Göteborg: Lokalstrateg till Göteborg

Hitta ansökningsinfo om jobbet Lokalstrateg till Göteborg i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2025-02-04 // Varaktighet: Heltid

Har du erfarenhet av förhandling av hyresavtal inför etableringar, avvecklingar och lokalförändringar av kontorslokaler? Som lokalstrateg på Arbetsförmedlingen har du tillsammans med två kollegor ansvar för förhandling och förvaltning av ett 100-tal lokaler och lika många mindre tillförhyrningar hos kommuner runt om i landet.

Avdelningens uppdrag
Avdelningen Inköp och marknad har ansvar för Arbetsförmedlingens upphandlade avtal och hyresavtal för kontor. Sektionen Lokalplanering har nationellt ansvar för planering av lokalförändringar, och budgetansvar för myndighetens hyresavtal och upphandlade avtal för fastighetsrelaterade tjänster. I sektionen arbetar lokalstrateger som förhandlar hyresavtal, lokalstrateger för områdena fysisk arbetsmiljö och fysisk säkerhet, avtalsansvariga för upphandling av fastighetsrelaterade tjänster, och verksamhetspartners som samarbetar tätt med myndighetens regioner och avdelningar och som genomför förstudier inför lokalförändringar.

Arbetsuppgifter
I rollen som lokalstrateg deltar du i sektionens huvuduppdrag och utveckling av både sektionens och enhetens verksamhet. Du har ett nära samarbete med verksamhetspartner som ansvarar för dialog med Arbetsförmedlingens regionledningar samt projektledare som ansvarar för att genomföra beslutade lokalförändringar.

Tillsammans med två kollegor kommer du att ansvara för:

- Förhandling, omförhandling och uppsägning av hyresavtal för Arbetsförmedlingens kontorslokaler
- Framtagande av hyresavtal inför tecknande av enhetschef Lokalförsörjning
- Strategiskt arbete med kontorsnätsfrågor kopplat till hyresavtal där du tar fram underlag enligt enhetens projektstyrningsmodell
- Att inkomma med underlag för kommande års budgetplanering gällande lokaler
- Förvaltning med tillhörande administration i myndighetens databas för hyresavtal

För att passa i rollen är du är en person som är strukturerad i ditt arbete och uttrycker dig väl i tal och skrift. Du är van vid att företräda verksamheter i förhandlingssituationer och kan genomföra presentationer och föredragningar både för den egna och för andra ledningsgrupper. Du arbetar självständigt men har god förmåga att förankra ditt arbete med kollegor och interna parter. Du har en god analytisk förmåga och är intresserad att utveckla arbetssätt och processer tillsammans med dina kollegor i sektionen. 

Du kommer att ha ett nationellt uppdrag vilket innebär att resor inom Sverige förekommer.

Vårt erbjudande
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid som kan komma att inledas med sex månaders provanställning. Placeringsorten är Göteborg.

Vi erbjuder dig möjligheten att arbeta på en arbetsplats där vi värdesätter balans mellan arbete och privatliv. Du får tillgång till ett generöst semesteravtal, flexibla arbetstider samt möjlighet att arbeta på distans upp till 49 procent på årsbasis. Hos oss ingår även friskvård under arbetstid och ett förmånligt friskvårdsbidrag.

Som anställd på Arbetsförmedlingen har du också tillgång till kompetensutveckling och karriärmöjligheter inom myndigheten. Genom vårt arbete bidrar vi till ett inkluderande och hållbart samhälle, där du får möjlighet att göra en verklig skillnad för individer och för samhället i stort. 
https://arbetsformedlingen.se/om-oss/jobba-hos-oss

Grundläggande krav för tjänsten
- Relevant högskoleutbildning om lägst 180 hp inom exempelvis fastighetsförvaltning samt hyresjuridik (alternativt minst 3 års erfarenhet av arbete med hyreslagstiftning för lokaler och hyresförhandling)
- Erfarenhet av arbete med hyreslagstiftning för lokaler och hyresförhandling
- Erfarenhet av att förhandla kommersiella hyresavtal
- B-körkort

Övriga meriter för tjänsten
- Erfarenhet av arbete i offentlig verksamhet.
- Erfarenhet av arbete enligt hyresundantaget i lagen om offentlig upphandling (LOU).



Den statliga värdegrunden guidar oss i vårt dagliga arbete. Som anställd hos oss förväntas du arbeta rättvist, opartiskt och med hög integritet, samt bidra till att upprätthålla och stärka förtroendet för vår myndighet. 
https://www.jobbastatligt.se/var-vardegrund


Utöver dessa kvalifikationer har du personlig förmåga och fallenhet att arbeta i enlighet med Arbetsförmedlingens medarbetarskap och chefskap:

Medarbetare på Arbetsförmedlingen:

- Tar ansvar för sina arbetsprestationer och sitt bidrag till helheten
- Anpassar sig till förändring och oförutsedda händelser
- Tar initiativ till utveckling och bidrar till förbättring

Ansökan
Låter det här som en tjänst för dig? Välkommen med din ansökan senast 2025 - 02 - 18.

Bifoga ditt CV där du specificerar årtal, månad och arbetsuppgifter för varje anställning, samt intyg som styrker kraven om utbildning och/eller arbetslivserfarenhet i din ansökan. 
Det är viktigt att du besvarar urvalsfrågorna detaljerat och sanningsenligt, för att vi ska få en tydlig bild av din erfarenhet. Om efterfrågad information inte framgår riskerar du bli bortsållad i urvalet. Du behöver inte skicka in ett personligt brev.

Under rekryteringsprocessen kan urvalstester förekomma. Vi kommer att hålla dig informerad genom hela rekryteringsprocessen. https://arbetsformedlingen.se/om-oss/jobba-hos-oss/var-rekryteringsprocess 

Har du skyddade personuppgifter kontaktar du den rekryteringspartner som finns namngiven i annonsen så får du hjälp med att skicka in din ansökan.

 

Vi arbetar aktivt för att vara en myndighet fri från diskriminering. Det är viktigt för oss att all kompetens tas tillvara och vi välkomnar alla sökande. Vi ser positivt på om du har kunskaper i något av våra nationella minoritetsspråk.



Välkommen till jobbet som får Sverige i arbete! Här arbetar du på regeringens uppdrag för en arbetsmarknad som hjälper människor framåt. Vi frigör möjligheter så att arbetssökande hittar sysselsättning och arbetsgivare sin nästa medarbetare. För att nå målet behöver vi samarbeta, i myndigheten men också med olika externa aktörer i hela landet. Tillsammans driver vi förändring, utvecklar nya arbetssätt och skapar lösningar som gör att Sverige kan fortsätta framåt.



https://arbetsformedlingen.se/om-oss/jobba-hos-oss.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Fastighetsekonom

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Fastighetsekonom.

Kundansvarig Ekonom till Bredablick!

Läs mer Jan 10
Om oss

Bli en del av Bredablicks team! Vi är ca 650 entusiastiska medarbetare som levererar toppkvalitet inom förvaltning och facility services runt om i landet. Hos oss får du inte bara en karriär, utan en språngbräda mot en spännande framtid. Med vår snabbväxande kultur och entreprenörsanda blir varje dag en ny möjlighet till utveckling. Tillsammans strävar vi efter nöjda kunder, hög lönsamhet och stark tillväxt. Kom och väx med oss på Bredablick!

Om tjänsten

Som Kundansvarig Ekonom på Bredablick är du en nyckelperson för företaget och för våra framtida expansionsplaner. Du kommer att vara företagets ansikte utåt mot våra kunder och kommer i första hand att fungera som ekonomiansvarig och personlig rådgivare åt kunden. Du tilldelas en kundportfölj som du ska utveckla och förädla enligt Bredablickmodellen. Dina kunder är främst bostadsrättsföreningar. På Göteborgskontoret kommer du att ingå i ett engagerat team om 12 personer.

Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat:

• Helhetsansvaret för 25-30 bostadsrättsföreningar
• Upprätta årsredovisning, budget och kvartalsrapporter till kunder
• Agerar specialist mot kund genom rådgivning kring bl.a. räntor, kostnadseffektivitet och ramavtal
• Deltagande på stämmor

Vi söker dig som

• Har eftergymnasial examen inom ekonomi
• Har minst 2 års erfarenhet från revisions- eller redovisningsbyrå eller från förvaltningsbranschen, alternativt att du har erfarenhet från en ekonomiavdelning där du arbetat med bokslut
• Har en god vana av kundrelationer
• Har mycket goda kunskaper i svenska, i såväl tal som skrift. I övrigt har du en god kommunikativ förmåga.

Som person är du

• Noggrann - I ditt arbete med årsredovisningar och budget är det av största vikt att vara noggrann med alla detaljer
• Självgående - Du har förmågan att självständigt planera, prioritera och strukturera ditt arbete
• Initiativtagande - Du ser vad som behöver göras, både för ditt egna arbete och för vår organisations utveckling
• Har en god samarbetsförmåga

Övrig information

• Placering: Göteborg
• Omfattning: Heltid, tillsvidare med 6 mån provanställning
• Start: Enligt överenskommelse

Låter det intressant? Ansök redan idag då vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Ansök nu

Ekonom

Läs mer Dec 30
Riksbyggen är ett kooperativt företag som utvecklar hållbara boendemiljöer. Vi är samtidigt en av Sveriges största fastighetsförvaltare med både bostadsrättsföreningar, företag och offentliga fastighetsägare som kunder. Som arbetsgivare erbjuder vi möjlighet till utveckling, delaktighet och inflytande. Oavsett vad du söker, vad du brinner för eller vad du vill uppnå står vår dörr öppen för dig. Välkommen in till en ny framtid på Riksbyggen.

Som ekonom inom Riksbyggen kommer du att arbeta i en rådgivande roll med många kundkontakter. Du kommer arbeta i nära samarbete med våra tekniska förvaltare och övriga leveransenheter för att ni tillsammans skall kunna leverera långsiktigt bra förvaltningstjänster som skapar mervärde åt våra kunder. 

Hos oss gör du skillnad
Du kommer att vara ekonom för ett antal av våra kunder som framför allt består av bostadsrättsföreningar men även kommersiella fastighetsägare och kommuner. Du kommer att ha mycket kontakt med bland annat bostadsrättsföreningars ordförande och styrelser.

För våra kunder kommer du ansvara för den löpande bokföringen, upprättande av budget och bokslut, ekonomisk uppföljning av verksamheten, låneupphandling, finansiell planering samt att presentera budget och prognos för styrelserna. I arbetet ingår även att fånga upp nya behov och därifrån utveckla det långsiktiga samarbetet med kunden.

Du kommer vidare att vara kontaktperson gentemot styrelser, bostadsrättsmedlemmar, leverantörer, myndigheter med flera gällande ekonomiska frågeställningar. Som anställd på Riksbyggen förväntas du också vara ledamot i någon/några bostadsrättsföreningar, i de fall du har ledamotsuppdrag så utgår ett ansvarsarvode.

Du bidrar med din kompetens och ditt engagemang
Du har ekonomisk utbildning från universitet/högskola eller motsvarande. Vi ser att du har arbetat med olika delar inom ekonomi och har erfarenhet från bokslutsarbete/redovisning.

Vi söker dig som är intresserad av kundkontakter och har förmåga att se och möta kunders behov samt agera professionellt. Du har en förmåga att skapa en öppen och förtroendefull dialog samt ett gott samarbete internt som externt. Vidare är det viktigt att du kan lyfta blicken och arbeta fram långsiktigt hållbara strategier för kundens ekonomiska förvaltning. Du behöver vara strukturerad och självgående.

Tjänsten är en tillsvidaretjänst och kräver B-körkort. I rollen ingår en del möten på kvällstid. Placeringsort för tjänsten är Borås eller Göteborg och arbete förekommer på båda orterna.

Vi kan erbjuda dig ett omväxlande arbete med många kontakter, ett gott arbetsklimat och goda möjligheter till utveckling. 

Riksbyggen strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Riksbyggen tillämpar provanställning.

Din ansökan skickar du till oss via RIO/Om oss/Lediga jobb senast den 19 januari 2025. Vi arbetar med löpande urval och intervjuer och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så ansök redan idag!

Kontakt
Om du har frågor, kontakta gruppchef Hanna Hillerdal, telefon: 031-704 5523, email: hanna.hillerdal@riksbyggen.se eller gruppchef Helen Bergendahl, telefon: 031-704 5516, email: helen.bergendahl@riksbyggen.se


Klicka på länken om du är nyfiken på Riksbyggen.
Är du nyfiken på hur det är hos oss?

