Göteborg: kundtjänstmedarbetare till framtida uppdrag

Hitta ansökningsinfo om jobbet kundtjänstmedarbetare till framtida uppdrag i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2025-02-10 // Varaktighet: Heltid

Om tjänsten
Som kundtjänstmedarbetare kommer ditt ansvarsområde innebära att hjälpa kunder via telefon, mail och eventuellt chat. Beroende på vilket företag det gäller så kan arbetsuppgifterna variera från att besvara inkommande samtal till att ha en mer administrativt koordinerande roll. 

Observera att detta är en annons i proaktivt syfte för kommande uppdrag. Därför kan både uppdragsperioden, arbetstider, kund och placering vara varierande. De uppdrag vi får in är på små, mellanstora eller större globala kunder i Göteborgsområdet. Vidare så kan det förekomma varierande schema där även kväll-och helgjobb förekommer. Vi ser därför att du är flexibel gällande arbetstider. 

Vanligt förekommande arbetsuppgifter:

• Hantering av kundärenden via telefon, mail, chatt och sociala medier.
• Proaktivt försäljningsarbete genom att fånga upp leads från inkommande ärenden.
• Ta emot, ansvara för och hantera feedback från kunder.
• Löpande förbättringsarbeten av arbetssätt och processer.

Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet av servicearbete, gärna inom kundtjänst eller försäljning. Vidare ser vi att du är flytande i det engelska språket då du kommer att hantera kundärenden globalt. Vi ser också att du har god datorvana och har lätt för att lära dig nya program och system. Meriterande är erfarenhet inom Salesforce eller andra CRM-system.

Vidare söker vi dig som brinner för service och som vill ge en kundupplevelse utöver den vanliga. Du är lyhörd, är kreativ och har således en fallenhet för att hitta lösningar på problem. Du är en driven lagspelare som trivs bra med att arbeta i team. Du bidrar med positiv energi till ditt team och ser gärna utvecklingsmöjligheter i ditt uppdrag.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Elsa Khan via elsa.khan@adecco.se 

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se 

Välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare.

Vi söker kundservicemedarbetare till PostNord!

Läs mer Apr 23
Nytt
Vi letar nu efter nya stjärnor som vill arbeta med kundservice för Postnord på vårat kontor, Teleperformance Göteborg (Backa). Detta är en heltidstjänst med startdatum: 2025-05-19.
Om tjänsten
Hos Postnord arbetar du med att hantera inkommande samtal där du analyserar problem och på ett snabbt, engagerat och pedagogiskt sätt löser kundernas ärenden. Ditt fokus kommer ligga på att besvara, och hjälpa Postnords kunder med deras frågor kring t.ex. spårning av paket, frågor om borttappade föremål, och allmänna frågor kring postutdelning. Genom jobbet får du bra möjligheter att utveckla dina förmågor inom kundbemötande, att kommunicera pedagogiskt och koncist, arbeta målinriktat och att ha ett bra samarbete med kollegor – perfekta erfarenheter att få med sig i ryggsäcken!
Öppettider:
Måndag-Fredag 08:00-18:15 (Under högtidsperioden kan ev. öppettiderna komma att justeras något, till exempel att de utökas till kl. 20).

Vi på Teleperformance erbjuder dig:
Betald utbildning
Lön och förmåner enligt kollektivavtal
Friskvårdsbidrag
En glad och energifylld arbetsplats
Goda utvecklingsmöjligheter inom karriären


Vi söker dig som
Har ett stort intresse för att hjälpa människor och underlätta deras vardag. För att trivas i rollen ser vi att du är serviceminded, professionell och noggrann. Du har förståelse och kan anpassa dig efter kundens behov samtidigt som du med säkerhet vägleder till en lösning. Du har även en god förmåga att ta ansvar och motiveras av samt är positivt inställd till att söka efter lösningar. Vi ser även att du trivs med ett stillasittande arbete i öppet kontorslandskap. 
För att trivas på Teleperformance
Du uppskattar att jobba på en energifylld arbetsplats och ser gärna problem som en spännande utmaning. Teleperformance är ett snabbt växande företag där individer som skapar resultat har goda möjligheter till avancemang både i Sverige och internationellt, du motiveras och värderar därför personlig utveckling.
VIKTIG INFORMATION
När du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en digital intervju med chat-roboten Hubert som tar ca 10-15 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun inom 48 timmar för att snabbt komma vidare i processen. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://my.hubert.ai/advice-before-hubert-interview/sv-se
Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet.
Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare.

Ansök nu

Jobba med kundservice för PostNord i Göteborg

Läs mer Apr 15
Är du lösningsorienterad, hjälpsam och tävlingsinriktad? Då kan ett jobb på PostNords kundservice vara något för dig! Här får du chansen att hjälpa inringande kunder att spåra paket och lösa problem.
Bli en del av ett stort och sammansvetsat team som tillsammans jobbar för att nå mål och tävla mot andra avdelningar. Kontoret som är helt nytt ligger med tillgång till bra kommunikationer vid Backaplan i Göteborg. PostNords kundservice har öppet måndag till fredag 8–20:15 och du blir schemalagd på heltid mellan dessa tider.
Vem är du? Du är engagerad och har hög arbetsmoral
Är social och vill arbeta med kundbemötande
Trivs med att arbeta i team
Har en fullständig gymnasieexamen
Vad får du? Fullt betald utbildning & stora utvecklingsmöjligheter
Bli en del av ett stort sammansvetsat team
Heltidsanställning måndag till fredag
Anställningen är hos Teleperformance

PostNord erbjuder kommunikations- och logistiklösningar till, från och inom Norden. Framåt väntar en spännande resa och vi hoppas att du vill vara med och stärka Postnords position inom e-handel och leverans – samt visa att de levererar service i världsklass. 
Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll.
Vi tillsätter med omgående start så tveka inte att inkomma med din ansökan!

Ansök nu

Vi söker kundservicemedarbetare till ett världsledande möbelföretag!

Läs mer Apr 14
Trivs du att arbeta inom servicebranschen och har en känsla för kundbemötande och problemlösning? Då är det dig vi söker!
Vi söker flera personer till tjänsten med startdatum 2025-05-05 till Teleperformance, Göteborg. 
Vad vi erbjuder dig:
Många interna utvecklingsmöjligheter
Personalaktiviteter, event och roliga tävlingar
En spännande och glädjefylld arbetsplats med fantastiska kollegor!
Friskvårdsbidrag, Edenred-kortet samt andra förmåner
Lön enligt kollektivavtal
Tjänsterna vi kan erbjuda ligger på 100%
Betald utbildning vid start av tjänsten


Om tjänsten:
Tjänsten är på heltid och du arbetar med att hantera inkommande samtal där du analyserar problem och på ett snabbt, engagerat och pedagogiskt sätt löser kundernas ärenden
Meriterande om du tidigare jobbat inom olika typer av programvara samt trivs med multitasking
Genom jobbet får du bra möjligheter att utveckla dina förmågor kring problemlösning, att kommunicera pedagogiskt och koncist, arbeta målinriktat och att ha ett bra samarbete med kollegor – perfekta erfarenheter att få med sig i ryggsäcken!
Du arbetar på vårat kontor i Göteborg
Öppettider:
Måndag-Fredag: 08:00-20:00
Lördag-Söndag: 9.30 - 18.00

Vi söker dig som:
Har gått ut gymnasiet med godkända betyg i samtliga kärnämnen
Du tar service på allvar, älskar att interagera med människor via telefon och mail och vill göra någon annans dag lite enklare!
Du har goda datorkunskaper
Du talar och skriver flytande i svenska samt engelska

Som person är du förmodligen lugn, mogen och har ett naturligt intresse av att hjälpa andra. Att överträffa våra kunders förväntningar är vårt mål varje dag och vi ser gärna att du brinner för att göra det lilla extra. Du uppskattar att jobba på en energifylld arbetsplats och ser gärna problem som en spännande utmaning. 
I rekryteringsprocessen genomför vi obligatoriska bakgrundskontroller på samtliga kandidater och gymnasiebetyg krävs. Det krävs även att du är flytande i svenska i både tal och skrift. Som en del av rekryteringsprocessen kommer du även att få genomföra olika typer av kompetenstester. Observera att vi rekryterar löpande och rekryteringsprocessen kan komma att avslutas innan slutdatum om alla tjänster hunnit bli tillsatta.
VIKTIG INFORMATION
När du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en digital intervju med chat-roboten Hubert som tar ca 10-15 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun inom 48 timmar för att snabbt komma vidare i processen. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://my.hubert.ai/advice-before-hubert-interview/sv-se
Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet.
Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare.

Ansök nu

Engagerat kundserviceproffs inom energibranschen

Läs mer Apr 9
Har du energibranschen i ryggsäcken och administrativa färdigheter, kundfokus och högt engagemang? Samtidigt som du vill vara en viktig funktion på ett kommersiellt företag som har hög tillväxttakt. Vi på Progressio letar för vår samarbetspartner Eneas Services AB efter en strukturerad och effektiv kollega som har administrativa färdigheter, ett öga för detaljer och gillar att utveckla processen. Är det du? Då ska du läsa vidare.
ROLLEN Arbetet inom kundservice är du säljavdelningens högra hand när det kommer till energibranschen. Du hjälper säljarna med avtalsgranskning och hantering av kundavtal, samt tar över den dagliga dialogen med leverantörer och företagskunder vi mail och telefon. Du är digitalt kunnig och har lätt att navigera i vårt backloggsystem. Samtidigt som du är van vid att säkerställa leverans på ett smidigt och enkelt sätt. Att hantera kunder och dess frågor gör du på ett professionellt och pålitligt sätt. Viktig aspekt är att ligga steget före och behålla nuvarande kunder där stor vikt ligger i winback & turns.
DET HÄR ÄR DU - Har en bakgrund inom energibranschen - Du har en stor drivkraft samt egen motivation - Du är proaktiv och lösningsorienterad - Du har en exceptionellt öga för kundservice - Du är flexibel mellan arbetsuppgifter och har god prioriteringsförmåga - Är en teamplayer VI ERBJUDER - En dynamisk arbetsmiljö med fantastiska kollegor - Möjlighet att växa och utvecklas inom företaget - Möjlighet till remotejobb - En arbetsplats där dina idéer och initiativ värdesätts OM ARBETSGIVAREN VENI Energy Group, Eneas’ moderbolag, grundades 1995 och har tagit positionen som Nordens ledande aktör inom samköps- och energitjänster. Vi skapar värde för över 50 000 företag och hanterar kraftinköp för 12 TWh per år. Koncernen består idag av över 500 anställda och har kontor i: Norge: Drammen och Trondheim. Sverige: Göteborg och Östersund. Finland: Hämeenlinna och Tampere. Tyskland: Biblis. Spanien: Malaga. VENI Energy Group är en koncern med fokus på hållbarhet, mångfald, god lönsamhet, snabb tillväxt och höga ambitioner för vidare utveckling. Vi arbetar genom våra kärnvärden: kundfokus, engagemang och pålitlighet. Eneas Services AB, en del av VENI Energy Group, har sitt kontor i Mölndal, Sverige. Här arbetar mer än 15 anställda med fokus på kunskapsdelning och trivsel. VID FRÅGOR KRING TJÄNSTEN Magnus Olsson magnus@progressioswe.se TJÄNSTEN 100% tillsvidare anställning med 6 månaders provanställning Lön efter överrenskommelse Övriga förmåner med friskvård, pension osv. Tillträde: 1 februari Lön 30-35 000 kr/månad

Ansök nu

Vi söker en innesäljare/kundsupport till vårt kontor i Göteborg

Läs mer Apr 8
Har du tidigare erfarenhet av förstklassigt kundbemötande och försäljning via telefon? Drivs du av att jobba efter uppsatta mål? Vill du vara del av en organisation i rörelse där du har en nyckelroll gentemot kunderna? Då ska du söka denna tjänst idag!
I din roll som Innesäljare/Kundsupport på HomeMaid arbetar du främst med att erbjuda våra kunder en förstklassig service via telefon och mejl. Du tar emot inkommande förfrågningar rörande HomeMaids tjänster och sköter tillkommande administration samt jobbar med bland annat uppsökande försäljning via telefon.
ARBETSUPPGIFTER
Arbeta med nykundsbearbetning
Arbeta aktiv med merförsäljning till såväl befintliga som gamla kunder.
Arbeta med uppsökande försäljning via telefon
Supportera kunder via telefon och mejl.
Hantera kundärenden såsom av-och ombokningar, kundklagomål, enklare skadeärenden samt avlasta övriga kollegor i av- och ombokningar av tjänster.

PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER För att trivas i rollen som Kundsupport/Innesäljare har du tidigare erfarenhet av att arbeta serviceinriktat och kundorienterat. Du har en naturlig fallenhet för att alltid göra det lilla extra samt en flexibilitet som hjälper dig hantera perioder med högre belastning. Du trivs med telefonen som främsta arbetsredskap och har en förmåga att hantera olika arbetsmoment samtidigt utan att tumma på kvaliteten. Du tycker om när det händer mycket och din vilja att utvecklas samt din nyfikenhet hjälper dig framåt. Självklart gillar du att jobba mot uppsatta säljmål.
Viktigt för tjänsten är att du:
Är inkluderande och respektfull i kontakt med olika människor
Är lösningsorienterad och glädjespridande
Har dokumenterad erfarenhet från försäljning och service, med fördel via telefon
Har god dator- och systemvana, med fördel erfarenhet från LIME och Tengella
Kan flytande svenska och har goda kunskaper i engelska i både tal och skrift.

OM TJÄNSTEN Tjänsten är placerad i Göteborg och arbetstiderna är främst förlagda dagtid 08.00 - 17.00 måndag till fredag, men andra arbetstider kan förekomma.
Placering: Göteborg Anställning: Heltid, med 6 månaders provanställning Tillträde: Enligt överenskommelse
Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Adecco Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Adecco Sweden AB .

Mekaniker till kund inom fordonsindustrin

Verkstadstekniker
Läs mer Apr 23
Nytt
Vi söker nu en mekaniker till vår kunds verkstad i Göteborg. Företaget är verksam inom fordonsindustrin och fokuserar på utveckling och prototyper för tunga fordon. Här får du vara en del av ett innovativt team som arbetar med framtidens fordonslösningar, med möjlighet att påverka och forma tekniska lösningar från början till slut!
 

Om tjänsten
Som mekaniker i utvecklings/prototypverkstaden kommer du att arbeta i ett team om ca 20 medarbetare med prototypbyggnationer, ombyggnationer, felsökning, montering av mätutrustning samt provsupport av verkstadens olika typer av testfordon. Du arbetar nära konstruktörer och får tidigt i processen möjlighet att påverka hur framtida lösningar kommer att se ut. I teamet hjälps ni åt med alla olika typer av arbetsuppgifter där du är med för att utveckla och driva arbetet framåt. 

Tjänsten är en konsultanställning med arbetstider förlagda på dagtid, med möjlighet till flextid. Start för tjänsten sker enligt överenskommelse. På arbetsplatsen förekommer både svenska och engelska, det är därför viktigt att du känner dig bekväm med båda språken. Under vissa perioder kan rollen även innebära tjänsteresor.

Arbetsuppgifter
Som mekaniker är dina arbetsuppgifter varierande och det är viktigt att du trivs med denna bredd. I dina arbetsuppgifter ingår följande:

• Bygga och modifiera prototyper för testfordon
• Felsökning och problemlösning
• Installera och förbereda mätutrustning för tester och utvärderingar
• Stödja tester av nya fordonslösningar
• Delta aktivt i utveckling och planering inom teamet
 

Om dig
Vi söker dig som har en bakgrund som mekaniker med eget driv och ett självgående arbetssätt. Du är en nyfiken och lösningsorienterad person som trivs med att arbeta både självständigt och i nära samarbete med andra. Du är analytiskt lagt och funderar gärna på hur du kan göra lösningar ännu bättre, samtidigt som du är flexibel och trivs med varierande arbetsuppgifter. Vidare tycker du om att utvecklas och kommer gärna med nya förslag och innovativa lösningar. 

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

 

Viktigt för tjänsten är:

• B-körkort
• Utbildning inom fordonsteknik
• Tidigare erfarenhet som fordonsmekaniker (bil, lastbil eller buss)
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

 

Meriterande för tjänsten är:

• D-körkort
• Tidigare erfarenhet av att läsa ritningar och hantera CAD-underlag
• Tidigare erfarenhet av arbete med hybrid- och fullelektriska system

 

Om ansökan
Rekryteringsarbetet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Tveka därför inte med att skicka in din ansökan genom att bifoga CV och klicka på knappen ”ansök”. Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta. 

Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar via mail. 
 

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Jennifer Lindqvist på jennifer.lindqvist@adecco.se

Har du frågor angående registrering, vänligen kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

C-chaufför till fordonsindsutrin

Distributionsförare
Läs mer Apr 22
Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar via hemsidan. Ansökningar via mail hanteras ej. På grund av högt söktryck kan svarstiden vara längre än vanligt. Vi uppskattar din förståelse!

Om tjänsten
Som lastbilsförare med C-körkort kommer du att arbeta i kundens utleverans. Noggrannhet, punktlighet och kvalitet är någonting som värderas högt på den här arbetsplatsen. Arbetet kommer främst att ske enskilt. Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med tjänstgöring på dagtid eller på kvällstid. Observera att detta är en proaktiv annons för kommande uppdrag. Rekryteringsarbetet sker löpande men har inget nuvarande startdatum. 

I din roll som lastbilsförare med C-körkort kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Köra lastbil för utleverans

Om dig
Vi söker dig som har ett intresse för fordonsindustrin och som har C-körkort, gärna med erfarenhet som lastbilsförare. I arbetsuppgifterna ingår många praktiska moment och jobbet är fysiskt till karaktären - på så vis krävs det att du är en praktiskt lagd person. Vidare ser vi att du är en positiv person som arbetar på ett noggrant, effektivt och kvalitetsmedvetet sätt. Är du dessutom flexibel, punktlig och social kommer du att passa alldeles utmärkt här!

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Krav för tjänsten är:
- C-körkort (ladda upp detta i samband med din ansökan).
- Godkända gymnasiebetyg i matematik, svenska och engelska.

Innan anställning kommer bakgrundskontroll att genomföras.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Elsa Khan via elsa.khan@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se 

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Brand Activation Specialist till Essity

Marknadskoordinator
Läs mer Apr 14
Are you looking for a new challenge in your marketing career?  Are you motivated by a fast-paced environment being part of an energetic team activating market shaping communication for a leading B2B brand?

About the position
We are looking for a Brand Activation Specialist to our client Essity, to support and coordinate the consistent activation of Tork branded materials and communication in the Region. In this role you will receive, localize and activate brand communication working closely with customer marketing teams in each country. A structured approach and ability to collaborate well in a matrix organization would be an advantage. 

The role is based in Gothenburg, Sweden and reports to the Regional Brand Activation Manager in our Transatlantic Professional Hygiene BU. 

This is a fixed term contract from June 1st 2025 till December 31st 2026, with a mutual 1 month notice period. 

What you will do 

• Traditional advertising – Coordinate media booking plan with agencies, supply assets and ongoing reporting
• Organic & boosted SoMe - Coordination of BU developed posts and ownership of local SoMe calendar including development of local posts
• Translations – Receive and approve Swedish translations of centrally developed marketing material
• Internal newsletter – Creation of European master and localization of regional version 
• Trade show promotions – Coordinate trade ads + boosted LinkedIn posts for selected trade shows
• Tork Advocacy – Manage continued roll out of advocacy program for LinkedIn in region North
• Regional brand support – Support and coordinate local brand initiatives where brand support is required
• Ambassador for Tork brand guidelines – Be the go-to person for regional support on brand guidelines
• Reporting - Ongoing reporting on brand activation including presentations for Regional Marketing Team

Who you are

• University Degree or equivalent
• 2 years’ experience in a marketing/brand or communication role
• Strong understanding of the full scope of digital marketing
• Relevant (ideally B2B) business understanding
• Experience in working with digital marketing and coordinating marketing agencies
• Ability to work in a matrix organization
• Structured with an eye for details and the ability to work with short deadlines
• Excellent English and native Swedish knowledge

As well as a passion for brand marketing you are customer/consumer focused. You are self-motivated and capable of delivering on short deadlines in a fast-paced environment. You should be goal orientated with an ability to work effectively according to defined processes. You can understand the holistic view and work both tactically and strategically. As part of a matrix, you can network and collaborate effectively and enjoy working with others. Excellent Swedish and English required as internal business language is English, and you will handle reviews and adjustments of Swedish translations.

About Business Unit Professional Hygiene and Tork
With the global leading Tork® brand, Professional Hygiene is one of three business units within Essity. Focused on tissue, towels, napkins, wipers and skincare products, dispensing systems and solutions used in commercial settings, the business unit brings customers expertise in hygiene, functional design and sustainability.

You’ll find Tork products in office buildings, healthcare facilities, restaurants and hotels, schools, manufacturing sites, arenas and other public venues. The Tork brand is sold in more than 100 countries and is known for its innovation, having earned 350 patents over the past 10 years and many awards for design and service. Today we are bringing digital solutions to customers with Tork Vision Cleaning a cloud-based service that is revolutionizing facility cleaning.

Already the global market share leader, we work every day to be the global “shaper” of professional hygiene solutions. When you work here, you are part of a team dedicated to insuring our customers – and their customers – are always ready for business.

Contact Information
If you have any questions about the position or the recruitment process, you are warmly welcome to contact the responsible recruiter: Jemima Hammarström via jemima.hammarstrom@adecco.se

If you have questions regarding registration, please contact Adecco´s Candidate Support: info@adecco.se

Welcome with your application!

Ansök nu

Sommarjobb som industriarbetare till gasbolag

Konstruktör, tillverkningsindustri
Läs mer Apr 11
Adeccos kund i Göteborg söker nu industrimedarbetare inför sommaren. Är du ute efter ett sommarjobb inom industrin med start i maj? Då ska du läsa vidare!

Om tjänsten
Som industriarbetare kommer du att arbeta i en produktion där man hanterar gasflaskor. Det förekommer en del tunga lyft. Arbetstiderna är förlagda på dag- och kvällstid enligt överenskommelse. Den första starten för tjänsterna är v18 och sträcker sig som längst till v32. Exakta datum och veckor diskuteras vid intervju. 

Om dig
Vi söker dig som är ute efter ett tidsbegränsat arbete under sommaren, med start i maj. Vi ser gärna att du har erfarenhet från industri/produktion sedan tidigare, men det är inget krav. Det är ett stort plus om du har truckkort för motviktstruck. Vidare ser vi att du är en pålitlig, strukturerad, självgående och noggrann person som trivs att samarbeta med andra. Det är viktigt att du drivs av laganda och god kommunikation med dina kollegor.

Viktigt för tjänsten är:
- Att du behärskar svenska i både tal och skrift
- Du har en hög social kompetens
- Att du är serviceinriktad

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet

Om ansökan
Rekryteringsarbetet till tjänsterna sker löpande. Du ansöker genom att trycka på knappen “Ansök” och svara på frågorna i formuläret. I denna process efterfrågar vi endast CV. Ansvarig rekryterare går löpande igenom inkomna ansökningar och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en intervju.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
jennifer.lindqvist@adecco.se 

OBS! Vi tar inte emot ansökningar via mail!

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Industriarbetare, Industri, Gasbolag, Adecco, Göteborg, sommarjobb, studentjobb, extrajobb

Ansök nu

Kvalificerade redovisningsekonomer till välrenommerat internationellt bolag

Redovisningsekonom
Läs mer Apr 7
Är du en ambitiös och analytisk redovisningsekonom som vill utvecklas i en dynamisk och internationell miljö? Nu söker vi kvalificerade redovisningsekonomer till vår kund med placeringsort i Stockholm.
Om tjänsten
Som redovisningsekonom hos vår kund kommer du att vara en del av en global organisation där du får arbeta med komplexa redovisningsfrågor och bidra till att skapa långsiktigt värde för deras kunder. Du kommer att arbeta nära våra erfarna konsulter och experter, och ha möjlighet att växa både professionellt och personligt.

Du kommer att ha en nyckelroll i att säkerställa korrekt redovisning och rapportering samt driva utveckling av effektiva ekonomiprocesser. Vår kund erbjuder en inspirerande arbetsmiljö där du får utmaningar och möjligheten att arbeta med några av de främsta företagen i Sverige och globalt.

I din roll som redovisningsekonom kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

• Löpande bokföring och avstämningar
• Hantering av kund- och leverantörsreskontra
• Moms- och skatteredovisning
• Månads- och årsbokslut enligt K3, IFRS och andra regelverk
• Likviditetsprognoser och betalningar
• Rapportering och analys av finansiella nyckeltal
• Medverkan i budget- och prognosarbete
• Kontakt med revisorer, myndigheter och kunder

Tjänsten som redovisningsekonom är en tillsvidareanställning på heltid med start enligt överenskommelse. Arbetet sker med utgångspunkt på vår kunds kontor i Stockholm med möjlighet till hybridarbete enligt överenskommelse med kund.
Om dig
Vi söker dig som har en ekonomiexamen med inriktning på redovisning samt minst två års erfarenhet av kvalificerat redovisningsarbete. Du har goda kunskaper i K3 och IFRS samt en analytisk förmåga och ett affärsorienterat mindset.

Som person är du strukturerad, engagerad och har en stark vilja att utvecklas. Du trivs i en snabbrörlig och utmanande miljö där du får arbeta både självständigt och i team. Kundföretaget värdesätter innovation, samarbete och en stark drivkraft att leverera hög kvalitet till sina kunder.

Viktigt för tjänsten är:

• Ekonomiexamen med inriktning på redovisning
• Minst två års erfarenhet av kvalificerat redovisning och bokslutsarbete
• Erfarenhet av K3 
• Erfarenhet av IFRS och regelverk
• Erfarenhet av SAP (meriterande)
• Analytisk, noggrann och resultatorienterad
• Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen? Kontakta ansvarig rekryterare: Maja Nyström via maja.nystroem@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Ansökan sker via vår hemsida. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post enligt GDPR.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Mekaniker till kund inom fordonsindustrin

Verkstadstekniker
Läs mer Apr 4
Vi söker nu en mekaniker till vår kunds verkstad i Göteborg. Företaget är verksam inom fordonsindustrin och fokuserar på utveckling och prototyper för tunga fordon. Här får du vara en del av ett innovativt team som arbetar med framtidens fordonslösningar, med möjlighet att påverka och forma tekniska lösningar från början till slut!
 

Om tjänsten
Som mekaniker i utvecklings/prototypverkstaden kommer du att arbeta i ett team om ca 20 medarbetare med prototypbyggnationer, ombyggnationer, felsökning, montering av mätutrustning samt provsupport av verkstadens olika typer av testfordon. Du arbetar nära konstruktörer och får tidigt i processen möjlighet att påverka hur framtida lösningar kommer att se ut. I teamet hjälps ni åt med alla olika typer av arbetsuppgifter där du är med för att utveckla och driva arbetet framåt. 

Tjänsten är en konsultanställning med arbetstider förlagda på dagtid, med möjlighet till flextid. Start för tjänsten sker enligt överenskommelse. På arbetsplatsen förekommer både svenska och engelska, det är därför viktigt att du känner dig bekväm med båda språken. Under vissa perioder kan rollen även innebära tjänsteresor.

Arbetsuppgifter
Som mekaniker är dina arbetsuppgifter varierande och det är viktigt att du trivs med denna bredd. I dina arbetsuppgifter ingår följande:

• Bygga och modifiera prototyper för testfordon
• Felsökning och problemlösning
• Installera och förbereda mätutrustning för tester och utvärderingar
• Stödja tester av nya fordonslösningar
• Delta aktivt i utveckling och planering inom teamet
 

Om dig
Vi söker dig som har en bakgrund som mekaniker med eget driv och ett självgående arbetssätt. Du är en nyfiken och lösningsorienterad person som trivs med att arbeta både självständigt och i nära samarbete med andra. Du är analytiskt lagt och funderar gärna på hur du kan göra lösningar ännu bättre, samtidigt som du är flexibel och trivs med varierande arbetsuppgifter. Vidare tycker du om att utvecklas och kommer gärna med nya förslag och innovativa lösningar. 

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

 

Viktigt för tjänsten är:

• B-körkort
• Utbildning inom fordonsteknik
• Tidigare erfarenhet som fordonsmekaniker (bil, lastbil eller buss)
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

 

Meriterande för tjänsten är:

• D-körkort
• Tidigare erfarenhet av att läsa ritningar och hantera CAD-underlag
• Tidigare erfarenhet av arbete med hybrid- och fullelektriska system

 

Om ansökan
Rekryteringsarbetet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Tveka därför inte med att skicka in din ansökan genom att bifoga CV och klicka på knappen ”ansök”. Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta. 

Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar via mail. 
 

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Jennifer Lindqvist på jennifer.lindqvist@adecco.se

Har du frågor angående registrering, vänligen kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu