Göteborg: Controller till Hexatronic

Hitta ansökningsinfo om jobbet Controller till Hexatronic i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2025-05-09 // Varaktighet: Heltid

Till ett av våra dotterbolag söker vi nu en Controller - Vill du arbeta i en bred roll med ansvar för hela ekonomifunktionen i vårt utbildningsbolag Edugrade? Då är du den vi söker! Hexatronic Group är en global koncern som erbjuder lösningar och produkter för fiberoptisk kommunikation. Vi är ledande inom våra fokusområden Fiber Solutions, Harsh Environment och Data Center och arbetar med att möjliggöra den digitala infrastruktur som krävs för ett uppkopplat samhälle. Med verksamhet i över 20 länder är vi en pålitlig partner för kunder världen över.
Om rollen
Som affärsnära controller får du ett brett ansvar och är en nyckelperson i den dagliga verksamheten med fokus på Edugradebolaget. Du ansvarar för att sköta och utveckla ekonomifunktionen och fungerar som ett affärsstöd till både ledning och organisationen i stort. Du är med och påverkar allt från kalkylering av nya utbildningar, till strategiska beslut på ledningsnivå och du jobbar tätt med VD i det dagliga arbetet. Din arbetsplats är på vårt huvudkontor på Sofierogatan 3. Här arbetar du nära koncernens Finance Shared Service-team, vilka ger dig både ett gott nätverk och möjlighet till erfarenhetsutbyte, samt tillgång till stöd och kunskap vid behov.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Underhåll och uppsättning av automatiserade rapporter, nyckeltal och grafiska översikter i Rapport- & Analysverktyget Fortnox för att stödja ledningens beslutsfattande och även kunna ge en tydlig ekonomisk översikt av verksamheten för våra medarbetare
Ansvara för att skapa och följa upp budgetar och prognoser mot utfall per utbildning, affärsområde och på bolagsnivå, samt analysera kostnader och föreslå åtgärder
Presentera resultat månadsvis till ledning och medarbetare samt koncernbolaget
Ge stöd och rådgivning till ledningen i ekonomiska frågor, affärsutveckling och vid beslut om nya affärer
Framtagande och uppföljning av kalkyler för nya och befintliga utbildningar genom utvärdering av historisk data och i nära samarbete med utbildningsledare
Ansvarar för hela bolagets ekonomiska administration och bokföring. Detta inkluderar löpande bokföring och hantering av leverantörsfakturor, fakturering, betalningar, kontoavstämningar, skatter och avgifter, bokslut och årsredovisning

Vem är du
Vi söker dig som har en akademisk utbildning inom ekonomi och som har tidigare erfarenhet av arbete som controller, gärna i en verksamhetsnära roll. Du besitter goda kunskaper inom uppföljning, budgetering och rapportering. Rollen innebär även arbete med löpande bokföring, vilket ställer krav på grundläggande kunskaper inom redovisning. Du trivs i att ha helhetsperspektiv, men gillar även att gräva ner sig i detaljer, samt har vilja och drivet att självständigt kunna föra arbete och affären framåt.
Erfarenhet av budget, prognos och uppföljning
Grundläggande kunskaper inom redovisning
Trygg Excelanvändare och mycket goda systemkunskaper (Fortnox meriterande)
Erfarenhet av att analysera presentera siffror på ett tydligt och pedagogiskt sätt


Vill du veta mer och ansöka?
I den här rekryteringen samarbetar Hexatronic Group med MPYA Finance. Har du frågor är du varmt välkommen att höra av dig till ansvariga rekryteringskonsulter Anette Zantelid tfn 0732-03 67 77 eller Linda Målberg tfn 0733-80 77 88. Din ansökan gör du via www.mpyafinance.se.
Vi ser fram emot din ansökan och vill även göra dig uppmärksam på att intervjuer till denna roll sker löpande, samt att tjänsten kan komma tillsättas innan annonsavslut.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Controller

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Controller.

Konsultuppdrag i Göteborg: Capex Controller ????

Läs mer Maj 9
Vi söker en erfaren Capex Controller till ett spännande uppdrag hos en global aktör inom teknik- och fordonsindustrin. Uppdraget är placerat i Göteborg och passar dig som vill arbeta i en internationell miljö med högt tempo, nära ledningsfunktioner och finansiella beslutsfattare. Du kommer att bli en viktig del av ett senior team som arbetar med att utveckla och effektivisera finansiella processer kring investeringar.
Du ansvarar för konsoliderad capex-rapportering inklusive actuals, forecast och affärsplan. Rollen innefattar uppföljning av tillgångar, kassaflöden och vendor tooling samt utveckling av processer för capex-planering och rapportering.
Du samarbetar med olika delar av organisationen och förväntas kunna kommunicera finansiell information tydligt. Arbetet kräver självständighet, samarbetsförmåga och god prioriteringsförmåga i en föränderlig miljö.
Arbetsuppgifter
Ansvar för konsoliderad capex-rapportering inklusive actuals, forecast och affärsplan
Hantera och följa upp immateriella och materiella tillgångar samt kassaflöden
Kontrollera och säkerställa korrekt hantering av vendor tooling och tillgångar
Utveckla och etablera processer för capex-planering och rapportering
Bidra aktivt till utvecklingen av controlling-teamet
Utföra ad hoc-analyser vid behov

Kvalifikationer och erfarenhet
Kandidatexamen inom ekonomi eller liknande område
Minst åtta års erfarenhet av controlling, gärna inom fordonsindustrin
Mycket goda kunskaper i Excel
Starkt affärssinne och vana att arbeta tvärfunktionellt i globala team
God förmåga att tolka och kommunicera finansiell information till olika intressenter

Om uppdraget
Detta är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående och en varaktighet på initialt sex månader. Placering är på uppdragsgivarens huvudkontor i Göteborg. 
Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher.
Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

Ansök nu

Ekonomikonsult

Läs mer Apr 28
Rollen innebär Du arbetar med månadsrapportering, inklusive analys av resultat, budget, prognos, affärsplan och diverse uppföljningar för vår kund. Du producerar tillsammans med chefen för enheten material för rapportering till Transportstyrelsen samt följer upp En Route betalningar. Rollen innebär även att stötta övriga medarbetare inom Produktområdet i diverse ekonomiuppgifter.
Egenskaper För att lyckas i rollen behöver du ha ett prestigelöst förhållningssätt och tycka om att samarbeta med andra. Du trivs i en affärsorienterad miljö där du aktivt bidrar med en hög servicenivå. Du har en god analytisk förmåga, är bra på att strukturera och prioritera samt har förmågan att självständigt driva ditt arbete mot uppsatta mål.

Ansök nu

Junior Projektcontroller till Fastighets AB Balder

Läs mer Apr 16
Balder är en börsnoterad fastighetskoncern som äger, förvaltar och utvecklar fastigheter. Nu söker vi dig som är nyfiken på fastighetsbranschen och som vill ha en central roll med många kontaktytor – välkommen att söka rollen som projektcontroller!
Om rollen
I rollen som Projektcontroller arbetar du nära verksamheten med allt från löpande projektredovisning till stöd vid projektavslut. En del av rollen innebär också att göra kontoavstämningar och bokslutsarbete, samt ge support till förvaltningen i olika projekt- och systemfrågor. Rollen innebär många kontaktytor, både internt och externt. Kontoret är beläget i ljusa fina lokaler på Parkgatan 49.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar:
Löpande granskning och administration av projekthantering (ERP) samt Dynamics
Support i projekt- och systemfrågor gentemot förvaltningen
Bedömning och fastställande av projektens avdragsrätt för moms
Granskning och skattemässiga bedömningar/omklassificeringar vid projektavslut
Ombokning/rättning av projektkostnader
Kontroll och bokning av jämkningsmoms
Hantering av ersättningar kopplade till projekt, såsom försäkringsersättningar, bidrag och ersättningar från hyresgäster
Statistikuppföljning
Boksluts- och kontoavstämningar i samband med kvartals- och årsbokslut
Övriga arbetsuppgifter inom redovisning och projekt som tilldelas rollen

Vem är du?
Du har utbildning inom ekonomi och min 2 års erfarenhet av redovisning eller revision. Meriterande är kunskap inom projektredovisning och fastighetsbranschen. Som person har du lätt för att etablera sociala kontakter, är lösningsorienterad och noggrann. Du skriver och talar svenska – och engelska samt har lätt för system och Excel. Hur ansöker jag?
I den här rekryteringen samarbetar Fastighets AB Balder med MPYA Finance. Vid eventuella frågor kontakta ansvariga rekryteringskonsulter Elin Antonsson på telefon 0709-318769, Anette Zantelid på telefon 0730-2036777 eller Linda Målberg på telefon 0733-807788 Ansökan sker via www.mpyafinance.se.

Ansök nu

Spontanansökan för ekonomer - Bli en del av Eqwiry

Läs mer Apr 6
Är du ekonom, finansspecialist eller löneadministratör och letar efter nya spännande uppdrag? Vi på Eqwiry söker ständigt efter kvalificerade konsulter som vill ta nästa steg i sin karriär. Genom att skicka in din spontanansökan och CV får du möjligheten att bli kontaktad när vi har en tjänst som matchar din erfarenhet och kompetens. Om Eqwiry – Nytänkande och frihet i fokus
Eqwiry är ett nytänkande ekonomikonsultbolag som utmanar traditionella arbetsmodeller. Vi erbjuder en arbetsmiljö där flexibilitet och frihet står i centrum – hos oss har du möjlighet att själv påverka din arbetstid, lön och utveckling.
För dig som vill engagera dig ytterligare finns även möjligheter att bidra till företagets utveckling ledningsgruppsarbete. Vi tror på balans mellan arbete och privatliv, och vi skapar rätt förutsättningar för att du ska kunna prestera på topp samtidigt som du trivs i din roll. Vilka roller söker vi?
Ekonomiassistent/redovisningsassistent Redovisningsekonom Redovisningsansvarig Controller Löneadministratör Lönespecialist Ekonomiansvarig Ekonomichef Finansiell analytiker Vem söker vi?
Vi välkomnar både dig som är i början av din karriär och dig med lång erfarenhet. Det viktigaste är att du har engagemang, driv och en vilja att utvecklas tillsammans med oss. Varför Eqwiry?
Flexibilitet & frihet – Du styr själv din arbetstid, lön och utvecklingsplan.
Utvecklingsmöjligheter – Möjlighet att påverka din egen karriär.
Balans & trivsel – Vi värdesätter en sund balans mellan arbete och privatliv.

Placering: Göteborg Start: Enligt överenskommelse Lön: Enligt överenskommelse
Låter detta intressant? Skicka in din spontanansökan redan idag! Följ oss på Eqwiry AB
Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Mpya Finance AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Mpya Finance AB .

Junior Group Accountant till Hexatronic Group

Redovisningsekonom
Läs mer Maj 9
Vill du arbeta med redovisning på koncernnivå i ett växande internationellt bolag? Då är det dig vi söker! Hexatronic Group är en global koncern som erbjuder lösningar och produkter för fiberoptisk kommunikation. Vi är ledande inom våra fokusområden Fiber Solutions, Harsh Environment och Data Center och arbetar med att möjliggöra den digitala infrastruktur som krävs för ett uppkopplat samhälle. Med verksamhet i över 20 länder är vi en pålitlig partner för kunder världen över. Läs mer om företaget på vår hemsida.
Om rollen
Idag består ekonomifunktionen av 7 kollegor, alla med olika ansvars- och expertisområden. Tack vare korta beslutsvägar och den prestigelöshet som råder inom hela Hexatronic, har du stor möjlighet att vara med och påverka rutiner och processer. Rollen är bred och innebär bl.a. att ta emot rapporter från våra dotterbolag, säkerställa balans och resultat, göra koncern och IFRS-justeringar. Totalt i koncernen finns det ca 40 operationella enheter.
Kontoret är beläget på Sofierogatan 3, med spårvagn och buss alldeles i närheten.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Löpande arbete med koncernens konsoliderings- och rapporteringsarbete
Stänga månads-och kvartalsrapporter samt delaktig vid framtagning av koncernens årsredovisning och delårsrapporter
Ha löpande dialog med våra legala enheter i redovisnings- och rapporteringsfrågor
Delaktig i utvecklingen och användarvänligheten i koncernrapporteringssystemet (Aaro)
Projektarbeten kopplat till ex IFRS, nya regelverk, redovisningsrutiner mm

Vem är du
Du är civilekonom eller motsvarande
Är trygg och självgående i din redovisning
Kunskaper inom koncernredovisning och IFRS
Kommunicerar på svenska och engelska i tal och skrift
Van Excelanvändare och system stark
Meriterande om du arbetat i Aaro eller annat liknande koncernrapporteringssystem
Meriterande om du arbetat i större och gärna internationell organisation

Vi är ett gott och hjälpsamt gäng på vårt växande kontor och tänker att din personlighet är en god blandning av analytisk, lättsam och med vilja att lära och dela med dig. Du är van att självständig driva ditt arbete framåt, lyfter blicken och trivs som bäst när dina arbetsuppgifter är varierande.
Vill du veta mer och ansöka?
I den här rekryteringen samarbetar Hexatronic Group med MPYA Finance. Har du frågor är du varmt välkommen att höra av dig till ansvariga rekryteringskonsulter Anette Zantelid tfn 0732-03 67 77 eller Linda Målberg tfn 0733-80 77 88. Din ansökan gör du via www.mpyafinance.se.
Vi ser fram emot din ansökan och vill även göra dig uppmärksam på att intervjuer till denna roll sker löpande, samt att tjänsten kan komma tillsättas innan annonsavslut.

Ansök nu

Redovisningsansvarig till Hexatronic Group

Redovisningsekonom
Läs mer Maj 9
Är du redovisaren som gillar att ha helhetsgrepp och jobba brett? Lockas du av att arbeta i ett växande internationellt bolag? Då är det dig vi söker! Hexatronic Group är en global koncern som erbjuder lösningar och produkter för fiberoptisk kommunikation. Vi är ledande inom våra fokusområden Fiber Solutions, Harsh Environment och Data Center och arbetar med att möjliggöra den digitala infrastruktur som krävs för ett uppkopplat samhälle. Med verksamhet i över 20 länder är vi en pålitlig partner för kunder världen över. Läs mer om företaget på vår hemsida.
Om rollen
Rollen som Redovisningsansvarig är bred och innebär ett helhetsansvar för redovisningen i två bolag och säkerställer att korrekta siffror kommer in till dina kollegor som arbetar med koncernredovisningen. Du är även behjälplig i budget-och prognosarbetet samt arbetar löpande med att effektivisera.
Tack vare korta beslutsvägar och den prestigelöshet som råder inom hela Hexatronic, har du stor möjlighet att vara med och påverka rutiner och processer. Idag består ekonomifunktionen av 7 kollegor, alla med olika ansvars- och expertisområden. Kontoret är beläget på Sofierogatan 3, med spårvagn och buss alldeles i närheten.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Löpande redovisning och avstämningar
Skatt- och momsredovisning
Ansvar för månadsbokslut, kvartalsbokslut och årsbokslut
Analys och upprättande av månadsrapport, rapportering i Aaro
Upprättande av årsredovisningar
Förbättring av interna arbetsprocesser, digitalisering av arbetsuppgifter och
optimering av flöden
Kontakt med myndigheter och revisorer
Stötta i budget- och prognosarbete
Avstämning av mellanhavanden mot koncerninterna bolag samt administratör av koncernens cashpool

Vem är du?
Du är civilekonom eller motsvarande
Är trygg och självgående i din redovisning
Kommunicerar på svenska och engelska i tal och skrift
Van Excelanvändare och systemstark
Meriterande om du arbetat i Monitor G5, D365, Pyramid, Aaro
Meriterande om du arbetat i större och gärna internationell organisation

Vi är ett gott och hjälpsamt gäng på vårt växande kontor och tänker att din personlighet är en god blandning av att vara noggrann, social och med vilja att lära och dela med dig. Du är van att självständig driva ditt arbete framåt, lyfter blicken och trivs som bäst när dina arbetsuppgifter är varierande.
Vill du veta mer och ansöka?
I den här rekryteringen samarbetar Hexatronic Group med MPYA Finance. Har du frågor är du varmt välkommen att höra av dig till ansvariga rekryteringskonsulter Anette Zantelid tfn 0732-03 67 77 eller Linda Målberg tfn 0733-80 77 88. Din ansökan gör du via www.mpyafinance.se.
Vi ser fram emot din ansökan och vill även göra dig uppmärksam på att intervjuer till denna roll sker löpande, samt att tjänsten kan komma tillsättas innan annonsavslut.

Ansök nu

Redovisningsansvarig Fastighetsutveckling/Nyproduktion till Fastighets A...

Redovisningsekonom
Läs mer Apr 16
Vill du arbeta i en dynamisk miljö där du får ta stort ansvar för redovisningsarbetet för flera bolag inom nyproduktion och fastighetsutveckling? Vi söker dig som är noggrann, självgående och har ett stort intresse för fastighetsrelaterad ekonomi.
Här erbjuds du en utvecklande och varierad roll i ett engagerat och professionellt team med möjlighet att bidra till bolagets tillväxt och arbeta nära affären. Balder har en arbetsmiljö som präglas av samarbete, ansvarstagande och god stämning
Om rollen
Vi söker en strukturerad och driven redovisningsekonom som vill vara en nyckelperson i vår ekonomifunktion. I denna roll får du möjlighet att arbeta nära verksamheten, med stort ansvar och varierande arbetsuppgifter kopplade till redovisning och bokslut för våra projekt- och ägarbolag.
Dina arbetsuppgifter:
Ansvara för den löpande redovisningen för projekt- och ägarbolag
Genomföra avstämningar samt upprätta kvartals- och årsbokslut
Hantera projektspecifika momsfrågor och utföra momsavstämningar
Följa upp aktiverade kostnader i lager och pågående arbeten
Ha löpande kontakt med revisorer i samband med revision
Upprätta årsredovisningar, inkomstdeklarationer och fastighetsdeklarationer
Förvärv och försäljning av bolag och fastigheter
Upprättande av skalbolagsdeklarationer
Hantering av fusioner och likvidationer
Ansvara för slutavräkningar vid aktivering eller avslut av projekt

Vi söker dig som:
Har ett genuint intresse för redovisning och trivs i en växande och entreprenörsdriven organisation där du får möjlighet till utveckling. Vi tror att du har erfarenhet från en liknande position och bred kunskap inom redovisningsområdet. Du har en relevant utbildning inom ekonomi och redovisning.
Tjänsten passar dig som vill jobba med redovisning i en verksamhetsnära roll, är noggrann, ansvarsfull, strukturerad och vill växa i din roll tillsammans med bolaget. Som redovisningsansvarig hos Balder kommer du att ha många kontaktytor och det är därför viktigt att du är positiv, hjälpsam och har lätt för att samarbeta. Du har ett systematiskt och analytiskt arbetssätt samt är resultatorienterad. Vidare ser vi att du är en prestigelös och driven person som trivs i sammanhang av utveckling och förändring. Det är viktigt att du kan arbeta såväl självständigt som i team och ta ett stort ansvar. Du drivs av att förbättra och effektivisera processer.
Det är mycket meriterande om du har arbetat inom fastighetsutvecklingsbranschen tidigare samt har arbetat i en liknande koncernstruktur med många bolag. Det är också en stor fördel om du har arbetat med bostadsrättsföreningar tidigare.
Hur gör jag nu?
I den här rekryteringen samarbetar Fastighets AB Balder med MPYA Finance. Vid eventuella frågor kontakta ansvariga rekryteringskonsulter Elin Antonsson på telefon 0709-318769 alternativt Anette Zantelid på telefon 0730-2036777 eller Linda Målberg på telefon 0733-807788 Ansökan sker via www.mpyafinance.se.

Ansök nu

Redovisningsansvarig till Fastighets AB Balder

Redovisningsekonom
Läs mer Apr 16
Vill du arbeta i ett företag med stark tillväxt där du är en viktig del i att fortsätta skapa en effektiv och affärsnära ekonomifunktion? Är du en driven, engagerad och noggrann redovisningsekonom som trivs att arbeta i en bred roll? Känns detta intressant, då kan rollen som redovisningsansvarig på Balder vara något för dig!
Balder förvärvar, bygger och förvaltar fastigheter för människor att bo, arbeta och umgås i. För Balder handlar det om att skapa en positiv och långsiktig utveckling för individer, städer och samhället i stort.
Om rollen Som redovisningsansvarig på Balder arbetar du i en bred och varierande roll med kvalificerad redovisning där du ansvarar för avstämningar, bokslut, löpande redovisning och årsredovisning för ett stort antal bolag. Det innefattar redovisning på både bolags- och koncernnivå samt hantering och redovisning av fastighetstransaktioner i form av försäljning och förvärv.
Du arbetar även med att upprätta inkomst- och fastighetsdeklarationer samt hantering av momsfrågor och momsredovisning.
Du rapporterar till redovisningschefen och ingår i en grupp om 12 personer varav sex av dem utgår från huvudkontoret i Göteborg.
Vi söker dig som:
Har en gedigen utbildning inom ekonomi och redovisning
Har flera års erfarenhet av kvalificerad redovisning i ett större företag
Har arbetat med koncernredovisning
Har ett genuint intresse för redovisning och vill bidra i en växande, entreprenörsdriven organisation
Är noggrann, ansvarstagande och strukturerad
Vill växa i din roll och utvecklas tillsammans med företaget
Är prestigelös och har en god samarbetsförmåga, då du kommer ha många interna kontaktytor
Gärna har erfarenhet från fastighetsbranschen (meriterande)

Hur gör jag nu?
I den här rekryteringen samarbetar Fastighets AB Balder med MPYA Finance. Vid eventuella frågor kontakta ansvariga rekryteringskonsulter Elin Antonsson på telefon 0709-318769 alternativt Anette Zantelid på telefon 0730-2036777 eller Linda Målberg på telefon 0733-807788 Ansökan sker via www.mpyafinance.se.

Ansök nu

Junior Projektcontroller till Fastighets AB Balder

Controller
Läs mer Apr 16
Balder är en börsnoterad fastighetskoncern som äger, förvaltar och utvecklar fastigheter. Nu söker vi dig som är nyfiken på fastighetsbranschen och som vill ha en central roll med många kontaktytor – välkommen att söka rollen som projektcontroller!
Om rollen
I rollen som Projektcontroller arbetar du nära verksamheten med allt från löpande projektredovisning till stöd vid projektavslut. En del av rollen innebär också att göra kontoavstämningar och bokslutsarbete, samt ge support till förvaltningen i olika projekt- och systemfrågor. Rollen innebär många kontaktytor, både internt och externt. Kontoret är beläget i ljusa fina lokaler på Parkgatan 49.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar:
Löpande granskning och administration av projekthantering (ERP) samt Dynamics
Support i projekt- och systemfrågor gentemot förvaltningen
Bedömning och fastställande av projektens avdragsrätt för moms
Granskning och skattemässiga bedömningar/omklassificeringar vid projektavslut
Ombokning/rättning av projektkostnader
Kontroll och bokning av jämkningsmoms
Hantering av ersättningar kopplade till projekt, såsom försäkringsersättningar, bidrag och ersättningar från hyresgäster
Statistikuppföljning
Boksluts- och kontoavstämningar i samband med kvartals- och årsbokslut
Övriga arbetsuppgifter inom redovisning och projekt som tilldelas rollen

Vem är du?
Du har utbildning inom ekonomi och min 2 års erfarenhet av redovisning eller revision. Meriterande är kunskap inom projektredovisning och fastighetsbranschen. Som person har du lätt för att etablera sociala kontakter, är lösningsorienterad och noggrann. Du skriver och talar svenska – och engelska samt har lätt för system och Excel. Hur ansöker jag?
I den här rekryteringen samarbetar Fastighets AB Balder med MPYA Finance. Vid eventuella frågor kontakta ansvariga rekryteringskonsulter Elin Antonsson på telefon 0709-318769, Anette Zantelid på telefon 0730-2036777 eller Linda Målberg på telefon 0733-807788 Ansökan sker via www.mpyafinance.se.

Ansök nu