Göteborg: HR Administratör till MSC Sweden

Hitta ansökningsinfo om jobbet HR Administratör till MSC Sweden i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2025-02-05 // Varaktighet: Heltid

HR-administratör hos MSC Vill du arbeta brett med HR-administration i en dynamisk och internationell miljö? Vi söker en strukturerad och serviceinriktad person för ett tidsbegränsat uppdrag hos oss på MSC!
Om rollen Som HR-administratör hanterar du löpande HR-administration och säkerställer att vår HR-data är uppdaterad och korrekt. Du är ett stöd till chefer och medarbetare i diverse vardagliga HR-frågor. Tjänsten är tidsbegränsad med start omgående och sträcker sig till och med augusti. Den kan vara heltid eller minst halvtid, beroende på vad som passar dig. Du rapporterar till HR-chefen.
Exempel på arbetsuppgifter
Administrera underlag för lön och hålla kontakt med extern löneleverantör
Hantera nyanställningar och avslut (dokumentation och administration i HR-system)
Uppdatera och underhålla personaldata
Sammanställa och rapportera KPI:er kopplade till HR & hållbarhet
Stötta chefer och medarbetare i HR-relaterade frågor (tolkning av anställningskontrakt, personalhandbok, semesterdagar etc.)

Vem vi söker Vi söker dig som har erfarenhet av HR-administration och trivs med att hantera flera processer samtidigt. Du är noggrann, strukturerad och har god systemvana. Tidigare erfarenhet av arbete med underlag för lön, HR-system och rapportering är meriterande. Som person är du kommunikativ och serviceinriktad.
Om MSC - Familjebolaget med tydliga värderingar
Som världens största rederi inom containerfrakt har MSC kontor i mer än 155 länder. Med tillgång till ett integrerat nätverk av resurser för väg, järnväg och sjötransport som sträcker sig över hela världen, är företaget stolt över att leverera global service med lokal kunskap. Det vi är mest stolta över är vårt globala team av dedikerade medarbetare.
På MSC får du mer än bara ett jobb. I hjärtat av vår verksamhet finns våra skickliga medarbetare som vi värnar om. Detta genom att erbjuda en trevlig arbetsmiljö i moderna kontorslokaler i Gårda men också genom att skapa en god sammanhållning på vår arbetsplats. Regelbundna gemensamma aktiviteter och bra förmåner är en självklarhet för oss.
Vi tar bara emot ansökningar via systemet, men ta gärna kontakta med Matilda Bolin, HR-Chef Sverige, på matilda.bolin@msc.com om du har några frågor.
Varmt välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som HR-assistent

Nedan visas andra jobb i Göteborg som HR-assistent.

HR Support (Junior nivå)

Läs mer Mar 17
Om företaget Vår kund är en världsledande aktör inom transportlösningar, känd för sin innovation och fokus på hållbarhet. Företaget är en globalt erkänd tillverkare av tunga fordon och drivs av en stark vision att skapa framtidens hållbara transportlösningar. Här erbjuds en inspirerande arbetsmiljö där utveckling och samarbete står i centrum.
Om rollen Vi söker en HR Contact Support för vår kund. I denna roll kommer du att vara den primära kontaktpersonen för anställda, HR Business Partners (HRBP) och chefer i HR-relaterade frågor. Du kommer att spela en central roll i att ge förstahandsstöd via telefon och e-post genom att besvara medarbetares frågor och tillhandahålla självhjälpslösningar.
Arbetsuppgifter:
Fungera som första kontaktpunkt för anställda, HRBP:er och chefer i alla HR-relaterade frågor.
Svara på HR-förfrågningar via telefon eller e-post på ett snabbt och professionellt sätt.
Designa och etablera en självhjälpsportal eller intranät för att ge anställda enkel åtkomst till HR-tjänster.
Ge åtkomst till HR-policyer, program, lönekontroller, förmånsadministration och innehåll för anställdakommunikation.
Hjälpa anställda med uppdateringar av personlig information och vägleda dem genom HR-tjänster och verktyg.

Krav:
1- 2 års erfarenhet av liknande roll
Kunskap inom löneadministration och förmånsadministration.
Förståelse för HR-policyer och -rutiner.
Stark kommunikationsförmåga på både svenska och engelska (flytande).

Varför söka? Detta är en spännande möjlighet att arbeta i en dynamisk HR-miljö där du kan utveckla dina färdigheter och göra en meningsfull skillnad i medarbetarupplevelsen. Om du brinner för HR-stöd och vill vara en del av ett innovativt team, ansök nu!
Plats: Göteborg, Sverige Uppdragsperiod: 1 april 2025 – 30 september 2025

Ansök nu

Praktik som Rekryteringsassistent till Wrknest Göteborg ????

Läs mer Dec 9
Om tjänsten
Vi på Wrknest söker enpraktikant som vill utvecklas inom rekrytering och personalarbete. Under din praktik kommer du att stötta vår stjärna Linn i Göteborg och få insikt i hela rekryteringsprocessen – från search till anställning. Detta är en unik möjlighet att kombinera teoretisk kunskap med praktiska erfarenheter i en dynamisk och inspirerande miljö.
Dina framtida arbetsuppgifterSom rekryteringsassistent kommer du att få möjlighet att arbeta med:
Att söka och identifiera kandidater genom olika kanaler.
Telefonintervjuer och första kontakt med kandidater.
Selektionsarbete och matchning av kandidater mot specifika tjänster.
Referenstagning och administrativ support kopplad till rekryteringsprocesserna.
Övriga ad hoc-uppgifter för att säkerställa en smidig och effektiv rekrytering.

Du kommer få stöd av Linn och övriga teamet (som sitter i Stockholm), samtidigt som du har möjlighet att påverka ditt arbete och utvecklas professionellt.
Vi söker dig somStuderar personalvetenskap eller ett närliggande område och har en praktikperiod inplanerad under 2025. Vi ser gärna att du är nyfiken, strukturerad och har ett genuint intresse för människor och matchning av kompetenser. Du trivs med att arbeta självständigt och samtidigt vara en del av ett team där samarbete är centralt.
Övrig information
Start: Praktikperiod under 2025, enligt överenskommelse med din utbildning.
Plats: Göteborg, med möjlighet till viss flexibilitet.
Omfattning: Praktik på heltid eller deltid, beroende på dina studier.

Om kundenWrknest är ett bemannings- och rekryteringsföretag som tänker nytt. Genom att sätta potential och utveckling i fokus matchar de rätt talang med rätt arbetsgivare. Som praktikant får du en inblick i hur de arbetar med moderna och personcentrerade rekryteringsprocesser.
Om WrknestPå Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.

Ansök nu

HR Advisor till fordonsföretag i Göteborg

Läs mer Mar 17
Är du serviceinriktad och vill vara en del av ett positivt team som alltid prioriterar interna kunders behov? Förstår du vikten av att skapa effektiva team där varje individ tar ansvar för sina uppgifter och stöttar varandra mot gemensamma framgångar? Då är detta jobbet för dig!

Om tjänsten

I HR Advisor-rollen kommer du att spela en central roll som kontaktperson för anställda, HRBP och chefer när det kommer till HR-relaterade frågor för vår kund.

Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:
- Hantering av förfrågningar från anställda, HRBP och chefer via telefon och e-post, och att använda våra kommunikationskanaler för att ge bästa möjliga stöd.
- Samarbeta med andra team inom HR Services för att säkerställa att vi levererar effektivt HR-stöd.
- Ta ansvar för tilldelade ärenden, prioritera dem enligt givna instruktioner och eskalera vid behov.
- Driva kunskapshantering och dokumentera fel och lösningar för att ständigt förbättra vårt arbete.
- Stödja i arbetet med att förbättra HR-administrativa processer och avdelningens verksamhet.

Detta är en konsultrekrytering till vår kund, ett ledande företag inom fordonsindustrin. Tjänsten avser 100% med placeringsort i Göteborg. Startdatum för denna tjänst är omgående och pågår fram till 1/10. 

Om dig

För att lyckas i den här rollen behöver du ha en stark serviceinriktning, vara energisk och kunna hantera flera uppgifter samtidigt. Vi letar efter dig som kan hantera och motivera människor, analysera information och fatta kloka beslut, samt hantera en viss nivå av stress. Vår kund tror på teamwork och ömsesidigt stöd!

Kvalifikationer:
- Högskoleutbildning inom HR eller relevant område.
- Arbetslivserfarenhet från liknande arbete.
- Är flytande i engelska och svenska, både i skrift och tal.
- Är kundfokuserad.

Urval och intervjuer sker löpande. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Är du intresserad? 
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Vi börjar omgående med rekryteringsarbetet och genomför löpande intervjuer. Du söker tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida via formuläret/länken nedan. Vi tar inte emot ansökningar via mail. 

Vid frågor så får du gärna höra av dig till ansvarig rekryterare Enna Dedagic på Enna.Dedagic@adecco.se  

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se 

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

HR Administratör till globalt bolag i Göteborg

Läs mer Mar 19
Vill du växa karriärsmässigt och drivs av att ta dig an nya utmaningar? Har du tidigare erfarenhet av administration inom HR? Nu söker Adecco nya HR-konsulter till spännande framtida uppdrag i Göteborg. Tveka inte på att ansöka redan idag om det låter intressant eftersom rekryteringen sker löpande!

Om tjänsten
Som HR-administratör kan du bland annat arbeta i nära samarbete med HR-Chef, HRBP´s och linjechefer. Din roll kan innebära ett brett spektrum av arbetsuppgifter inkluderat både strategiskt och operativt HR-arbete såväl som kvalificerat chefsstöd kopplat till administrationen.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kan exempelvis bestå av att:

• Vara en central kontaktpunkt för HRBP´s
• Ansvara för rapportering och prognoser kopplat till personalen samt utformning av olika typer av enkäter och medarbetarundersökningar
• Driva HR administrativa uppgifter
• Administrera personalfrågor, hålla reda på nyckeltal och samordna datainsamling och statistik
• Administration av order, fakturor och kostnader och administration av HR budget
• Planera och organisera möten, seminarier och konferenser
• Förbereda dokument, presentationer och rapporter
• Hantera kontakter och nätverk internt och externt
• Driva kompetensförsörjningsarbete, t ex i form av att projektleda långsiktig rekrytering
• Genomföra och analysera avgångsintervjuer

Observera att vi genom denna annons söker kandidater för framtida uppdrag. Vi får in en hel del förfrågningar från kunder inom området och etablerar därför gärna kontakt med dig som skulle vara intresserad att ta dig an en ny utmaning.

Om dig

Vi söker dig som har en utbildning inom HR, företagsekonomi eller annat närliggande område. Du har tidigare minst ett års erfarenhet av HR-administration. Vidare är du van vid att supportera chefer på olika nivåer samt bekväm med att använda såväl svenska som engelska i ditt arbete.

Med driv, handlingskraft och en stark tilltro till din egen förmåga samtidigt som du har stor integritet och är van vid att hantera konfidentiell information kommer du långt på din nya arbetsplats. I rollen är det viktigt att du är proaktiv, lösningsinriktad samt har förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ. Vidare trivs du i en teambaserad roll och med ett nära samarbete med dina kollegor och chefer. Du har även förmåga att strukturera, organisera och planera din arbetsdag samt lösa problem snabbt och effektivt. Du gillar värnar om att bygga goda relationer både internt och externt.

Stor vikt kommer att läggas på personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Enna Dedagic på Enna.Dedagic@adecco.se 

Välkommen med din ansökan!

Sökord

HR-partner, HR-konsult, HR-administratör, HR-admin, administratör, administrator, HR-analyst, HR-support, HR-assistent, HR-assistant, Göteborg, Göteborg med omnejd, Göteborgsområdet, Gothenburg

Ansök nu

HR Support – Junior nivå - snabb svarstid!!!

Läs mer Mar 18
Beskrivning
Vi söker en HR Contact Support till kund i Göteborg.

Uppdraget är en utmärkt möjlighet för dig som är i början av din HR-karriär och vill få erfarenhet av att arbeta i en supportfunktion inom HR.

Arbetsuppgifter
Vara en första kontaktpunkt för anställda, HR Business Partners och chefer i HR-relaterade frågor.
Ge support via telefon och e-post kring HR-ärenden.
Tillhandahålla och utveckla självbetjäningslösningar för anställda genom intranät och HR-portaler.
Hantera frågor om HR-policyer, förmåner, lönefrågor och personaluppgifter.
Bidra till förbättring av HR-supportprocesser och digitala HR-lösningar.

Kvalifikationer
Eftergymnasial utbildning inom HR, personalvetenskap eller motsvarande.
Erfarenhet av kundservice eller supportroll, gärna inom HR eller administration.
God kommunikationsförmåga och serviceinriktad inställning.
Vana vid att arbeta i digitala HR-system och självbetjäningsportaler är meriterande.
Flytande svenska och engelska i tal och skrift.

Villkor
Uppdraget pågår från 1 april 2025 till 30 september 2025.
Placering i Göteborg, 100 % på plats.
Start snarast, ansök senast 19 mars 2025.

Är du intresserad? Skicka in din ansökan så snart som möjligt då vi presenterar kandidater löpande för denna roll!





Q har kollektivavtal och är medlem i branschorganisationen Almega, Tech Sverige samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningar inom olika befattningsnivåer.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Msc Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Msc Sweden AB .

Customer Service Representative till MSC Sweden

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jan 14
Om MSC
Som världens största rederi inom containerfrakt har MSC kontor i mer än 155 länder. Med tillgång till ett integrerat nätverk av resurser för väg, järnväg och sjötransport som sträcker sig över hela världen, levererar MSC global service med lokal kunskap. MSC Sweden AB hanterar den svenska verksamheten från kontoret i Gårda i Göteborg och har strax under 100 medarbetare.

Om tjänsten
Den utlysta tjänsten är ett föräldravikariat i ett av våra import-team och sträcker sig till augusti 2026.
I tjänsten som kundservicemedarbetare så har du den dagliga kontakten med våra kunder. Här hanterar vi allt som är viktigt för våra kunder så som deras bokningar, svarar på frågor och önskemål, hanterar fakturor och erbjuder den service och de produkter som kunden behöver. Vi finns med hela vägen. Ibland uppstår problem och då finns vi alltid på plats och lyssnar in våra kunder och hjälper till för att hitta bra lösningar. Vi vårdar våra relationer med våra kunder och alla våra medarbetare har eget kundansvar. Vi ser det som en fördel att arbeta över telefon och med digitala möten, även om mail och affärssystem är en del av vardagen.

Är du vår nästa kollega?
Förutom att tycka om att ha kundkontakt så ser vi gärna att du har arbetat ett par år i en likvärdig tjänst. Har du ett par års erfarenhet inom transport eller rederi så kan det vara till din fördel. Du är flexibel och tar initiativ för att hjälpa både kunder och kollegor. Du är lyhörd inför andras åsikter och upplevelser samt är nyfiken och drivs av att utvecklas i ditt arbete. Vi är både lokala och globala så du talar och skriver både svenska och engelska obehindrat, detta är ett krav för att dagligen kunna kommunicera med våra kunder och kollegor runt om i världen. Det är inga problem för dig att arbeta i olika affärssystem och vi ser gärna att du har erfarenhet från att arbeta i Excel.

Till sist
Tycker du att tjänsten låter perfekt men är rädd att du saknar erfarenhet inom shipping? Du kan andas ut. Det är inte en absolut nödvändighet, vi vet att du kan passa till rollen ändå. Det viktiga för oss är att du tycker om kundkontakt och är villig att kämpa för kundernas skull. Det är så vårt bolag växer. Som alla andra branscher så arbetar vi med digitalisering för att göra livet enklare för våra kunder. Vi tror på att göra skillnad för våra kunder med en personlig, lokal närvaro. Så med rätt inställning och kvaliteter, och givetvis viljan att kavla upp ärmarna för att lyckas, så når vi långt tillsammans.

Vänta inte för länge, vi startar rekryteringen direkt - varmt välkommen med din ansökan!
Vi tar endast emot ansökningar genom systemet. Vid eventuella frågor så kontakta Nicklas Fredriksson, Customer Service Director, via mail. Nicklas mailadress är nicklas.fredriksson@msc.com.
Sista dag för ansökan är den 24 januari, men tjänsten kan tillsättas innan dess!

Ansök nu

HR Business Partner

Personalansvarig
Läs mer Apr 23
Som ett av världens ledande rederier inom containerfrakt har MSC en etablerad flotta på över 570 containerfartyg, 215 rutter och kontor i mer än 155 länder. Med tillgång till ett integrerat nätverk av resurser för väg, järnväg och sjötransport som sträcker sig över hela världen, är företaget stolt över att leverera global service med lokal kunskap. Men det vi är mest stolta över är vårt globala team på över 70 000 dedikerade medarbetare.

Nu söker vi en driftig, nyfiken och lyhörd HR Business Partner för ett vikariat på ca 14 månader.

Om MSC Sweden

MSC Sweden är mitt uppe i en omfattande transformation och tillväxtresa där vi bygger förutsättningarna för att bättre kunna möta en snabb föränderlig omvärld. Vi arbetar med ett ökat kundfokus samtidigt som vi är verksamma på en marknad med snabb utveckling och växande konkurrens. Förändringsledning, digitalisering och nya arbetssätt är vår nya spännande vardag och som HRBP kommer du att ha en viktig roll i det pågående utvecklingsarbetet som genomsyrar bolaget.

Arbetsuppgifter

Som HR Business Partner arbetar du med och ingår i ledningsgruppen. Rollen är bred och du stöttar ledningsgruppen i strategiska frågor samtidigt som du bidrar i mer operativa HR-frågor till samtliga chefer inom verksamheten. Du är placerad på kontoret i centrala Gårda tillsammans med resten av organisationen och du rapporterar till VD.

På MSC får du chansen att kombinera att arbeta inom ett stort globalt bolag men samtidigt tillhöra ett familjärt kontor på lokal nivå. Din vardag är omväxlande och innefattar både globalt samarbete samtidigt som du arbetar mycket nära organisationen i alla HR-relaterade frågor. I rollen finns stora möjligheter att påverka arbetssättet vilket gör det till en perfekt roll för dig som har några års erfarenhet men nu vill ta nästa kliv och kunna utvecklas vidare.

Som HRBP kommer du bland annat att ansvara för;

- Operativt HR-arbete i samtliga löpande årsprocesser
- Chefsstöd
- Arbetsrättsliga frågeställningar
- Månatlig KPI rapportering
- Koordinera löneprocessen varje månad
- Samarbeta med Globala HR-avdelning i HR-Projekt
- Implementera och utbilda inom nya HR-system
- Rekrytering och kompetensförsörjning
- Arbetsmiljöarbete
- Löpande personaladministration


Personen vi söker till denna roll har minst fem års erfarenhet av brett HR-arbete, troligtvis från en roll som HR Generalist alternativt HRBP.
Du har erfarenhet av att självständigt driva HR-processer samt ge kvalificerat HR-stöd till chefer utifrån arbetsrätt och de aktuella lagstiftningar som tillämpas inom området. I grunden ser vi att du har en högskoleutbildning inom personalområdet, eller motsvarande. Har du dessutom erfarenhet från internationella organisationer och att arbeta i en organisation utan KA, ser vi det som meriterande.

Dina personliga egenskaper kommer spela en central roll i denna rekrytering och vi söker dig som är ansvarstagande, självgående och duktig på att se, hantera och driva de behov och arbetsuppgifter som kommer till dig. Du är duktig på och uppskattar att ge service till chefer och medarbetare och är som person prestigelös i ditt förhållningssätt samtidigt som du är driftig och vågar ta dig an nya utmaningar.

Ansökningsprocessen

Vi lägger stort fokus vid din personlighet och hur du med din erfarenhet och kunskap kan komplettera oss.

Sista ansökningsdag är den 22 April 2021. Vi kommer att gå igenom ansökningar och intervjua kandidater löpande, så vänta inte med din ansökan då tjänsten kan tillsättas tidigare. Tjänsten är ett vikariat under ca 14 månader och start sker enligt överenskommelse.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta HR Manager Malin Sebelius, malin.sebelius@msc.com

Ansök nu

HR Business Partner

Personalansvarig
Läs mer Mar 23
Som ett av världens ledande rederier inom containerfrakt har MSC en etablerad flotta på över 570 container-fartyg, 215 rutter och kontor i mer än 155 länder. Med tillgång till ett integrerat nätverk av resurser för väg, järnväg och sjötransport som sträcker sig över hela världen, är företaget stolt över att leverera global service med lokal kunskap. Men det vi är mest stolta över är vårt globala team på över 70 000 dedikerade medarbetare.

Nu söker vi en driftig, nyfiken och lyhörd HR Business Partner för ett vikariat på ca 14 månader.

Om MSC Sweden

MSC Sweden är mitt uppe i en omfattande transformation och tillväxtresa där vi bygger förutsättningarna för att bättre kunna möta en snabb föränderlig omvärld. Vi arbetar med ett ökat kundfokus samtidigt som vi är verksamma på en marknad med snabb utveckling och växande konkurrens. Förändringsledning, digitalisering och nya arbetssätt är vår nya spännande vardag och som HRBP kommer du att ha en viktig roll i det pågående utvecklingsarbetet som genomsyrar bolaget.

Arbetsuppgifter

Som HR Business Partner arbetar du med och ingår i ledningsgruppen. Rollen är bred och du stöttar ledningsgruppen i strategiska frågor samtidigt som du bidrar i mer operativa HR-frågor till samtliga chefer inom verksamheten. Du är placerad på kontoret i centrala Gårda tillsammans med resten av organisationen och du rapporterar till VD.

På MSC får du chansen att kombinera att arbeta inom ett stort globalt bolag men samtidigt tillhöra ett familjärt kontor på lokal nivå. Din vardag är omväxlande och innefattar både globalt samarbete samtidigt som du arbetar mycket nära organisationen i alla HR-relaterade frågor. I rollen finns stora möjligheter att påverka arbetssättet vilket gör det till en perfekt roll för dig som har några års erfarenhet men nu vill ta nästa kliv och kunna utvecklas vidare.

Som HRBP kommer du bland annat att ansvara för;

- Operativt HR-arbete i samtliga löpande årsprocesser
- Chefsstöd
- Arbetsrättsliga frågeställningar
- Månatlig KPI rapportering
- Koordinera löneprocessen varje månad
- Samarbeta med Globala HR-avdelning i HR-Projekt
- Implementera och utbilda inom nya HR-system
- Rekrytering och kompetensförsörjning
- Arbetsmiljöarbete
- Löpande personaladministration


Personen vi söker till denna roll har minst fem års erfarenhet av brett HR-arbete, troligtvis från en roll som HR Generalist alternativt HRBP.
Du har erfarenhet av att självständigt driva HR-processer samt ge kvalificerat HR-stöd till chefer utifrån arbetsrätt och de aktuella lagstiftningar som tillämpas inom området. I grunden ser vi att du har en högskoleutbildning inom personalområdet, eller motsvarande. Har du dessutom erfarenhet från internationella organisationer och att arbeta i en organisation utan KA, ser vi det som meriterande.

Dina personliga egenskaper kommer spela en central roll i denna rekrytering och vi söker dig som är ansvarstagande, självgående och duktig på att se, hantera och driva de behov och arbetsuppgifter som kommer till dig. Du är duktig på och uppskattar att ge service till chefer och medarbetare och är som person prestigelös i ditt förhållningssätt samtidigt som du är driftig och vågar ta dig an nya utmaningar.

Ansökningsprocessen

Vi lägger stort fokus vid din personlighet och hur du med din erfarenhet och kunskap kan komplettera oss.

Sista ansökningsdag är den 6 April 2021. Vi kommer att gå igenom ansökningar och intervjua kandidater löpande, så vänta inte med din ansökan då tjänsten kan tillsättas tidigare. Tjänsten är ett vikariat under ca 14 månader och start sker enligt överenskommelse.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta HR Manager Malin Sebelius, malin.sebelius@msc.com

Ansök nu

Customer Service Assistant

Exportspeditör
Läs mer Feb 21

Customer Service Assistant

Exportspeditör
Läs mer Okt 23