30 anställda i Sverige och Norge med kontor i Göteborg, Stockholm och Oslo. I slutet av 2021 förvärvades Lets deal av danska Deal Media Group ApS.

På Let’s deal händer det hela tiden något nytt, vi är modiga och vågar testa nya saker och är nyfikna på nya trender.

Företagskulturen har alltid varit en av våra stora framgångsfaktorer och Lets deal har alltid haft ambitionen att vara en attraktiv arbetsplats, både för befintlig och ny personal. Vi tror att genom nöjda och motiverade medarbetare ökar vår förmåga att utveckla vår verksamhet och nå våra gemensamma mål.

Vi är därför väldigt stolta att ha hakat på den senaste trenden för arbetsplatser - 4 Day Work Week. Ett arbetssätt som innebär att vi arbetar fokuserat från måndag till torsdag med möjlighet att vara lediga på fredagen.

Vi tror att genom att ändra vårt arbetssätt de dagar vi jobbar så kan vi öka vår effektivitet, närvaro och produktivitet. Vi tror att genom mindre stress hos våra anställda kan vi öka vår förmåga att prestera väl. Och för oss är det också viktigt att ha en hälsosam balans mellan arbete och fritid.

Ansök nu

Ta steget mot att bli en del av vårt team inom kundservice!

Läs mer Feb 5
Ta steget mot en karriär som gör skillnad – bli en del av vårt team som levererar service i världsklass!
Letar du efter en ny utmaning? Concentrix är ett globalt företag specialiserade inom teknologi och service som supporterar framtidens varumärken i över 70 länder. Vi arbetar med välkända företag - sådana du använder dig av varje dag - genom att förbättra deras verksamhet med ny, innovativ teknologi och lösningar.
Genom att skicka in din ansökan lämnar du ditt intresse för våra framtida tjänster, går du vidare i processen kommer vi att kontakta dig.
Om du vill utvecklas i din yrkesroll, inspireras av nya utmaningar och har ett genuint intresse för service, så uppmanar vi dig att anmäla ditt intresse till en av våra tjänster inom kundservice på vårt kontor i Göteborg Du kommer att vara del av en gemenskap av medarbetare som supporterar välkända varumärken inom bland annat tech, resebranschen, mode och hälsa.
Karriär och personlig utveckling
Vi kommer att se till att du får rätt utbildning, relevant utrustning samt kontinuerlig support i syfte att du ska lyckas i din nya roll. På Concentrix finns det goda karriärmöjligheter, ungefär 80% av våra ledare och chefer har blivit befordrade internt! Därtill erbjuder vi tillgång till karriärsutvecklingsprogram helt kostnadsfritt för att hjälpa dig att uppnå dina karriärsmål.
Detta ingår i tjänsten
Som kundservicemedarbetare i vårt team kommer du att arbeta i fina lokaler centralt i Göteborg. En vanlig dag i ditt arbete jobbar du sammansvetsat med ditt team och löser kunders problem genom främst inkommande samtal, men även förekommande mail. Du arbetar både självständigt och tillsammans med ditt team för att uppnå de uppsatta mål inom bland annat kundnöjdhet och samtalstid.
Du kommer att vara första kontaktperson för kunden där du hjälper dem att lösa frågor och problem på ett professionellt och serviceinriktat sätt. Arbetet innebär att hantera olika typer av ärenden som anpassas efter kundernas unika behov och situationer – från att ge vägledning och råd till att erbjuda lösningar som skapar värde och trygghet för kunden.
Vi har regelbundna tävlingar och events på kontoret. Du har även möjlighet att nyttja gymmet som finns i samma lokal, utan kostnad. Utöver detta erbjuder vi dig 3500kr per år i friskvårdsbidrag, kollektivavtal med Unionen samt möjlighet till bonus. Du kommer även att få en betald utbildning för att ge dig en stadig grund att stå på innan du börjar.
Dina kvalifikationer
Om du vill utvecklas inom kundbemötande och kundservice, kan du och Concentrix vara en bra match. Du behöver inte ha någon tidigare erfarenhet från detta område, men det är såklart meriterande. Du skall ha en stark vilja för att hitta en skräddarsydd och optimal lösning för varje kund. Utöver detta behöver du ha gått ut gymnasiet med godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 samt kunna arbeta från vårt kontor på Johan Wilins gata 8.
Vad vi erbjuder dig
· Friskvårdsbidrag om 3500 kronor per år
· Tillgång till lokalens gym
· Vi erbjuder tillsvidareanställning på heltid, deltid samt timanställning. Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning
· Goda karriärsutvecklingsmöjligheter samt möjlighet att ta del av vårt interna karriärsprogram
· Betald grundutbildning
· Vi har kollektivavtal med Unionen, vilket för oss är en självklarhet så att du kan känna dig trygg i din anställning
· Teamaktiviteter både på och utanför arbetet för att göra jobbet roligare
· Möjlighet till prestationsbaserad bonus
· Kontinuerlig coaching för att stötta dig i din roll


