Göteborg: Verksamhetsutvecklare - digitalisering av HR

Hitta ansökningsinfo om jobbet Verksamhetsutvecklare - digitalisering av HR i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2025-10-10 // Varaktighet: Heltid

Intraservice levererar tjänster och digital infrastruktur som hjälper medarbetare och chefer i Göteborgs Stad att arbeta smart och effektivt. På så vis gör vi det enklare att arbeta i staden och skapar förutsättningar för en god service till göteborgarna. Vi har en central roll i stadens digitalisering och automatisering och våra kunder är Göteborgs alla förvaltningar och bolag.
Vi är drygt 700 medarbetare som arbetar i centrala Göteborg. Hoppas du vill bli en av oss!
Mer information: http://www.goteborg.se/intraservice

ARBETSUPPGIFTER
Vi är Göteborg! Vill du vara med och forma framtidens digitala HR-tjänster i Göteborgs Stad? Som verksamhetsutvecklare inom HR-området får du driva förändring som påverkar över 55 000 medarbetare och göra vardagen enklare för både chefer och medarbetare.

Du arbetar användarcentrerat och säkerställer att lösningarna skapar nytta för chefer och medarbetare i hela staden. Samtidigt arbetar du tillsammans med förvaltningsledare och andra funktioner med att förbättra våra interna arbetssätt och jobba smartare.

Du får driva både långsiktiga utvecklingsinsatser och kortare, konkreta uppdrag. Du kliver snabbt in där du behövs, bidrar med struktur och samordning och stöttar kollegor och samarbetspartners i att hitta vägen framåt. Du leder möten och workshops med trygghet och nyfikenhet, även när du inte själv är expert på sakfrågan och du skapar öppna dialoger som lockar fram både kunskap och engagemang från gruppen.

Exempel på konkreta arbetsuppgifter är att:
• genomföra förstudier, beredningsuppdrag och processutveckling inom HR
• kartlägga användarupplevelser (t.ex. effektkartor, kundresor, nyttorealisering)
• omsätta behov till krav på IT-tjänster
• skapa förståelse och förankring för förändringar internt och ute hos kund
• omvärldsbevaka digitalisering kopplat till HR.

Du blir en del av enheten HR tjänsteutveckling, tillsammans med projektledare, verksamhetsutvecklare och förvaltningsledare. Vi arbetar tvärfunktionellt, med förändringsledning och ett coachande förhållningssätt som viktiga byggstenar. Rollen är flexibel och kan i viss mån anpassas efter dina styrkor och intresseområden över tid.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har en högskoleutbildning som vi bedömer relevant för jobbet, till exempel inom beteendevetenskap, kommunikation eller tjänstedesign. Du har därtill erfarenhet av verksamhetsutveckling och/eller projektledning, gärna inom digitalisering samt förändringsledning.

Som person är du kommunikativ. Du har en förmåga att kommunicera utifrån målgruppens behov och göra det komplexa enkelt. Du har helhetssyn och är analytisk, vilket gör att du kan driva en idé mot en färdig lösning, även i en komplex organisation. Du är van vid att arbeta tvärfunktionellt och har ett driv som gör att du snabbt kan sätta dig in i befintliga uppdrag och bidra med struktur, samordning och facilitering.

Det är meriterande om du har erfarenhet av:
• att arbeta med effektmål, nyttorealisering och kravhantering
• processutveckling
• verksamhetsutveckling inom HR-området.

Vill du vara med och utveckla framtidens HR-tjänster för Göteborgs Stad? Välkommen med din ansökan!

