Göteborg: Operativ underhållsingenjör El och Automation till SEEL

Hitta ansökningsinfo om jobbet Operativ underhållsingenjör El och Automation till SEEL i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-10-18 // Varaktighet: Heltid

Vill du arbeta i en avancerad och spännande maskinpark med högteknologisk utrustning? Trivs du i en mindre organisation där du får stora möjligheter till att påverka och utveckla riktningen framåt? Då har du kommit rätt!   

Om oss
Swedish Electric Transport Laboratory, är en provningsanläggning för forskning och utveckling inom elektromobilitet, ägd och driven av RISE och Chalmers i ett gemensamt bolag.

Vi är i en tillväxtfas och finns på tre toppmoderna anläggningar i Säve Göteborg, Nykvarn och i Borås. Vi är idag runt 30 engagerade medarbetare i form av tekniker, ingenjörer och forskare med olika bakgrund och expertområden. Här kan du läsa mer om oss: https://www.ri.se/sv/seel

Om rollen
Du kommer tillhöra vårt Drift- och underhållsteam som underhåller riggar och stödsystem. Att vara en del av uppbyggnaden av vår underhållsorganisation på SEEL innebär en unik möjlighet att göra verklig skillnad och påverka framtiden. Här får du vara med och utveckla strategin för hur underhållet ska utföras, vilket skapar en spännande och utmanande arbetsmiljö där dina idéer och erfarenheter värdesätts. Idag är vi sex personer i teamet som jobbar med underhåll, processer och instruktioner, automation, IT, el mot provobjekt, kalibrering och teknik.

I rollen är du tekniskt ansvarig för el och automation i rigg process- och fastighetsmiljö.  Du säkerställer prestandan och därmed uptime mot provningskunder och arbetar med felsökning och installation vid förbättringar. Du lägger upp och uppdaterar både FU med instruktioner samt anläggningsregistret i underhållssystemet och utför förebyggande underhåll enligt plan. Du hanterar felanmälningar, planerar och bereder arbetsordrar i underhållssystemet Maintmaster och gör uppdateringar i fastighets- och riggmiljö. Vid larm gör du första linjens felsökning, hanterar loggfiler och samverkar med leverantörer.

Placering är på SEEL:s huvudkontor i Säve, Göteborg. Det finns möjlighet till viss flexibilitet att arbeta hemifrån om det stämmer med övrig verksamhetsplanering. Befattningen kan komma att bli placerad i säkerhetsklass, vilket innebär att säkerhetsprövning kan komma att ske i enlighet med säkerhetsskyddslagen.

Vem är du?
För att lyckas i rollen behöver du ha en teknisk gymnasie- eller universitetsutbildning och några års erfarenhet som underhållsingenjör. Du är utbildad elektriker med B-behörighet och kan läsa och förstå elritningar samt arbeta med omformare.  Vidare har du erfarenhet från PLC styrsystem samt från underhållsystem där Maintmaster är meriterande. Goda svenska- och engelskkunskaper i tal och skrift samt B körkort är krav.

Har du arbetat i R&D provningsmiljö inom antingen fordonsindustrin, flyg eller maritim är det ett plus. Likaså med erfarenhet från kalibreringsverksamhet. Även truckkörkort är meriterande samt systemvana i PUMA Drivlina och MORPHEE Energilager.

Som person är du strukturerad och har god logisk analytisk förmåga. Du är flexibel och bra på lösa problem och behålla leveransförmågan även när vi har flera parallella uppgifter på gång. Du tycker om att arbeta serviceinriktat mot våra leverantörer och kunder. Du har även god samarbetsförmåga och ser till så teamet kommer framåt genom att hjälpas åt över varandras ansvarsområden.

Är vi rätt för varandra?
Arbetet är omväxlande och ger stor frihet under ansvar. Den avancerade och spännande maskinparken gör jobbet både tekniskt utmanande och inspirerande. Dessutom erbjuder SEEL flexibilitet i arbetsupplägget, vilket är ett starkt erbjudande för den som söker en dynamisk och utvecklande arbetsmiljö. Tillsammans med engagerade ingenjörer, tekniker och forskare på SEEL kommer du få stor utveckling, det kan vi garantera!

Välkommen med din ansökan!
Vill du veta mer är du välkommen att kontakta chef för Drift och underhåll på SEEL Kjell Niklasson på +46 10 722 33 46. Sista ansökningsdag är 11 november 2024. Urval och intervjuer sker löpande under och efter ansökningsperioden.

Våra fackliga representanter är: Linda Ikatti, Unionen, +46 10 516 51 61 och Ingemar Petermann, SACO, +46 10 228 41 22.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Driftingenjör, el-tele

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Driftingenjör, el-tele.

Driftingenjör Hiss och Portar

Läs mer Jan 13
Stadsfastighetsförvaltningen skapar miljöer där livet får ta plats genom att planera, bygga, hyra in, förvalta och utveckla lokaler och utemiljöer för Göteborgs Stads verksamheter. Varje dag är hundratusentals göteborgare verksamma i förskolor, skolor, vård- och omsorgsboenden och andra lokaler som vi sköter om.
Gemensamt med stadsmiljöförvaltingen, exploateringsförvaltningen och stadsbyggnadsförvaltningen har vi ett samordnat ansvar för stadsutvecklingen i Göteborgs stad. Detta innebär en delad ansvarsfördelning och roller utifrån skeden: planering; genomförande och förvaltning med mål att bidra till en sammanhållen, effektiv och transparent stadsutveckling för boende, besökare och näringsliv i staden.

ARBETSUPPGIFTER
Vi på avdelning Drift och Underhåll ansvarar för tillsyn, reparation samt drift av områdena mark, byggnad och installationer över tid med god teknisk status och nöjda kunder. Detta uppnås genom ett nära samarbete med kund, förvaltningens övriga avdelningar samt andra organisationer i staden. Avdelningen ansvarar för genomförandet av besiktningar som myndigheter kräver samt bidrar till utvecklingen av energisparåtgärder. Vi utför de uppdrag som beställs av våra hyresgäster.

Denna tjänst är placerad på enhet Larm, Elteknik och Hiss. Uppdraget för enheten är i huvudsak att arbeta med tillsyn & skötsel samt reparationer vid våra verksamheter. Det är vår uppgift att se till att alla är trygga i de fastigheterna vi förvaltar. Vi ser till att regelverk, lagar och krav från bland annat räddningstjänsten, försäkringsbolag och Göteborgs stad följs.

För oss handlar det om att underhålla, utveckla och reparera viktiga delar så att verksamheten fungerar i de lokaler vi sköter om. Det finns rutiner som vi håller oss till och utifrån dessa ramar planerar du din egen tid, vilket gör arbetet väldigt varierande och fritt.

Dina arbetsuppgifter:
Som Driftingenjör Hiss blir du den som planerar, beställer och följer upp avtal, servicebesök och revisioner inom områden hissar, portar, vikväggar, lyftanordningar mm på vår enhet. För denna tjänst ingår även enklare projektering/projektledning vid ombyggnader/modernisering av hissar och portar.

Vem blir din chef?
Robert Peters är som ledare/chef tydlig och rak i sina budskap och förväntar sig engagemang och stort kundfokus utav sina medarbetare. Med Robert som chef arbetar du med frihet under ansvar. Han tillägger: Mitt teknikintresse präglar mitt ledarskap och jag är lyhörd för utveckling inom området. Arbetsmiljön är av stor betydelse och för mig är det viktigt att arbetsliv och privatliv harmoniserar.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har en teknisk gymnasieutbildning med påbyggnadsutbildning inom området, gärna på högskolenivå eller motsvarande erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Du skall ha flerårig arbetslivserfarenhet och erfarenhet av olika installationer i fastigheter. Du behöver ha god datorvana och behärskar Officepaketet.

Vi ser det som meriterande om du har:
• Certifiering/behörighet inom området
• Erfarenhet av budget/ekonomiarbete
• Projektering/projektledning
• El-kunskaper

Vi söker dig som på ett engagerat och självständigt sätt vill arbeta med ovanstående arbetsuppgifter. Viktiga egenskaper är en hög servicekänsla, att du har lätt för att kommunicera, är flexibel och lyhörd inför kundens behov och förutsättningar. Du behöver vara driven och samtidigt strukturerad i ditt förhållningssätt. Vi lägger stor vikt vid den personliga lämpligheten.

Vårt erbjudande:
· Flextid. Ett hållbart arbetsliv är viktigt för oss där du ska kunna kombinera ett spännande och givande arbetsliv med ditt privatliv.
· En arbetsgivare med stort fokus på kompetensutveckling
· Goda semestervillkor och möjlighet till semesterväxling
· En arbetsgivare med starka etiska standarder och fokus på inkludering och mångfald
· Trygg anställning
· Meningsfulla arbetsuppgifter
· Friskvårdsbidrag
· Cykelbidrag samt andra rabatter och erbjudanden
· Kollektivavtal med tillhörande tjänstepension och försäkringar

ÖVRIGT
Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda undanbeder vi oss vänligen men bestämt att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

Ansök nu

Drifttekniker väg

Läs mer Maj 8
Utmana dig själv i ett arbete där du snabbt kan växla från lugn till action, och där varje beslut du tar spelar en avgörande roll. Är du redo att ta dig an detta spännande uppdrag och bli en nyckelspelare i vår viktiga verksamhet? Sök nu och gör skillnad varje dag!


Drifttekniker väg

Arbetsuppgifter

Som drifttekniker väg ansvarar du för hantering av avvikelser och risker, samt att du har en proaktiv övervakning av Trafikverkets komplexa anläggningar ur ett säkerhetsmässigt och trafikalt perspektiv. Arbetet sker i samverkan med övriga funktioner på en Trafikcentral. Du utgör ett viktigt stöd i samverkan med trafikledarna vid större händelser, framförallt i våra vägtunnlar. Att jobba som drifttekniker är lika roligt som utmanande, en av de största utmaningarna är att kunna växla upp från 0-100, från det lugna tempot till att en störning uppstår och du hamnar i ett pressat läge där du behöver fatta ett beslut och kommunicera med flera aktörer samtidigt.
I dina arbetsuppgifter ingår det att;
Koordinera
Övervaka
Prioritera
Hantera avvikelser.

Du arbetar med övervakning av komplexa anläggningar via flertalet tekniska system i trafikcentralen placerad på Trafik Göteborg. Där ansvarar du för inkommande telefonsamtal eller larm via olika system för att därefter operativt larma, styra och leda utpekade entreprenörer för felavhjälpande och förebyggande underhåll. Du dokumenterar samtliga händelser och åtgärder i våra IT-system. Vidare deltar du i driftsättningen av nya anläggningar med tillhörande system, och du samverkar med vägtrafikledarna för att optimera drift och tillgänglighet av vägnätet samt minimera trafikstörningar.
Som drifttekniker är det viktigt att jobba reaktivt och proaktivt för att hålla våra vägar, broar och tunnelanläggningar framkomliga och funktionella.
Trafiken är igång dygnet runt årets alla dagar och därför arbetar du som drifttekniker mestadels 3-skift.
Jag som kommer att bli din chef heter Daniel Gyllén. För mig är det viktigt att finnas där för dig och övriga medarbetare. Jag litar på dig och kommer inte att hänga över din axel för att kontrollera vad du gör. Jag ser gärna att du är driven och tar eget initiativ i ditt dagliga arbete. Jag vill att mina medarbetare är självgående och med mig som chef ska man känna att man alltid kan bolla idéer med mig, stora som små.
För mig är teamet det viktigaste och våra värdeord är; Tillsammans - Engagemang - Ansvar - Mod.

Övrig information

Tester planeras att skickas ut via mejl under v. 22.
Intervjuer planeras via Skype under v.24-25.
Vi använder främst mail (från mejladress: noreply@heroma.se) för att göra utskick och kallelser. Kolla din inkorg och även skräppost/SPAM regelbundet under denna tid för att vara säker på att du får all information från oss! För att undvika att information gällande din ansökan klassas som SPAM kan du med fördel lägga till vår e-postadress: noreply@heroma.se i dina e-postkontakter.

Kvalifikationer

Vem är du?
Då arbetet som drifttekniker innebär övervakning i kontrollrumsmiljö ställs det stora krav på att du ska kunna ha god uppmärksamhet, simultankapacitet samt koncentrationsförmåga. Du ska snabbt kunna identifiera problem som sker i anläggningen samt även se och ge förslag på lösningar. Då arbetet sker i en operativ verksamhet bör du känna dig bekväm med att förutsättningarna snabbt kan ändras och ska därför kunna ställa om och anpassa dig till nya omständigheter och situationer och konstruktivt behålla ditt lugn i stressade situationer. Då tjänsten kräver mycket interna och externa kontakter ska du även känna dig bekväm i att kommunicera och förmedla budskap på ett informativt sätt samt ha god samarbetsförmåga och bidra till en god stämning. Du motiveras av ett aktivt medarbetarskap där du på ett målmedvetet sätt tar ansvar för dina arbetsuppgifter.
Vi söker dig som
Har slutfört tekniskt gymnasium med inriktning el-tele, alternativt har annan utbildning som vi bedömer likvärdig.
Har körkort för personbil.
Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift.

Det är meriterande om du
Har erfarenhet av larmhantering, larmcentral och/eller kontrollrumsarbete inom område väg eller annan transport.
Har erfarenhet av Citect SCADA och/eller Maximo.
Har en utbildning med inriktning styrteknik.


Ansökan

De frågor som du får besvara när du skickar in din ansökan kommer att ligga till grund för det första urvalet vi gör. Om det inte står något annat i annonsen vill vi att du bifogar ditt CV. Vi har slutat begära in personligt brev eftersom vi inte har med det som del av urvalsunderlaget.
Inom Trafik jobbar du i händelsernas centrum för att få vårt transportsystem att fungera för alla Sveriges tusentals resenärer - dygnet runt, året runt. Vi planerar, leder och övervakar trafiken på 98 500 km statliga vägar och 14 200 km statliga järnvägar. Vår uppgift är att bidra till att vägarna är framkomliga, att tågen kommer i tid och att trafikinformationen är aktuell.
På Trafikverket jobbar vi med att göra Sverige närmare. Vi tror på att en förening av olika erfarenheter, bakgrunder och perspektiv är den bästa grunden för att bygga en arbetsplats fri från diskriminering och en miljö där alla trivs och gör sitt bästa. Vi tror på mångfald där den gemensamma nämnaren är pålitlighet, engagemang och mod. För det är så vi bäst representerar vårt samhälle.

Ansök nu

Driftsättningsingenjör

Läs mer Nov 22
Vill du få möjlighet att utvecklas, ta nästa kliv i din karriär och dessutom i en dynamisk, high-tech miljö? då kan detta vara din nästa utmaning. Vi växer så det knakar och ser fram emot att välkomna fler positiva lagspelare till oss på Elbit System Sweden.

Denna roll passar dig som är ett par år in i din karriär, som brinner för teknik och som gärna kavlar upp ärmarna för att lösa utmaningar och komplexa problem. Vi tror också att du trivs i en föränderlig miljö och att du mår bäst när du får ta eget ansvar.

Du kommer trivas i rollen om du gillar att arbeta brett då du kommer få möjlighet att fördjupa dina tekniska kunskaper inom både IT-säkerhet, nätverk, operativsystem, radar och optronik. Låter det intressant? Skicka in din ansökan till oss redan idag!

Om tjänsten

Du kommer att stödja komplex systemintegration och installationsprocesser för bland annat C4I-system samt arbeta mot våra kunder för att säkerställa att dem får sina problem lösta och att Elbit System Sweden levererar hög kvalitet. Du kommer ingå i ett team som arbetar med implementering och integration, kommer att arbeta i tvärfunktionella projekt i mångdisciplinära avancerade projekt.

Vi är ett företag som växer och befinner oss i en uppbyggnadsfas vilket innebär att vi under det kommande året kommer fokusera på och utveckla både support-, utveckling och underhållsprojekt/implementationer runt om i landet.

I rollen kommer du ha kontakt med både kunder och utvecklingsteam, både lokalt i Sverige och internationellt.

Du kommer bland annat:

- Arbeta med att snabbt och professionellt analysera och lösa kundproblem på system-, IT- och programvarunivå.

- Delta i sensor- och systemintegrationsprocessen i ett mångdisciplinärt team.

- Vara med och utveckla installationsprocessen för C4I-system samt stödja och genomföra systemimplementeringar. I rollen kommer du komma i kontakt med olika tekniska discipliner såsom radar, optronik, IT-säkerhet, nätverk och operativsystem.

- Du kommer också skriva och utveckla skript för ökad automatisering, ökad effektivitet och ständiga förbättringar

- Att samarbeta med lokala och internationella utvecklings-, testnings- och produktteam för att skräddarsy produkter som uppfyller kundens krav.

Kvalifikationer

- Minst gymnasieexamen inom förslagsvis IT, nätverk, teknik, informations-och mediateknik eller dator- och kommunikationsteknik.


- Erfarenhet kring driftsättning av Microsoft-, Linux- och Docker/Kubernetes -baserade applikationer

- Stor teknisk färdighet samt erfarenhet från arbete inom IT, IT-säkerhet och/eller nätverk

- Du har arbetat i någon eller några virtualiseringsplattformar såsom VMWare eller Hyper-V

- Flytande i tal och skrift på både svenska och engelska.

Det är inget krav men meriterande om du har arbetat med programvaruintegration samt har erfarenhet från C4I-system, radiosystem och/eller närverk.

Du är en person med analytiska färdigheter samt en god förmåga att ta till dig nya kunskaper. Då felsökning och problemlösning är uppgifter som du kommer möta dagligen är detta något du uppskattar och känner en trygghet i att kunna hantera.
Du behöver en god kommunikativ förmåga, tycker om att arbeta i team och är duktig på att anpassa dig till förändring och nya situationer - då Elbit System Sweden är ett startup-bolag i Sverige som står inför en kraftig tillväxt är dessa egenskaper viktiga för att du ska komma till din rätt hos oss.

Ansökan

Välkommen med din ansökan idag, urval och intervjuer kommer ske löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor gällande rollen är du välkommen att kontakta rekryterande chef gashaw.eshete@elbitsystems.se. Har du frågor gällande ansökan kontakta HR- och rekryteringskonsult, mimmi.nyman@elbitsystems.se

Som ett säkerhetsföretag så har vi krav på att du har svenskt medborgarskap samt att man genomför en säkerhetsprövning när man påbörjar sin anställning hos oss.

Om oss

Elbit Systems är ett världsledande internationellt teknikbolag verksamt inom en mängd olika områden över hela världen, primärt inom försvar och säkerhet. Elbit Systems utvecklar och tillhandahåller en bred portfölj av produkter och system för alla typer av applikationer oavsett det är I luften, på marken, till sjöss eller cyberområdet. Våra system används över hela världen och Sverige är sedan ett par år tillbaka en viktig marknad för oss, både vad gäller svenska kunder till våra produkter och svenska partners för leveranser till andra länder.

Inom digitalisering av militär kommunikation och militära ledningssystem är Elbit Systems en ledande aktör och samtidigt en pionjär och erbjuder digitaliserade helhetslösningar för alla typer av användningsområden i teknikens framkant och har en produktportfölj som täcker allt från HF-radio till satellit och IP/WAN-nätverk för alla typer av dataflöden oavsett om det är röst, video eller annan data.

Ansök nu

Uppdragsledare El- och Telesystem

Läs mer Nov 3
Företagsbeskrivning
AFRY är ett ledande europeiskt företag med global räckvidd inom teknik, design och rådgivning. Vi accelererar omställningen mot ett hållbart samhälle. Vi är verksamma inom områden som infrastruktur, industri, energi och digitalisering, som skapar hållbara lösningar för kommande generationer.


AFRY med affärsområde Buildings är med över 1500 medarbetare en av de största aktörerna i Sverige inom fastighetssektorn. Vi skapar hållbara, fastighetsrelaterade projekterings- och ingenjörslösningar för fastighetsägare, förvaltare och entreprenörer.
Som del i ett stort konsultföretag har vi möjlighet att arbeta smart och få med bred kunskap inom alla installationstekniska områden - vad projektet än kräver kan vi hjälpas åt och lösa det. Vårt arbetsklimat präglas därför av teamwork och framåtanda. Vi arbetar i en positiv och stimulerande miljö där det ständigt pågår utbyte av erfarenheter.


Jobbeskrivning
Vi ser idag ett utökat behov i vår sektion inom El- och telesystem och söker nu en ny kollega som uppdragsledare inom El- och telesystem med placering på vårt kontor i Göteborg.
I rollen som uppdragsledare kommer du att ha möjlighet att driva utveckling och konstruktionen av el- och telekommunikationssystem. Du kommer ansvara för att leda och utveckla uppdrag i sin helhet med ansvar för utförande och ekonomi.
I rollen kommer du även att stödja konstruktörer i olika projekt och hjälpa till att lösa tekniska utmaningar. Ditt engagemang och din förmåga att arbeta i team kommer att vara avgörande för att skapa en samarbetsmiljö där idéer och kunskap kan flöda fritt.
Våra uppdrag återfinns främst inom ny- och ombyggnad av sjukhus, industrier, infrastruktur, skolor, kontor, handel, bostäder och andra offentliga eller privata fastigheter.
Vi erbjuder en arbetsplats som ger dig stort förtroende i ditt arbete. Vi ger dig backup när du behöver det, då spetskunskapen och resurserna finns inom företaget.
På kontoret träffar du kollegor från både den egna sektionen med elkunskap, och från andra sektioner inom Buildings-discipliner så som VVS, Energi, Brand, Styr, mm.


Kravspecifikation
För att vara framgångsrikt i rollen krävs det att du har en examen från en YH/KY utbildning inom elektronik, telekommunikation eller relaterat område. Vi tror att du har minst 5års erfarenhet som elkonsult och trivs i rollen att leda och ta ansvar. Du arbetar idag självständigt med projektering och uppdragsledning som konsult eller projektledare.
För att passa in som uppdragsledare hos oss behöver du ha ledaregenskaper och tycka om att arbeta med människor. Du har god förmåga att kommunicera med andra samt att strukturera och samordna arbete. Du tar ansvar gentemot kund och följer tidplaner och budgetar med vana och tidigare erfarenhet. I din roll som uppdragsledare är ditt teknikkunnande viktigt och vi önskar att du har erfarenhet av att driva projekt sedan tidigare.
Även om vi är ett internationellt företag, är det ett krav att du behärskar det svenska språket muntligt såväl som i skrift för att svara mot våra kunders behov.
Vissa resor är en naturlig del av vårt arbete och vi önskar därför att du har körkort.
Slutligen, en passion för att lära dig och utvecklas inom el-och telekommunikationsbranschen är avgörande. Detta visar att du är motiverad att fortsätta lära dig och hålla dig uppdaterad om det senaste trenderna och teknikerna inom området.


Ytterligare information
Vi ser det som naturligt och viktigt att våra medarbetare under hela sin karriär utvecklas och breddas i sin kompetens för att hela tiden stimuleras till att nå sin fulla potential. Vi vill vara din ideala arbetsgivare, oavsett fas i livet, och vi förstår vikten av en balans mellan privatliv och arbete. Det erbjuds bland annat gemensamma aktiviteter inom vårt affärsområde och även gemensamma aktiviteter via Club AFRY där hela det lokala kontoret ingår.
AFRY är rankat som en av Sveriges mest populära arbetsgivare bland ingenjörer och hos oss är du med och utvecklar innovativa och hållbara lösningar inom infrastruktur, energi och industri. Vi erbjuder en arbetsplats med framåtanda och trygghet genom kollektivavtal och personalförmåner som flextid, friskvårdsbidrag m.m. för samtliga av våra medarbetare.
Sista ansökningsdatum är 30/11 2023. Intervjuer och urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.


För frågor om tjänsten:
Jesper Sjöland, Group Manager
jesper.sjoland@afry.com
Jimmy Ljungholm, Group Manager
jimmy.ljungholm@afry.com


På AFRY driver vi förändring i allt vi gör. Vi anser att förändring sker när modiga idéer möts, när vi samarbetar, skapar innovation och omfamnar kreativa lösningar, det är så vi skapar framtiden. Vi söker konstant kvalificerade kandidater som vill ansluta sig till våra inkluderande team runt om i världen. Bli en del av oss och påskynda den gröna omställningen

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från RISE Research Institutes of Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från RISE Research Institutes of Sweden AB .

Enhetschef Människocentrerad AI

Enhetschef, offentlig förvaltning
Läs mer Feb 6
Vill du precis som vi, vara med och forma morgondagens mobilitet, i ett alltmer digitaliserat samhälle? Är du en engagerad och coachande ledare som gillar att lyfta dina medarbetare och tillsammans med dem säkerställa att vår expertis når ut och gör verklig skillnad? Drivs du av att skapa en hållbar och etisk framtid där AI används på bästa möjliga sätt? Har du ett intresse för att utforska hur människor och AI kan förstå varandra och utvecklas tillsammans?
Låter detta spännande så söker vi nu en Enhetschef Människocentrerad AI som tillhör avdelningen Mobilitet och System. Inom avdelningens sex enheter bedrivs tillämpad forskning som undersöker möjligheterna och konsekvenserna av digital teknik och framtidens mobilitet. I den pågående omställningen mot ökad automatisering, digitalisering, tjänstefiering, och elektrifiering finns det många obesvarade frågor, och outforskade möjligheter som vi med stort engagemang tar oss an tillsammans med våra kunder och partners för att skapa en hållbar framtid.
Om ossEnheten Människocentrerad AI bedriver tillämpad forskning med målsättningen att möjliggöra en automatisering med människans perspektiv i fokus. Enheten arbetar tvärdisciplinärt där beteendevetenskap och etik möter spetskunskaper inom AI och autonoma fordon.
Enheten adresserar bland annat fyra kunskapsområden:
Samverkan mellan Människa och AI (HMI)
Datanalys och förklarande AI (XAI)
Upplevelsen av autonoma fordonssystem (ADAS)
Säkerhet i AI-baserade system

Vår forskning tillämpar olika forskningsmetoder och sker i nära samverkan med aktörer inom transport- och fordonssektorn. Huvuddelen av våra projekt är finansierade av forskningsfinansiärer men vi ökar successivt andelen av direktfinansierade projekt.
Enheten har nära samarbete med olika universitet och högskolor.
Om rollen I rollen som enhetschef kommer du att leda en grupp på cirka 16 engagerade medarbetare, med placering i Stockholm, Göteborg och Lund. I ditt uppdrag ingår att skapa en arbetsmiljö där dina medarbetare har de bästa förutsättningarna för att lyckas och utvecklas. Vidare tar du ledning i att skapa en kultur där samarbete och innovation står i centrum.
Med ett starkt externt fokus arbetar du nära både medarbetare och kunder för att säkerställa att vår kunskap tillämpas på ett sätt som bidrar till ett hållbart och automatiserat samhälle, med mobilitet som ditt huvudområde.
Som enhetschef ansvarar du för medarbetarutveckling, budget och att vidareutveckla vårt erbjudande, samtidigt som du hjälper oss att ta nästa steg inom RISE mission och vision. Du har en viktig roll i att säkra att enheten har relevanta projekt och uppdrag samt finansiering för dessa. Du rapporterar till avdelningschefen och ingår i avdelningens ledningsgrupp, där du bidrar till både strategisk utveckling och operativ framdrift.
Placeringsort är Kista i Stockholm eller Göteborg och del resor kan förekomma. Vi arbetar enligt ett hybridarbetssätt, vilket ger våra medarbetare flexibiliteten att arbeta både på kontoret och hemifrån.
Befattningen kan komma att bli placerad i säkerhetsklass, vilket innebär att säkerhetsprövning kan komma att ske i framtiden.
Vem är du? För att lyckas i rollen som enhetschef tror vi att du är en naturlig ledare och förebild som får dina medarbetare att prestera på bästa sätt. Du är lyhörd, drivs av att skapa nytta och engagerar dina medarbetare genom ett inspirerande och modigt ledarskap. Du coachar dem i att uppnå tydliga resultat i samverkan med resten av organisationen, samtidigt som du har förmågan att skapa en kultur där samarbete och innovation står i fokus. Vi lägger stor vikt vid att du är en lagspelare med uttalad samarbetsförmåga. Vidare är du affärsmannamässig och inger förtroende hos såväl kunder som medarbetare och med en stark vision för hur transport och digitalisering kan bidra till framtidens hållbara samhälle.
För att lyckas i rollen ser vi att du uppfyller följande krav:
Relevant universitetsutbildning inom transport och/eller digitalisering, gärna på forskarnivå
Erfarenhet från forskning och transportområdet
En hög domänförståelse inom transport och digitalisering
Kommunicerar på svenska och engelska obehindrat, i både tal och skrift

Det är meriterande om du har:
Tidigare ledarerfarenhet
Erfarenhet av att leda forsknings- och/eller utvecklingsprojekt
Ett etablerat nätverk inom näringsliv, offentlig sektor samt akademin

Är vi rätt för varandra?Inom RISE gillar vi olika och vi är övertygade om att mångfald bidrar till en innovativ miljö där vi tillsammans utmanar gränser och utvecklar ny kunskap och kompetens för framtiden. Vi lovar dig inte ett lätt jobb men vi kan lova en spännande resa där vi tillsammans med engagerade och kompetenta kollegor bidrar till en hållbar framtid och till att säkra ett försprång i den globala konkurrensen. Vill du vara med på resan?
Välkommen med din ansökan!I denna rekrytering samarbetar vi med rekryteringsbolaget Jefferson Wells. Låter det intressant och du vill veta mer är du välkommen att höra av dig rekryteringskonsult Mark Ferrer; mark.ferrer@jeffersonwells.se
I RISE rekryteringsprocesser efterfrågar vi inte ett personligt brev. Istället ber vi dig besvara ett antal urvalsfrågor som hjälper oss att bättre förstå din kompetens och erfarenhet i relation till den utlysta tjänsten. Sista ansökningsdag är den 2 mars, 2025. Intervjuer kan komma att ske löpande under ansökningsperioden.
Våra fackliga representanter är Ingemar Petermann, SACO 010 228 41 22 och Linda Ikatti, Unionen, 010-5165161.
Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligen då vi lyder under Lagen om offentlig upphandling.

Ansök nu

Chef till Prototypande samhälle

Utvecklingschef
Läs mer Jan 30
Om ossVi på Prototypande samhälle arbetar med humanistisk driven forskning, där teknik och människor möts. Vi driver och möjliggör samhällsomställning genom bland annat interaktionsdesign, affärsutveckling och innovationsprocesser. Personerna i avdelningen representerar en rad expertiser och domäner som tillsammans bildar en helt unik sammansättning för att möta de komplexa samhällsutmaningar vi gemensamt står inför.
Prototypande samhälle är en avdelning på divisionen Digitala System på RISE. Avdelningen består av ca 135 personer som finns på nio orter runt om i landet, från Piteå i norr till Lund i söder. Den är fördelad på tolv olika operativa enheter med enhetschefer. Tillsammans utgör ni denledningsgrupp som du leder.
Vi söker nu en ledare som kan vara en central drivkraft i vår fortsatta utveckling. Du kommer att spela en viktig roll i att leda vårt arbete med att utforska det okända, bygga innovativa lösningar i samarbete med andra och skapa värde i en tid präglad av osäkerhet och snabb förändring. Om rollen I denna roll kommer du att navigera mellan olika aktörer och ekosystem – från näringsliv och offentlig sektor till forskningsvärlden – och fungera som en katalysator för förändring. Du leder din avdelningsledningsgrupp och tillsammans definierar ni både den strategiska inriktningen och leder den dagliga verksamheten. Du tar även en aktiv roll i divisionens ledningsgrupp och verkar för att skapa samarbeten på hela RISE även utanför divisionen. Som chef leder du verksamheten ekonomiskt och har både personal- och budgetansvar. Du involverar och coachar dina chefer för att nå önskade resultat och stärka innovationsförmågan. Du rapporterar till Divisionschef, och resor förekommer kontinuerligt i tjänsten. Placeringsort är Göteborg eller Stockholm. Vi utgår idag från ett hybridarbetssätt där de flesta medarbetare väljer att dela sin arbetstid mellan kontoret och hemarbetsplatsen. Befattningen kan komma att bli placerad i säkerhetsklass, vilket innebär att du kan behöva genomgå en säkerhetsprövning, i enlighet med säkerhetsskyddslagen nu eller längre fram. Vem är du? Du har förmågan att förstå och hantera komplexa samhällsutmaningar och bistå våra partners i att utveckla strategiska lösningar som främjar hållbar samhällstransformation. För att lyckas i rollen krävs att du har: • En bred och mångfacetterad bakgrund från både näringslivet och offentlig sektor, gärna inom forskning, samhällsutveckling eller innovation
• Är en erfaren och empatisk ledare som kan vägleda team och samarbetspartners genom osäkerhet och komplexitet. Du har gedigen erfarenhet från chefsrollen med formellt personalansvar
• En universitetsexamen, fördel med master eller disputerad men inget krav
• Kunskap och erfarenhet av att leda en verksamhet med ekonomisk styrning, personal- och budgetansvar.
• En stark strategisk förmåga och kan arbeta både operativt och på en övergripande nivå för att skapa långsiktig förändring
• Är engagerad i att skapa hållbar samhällsutveckling och har ett genuint intresse för digitaliseringens möjligheter
Som person är du en innovativ och relationsbyggande person som värdesätter samarbete. Du har en nyfikenhet, öppenhet och ett mod som engagerar och utvecklar din omgivning. Du har ett ledarskap där man får lov att testa och misslyckas för att lära sig. Du är lyhörd och kommunikativ samt jobbar aktivt för att skapa en trygg och tillitsfull arbetsmiljö. Är vi en bra match? På Protypande samhälle får du en unik möjlighet att vara med och forma framtidens samhälle genom att möjliggöra och skapa projekt som bidrar till verklig förändring. Här får du arbeta i en dynamisk och kreativ miljö, där du har möjlighet att påverka och leda viktiga samhällsförändringsinitiativ. Du blir en del av en organisation som är på frammarsch och som spelar en central roll i Sveriges innovationssystem och samhällstransformation. Välkommen med din ansökan! Låter detta intressant och du vill veta mer är du välkommen att kontakta rekryterande chef, Divisionschef på Digitala system, Daniel Karlsson på daniel.karlsson@ri.seeller HR-chef Sandra Hesselmar på sandra.hesselmar@ri.se. Sista ansökningsdag är 20 februari och urval och intervjuer sker löpande under och efter ansökningsperioden. Sök utan personligt brev! Våra fackliga representanter är: Ingemar Petermann, SACO, +46 10 228 41 22 och Linda Ikatti, Unionen, +46 10 516 51 61.

Ansök nu

Framtida CFO – här kommer din chans!

Ekonomiassistent
Läs mer Feb 4
Är du en ambitiös och nyfiken person som ser dig själv som en framtida CFO? Vill du få en unik inblick i ledningsgruppens arbete, bygga ett starkt nätverk och skaffa erfarenheter som ger din karriär en skjuts framåt? Då är detta din chans!
Vi söker nu en tillförordnad Exekutiv Assistent som fram till årsskiftet får arbeta tätt ihop med vår CFO. Detta är mer än en traditionell assistentroll – det är en möjlighet att utvecklas, påverka och få en smak av strategiskt ledarskap i en stor organisation.
Om rollen
I denna nyckelroll kommer du att:
Stötta CFO och ledningsgruppen inom ekonomi och säkerhetsskydd.
Få insyn i affärsbeslut, finansiell planering och bolagsstyrning.
Planera, koordinera och effektivisera arbetet inom ekonomi- och finansfunktionen.
Hantera och organisera möten, presentationer och nyckeldokumentation.
Bygga relationer internt och externt som kan öppna dörrar för din framtid.

Vi är väldigt sugna på att välkomna dig så snart som möjligt – det här är inte rätt jobb för dig som har uppsägningstid eller andra skäl att vänta. Tjänsten är på heltid och vi behöver dig fram till årsskiftet (självklart kan du vara ledig några veckor i sommar om du vill). Du är placerad på RISE huvudkontor, på Chalmersområdet i Göteborg.
Vem är du?
Du har en akademisk examen i Ekonomi och/eller Management.
Du är i början av din karriär men har redan visat framfötterna inom ekonomi, finans eller management.
Du är analytisk, strukturerad och har ett stort intresse för affärsutveckling.
Du har förmågan att hantera komplex information och dra slutsatser som skapar värde.
Du är IT-driven och duktig i outlook, excel, powerpoint och word.
Du uttrycker dig obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift.
Du ser detta som en unik möjlighet att utvecklas mot en framtida ledarroll.

Varför ska du söka?
Det här är en språngbräda för dig som vill göra karriär inom ekonomi och finans.
Du får en plats i centrum av verksamhetens strategiska arbete.
Du skapar relationer och erfarenheter som kan bli avgörande för din framtid.

Är vi rätt för varandra?
Inom RISE gillar vi olika och vi är övertygade om att mångfald bidrar till en innovativ miljö där vi tillsammans utmanar gränser och utvecklar ny kunskap och kompetens för framtiden. Vi lovar dig inte ett lätt jobb men vi kan lova en spännande resa där vi tillsammans med engagerade och kompetenta kollegor bidrar till en hållbar framtid och till att säkra ett försprång i den globala konkurrensen. Vill du vara med?
Välkommen med din ansökan
Låter detta intressant och du vill veta mer är du välkommen att kontakta rekryterande chef Robert Casselbrant, +46 73 661 72 42. Sista ansökningsdag är 17 februari 2025.
Våra fackliga representanter är Ingemar Petermann, SACO, 010-2284122 respektive Linda Ikatti, Unionen, +46 10 516 51 61.
Ansök nu och låt framtiden börja idag!

Ansök nu

Affärsinnovationsexpert - designmetodik, företagsledning & cirkulär ekonomi

Affärsutvecklare
Läs mer Jan 31
Om oss RISE är Sveriges forskningsinstitut och är statligt ägt. Vårt uppdrag är att verka för hållbar tillväxt i Sverige genom att stärka näringslivets konkurrenskraft och förnyelse samt bidra till en innovativ utveckling av samhället. Den rekryterande enheten på RISE heter Affärsdesign och har sedan 2013 arbetat med kunskapsbyggande inom cirkulär affärsmodellsinnovation inom områdena design, affärsekosystem och affärsinnovation. Vår utgångspunkt är att resursproduktiva cirkulära affärsmodeller kan katalysera konkurrenskraftig hållbar omställning och därmed radikalt minska klimat- och miljöpåverkan i samhället. Vi tror att inspirerande framgångsexempel på verkligt hållbara cirkulära affärsmodeller är den snabbaste vägen att bidra till hållbar omställning. För att kombinera en vetenskaplig utgångspunkt med praktisk tillämpning är vi är en blandning av disputerade forskare och erfarna företagsledare och konsulter. Gruppen sitter i Göteborg, Stockholm och Lund. Du kommer att jobba bortom enheten med många olika delar av RISE.
Hållbart värdeskapande – vår grundidé Digitalisering och hållbarhetstrender öppnar nya affärsmöjligheter genom att bättre utnyttja befintliga produktvärden, både ekonomiskt och miljömässigt. Produkter ersätts idag inte främst för att de är utslitna, utan för att användaren tröttnar på utseende, prestanda, eller för att nya regleringar eller ny teknik gör nya produkter mer attraktiva. Vi tror på en framtid där producent och säljare tar produktansvar och inte gör det till kundens problem när externa faktorer åldrar förra årets produktgeneration i förtid. Vi ser att såväl kund som producent ofta kan tjäna på att ekonomiskt värde bättre tas till vara på i redan producerade komponenter, material och produkter. Genom att accelerera skapandet av dessa affärsmöjligheter katalyserar vi näringslivets konkurrenskraft och hållbar utveckling.
Om rollenDina huvuduppgifter blir att hjälpa oss bygga upp och utveckla vår verksamhet Circular business lab för att katalysera svensk näringslivs omställning till cirkulära affärsmodeller för ökad konkurrenskraft. Tjänsten innehåller inledningsvis främst säljmöten, processledning och affärsekosystemorkestrering och kommer att växa med din och organisationens utveckling.
Tjänsten är på deltid, 50% och placeringsort är Göteborg (Sven hultins plats 5).
Vem är du?Vi söker en senior expert på affärsdesign med djup kunskap inom affärsinnovation, processledning, designmetoder, cirkulär ekonomi, finansiering, delningsekonomi, tjänstefiering och business casing. Du har examen inom relevant område såsom design och/eller ekonomi.Du har erfarenhet från entreprenörskap eller som VD, strategisk rådgivning som namnkunnig konsult och från innovationssystemet. Vidare har du erfarenhet av att bygga finansiella modeller för cirkulär ekonomi. Du är mycket kunnig inom cirkulär omställning med erfarenhet från att praktiskt stödja och driva omställning av företag och organisationer. För att lyckas i rollen har du förmåga att kommunicera flytande i tal och skrift på både svenska och engelska.Erfarenhet från bank är meriterande.
Välkommen med din ansökan!Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef, Marcus Linder, +46 70 874 51 85. I RISE rekryteringsprocesser efterfrågar vi inte ett personligt brev. Istället ber vi dig besvara ett antal urvalsfrågor som hjälper oss att bättre förstå din kompetens och erfarenhet i relation till den utlysta tjänsten. Sista ansökningsdag är 14 februari, 2025. Urval kan komma ske löpande under ansökningsperioden.
Våra fackliga representanter är Ingemar Petermann SACO 010-2284122 och Linda Ikatti, Unionen 010-5165161.
#LI-DNI

Ansök nu

Researcher in Applied Mechanics

Utvecklingsingenjör, maskin
Läs mer Dec 18
Are you looking for a new challenge in the realm of mechanical engineering? Do you have a curious and creative mind, eager to learn and to find new solutions across disciplines? Then RISE has an interesting job for you!

About us
We offer you an attractive workplace at a truly polytechnic research institute.

Our department has one of the largest experimental mechanics facilities in Sweden for R&D and commercial assignments related to material characterization, mechanical reliability, structural mechanics, and standardized testing.

The scientific expertise in our unit Mechanical Research and Innovation in Borås and Göteborg ranges from mechanical reliability, characterization of material properties and quality assurance of simulation models, to rock and soil mechanics, and large structures in steel and concrete.

We are now looking for a researcher to join our team in Gothenburg.

About the role
You will work with the conception, planning and execution of a wide range of research and development projects, as well as contributing with your expertise in industrial consultancy projects.

You will be part of the team around at least one of our two research areas: Mechanics and Reliability that is focused on material characterization, mechanical reliability and life evaluation, validation methodology and uncertainty quantification (VVUQ); Building and Infrastructure that is focused on concrete and steel structures, rock mechanics, monitoring and assessment of existing structures. Your focus will be mechanical reliability in industrial applications, including fatigue, statistical modelling and reliability of mechanical systems, material properties, numerical modelling and uncertainty quantification.

You are expected to take initiative and individual responsibility for the tasks at hand, but you are also part of a team, in close collaboration with your colleagues, including our experienced engineers and technicians in the lab. You will work closely with external project partners and industrial clients, as well as with colleagues in other parts of RISE.

The placement for this position is Gothenburg.

Who are you?
You have a PhD in mechanical engineering or related areas, such as engineering physics or applied mathematics & statistics. Expertise in solid and structural mechanics is required, including numerical modelling skills. Experience in applying machine learning methods to mechanical applications and previous industrial experience are meritorious.

As a person you are well organized and have an interest in creating new business and projects, but also an ability to develop existing ones. You are open to collaboration and enjoy working in and contributing to a team, but you are also comfortable working independently. You bring energy to the team and contribute actively to the development of a stimulating research environment.

You have excellent communication skills in English, preferably also in Swedish.

What we offer
At RISE, we want you to succeed and feel good! Together with your colleagues you contribute to a sustainable future and to securing a leading position for Swedish industry and research globally. You will work in a dynamic environment that gives you development opportunities both professionally and personally. We can't promise you an easy job, but we can offer you many committed and enthusiastic colleagues and some exciting industrial and societal challenges.

Do you want to be a part of the future? Welcome to RISE.

Welcome with your application
The closing date for applications is January 19, 2025. Interviews may be conducted throughout the application period. If you have any questions, you are welcome to contact Ola Widlund, Unit Director, +46-(0)10-516 50 17

Our union representatives are Linda Ikatti, Unionen, 010-5165161 and Ingemar Petermann, SACO, 010-2284122.

Ansök nu

Forskare inom Maritim logistik

Logistikingenjör
Läs mer Dec 20
Vill du bli en del av Sveriges största maritima forskningsmiljö inom logistik? Är du nyfiken på att utforska såväl samhällsfrågor som industrins behov? Då har vi rätt tjänst för dig!

Om oss
Vi bedriver världsledande tillämpad maritim forskning inom flera områden såsom maritim logistik, hydrodynamik, vindframdrift och forskning inom försvarsrelaterade frågor.

Vi tar ansvar både för kunskaps- och metodutveckling för en hållbar maritim framtid. Vi söker nu dig som tillsammans med flera erfarna forskare vill ta en ledande roll i omställningen av sjöfarten.

Logistik är en ny enhet inom den maritima avdelningen på RISE. Enheten har ingått i Maritim forskning och nu växer vi och gör en satsning inom logistik. Vårt mål är att alltid ligga i framkant och möta kunders och andra intressenters behov utifrån en kombination av erfarenhet, nyfikenhet och nytänkande. Vi är ett internationellt team med personer från flera olika länder och med en bra mix av ålder och kön. De flesta har placering i Göteborg men det finns möjlighet att bo och arbeta från annan ort. Vi utgår idag från ett hybridarbetssätt där de flesta medarbetare väljer att dela sin arbetstid mellan kontoret och hemarbetsplatsen.

Om rollen
Du kommer arbeta som forskare och projektledare i nationella och internationella forskningsprojekt med inriktning mot maritim logistik. I rollen ingår både ledning av små samt stora projekt, ledning av delprojekt/arbetspaket och utförande av specifika projektuppgifter. Du kommer vara involverad i hela processen, från projektidé och ansökan av offentliga medel till genomförande och spridning av resultat. Spridning av resultat sker både genom skriftliga rapporter, vetenskapliga artiklar, populärvetenskapligt material och presentationer på konferenser eller seminarier. Det kommer finnas stor möjlighet att vara med och forma projekt och projektteam. Du kommer samarbeta både med externa partners i forskningsprojekt och med olika interna funktioner. Tyngden i tjänsten är på forskning med du kommer även arbeta i kommersiella uppdrag direkt mot industrin.

Tjänsten innebär resor nationellt och internationellt. Exempelvis har vi kontinuerligt flera pågående EU-projekt som innebär deltagande på projektmöten eller presentationer på seminarier/konferenser. Då vi ibland arbetar i säkerhetsklassade projekt kan säkerhetsprövning komma att ske längre fram.

Vem är du?
Vi söker dig som är forskare inom logistik eller supply chain management och som vill utveckla ny kunskap inom maritim logistik. Du är en disputerad forskare. Som forskare ser vi gärna att du har erfarenhet av både kvantitativ och kvalitativ forskningsmetodik. Vi ser att du har ett intresse för industrins behov och det är meriterande om du har erfarenhet från industrin och har arbetat med logistik, t.ex. inom sjöfarten, intermodala transporter eller hamnutveckling. Du har drivit egna projekt och deltagit i internationella sådana. Du har också erfarenhet av att ansöka om offentlig finansiering och att leda och delta i publikationer till konferenser och vetenskapliga journaler. Du har under åren byggt upp ett forskningsnätverk inom logistik.

Som person är du nyfiken på att utforska såväl samhällsfrågor som industrins behov. Du tar ett stort ansvar i att driva projektarbetet framåt samt se nya projektmöjligheter. Vidare är du kommunikativ, relationsbyggande och har god samarbetsförmåga. Det är krav på flytande engelska i tal och skrift och det är meriterande om du talar svenska.

Är vi rätt för varandra?
Vill du bli en del av en världsledande maritim forskningsenhet? RISE Maritima avdelning är i stark frammarsch och tillsammans med engagerade och kompetenta kollegor kommer du bidra till en hållbar maritim framtid. Vi är en mycket diversifierad grupp med internationell expertis som innehåller flera olika nationella ursprung. Hos får du både stora möjligheter till påverkan samt goda möjligheter att bygga ditt nätverk inom branschen!

Välkommen in med din ansökan!
Låter detta intressant och du vill veta mer är du välkommen är du välkommen att kontakta Vendela Santén, Strategic Manager Maritime Logistics, +46730729179 eller Christian Finnsgård, Head of Research, +46730729156. Sista ansökningsdag är 15 januari 2024 och urval och intervjuer sker löpande under och efter ansökningsperioden.

Våra fackliga representanter är: Ingemar Petermann, SACO, +46 10 228 41 22 och Linda Ikatti, Unionen, +46 10 516 51 61.

Ansök nu