Till rekryteringskonsulter, annonssäljare etc. Vi har redan beslutat vilka vi samarbetar med vid rekryteringar samt var vi vill synas. Vi undanber oss därför kontakt från försäljare i dessa frågor.

Ansök nu

Fastighetsvärderare till Göteborg

Läs mer Mar 12
Svefa rekryterar Fastighetsvärderare i Göteborg!
Har du erfarenhet av analytiskt arbete inom fastighetsekonomi och vill jobba i en roll som värderare? Då är det här jobbet för dig!

Hos oss på Svefa kommer du få användning för dina analytiska färdigheter och tillsammans med ett sammansvetsat gäng hjälpa våra kunder med fastighetsvärderingar. Vi ser fram emot din ansökan och att välkomna ytterligare en kollega i teamet!

Det här erbjuder vi dig!

- Möjligheten att jobba i ett team som är ledande inom sitt område och ständigt strävar efter att ligga i framkant.

- En arbetskultur som värdesätter engagemang, professionalism och samarbete.

- En bred och varierande projektportfölj med ett spännande kundsegment.

- Tillgång till ett unikt nätverk inom fastighetsbranschen.

- Ett modernt kontor beläget i centralt i Göteborg.

- Flexibilitet i vardagen med möjlighet att påverka din arbetssituation

Om rollen som Fastighetsvärderare
Som fastighetsvärderare jobbar du med brett med värdering och analys av exempelvis kommersiella fastigheter, industrilokaler, bostäder och produktionsanläggningar. En stor del av vår uppdragsportfölj utgörs också av råmarks- och byggrättsvärderingar samt till viss del rättsekonomiska värderingar.

Du kommer att ha fullt ansvar för dina projekt från start till slutförande, vilket ger dig en fantastisk möjlighet att utveckla dina analytiska färdigheter, kundrelationer och kunskap inom fastighetsmarknaden. Även om du självständigt driver ett projekt så har du alltid ett team med behjälpliga kollegor som du kan bolla dina uppdrag med.

Mer om jobbet
Du kommer bli en del av vårt kontor i Göteborg, där vi sitter sju värderare. Totalt är vi ca 30 kollegor som utgår härifrån och som alla jobbar med olika delar av Svefas erbjudande.

Vi söker dig som:

- Har utbildning inom fastighetsekonomi, lantmäteri eller annan relevant utbildning

- Har erfarenhet av att jobba med fastighetsvärdering eller liknande analytiskt arbete

- Är självständig, ansvarstagande och har en analytisk förmåga

- Är intresserad av att följa fastighetsmarknadens utveckling och trender

- Innehar körkort för att enkelt kunna genomföra kundbesök

Att ha tidigare erfarenhet från konsultarbete och/eller vara auktoriserad fastighetsvärderare är meriterande, men absolut inte ett krav. Vi ser fram emot att hjälpa dig växa och utvecklas i din yrkesroll!

Ansökan
Är du redo för nästa steg i din karriär? Vi ser fram emot din ansökan! Skicka in ditt CV och en motivationstext där du berättar varför just du är rätt person för rollen som fastighetsvärderare i Göteborg. Skicka din ansökan till oss så snart som möjligt då urval sker löpande.

Vid frågor är du välkommen att kontakta Tobias Cederlund, affärschef Väst, på tobias.cederlund@svefa.se eller Julia Wengse, HR Specialist, på julia.wengse@svefa.se.

Ansök nu

Ekonom | Jefferson Wells | Göteborg

Läs mer Jul 9
Är du en erfaren ekonom med gedigen kunskap inom redovisning och analys? Vi på Jefferson Wells söker en engagerad ekonom för ett spännande konsultuppdrag hos vår kund inom fastighetsbranschen i Göteborg. Vill du utveckla din karriär som ekonom hos oss? Varmt välkommen med din ansökan!

Ort: Göteborg
Start: Omgående eller senast 1 september
Uppdragslängd: Konsultuppdrag under 1 år, med stor möjlighet till förlängning eller anställning hos kund.

Om jobbet som ekonom:

Som ekonom hos oss på Jefferson Wells ute hos vår kund som är ett känt fastighetsbolag i Göteborg kommer du att spela en central roll i att hantera ekonomin för tre olika orter och samarbeta nära fastighetscheferna på dessa orter. Du kommer att ansvara för löpande redovisning, bokslut, och att säkra en hög redovisningskvalitet. Dessutom kommer du att stötta fastighetscheferna i alla ekonomiska frågor.

Vanligt förekommande arbetsuppgifter:

* Löpande redovisning.
* Analysera ekonomisk information.
* Bokslut, rapportering och analys samt prognos och budget.
* Årsredovisning och deklaration.
* Redovisning och rapportering av skatter och moms.
* Hantera anläggningsregister.

Den vi söker:

Vi på Jefferson Wells söker dig som har flera års erfarenhet av liknande arbete och som är kommunikativ och trivs med att samarbeta och stödja dina kollegor. Du är flexibel och tycker om förändringar samt bidrar gärna i projekt. Erfarenhet av systemförändringar, särskilt med fokus på momshantering och fastighetstaxering, är en stor fördel.

För att lyckas i rollen bör du uppfylla följande:

* Högskoleutbildning inom ekonomi.
* Erfarenhet av redovisning och analys av ekonomisk information.
* Kunskap inom redovisning, bokslut och årsredovisning.
* Mycket god systemkunskap, särskilt inom Excel.

Meriterande:

* Erfarenhet av fastighetsbranschen och momshantering.
* Erfarenhet av att hantera skattefrågor.

Du kommer att arbeta nära dina kollegor och täcka upp för varandra vid behov av sjukdom eller ledighet. Vi värdesätter en person som tycker att förändringar är spännande och som gärna bidrar i projekt.

Om Jefferson Wells:

Jefferson Wells är ett konsult- och rekryteringsbolag specialiserat kompetensförsörjning av chefer och specialister. Jefferson Wells unika expertis och branscherfarenhet gör att vi kan få verksamheter att växa och erbjuda en långsiktig karriärutveckling för våra kandidater. Jefferson Wells finns på ett 50-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över och är en del av ManpowerGroup. Med vårt omfattande nätverk kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb.

Hur du ansöker:

För att söka tjänsten klickar du på "Ansök nu" och skapar ett konto hos oss. Notera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Vi arbetar med löpande urval och ser fram emot din ansökan snarast.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Arbetsförmedlingen

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Arbetsförmedlingen .

Arbetsförmedlare med inrikting SIUS till Göteborg

Arbetsförmedlare
Läs mer Jan 2
Är du redo att göra skillnad och bidra till att få Sverige i arbete? Vi söker dig som vill arbeta med att stödja personer som söker jobb och arbetsgivare som söker arbetskraft.

Vill du bli en av oss?

Vår arbetsplats och uppdrag
Enheten Södra Göteborg har främst verksamhet i Göteborgs centrala och västra delar, inklusive kommunerna Mölndal och Härryda. Vi är cirka 150 medarbetare som arbetar inom enheten uppdelade i sektioner.

Vårt uppdrag är att sammanföra arbetsgivare med arbetssökande, prioritera dem som står långt från arbetsmarknaden, och bidra till ökad sysselsättning. Vi arbetar även med arbetslivsinriktad rehabilitering genom vägledande och arbetsförberedande insatser.

Vi söker nu arbetsförmedlare med inriktning arbeta med arbetssökande och inriktning SIUS (Särskilt introduktions- och uppföljningsstöd). Tjänsternas inriktning kan variera beroende på verksamhetens behov och kan förändras över tid, både utifrån individuella utvecklingsmöjligheter och organisationens krav.

Beskrivning av tjänsten
Du kommer bland annat att arbeta med

- Informera och kommunicera om Arbetsförmedlingens uppdrag, tjänster samt rättigheter och skyldigheter till arbetssökande och arbetsgivare.
- Bedöma arbetssökandes behov av stöd, definiera mål, upprätta handlingsplaner och följa upp att dessa är relevanta.
- Bedöma arbetsgivares behov av stöd genom ett nära samarbete med dem.
- Ge grundläggande vägledning om arbetsmarknad, utbildningsvägar samt hantera och leverera relevant information till interna och externa parter.
- Dokumentera information rättssäkert och agera enligt relevanta regelverk, avtal och processer.
- Inhämta och bedöma nödvändig information för att besluta om insatser eller program.

Inriktning SIUS (Särskilt introduktions- och uppföljningsstöd): 
är ett program för arbetssökande med funktionsnedsättning som behöver individuellt stöd för att finna, få och behålla ett arbete. Arbetet innebär ett nära samarbete med arbetssökande samt med arbetsgivare inom både privat och offentlig sektor, ofta ute på arbetsplatser. Det innebär att du reser kommunalt eller med bil i tjänsten. 

Du har förmåga och intresse att arbeta med ackvirering, dvs att själv ta kontakt med arbetsgivare och tala för dina arbetssökande och de stöd Arbetsförmedlingen kan bidra med.

Vårt erbjudande
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid som inleds med sex månaders provanställning. Tillträde enligt överenskommelse. Placeringsort är Göteborg.

Vi erbjuder förmånliga semesteravtal, möjlighet till flextid, friskvård på arbetstid samt friskvårdsbidrag. Vår arbetsplats består av över 11 000 kompetenta och engagerade medarbetare. Genom att samarbeta och vara öppna för nya perspektiv utvecklas vi som individer och verksamhet. Tillsammans frigör vi möjligheter som får Sverige i arbete.

Läs mer om vår organisation och vårt uppdrag på vår webbplats https://arbetsformedlingen.se/om-oss

Grundläggande kvalifikationer
- Högskoleutbildning om lägst 180 hp (120 poäng enligt gamla systemet) alternativt är du/har varit anställd som arbetsförmedlare på Arbetsförmedlingen samt bedöms ha goda förutsättningar att leva upp till dagens krav på arbetsförmedlare
- Minst två års arbetslivserfarenhet sammantaget arbete på minst 50 procent under sammanlagt två år
- Mycket goda kunskaper att kommunicera på svenska i tal och skrift samt god läsförståelse 
- B-körkort

Övriga meriter för tjänsten
- Erfarenhet från arbete med personer med funktionsnedsättningar de senaste två åren
- Utbildning/erfarenhet i Supported Employment eller andra metodbaserade stödinsatser
- Erfarenhet av myndighetsutövning
- Erfarenhet av samverkan med andra aktörer, som t ex myndighet, kommun, kompletterande aktörer, vårdinstanser

Den statliga värdegrunden guidar oss i vårt dagliga arbete. Som anställd hos oss förväntas du arbeta rättvist, opartiskt och med hög integritet, samt bidra till att upprätthålla och stärka förtroendet för vår myndighet.
https://www.jobbastatligt.se/var-vardegrund

Utöver dessa kvalifikationer har du personlig förmåga och fallenhet att arbeta i enlighet med Arbetsförmedlingens medarbetarskap:

Medarbetare på Arbetsförmedlingen:

- Tar ansvar för sina arbetsprestationer och sitt bidrag till helheten
- Anpassar sig till förändring och oförutsedda händelser
- Tar initiativ till utveckling och bidrar till förbättring



Ansökan
Välkommen med din ansökan senast 2025-01-19. Bifoga ditt CV samt betyg/intyg som styrker kraven om utbildning och/eller arbetslivserfarenhet i din ansökan.

När du skickar din ansökan kommer du att få svara på några urvalsfrågor.

För att du ska få en så rättvis och korrekt bedömning som möjligt är det av stor vikt att du uppger år och månad för varje anställning samt en kort beskrivning av arbetsuppgifterna. Om den informationen inte framgår har vi svårare att göra en korrekt bedömning av din kompetens och erfarenhet och du kan därför riskera att bli bortvald i urvalsprocessen.

Har du skyddade personuppgifter kontaktar du den Rekryteringspartner som finns namngiven i annonsen så får du hjälp med att skicka in din ansökan.

På Arbetsförmedlingen tillämpas en evidensbaserad rekryteringsprocess. Du kan läsa mer och se en film om vår rekryteringsprocess på vår hemsida https://arbetsformedlingen.se/om-oss/jobba-hos-oss

Urvalstester kommer att genomföras, och vi kommer att ge dig mer information om processen via e-post efter att du skickat in din ansökan.

Vi arbetar aktivt för att vara en myndighet fri från diskriminering. Det är viktigt för oss att all kompetens tas tillvara och vi välkomnar alla sökande. Vi ser positivt på om du har kunskaper i något av våra nationella minoritetsspråk.



Välkommen till jobbet som får Sverige i arbete! Här arbetar du på regeringens uppdrag för en arbetsmarknad som hjälper människor framåt. Vi frigör möjligheter så att arbetssökande hittar sysselsättning och arbetsgivare sin nästa medarbetare. För att nå målet behöver vi samarbeta, i myndigheten men också med olika externa aktörer i hela landet. Tillsammans driver vi förändring, utvecklar nya arbetssätt och skapar lösningar som gör att Sverige kan fortsätta framåt.



https://arbetsformedlingen.se/om-oss/jobba-hos-oss.

Ansök nu

Arbetsförmedlare till det förstärkta samarbetet med Försäkringskassan

Arbetsförmedlare
Läs mer Jan 9
Som Arbetsförmedlare får du en viktig roll där du arbetar utifrån tydliga målsättningar och förväntningar satta av vår uppdragsgivare, regeringen.

I denna samhällsviktiga tjänst har du möjlighet att göra en betydande skillnad – både för samhället i stort och för varje enskild individ du möter. Tillsammans får vi Sverige i arbete. Vill du bli en av oss?

Sektionens/enhetens uppdrag

Enhet Södra Göteborg bedriver sin verksamhet primärt inom de centrala och västra delarna av Göteborg. Utöver Göteborgsområdet ansvarar enheten också för kommunerna Mölndal och Härryda. Vi är cirka 150 medarbetare som arbetar inom enheten fördelat på ett antal uppdragssektioner.

Vi söker nu en arbetsförmedlare till det förstärkta samarbetet med Försäkringskassan.

Det förstärkta samarbetet mellan Arbetsförmedlingen och Försäkringskassan syftar till att öka individens förutsättningar att utveckla eller återfå sin arbetsförmåga och därmed kunna återgå till eller få ett arbete.

Arbetsförmedlingen och Försäkringskassan samarbetar och bistår med det stöd som respektive myndighet kan ge, vilket innebär att i samarbete utreda behovet av och genomföra insatser som förkortar tiden i sjukförsäkringen samt medför att den som är sjukskriven eller har aktivitetsersättning utvecklar eller återfår arbetsförmågan och därmed kan återgå i, eller få arbete.

Behov av insatser ska identifieras och mötas så tidigt som möjligt för de som har behov av aktiva rehabiliteringsinsatser. Genom samverkan ska myndigheterna bidra till en låg och stabil sjukfrånvaro över tid.

Beskrivning av tjänsten

Arbetsförmedlingen och Försäkringskassan är nyckelspelare när det gäller att stödja personer med nedsatt arbetsförmåga att komma tillbaka till arbetslivet. Vi arbetar i samarbete med Försäkringskassan med personer i rehabiliteringskedjan. Arbetet som vi erbjuder är stimulerande, omväxlande och utvecklande med mycket kontakter i och utanför vår egen organisation.

Du kommer att delta i gemensamma kartläggningar för både anställda och arbetslösa sjukskrivna och ha ett sammanhållande ansvar för handläggningsprocessen genom att initiera, samordna och följa upp alla planerade insatser för arbetssökande som får del av arbetsförberedande insatser och arbetslivsinriktad rehabilitering.
Du planerar för aktiviteter som utvecklar och/eller utreder arbetsförmågan hos individer enskilt eller tillsammans med t.ex. specialister och samarbetspartners. En viktig del i arbetet är att ha arbetsgivarkontakter, främst utifrån individens behov för att finna prövningsplatser och anpassade arbeten inom ramen för arbetslivsinriktad rehabilitering.

För att lyckas som arbetsförmedlare ser vi att du trivs med att:

- Tolka och tillämpa lagar och regelverk
- Dokumentera information på ett rättssäkert och strukturerat sätt
- Möta och arbeta med människor i olika situationer
- Navigera och arbeta i flera system parallellt
- Arbeta mot uppsatta mål

Vårt erbjudande

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid som kan komma att inledas med sex månaders provanställning. Placeringsorten är Göteborg (Järntorget) eller Mölndal.
Vi erbjuder dig möjligheten att arbeta på en arbetsplats där vi värdesätter balans mellan arbete och privatliv. Du får tillgång till ett generöst semesteravtal, flexibla arbetstider samt möjlighet att arbeta på distans upp till 49 procent på årsbasis. Hos oss ingår även friskvård under arbetstid och ett förmånligt friskvårdsbidrag.

Grundläggande krav för tjänsten

- Högskoleutbildning om lägst 180 hp/120 p, alternativt är du/har du varit anställd som arbetsförmedlare på Arbetsförmedlingen samt bedöms ha goda förutsättningar att leva upp till dagens krav på arbetsförmedlare
- Minst två års sammanlagd arbetslivserfarenhet på minst 50 procent
- Mycket god förmåga att kommunicera på svenska i tal och skrift samt god läsförståelse

Övriga meriter för tjänsten

- Erfarenhet av myndighetsutövning de senaste två åren
- Erfarenhet från arbete med personer med funktionsnedsättningar
- Erfarenhet från arbete med arbetslivsinriktad rehabilitering de senaste två åren
- God förmåga att bemöta arbetssökande med behov av arbetslivsinriktad rehabilitering

Den statliga värdegrunden guidar oss i vårt dagliga arbete. Som anställd hos oss förväntas du arbeta rättvist, opartiskt och med hög integritet, samt bidra till att upprätthålla och stärka förtroendet för vår myndighet. 

Utöver dessa kvalifikationer har du personlig förmåga och fallenhet att arbeta i enlighet med Arbetsförmedlingens medarbetarskap och chefskap:

Medarbetare på Arbetsförmedlingen:

- Tar ansvar för sina arbetsprestationer och sitt bidrag till helheten
- Anpassar sig till förändring och oförutsedda händelser
- Tar initiativ till utveckling och bidrar till förbättring

Ansökan

Låter det här som en tjänst för dig? Välkommen med din ansökan senast 2025 - 01 - 12.

Bifoga ditt CV där du specificerar årtal, månad och arbetsuppgifter för varje anställning, samt intyg som styrker kraven om utbildning och/eller arbetslivserfarenhet i din ansökan. 
Det är viktigt att du besvarar urvalsfrågorna detaljerat och sanningsenligt, för att vi ska få en tydlig bild av din erfarenhet. Om efterfrågad information inte framgår riskerar du bli bortsållad i urvalet. Du behöver inte skicka in ett personligt brev.

Under rekryteringsprocessen kan urvalstester förekomma. Vi kommer att hålla dig informerad genom hela rekryteringsprocessen. 

Har du skyddade personuppgifter kontaktar du den rekryteringspartner som finns namngiven i annonsen så får du hjälp med att skicka in din ansökan.

Vi arbetar aktivt för att vara en myndighet fri från diskriminering. Det är viktigt för oss att all kompetens tas tillvara och vi välkomnar alla sökande. Vi ser positivt på om du har kunskaper i något av våra nationella minoritetsspråk.



Välkommen till jobbet som får Sverige i arbete! Här arbetar du på regeringens uppdrag för en arbetsmarknad som hjälper människor framåt. Vi frigör möjligheter så att arbetssökande hittar sysselsättning och arbetsgivare sin nästa medarbetare. För att nå målet behöver vi samarbeta, i myndigheten men också med olika externa aktörer i hela landet. Tillsammans driver vi förändring, utvecklar nya arbetssätt och skapar lösningar som gör att Sverige kan fortsätta framåt.



https://arbetsformedlingen.se/om-oss/jobba-hos-oss.

Ansök nu

Arbetsförmedlare till Göteborg

Arbetsförmedlare
Läs mer Dec 18
Som Arbetsförmedlare får du en viktig roll där du arbetar utifrån tydliga målsättningar och förväntningar satta av vår uppdragsgivare, regeringen.

I denna samhällsviktiga tjänst har du möjlighet att göra en betydande skillnad – både för samhället i stort och för varje enskild individ du möter.

Tillsammans får vi Sverige i arbete. Vill du bli en av oss?



Sektionens/enhetens uppdrag

Enhet Södra Göteborg bedriver sin verksamhet primärt inom de centrala och västra delarna av Göteborg. Utöver Göteborgsområdet ansvarar enheten också för kommunerna Mölndal och Härryda. Vi är cirka 150 medarbetare som arbetar inom enheten fördelat på ett antal uppdragssektioner.

Beskrivning av tjänsten

En central del i arbetet är att informera och kommunicera om Arbetsförmedlingens uppdrag, tjänster samt rättigheter och skyldigheter. Genom samtal kartlägger du kompetenser, behov av stöd och föreslår konkreta åtgärder. Detta kan inkludera vägledning, utbildningsinsatser eller utveckling av jobbsökningsstrategier. Du håller dig uppdaterad om arbetsmarknaden och arbetsgivarnas rekryteringsbehov.

Du kan hantera både positiva och negativa besked på ett respektfullt sätt. Du har god kommunikationsförmåga, både muntligt och skriftligt, och kan förklara regelverk samt anpassa ditt språk efter situationen. Att möta arbetssökande och arbetsgivare både i personliga möten, per telefon och i digitala möten är en naturlig del av arbetet.

För att lyckas som arbetsförmedlare ser vi att du trivs med att:

- Tolka och tillämpa lagar och regelverk
- Dokumentera information på ett rättssäkert och strukturerat sätt
- Möta och arbeta med människor i olika situationer
- Navigera och arbeta i flera system parallellt
- Arbeta mot uppsatta mål

Din anställning inleds med en introduktion där du kommer bli väl rustad med de nödvändiga färdigheterna för att hantera dina kommande arbetsuppgifter som statstjänsteman. Om du är redo att göra skillnad i detta viktiga samhällsuppdrag, då är Arbetsförmedlingen platsen för dig.

 

Vårt erbjudande

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid som kan komma att inledas med sex månaders provanställning. Placeringsorten är Göteborg.

Vi erbjuder dig möjligheten att arbeta på en arbetsplats där vi värdesätter balans mellan arbete och privatliv. Du får tillgång till ett generöst semesteravtal, flexibla arbetstider samt möjlighet att arbeta på distans upp till 49 procent på årsbasis. Hos oss ingår även friskvård under arbetstid och ett förmånligt friskvårdsbidrag.

Som anställd på Arbetsförmedlingen har du också tillgång till kompetensutveckling och karriärmöjligheter inom myndigheten. Genom vårt arbete bidrar vi till ett inkluderande och hållbart samhälle, där du får möjlighet att göra en verklig skillnad för individer och för samhället i stort.
Mer om att jobba hos oss

 

Grundläggande krav för tjänsten

- Högskoleutbildning om lägst 180 hp/120 p, alternativt är du/har du varit anställd som arbetsförmedlare på Arbetsförmedlingen samt bedöms ha goda förutsättningar att leva upp till dagens krav på arbetsförmedlare
- Minst två års sammanlagd arbetslivserfarenhet på minst 50 procent
- Mycket goda kunskaper att kommunicera på svenska i tal och skrift samt god läsförståelse



Övriga meriter för tjänsten

- Erfarenhet av myndighetsutövning de senaste två åren
- Erfarenhet från arbete med personer med funktionsnedsättningar de senaste två åren
- Erfarenhet från arbete med arbetslivsinriktad rehabilitering de senaste två åren

 

Den statliga värdegrunden guidar oss i vårt dagliga arbete. Som anställd hos oss förväntas du arbeta rättvist, opartiskt och med hög integritet, samt bidra till att upprätthålla och stärka förtroendet för vår myndighet.
https://www.jobbastatligt.se/var-vardegrund

Utöver dessa kvalifikationer har du personlig förmåga och fallenhet att arbeta i enlighet med Arbetsförmedlingens medarbetarskap:

Medarbetare på Arbetsförmedlingen:

- Tar ansvar för sina arbetsprestationer och sitt bidrag till helheten
- Anpassar sig till förändring och oförutsedda händelser
- Tar initiativ till utveckling och bidrar till förbättring

 

Ansökan

Låter det här som en tjänst för dig? Välkommen med din ansökan senast 2025-01-12.

Bifoga ditt CV där du specificerar årtal, månad och arbetsuppgifter för varje anställning, samt intyg som styrker kraven om utbildning och/eller arbetslivserfarenhet i din ansökan.
Det är viktigt att du besvarar urvalsfrågorna detaljerat och sanningsenligt, för att vi ska få en tydlig bild av din erfarenhet. Om efterfrågad information inte framgår riskerar du bli bortsållad i urvalet. Du behöver inte skicka in ett personligt brev.

Under rekryteringsprocessen kan urvalstester förekomma. Vi kommer att hålla dig informerad genom hela rekryteringsprocessen. https://arbetsformedlingen.se/om-oss/jobba-hos-oss/var-rekryteringsprocess

Har du skyddade personuppgifter kontaktar du den rekryteringspartner som finns namngiven i annonsen så får du hjälp med att skicka in din ansökan

Vi arbetar aktivt för att vara en myndighet fri från diskriminering. Det är viktigt för oss att all kompetens tas tillvara och vi välkomnar alla sökande. Vi ser positivt på om du har kunskaper i något av våra nationella minoritetsspråk.



Välkommen till jobbet som får Sverige i arbete! Här arbetar du på regeringens uppdrag för en arbetsmarknad som hjälper människor framåt. Vi frigör möjligheter så att arbetssökande hittar sysselsättning och arbetsgivare sin nästa medarbetare. För att nå målet behöver vi samarbeta, i myndigheten men också med olika externa aktörer i hela landet. Tillsammans driver vi förändring, utvecklar nya arbetssätt och skapar lösningar som gör att Sverige kan fortsätta framåt.



https://arbetsformedlingen.se/om-oss/jobba-hos-oss.

Ansök nu

Arbetsförmedlare Kultur och Media, Göteborg

Arbetsförmedlare
Läs mer Jul 24
Enhetens uppdrag

Arbetsförmedlingen Kultur Media är en nationell specialförmedling inom kultur och media med kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö.

Vi söker för närvarande två arbetsförmedlare för placering på Stampen i Göteborg.

Arbetsförmedlingen Kultur Media är en rikstäckande specialförmedling inom kultur –och medieområdet. Vi tillhör verksamhetsområde Arbetsförmedlingen Direkt och våra kontor finns på Göteborgskontoret i Stampen. 

Arbetsförmedlingen Kultur Media har uppdraget att ge arbetsgivare och arbetssökande enhetlig, effektiv och kvalificerad arbetsförmedlingsservice. Detta sker genom e-tjänster och personliga service som vi erbjuder främst via telefon och e-post. Vi strävar efter att fler och fler kunder ska få sin service via webb och telefon. Målet är att ge rätt service, i rätt tid och i rätt kanal.

Beskrivning av tjänsten

Du kommer att ge service och stöd till arbetssökande från hela landet via telefon och digitala kanaler. Arbetsuppgifterna inkluderar planering och överenskommelser för arbete eller studier med arbetssökande, beslutsfattande och administration relaterad till arbetsmarknaden inom kultur och media samt arbetsansökningar. Du arbetar aktivt för att förhindra och minska långtidsarbetslösheten genom att tillämpa vårt regelverk och kommunicera effektivt både muntligt och skriftligt.

Arbetet kräver flexibilitet, god kommunikationsförmåga, och en positiv inställning samt förmåga att arbeta i system och fatta beslut. Du delar våra värderingar och värdesätter mångfald. Som person är du entusiastisk över digitala lösningar, trivs i teammiljöer och är villig att dela med dig av din kunskap. Arbetet är kundintensivt, dynamiskt och kräver hög grad av flexibilitet. Du ställer dig bakom och arbetar utifrån Arbetsförmedlingens gemensamma värdegrund, värdesätter olikheter och förstår hur bakgrund, kultur och grupptillhörighet påverkar dig själv och andra.

Kvalifikationer

- Högskoleutbildning om lägst 180 hp/120 p alternativt är du/har du varit anställd som arbetsförmedlare på Arbetsförmedlingen samt bedöms ha goda förutsättningar att leva upp till dagens krav på arbetsförmedlare
- Minst två års sammanlagd arbetslivserfarenhet, på minst 50 procent 
- Mycket goda kunskaper att kommunicera på svenska i tal och skrift samt god läsförståelse

Övriga meriter för tjänsten

- Erfarenhet av kundkontakter via telefon och digitala kanaler
- Goda kunskaper att kommunicera på engelska i tal och skrift

Utöver dessa kvalifikationer har du personlig förmåga och fallenhet att arbeta i enlighet med Arbetsförmedlingens medarbetarskap och chefskap:

Medarbetare på Arbetsförmedlingen:

Tar ansvar för sina arbetsprestationer och sitt bidrag till helheten
Anpassar sig till förändring och oförutsedda händelser
Tar initiativ till utveckling och bidrar till förbättring

Vårt erbjudande
Tjänsten är en tidsbegränsad anställning på heltid i ett år. Tillträde enligt överenskommelse. Placeringsort Stampen, Göteborg. 

Vi är en arbetsplats där vi stöttar varandra, du har alltid en kollega nära till hands. Vårt ledarskap är nära och coachande och uppmuntrar till delaktighet, motivation och ansvarstagande. Våra öppettider är vardagar kl. 8 – 16. Vi sitter i kontorslandskap och arbetet är kundintensivt och dynamiskt. Du får intern grundutbildning och möjlighet till kompetensutveckling.

Vi erbjuder även förmånliga semesteravtal, möjlighet till flextid, friskvård på arbetstid samt friskvårdsbidrag. Vår arbetsplats består av över 11 000 kompetenta och engagerade medarbetare. Genom att samarbeta och vara öppna för nya perspektiv utvecklas vi som individer och verksamhet. Tillsammans frigör vi möjligheter som får Sverige i arbete.

Läs mer om vår organisation och vårt uppdrag på vår webbplats https://arbetsformedlingen.se/om-oss

Ansökan
Välkommen med din ansökan senast 2024-08-11. Bifoga ditt CV och ett personligt brev där du beskriver varför du söker jobbet samt betyg och intyg som styrker kraven för tjänsten. När du skickar din ansökan kommer du att få svara på några urvalsfrågor.

För att du ska få en så rättvis och korrekt bedömning som möjligt är det av stor vikt att du uppger år och månad för varje anställning samt en kort beskrivning av arbetsuppgifterna. Om den informationen inte framgår har vi svårare att göra en korrekt bedömning av din kompetens och erfarenhet och du kan därför riskera att bli bortvald i urvalsprocessen.

Har du skyddade personuppgifter kontaktar du den Rekryteringspartner som finns namngiven i annonsen så får du hjälp med att skicka in din ansökan.

På Arbetsförmedlingen tillämpas en evidensbaserad rekryteringsprocess. Du kan läsa mer och se en film om vår rekryteringsprocess på vår hemsida https://arbetsformedlingen.se/om-oss/jobba-hos-oss 

Urvalstest kan förekomma och vi kommer ge dig mer information om processen via e-post efter ansökan.

Vi arbetar aktivt för att vara en myndighet fri från diskriminering. Det är viktigt för oss att all kompetens tas tillvara och vi välkomnar alla sökande. Vi ser positivt på om du har kunskaper i något av våra nationella minoritetsspråk.


 


Välkommen till jobbet som får Sverige i arbete! Här arbetar du på regeringens uppdrag för en arbetsmarknad som hjälper människor framåt. Vi frigör möjligheter så att arbetssökande hittar sysselsättning och arbetsgivare sin nästa medarbetare. För att nå målet behöver vi samarbeta, i myndigheten men också med olika externa aktörer i hela landet. Tillsammans driver vi förändring, utvecklar nya arbetssätt och skapar lösningar som gör att Sverige kan fortsätta framåt. 


https://arbetsformedlingen.se/om-oss/jobba-hos-oss

Ansök nu

Arbetsförmedlare till Enheten Kultur Media, Göteborg

Arbetsförmedlare
Läs mer Mar 27
Välkommen till jobbet som får Sverige i arbete! Här arbetar du på regeringens uppdrag för en arbetsmarknad som hjälper människor framåt. Vi frigör möjligheter så att arbetssökande hittar sysselsättning och arbetsgivare sin nästa medarbetare. För att nå målet behöver vi samarbeta, i myndigheten men också med olika externa aktörer i hela landet. Tillsammans driver vi förändring, utvecklar nya arbetssätt och skapar lösningar som gör att Sverige kan fortsätta framåt. Tillsammans får vi Sverige i arbete! Vill du bli en av oss?




Enhetens uppdrag
Arbetsförmedlingen Kultur Media är en nationell specialförmedling inom kultur och media med kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö.

Vi söker för närvarande en arbetsförmedlare för placering på Stampen i Göteborg.

Beskrivning av tjänsten
Du kommer att ge service och stöd till arbetssökande från hela landet via telefon och digitala kanaler. Arbetsuppgifterna inkluderar planering och överenskommelser för arbete eller studier med arbetssökande, beslutsfattande och administration relaterad till arbetsmarknaden inom kultur och media samt arbetsansökningar. Du arbetar aktivt för att förhindra och minska långtidsarbetslösheten genom att tillämpa vårt regelverk och kommunicera effektivt både muntligt och skriftligt.

Arbetet kräver flexibilitet, god kommunikationsförmåga, och en positiv inställning samt förmåga att arbeta i system och fatta beslut. Du delar våra värderingar och värdesätter mångfald. Som person är du entusiastisk över digitala lösningar, trivs i teammiljöer och är villig att dela med dig av din kunskap. Arbetet är kundintensivt, dynamiskt och kräver hög grad av flexibilitet. Du ställer dig bakom och arbetar utifrån Arbetsförmedlingens gemensamma värdegrund, värdesätter olikheter och förstår hur bakgrund, kultur och grupptillhörighet påverkar dig själv och andra.

Kvalifikationer
- Högskoleutbildning om lägst 180 hp/120 p alternativt är du/har du varit anställd som arbetsförmedlare på Arbetsförmedlingen samt bedöms ha goda förutsättningar att leva upp till dagens krav på arbetsförmedlare
- Minst två års sammanlagd arbetslivserfarenhet, på minst 50 procent 
- Mycket goda kunskaper att kommunicera på svenska i tal och skrift samt god läsförståelse

Övriga meriter för tjänsten
- Erfarenhet av kundkontakter via telefon och digitala kanaler
- Goda kunskaper att kommunicera på engelska i tal och skrift

Utöver dessa kvalifikationer har du personlig förmåga och fallenhet att arbeta i enlighet med Arbetsförmedlingens medarbetarskap och chefskap:

Medarbetare på Arbetsförmedlingen:

Tar ansvar för sina arbetsprestationer och sitt bidrag till helheten
Anpassar sig till förändring och oförutsedda händelser
Tar initiativ till utveckling och bidrar till förbättring

Vårt erbjudande
Anställningen är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning, för dig som inte redan är anställd på myndigheten. Placeringsort Stampen, Göteborg. Tillträde efter överenskommelse.

Vi är en arbetsplats där vi stöttar varandra, du har alltid en kollega nära till hands. Vårt ledarskap är nära och coachande och uppmuntrar till delaktighet, motivation och ansvarstagande. Våra öppettider är vardagar kl. 8 – 16. Vi sitter i kontorslandskap och arbetet är kundintensivt och dynamiskt. Du får intern grundutbildning och möjlighet till kompetensutveckling.

Vi erbjuder även förmånliga semesteravtal, möjlighet till flextid, friskvård på arbetstid samt friskvårdsbidrag. Vår arbetsplats består av över 11 000 kompetenta och engagerade medarbetare. Genom att samarbeta och vara öppna för nya perspektiv utvecklas vi som individer och verksamhet. Tillsammans frigör vi möjligheter som får Sverige i arbete.

Läs mer om vår organisation och vårt uppdrag på vår webbplats https://arbetsformedlingen.se/om-oss

Ansökan
Välkommen med din ansökan senast 2024-04-10. Bifoga ditt CV samt intyg som styrker kraven på utbildning om minst 180hp/120p samt intyg om arbetslivserfarenhet i din ansökan.

När du skickar din ansökan kommer du att få svara på några urvalsfrågor. För att du ska få en så rättvis och korrekt bedömning som möjligt är det av stor vikt att du uppger år och månad för varje anställning samt en kort beskrivning av arbetsuppgifterna. Om den informationen inte framgår har vi svårare att göra en korrekt bedömning av din kompetens och erfarenhet och du kan därför riskera att bli bortvald i urvalsprocessen.

Har du skyddade personuppgifter kontaktar du den Rekryteringspartner som finns namngiven i annonsen så får du hjälp med att skicka in din ansökan.

På Arbetsförmedlingen tillämpas en evidensbaserad rekryteringsprocess. Du kan läsa mer om vår rekryteringsprocess på vår hemsida https://arbetsformedlingen.se/om-oss/jobba-hos-oss

Urvalstest kan förekomma och vi kommer ge dig mer information om processen via e-post efter ansökan.

Vi arbetar aktivt för att vara en myndighet fri från diskriminering. Det är viktigt för oss att all kompetens tas tillvara och vi välkomnar alla sökande. Vi ser positivt på om du har kunskaper i något av våra nationella minoritetsspråk.

Ansök nu