Göteborg: Företag & Försäkring söker innesäljare / förvaltare

Hitta ansökningsinfo om jobbet Företag & Försäkring söker innesäljare / förvaltare i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-12-17 // Varaktighet: Heltid

Om företaget
Arbetar du idag med administration/försäljning/förvaltning och är nyfiken på nya möjligheter? Vi på Företag & Försäkring står inför att expandera och söker därför nu en ny medarbetare. Vi söker dig med stora ambitioner, som vill ingå som spindeln i nätet i vårt team av professionella lagspelare och som vill driva och utveckla framtidens försäkringsrådgivning.

Företag & Försäkring i Göteborg KB är en anknuten försäkringsförmedlare till Länsförsäkringar Göteborg och Bohuslän och Länsförsäkringar Halland. Vi är elva engagerade medarbetare som arbetar med försäkringsförmedling till företagskunder inom företags-, liv- och motorförsäkring.


Tjänstebeskrivning
Du kommer att få ta över ett befintligt bestånd att förvalta och utveckla vidare.

Parallellt med det är förväntningarna att du bidrar med att skapa nya affärer genom bearbetning av kundkontakter och hjälpa till med olika administrativa sysslor.

Tjänsten är inte begränsad till kontoret utan även kundbesök ute på marknaden kan komma att ske i förlängningen. Vi ser gärna att du har B-körkort.

Du erbjuds en dynamisk vardag där du ansvarar för att möta företagskunder, överblicka deras situation och ge långsiktigt kloka förslag på helhetslösningar. Rådgivning och försäljning av försäkringslösningar i vår regi handlar om att skapa trygghet och nytta för kunden. Tjänstens placering är på vårt kontor på Drakegatan 10 samt Furubergsvägen 3 i Särö.


Kvalifikationer
Vi söker dig som värderar långsiktiga kundrelationer. Som person är du relationsskapande, förtroendeingivande och har förmågan att bygga, utveckla och förvalta förtroendefulla och affärsmässiga relationer. Har du erfarenhet från försäkringsverksamhet är det meriterande. Insursec diplom är även det meriterande.

Tjänstens tillträde är planerad till våren 2025.


Vad erbjuder vi dig?
Som anställd hos oss erbjuds du konkurrenskraftig lön, sjukvårdsförsäkring, friskvårdsbidrag, inkluderande företagskultur och spännande aktiviteter tillsammans med kollegor.

Låter det intressant?
Denna tjänst annonseras i samarbete med NearYou, men processen sköts av Företag & Försäkring.

Välkommen att skicka din skriftliga ansökan med CV till kontaktperson Staffan Nordberg staffan.nordberg@lansförsakringar.se För ytterligare frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Staffan Nordberg 031–638083 eller Pär Isaksson 031–7021440. Ansökningarna behandlas löpande så ansök gärna redan idag. Sista ansökningsdagen för tjänsten är 2025-03-01.

Tjänstens tillträde är planerad till våren 2025.


Om NearYou
NearYou är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kontor i 17 städer. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra i branschen till att också bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering.

Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig, oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi.

Läs gärna mer om oss på www.nearyou.se

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Innesäljare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Innesäljare.

Sommarpersonal Outbound Sales

Läs mer Mar 21
Nytt
Kvdbil är Sveriges största marknadsplats för begagnade bilar. Årligen säljer vi runt 26 000 bilar. När vi går till jobbet varje dag gör vi det med strävan om att jobba mot en schysstare bilbransch – med ärlighet och transparens. Vi drivs av att ge god service och hitta lösningar som underlättar våra kunders bilaffärer. Och kul på jobbet, det har vi mycket av!
Nu söker vi dig som vill sommarjobba som säljsupport på vår avdelning Outbound Sales under perioden vecka 26-32. Efter sommaren kan fortsatt behov finnas till och från vid belastning.
Om jobbet
Som säljsupport kommer du att arbeta nära både köpande och säljande kund och svara på alla möjliga frågor, stora som små. Hur man lägger bud, hur man skapar ett konto, hur man betalar osv. Du kommer att arbeta mot flera olika avdelningar inom Kvdbil och ditt arbete kommer att vara varierat. Du har dagligen kontakt med kunder via telefon och mejl som rör både administrativa frågor, tekniska frågor, inför avslut av affär samt tilläggsförsäljning av tjänster och produkter.
Du kommer att ingå i ett härligt team av kollegor, vilket också är en av anledningarna till att det är viktigt att din sprudlande energi och initiativförmåga går hand i hand med din prestigelöshet, lyhördhet och vilja att samarbeta.
Din profil
Vi söker dig som sprider positiv energi och trivs i en fartfylld miljö. Du är van att ta egna initiativ, är social, lyhörd, lösningsorienterad och har förmågan att skapa förtroende snabbt. Att tempot periodvis är högt är inget som hindrar dig, utan även då lyckas du på ett proffsigt sätt skapa trygga, nöjda och återvändande kunder. För dig är det viktigt att alltid sträva mot högsta möjliga kundnöjdhet, för om kunden är nöjd är även du nöjd.
Då vi är ett företag som ständigt utvecklas och förbättras, är du flexibel och lär dig snabbt nya arbetsuppgifter, likaväl som du gärna bidrar till förbättringsarbeten. Problem ser du som en lärorik erfarenhet.
Vi ser att du har:
• Godkänd gymnasieutbildning • Ett intresse för och gärna erfarenhet från försäljning och kundkontakt • Mycket god förmåga att uttrycka dig i såväl tal som skrift, på svenska och engelska • Är flexibel och tycker om att arbeta i en miljö som varierar från dag till dag, ofta i högt tempo • Har god administrativ förmåga • Genuint intresse för system och administrativa detaljer • Det är även ett plus om du har ett intresse av och viss kunskap kring bilar samt B-körkort, men det är inget krav.
Så är det att jobba på Kvdbil
Hos oss är du expert på ditt område, men du behöver inte vara bäst på allt. Du är en del av en organisation full med kunskap och kollegor som har din rygg när du behöver det. Här arbetar du under ett tillitsbaserat ledarskap bredvid kollegor med många olika bakgrunder, erfarenheter, åldersgrupper och personligheter.
Väx med oss
Vi är ett företag i ständig förändring där vi har snabba beslutsvägar med möjlighet att göra sin röst hörd och vara med och påverka. För dig som drivs av att ständigt utvecklas och verka i en föränderlig vardag, finns rum för att växa inom bolaget. Vi har många kollegor som gjort karriär internt och vuxit i både ansvar och expertis under åren.
Hos oss får du marknadsmässig lön, är anställd under kollektivavtal och får ta del av ett attraktivt förmånspaket med tillhörande försäkringar. Övrigt
Tjänsten är en visstidsanställning under semesterperioden där du jobbar vid behov enligt överenskommelse med placering på vårt huvudkontor i centrala Göteborg. Arbetstider måndag-fredag 8-17, enstaka kvällar kan förekomma.
Urval sker löpande och vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
För frågor om tjänsten kontakta Nina Hallgren, via mejl nina.hallgren@kvdbil.se. eller telefon 010-1673285
Vi behandlar ansökningarna löpande, så sök tjänsten redan idag!
Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Skicka ansökan". Ansökningar per e-post kan vi tyvärr inte beakta.
I den här rekryteringen har vi valt annonsering och kanaler och tackar därför vänligen men bestämt nej till direktkontakt med försäljare och rekryteringsföretag.
Urvalsarbetet kan kompletteras med personlighets- och logiktester och/eller bakgrundskontroll. Vi utför drogtest på slutkandidat innan avtal om anställning träffas.

Ansök nu

Digital Sales - Extrajobb inom försäljning hos Kvdbil

Läs mer Mar 21
Nytt
Kvdbil är Sveriges största marknadsplats för begagnade bilar. Årligen säljer vi runt 26 000 bilar. När vi går till jobbet varje dag gör vi det med strävan om att jobba mot en schysstare bilbransch – med ärlighet och transparens. Vi drivs av att ge god service och hitta lösningar som underlättar våra kunders bilaffärer. Och kul på jobbet, det har vi mycket av!
Nu söker vi extra förstärkning inom försäljning till Digital Sales, både för sommaren och till hösten.
Om jobbet
Som Digital Sales Rep kommer du att kombinera sälj- och rådgivarrollen. Du kommer att bearbeta leads från både privat- och företagskunder via telefon och erbjuda våra tjänster inom auktion och inköp. I din roll ingår även att vara en rådgivare för våra kunder, hjälpa dem att lösa sina frågor på ett effektivt och professionellt sätt. Din huvudsakliga uppgift blir att leverera försäljning och kundservice av högsta klass.
Som ny medarbetare hos oss får du en strukturerad upplärning och introduktion till arbetsuppgifterna. Du får stöttning och ett nära samarbete med dina kollegor samt andra funktioner internt.

Din profil
Vi söker dig som trivs i en fartfylld miljö, älskar försäljning, är driven och sprider positiv energi till människor runt om kring dig.
Vi ser även att du har:
• Har fullgjort din gymnasieexamen.
• Har ett genuint intresse för försäljning. Det är meriterande om du tidigare har arbetat med utgående försäljning via telefon.
• Har telefon- och datavana och kan svenska i tal och skrift. Ytterligare språkkunskaper är en fördel.
• Det är en fördel om du har intresse av och viss kunskap om bilar.
• Trivs med att ha många bollar i luften och drivs av hög initiativförmåga.

Så är det att jobba på Kvdbil
Hos oss är du expert på ditt område, men du behöver inte vara bäst på allt. Du är en del av en organisation full med kunskap och kollegor som har din rygg när du behöver det. Här arbetar du under ett tillitsbaserat ledarskap bredvid kollegor med många olika bakgrunder, erfarenheter, åldersgrupper och personligheter.
Väx med oss
Vi är ett företag i ständig förändring där vi har snabba beslutsvägar med möjlighet att göra sin röst hörd och vara med och påverka. För dig som drivs av att ständigt utvecklas och verka i en föränderlig vardag, finns rum för att växa inom bolaget. Vi har många kollegor som gjort karriär internt och vuxit i både ansvar och expertis under åren.
Hos oss får du marknadsmässig lön, är anställd under kollektivavtal och får ta del av ett attraktivt förmånspaket med tillhörande försäkringar. Övrigt
Tjänsten är en visstidsanställning där du jobbar vid behov enligt överenskommelse. Arbetstiden är som utgångspunkt måndag-fredag. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
För frågor om tjänsten kontakta Team Lead Digital Sales Adam Fridell, via mejl adam.fridell@kvdbil.se.
Vi behandlar ansökningarna löpande, så sök tjänsten redan idag!
Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Skicka ansökan". Ansökningar per e-post kan vi tyvärr inte beakta.
I den här rekryteringen har vi valt annonsering och kanaler och tackar därför vänligen men bestämt nej till direktkontakt med försäljare och rekryteringsföretag.
Urvalsarbetet kan kompletteras med personlighets- och logiktester och/eller bakgrundskontroll. Vi utför drogtest på slutkandidat innan avtal om anställning träffas.

Ansök nu

Junior Logistiker till Healsafe Interiör ?????

Läs mer Feb 5
Om tjänstenHealsafe Interiör söker en Junior Logistiker som vill spela en nyckelroll i företagets växande logistik- och inköpsverksamhet. Du kommer att arbeta nära säljteamet, leverantörer och kunder för att säkerställa effektiva och precisa leveranser. Rollen är operativ och kräver en strukturerad och självgående person som trivs med flera parallella arbetsuppgifter.
Dina framtida arbetsuppgifterI denna roll arbetar du med hela logistikkedjan – från order till leverans. Du hanterar administrativa och operativa uppgifter kopplade till transport, inköp och lager.
Boka och följa upp transporter samt planera leveranser till kunder och lager.
Skapa handelsfakturor och hantera exportrelaterade dokument.
Övervaka lagersaldon, göra dagliga avstämningar och operativa inköp.
Hantera returer, reklamationer och kundserviceärenden kopplade till logistik.
Administrera artikelvård och systemuppdateringar.
Bidra till effektivisering av logistikprocesser och kvalitetsförbättringar.

Vi söker dig somHar ett stort intresse för logistik och inköp samt är redo att ta mycket eget ansvar. Du trivs i en operativ roll där struktur och noggrannhet är avgörande.
Kvalifikationer:
Gymnasieutbildning med relevant arbetslivserfarenhet, alternativt eftergymnasial utbildning inom logistik, ekonomi eller administration.
Goda kunskaper i Microsoft 365, särskilt Excel.
Flytande i svenska och engelska, i både tal och skrift.
Erfarenhet av administrativt arbete är meriterande.
Intresse för hållbarhet och livscykelanalyser (LCA) är ett plus.

Som person är du strukturerad, självgående och prestigelös. Du trivs i en dynamisk miljö där du hanterar flera uppgifter samtidigt och ser lösningar snarare än problem.
Övrig information Start: Enligt överenskommelse.
Plats:Skeppsbron 4, Göteborg.
Omfattning: Heltid.
Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning.
Om Healsafe Interiör
Healsafe Interiör utvecklar skade- och suicidpreventiv inredning för vårdmiljöer där säkerhet och läkande miljöer är avgörande. Företaget är ungt och expansivt, med kunder i över 15 länder. Här får du arbeta i ett engagerat team där innovation och kvalitet står i fokus.
Om WrknestPå Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.
Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag!

Ansök nu

Kvdbil söker säljare till Kundcenter

Läs mer Jan 14
Kvdbil är Sveriges största marknadsplats för begagnade bilar, årligen säljer vi runt 26 000 bilar.När vi går till jobbet varje dag gör vi det med strävan om att jobba mot en schysstare bilbransch – med ärlighet och transparens. Vi drivs av att ge god service och hitta lösningar som underlättar våra kunders bilaffärer. Och kul på jobbet, det har vi mycket av!
Vi söker just nu förstärkning till vårt kundcenterOutbound Sales, med fokus på försäljning och service.
Om jobbet
Som innesäljare på Outbound Saleskommer du agera både support och försäljning. Rollen innebär bland annat följande:
Att arbeta med avslut och sälja in våra tilläggstjänster till köpande kunder.
Att agera rådgivare för våra köpande kunder och hjälpa till med deras frågor på ett effektivt och professionellt sätt.
Att hantera ingående och utgående samtal med våra kunder.
Att hantera mail och chatt med våra kunder.

Din uppgift blir att leverera kundservice och försäljning av högsta klass. Arbetstiden är primärt måndag till fredag, men vissa kvälls- och helgpass kan förekomma.
Din profil
Vi söker dig som
Har fullgjort din gymnasieexamen.
Har ett genuint intresse för försäljning.
Har telefon- & datavana och kan svenska i tal och skrift.Har du ytterligare språkkunskaper ses det som en fördel.
Gillar att ha många bollar i luften och drivs av hög initiativförmåga.

Så är det att jobba på Kvdbil
Hos oss är du expert på ditt område, men behöver inte vara bäst på allt. Du är en del av en organisation full med kunskap och kollegor som har din rygg när du behöver det. Här arbetar du under ett tillitsbaserat ledarskap bredvid kollegor med många olika bakgrunder, erfarenheter, åldersgrupper och personligheter.
Väx med oss
Vi är ett företag i ständig förändring där vi har snabba beslutsvägar med möjlighet att göra sin röst hörd och vara med och påverka. För dig som drivs av att ständigt kunna utvecklas och verka i en föränderlig vardag finns rum för att växa inom bolaget. Vi har många kollegor som gjort karriär internt och vuxit i både ansvar och expertis under åren.
Hos oss får du marknadsmässig lön, är anställd under kollektivavtal och får ta del av ett attraktivt förmånspaket med tillhörande försäkringar.Övrigt
Tjänsten är en tillsvidareanställning som vi inleder med sex månaders provanställning.Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
För frågor om tjänsten kontakta Head of Outbound Sales,Patrik Klasson, via mejl patrik.klasson@kvdbil.se.
Vi behandlar ansökningarna löpande, så sök tjänsten redan idag!
Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Skicka ansökan". Ansökningar per e-post kan vi tyvärr inte beakta.
I den här rekryteringen har vi valt annonsering och kanaler och tackar därför vänligen men bestämt nej till direktkontakt med försäljare och rekryteringsföretag.
Urvalsarbetet kan kompletteras med personlighets- och logiktester och/eller bakgrundskontroll. Vi utför drogtest på slutkandidat innan avtal om anställning träffas.

Ansök nu

LIA - B2B Säljare till New Minds

Läs mer Dec 13
Är du redo att ta ditt första steg in i en spännande värld av B2B-försäljning och konsulttjänster inom teknik och IT? På New Minds letar vi efter en engagerad och driven student som vill göra sin LIA (Lärande i Arbete) hos oss – och vara en del av vår resa att koppla ihop morgondagens tekniktalanger med framtidens arbetsgivare.
Om New Minds
På New Minds är vår vision att skapa starka kopplingar mellan nyutexaminerade ingenjörer och de mest framstående teknikföretagen i Sverige. Vi är experter på att hitta rätt match mellan talang och arbetsgivare inom teknik och IT, och vi är stolta över vårt innovativa och personliga tillvägagångssätt. Med huvudkontor i Göteborg arbetar vi med några av de mest spännande företagen på marknaden och bygger långsiktiga relationer som leder till framgång för alla parter.
Vi söker dig
Du är en motiverad student med ett starkt intresse för försäljning och teknik. Vi tror att du:
Studerar en utbildning inom försäljning, marknadsföring, ekonomi eller liknande.
Är intresserad av B2B-försäljning och har ett öga för att identifiera affärsmöjligheter.
Har ett analytiskt och strukturerat arbetssätt.
Är kommunikativ, social och trivs med att bygga relationer – både med nya och befintliga kunder.

Dina arbetsuppgifter under LIA-perioden
Som LIA-student hos oss kommer du att få arbeta nära vårt säljteam och få praktisk erfarenhet av:
Nykundsbearbetning: Identifiera och kontakta potentiella kunder för att skapa nya affärsmöjligheter.
Breddning av affär på befintliga kunder: Bygga relationer med våra nuvarande kunder för att förstå deras behov och erbjuda nya tjänster och lösningar.
Delta i möten och affärsförhandlingar för att få insyn i försäljningsprocessen från start till avslut.
Bidra till att utveckla strategier för vår kund- och marknadsbearbetning.

Du kommer att få möjlighet att ta eget ansvar, samtidigt som du får stöd av erfarna kollegor som brinner för ditt lärande och din utveckling.
Vid framgångrik avslutad LIA kan det finnas möjlighet till fortsatt anställning
Praktisk information
Plats: Göteborg Period: Enligt överenskommelse under din utbildning
Ta chansen att göra din LIA hos New Minds och skapa ett ovärderligt nätverk för framtiden! Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från NearYou Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från NearYou Sverige AB .

Företag & Försäkring söker försäkringsförmedlare Liv

Försäkringsförmedlare/Försäkringsmäklare
Läs mer Dec 17
Om företaget
Arbetar du idag med liv/pensionsförsäkring eller kanske med bank/placeringar och är nyfiken på nya utmaningar? Vi på Företag & Försäkring står inför att expandera och söker därför en försäkringsförmedlare till vårt kontor i centrala Göteborg på Drakegatan 10. Vi söker dig med stora ambitioner, som vill ingå i vårt team av professionella lagspelare och som vill driva och utveckla framtidens försäkringsrådgivning.

Företag & Försäkring i Göteborg KB är en anknuten försäkringsförmedlare till Länsförsäkringar Göteborg och Bohuslän och Länsförsäkringar Halland. Vi är elva engagerade medarbetare som arbetar med försäkringsförmedling till företagskunder inom företags-, liv-, och motorförsäkring.


Tjänstebeskrivning
Som försäkringsförmedlare har du det övergripande ansvaret för försäljning och kundvård gentemot våra företagskunder. Du kommer att få ta över ett befintligt bestånd att förvalta och utveckla vidare, samt arbeta aktivt för att utveckla och behålla relationen mellan kunden och Företag & Försäkring. Dina arbetsuppgifter innebär även att vara behjälplig med rådgivning för kunder utöver dina egna.

Du erbjuds en dynamisk vardag där du ansvarar för att ha kontakt med företagskunder, överblicka deras situation och ge långsiktigt professionella förslag på helhetslösningar inom liv/pension. Rådgivning och försäljning av försäkringslösningar i vår regi handlar om att skapa trygghet och värde för kunden.


Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet från bank/försäkringsbranschen sedan tidigare och har siktet inställt på framgång, både för dig själv och för Företag & Försäkring. Vi söker dig som värderar långsiktiga kundrelationer. Som person är du relationsskapande, förtroendeingivande och har förmågan att bygga, utveckla och förvalta förtroendefulla och affärsmässiga relationer. Att arbeta mot uppsatta mål är något som du finner stimulerande och utmanande och du har förmågan att kunna driva affär från start till mål. Insursec och/eller livdiplom är meriterande.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100 procent.


Vad erbjuder vi dig?
Som anställd hos oss erbjuds du konkurrenskraftig lön, sjukvårdsförsäkring, friskvårdsbidrag, inkluderande företagskultur och spännande aktiviteter tillsammans med kollegor.

Låter det intressant?
Denna tjänst annonseras i samarbete med NearYou, men processen sköts av Företag & Försäkring.

Välkommen att skicka din skriftliga ansökan med CV till kontaktperson Staffan Nordberg staffan.nordberg@lansförsakringar.se För ytterligare frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Staffan Nordberg 031–638083 eller Pär Isaksson 031–7021440. Ansökningarna behandlas löpande så ansök gärna redan idag. Sista ansökningsdagen för tjänsten är 2025-03-01.

Tjänstens tillträde är planerad till våren 2025.


Om NearYou
NearYou är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kontor i 17 städer. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra i branschen till att också bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering.

Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig, oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi.

Läs gärna mer om oss på www.nearyou.se

Ansök nu

Spontanansökan för dig som vill jobba inom sälj/support/kundtjänst m.m.!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jan 14
Om företaget
Känner du dig redo för nytt jobb, och har erfarenhet av försäljning, administration eller kundtjänst?
Skicka in din ansökan via länken så återkommer vi när vi har matchat din profil med rätt kund!

Tjänstebeskrivning
Vi söker dig som vill jobba med roller såsom säljare, kundtjänstmedarbetare, administratör eller liknande.

Arbetet kan innefatta arbetsuppgifter såsom:

- nykundsbearbetning och försäljning
- kundtjänst och uppföljning
- administration såsom orderadministration

I de flesta roller har du daglig kontakt med olika personer, såväl internt som externt. Arbete i olika affärssystem förekommer.

Ange gärna i din ansökan vilket typ av jobb som lockar dig mest - ju tydligare ansökan, desto bättre!

Kvalifikationer
Är du resultatorienterad, samarbetsvillig och kreativ samt har en stor arbetskapacitet och förmåga att inspirera andra? Då kan detta vara något för dig!

Vi ser vidare gärna att du har nåra års arbetslivserfarenhet inom områdena försäljning, administration och/eller kundtjänst. Kanske har du tidigare jobbat som exempelvis account manager, säljare eller receptionist? Eller inom kundsupport eller IT-support?

Har du dessutom ett intresse för kundkontakt och administration så är detta starkt meriterande.

Som person ser vi att du är du serviceinriktad och har god kommunikationsförmåga på svenska såväl som engelska.


Om NearYou
NearYou är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kontor i 17 städer. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra i branschen till att också bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering.

Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig, oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi.

Läs gärna mer om oss på www.nearyou.se

Ansök nu

Vi söker produktionsmedarbetare till Bakels

Livsmedelsarbetare, mejeri
Läs mer Jan 30
Om företaget
Bakels är en koncern med bolag världen över som producerar och distribuerar ett brett sortiment av innovativa ingredienser och funktionella lösningar. Våra ingredienser är utvecklade för att möta den lokala marknadens behov och används i bröd, bakverk, tårtor och konditorivaror.

Sedan 1904 har Bakels utvecklat, producerat och sålt bageriingredienser som hjälper bagare och konditorer över hela världen att öka sin försäljning, kvalitet och effektivitet.

Bakels Sweden finns i Sävenäs, i östra Göteborg och tillhör Bakels Group. På Bakels Sweden arbetar drygt 100 personer, varav ca 35 i produktionen.

Tjänstebeskrivning
I din roll som produktionsmedarbetare kommer du att jobba med varierande arbetsuppgifter inom livsmedelsproduktion. I arbetet kommer du att tillverka och förpacka halvfabrikat till livsmedelskunder, såsom bröd- och kaktillverkare.

Arbetsuppgifterna innefattar bland annat att:

· Satsa och blanda efter recept
· Hämta och fylla på med råvaror och material
· Övervaka processen
· Kontrollera maskiner såväl som produkter
· Arbete i affärssystem

Du kommer även att arbeta med truckkörning och paketering av färdiga produkter. I arbetet förekommer tunga lyft och manuell hantering. Arbetet innefattar vidare att jobba löpande med hygien och att hålla rent.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av arbete i produktionsmiljö. Vi ser även att du har erfarenhet av att jobba med livsmedel inom t.ex. produktion, kök eller restaurang. Du är en aktiv person som trivs med fysiskt tungt arbete.

Du behöver även ha:

· truckkort
· godkänd gymnasieutbildning
· mycket goda kunskaper i svenska och engelska

Som person är du ansvarstagande, noggrann, positiv och framåt. Du är en lagspelare som trivs med att arbeta i grupp och sätter laget före jaget.

Arbetstiderna är framförallt 2-skift, men även 3-skift kan förekomma.

Låter det intressant?
Tjänsten är ett konsultuppdrag via NearYou. Vi söker dig som kan börja omgående. Urval sker löpande så skicka din ansökan redan idag!
Har du frågor angående tjänsten hör av dig till konsultchef Therese Olofsson 0702-205131.

Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.

Välkommen med din ansökan!

Om NearYou
NearYou är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kontor i 17 städer. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra i branschen till att också bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering.

Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig, oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi.

Läs gärna mer om oss på www.nearyou.se

Ansök nu

Ekonomistudent som vill jobba extra på Estrella!

Ekonomiassistent
Läs mer Jan 20
Om företaget
Estrella är ett av Sveriges mest kända varumärken. Estrella etablerades redan 1957 och var då först i Sverige med att producera och sälja snacks. Idag omsätter Estrella AB närmare 1,2 miljard kronor och har 230 anställda. Fabriken och huvudkontoret ligger i Angered utanför Göteborg och Agrocentret ligger i Kistinge utanför Halmstad.

Vi tillverkar och säljer en mängd olika salta snacks så som chips, ostbågar, ringar, skruvar, nötter, popcorn, salta pinnar och dipmix. Vår strävan är att alltid tillverka de godaste snacksen, självklart med miljö och hälsa i fokus. - Varje dag ställer vi oss frågan; Finns det något godare? Idag ägs Estrella av Intersnack Group, ett av Europas största snacksföretag. Intersnack Group är ett familjeägt företag som endast arbetar med snacks och satsar på att bygga starka lokala varumärken. www.estrella.se

Tjänstebeskrivning
Tjänsten är på deltid, du förväntas att jobba 1-2 dagar/vecka under hela året och heltid på somrarna (juni, juli, augusti). Tjänsten startar så snart som möjligt.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av att registrera fakturor i Estrellas scanningssystem Ephesoft. Arbetet kommer även bestå av:
- Kontera fakturor som inte har PO
- Maila ut och begära PO på fakturor vid behov
- Göra bokföringsorder
- Registrera inbetalningar på banken
- Övriga arbetsuppgifter på en ekonomiavdelning kan förekomma


Kvalifikationer
Vi söker dig som studerar eftergymnasial utbildning inom ekonomi, och som vill ha ett meriterande deltidsarbete vid sidan om dina studier. Tjänsten kräver att du har grundläggande ekonomikunskaper och har du tidigare erfarenhet av arbete på ekonomiavdelning är det meriterande. Du ska känna dig trygg i att kunna hantera siffror samt ha en förståelse för system och flöden.

Som person är det viktigt att du är noggrann, ansvarsfull, serviceinriktad och har lätt för att samarbeta i grupp. Vi ser även att du är social, positiv och gillar högt arbetstempo. Du har lätt för att arbeta i system och har goda kunskaper i Officepaketet. Atmosfären på företaget är god och du kommer att mötas av trevliga och hjälpsamma kollegor.

Det är extra meriterande ifall du kan finska och engelska. Vi ser gärna att du har flera år kvar av dina studier då detta är ett långsiktigt uppdrag.


Låter det intressant?
Vi går igenom ansökningar löpande, så skicka gärna din ansökan idag. Detta är ett konsultuppdrag via NearYou där du jobbar hos vår kund Estrella.

Om NearYou
NearYou är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kontor i 17 städer. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra i branschen till att också bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering.

Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig, oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi.

Läs gärna mer om oss på www.nearyou.se

Ansök nu

Erfaren redovisningskonsult på deltid till Velino

Redovisningskonsult
Läs mer Jan 30
Om företaget
Velino söker nu en engagerad och driven redovisningskonsult på deltid för att förstärka teamet. Velino är en mindre redovisningsbyrå som har funnits i tre år och har som mål att växa och bli fler framöver! De jobbar med både stora och små företag och många olika branscher. De erbjuder skräddarsydda löpande redovisningstjänster, och hanterar allt från fakturering och betalningar till rådgivning och upprättande av deklaration.

Här får du möjlighet till stor flexibilitet i arbetet och du kommer själv i hög grad kunna organisera och planera utförandet av dina arbetsuppgifter. Visst låter det som en spännande resa framöver – är du den vi söker?


Tjänstebeskrivning
I din roll som redovisningskonsult kommer du jobba med olika kunder och hjälpa dem med deras ekonomi.

Arbetsuppgifterna inkluderar huvudsakligen att:

• Hantera löpande redovisning för kunder
• Upprätta bokslut och årsredovisningar
• Sköta skattedeklarationer och andra rapporter
• Vara kundansvarig för del kunder
• Ge ekonomisk rådgivning och stöd till kunder

Geografiskt är arbetsplatsen placerad i Kungsbacka, centralt på ett företagshotell. Möjlighet finns självklart också att arbeta på distans efter överenskommelse.

Tjänsten är en tillsvidareanställning och initialt på deltid. Omfattning och andra förutsättningar diskuteras självklart under rekryteringsprocessens gång.


Kvalifikationer
Vi söker dig som har minst 2–3 års erfarenhet av att jobba brett på en redovisningsbyrå. Vi ser att du kan göra alla förekommande moment på en redovisningsbyrå självständigt. Du behöver ha:

• Goda kunskaper inom redovisning och skatt
• Erfarenhet av bokföringsprogram och Excel
• Förmåga att arbeta självständigt såväl som i team
• God kommunikationsförmåga på svenska i tal såväl som skrift

Det är vidare starkt meriterande om du är auktoriserad, alternativt på väg att bli auktoriserad.


Vad erbjuder vi dig?
• Sju timmars arbetsdag för en bättre balans mellan arbete och fritid
• Möjlighet till vidareutbildning och kompetensutveckling
• En arbetsplats med ett gott socialt klimat och engagerade kollegor


Låter det intressant?
Denna tjänst annonseras i samarbete med NearYou, men intervjuer och anställning sker direkt hos Velino.

Urval sker löpande så skicka din ansökan redan idag genom att maila CV och personligt brev till jobb@velino.se.
Vi ser fram emot att höra från dig!


Om NearYou
NearYou är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kontor i 17 städer. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra i branschen till att också bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering.

Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig, oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi.

Läs gärna mer om oss på www.nearyou.se

Ansök nu