Ytterligare information:
- Start: Löpande under 2025
- Anställningsform: Heltid, deltid eller timanställning tillsvidare. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.
- Arbetstider: Varierat under öppettiderna mån-fre 08.30-22:00
- Tjänsten är på plats från kontoret i Göteborg.


Experience the best version of you!
Vi vill höra från dig om detta känns som rätt steg för dig i din karriär. Ansök redan idag och bli en del av oss på Concentrix.

Ansök nu

????Customer Care Agent – Göteborg????

Läs mer Jan 31
Om rollen
Som Customer Care Agent är du en nyckelspelare i kundresan och ser till att varje kund får den bästa möjliga upplevelsen. Du kommer att:
Kommunicera med kunder via telefon, mejl, chatt och sociala medier Hjälpa kunder med frågor om produkter, tjänster och support Koordinera assistans vid vägservice och bogsering Hantera och följa upp kundförfrågningar för att säkerställa hög servicekvalitet Identifiera förbättringsområden och bidra till utveckling av processer
Är du den vi söker?
Vi tror att du har:
Ett genuint intresse för kundservice och en vilja att skapa positiva kundupplevelser Tidigare erfarenhet av kundtjänst, service eller CRM-system Flytande svenska och engelska, både i tal och skrift En positiv inställning, hög arbetsmoral och en förmåga att arbeta i team Möjlighet att arbeta kvällar, helger och helgdagar
Plats: Göteborg (på plats) Uppdragsperiod: 3 mars 2025 – 29 juni 2025 Sista ansökningsdag: 3 februari 2025
Varför ska du söka?Hos oss får du möjligheten att arbeta i en snabbföränderlig, global miljö där innovation, kundupplevelse och kvalitet står i fokus. Här får du chansen att lära, växa och utvecklas – kanske till din nästa karriärmöjlighet inom företaget!
Ansök redan idag och ta nästa steg i din karriär!
Vänligen skicka in dina ansökningshandlingar på engelska!
Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher.
Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

Ansök nu

Customer Success Manager

Läs mer Jan 27
Precisely is a SaaS company operating in the legal technology space, offering a simple solution to a complex issue – contracts. By creating a single solution for all contract-related matters, we strive towards a future with less administration and more time for business.
Our Customer Success team plays a pivotal role in ensuring our users maximize the value of our platform. From seamless onboarding to fostering long-term partnerships, we’re dedicated to helping our customers achieve success. To continue strengthening our small but impactful team, we’re looking for a new Customer Success Manager to help deliver exceptional value to our customers.We’re looking for a Customer Success Manager to join our team—someone passionate about collaborating with customers, guiding them strategically toward their goals, and fostering strong, meaningful partnerships.
Important
Application Deadline: 2025-02-28
Interview Start: We will have ongoing interviews.
Salary Range:This role offers a salary range of 38.000 - 42.000 SEK
Assessment: After you apply, you will receive a link to complete an assessment test with Lemonaid.

Check out our career page for more on our hiring process and FAQs.
What we are looking for in our next Customer Success ManagerFirst and foremost, we are looking for someone who truly enjoys being the go-to person for customers. You’ll be joining a small team, which means big autonomy and plenty of opportunities to shape how we do Customer Success. You’ll have direct impact on customer retention and revenue growth as well as the freedom to drive creative initiatives that help improve our customers’ experiences.
What you will do Meet with customers regularly—both new and existing—to align on goals, identify opportunities for upselling, and prevent churn.
Onboard new customers from start to finish, setting up best practices and sharing technical know-how for maximum platform adoption.
Provide frontline support when necessary, jumping on chats and calls to resolve pressing issues or assist with product-related questions.
Collaborate with Sales on deals that need the extra voice of a Customer Success Manager to highlight product value and seal the deal.
Work closely with Product to share feedback and user insights that can help shape our roadmap and product improvements.
Organize internal meetings to align on customer health, weekly goals, and strategic initiatives within the CS team (including churn savings and upsell opportunities).
What we’d like you to have Experience in a customer-focused or customer success role.
Fluency in English (additional languages like Swedish, French, German, Spanish, or Finnish are a bonus!).
Strong relationship-building skills—whether it’s supporting a customer in crisis or planning a strategic initiative for a key account.
Curiosity & Learnability: We’re a dynamic scale-up, so being open to learning new tools, processes, and best practices is essential.
Organizational & Planning chops to manage multiple customer timelines, escalations, and internal syncs without dropping the ball.
Nice-to-have (but not required) Legal understanding, especially within contract management workflows.
Past ownership of a customer segment, product implementation, or relevant project that showcases your initiative.
B2B SaaS exposure - especially if you have prior experience in legal tech or contract management.
What we offer Full-time role based in Gothenburg (preferred). We offer a remote friendly culture, so you can combine working from home with working from our Gothenburg office.
30 days vacation to rest and recharge.
A small, close-knit team environment where your voice matters, and new ideas are encouraged.
The chance to grow into more strategic or technical responsibilities—like system ownership, specialized onboarding, or CS operations.
The satisfaction of making a real difference in how customers interact with and benefit from our product.
We put people first at Precisely
Here, you’ll have an opportunity to be yourself in an inclusive and open-minded environment where people genuinely care about each other. You’ll receive a high amount of autonomy, opportunities to develop, and every chance to leave your mark.
We embody our values in everything we do:
Strive for Development: We love curiosity, personal growth, and continuous learning.
Strength in Diversity: We welcome people from all backgrounds and value everyone’s unique perspective.
Trust in Data: We take a long-term view and let evidence guide our decisions.
Be Curious: We constantly challenge the status quo and aren’t afraid to step out of our comfort zone.
Allow for Creativity: We believe creativity fuels progress and innovation.
How We Hire
We care about crafting an inclusive and fair hiring process with minimal bias. We’re a bit nerdy about it, actually. We want you to feel at ease every step of the way, so we outline our process on our careers page for complete transparency.
Precisely is an equal opportunity employer. All employment decisions are made without regard to race, colour, national origin, ancestry, sex, gender, gender identity or expression, sexual orientation, age, genetic information, religion, disability, medical condition, pregnancy, marital or family status, or any other characteristic protected by law. Precisely also provides workplace accommodations for qualified individuals with disabilities.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Ps Partner AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Ps Partner AB .

Talent & Sourcing Strategy Manager to WirelessCar AB

HR-specialist/HR-advisor
Läs mer Jan 31
Join WirelessCar’s Journey!
We are accelerating digital transformation in the automotive industry, bringing smart mobility solutions to over 100 million cars in the coming years. Join us in shaping the future with brands like Volkswagen, Volvo, and Jaguar Land Rover!
About the Role
We are looking for a driven, analytical, and business-oriented Talent & Sourcing Strategy Manager to develop and implement WirelessCar’s talent strategy, ensuring long-term business growth.In this role, you will play a key part in ensuring the company remains competitive in the global tech market, securing the right talent and capabilities to drive future growth.
Key Responsibilities:
Develop and implement WirelessCar’s talent strategy to secure business capabilities.
Conduct organizational readiness and risk assessments related to talent availability.
Collaborate with HR, Procurement, Finance, and Business Strategy teams.
Lead and optimize the Contingent Workforce program in Sweden, including supplier negotiations, contract management, compliance, and KPI follow-ups.
Drive global sourcing processes and develop future-focused talent strategies.
Act as a brand ambassador, positioning WirelessCar as an employer of choice for top IT talent.

Your Profile
Experience in talent and sourcing management within the IT sector.
Background in HR, Procurement, or Business Development.
Project management skills and ability to lead initiatives.
Strong communication & leadership abilities.
Knowledge of legal and financial aspects of contingent workforce management.
Fluent in English (spoken & written).

Why WirelessCar?
At WirelessCar, we foster innovation, collaboration, and flexibility in a dynamic, global environment. You will have the freedom to lead, inspire, and drive change in an agile, SAFE-inspired workplace. In this role, you will play a key part in ensuring the company remains competitive in the global tech market, securing the right talent and capabilities to drive future growth.
Interesting?Perfect! Attach your resume and answer some questions. Looking forward to see your application! Last day for application 10th of Feb 2025.

Ansök nu

PLC Programmerare

Automationsingenjör, maskin
Läs mer Jan 27
Med rötter från Sandblom & Stohne och Gylling Component har Gycom en historia som sträcker sig hela vägen tillbaka till 1926. I dag är vi en del av Enequi-koncernen. Gycom agerar integratör inom industriell automation och energidesign. Vi erbjuder anpassade automationslösningar som effektiviserar och optimerar våra kunders processer. Våra lösningar skapar förutsättningar för lönsamhet samt att vi aktivt bidrar till en hållbar framtid. Våra system används i dag av välrenommerade företag över hela världen. Gycom tillsammans med Enequi Group utgör ett glatt och trevligt gäng på 25 personer och omsätter runt 100 MSEK. Vi har kontor i Göteborg och Stockholm.
Läs gärna mer på www.gycom.com
Gycom söker dig som vill utvecklas vidare inom PLC programmering. Vi går från utmaning till idé genom analys och lösning med beslutsamhet och stor energi. På Gycom fockusera vi på kunden och är lyhörda på vad våra kunder vill.
Huvudarbetsuppgifter:• Driver och styr dina egna projekt med kunder.• Vidareutveckla Gycom's egna produkter och lösningar• Levererar projekt med hög kvalité• Nära samarbete med övriga kollegor, automationsingenjörer• Driftsättning och FAT-tester hos kund
Vem är du?Vi söker dig som har goda kunskaper inom PLC-programmering och HMI. Vi erbjuder en spännande tjänst där du får vara med och vidareutveckla vår mjukvaruplattform och vara en aktiv del i intressanta kundprojekt. Du trivs med att ha direktkontakt med kunder samt att ingå i ett framgångsrikt och produktivt team. Vi tror att du ären nyfiken och driven person som gärna vill utveckla sig själv och kan resa både nationellt och internationellt.
Kompetens & erfarenhet:
- Bred erfarenhet inom industriell programmering.- Förståelse att tyda, läsa och följa elritningar.- Erfarenhet och kunskaper av lågspänningsprodukter som förekommer i elskåp.- Goda språkkunskaper i både tal och skrift för engelska och svenska.- Erfarenhet ifrån följande mjukvaror: Codesys, TIA portal, GX Works, E-Designer eller liknande mjukvara.- Arbetat med någon av hårdvara ifrån Eaton, ABB, Mitsubishi, Beijer eller liknande PLC/HMI.- B-körkort.
Har du erfarenhet av följande är det meriterande:- Erfarenhet av olika typer av elkonstruktion.- Arbetat med ElProCAD- Erfarenhet från fastighetsstyrning.
Gycom erbjuder förmånsbil enligt företagets bil policy.
Låter det intressant?
Perfekt, sänd med ditt CV och svara på frågorna. För frågor om tjänsten, kontakta Arvid Petersson. arvid.petersson@pspartner.se

Ansök nu

Automationsingenjör till Gycom

Automationsingenjör, maskin
Läs mer Jan 24
Med rötter från Sandblom & Stohne och Gylling Component har Gycom en historia som sträcker sig hela vägen tillbaka till 1926. I dag är vi en del av Enequi-koncernen.Gycom agerar integratör inom industriell automation och energidesign. Vi erbjuder anpassade automationslösningar som effektiviserar och optimerar våra kunders processer. Våra lösningar skapar förutsättningar för lönsamhet samt att vi aktivt bidrar till en hållbar framtid. Våra system används i dag av välrenommerade företag över hela världen. Gycom tillsammans medEnequi Group utgör ett glatt och trevligt gäng på 25 personer och omsätter runt 100 MSEK. Vi har kontor i Göteborg och Stockholm.Läs gärna mer på www.gycom.com
Vi söker dig som vill utvecklas vidare inom PLC programmering och automation. På Gycom går vi från utmaning till idé genom analys och lösning med beslutsamhet och stor energi samtidigt somvi fockusera på kunden och är lyhörda på vad våra kunder vill. Huvudarbetsuppgifter:
- Driver och styr dina egna projekt med kunder - Vidareutveckla Gycom's egna produkter och lösningar - Levererar projekt med hög kvalité - Nära samarbete med övriga kollegor, automationsingenjörer - Driftsättning och FAT-tester hos kundVem är du? Vi söker dig som har goda kunskaper inom PLC-programmering och HMI. Vi erbjuder en spännande tjänst där du får vara med och vidareutveckla vår mjukvaruplattform och vara en aktiv del i intressanta kundprojekt. Du trivs med att ha direktkontakt med kunder samt att ingå i ett framgångsrikt och produktivt team. Vi tror att du är en nyfiken och driven person som vill utveckla sig själv och kan resa både nationellt och internationellt.

Kompetens och erfarenhet- Bred erfarenhet inom industriell programmering.- Bra förståelse att rita, tyda, läsa och följa el-ritningar.- Erfarenhet och kunskaper av lågspänningsprodukter som förekommer i elskåp.- Goda språkkunskaper i både tal och skrift för engelska och svenska.- Erfarenhet och goda kunskaper i ElProCad eller liknande program.- Erfarenhet ifrån följande mjukvaror: Codesys, TIA portal, GX Works, E-Designer ellerliknande mjukvara.- Arbetat med någon av hårdvara ifrån Eaton, ABB, Mitsubishi, Beijer eller liknande PLC/HMI.- B-körkort.
Har du erfarenhet av följande är det meriterande: - Erfarenhet av olika typer av elkonstruktioner. - Arbetat med Eplan.- Erfarenhet av fastighetsstyrning. Gycom erbjuder förmånsbil enligt företagets bil policy. Låter det intressant? Perfekt, sänd med ditt CV och svara på frågorna. För frågor om tjänsten, kontakta Arvid Petersson, arvid.petersson@pspartner.se

Ansök nu

KAM till SSG Standard Solutions Group

Key account manager
Läs mer Jan 23
Med säkerhet och kompetens i fokus
I över 60 års tid har SSG samlat svensk industris främsta experter i kommittéer och nätverk för att hitta lösningar på branschens gemensamma utmaningar.
Idag är vi Nordens ledande leverantör av digitala tjänster för säkrare och mer hållbara arbetsplatser. Bland våra kunder finns över 400 av de största internationella industriföretagen, mer än 50 000 entreprenörer och vi levererar cirka 500 000 digitala säkerhetsutbildningar - varje år.
Vi välkomnar framtidens utmaningar och möjligheter. Med innovativ teknik lägger vi grunden för nya tjänster som gör internationell industri konkurrenskraftig. https://www.ssgsolutions.com/
Som Key Account Manager (KAM) på SSG Standard Solutions Group blir du en central del i arbetet att stärka och utveckla relationerna med våra nyckelkunder inom industrin. Rollen innebär att du ansvarar för att förstå kundernas behov och utmaningar samt att positionera SSG:s standardiserade tjänster som det självklara valet för industrin. Du kommer att arbeta med komplexa förhandlingsprocesser och vara en strategisk partner för våra kunder för att säkerställa deras långsiktiga framgång och förtroende för SSG.
Arbetsuppgifter
Bygga och utveckla starka, långsiktiga relationer med nyckelkunder inom industrin.
Identifiera och förstå kundernas behov och utveckla lösningar som möter deras krav.
Utveckla och implementera strategier för att driva försäljningstillväxt inom nyckelkunder.
Förhandla och slutföra avtal med fokus på långsiktiga affärsmöjligheter.
Samarbeta nära interna team för att säkerställa att kundernas krav och förväntningar uppfylls.
Representera SSG Standard Solutions Group på kundmöten, konferenser och andra branschrelaterade evenemang.

Kvalifikationer
Minst 5 års erfarenhet av försäljning, med dokumenterat goda resultat, gärna inom större organisationer.
Erfarenhet av att arbeta med nyckelkunder och hantera komplexa försäljningsprocesser.
Stark förhandlingsförmåga och erfarenhet av att teckna avtal.
Gärna erfarenhet från industrin eller närliggande områden.
Utmärkt kommunikations- och presentationsförmåga, både på svenska och engelska.

Personliga egenskaper
Resultatorienterad med förmåga att bygga långsiktiga relationer baserade på förtroende.
Strategisk och analytisk med stark problemlösningsförmåga.
Självständig och initiativrik, med en förmåga att driva projekt framåt.
Engagerad, affärsmässig och passionerad för att skapa värde för kunden.

Låter det intressant?Perfekt! Svara på några frågor och sänd in din CV. Sista ansökningsdag är den 14 feb.

Ansök nu

Specialistsäljare till SSG Standard Solutions Group

Systemsäljare
Läs mer Jan 23
Med säkerhet och kompetens i fokus
I över 60 års tid har SSG samlat svensk industris främsta experter i kommittéer och nätverk för att hitta lösningar på branschens gemensamma utmaningar.
Idag är vi Nordens ledande leverantör av digitala tjänster för säkrare och mer hållbara arbetsplatser. Bland våra kunder finns över 400 av de största internationella industriföretagen, mer än 50 000 entreprenörer och vi levererar cirka 500 000 digitala säkerhetsutbildningar - varje år.
Vi välkomnar framtidens utmaningar och möjligheter. Med innovativ teknik lägger vi grunden för nya tjänster som gör internationell industri konkurrenskraftig. https://www.ssgsolutions.com/
Som Specialist Säljare på SSG Standard Solutions Group kommer du att fokusera på att sälja våra tekniska och mjukvarubaserade lösningar till industrin. Rollen innebär djupgående kunskap om våra tjänster och förmågan att kommunicera tekniska detaljer på ett enkelt och förståeligt sätt. Du kommer att arbeta nära kunder och hjälpa dem att se värdet av våra lösningar för att förbättra deras produktivitet, säkerhet och hållbarhet.
Arbetsuppgifter
Identifiera och bearbeta nya och befintliga kunder med fokus på tekniska lösningar och mjukvarutjänster.
Förklara och demonstrera våra tjänsters tekniska och affärsmässiga fördelar på ett enkelt och tydligt sätt.
Arbeta i nära samarbete med utvecklingsteamet för att anpassa lösningar efter kundernas specifika behov.
Driva hela försäljningsprocessen, från prospektering till avslut.
Bidra till utvecklingen av marknadsföringsmaterial och tekniska presentationer för att stödja försäljningsarbetet.

Kvalifikationer
2–5 års erfarenhet av teknisk försäljning eller försäljning av mjukvarubaserade lösningar.
Stark teknisk förståelse och förmåga att kommunicera tekniska detaljer på ett begripligt sätt.
Erfarenhet av att sälja komplexa lösningar eller produkter som kräver teknisk förståelse.
Förmåga att arbeta självständigt och ta ansvar för att driva affärer framåt.
Utmärkt kommunikations- och presentationsförmåga, både på svenska och engelska.

Personliga egenskaper
Noggrann och lösningsorienterad med en förmåga att förstå och möta kundens behov.
Nyfiken och engagerad, med en vilja att kontinuerligt lära sig om nya tekniska lösningar.
Kommunikativ och relationsbyggande med ett affärsmässigt fokus.
Teamorienterad och samarbetsvillig med förmåga att arbeta tvärfunktionellt.

Låter det intressant?
Perfekt. Sänd in din CV och svara på några frågor. Sista ansökningsdag är den 14 feb.

Ansök nu

Interim ekonom för kunds räkning

Redovisningsekonom
Läs mer Jan 21
Vi söker nuen interim ekonom för kunds räkning till ett uppdrag på ca 50% med start i februari.I uppdraget kommer du bland annatatt få arbeta med:
Löpande bokföring
Löner
Månadsbokslut
Erfarenhet av Microsoft DynamicsBusiness Central.

Arbetet inkluderar hantering av bolagsformerna AB, Oy, och ApS, vi ser därförgärna att du har erfarenhet av redovisning och regelverk kopplade till dessa.
Är dusjälvständig, noggrann och har en förmåga att snabbt sätta dig in i nya verksamheter?Då kan det här vara något för dig.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu