Göteborg: Vi söker en fastighetsskötare/vaktmästare till myndighet

Hitta ansökningsinfo om jobbet Vi söker en fastighetsskötare/vaktmästare till myndighet i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2025-01-22 // Varaktighet: Heltid

Är du fastighetsskötare/vaktmästare och vill arbeta medarbeta med fastighets- och verksamhetsanknutna tjänster?Sök tjänsten redan idag!Om uppdraget
Vi söker en fastighetsskötare/vaktmästare till myndighet i Mölndal. Uppdraget startar 2025-03-03och pågår 12 månaderframåt med chans till förlängning. Detta är ett konsultuppdrag viaBemanniadär duarbetar på plats hos kund. Det är enheltidstjänst på100% och arbetstiderna är måndag-fredag 08:00-16:30.Dina arbetsuppgifter
I rollen som fastighetsskötare/vaktmästare kommer du att arbeta med fastighets- och verksamhetsanknutna tjänster som bland annat innebär tillsyn av lokaler, vissa fastighetsrelaterade åtgärder, felanmälningar, beställningar av gemensamma förbrukningsvaror, posthantering och lokalanpassning.Tjänsten kan innehålla arbetsuppgifter som: • arbete med kontorsservice/internservice • hämta och ta emot varor samt paket • avflyttningsbesiktning och bistå vid planering av planerat underhåll • tillsyn för den yttre och inre skötseln av boendet • du ser till att de boende känner sig trygga i sin bostadsmiljö samt att utemiljön är väl omhändertagen såväl upplevs som säker att vistas i • genomföra felsökningar rörande fastighet, rapportera och följa upp fel tillsammans med fastighetsägaren och vår interna förvaltare • ta emot och vid behov ledsaga hantverkare i fastigheten • dokumentera åtgärder, följa upp beställningar • rondering av och åtgärder i boendemiljön( i preventivt syfte) • arbeta i ärendehanteringssystem (internt fastighetssystem) • interna transporter mellan fastigheter, ex internpost • ansvara för miljöstationer kopplade till boendemiljön • utföra mindre reparationer, skötsel och tillsyn Dina kvalifikationer
• minst sex (6) månaders arbetslivserfarenhet som vaktmästare• du har KY-utbildning eller gymnasium eller likvärdig utbildning via fastighetsprogram • körkort klass B• grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt• grundkunskaper i ärendesystem• kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 12 februari 2025.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Pernilla Gärdén, pernilla.garden@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 072-175 40 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Fastighetsskötare/Fastighetsarbetare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Fastighetsskötare/Fastighetsarbetare.

Fastighetsskötare till Tapajos // Göteborg

Läs mer Mar 17
Tycker du att en trasig lampa eller ett droppande rör är en chans att lösa något – inte ett problem? Vill du bli en del av ett mindre, familjärt fastighetsbolag där du får göra skillnad? Då kanske du är vår nästa fastighetsskötare vi letar efter tillsammans med Oddwork. Om rollen: Här blir du den som ser till att våra fastigheter i Storgöteborg mår bra – året om. Du ansvarar för traditionell fastighetsskötsel, vilket innebär allt från att åtgärda felanmälningar och se till att grönytorna trivs, till halkbekämpning när vintern sveper in. Rollen är flexibel och självständig – du planerar din egen dag och tar ansvar för att arbetet flyter på. Samtidigt har du ett nära samarbete med våra förvaltare, där dialogen är tight och beslutsvägarna korta. Men rollen handlar om mer än skruvdragare och spadar – du blir en viktig del av vårt engagerade bolag på 12 personer där samarbete, omtanke och gemenskap är vardag. Vill du bidra till att våra fastigheter håller hög standard och där du själv gör skillnad för både fastigheter och människor? Toppen! Våra önskemål:
Erfarenhet av fastighetsskötsel
B-körkort och gärna vana att köra släp
Talar och skriver obehindrat på svenska

Varför Tapajos? För 16 år sedan, i ett 7 kvm krypin på Engelbrektsgatan i Göteborg, startade framgångsresanTapajos. Tre killar från universitetet med en dröm om att skapa och bygga något eget. Idag är Tapajos ett fastighets- och projekteringsbolag som bygger, ombildar och förvaltar egenägda fastigheter och bostadsrättsföreningar. Vi producerar runt 100–150 lägenheter per år och utvecklas i snabb takt. I fina lokaler mitt i centrala Göteborg, där sekelskifte möter framtid, blir du en del av ett härligt team med god sammanhållning. Vi älskar att hitta på saker ihop – både på och utanför jobbet. Är du redo att inte bara bygga fastigheter, utan även relationer? Välkommen hem till oss – klicka in och ansök idag! START: Enligt överenskommelse PLATS: Vasaplatsen 1, Göteborg OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Head of Recruitment Delivery Ellinor Hellberg,ellinor@oddwork.se(för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande
Vill du kika in i vår vardag? Kolla invår LinkedIn här.
Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom attklicka häreller hitta fler karriärmöjligheterhär.

Ansök nu

Fastighetsskötare

Läs mer Feb 8
Fastighetsskötare – Göteborg med omnejd
Vi söker dig som vill bli en del av vårt team!
Är du händig, flexibel och gillar variation i arbetsdagen? Nu söker vi en fastighetsskötare till vår verksamhet i Göteborgs området. Vi förvaltar fastigheter på drygt 15 adresser från Partille till Torslanda. Här blir du en viktig del av ett sammansvetsat team på fem personer, där vi tillsammans ser till att våra fastigheter och hyresgäster har bästa möjliga service.

Om tjänsten
I rollen som fastighetsskötare får du arbeta med allt från småfix som låsbyten och gräsklippning till större uppgifter som byte av VVS-utrustning (om du har rätt bakgrund). Din arbetsdag börjar i vår verkstad/kontor, där vi samlas för morgonmöte och gemensam frukost innan dagens uppgifter fördelas.

Du kommer att arbeta både självständigt och i team med:
• Underhåll och reparationer av fastigheter.
• Felanmälningar och dokumentation.
• Snöröjning, trädgårdsskötsel och andra säsongsbetonade uppgifter.
• Möbelmontering och liknande uppdrag i våra möblerade fastigheter.

Våra fastigheter är varierade och inkluderar både bostäder och kommersiella lokaler, som pizzerior och frisörsalonger.

Vad vi erbjuder
• Tillsvidareanställning med start i april. (ev. tidigare om det passar)
• Arbetstid: Vardagar kl. 7–16 (flex och beredskap ingår).
• Kollektivavtal och goda arbetsvillkor.
• Personlig arbets-bil (mindre skåpbil), arbetskläder, skor och mobil.
• Platt ledarskap och stort eget ansvar.

Vi söker dig som
• Har en bakgrund inom hantverk, gärna med erfarenhet av el och/eller VVS.
• Är positiv, hjälpsam, flexibel och prestigelös.
• Är självgående, initiativrik och inte rädd för att be om hjälp.
• Har stort tålamod med människor och van att möta olika personligheter
• Har god fysik och trivs med en aktiv arbetsdag.
• Har B-körkort (krav).
• Kan uttrycka dig väl på svenska i tal och skrift.
• Inte har astma eller pälsallergi, då arbetet ibland innebär närhet till djur.

Ansökan
Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team och en arbetsplats där frihet under ansvar är ledorden.

Ansök nu

Fastighetsskötare

Läs mer Feb 5
Fastighetsskötare – Göteborg med omnejd
Vi söker dig som vill bli en del av vårt team!
Är du händig, flexibel och gillar variation i arbetsdagen? Nu söker vi en fastighetsskötare till vår verksamhet i Göteborgs området. Vi förvaltar fastigheter på drygt 15 adresser från Partille till Torslanda. Här blir du en viktig del av ett sammansvetsat team på fem personer, där vi tillsammans ser till att våra fastigheter och hyresgäster har bästa möjliga service.

Om tjänsten
I rollen som fastighetsskötare får du arbeta med allt från småfix som låsbyten och gräsklippning till större uppgifter som byte av VVS-utrustning (om du har rätt bakgrund). Din arbetsdag börjar i vår verkstad/kontor, där vi samlas för morgonmöte och gemensam frukost innan dagens uppgifter fördelas.

Du kommer att arbeta både självständigt och i team med:
• Underhåll och reparationer av fastigheter.
• Felanmälningar och dokumentation.
• Snöröjning, trädgårdsskötsel och andra säsongsbetonade uppgifter.
• Möbelmontering och liknande uppdrag i våra möblerade fastigheter.

Våra fastigheter är varierade och inkluderar både bostäder och kommersiella lokaler, som pizzerior och frisörsalonger.

Vad vi erbjuder
• Tillsvidareanställning med start i april. (ev. tidigare om det passar)
• Arbetstid: Vardagar kl. 7–16 (flex och beredskap ingår).
• Kollektivavtal och goda arbetsvillkor.
• Personlig arbets-bil (mindre skåpbil), arbetskläder, skor och mobil.
• Platt ledarskap och stort eget ansvar.

Vi söker dig som
• Har en bakgrund inom hantverk, gärna med erfarenhet av el och/eller VVS.
• Är positiv, hjälpsam, flexibel och prestigelös.
• Är självgående, initiativrik och inte rädd för att be om hjälp.
• Har stort tålamod med människor och van att möta olika personligheter
• Har god fysik och trivs med en aktiv arbetsdag.
• Har B-körkort (krav).
• Kan uttrycka dig väl på svenska i tal och skrift.
• Inte har astma eller pälsallergi, då arbetet ibland innebär närhet till djur.

Ansökan
Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team och en arbetsplats där frihet under ansvar är ledorden.

Ansök nu

Fastighetsskötare

Läs mer Jan 3
Fastighetsskötare – Göteborg med omnejd
Vi söker dig som vill bli en del av vårt team!
Är du händig, flexibel och gillar variation i arbetsdagen? Nu söker vi en fastighetsskötare till vår verksamhet i Göteborgs området. Vi förvaltar fastigheter på drygt 15 adresser från Partille till Torslanda. Här blir du en viktig del av ett sammansvetsat team på fem personer, där vi tillsammans ser till att våra fastigheter och hyresgäster har bästa möjliga service.

Om tjänsten
I rollen som fastighetsskötare får du arbeta med allt från småfix som låsbyten och gräsklippning till större uppgifter som byte av VVS-utrustning (om du har rätt bakgrund). Din arbetsdag börjar i vår verkstad/kontor, där vi samlas för morgonmöte och gemensam frukost innan dagens uppgifter fördelas.

Du kommer att arbeta både självständigt och i team med:
• Underhåll och reparationer av fastigheter.
• Felanmälningar och dokumentation.
• Snöröjning, trädgårdsskötsel och andra säsongsbetonade uppgifter.
• Möbelmontering och liknande uppdrag i våra möblerade fastigheter.

Våra fastigheter är varierade och inkluderar både bostäder och kommersiella lokaler, som pizzerior och frisörsalonger.

Vad vi erbjuder
• Tillsvidareanställning med start i april. (ev. tidigare om det passar)
• Arbetstid: Vardagar kl. 7–16 (flex och beredskap ingår).
• Kollektivavtal och goda arbetsvillkor.
• Personlig arbets-bil (mindre skåpbil), arbetskläder, skor och mobil.
• Platt ledarskap och stort eget ansvar.

Vi söker dig som
• Har en bakgrund inom hantverk, gärna med erfarenhet av el och/eller VVS.
• Är positiv, hjälpsam, flexibel och prestigelös.
• Är självgående, initiativrik och inte rädd för att be om hjälp.
• Har god fysik och trivs med en aktiv arbetsdag.
• Har B-körkort (krav).
• Kan uttrycka dig väl på svenska i tal och skrift.
• Inte har astma eller pälsallergi, då arbetet ibland innebär närhet till djur.

Ansökan
Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team och en arbetsplats där frihet under ansvar är ledorden.

Ansök nu

Trädgårdsskötare Göteborg - Säsong

Läs mer Dec 19
Välkommen hem!
På SBC förstår vi att ett hem är mycket mer än fyra väggar. Det är en plats där liv byggs, minnen skapas och drömmar uppfylls. Det är därför vi strävar efter att vara ledande inom vår bransch – att tillhandahålla säkra och trygga hem för människor.
Det är våra kunniga medarbetare som är drivkraften bakom vår framgång. Vi strävar efter att skapa en gemenskap av människor som delar värderingar om samverkan och kundservice.
Så om du letar efter ett jobb där du kan sätta dina kunskaper i arbete – Välkommen hem!
Ditt jobb ditt ansvarVi söker nu säsongspersonal till vår trädgårdsavdelning i Göteborg. Vår säsongsanställning sträcker sig från 1 maj till 30 september. I rollen som trädgårdsarbetare kommer du huvudsakligen att arbeta med ogräsrensning, gräsklippning, häckklippning och trimning men även beskärning samt plantering och bevattning. Du kommer att bli vårt ansikte utåt och vara en betydelsefull länk mellan oss och medlemmarna i bostadsrättsföreningarna. En viktig del av ditt jobb är att göra fint och skapa trivsel på gårdarna. Vi kommer rekrytera ett härligt gäng som tillsammans med befintlig personal kommer jobba tillsammans i sommar.
Detta har du Du har tidigare erfarenhet av trädgårdsarbete.
Du har förmåga att se helheten och har förmågan att bedöma kundernas behov
Du är social och bra på att bygga relationer
B-körkort (Krav)
Du kan ta instruktioner och kommunicera på svenska
Fakta om tjänsten Heltid
Arbetstiderna är mån-fre 07.00-16.00
Säsongen sträcker sig från 1 maj till 30 september
Tillgång till servicebil under arbetstid
Månadslön
Möjlighet till extrajobb i april och oktober
Vi harkontor i både Alingsås ochGöteborg där du kommer att delta ien del interna möten.
Vad händer framåt Bekräftelse på din ansökan.
Den här är rerkyteringsprocessen kommer starta i januari men det går att ansöka redan nu.Går du vidare så är kommande steg intervjuer, tester och referenstagning.
Återkoppling på din ansökan.

_____________________________________________
Om oss
SBC grundades 1921 och är en helhetsleverantör inom förvaltning av bostadsrättsföreningar och fastigheter. Vi har experter inom ekonomisk och teknisk förvaltning, energirådgivning, projektledning av ombyggnation och renoveringar samt juridisk rådgivning. Vi har kontor på fem orter i landet med över 450 anställda och är en del av den globala koncernen Odevo. Förutom förvaltning, är innovation och tech viktiga områden som driver oss framåt och gör oss till en stark aktör inom branschen.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Bemannia AB (Publ.)

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Bemannia AB (Publ.) .

Vi söker en Controller till kund i Göteborg!

Controller
Läs mer Jan 20
Är du en självständig Controller som vill ta dig an ett spännande uppdrag inom bostadsbranschen kan denna tjänst vara något för dig. Välkommen med din ansökan nedan!
Om uppdraget
Vår kund i Göteborg är i behov av en controller på heltid 100% till deras avdelningcontrollerenhet.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som controller kommer man främst att arbeta medbudget, prognos och uppföljning övergripande men främst vara ett stöd till verksamhetschefer inom förvaltningen i deras ekonomiska ansvar. Controllern ska ta fram, planera och följa upp arbetet med utfall, budget och prognos och stödja verksamhetscheferna i deras analyser och uppföljning. Vidare arbetar du med följande:
Arbeta med kvalitetssäkring och uppföljning av data, rapportering, kommunikation, utbildning och presentation av ekonomisk information/arbetssätt samt framtagande av anvisningar och rutinbeskrivningar
I uppdraget ingår också att hålla ihop arbetet budget-och uppföljningssystem Hypergene (ett verktyg som är koncerngemensamt). Controllern rapporterar till ekonomichef.

Dina kvalifikationer
Ekonomiutbildning från högskola, universitet med inriktning ekonomistyrning eller en erfarenhet som vi bedömer motsvarar detta.
Flera års erfarenhet av att arbeta med utfall, budget och prognos både centralt och med löpande månadsuppföljning med chefer i en större organisation
Erfarenhet avsystem för budget-och uppföljning och då helst Hypergene
Tidigare arbetat i ett ekonomisystem i en större organisation
Kunna arbeta självständigt och ha ett lösningsfokuserat förhållningssätt samt god kommunikativ förmåga både muntligt och i skrift
Eftersom arbetet innebär att förhålla sig till många deadlines som kräver samverkan med andra så förutsätter det att controllern arbetar proaktivt, systematiskt, strukturerat, har en effektiv prioritering och förmågan att leda andra framåt i arbetet

För att lyckas i rollen som controller ser vi att man har en djupförståelse för ekonomistyrning och analyser men också teknisk förståelse för datamängder och system och hur det driver analyser
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 24 januari.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare,Jan Snellman, jan.snellman@bemannia.se.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på072 194 50 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Vi söker en redovisningsekonom till kund i Göteborg!

Redovisningsekonom
Läs mer Dec 23
Är du en självständig redovisningsekonom som vill ta dig an ett spännande uppdrag inom bostadsbranschen kan denna tjänst vara något för dig. Välkommen med din ansökan nedan!
Om uppdraget
Vi söker nu en erfaren redovisningsekonom till en kund i Göteborg. Kunden är verksam inom offentlig sektor och i behov av förstärkning under perioden från och med 20 januari 2025 till och med 30 maj 2025, med möjlighet till förlängning. Uppdragets tjänstgöringsgrad är 100%.
Detta är ett konsultuppdrag via Bemannia med placering hos kund.
Dina arbetsuppgifter
Som redovisningsekonom hos kunden arbetar du löpande med anläggningsregisteroch balanskonton för byggnader, mark, inventarier och pågående arbete m.m. samt göra månadsvisa bokslutsbokningar och avstämningar. Vidare arbetar du med följande:
Projektredovisning där du lägger upp nya projekt, löpande stämmer av redovisningens kvalitét samt tar emot underlag för avslutade projekt inför aktivering och har en dialog med projektledare
Utvärdera och kvalitetsgranska befintligt arbetssätt och uppsättning med förslag på förbättringar
Dokumentera rutiner i arbetet och skapa anvisningar för organisationen

Dina kvalifikationer
Högskole- eller universitetsutbildning inom ekonomi, med inriktning redovisning eller erfarenhet som bedöms likvärdig
Erfarenhet av att arbeta i ett anläggningsregister i en större organisation som innehar fastigheter, har löpande investerings-och underhållsprojekt och tillämpar K3 regelverket
Erfarenhet av att löpande arbeta med och stämma av tillhörandebalanskonton och utreda eventuella avvikelser
Erfarenhet av arbete i Agresso elleri annat större ekonomisystem
Kunskaper i MS Office eller likvärdigt
Kommunicerar obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 10 januari 2025.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Jaqueline Shafig, jaqueline.shafig@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på072 175 50 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Hybridroll- Handläggare, Kommunikatör & Projektledare

Informatör/Kommunikatör
Läs mer Feb 6
Är du en erfaren projektkoordinator och kommunikatör? Ta chansen att arbeta på ett spännande uppdrag! Kombinera projektledning med strategisk kommunikation och bidra till viktiga samhällsprojekt! Om uppdraget
Vi söker en driven och erfaren projektkoordinator och kommunikatör för ett spännande uppdrag hos en myndighet i Karlstad. Uppdraget beräknas starta i mars 2025 och sträcka sig fram till 31 mars 2026, med möjlighet till förlängning fram till juni 2026. Tjänsten omfattar heltid och avser kontorstider. Det finns viss möjlighet till distansarbete.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som projektkoordinator och kommunikatör kommer du vara en nyckelperson för att samordna och säkerställa effektiv kommunikation inom och utanför projektet. Du kommer att arbeta tätt tillsammans med projektets delprojektledare och bidra till att projektmålen uppfylls med hög kvalitet.
I denna hybridroll kombinerar du projektledarrollen med kommunikationsansvar och får en central funktion i att driva och utveckla projektet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
Samordna och koordinera projektets arbete enligt projektplan och mål.
Planera, genomföra och utvärdera kommunikationsinsatser riktade till olika målgrupper.
Utveckla och publicera innehåll i olika kanaler, inklusive webb, sociala medier och nyhetsbrev.
Stödja delprojektledare och projektpartners i kommunikation och projektledning.
Anordna aktiviteter för lärande och erfarenhetsutbyte.
Säkerställa synliggörande av projektets syfte och finansiärer, exempelvis EU:s medfinansiering.
Omvärldsbevaka relevanta områden för projekt.

Dina kvalifikationer
Rollen kräver en god förmåga att organisera, planera och följa upp projekt samtidigt som kommunikationsinsatser strategiskt och operativt planeras och genomförs. Det krävs en serviceinriktad inställning och en stark känsla för inkludering och delaktighet.
För att lyckas i rollen har du:
Akademisk utbildning inom statsvetenskap, kommunikation, samhällsanalys, pedagogik eller annat relevant område.
Dokumenterad erfarenhet av projektledning.
Erfarenhet av att skapa målgruppsanpassad kommunikation i olika kanaler, inklusive rörligt material.
Goda kunskaper i webbpublicering och digital kommunikation, samt erfarenhet av Adobe InDesign och tillgänglighetsdirektivet (WCAG 2.1).
Goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt.
Erfarenhet av arbete inom offentlig förvaltning

Vad vi erbjuder dig
Som konsult hos Bemannia får du:
En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor
Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 27 februari 2025.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Pernilla Gärdén, pernilla.garden@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072-175 40 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Extrajobb som receptionist på spännande bolag!

Receptionist
Läs mer Feb 10
Lyhörd och organiserad receptionist för extrajobb omgående sökes till uppdrag i Göteborg!
Om uppdraget
Vår kund, belägen centralt i Göteborg, söker nu efter en receptionist, med start omgående. Du får möjlighet att arbeta i en central knytpunkt där hållbarhet möter utveckling, och vara en viktig del av teamet. Du blir ansiktet utåt för företaget och hjälper till att skapa en inbjudande och professionell atmosfär.
Uppdraget är vid behov, perfekt för dig som studerar eller letar efter ett extrajobb. Du kommer innan uppdragsstart få en utbildning som äger rum i mitten av februari 2025.
Dina arbetsuppgifter
Som receptionist kommer du att ta emot besökare, svara på samtal och e-post samt se efter så att entrén och receptionen ser hel och ren ut. Utöver detta förekommer arbetsuppgifter kopplat till att:
Hantera post och paket
Bistå personalen med diverse ärenden
Ansvara för att kontoret är i ordentligt skick
Ta emot mindre leveranser
Ansvara för ärendehantering, felanmälningar, nyckelhantering
Vara ansiktet utåt för verksamheten och hänvisa besökare rätt Dina kvalifikationer
Gymnasieexamen eller motsvarande
Arbetslivserfarenhet av reception, ärendehantering, felanmälan, nyckelhantering
God datorvana och kunskaper i Officepaketet
God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska
God förmåga att multitaska och prioritera arbetsuppgifter effektivt
Arbetslivserfarenhet av telefonväxel
Vi söker en person som ser långsiktigt på tjänsten och som är bekväm med en behovsanställning.

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 20e februari 2025.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av vikarie@bemannia.se alternativt 08-122 00 450 under kontorstid.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Extrajobb som receptionist till Göteborg!

Receptionist
Läs mer Feb 10
Är du en lyhörd och organiserad receptionist som är tillgänglig för extrajobb nu över våren? Sök till uppdraget redan idag.
Om uppdraget
Vår kund, belägen centralt i Göteborg, söker nu en receptionist, preliminärt mellan perioden januari till juni 2025. Du får möjlighet att arbeta i en central knytpunkt där hållbarhet möter utveckling och vara en viktig del av teamet. Du blir ansiktet utåt för företaget och hjälper till att skapa en inbjudande och professionell atmosfär. Uppdraget är en behovsanställning. Arbetstiderna faller vanligtvis inom kontorstider mellan kl. 08:30-13:30.
Dina arbetsuppgifter
Som receptionist kommer du att ta emot besökare, svara på samtal och e-post samt se efter så att entrén och receptionen ser hel och ren ut. Utöver detta förekommer arbetsuppgifter kopplat till att:
Hantera post och paket
Bistå personalen med diverse ärenden
Ansvara för att kontoret är i ordentligt skick
Ta emot mindre leveranser

Dina kvalifikationer
Gymnasieexamen eller motsvarande
God datorvana och kunskaper i Officepaketet
God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska
God förmåga att multitaska och prioritera arbetsuppgifter effektivt

För rollen är det viktigt att du är serviceinriktad, har en positiv attityd och har förmåga att hantera många olika uppgifter samtidigt. Du behöver även vara lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt beteende.
Meriterande
Tidigare erfarenhet av reception- eller kundservicearbete är meriterande

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 20e februari 2025
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av vikarie@bemannia.se alternativt 08-122 00 450 under kontorstid.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Lärarvikarier till grundskolor i Göteborg

Grundlärare, 4-6
Läs mer Aug 28
Vi söker nu engagerade vikarier till ett flexibelt extrajobb på grundskolor runt om i Göteborg.
Om uppdraget
Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag med 35 års erfarenhet av bemanning och rekrytering. Vi har i nuläget avtal med bland annatGöteborgs stad, Kungälvs kommun, Lilla Edets kommun, Mölndals stad och Orust kommun för att stötta upp med engagerade vikarier till deras kommunala för- och grundskolor.
Dina arbetsuppgifter
Som lärarvikarie ersätter du skolans ordinarie personal vid frånvaro, oftast av akut karaktär samt kortare vakanser. Du behöver vara förberedd på att bokas på arbete med kort varsel, oftast samma morgon. Du ansvarar för- och leder undervisningen i enlighet med den planering som ordinarie lärare överlämnar.
Dina kvalifikationer
Avslutad gymnasieexamen eller motsvarande.
Tidigarearbetslivsfarenhet inom förskola/grundskola/gymnasium.
Du ska kunna arbeta minst två vardagar per vecka och vara bekväm med att bokas till pass samma morgon.

För att passa i rollen som lärarvikarie är du en tydlig ledare men också en god lagspelare och en bra förebild.Du har ävenett brinnande engagemang för arbete med barn och unga.
Är du utbildad lärare, studerar du till att bli lärare eller har duerfarenhet av undervisning är detta meriterande.

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia ser vi till att du blir matchad med rätt uppdrag. Som anställd hos oss genomgår du en introduktionsutbildning där du får verktyg för att leda och lära andra. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökanSök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mejl, har du däremot frågor går det bra att vända sig till vikarie@bemannia.se alternativt 08-122 00 450 under kontorstid.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu