Göteborg: Manager Product Development till LIMAB, Göteborg

Hitta ansökningsinfo om jobbet Manager Product Development till LIMAB, Göteborg i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2025-02-04 // Varaktighet: Heltid

Om tjänsten

I tjänsten som Manager Product Development kommer du vara med och utveckla och forma vår nya produktutvecklingsavdelning samtidigt som du själv också operativt deltar i utvecklingsarbetet. Från start kommer du leda ett kompetent utvecklingsteam som i dagsläget består av 6 personer men på sikt kommer avdelningen att växa. Tillsammans kommer ni säkerställa att våra framtida produkter utvecklas i linje med marknadens behov och tekniska framsteg. Du kommer att:

Bygga och utveckla en stark produktutvecklingsorganisation.
Ansvara för strategisk planering, budget och kompetensförsörjning.
Leda utvecklingen av framtidens mätsystem med fokus på innovation och kvalitet.
Säkerställa att produktutvecklingsprocesser efterlevs och förbättras.
Följa trender inom beröringsfri mätteknik och bidra till företagets produktstrategi.
Samarbeta med andra avdelningar och externa partners för att driva utvecklingsprojekt framåt.
Operativt delta i utvecklingsarbetet 


I den här tjänsten ingår du i vår ledningsgrupp, utgår från LIMAB:s huvudkontor i Almedal och rapporterar till VD, Lars Granlund.  

Vi söker dig som

Har civilingenjörsutbildning inom relevant område eller motsvarande i arbetslivserfarenhet. Du har flerårig erfarenhet av att leda, bygga och utveckla högpresterande team. Du har också erfarenhet av produktutveckling inom mjukvara, mekanik, elektronik eller automation. Vi ser att du har en mycket god förståelse för komplex produktutveckling och projektledning samt mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Har du dessutom erfarenhet inom optik och/eller mätteknik är det starkt meriterande.

För att trivas i den här rollen är du en strukturerad, prestigelös och kommunikativ ledare som gillar mixen av att jobba operativt och med strategiska frågor. Du är duktig på att driva processer och säkerställa att mål uppnås. Du har en motiverande ledarstil som inspirerar teamet till att utvecklas.

Vad vi erbjuder dig

Hos oss får du etablera och leda en helt ny produktutvecklingsavdelning. Detta är en unik möjlighet att påverka, strukturera och driva utvecklingsarbetet för våra laserbaserade mätsystem. Du kommer få leda och inspirera dina medarbetare och jobba med produktutveckling med spännande teknik på ett företag som har kunder över hela världen. Vi har ett gott anseende i branschen, starka värderingar och en härlig laganda. Vi är under stark tillväxt.

Din ansökan

I den här rekryteringen samarbetar LIMAB med Jerrie. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult, Jonna Berglöv på jonna.berglov@jerrie.se. Du ansöker med bifogat CV på jerrie.se. Urval sker löpande så ett tips är att söka tjänsten så snart som möjligt, dock senast den 23 feb.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Civilingenjör, produktion, elektronik

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Civilingenjör, produktion, elektronik.

Verification & Validation Engineer

Läs mer Feb 5
Polestar is an electric performance brand, determined to improve the society we live in. Our focus is on uncompromised design and technology. We constantly redefine the norm and challenge ourselves to shine. Passion and emotion drive us, electricity and innovation drive our cars. Our products are excellent, efficient, and entertaining.
In Polestar’s future, there is no room for shortcuts, excuses, or compromises. We are all in, dedicated on our ambition. Guiding our industry forward through pure, progressive performance.
Polestar is currently looking to recruit a Verification & validation Engineer.
Let us describe the challenge we offer.
Polestar is blazing a new trail, dedicating ourselves to the development and refinement of electric vehicle performance. Your experience as Verification & validation Engineer within Software Integration & Test Team would be invaluable to us both in component development and concept studies. If you are an innovative, open-minded person who believes that electrification is the future of the auto industry, we would like to hear from you.
What you’ll do:
The Polestar Software Integration and Test team is responsible for the design and development of Hardware-in-the-Loop (HIL) rigs ,box cars and the software testing of Electronic Control Units (ECUs). As a Verification & Validation Engineer, you will play a key role in designing and developing HIL rigs. Collaborating with your colleagues, you will perform HIL development and testing activities, establishing the necessary processes and workflows. Your duties will include setting up processes, defining ways of working, executing tests, and analysing results to ensure the highest quality and performance of our ECUs
Your responsibilities will be:
Design and develop automated test scripts and tools for test rigs
Collaborate with development teams to Design and Construct HILs according to needs
Support our internal customers in a way that makes HIL usage effective and successful.
Troubleshoot and resolve issues with the HIL infrastructure.
Propose solutions as well as bring support to define requirements to the present and future in the growing area of HIL.
Work with team to maintain and improve the automated testing infrastructure.
Maintain and improve the testing infrastructure with regards to simulations and plant models.
Keep up to date with industry trends and best practices in test automation and HIL development.

Who you are
To be a great fit for this position we believe you have a strong will to create the future of electric vehicles. As a person you are enthusiastic, motivated, well-organized and driven. You’re not afraid to try new approaches and out of the box methods. You have a good understanding of how you can apply your knowledge and modify models to current issues within the working area.
To be successful in this role, we believe you have:
M.sc or B.sc in Electronics, Software or equivalent university degree
Experience with HIL (Hardware-in-the-Loop) testing and simulation rigs, especially Vector based systems.
Experience with Agile development methodologies.
Experience in scripting language like: CAPL/Python
Experience in Automotive communication protocols (CAN/Flex ray/Ethernet)
Experience with design and development of "Test Solutions"
Excellent collaboration skills, with the ability to work effectively in a team environment.

At Polestar, you will be part of a cross-functional and international team, with English as a natural language for written and spoken communication. Since Polestar’s in a scale-up phase you thrive by working in a fast-paced environment.
People at Polestar
We know that a change is needed. We also know that each one of us can help bring about that change. Our commitment to becoming climate-neutral by 2040 is just as important to us as being inclusive, diverse, and innovative. Together, we are creating, collaborating and experimenting to usher in a new era of sustainable mobility.
We are an electric performance brand, determined to improve the society we live in.
If you believe you have what it takes to work at the heart of automotive innovation, then we look forward to reviewing your application.
At Polestar, the sky is not the limit.

Ansök nu

AOSP Senior Software Engineer

Läs mer Feb 5
The opportunity
We're currently looking for an AOSP Senior Software Engineer. Someone with a passion for electric mobility, an interest in technology, and a desire to create the change we know is needed.
The Infotainment Software team is a part of Connected Experience group in R&D and consists of specialists with broad expertise in Android Automotive OS. Currently the team is focused on development of a high-end infotainment system for the latest model of Polestar, which is not yet on the market. We’re committed to fostering our professional development with continuous learning, mentorship, and access to advanced tools and technologies.
This position is located in Gothenburg, Sweden. We believe in a hybrid model when it comes to remote and onsite work, knowing that both in-person collaboration and individual time to focus are needed. What matters most is that people get the time, and support, to do what needs to be done. And to enjoy doing it, of course.
The responsibilities
In this role, this candidate will be expected to develop and modify Android-based applications and services for automotive platforms. Working as a member of the Infotainment Software team, the candidate will be instrumental in working closely with our supplier to ensure smooth integration of components developed by them.
See below for a more thorough breakdown of the various tasks and areas you'll be responsible for:
Design and implementation of new features tailored to automotive requirements.
Identify and fix bugs in the applications, libraries, etc. ensuring reliability and stability.
Develop unit tests to ensure code quality and reliability.
Participate in code reviews to maintain high coding standards.
Collaborate with cross-functional teams, including integration team, UI/UX, and systems engineers, and external suppliers to deliver a high-performing and secure in-car experience.

The ideal candidate
In order to succeed in this role, and at Polestar in general, there are a few characteristics you'll need to have. Tenacity. Flexibility. Curiosity. The ability to take the initiative, to meet deadlines and requirements, and to abandon ideas when they're not feasible.
We are looking for an individual with strong communication and teamwork skills, capable of working cross-functionally with diverse teams to deliver complex, high-quality software. The ideal candidate is keen on innovations, forward-thinking, and values creativity, collaboration, and diverse perspectives. Flexibility in implementing new solutions is also essential, ensuring adaptability in a dynamic environment.
In addition, you'll need the following:
Degree qualified in Software Engineering, Computer Science, or similar.
Experience in AOSP development and Android internals.
Proven experience inbuilding or enhancing infotainment systems for automotive platforms.
Proficiency in Java, Kotlin, C++, and familiarity with embedded systems development using low-level programming.
Proficient in using development tools like Android Studio, Git, and GitHub.
Familiar or having experience with Vehicle Hardware Abstraction Layer (VHAL).
Familiar or having experience with Android Interface Definition Language (AIDL).
Experience in working with signals related to Flexray, SomeIP, IPCP, etc.
Hands-on experience in integrating Android apps and framework layer with platform; troubleshooting any miscommunication of interfaces and signals.

Polestar is an international company, with various backgrounds represented. English, therefore, is the language of written and spoken communication. And though we have a global presence, we maintain the growth-mindset. Change happens often at Polestar. But so does progress. Expect an accelerating, exciting environment.
The process
If the above matches your ambitions, be sure to apply. Applications for this position will initially close on 10th January 2025.
The Polestar journey is an electric one.

Ansök nu

System Architect - Propulsion System Controls

Läs mer Dec 12
The opportunity We are currently looking for our next System Architect within our Propulsion System Controls team. Someone with a passion for electric mobility, an interest in technology, and a desire to create the change we know is needed.
Your experience in System Architecture would be invaluable to us working with current designs to increase customer satisfaction.
This position is based at our locations in Gothenburg, Sweden. We believe in a hybrid model when it comes to remote and onsite work, knowing that both in-person collaboration and individual time to focus are needed. What matters most is that people get the time, and support, to do what needs to be done. And to enjoy doing it, of course.
The responsibilities Propulsion System Controls team, within our Software department, is a team with a mission to deliver results which exceed the customers’ expectations. You will be a part of a small but experienced team that handles all aspects of Propulsion control systems. We have complete responsibility for the software development but are also involved daily in cross functional system work together with other teams and suppliers. You will be working with experienced teams that design, develop and tune the complete chain of embedded software from the driver’s inputs to final motor and brake torque. See below for a more thorough breakdown of the various tasks and areas you'll be responsible for:
Act as the main engineering customer interface in all questions related to Base Software for the propulsion ECU
Participate in the cross functional system work including the definition of Software component architecture and associated interfaces
Participate in the System Design/Architecture activities
Ownership of the propulsion ECU BaseTech

The ideal candidate In order to succeed in this role, and at Polestar in general, there are a few characteristics you'll need to have. Tenacity. Flexibility. Curiosity. The ability to take the initiative, to meet deadlines and requirements, and to abandon ideas when they're not feasible. You have a positive and innovative mindset and you’re not afraid to try new approaches and out of the box methods. You are enthusiastic, motivated, well-organized, and driven. You are a team player with excellent communication skills. In addition, you'll need the following qualifications:
B.Sc. or M.Sc. degree within electrical engineering or other similar area
Previous experience with AUTOSAR in particular Base Software
Previous experience with Basetech including CAN/LIN/Flexray knowledge
Previous experience with Matlab/Simulink as a function developer is advantageous
Previous experience with Geely/Zeekr platforms highly desirable
Experience with middleware
Understanding of UDS
Experience with SystemWeaver desirable
SW development lifecycle knowledge
Drivers license B

Polestar is an international company, with various backgrounds represented. English, therefore, is the language of written and spoken communication. And though we have a global presence, we maintain the growth-mindset. Change happens often at Polestar. But so does progress. Expect an accelerating, exciting environment.
The process
If the above matches your ambitions, be sure to apply. Our selection process is ongoing, and the job advert will remain open until it’s filled.
The Polestar journey is an electric one.

Ansök nu

Verification & Validation Engineer

Läs mer Dec 10
Polestar is an electric performance brand, determined to improve the society we live in. Our focus is on uncompromised design and technology. We constantly redefine the norm and challenge ourselves to shine. Passion and emotion drive us, electricity and innovation drive our cars. Our products are excellent, efficient, and entertaining.
In Polestar’s future, there is no room for shortcuts, excuses, or compromises. We are all in, dedicated on our ambition. Guiding our industry forward through pure, progressive performance.
Polestar is currently looking to recruit a Verification & validation Engineer.
Let us describe the challenge we offer.
Polestar is blazing a new trail, dedicating ourselves to the development and refinement of electric vehicle performance. Your experience as Verification & validation Engineer within Software Integration & Test Team would be invaluable to us both in component development and concept studies. If you are an innovative, open-minded person who believes that electrification is the future of the auto industry, we would like to hear from you.
What you’ll do:
The Polestar Software Integration and Test team is responsible for the design and development of Hardware-in-the-Loop (HIL) rigs ,box cars and the software testing of Electronic Control Units (ECUs). As a Verification & Validation Engineer, you will play a key role in designing and developing HIL rigs. Collaborating with your colleagues, you will perform HIL development and testing activities, establishing the necessary processes and workflows. Your duties will include setting up processes, defining ways of working, executing tests, and analysing results to ensure the highest quality and performance of our ECUs
Your responsibilities will be:
Design and develop automated test scripts and tools for test rigs
Collaborate with development teams to Design and Construct HILs according to needs
Support our internal customers in a way that makes HIL usage effective and successful.
Troubleshoot and resolve issues with the HIL infrastructure.
Propose solutions as well as bring support to define requirements to the present and future in the growing area of HIL.
Work with team to maintain and improve the automated testing infrastructure.
Maintain and improve the testing infrastructure with regards to simulations and plant models.
Keep up to date with industry trends and best practices in test automation and HIL development.

Who you are
To be a great fit for this position we believe you have a strong will to create the future of electric vehicles. As a person you are enthusiastic, motivated, well-organized and driven. You’re not afraid to try new approaches and out of the box methods. You have a good understanding of how you can apply your knowledge and modify models to current issues within the working area.
To be successful in this role, we believe you have:
M.sc or B.sc in Electronics, Software or equivalent university degree
Experience with HIL (Hardware-in-the-Loop) testing and simulation rigs, especially Vector based systems.
Experience with Agile development methodologies.
Experience in scripting language like: CAPL/Python
Experience in Automotive communication protocols (CAN/Flex ray/Ethernet)
Experience with design and development of "Test Solutions"
Excellent collaboration skills, with the ability to work effectively in a team environment.

At Polestar, you will be part of a cross-functional and international team, with English as a natural language for written and spoken communication. Since Polestar’s in a scale-up phase you thrive by working in a fast-paced environment.
People at Polestar
We know that a change is needed. We also know that each one of us can help bring about that change. Our commitment to becoming climate-neutral by 2040 is just as important to us as being inclusive, diverse, and innovative. Together, we are creating, collaborating and experimenting to usher in a new era of sustainable mobility.
We are an electric performance brand, determined to improve the society we live in.
If you believe you have what it takes to work at the heart of automotive innovation, then we look forward to reviewing your application.
At Polestar, the sky is not the limit.

Ansök nu

System Architect - Propulsion System Controls

Läs mer Dec 10
The opportunity We are currently looking for our next System Architect within our Propulsion System Controls team. Someone with a passion for electric mobility, an interest in technology, and a desire to create the change we know is needed.
Your experience in System Architecture would be invaluable to us working with current designs to increase customer satisfaction.
This position is based at our locations in Gothenburg, Sweden. We believe in a hybrid model when it comes to remote and onsite work, knowing that both in-person collaboration and individual time to focus are needed. What matters most is that people get the time, and support, to do what needs to be done. And to enjoy doing it, of course.
The responsibilities Propulsion System Controls team, within our Software department, is a team with a mission to deliver results which exceed the customers’ expectations. You will be a part of a small but experienced team that handles all aspects of Propulsion control systems. We have complete responsibility for the software development but are also involved daily in cross functional system work together with other teams and suppliers. You will be working with experienced teams that design, develop and tune the complete chain of embedded software from the driver’s inputs to final motor and brake torque. See below for a more thorough breakdown of the various tasks and areas you'll be responsible for:
Act as the main engineering customer interface in all questions related to Base Software for the propulsion ECU
Participate in the cross functional system work including the definition of Software component architecture and associated interfaces
Participate in the System Design/Architecture activities
Ownership of the propulsion ECU BaseTech

The ideal candidate In order to succeed in this role, and at Polestar in general, there are a few characteristics you'll need to have. Tenacity. Flexibility. Curiosity. The ability to take the initiative, to meet deadlines and requirements, and to abandon ideas when they're not feasible. You have a positive and innovative mindset and you’re not afraid to try new approaches and out of the box methods. You are enthusiastic, motivated, well-organized, and driven. You are a team player with excellent communication skills. In addition, you'll need the following qualifications:
B.Sc. or M.Sc. degree within electrical engineering or other similar area
Previous experience with AUTOSAR in particular Base Software
Previous experience with Basetech including CAN/LIN/Flexray knowledge
Previous experience with Matlab/Simulink as a function developer is advantageous
Previous experience with Geely/Zeekr platforms highly desirable
Experience with middleware
Understanding of UDS
Experience with SystemWeaver desirable
SW development lifecycle knowledge
Drivers license B

Polestar is an international company, with various backgrounds represented. English, therefore, is the language of written and spoken communication. And though we have a global presence, we maintain the growth-mindset. Change happens often at Polestar. But so does progress. Expect an accelerating, exciting environment.
The process
If the above matches your ambitions, be sure to apply. Our selection process is ongoing, and the job advert will remain open until it’s filled.
The Polestar journey is an electric one.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Jerrie AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Jerrie AB .

Compliance Officer till CMS Wistrand, Göteborg

Juristassistent/Paralegal
Läs mer Feb 5
CMS Wistrand är en av Sveriges ledande advokatbyråer med fler än 230 medarbetare på kontoren i Göteborg och Stockholm. Genom medlemskapet i CMS ingår vi i en av världens största advokatbyråer med kontor i 47 länder och ett globalt nätverk med över 6300 juridiska experter och totalt 10 000 medarbetare. Vi arbetar i en dynamisk, internationell miljö och är en öppen och inkluderande arbetsplats där varje enskild medarbetares röst och insats är värdefull.

Vi vill stärka vår Compliance-funktion och söker därför en driven Compliance Officer som vill vara med på en spännande tillväxtresa. CMS Wistrand är en av Sveriges ledande affärsjuridiska fullservicebyråer med över 220 medarbetare. På våra kontor i Stockholm och Göteborg arbetar vi i en bransch överskridande miljö där ditt perspektiv blir en viktig komponent i vår utveckling. CMS är Europas och en av världens största advokatbyråer med mer än 6300 jurister i 47 länder.

Om rollen

I rollen som Compliance Officer blir du en del av vårt växande Compliance-team och du spelar en viktig roll i byråns arbete med att säkerställa regelefterlevnad. Du rapporterar till, samt arbetar i det dagliga, närmast vår Head of Compliance, som är baserad i Stockholm. Compliance-funktionens uppdrag är att säkerställa att byrån följer Advokatsamfundets regler, penningtvättslagstiftningen, GDPR och CMS interna riktlinjer och att skapa en enhetlig regelefterlevnad över hela verksamheten.

Ditt arbete kommer bland annat att omfatta operativt arbete inom hållbarhet och GDPR, inklusive hantering av registerförteckning och personuppgiftsbiträdesavtal och granskning av avtal. Du kommer även att bistå vid implementeringen av byråns befintliga policyer och rutiner samt stödja verksamheten i Compliance-relaterade frågor. Regelbundna resor till Stockholm för att etablera samarbeten och implementera enhetliga arbetssätt ingår i rollen.

Din erfarenhet och utbildning

Vi söker dig med en juristexamen alternativt affärsjuridisk examen och som vill utvecklas inom compliance. Du kan vara i början av din karriär men vi ser gärna att du har med dig ca 1-3 års erfarenhet från motsvarande arbete på advokatbyrå, bank eller annan regulatoriskt styrd verksamhet. Erfarenhet av GDPR, ESG och penningtvättslagstiftningen är meriterande, men vi värdesätter framför allt analytisk förmåga, självständighet och god kommunikationsförmåga. Du behöver ha en mycket god förmåga att uttrycka dig på svenska och engelska, samt vara van vid att hantera komplexa regelverk och driva compliance-arbete framåt.

Om dig

Som person är du strukturerad och noggrann, med förmåga att planera och organisera ditt arbete effektivt. Du är också lösningsorienterad och trivs i en roll där du får vara med och implementera nya processer. Eftersom du kommer att samarbeta tvärfunktionell är det viktigt att du är kommunikativ och pedagogisk, samt har en god förmåga att bygga relationer och skapa förtroende. Vi ser även att du är självgående och initiativrik, samtidigt som du uppskattar att arbeta i team och bidra till en prestigelös och inkluderande arbetskultur.

Vad vi erbjuder dig

På CMS Wistrand får du möjlighet att arbeta i en internationell miljö, där du blir en del av en av världens största advokatbyråer. Du kommer få vara med och bidra till utvecklingen av vårt compliance-arbete inom byrån, där du ges både ansvar och möjlighet att påverka, men också bra stöd och coachning från vår Head of Compliance. Vi erbjuder attraktiva förmåner, sociala aktiviteter och företagsresor. Om du trivs i en roll där du får arbeta både självständigt och i samarbete med andra, på en av Sveriges största affärsjuridiska byråer, är detta rätt roll för dig.

Din ansökan

I den här rekryteringen samarbetar CMS Wistrand med Jerrie. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvariga rekryteringskonsulter Frida Dire

0703 001016 frida.dire@jerrie.se eller Frida Garding Lindstrand på 0723 33 01 49 frida.lindstrand@jerrie.se Sista ansökningsdatum är 4 mars.

Ansök nu

Solution Engineer (IT/Network/Architect) to Icomera, Gothenburg

Systemarkitekt
Läs mer Jan 8
Icomera is the world’s leading provider of integrated connectivity solutions for trains, trams, buses, and coaches, serving millions of passengers and tens of thousands of vehicles on a daily basis. The Icomera team now consists of 300+ employees globally. Icomera is headquartered in Gothenburg, Sweden, with main offices in the United States, Canada, the United Kingdom, Germany, France, Ireland, and Italy.

 Icomera’s vision for green mobility within the public transport industry perfectly complements the wider mission of our parent company, Equans. As the global leader in multi-technical services with 74,000 employees working across 17 country hubs, Equans deliver customized solutions which connect, protect and power territories, cities, buildings, industries and transport infrastructures, empowering their energy, industrial and digital transitions. Visit www.icomera.com for further information.

About the role

The Swedish company Icomera AB is a pioneer and global market leader in connectivity solutions for transport companies. In 2002, Icomera was the first company to equip trains, buses and ferries with mobile Internet solutions. Today, more than 1.5 million people use the award-winning WiFi, infotainment and on-board entertainment solutions every week in more than 40 countries.

Would you enjoy designing, configuring, testing and implementing innovative ICT solutions according to customer requirements? Would you like to play a key role in our ambitious plans to develop innovative, industry-leading solutions to make public transport smarter, safer and more attractive?

In this role you and your team will be focusing on the implementation of innovative IT/OT projects, especially in the railway sector, at a high level and using Icomera's products and solutions. You will design, develop and present Icomera product based technical designs.

Your focus will be working with detailed development of solution concepts and active support of the various project work packages, from network design through configuration and testing to documentation and implementation.

Major part of the role is to interact between Icomera teams (including project, sales, product and service management) and the customer's project teams.

As part of the European Solution Engineering team, the role will be involved in projects with our European customers, so travel within Europe is expected.

The position is based in our Gothenburg office at Odinsgatan 28 in central Gothenburg, a few minutes’ walk from the central station.

What you will do

Develop and document customer requirements.
Creating solution designs.
Refine and document system architecture designs.
Review of installation designs.
Create configuration files for the base system and document procedures to roll them out on a larger scale.
Develop and conduct functional acceptance tests.
Handover of completed projects to service management and technical support staff.


Required Competence

Degree in computer science or IT networks or background in IT network engineering or similar.
Strong LAN/WAN networking capabilities.
Experience in system architecture design.
Experience in creating technical documentation.
Linux experience.
Strong team player with excellent communication skills.
Independence.
Ability to prioritize and adapt in a fast-paced environment to achieve organizational goals.
Structured way of working.
Fluent in English spoken and written
Swedish written and spoken is an advantage


Who You Are

To thrive in this role, you love working with people and you enjoy working in a constantly evolving international company.

We will be reviewing applicants ongoing. Icomera welcomes candidates from all backgrounds, and we value a diverse and inclusive work environment.

Application

Icomera is collaborating with Jerrie in this recruitment process. If you have any questions, please feel free to contact the responsible recruitment consultants Igor Glavan, igor.glavan@jerrie.se, 0701-765828.

Welcome with your application. The advertisement will remain open until the position is filled, but we encourage you to apply as soon as possible, as we have an ongoing selection process.

Ansök nu

Transaktionsanalytiker till Panreal, Göteborg

Finansanalytiker
Läs mer Jan 29
Panreal är en partnerägd finansiell och strategisk rådgivare som erbjuder kvalificerad och dynamisk rådgivning och projektledning vid bolagsöverlåtelser på den svenska fastighetsmarknaden. Vår affärsidé bygger på starka relationer, kompetens, kreativitet och distinkt handlingskraft. Vi erbjuder heltäckande rådgivningstjänster och service till alla slags investerare. Våra uppdragsgivare utgörs av bland annat noterade och onoterade bygg- och fastighetsbolag, institutioner samt fonder.

Genom en kombination av starkt engagemang, djup kunskap om fastighetsmarknaden och stor erfarenhet av bolagsöverlåtelser är vi en självklar partner i bolagsaffärer där optimal värdetillväxt är en förutsättning. Läs mer på www.panreal.se.

Om rollen

Som transaktionsanalytiker blir du en viktig del av vår verksamhet och utgör en del av vårt växande transaktionsteam. Du kommer att spela en central roll i att stötta med datadrivna analyser och insikter, delta i förvärvs- och försäljningsprocesser och arbeta nära våra projektledare och kunder. Du kommer vara ett viktigt stöd för att identifiera affärsmöjligheter på marknaden, analysera risker och möjligheter i varje enskild affär och vara med och bidra till lyckade affärer för våra kunder. Att träffa fastighetsägare, investerare och andra samarbetspartners kommer att vara en del av din vardag från start. Detta är en roll för dig som är drivande och vill ha en affärsinriktad position i en entreprenöriell, snabb och spännande miljö!

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

Utföra marknadsanalyser och värdebedömningar.
Utveckla finansiella modeller för att analysera kassaflöden och investeringars avkastning.
Sammanställa interna rapporter, externa presentationer och investeringspromemorior.
Följa och analysera marknadstrender, identifiera affärsmöjligheter och bidra till vår strategiutveckling.
Hantera och koordinera datarum under due diligence-processer och andra transaktionsrelaterade aktiviteter.
Delta i kundmöten, förhandlingsmöten och andra relationsskapande forum.


Vem vi söker

Vi söker dig med 1-3 års erfarenhet av analytiskt arbete inom fastighet, M&A eller revision. Du har en akademisk examen inom ekonomi/finans, fastighet eller motsvarande. Du är noggrann och analytisk i din natur och har goda kunskaper i Excel (modellering). Du är kommunikativ och talar och skriver flytande svenska och engelska. Med ett öga för det visuella är du van att skapa snygga och tydliga presentationer.

Vi tror att du som söker dig till oss är en målinriktad lagspelare som söker utveckling och trivs i ett mindre team som stöttar varandra. Du har ett stort intresse för fastighetsmarknaden, ett starkt affärssinne och gör det lilla extra för att vi som lag ska lyckas. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker en person med hög energi och utmärkta samarbetsförmågor. Du är en drivande och självständig individ som motiveras av att hålla deadlines och leverera högkvalitativa resultat. Du inspireras av att delta i och bidra till ett högpresterande professionellt team.

Vi erbjuder

På vårt hemtrevliga kontor, mitt i centrala Göteborg, välkomnas du till ett tight team med familjär anda. Vi har en stor passion för fastighetsbranschen och månar om våra goda relationer. Som en del av ett litet team vågar vi nästan lova dig en ovanligt stark utvecklingskurva där du kommer ges möjlighet att växa, både i dig själv och din yrkesroll.

Ansökan

I den här rekryteringen samarbetar Panreal med Jerrie. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Frida Garding Lindstrand på +46 723 33 01 49. Urval och intervjuer sker löpande så vi ser gärna din ansökan så snart som möjligt.

Ansök nu

Supply Chain coordinator till Acreto, Göteborg

Speditionsassistent
Läs mer Jan 16
Acreto är ett nordiskt distributionsbolag med sitt säte i Göteborg. Vi bygger marknadsledande varumärken och levererar unika produkter och lösningar som gör skillnad i människors vardag (ex på varumärken är Thermacell Myggskydd, Crockpot och Yankee Candle). Med en effektiv och snabbfotad organisation som präglas av förändringsglädje och viljan att arbeta hårt skapar vi hållbara relationer och bygger starka distributionskanaler på våra marknader. Vår ambition är att vara ett välmående och attraktivt företag, där många vill arbeta - och där vi har roligt under tiden. Läs mer om oss på www.acreto.se

Är du en logistikälskare med en förkärlek för smarta och innovativa produkter? Som Supply Chain coordinator hos oss på Acreto blir du en central spelare i vårt team. Här får du chansen att arbeta i en entreprenöriell och familjär miljö med kontaktytor över hela världen.  

Arbetsuppgifter

Som Supply Chain coordinator är du ansvarig för att säkerställa ett effektivt och smidigt varuflöde – från beställningar hos leverantörer, genom vårt lager, till leveranser hos kunder och butiker runt om i Norden. En roll som ställer krav på samarbete både internt och externt för att säkerställa att produkter når rätt plats vid rätt tidpunkt.

Exempel på arbetsmoment:

Inköpsbeställningar – Lägga inköpsorder och bevaka leveranser
Läsa av försäljningsdata och göra effektiva prognoser i SAP i nära samarbete med 3PL och sälj. Fokus inköpskvantiteter.
Kommunikation med leverantörer globalt och våra externa speditörer, för att säkerställa en smidig leveransprocess.
Hantering av frakt- och tullhandlingar samt andra administrativa uppgifter kopplade till logistiken
Nära samarbete med vårt 3PL gällande kommande beställningar, optimering och lagernivåer
Söka den bästa lösningen för logistikprocesser för att minska kostnader och förbättra effektiviteten.
Kontrollera och verifiera fakturor
Administration och dokumenthantering


Om dig

Du har en eftergymnasial utbildning inom logistik/supply chain, spedition eller inköp. Antingen är du i början av din karriär eller så har du haft en likande roll, båda är intressant för oss, det viktiga är att du är en noggrann och nyfiken lagspelare som trivs att arbeta strukturerat i en roll med många kontaktytor. Du gillar att bygga relationer och är trygg i att kommunicera både i tal och skrift på svenska och engelska. Erfarenhet av att jobba i logistiksystem och ett plus är om du har SAP Business One med dig i bagaget.

Erbjudande

Hos oss på Acreto får du vara en del av ett framgångsrikt, entreprenöriellt företag med högt i tak och en familjär stämning. Du kommer ingå i ett team om fyra personer och vårt kontor är en mysig och modern arbetsplats i centrala Göteborg, där vi har roligt tillsammans. Fina förmåner så som flex, frisvårdsbidrag och friskvårdstimma – hos oss skall man må bra!

Ansök

Låter detta som din nästa utmaning? I den här rekryteringen samarbetar Acreto med Jerrie. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Karin Kvist på karin.kvist@jerrie.se alt 072-333 88 26

Välkommen med din ansökan, annonsen är öppen tills tjänsten är tillsatt men ser gärna din ansökan så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.

Ansök nu