Göteborg: Fyrstads Elpartner söker Platschef till Göteborg

Hitta ansökningsinfo om jobbet Fyrstads Elpartner söker Platschef till Göteborg i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2025-02-04 // Varaktighet: Heltid

Om företaget
Fyrstads Elpartner grundades hösten 2020 med en tydlig vision: att bli det självklara valet inom elentreprenader. Med Fyrstadskoncernens långvariga erfarenhet i ryggen – över 40 år i branschen – är vi ett entreprenadföretag i konstant utveckling. Vi kombinerar gedigen erfarenhet med ett modernt arbetssätt och siktar mot att vara bransch ledande inom hållbara och gröna energilösningar.

På vårt kontor i Göteborg arbetar idag cirka 15 medarbetare, bland annat projektledare, kalkylatorer och elektriker. Genom åren har vi hjälpt byggföretag, bostadsrättsföreningar, industrier och kommunala verksamheter med allt från små till storskaliga projekt, både på Västkusten och i andra delar av Sverige. Nu står vi även redo att etablera en mindre serviceorganisation som kompletterar våra entreprenad projekt. Vår verksamhet drivs av samhällsnytta, och vi ser ett stort värde i att bygga långsiktigt och hållbart. Med en ambitiös tillväxtplan siktar vi på att dubblera verksamheten inom de närmaste åren.

Fyrstads Elpartner ingår i Fyrstadsgruppen, som grundades 1980 och idag har cirka 100 medarbetare inom projektering, installation, service, administration och marknadsföring. Vår verksamhet är ISO-certifierad, och vi arbetar efter väl etablerade rutiner som säkerställer kvalitet och effektivitet. I Göteborg sitter vi i moderna lokaler och ser fram emot att välkomna dig till vårt team.

Besök oss gärna på www.fyrstadselpartner.se för att lära dig mer om oss!

Tjänstebeskrivning
Brinner du för ledarskap och att utveckla team mot gemensamma mål? Har du erfarenhet av försäljning, projektledning och att bygga långsiktiga relationer? Då kan du vara den vi söker!

Som Platschef på Fyrstads Elpartner får du ett helhetsansvar för vår verksamhet i Göteborg. Du kommer att leda, driva och utveckla försäljning, strategier och ditt team för att nå fortsatt framgång. Rollen innebär ansvar för den dagliga verksamheten med fokus på att nå finansiella mål och bedriva en kostnadseffektiv verksamhet. En central del av ditt arbete blir att leda, engagera och motivera dina medarbetare utifrån Fyrstads värdegrund: trygghet, samarbete och utveckling. Du kommer också att ha en viktig roll i att bygga upp vår serviceorganisation, vilket ger dig en unik möjlighet att påverka och forma verksamheten framåt.

Som Platschef har du tillgång till flera stödfunktioner på vårt huvudkontor, som ekonomi, administration och marknadsföring. Detta ger dig och ditt team möjligheten att fokusera fullt ut på våra projekt och vår affärsutveckling.
Rollen rapporterar direkt till vår VD.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av Platschefsrollen eller liknande och som har ett brett kontaktnät i branschen.
Vi ser att du har:

• Teknisk gymnasieutbildning med inriktning mot el.
• Dokumenterad erfarenhet av budgetansvar och en kundnära roll.
• Minst 5 års erfarenhet av projektledning inom installations- och/eller byggsektorn.

Som person är du strukturerad, metodisk och har ett långsiktigt fokus på affärsutveckling. Du trivs med att bygga starka team och ser dina medarbetare som nyckeln till framgång. Det är viktigt att du har ett starkt socialt samspel med både kollegor, kunder och beställare. Vi värdesätter egenskaper som prestigelöshet, kommunikationsförmåga, ödmjukhet och engagemang.

Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift samt har goda IT-kunskaper.

Vad erbjuder vi dig?
Hos oss får du ett stimulerande arbete med varierande uppgifter i en dynamisk miljö. Vi är ett framgångsrikt företag med en stark orderbok för 2025. Vår familjära kultur präglas av korta beslutsvägar och stora möjligheter att påverka. Vi satsar på våra medarbetares långsiktiga utveckling och erbjuder en arbetsplats med sunda värderingar, där trygghet, samarbete och utveckling alltid står i fokus.

Låter det intressant?
Vår samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget NearYou. Har du frågor, så tveka inte att ringa rekryterare Ivo Skiljo 0707-85 86 21. Din ansökan skickar du in via Nearyou:s hemsida, www.nearyou.se snarast, dock senast 14 februari 2025. I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag.

Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.

Välkommen med din ansökan.

Om NearYou
NearYou är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kontor i 17 städer. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra i branschen till att också bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering. Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig, oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går.

Helt naturligt, tycker vi.

Läs gärna mer om oss på www.nearyou.se

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Platschef, bygg

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Platschef, bygg.

Andra jobb i Göteborg från NearYou Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från NearYou Sverige AB .

Företag & Försäkring söker försäkringsförmedlare Liv

Försäkringsförmedlare/Försäkringsmäklare
Läs mer Dec 17
Om företaget
Arbetar du idag med liv/pensionsförsäkring eller kanske med bank/placeringar och är nyfiken på nya utmaningar? Vi på Företag & Försäkring står inför att expandera och söker därför en försäkringsförmedlare till vårt kontor i centrala Göteborg på Drakegatan 10. Vi söker dig med stora ambitioner, som vill ingå i vårt team av professionella lagspelare och som vill driva och utveckla framtidens försäkringsrådgivning.

Företag & Försäkring i Göteborg KB är en anknuten försäkringsförmedlare till Länsförsäkringar Göteborg och Bohuslän och Länsförsäkringar Halland. Vi är elva engagerade medarbetare som arbetar med försäkringsförmedling till företagskunder inom företags-, liv-, och motorförsäkring.


Tjänstebeskrivning
Som försäkringsförmedlare har du det övergripande ansvaret för försäljning och kundvård gentemot våra företagskunder. Du kommer att få ta över ett befintligt bestånd att förvalta och utveckla vidare, samt arbeta aktivt för att utveckla och behålla relationen mellan kunden och Företag & Försäkring. Dina arbetsuppgifter innebär även att vara behjälplig med rådgivning för kunder utöver dina egna.

Du erbjuds en dynamisk vardag där du ansvarar för att ha kontakt med företagskunder, överblicka deras situation och ge långsiktigt professionella förslag på helhetslösningar inom liv/pension. Rådgivning och försäljning av försäkringslösningar i vår regi handlar om att skapa trygghet och värde för kunden.


Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet från bank/försäkringsbranschen sedan tidigare och har siktet inställt på framgång, både för dig själv och för Företag & Försäkring. Vi söker dig som värderar långsiktiga kundrelationer. Som person är du relationsskapande, förtroendeingivande och har förmågan att bygga, utveckla och förvalta förtroendefulla och affärsmässiga relationer. Att arbeta mot uppsatta mål är något som du finner stimulerande och utmanande och du har förmågan att kunna driva affär från start till mål. Insursec och/eller livdiplom är meriterande.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100 procent.


Vad erbjuder vi dig?
Som anställd hos oss erbjuds du konkurrenskraftig lön, sjukvårdsförsäkring, friskvårdsbidrag, inkluderande företagskultur och spännande aktiviteter tillsammans med kollegor.

Låter det intressant?
Denna tjänst annonseras i samarbete med NearYou, men processen sköts av Företag & Försäkring.

Välkommen att skicka din skriftliga ansökan med CV till kontaktperson Staffan Nordberg staffan.nordberg@lansförsakringar.se För ytterligare frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Staffan Nordberg 031–638083 eller Pär Isaksson 031–7021440. Ansökningarna behandlas löpande så ansök gärna redan idag. Sista ansökningsdagen för tjänsten är 2025-03-01.

Tjänstens tillträde är planerad till våren 2025.


Om NearYou
NearYou är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kontor i 17 städer. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra i branschen till att också bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering.

Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig, oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi.

Läs gärna mer om oss på www.nearyou.se

Ansök nu

Företag & Försäkring söker innesäljare / förvaltare

Innesäljare
Läs mer Dec 17
Om företaget
Arbetar du idag med administration/försäljning/förvaltning och är nyfiken på nya möjligheter? Vi på Företag & Försäkring står inför att expandera och söker därför nu en ny medarbetare. Vi söker dig med stora ambitioner, som vill ingå som spindeln i nätet i vårt team av professionella lagspelare och som vill driva och utveckla framtidens försäkringsrådgivning.

Företag & Försäkring i Göteborg KB är en anknuten försäkringsförmedlare till Länsförsäkringar Göteborg och Bohuslän och Länsförsäkringar Halland. Vi är elva engagerade medarbetare som arbetar med försäkringsförmedling till företagskunder inom företags-, liv- och motorförsäkring.


Tjänstebeskrivning
Du kommer att få ta över ett befintligt bestånd att förvalta och utveckla vidare.

Parallellt med det är förväntningarna att du bidrar med att skapa nya affärer genom bearbetning av kundkontakter och hjälpa till med olika administrativa sysslor.

Tjänsten är inte begränsad till kontoret utan även kundbesök ute på marknaden kan komma att ske i förlängningen. Vi ser gärna att du har B-körkort.

Du erbjuds en dynamisk vardag där du ansvarar för att möta företagskunder, överblicka deras situation och ge långsiktigt kloka förslag på helhetslösningar. Rådgivning och försäljning av försäkringslösningar i vår regi handlar om att skapa trygghet och nytta för kunden. Tjänstens placering är på vårt kontor på Drakegatan 10 samt Furubergsvägen 3 i Särö.


Kvalifikationer
Vi söker dig som värderar långsiktiga kundrelationer. Som person är du relationsskapande, förtroendeingivande och har förmågan att bygga, utveckla och förvalta förtroendefulla och affärsmässiga relationer. Har du erfarenhet från försäkringsverksamhet är det meriterande. Insursec diplom är även det meriterande.

Tjänstens tillträde är planerad till våren 2025.


Vad erbjuder vi dig?
Som anställd hos oss erbjuds du konkurrenskraftig lön, sjukvårdsförsäkring, friskvårdsbidrag, inkluderande företagskultur och spännande aktiviteter tillsammans med kollegor.

Låter det intressant?
Denna tjänst annonseras i samarbete med NearYou, men processen sköts av Företag & Försäkring.

Välkommen att skicka din skriftliga ansökan med CV till kontaktperson Staffan Nordberg staffan.nordberg@lansförsakringar.se För ytterligare frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Staffan Nordberg 031–638083 eller Pär Isaksson 031–7021440. Ansökningarna behandlas löpande så ansök gärna redan idag. Sista ansökningsdagen för tjänsten är 2025-03-01.

Tjänstens tillträde är planerad till våren 2025.


Om NearYou
NearYou är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kontor i 17 städer. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra i branschen till att också bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering.

Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig, oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi.

Läs gärna mer om oss på www.nearyou.se

Ansök nu

Spontanansökan för dig som vill jobba inom sälj/support/kundtjänst m.m.!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jan 14
Om företaget
Känner du dig redo för nytt jobb, och har erfarenhet av försäljning, administration eller kundtjänst?
Skicka in din ansökan via länken så återkommer vi när vi har matchat din profil med rätt kund!

Tjänstebeskrivning
Vi söker dig som vill jobba med roller såsom säljare, kundtjänstmedarbetare, administratör eller liknande.

Arbetet kan innefatta arbetsuppgifter såsom:

- nykundsbearbetning och försäljning
- kundtjänst och uppföljning
- administration såsom orderadministration

I de flesta roller har du daglig kontakt med olika personer, såväl internt som externt. Arbete i olika affärssystem förekommer.

Ange gärna i din ansökan vilket typ av jobb som lockar dig mest - ju tydligare ansökan, desto bättre!

Kvalifikationer
Är du resultatorienterad, samarbetsvillig och kreativ samt har en stor arbetskapacitet och förmåga att inspirera andra? Då kan detta vara något för dig!

Vi ser vidare gärna att du har nåra års arbetslivserfarenhet inom områdena försäljning, administration och/eller kundtjänst. Kanske har du tidigare jobbat som exempelvis account manager, säljare eller receptionist? Eller inom kundsupport eller IT-support?

Har du dessutom ett intresse för kundkontakt och administration så är detta starkt meriterande.

Som person ser vi att du är du serviceinriktad och har god kommunikationsförmåga på svenska såväl som engelska.


Om NearYou
NearYou är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kontor i 17 städer. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra i branschen till att också bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering.

Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig, oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi.

Läs gärna mer om oss på www.nearyou.se

Ansök nu

Vi söker produktionsmedarbetare till Bakels

Livsmedelsarbetare, mejeri
Läs mer Jan 30
Om företaget
Bakels är en koncern med bolag världen över som producerar och distribuerar ett brett sortiment av innovativa ingredienser och funktionella lösningar. Våra ingredienser är utvecklade för att möta den lokala marknadens behov och används i bröd, bakverk, tårtor och konditorivaror.

Sedan 1904 har Bakels utvecklat, producerat och sålt bageriingredienser som hjälper bagare och konditorer över hela världen att öka sin försäljning, kvalitet och effektivitet.

Bakels Sweden finns i Sävenäs, i östra Göteborg och tillhör Bakels Group. På Bakels Sweden arbetar drygt 100 personer, varav ca 35 i produktionen.

Tjänstebeskrivning
I din roll som produktionsmedarbetare kommer du att jobba med varierande arbetsuppgifter inom livsmedelsproduktion. I arbetet kommer du att tillverka och förpacka halvfabrikat till livsmedelskunder, såsom bröd- och kaktillverkare.

Arbetsuppgifterna innefattar bland annat att:

· Satsa och blanda efter recept
· Hämta och fylla på med råvaror och material
· Övervaka processen
· Kontrollera maskiner såväl som produkter
· Arbete i affärssystem

Du kommer även att arbeta med truckkörning och paketering av färdiga produkter. I arbetet förekommer tunga lyft och manuell hantering. Arbetet innefattar vidare att jobba löpande med hygien och att hålla rent.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av arbete i produktionsmiljö. Vi ser även att du har erfarenhet av att jobba med livsmedel inom t.ex. produktion, kök eller restaurang. Du är en aktiv person som trivs med fysiskt tungt arbete.

Du behöver även ha:

· truckkort
· godkänd gymnasieutbildning
· mycket goda kunskaper i svenska och engelska

Som person är du ansvarstagande, noggrann, positiv och framåt. Du är en lagspelare som trivs med att arbeta i grupp och sätter laget före jaget.

Arbetstiderna är framförallt 2-skift, men även 3-skift kan förekomma.

Låter det intressant?
Tjänsten är ett konsultuppdrag via NearYou. Vi söker dig som kan börja omgående. Urval sker löpande så skicka din ansökan redan idag!
Har du frågor angående tjänsten hör av dig till konsultchef Therese Olofsson 0702-205131.

Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.

Välkommen med din ansökan!

Om NearYou
NearYou är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kontor i 17 städer. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra i branschen till att också bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering.

Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig, oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi.

Läs gärna mer om oss på www.nearyou.se

Ansök nu

Ekonomistudent som vill jobba extra på Estrella!

Ekonomiassistent
Läs mer Jan 20
Om företaget
Estrella är ett av Sveriges mest kända varumärken. Estrella etablerades redan 1957 och var då först i Sverige med att producera och sälja snacks. Idag omsätter Estrella AB närmare 1,2 miljard kronor och har 230 anställda. Fabriken och huvudkontoret ligger i Angered utanför Göteborg och Agrocentret ligger i Kistinge utanför Halmstad.

Vi tillverkar och säljer en mängd olika salta snacks så som chips, ostbågar, ringar, skruvar, nötter, popcorn, salta pinnar och dipmix. Vår strävan är att alltid tillverka de godaste snacksen, självklart med miljö och hälsa i fokus. - Varje dag ställer vi oss frågan; Finns det något godare? Idag ägs Estrella av Intersnack Group, ett av Europas största snacksföretag. Intersnack Group är ett familjeägt företag som endast arbetar med snacks och satsar på att bygga starka lokala varumärken. www.estrella.se

Tjänstebeskrivning
Tjänsten är på deltid, du förväntas att jobba 1-2 dagar/vecka under hela året och heltid på somrarna (juni, juli, augusti). Tjänsten startar så snart som möjligt.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av att registrera fakturor i Estrellas scanningssystem Ephesoft. Arbetet kommer även bestå av:
- Kontera fakturor som inte har PO
- Maila ut och begära PO på fakturor vid behov
- Göra bokföringsorder
- Registrera inbetalningar på banken
- Övriga arbetsuppgifter på en ekonomiavdelning kan förekomma


Kvalifikationer
Vi söker dig som studerar eftergymnasial utbildning inom ekonomi, och som vill ha ett meriterande deltidsarbete vid sidan om dina studier. Tjänsten kräver att du har grundläggande ekonomikunskaper och har du tidigare erfarenhet av arbete på ekonomiavdelning är det meriterande. Du ska känna dig trygg i att kunna hantera siffror samt ha en förståelse för system och flöden.

Som person är det viktigt att du är noggrann, ansvarsfull, serviceinriktad och har lätt för att samarbeta i grupp. Vi ser även att du är social, positiv och gillar högt arbetstempo. Du har lätt för att arbeta i system och har goda kunskaper i Officepaketet. Atmosfären på företaget är god och du kommer att mötas av trevliga och hjälpsamma kollegor.

Det är extra meriterande ifall du kan finska och engelska. Vi ser gärna att du har flera år kvar av dina studier då detta är ett långsiktigt uppdrag.


Låter det intressant?
Vi går igenom ansökningar löpande, så skicka gärna din ansökan idag. Detta är ett konsultuppdrag via NearYou där du jobbar hos vår kund Estrella.

Om NearYou
NearYou är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kontor i 17 städer. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra i branschen till att också bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering.

Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig, oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi.

Läs gärna mer om oss på www.nearyou.se

Ansök nu

Erfaren redovisningskonsult på deltid till Velino

Redovisningskonsult
Läs mer Jan 30
Om företaget
Velino söker nu en engagerad och driven redovisningskonsult på deltid för att förstärka teamet. Velino är en mindre redovisningsbyrå som har funnits i tre år och har som mål att växa och bli fler framöver! De jobbar med både stora och små företag och många olika branscher. De erbjuder skräddarsydda löpande redovisningstjänster, och hanterar allt från fakturering och betalningar till rådgivning och upprättande av deklaration.

Här får du möjlighet till stor flexibilitet i arbetet och du kommer själv i hög grad kunna organisera och planera utförandet av dina arbetsuppgifter. Visst låter det som en spännande resa framöver – är du den vi söker?


Tjänstebeskrivning
I din roll som redovisningskonsult kommer du jobba med olika kunder och hjälpa dem med deras ekonomi.

Arbetsuppgifterna inkluderar huvudsakligen att:

• Hantera löpande redovisning för kunder
• Upprätta bokslut och årsredovisningar
• Sköta skattedeklarationer och andra rapporter
• Vara kundansvarig för del kunder
• Ge ekonomisk rådgivning och stöd till kunder

Geografiskt är arbetsplatsen placerad i Kungsbacka, centralt på ett företagshotell. Möjlighet finns självklart också att arbeta på distans efter överenskommelse.

Tjänsten är en tillsvidareanställning och initialt på deltid. Omfattning och andra förutsättningar diskuteras självklart under rekryteringsprocessens gång.


Kvalifikationer
Vi söker dig som har minst 2–3 års erfarenhet av att jobba brett på en redovisningsbyrå. Vi ser att du kan göra alla förekommande moment på en redovisningsbyrå självständigt. Du behöver ha:

• Goda kunskaper inom redovisning och skatt
• Erfarenhet av bokföringsprogram och Excel
• Förmåga att arbeta självständigt såväl som i team
• God kommunikationsförmåga på svenska i tal såväl som skrift

Det är vidare starkt meriterande om du är auktoriserad, alternativt på väg att bli auktoriserad.


Vad erbjuder vi dig?
• Sju timmars arbetsdag för en bättre balans mellan arbete och fritid
• Möjlighet till vidareutbildning och kompetensutveckling
• En arbetsplats med ett gott socialt klimat och engagerade kollegor


Låter det intressant?
Denna tjänst annonseras i samarbete med NearYou, men intervjuer och anställning sker direkt hos Velino.

Urval sker löpande så skicka din ansökan redan idag genom att maila CV och personligt brev till jobb@velino.se.
Vi ser fram emot att höra från dig!


Om NearYou
NearYou är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kontor i 17 städer. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra i branschen till att också bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering.

Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig, oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi.

Läs gärna mer om oss på www.nearyou.se

Ansök nu