Göteborg: Lagermedarbetare

Hitta ansökningsinfo om jobbet Lagermedarbetare i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2025-01-24 // Varaktighet: Heltid

___________________________________________________________________________________________

Häng med på resan med Jollyroom – e-handeln som startade år 2010 och nu dominerar Nordens marknad som den största onlinebutiken för barn- och babyprodukter. Vi strävar efter att erbjuda inte bara produkter, utan en total livsstilsupplevelse, för föräldrar i Europa.

Med över 2 miljoner nöjda kunder och ett sortiment som omfattar produkter för gravida, nyfödda och barn till 12 år, är vi inte bara en butik, vi är en destination för barnfamiljen. Vi brinner för att göra familjelivet enklare, roligare och mer inspirerande genom att erbjuda de bästa varumärkena och de senaste produkterna. Men vi nöjer oss inte där - vi är på en ständig resa mot att bli bäst i Europa. Vår nya bas, Campus Jollyroom strax utanför Göteborg, är en plats där innovation möter passion. Här huserar vårt stora, moderna kontor, toppmoderna lager på 55 000 kvm och ett showroom som tar kundupplevelsen till en ny nivå. Vi tror på att investera i våra 400 medarbetare, därför har vi även ett välutrustat stort personalgym på plats för att se till att vårt team är i toppform för att möta våra högt uppsatta mål.

Men det slutar inte där. Med fysiska butiker i Stockholm och Oslo expanderar vi vårt grepp över den europeiska marknaden. Vi är inte bara med i spelet - vi är här för att vinna. Och du kan vara en del av det här vinnande laget.

Vi letar ständigt efter talanger som delar vår passion och vår drivkraft att göra skillnad. Så om du är redo att vara en del av något stort, om du är hungrig efter utmaningar och redo att ta nästa steg i din karriär, då är Jollyroom platsen för dig.

Just nu söker vi en lagermedarbetare, som vill ansluta till vårt redan fantastiska team på plats i Sörred. Som lagermedarbetare arbetar du tillsammans med vårt härliga team i en händelserik miljö med hög puls.

We work together, we are brave and we create value for the customer – är du med på matchen att bidra till Jollyrooms viktigaste syfte: att underlätta livet för barnfamiljen?

Som lagermedarbetare intar du en nyckelroll i vår logistikverksamhet och dina arbetsuppgifter kommer vara en spännande blandning av att ta emot leveranser och skicka ut produkter till våra kunder från våra två lager på Campus Jollyroom. Vi söker dig som är positiv, målinriktad och har en stark arbetskapacitet samt en förkärlek för fysiskt arbete. Vi som jobbar på Jollyroom trivs i en fartfylld atmosfär med höga ambitioner, och därför är det viktigt att du har energinivån och drivkraften som krävs. Tidigare erfarenhet från lagerarbete samt truckkörkort A, B, + D1 ger extra plus i kanten. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att ha arbetat på Jollyroom.

Upplägg och kontakt:
- Ansökan: Sker enbart via vår karriärssida. Vi tar inte emot ansökningar via mail.
- Omfattning: Heltid (40/veckan)
- Förmåner: Gratis tillgång till nytt gym, fredagsfika, frukt och personalrabatt
- Placering: Sörredsvägen 111, Torslanda/Göteborg
- Arbetstider: Måndag till fredag kl. 07:00-16:00
- Start: Omgående

Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn och Instagram! Nedan finner du ett axplock av våra senaste nyheter:

Vi har byggt ett nytt JollyCampus i Göteborg -> https://www.helahisingen.se/jollyrooms-vd-bygger-campus-och-ar-inte-radd-for-amazon-vi-kan-ge-dem-en-match/

Vi har öppnat en butik i Oslo! -> https://www.dagenshandel.se/article/view/1020648/ny_butik_for_jollyroomvi_har_letat_efter_ratt_lokal_under_en_lang_tid

Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.

Vi arbetar löpande med rekryteringen, var gärna snabb med din ansökan.

Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantör.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Lagerarbetare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Lagerarbetare.

Truckförare till bilindustrin Göteborg

Läs mer Mar 19
Är du en dedikerad lagspelare som gillar fysiskt arbete och trivs med att jobba mot uppsatta mål? Då är det här jobbet för dig. Välkommen med din ansökan!
Om tjänsten
Som lagermedarbetare hos våra kunder är du en mycket viktig del av verksamheten. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av att plocka, packa, men även andra arbetsuppgifter som hör till lager, så som truckkörning, inleveranser och inventering. Tunga lyft kan förekomma.
Arbetsuppgifter Orderplock
Truckkörning
Om dig som söker
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och tror att man kommer långt med rätt inställning! Eftersom du är vårt ansikte utåt hos våra kunder är det utav oerhörd vikt att du är kvalitetsmedveten och känner stolthet i att det inte bara går fort utan att det också blir rätt. Du utför ditt arbete strukturerat, med noggrannhet och engagemang.
Krav Truckkort A+B
B-Körkort
Godkända gymnasiebetyg i följande ämnen, Svenska 1/A, Engelska 5/A, Matematik 1/A och Samhällskunskap 1/A.
Meriterande Arbetat med handscanner / Pick by voice tidigare
Tidigare erfarenhet på låglyftande plocktruck och Skjutstativtruck.
Vad vi kan erbjuda dig
Tranpenad hjälper dig forma din framtid! Som Tranpenadare är du en viktig del av vår bemanningsstyrka och får en anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Du får även ett förmånligt friskvårdsbidrag och en generös rabatt hos gymkedjan Nordic Wellness, SATS och Fitness24Seven!
Övriga villkor
Arbetstider: Kväll, mån-fre Omfattning: Heltid Lön: Enligt gällande kollektivavtal Start: Omgående

Om Tranpenad GroupSedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping och Helsingborg. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör – och ha roligt medan vi gör det – blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetensföretagen via Almega. Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 60-tal orter i landet och varje dag går 8 deltagare vidare till ett nytt jobb eller en utbildning.
AnsökanSkicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon.
Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med Tranpenads värdegrund.
För oss är det viktigt med en trygg arbetsmiljö och därför har vi nolltolerans mot alkohol och droger. För att säkerställa att våra policys efterlevs kan det förekomma alkohol- och drogtester, innan och under anställning.

Ansök nu

Extrajobb inom rangering på Dagab - Hisings Backa

Läs mer Jan 24
Arbetsuppgifter
Som rangeringspersonal på Dagab kommer dina främsta arbetsuppgifter att vara:
Lasta och lossa lastbilar och släp.
Truckkörning då man kör ut både pallar och burar.
Backamed lastbil ochsläp.

Tjänsten utgår från Dagabs lager i Hisings Backa
OBS: I denna tjänst ingår inte distributions- eller långkörning.
ArbetstiderDagab har verksamhet alla dagar i veckan under kväll och natt.Vi ser att du gärna ska kunna alternera mellan kvälls- och nattskiftet. Eftersom att vi främst söker extrapersonal ser vi att du vid sidan av studier/annat arbete kan arbeta ca. 2 pass/vecka.
Arbetstider kväll:
13:15 - 22:00
15:00 - 01:00

Arbetstider natt:
20:15 - 05:00
22:15 - 05:00

Arbete inleds med två veckors betald utbildning där ena veckan är förlagt till kväll och den andra till natt.

Start sker enligt överenskommelse.
Vi söker dig som: Är student eller har en annan sysselsättning om minst 50%.
Har tidigare erfarenhet av arbete inom rangering eller som CE-chaufför.
Trivs med ett fysiskt och aktivt arbete.
Krav För att anställas och vara anställd i denna tjänst krävs det att du studerar eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%.
Truckutbildning, arbetsplatsintroduktion, säkerhetsregler, säkerhetsgenomgångar och övriga instruktioner sker på svenska vilket innebär att du behöver behärska det svenska språket bra.
Du måste ha fyllt 18 år för att kunna anställas i denna tjänst.

Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Meriterande Truckkort
CE-körkort
Giltigt YKB (Yrkesförarkompetens)
Giltigt Digitalt förarkort
Intyg för ADR 1.3
Intyg för bakgavellyft
Erfarenhet av truckkörning
Erfarenhet av arbete som CE-chaufför/liknande roll
Erfarenhet av backning med släp
Personliga egenskaper
I det här uppdraget är det viktigt att dina arbetsuppgifter blir ordentligt utförda ochatt du har ett stort engagemang och att du tar egna initiativ.
Då arbetet kan vara fysiskt krävande är det ett plus om du har god fysik så att du kan arbeta ergonomiskt korrekt.
Vikt läggs även vid övriga personliga egenskaper
Förmåner Tillgång till gym på arbetsplatsen
Personalbutik
Personalaktiviteter
Personalrestaurang
Vi erbjuder våra medarbetare flexibel löneutbetalning genom Cappy. En frivillig förmån som ger dig möjligheten att när som helst mellan ordinarie lönedagar själv göra uttag från din intjänade lön.
Om Dagab
Dagab är en del av Axfood, Sveriges näst största aktör inom dagligvaruhandeln med varumärken som Willys, Hemköp, Tempo, Axfood Snabbgross, och Middagsfrid. Dagab ansvarar för att Axfood sortiment, inköp och logistik ska fungera optimalt och har en nyckelroll i Axfoods arbete med att ständigt effektivisera varuflödet
Om Storesupport by Job&TalentStoresupport; är en del av Job&Talent;, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent; erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor.
Intresserad?Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Lager

Läs mer Jan 13
Genom Timetobook bemannar vi allt från orderplock, fabriksoperatörer till erfarna truckförare runt om i Sverige.


Är du redo för en ny utmaning eller vill ta ditt första steg in i lagerbranschen? Vi söker lagermedarbetare för spännande uppdrag hos våra kunder och välkomnar alla – oavsett erfarenhet.
Vi vänder oss till dig som är ny i branschen och dig som har erfarenhet av lagerarbete. Oavsett om du har truckkort eller inte finns det plats för dig hos oss.
Arbetsuppgifter kan inkludera:
Orderplock och packning
In- och utleveranser
Hantering av varor och inventering
Truckkörning (för dig med truckkort)



Vi söker dig som:
Har ett stort engagemang och en positiv inställning
Är noggrann och ansvarstagande
Trivs med att arbeta i team och bidrar till en bra arbetsmiljö
Har möjlighet att arbeta dagtid, kväll eller helg – vi erbjuder flexibla arbetstider



Erfarenhet av lagerarbete är meriterande, men inget krav. Det viktigaste är att du är motiverad och villig att lära dig!
Vi erbjuder:
Spännande uppdrag hos olika kunder och branscher


Möjlighet till personlig utveckling och kompetensutveckling


En arbetsplats där vi värdesätter gemenskap och trivsel



Ansökan:
Skicka ditt CV till jobb@timetobook.se och märk ämnesraden med "Lagermedarbetare". Vi intervjuar kandidater löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan!
Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Erfaren lagermedarbetare till lager i Sisjön!

Läs mer Dec 2
Om företagetVår kund tillhör en koncernmed medarbetare runt om iEuropa och Asien ochären ledande leverantör till industrin. Lagret i Göteborg består avett mindre teamdär arbetsmiljön präglas av stark sammanhållning och korta beslutsvägar. Utöver detta finns det ytterligare ett 20-talanställda på de andraavdelningarna.
Om tjänstenTjänsten som lagermedarbetare är bred och innefattar en rad olika lageruppgifter så som in- ochutleveranser, plock och pack samt truckkörning. Utöver det förekommer även en deladministrativa arbetsuppgifter i deras affärssystem.
Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd på DFDS Professionals AB och arbetar som konsult hos vår kund. För rätt person finns stora möjlighet att bli anställd direkt av kundföretaget.
Arbetet ärförlagt under vardagar och arbetstiderna är 07:00-15:30.
Om dig
I rollen som lagermedarbetare sker arbetet tätt ihop med de andra medarbetarna och du behöver därför trivas med att jobba tillsammans med andra i ett mindre team. Det är viktigt att du är noggrann, självgående samtansvarstagande för att kunna genomföra arbetsuppgifterna korrekt och få de slutfördai tid. Tidigare erfarenhet av lagerarbete och administrativa arbetsuppgifter är meriterande för tjänsten.
Krav för tjänsten
Truckkort A+B
Svenska språket obehindrati tal och skrift, samtgoda kunskaper i engelska
Tidigare erfarenhet av lagerarbete
Tidigare erfarenhet av administativa arbetsuppgifter, samt systemvana


Ambulerandekonsult:
Du är anställd av oss på DFDS Professionals men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss DFDS Professionals för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdagen.
Vi har självklart kollektivavtal. Vi värnar om din hälsa och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på gymkort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
KontaktuppgifterHar du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: dfdsprofessionals@dfds-group.comRekryteringsarbetet sker löpande.
Det går ej att ansöka via mail.
DFDS Group
DFDS Group har 10 000 anställda i 25 länder och tillhandahåller frakt- och logistiktjänster i Europa med årliga intäkter på 2,0 miljarder EUR. DFDS grundades 1866, har sitt huvudkontor i Köpenhamn och är noterat på Nasdaq Copenhagen. I Sverige har DFDS cirka 1 000 anställda.
DFDS Professionals
DFDS Professionals är en rekryterings- och bemanningstjänst inom DFDS Group med ambitionen att vara det naturliga valet inom industri och logistikbranschen i Sverige. Vi tillhandahåller kompetenta och engagerade konsulter och bemanningslösningar samt hjälper vårt breda utbud av kunder att rekrytera rätt talang för framtiden. Vi erbjuder värde till våra kunder genom flexibla affärsmodeller, erfarna medarbetare och operativ kunskap.SökordDFDS | Göteborg | Transport | Logistik| Lagerarbete |

Ansök nu

Erfaren lagermedarbetare till lager i Sisjön!

Läs mer Dec 3
Om företagetVår kund tillhör en koncernmed medarbetare runt om iEuropa och Asien ochären ledande leverantör till industrin. Lagret i Göteborg består avett mindre teamdär arbetsmiljön präglas av stark sammanhållning och korta beslutsvägar. Utöver detta finns det ytterligare ett 20-talanställda på de andraavdelningarna.
Om tjänstenTjänsten som lagermedarbetare är bred och innefattar en rad olika lageruppgifter så som in- ochutleveranser, plock och pack samt truckkörning. Utöver det förekommer även en deladministrativa arbetsuppgifter i deras affärssystem.
Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd på DFDS Professionals AB och arbetar som konsult hos vår kund. För rätt person finns stora möjlighet att bli anställd direkt av kundföretaget.
Arbetet ärförlagt under vardagar och arbetstiderna är 07:00-15:30.
Om dig
I rollen som lagermedarbetare sker arbetet tätt ihop med de andra medarbetarna och du behöver därför trivas med att jobba tillsammans med andra i ett mindre team. Det är viktigt att du är noggrann, självgående samtansvarstagande för att kunna genomföra arbetsuppgifterna korrekt och få de slutfördai tid. Tidigare erfarenhet av lagerarbete och administrativa arbetsuppgifter är meriterande för tjänsten.
Krav för tjänsten
Truckkort A+B
Svenska språket obehindrati tal och skrift, samtgoda kunskaper i engelska
Tidigare erfarenhet av lagerarbete
Tidigare erfarenhet av administativa arbetsuppgifter, samt systemvana


Ambulerandekonsult:
Du är anställd av oss på DFDS Professionals men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss DFDS Professionals för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdagen.
Vi har självklart kollektivavtal. Vi värnar om din hälsa och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på gymkort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
KontaktuppgifterHar du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: dfdsprofessionals@dfds-group.comRekryteringsarbetet sker löpande.
Det går ej att ansöka via mail.
DFDS Group
DFDS Group har 10 000 anställda i 25 länder och tillhandahåller frakt- och logistiktjänster i Europa med årliga intäkter på 2,0 miljarder EUR. DFDS grundades 1866, har sitt huvudkontor i Köpenhamn och är noterat på Nasdaq Copenhagen. I Sverige har DFDS cirka 1 000 anställda.
DFDS Professionals
DFDS Professionals är en rekryterings- och bemanningstjänst inom DFDS Group med ambitionen att vara det naturliga valet inom industri och logistikbranschen i Sverige. Vi tillhandahåller kompetenta och engagerade konsulter och bemanningslösningar samt hjälper vårt breda utbud av kunder att rekrytera rätt talang för framtiden. Vi erbjuder värde till våra kunder genom flexibla affärsmodeller, erfarna medarbetare och operativ kunskap.SökordDFDS | Göteborg | Transport | Logistik| Lagerarbete |

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Jollyroom AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Jollyroom AB .

Junior Copywriter Extra

Copywriter
Läs mer Mar 20
___________________________________________________________________________________________

Häng med på resan med Jollyroom – e-handeln som startade år 2010 och nu dominerar Nordens marknad som den största onlinebutiken för barn- och babyprodukter. Vi strävar efter att erbjuda inte bara produkter, utan en total livsstilsupplevelse, för föräldrar i Europa.

Med över 2 miljoner nöjda kunder och ett sortiment som omfattar produkter för gravida, nyfödda och barn till 12 år, är vi inte bara en butik, vi är en destination för barnfamiljen. Vi brinner för att göra familjelivet enklare, roligare och mer inspirerande genom att erbjuda de bästa varumärkena och de senaste produkterna. Men vi nöjer oss inte där - vi är på en ständig resa mot att bli bäst i Europa. Vår nya bas, Campus Jollyroom strax utanför Göteborg, är en plats där innovation möter passion. Här huserar vårt stora, moderna kontor, toppmoderna lager på 55 000 kvm och ett showroom som tar kundupplevelsen till en ny nivå. Vi tror på att investera i våra 400 medarbetare, därför har vi även ett välutrustat stort personalgym på plats för att se till att vårt team är i toppform för att möta våra högt uppsatta mål.

Men det slutar inte där. Med fysiska butiker i Stockholm och Oslo expanderar vi vårt grepp över den europeiska marknaden. Vi är inte bara med i spelet - vi är här för att vinna. Och du kan vara en del av det här vinnande laget.

Vi letar ständigt efter talanger som delar vår passion och vår drivkraft att göra skillnad. Så om du är redo att vara en del av något stort, om du är hungrig efter utmaningar och redo att ta nästa steg i din karriär, då är Jollyroom platsen för dig.

Junior Copywriter Extra
Nu söker vi en ny stjärna till vårt creatives team på extrabasis! I rollen som Junior Copywriter jonglerar du med att skriva catchy captions, hjälpsamma guider och slagkraftig kampanjkommunikation. Allt anpassat för att tala direkt till barnfamiljer runt om i Norden, såklart!

Brinner du för kreativt skrivande, att skapa kommunikation som berör och att arbeta i team? Då kan det vara dig vi söker!

Exempel på kanaler och områden du arbetar med:

• Sociala Medier
• Nyhetsbrev
• Kampanjer
• Guider
• Kataloger, flyers och andra trycksaker
• Pressmeddelanden
• Företagsnomineringar
• Presentationsmaterial

För att lyckas i rollen tror vi att du:

• Är kreativ, prestigelös och kommunikativ
• Är van att jobba i högt tempo med många skilda uppgifter
• Är en lagspelare av rang och som vet att de allra bästa kommunikationskoncepten föds genom att kreera tillsammans med – andra
• Har en utbildning/studerar inom copywriting eller textproduktion
• Är nyfiken på att utforska maskininlärning och AI-lösningar för textproduktion
• Vill skapa och utveckla nya prompts för att förbättra textens kvalitet och relevans

Fördelar med att jobba hos oss:
- Gratis tillgång till nytt gym på Campus Jollyroom i Göteborg
- Kollektivavtal för alla anställda
- Fantastiska utvecklingsmöjligheter, vi har under 2024 tillsatt 51% av våra tjänster internt!
- Stora möjligheter att påverka och ta egna initiativ
- Friskvårdsbidrag
- Personalrabatter

Start: Enligt överenskommelse, gärna omgående
Omfattning: Visstidsanställning baserat på behov i verksamheten. I dagsläget cirka 2 dagar per vecka.
Placering: Göteborg, Sörredsvägen 111
Urval: Sker löpande

Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn och Instagram!

Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.

Vi tar inte emot ansökningar vi mail, så skicka gärna in din ansökan via vår karriärsida.

Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantör.

Ansök nu

Inköpsassistent Vikariat

Inköpsassistent
Läs mer Mar 20
___________________________________________________________________________________________

Häng med på resan med Jollyroom – e-handeln som startade år 2010 och nu dominerar Nordens marknad som den största onlinebutiken för barn- och babyprodukter. Vi strävar efter att erbjuda inte bara produkter, utan en total livsstilsupplevelse, för föräldrar i Europa.

Med över 2 miljoner nöjda kunder och ett sortiment som omfattar produkter för gravida, nyfödda och barn till 12 år, är vi inte bara en butik, vi är en destination för barnfamiljen. Vi brinner för att göra familjelivet enklare, roligare och mer inspirerande genom att erbjuda de bästa varumärkena och de senaste produkterna. Men vi nöjer oss inte där - vi är på en ständig resa mot att bli bäst i Europa. Vår nya bas, Campus Jollyroom strax utanför Göteborg, är en plats där innovation möter passion. Här huserar vårt stora, moderna kontor, toppmoderna lager på 55 000 kvm och ett showroom som tar kundupplevelsen till en ny nivå. Vi tror på att investera i våra 400 medarbetare, därför har vi även ett välutrustat stort personalgym på plats för att se till att vårt team är i toppform för att möta våra högt uppsatta mål.

Men det slutar inte där. Med fysiska butiker i Stockholm och Oslo expanderar vi vårt grepp över den europeiska marknaden. Vi är inte bara med i spelet - vi är här för att vinna. Och du kan vara en del av det här vinnande laget.

Vi letar ständigt efter talanger som delar vår passion och vår drivkraft att göra skillnad. Så om du är redo att vara en del av något stort, om du är hungrig efter utmaningar och redo att ta nästa steg i din karriär, då är Jollyroom platsen för dig.

Inköpsassistent
Är du redo att ta din karriär till nästa nivå? Som Inköpsassistent hos oss kommer du att arbeta nära Produktchef, Inköpare och andra Inköpsassistenter för att säkerställa att vi alltid har rätt produkter, vid rätt tid och till rätt pris. Du blir en del av ett dynamiskt team som ansvarar för att erbjuda branschens mest attraktiva sortiment för barnfamiljer!

I denna spännande roll ligger ditt fokus på orderläggningsprocessen och masterdata. Du får en fantastisk möjlighet att aktivt bidra till att utveckla inköpsarbetet på Jollyroom. Vårt mål är att bli bäst i Europa när det kommer till sortiment, och du kommer att spela en nyckelroll i att nå dit!

Vi värderar personliga egenskaper högt i denna rekrytering och söker någon som brinner för sitt arbete. Om du är lösningsorienterad, strukturerad, driven, noggrann och älskar administration, då är du precis den vi letar efter!

Kom och bli en del av vårt fantastiska team och hjälp oss att göra Jollyroom till den bästa platsen för barnfamiljer i hela Europa!

Som Inköpsassistent arbetar du bland annat med:
- Löpande orderläggning och leveransbevakning
- Import av produktdata i vårt affärssystem SAP
- Säkerställa uppdatering av masterdata
- Besvara frågor från andra avdelningar samt från externa leverantörer gällande produkterna
- Stötta Inköpare i det löpande arbetet

Vi ser gärna att du som Inköpsassistent:
- Är målinriktad, intresserad och bra på att samarbeta
- Har en stark administrativ förmåga
- Är snabb på tangenterna
- Goda kunskaper i Excel
- Gillar siffror och drivs av försäljning
- Är flytande i tal och skrift på svenska

Det är meriterande med kunskap i SAP, QlikSense, Inriver samt Litium. Det är även meriterande med en utbildning eller bakgrund inom relevant område.

Fördelar med att jobba hos oss:
- Gratis tillgång till nytt gym på Campus Jollyroom i Göteborg
- Kollektivavtal för alla anställda
- Fantastiska utvecklingsmöjligheter, vi har under 2024 tillsatt 51% av våra tjänster internt!
- Stora möjligheter att påverka och ta egna initiativ
- Friskvårdsbidrag
- Personalrabatter

Upplägg och praktisk information
- Start: Omgående
- Omfattning: Heltid, vikariat på ca 1 år med möjlighet till förlängning
- Placering: Göteborg, Sörredsvägen 111
- Urval: Sker löpande

Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn och Instagram!

Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.

Vi tar inte emot ansökningar vi mail, så skicka gärna in din ansökan via vår karriärsida.

Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantör.

Ansök nu

Inköpsassistent Vikariat

Inköpsassistent
Läs mer Feb 28
___________________________________________________________________________________________

Häng med på resan med Jollyroom – e-handeln som startade år 2010 och nu dominerar Nordens marknad som den största onlinebutiken för barn- och babyprodukter. Vi strävar efter att erbjuda inte bara produkter, utan en total livsstilsupplevelse, för föräldrar i Europa.

Med över 2 miljoner nöjda kunder och ett sortiment som omfattar produkter för gravida, nyfödda och barn till 12 år, är vi inte bara en butik, vi är en destination för barnfamiljen. Vi brinner för att göra familjelivet enklare, roligare och mer inspirerande genom att erbjuda de bästa varumärkena och de senaste produkterna. Men vi nöjer oss inte där - vi är på en ständig resa mot att bli bäst i Europa. Vår nya bas, Campus Jollyroom strax utanför Göteborg, är en plats där innovation möter passion. Här huserar vårt stora, moderna kontor, toppmoderna lager på 55 000 kvm och ett showroom som tar kundupplevelsen till en ny nivå. Vi tror på att investera i våra 400 medarbetare, därför har vi även ett välutrustat stort personalgym på plats för att se till att vårt team är i toppform för att möta våra högt uppsatta mål.

Men det slutar inte där. Med fysiska butiker i Stockholm och Oslo expanderar vi vårt grepp över den europeiska marknaden. Vi är inte bara med i spelet - vi är här för att vinna. Och du kan vara en del av det här vinnande laget.

Vi letar ständigt efter talanger som delar vår passion och vår drivkraft att göra skillnad. Så om du är redo att vara en del av något stort, om du är hungrig efter utmaningar och redo att ta nästa steg i din karriär, då är Jollyroom platsen för dig.

Inköpsassistent
Är du redo att ta din karriär till nästa nivå? Som Inköpsassistent hos oss kommer du att arbeta nära Produktchef, Inköpare och andra Inköpsassistenter för att säkerställa att vi alltid har rätt produkter, vid rätt tid och till rätt pris. Du blir en del av ett dynamiskt team som ansvarar för att erbjuda branschens mest attraktiva sortiment för barnfamiljer!

I denna spännande roll ligger ditt fokus på orderläggningsprocessen och masterdata. Du får en fantastisk möjlighet att aktivt bidra till att utveckla inköpsarbetet på Jollyroom. Vårt mål är att bli bäst i Europa när det kommer till sortiment, och du kommer att spela en nyckelroll i att nå dit!

Vi värderar personliga egenskaper högt i denna rekrytering och söker någon som brinner för sitt arbete. Om du är lösningsorienterad, strukturerad, driven, noggrann och älskar administration, då är du precis den vi letar efter!

Kom och bli en del av vårt fantastiska team och hjälp oss att göra Jollyroom till den bästa platsen för barnfamiljer i hela Europa!

Som Inköpsassistent arbetar du bland annat med:
- Löpande orderläggning och leveransbevakning
- Import av produktdata i vårt affärssystem SAP
- Säkerställa uppdatering av masterdata
- Besvara frågor från andra avdelningar samt från externa leverantörer gällande produkterna
- Stötta Inköpare i det löpande arbetet

Vi ser gärna att du som Inköpsassistent:
- Är målinriktad, intresserad och bra på att samarbeta
- Har en stark administrativ förmåga
- Är snabb på tangenterna
- Goda kunskaper i Excel
- Gillar siffror och drivs av försäljning
- Är flytande i tal och skrift på svenska

Det är meriterande med kunskap i SAP, QlikSense, Inriver samt Litium. Det är även meriterande med en utbildning eller bakgrund inom relevant område.

Fördelar med att jobba hos oss:
- Gratis tillgång till nytt gym på Campus Jollyroom i Göteborg
- Kollektivavtal för alla anställda
- Fantastiska utvecklingsmöjligheter, vi har under 2024 tillsatt 51% av våra tjänster internt!
- Stora möjligheter att påverka och ta egna initiativ
- Friskvårdsbidrag
- Personalrabatter

Upplägg och praktisk information
- Start: Omgående
- Omfattning: Heltid, vikariat på ca 1 år med möjlighet till förlängning
- Placering: Göteborg, Sörredsvägen 111
- Urval: Sker löpande

Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn och Instagram!

Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.

Vi tar inte emot ansökningar vi mail, så skicka gärna in din ansökan via vår karriärsida.

Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantör.

Ansök nu

Junior Inbound Coordinator

Logistiker
Läs mer Feb 4
___________________________________________________________________________________________

Häng med på resan med Jollyroom – e-handeln som startade år 2010 och nu dominerar Nordens marknad som den största onlinebutiken för barn- och babyprodukter. Vi strävar efter att erbjuda inte bara produkter, utan en total livsstilsupplevelse, för föräldrar i Europa.

Med över 2 miljoner nöjda kunder och ett sortiment som omfattar produkter för gravida, nyfödda och barn till 12 år, är vi inte bara en butik, vi är en destination för barnfamiljen. Vi brinner för att göra familjelivet enklare, roligare och mer inspirerande genom att erbjuda de bästa varumärkena och de senaste produkterna. Men vi nöjer oss inte där - vi är på en ständig resa mot att bli bäst i Europa. Vår nya bas, Campus Jollyroom strax utanför Göteborg, är en plats där innovation möter passion. Här huserar vårt stora, moderna kontor, toppmoderna lager på 55 000 kvm och ett showroom som tar kundupplevelsen till en ny nivå. Vi tror på att investera i våra 400 medarbetare, därför har vi även ett välutrustat stort personalgym på plats för att se till att vårt team är i toppform för att möta våra högt uppsatta mål.

Men det slutar inte där. Med fysiska butiker i Stockholm och Oslo expanderar vi vårt grepp över den europeiska marknaden. Vi är inte bara med i spelet - vi är här för att vinna. Och du kan vara en del av det här vinnande laget.

Vi letar ständigt efter talanger som delar vår passion och vår drivkraft att göra skillnad. Så om du är redo att vara en del av något stort, om du är hungrig efter utmaningar och redo att ta nästa steg i din karriär, då är Jollyroom platsen för dig.

Vill du utvecklas inom logistik som Junior Inbound Coordinator?
Som Junior Inbound Coordinator hos oss får du en unik möjlighet att lära dig och utvecklas inom logistikflödet – från inleveranser till lagerplanering. Vi erbjuder en spännande roll i en växande bransch, där du får chansen att bygga din erfarenhet och växa tillsammans med oss. Är du nyfiken, strukturerad och redo för nya utmaningar? Skicka in din ansökan redan idag!

Information om tjänsten
Som Junior Inbound Coordinator kommer du att få arbeta med och stödja planering av inleveranser och transporter till våra lager. Du får möjlighet att lära dig administrera material- och informationsflöden inom vår inköpslogistik. Du blir en viktig del i att säkerställa smidiga processer och en effektiv leveranskedja. Rollen innebär att utvecklas inom supply chain och att bidra till en positiv arbetsmiljö.

Arbetsuppgifter:

• Stödja hantering och planering av inleveransflödet, inklusive bil- och containertransporter.
• Daglig kontakt med transportörer, leverantörer och interna avdelningar.
• Samarbeta med inköp och logistik för att säkerställa smidiga processer.
• Lära dig administrera dokument, hantera avvikelser och följa upp servicemål och kvalitet.
• Delta i utveckling av rutiner och processer genom att analysera nyckeltal (KPI:er).
• Hjälpa till med leveransbevakning och uppföljning.

Vi söker dig som:

• Har en utbildning inom logistik, Supply Chain eller liknande
• Har goda kunskaper i Officepaketet.
• Kan uttrycka dig väl på både svenska och engelska i tal och skrift.
• Är analytisk, strukturerad och noggrann.

Vi söker dig som är engagerad och nyfiken på att lära dig. Du trivs i ett team, bidrar med positiv energi och är lösningsorienterad. Hos oss får du möjligheten att utvecklas i din karriär och ta steg mot en spännande framtid inom logistik.

Fördelar med att jobba hos oss:

• Gratis tillgång till nytt gym i Göteborg
• Kollektivavtal för alla anställda
• Fantastiska utvecklingsmöjligheter
• Stora möjligheter att påverka och ta egna initiativ
• Friskvårdsbidrag
• Personalrabatter

Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid (6 månaders provanställning tillämpas)
Placering: Sörredsvägen 111, Göteborg
Urval: Sker löpande

Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn och Instagram!

På Jollyroom tror vi på att utveckla och behålla våra egna talanger. Förra året internrekryterade vi 51% av alla tjänster som tillsattes inom företaget. Hos oss får du en chans att växa och utvecklas tillsammans med oss.

Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll. Vi tar inte emot ansökningar vi mail, så skicka gärna in din ansökan via vår karriärsida. Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantör.

Ansök nu

Digital Engagement Coordinator

Marknadsförare
Läs mer Jan 16
___________________________________________________________________________________________

Häng med på resan med Jollyroom – e-handeln som startade år 2010 och nu dominerar Nordens marknad som den största onlinebutiken för barn- och babyprodukter. Vi strävar efter att erbjuda inte bara produkter, utan en total livsstilsupplevelse, för föräldrar i Europa.

Med över 2 miljoner nöjda kunder och ett sortiment som omfattar produkter för gravida, nyfödda och barn till 12 år, är vi inte bara en butik, vi är en destination för barnfamiljen. Vi brinner för att göra familjelivet enklare, roligare och mer inspirerande genom att erbjuda de bästa varumärkena och de senaste produkterna. Men vi nöjer oss inte där - vi är på en ständig resa mot att bli bäst i Europa. Vår nya bas, Campus Jollyroom strax utanför Göteborg, är en plats där innovation möter passion. Här huserar vårt stora, moderna kontor, toppmoderna lager på 55 000 kvm och ett showroom som tar kundupplevelsen till en ny nivå. Vi tror på att investera i våra 400 medarbetare, därför har vi även ett välutrustat stort personalgym på plats för att se till att vårt team är i toppform för att möta våra högt uppsatta mål.

Men det slutar inte där. Med fysiska butiker i Stockholm och Oslo expanderar vi vårt grepp över den europeiska marknaden. Vi är inte bara med i spelet - vi är här för att vinna. Och du kan vara en del av det här vinnande laget.

Vi letar ständigt efter talanger som delar vår passion och vår drivkraft att göra skillnad. Så om du är redo att vara en del av något stort, om du är hungrig efter utmaningar och redo att ta nästa steg i din karriär, då är Jollyroom platsen för dig.

Digital Engagement Coordinator – En helt ny roll hos oss på Jollyroom!

Är du en energifylld, kameravana och säljentusiast som älskar att prata och nå ut till människor? Vill du vara med och forma en helt ny roll där du får möjlighet att skapa och leda fantastiska live shopping-event och samarbeta med influencers? Då är detta rollen för dig!

Som Digital Engagement Coordinator kommer du ha en unik möjlighet att tillsammans med oss på Jollyroom utveckla denna roll från grunden. Vi söker dig som kan tala flytande norska, danska, finska eller tyska och som drivs av att engagera och inspirera våra kunder genom digitala kanaler. Hos oss får du chansen att använda din kreativitet och passion för marknadsföring varje dag.

Gillar du att stå i rampljuset, älskar försäljning och har massor av energi? Sök direkt idag! Tipps - varför inte kick-starta karriären hos oss med ett video-CV eller en video hälsning?

Dina ansvarsområden inkluderar bland annat:

• Ta hand om och leda live shopping-evenemang där du får glänsa framför kameran!
• Skapa och genomföra digital marknadsföringsstrategier som driver försäljning och engagemang.
• Organisera fantastiska event tillsammans med influencers (resor förekommer).
• Bygga relationer och samarbeten som gynnar både Jollyroom och influencern.
• Arbeta nära vårt kreativa team för att ta våra kampanjer till nästa nivå.
• Analysera resultat och siffror kopplat till kampanjer.

Vi på Jollyroom definierar oss som engagerade doers som trivs med att jobba mot högt uppsatta mål i en föränderlig miljö. Vi är modiga nog att testa oss fram för att nå våra mål, utmana oss och utvecklas. Vi söker dig som känner igen dig i den beskrivningen.

Vi söker dig som:

• Har vidareutbildat dig inom marknadsföring, försäljning, kommunikation eller liknande.
• Är en idéspruta som kan omvandla koncept till kampanjer.
• Älska att sälja och inspirera våra kunder i realtid.
• Känna dig bekväm med att prata och interagera på ett entusiasmerande sätt.
• Sprida din energi till hela vår gemenskap.
• Har ett glödande intresse för influencer marketing, live-shopping och gärna även barn- och babyproduktsvärlden
• Tala flytande norska, danska, finska eller tyska och nå ut till internationella marknader.

Vi ser fram emot att få in en ny kollega som är redo att ta sig an nya utmaningar och vara en del av vårt engagerade team!

Fördelar med att jobba hos oss:

• Gratis tillgång till nytt gym i Göteborg
• Kollektivavtal för alla anställda
• Fantastiska utvecklingsmöjligheter
• Stora möjligheter att påverka och ta egna initiativ
• Friskvårdsbidrag
• Personalrabatter

Start: Snarast möjligt
Omfattning: Heltid tillsvidare (startar med 6 månaders provanställning)
Placering: Göteborg, Sörredsvägen 111
Urval: Sker löpande

Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn och Instagram!

Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.

Vi tar inte emot ansökningar vi mail, så skicka gärna in din ansökan via vår karriärsida.

Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantör.

Ansök nu