ÖVRIGT
Som medarbetare på Intraservice delar du självklart Göteborgs Stads förhållningssätt: vi vet vårt uppdrag och vem vi är till för, vi bryr oss, vi arbetar tillsammans och vi tänker nytt. På Intraservice arbetar du i en kunskapsorganisation som ständigt utvecklas. Hos oss finns en hög grad av komplexitet och bredd samt många spännande uppdrag och roller. Mycket av det vi gör handlar om stora volymer, där du är med och bidrar till samhällsnytta för stadens verksamheter och i förlängningen för medborgarna. Vi arbetar både verksamhetsbaserat och tillitsbaserat, erbjuder flexibel arbetstid och eftersträvar balans mellan arbete och privatliv. Hos oss får du flera friskvårdsförmåner såväl som andra förmåner. Vår strävan är att både idag och i framtiden vara en attraktiv arbetsgivare!

Vissa tjänster på Intraservice kan komma att innefattas av krigsplacering med allmän tjänsteplikt vid höjd beredskap eller krig.

Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda undanber vi oss vänligen men bestämt att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Verksamhetskonsult

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Verksamhetskonsult.

Interim Hållbarhetschef till Liseberg

Läs mer Nov 5
Har du erfarenhet av strategiskt, taktiskt och operativt hållbarhetsarbete? Är du ute efter nästa interimsuppdrag? Då har vi tjänsten för dig!

Liseberg AB driver nöjesparken Liseberg, som invigdes i samband med Jubileumsutställningen i Göteborg 1923. I anslutning till parken pågår Jubileumsprojektet, drivet av dotterbolaget AB Liseberg Skår 40:17, som omfattar Liseberg Grand Curiosa Hotel (invigt 2023) och Oceana Vattenvärld (färdigställs 2026). Liseberg har omkring 550 tillsvidareanställda, 3 000 säsongsanställda, 3 miljoner besökare per år och en årlig omsättning på cirka 1,6 miljarder kronor.

Lisebergs hållbarhetsavdelning arbetar strategiskt och operativt för att integrera hållbarhet i hela verksamheten, med fokus på miljömässiga, sociala och ekonomiska aspekter. Avdelningen leder och samordnar arbetet med att identifiera väsentliga hållbarhetsfrågor, sätta mål och följa upp resultat. Särskilda insatser görs för att minska klimatpåverkan, främja biologisk mångfald och utveckla cirkulära lösningar, exempelvis genom att utveckla utbudet av mat och dryck och energieffektivisering.

Hållbarhetsarbetet omfattar även social inkludering, arbetsmiljö och ansvarstagande gentemot gäster, medarbetare och leverantörer. Avdelningen säkerställer att Liseberg uppfyller lagkrav och rapporterar enligt gällande regelverk med tyngdpunkt i miljölagstiftning. Genom utbildning och samverkan med olika intressenter driver hållbarhetsavdelningen utvecklingen framåt och inspirerar till hållbara val. Målet är att Liseberg ska vara en föregångare inom hållbar nöjesparksverksamhet i branschen globalt och bidra positivt till Göteborgs utveckling.

I rollen som Interim Hållbarhetschef kommer fokus ligga på att upprätthålla struktur, samordna insatser, säkerställa kontinuitet i hållbarhetsarbetet samt främja en kultur där alla medarbetare känner ansvar för sin del i verksamhetens hållbarhetsarbete. Du kommer inte att ha något personalansvar, men ska fungera som stöd till de två miljöspecialister som utgör den ordinarie bemanningen på enheten. Vidare kommer dina arbetsuppgifter bestå av att:

• Ansvara för att samordna och förvalta Lisebergs hållbarhetsarbete i enlighet med gällande strategi, styrdokument och lagstiftning
• Säkerställa att hållbarhetsarbetet är väl förankrat i organisationen och att det bedrivs strukturerat samt i linje med uppsatta mål
• Följa upp hållbarhetsdata och rapportering
• Bevaka relevanta lagkrav och säkerställa att styrande dokument inom hållbarhet är aktuella och kommunicerade
• Vara kontaktperson i hållbarhetsfrågor både internt och externt inklusive myndighetsärenden
• Informera ledning och berörda funktioner om status i hållbarhetsarbetet
• Delta i relevanta möten och arbetsgrupper internt och externt för att stödja samordning och efterlevnad

Detta är ett konsultuppdrag som innebär att du blir anställd av oss på StudentConsulting och jobbar som konsult hos Liseberg. Tjänsten är på 80 % och planerar att starta omgående eller senast den 12 januari 2026. Uppdragets varaktighet sträcker sig till och med den 31 maj 2026.

DETTA SÖKER VI

För att lyckas i rollen ser vi att du har:

• Avslutad relevant högskole- eller universitetsexamen, gärna med inriktning mot hållbarhet eller miljövetenskap
• Minst tre års relevant erfarenhet av strategiskt, taktiskt och operativt hållbarhetsarbete, med dokumenterat goda resultat
• Minst tre års relevant erfarenhet av ledarskap


Passar ovan på dig? Sök redan idag då urval och intervjuer sker löpande!

Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Verksamhetskonsult för Projektverktyg

Läs mer Okt 10
Sedan 2001 har Antura framgångsrikt levererat projektverktyget Antura Projects – en helhetslösning för projekt-, portfölj- och resurshantering. Bland kunderna återfinns välkända företag såsom Husqvarna, Sandvik, Swedavia, Saab, ICA och Assa Abloy tillsammans med ett 100-tal myndigheter, kommuner och landsting. Antura tillhör den exklusiva skara som blivit utsedda till både Superföretag och Gasell, 7 år i rad.
Vi växer och behöver fler kompetenta Projektledare & Verksamhetsutvecklare som kan leda och ta kundansvar för implementeringen av Antura Projects samt utveckla våra kunders verksamhet inom projekt- och portföljhantering. Arbetet innebär även att hålla utbildningar och workshops.
Vem du är och vad du kan
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med införande av exempelvis projektverktyg eller andra verksamhetssystem. Har du erfarenhet av Antura Projects, i rollen som konsult, kund eller användare är det ett stort plus. Vi ser också att du har erfarenhet av verksamhetsutveckling, gärna med inriktning på projekt- och portföljhantering. Vi ser att du trivs både att arbeta självständigt med kunder, men också att arbeta i team med dina kollegor.
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta som konsult och tycker att det är roligt att skapa och underhålla bra kundrelationer. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.
Eftersom våra kunder finns över hela Sverige samt i Danmark och UK, innebär rollen ett visst resande i samband med kunduppdrag.
Då vi söker flera medarbetare till rollen, är vi intresserade av både dig som är i början av karriären och vill bli expert på Antura Projects såväl som dig som arbetat inom området ett antal år. För mer seniora sökande ser vi att du redan idag besitter expertis inom portföljhantering, projektmodeller och projektkontor.
Vad vi erbjuder dig
Vi erbjuder dig chansen att få vara med på Anturas framgångsrika och spännande resa i såväl Sverige som internationellt. Du får möjligheten att arbeta med fantastiska kollegor och bidra till framgången hos Sveriges mest välkända företag och organisationer.
Du får också möjlighet att representera ett projektverktyg i världsklass tillsammans med ett team av trevliga och kompetenta kollegor i ett företag som bland annat utsetts till en av Sveriges Bästa Arbetsplatser. Vårt erbjudande till dig innefattar förutom en marknadsmässig lön ett omfattande förmånspaket, där vi bland annat erbjuder förmånsportalen Benify till alla anställda.
Din nya arbetsplats inryms i fina lokaler mitt i centrala Göteborg, ett stenkast från Domkyrkan och kort promenad till kollektivtrafik som förbinder oss med hela regionen. Du trivs i en miljö driven av utveckling, tillväxt och ett högt tempo, där din flexibilitet och driv kommer till sin rätt. Du uppskattar en roll där du får arbeta med kunder från alla branscher och i många olika typer av uppdrag.
Välj att vara med på vår fortsatta framgångsresa!
Vi tar emot ansökningar löpande.
 
Ansvarig rekryterande chef är Jenny Rosengren, Consulting Director Gothenburg.
jenny.rosengren@antura.se 
Denna rekrytering kvalitetssäkras av HR On Demand.

Ansök nu

Managementkonsult - ledningssystem, kvalitet & miljö

Läs mer Sep 22
Vill du göra verklig skillnad i organisationers utveckling? Vi söker nu en managementkonsult med fokus på ledningssystem – kvalitet och miljö.

CANEA är ett av Sveriges mest erfarna konsultföretag inom verksamhetsutveckling. Vi hjälper våra kunder att skapa hållbar effektivitet genom smarta arbetssätt, ledningssystem, utbildning och digitala lösningar. Nu söker vi en engagerad och driven managementkonsult med specialistkompetens inom ledningssystem för kvalitet och miljö.

Rollen innebär att du på ledningsnivå, strategiskt samt "hands on" tillsammans med uppdragsgivaren skapar en effektivare verksamhet genom att utveckla uppdragsgivarens sätt att arbeta med att bygga, utveckla och etablera ledningssystem. Du kommer även vara inblandad i att skapa nya uppdrag.

Den ena dagen är sällan den andra lik för en managementkonsult. Under en arbetsvecka kan den första dagen bestå av att göra enskilda intervjuer hos kund, den andra och tredje kan innebära att hålla i en utbildning, den fjärde kan utgöras av en workshop hos en uppdragsgivare och den femte kan handla om ett säljmöte på förmiddagen och interna arbetsmöten på eftermiddagen.

Våra kunder består av en mix av stora och medelstora företag inom både privat och offentlig sektor där du även kan få arbeta som kundens projektledare i olika förändringsarbeten. Våra managementkonsulter är dessutom kursledare på våra utbildningar, vilket vi tror förbättrar dig som föreläsare och talare.

Om du brinner för verksamhetsutveckling är CANEA rätt plats för dig.



Vi erbjuder dig:

- Intressanta och utvecklande konsultuppdrag
- Hög takt av kompetensutveckling
- Kunniga och hjälpsamma kollegor
- Varierande och flexibelt arbete
- Uppdrag där du gör skillnad och skapar nytta
Att arbeta på CANEA innebär att du kommer till ett stabilt tillväxtföretag med kompetenta och trevliga kollegor, samt en unik tjänste- och produktportfölj. Vårt arbetsklimat präglas av ödmjukhet inför varandras förmågor, prestigelös inställning, hjälpsam attityd, platt organisation, högt i tak samt en stark drivkraft att uppnå resultat. Kort sagt vi har kul på jobbet och möter dagen med ett leende!

Kunniga och erfarna konsulter? Ja, det är en självklarhet. Vad som ytterligare utmärker våra konsulter är deras höga nivå av driv, energi, passion och engagemang som får med sig kundens organisation i förändringsarbetet. Vill du bli en av oss?
Vi söker dig som är nyfiken, analytisk och kommunikativ, med ett genuint intresse för verksamhetsutveckling. Vi tror att du som är rätt för den här rollen gillar att arbeta tillsammans med andra, är driven, trygg i dig själv och har en stark analytisk förmåga. Du ser dig själv sälja in, leda och utföra uppdrag hos våra kunder och vara kursledare för våra utbildningar.

Krav för rollen:

- Akademisk examen inom relevant område, exempelvis civilingenjör, civilekonom eller motsvarande.
- Minst 4 års erfaranhet av arbete med ledningssystem.
- God kunskap om ISO 9001 och ISO 14001.
- Flytande i svenska och engelska i tal och skrift.
Meriterande är även:

- Erfarenhet av att ha arbetat med verksamhetsutveckling, processutveckling och/eller informationssäkerhet.
- Relevanta certifieringar som IRCA lead auditor, PMP, Prosci, Six Sigma Black Belt eller motsvarande.
- Kunskap om ISO 13485, ISO 27001, IATF 16949, ISO 45001, ISO 50001 eller ISO 22000.
- Tidigare erfarenhet av att arbeta som konsult.
- Erfarenhet av att sälja tjänster
Tillträde enligt överenskommelse. Urval sker löpande - tveka inte på att skicka in din ansökan idag!


CANEA levererar varaktiga resultat genom att kombinera konsulttjänster, IT-lösningar och utbildningar.

Vi lever i en snabbt föränderlig värld där det ständigt ställs nya krav på en organisation. Vår filosofi är att ge företag och verksamheter de strategier, system, arbetssätt och den kompetens som skapar förutsättningar för framgång och säkerställer bästa resultat.

Vi jobbar tillsammans för fortsatt utveckling – av våra kunder, företaget och dig som medarbetare. För om du är väl rustad och trivs i din roll, skapar du också de bästa förutsättningarna för oss och våra kunder. Med utveckling i fokus arbetar vi för att möjliggöra en kreativ miljö för innovation oavsett om det gäller arbetssätt, våra produkter eller tjänster. Vi är prestigelösa och du uppmuntras att komma med idéer och driva dem fram till att de blir förverkligade.

Ansök nu

Project Manager – Operational Development till konsultuppdrag i Göteborg

Läs mer Sep 12
Beskrivning
Vi söker en erfaren Project Manager inom Operational Development till ett spännande konsultuppdrag i Göteborg.

Rollen innebär att utveckla, underhålla och förbättra processer, arbetssätt och verktyg inom utvecklingsområdet. Du kommer att arbeta nära både processägare och olika styrgrupper, med fokus på att identifiera effektiviseringsmöjligheter och driva förändringsarbete i organisationen.

Arbetsuppgifter
Leda och driva förbättrings- och förändringsprojekt inom organisationens utvecklingsprocesser


Identifiera effektiviseringsmöjligheter genom exempelvis värdeflödesanalyser


Förvalta och utveckla projektmetodik, projektmanualer och motsvarande verktyg


Stötta projekt i att sätta upp strukturer i olika system


Utbilda och coacha organisationen i projektstyrning och ledningssystem


Skriva och utveckla processer och instruktioner


Samverka med andra affärsområden kring projektledning, governance och verktygsstöd


Rapportera till relevanta styrgrupper och ledning



Kvalifikationer
Skall-krav:

Dokumenterad erfarenhet av projektledning, metoder och verktyg


Erfarenhet av förändringsledning


God förmåga att utveckla processer och skriva instruktioner


Starka ledaregenskaper och kommunikativ förmåga


Goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt


Förmåga att driva och implementera förbättringsinitiativ



Meriterande:

Kunskap om DVP-processen och produktutvecklingsprojekt


Erfarenhet av arbete med ledningssystem


Erfarenhet av coachning och utbildning i organisationer



Villkor
Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av oss och uthyrd till kund. Uppdraget är på heltid och baserat i Göteborg, med start den 29 september 2025 och preliminellt slutdatum den 27 mars 2026.

Vi arbetar med löpande urval och presentation av kandidater – vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

För att vi ska kunna ta dig vidare i processen är det viktigt att ditt CV tydligt visar hur du uppfyller skall-kraven.





Q har kollektivavtal och är medlem i branschorganisationen Almega, Tech Sverige samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningar inom olika befattningsnivåer.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från GÖTEBORGS KOMMUN

Nedan visas andra jobb i Göteborg från GÖTEBORGS KOMMUN .

Lärare i fritidshem till Torslandaskolan F-3

Lärare i fritidshem/Fritidspedagog
Läs mer Nov 14
Nytt
Beskrivning
Torslandaskolan är en F-6-skola med cirka 400 elever.

Skolan är alldeles nybyggd och ligger i centrala Torslanda. Trots det centrala läget har vi nära till skog och natur. Vi söker nu en lärare till vårt fritidshem för de lägre åldrarna.

Arbetsuppgifter
Som lärare i vårt fritidshem kommer du att arbeta med att utveckla och bedriva pedagogiskt arbete tillsammans med arbetslaget som består av både grundskollärare och lärare i fritidshem.  Du tycker det är viktigt att skapa förutsättningar för alla barn så de får en god utveckling i en stimulerande miljö där lek och nyfikenhet står i fokus. 

Kvalifikationer
Vi söker dig som är legitimerad lärare i fritidshem. Du har erfarenhet från pedagogiskt arbete med barn där man självständigt och i grupp planerat, genomfört och utvärderat arbetet. Det är meriterande att ha behörighet i Idrott och Hälsa.

Du är van att samarbeta med olika lärare/arbetslag och du är bra på att kommunicera med föräldrar. Du delar till fullo de värderingar som speglas i läroplanen. Barnens lärande står i fokus för dig och du har en vana att arbeta målstyrt. Du brinner för att ge barnen en meningsfull fritid och utgår från deras behov och intressen när du planerar verksamheten.

Att skapa goda relationer med elever, föräldrar och kolleger är en självklarhet för dig. Du förstår betydelsen av barnens lek och rörelse för inlärningen. Du är även flexibel och har lätt för att ta egna initiativ. Andra viktiga förmågor hos dig är att kunna skapa ett gott arbetsklimat, att ha ett lågaffektivt bemötande och att uppskatta att arbeta med människor.

Välkommen med din ansökan!

Övrigt
Som anställd i vår förvaltning erbjuds du bland annat friskvårdsbidrag, cykelförmån och medarbetarstöd.

Enligt Skollagen ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas av personer innan de anställs inom förskoleverksamhet, skola och skolbarnomsorg. Detta beställer du på Polisens hemsida.

Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR.

Om oss

Vi skapar framtiden i Göteborg – en lektion i taget



Varje vardag möts tusentals barn och unga i våra skolor – med dem formar vi framtidens Göteborg. I grundskoleförvaltningen är vi 10 000 engagerade medarbetare som jobbar tillsammans för att alla elever ska få lyckas och växa, oavsett bakgrund eller förutsättningar. Du har en viktig roll i att skapa en likvärdig skola med hög kvalitet, där du både får utvecklas och utveckla verksamheten. Du bygger kunskap, gemenskap och framtidstro tillsammans med dina kollegor. Hos oss får du vara med och göra skillnad – på riktigt.



Göteborgs grundskoleförvaltning ansvarar för stadens närmare 140 kommunala skolor, från förskoleklass till årskurs 9, anpassad grundskola, fritidshem och kulturskola. Välkommen att arbeta nära skogen, staden eller havet. Vi är Göteborg.

Ansök nu

Vårdplaneringsjuksköterska till Hisingen

Sjuksköterska, grundutbildad
Läs mer Nov 14
Nytt
Arbetsuppgifter

Vi söker dig som vill arbeta som vårdplaneringssjuksköterska i vårdplaneringsteamet på Hisingen.

Vårt kontor ligger på Lillekärr Södra 51. Du kommer arbeta måndag-fredag, dagtid med möjlighet till flextid.

Som vårdplaneringssjuksköterska ingår du i ett tvärprofessionellt vårdplaneringsteam i kommunal primärvård som består av sjuksköterskor och rehab. Du arbetar utifrån Göteborgs stads hälso- och sjukvårdsprocess samt hälso- och sjukvårdsavtalet för bedömning, beslut och planering av insatser efter slutenvård för patienter som ska skrivas in i kommunal primärvård. Vårdplaneringsteamet deltar på planeringsmöten och SIP (samordnad individuell plan) tillsammans med socialsekreterare från myndighet, slutenvården och den regionala primärvården och följer gällande riktlinjer för in- och utskrivningsprocessen.

I vårdplaneringsteamet arbetar du också med att bedöma behovet av kommunala hälso- och sjukvårdsinsatser utifrån gällande hälso- och sjukvårdsavtal för icke inskrivna patienter där vårdbegäran inkommer. Vårdbegäran från den regionala primärvården och slutenvården utreder du och tar tillsammans med Vårdplaneringsteamet ett beslut om inskrivning i kommunal primärvård. Utifrån ett patientfokuserat perspektiv upprättas en trygg vård och omsorgsplanering där alla i teamet medverkar för patientens bästa samt skapar en trygg och självständig vardag för patienten. Samarbete och samordning är en stor del av arbetet.

Som vårdplaneringssjuksköterska förväntas det att du tar en ledande roll där du stöttar dina kollegor på enheten gällande hälso- och sjukvårdsavtalet, in- och utskrivningsprocessen och egenvårdsbedömningar. Du har en viktig roll där du deltar aktivt i gruppen för att öka kunskap kring SIP och deltar i nätverk och forum för samverkan med både slutenvården och den regionala primärvården för att skapa god samverkan i nära vård. Välkommen att bli del av ett engagerat team. Tillsammans skapar vi världens bästa stad för ett långt och värdigt liv!

Kvalifikationer

Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska och brinner för att göra en god och trygg planering för patienten i samband med bedömning och inskrivning i kommunal primärvård. Vi ser gärna att du har erfarenhet av sjuksköterskeyrket och/eller erfarenhet av vårdplanering. Du har god datorvana och en mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift, då arbetet ställer krav på dokumentation. Även B-körkort är ett krav då du i vissa fall kommer att behöva ta dig med bil till patienter.

Som person har du god självkännedom och känner dig trygg i din arbetsroll. Du känner glädje i att bidra till god vård för patienter och anhöriga. Yrket som sjuksköterska i vårdplaneringsteamet innebär många möten med olika människor. Vi ser därför att du ska ha förmåga att skapa förtroendefulla relationer, är lyhörd och samtidigt tydlig i ditt sätt att kommunicera. Du trivs med att arbeta i team och med din entusiasm och arbetsglädje bidrar du till arbetsgruppens framgång. Du kan fatta beslut samt strukturera och planera både ditt och andras arbete.  Urval och intervjuer sker löpande, välkommen med din ansökan!

Övrigt

Vi är Sveriges största kommunala vård- och omsorgsaktör. Hos oss får du:
• En arbetsgivare som främjar lika rättigheter och möjligheter oavsett bakgrund eller yrkeskompetens
• Trygg anställning
• Meningsfulla arbetsuppgifter
• Karriärmöjligheter och kompetensutveckling
• Heltidsanställning med möjlighet till deltid
• Goda semestervillkor
• Friskvårdsbidrag, cykelbidrag samt andra rabatter och erbjudanden.
 
Läs mer om våra förmåner här: https://goteborg.se/wps/portal/start/jobba-i-goteborgs-stad/sa-ar-det-att-jobba-hos-oss/formaner-och-lon.

Du ansöker via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Har du skyddade personuppgifter? Ring rekryterande chef för att få reda på fler ansökningsalternativ istället för att skicka in en ansökan.

I denna rekrytering ansöker du utan personligt brev. När du söker kommer du få svara på frågor relevanta för tjänsten. Dina svar blir en viktig del av vårt urvalsarbete.

Före erbjudande om anställning ber vi dig uppvisa utdrag ur polisens belastningsregister tillsammans med giltig identitetshandling. Beställt utdrag ska vara oöppnat. Du ska själv begära ett utdrag från polisens belastningsregister vilket du kan göra via följande länk:  https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/ 
 
Vi undanber oss erbjudanden om kompetensförmedling, annonsering och rekryteringshjälp. I denna rekryteringsprocess är valet av rekryteringskanaler redan bestämt.

Om oss

Vi är en ledande aktör inom hälsa vård och omsorg med höga ambitioner som erbjuder många möjligheter till utveckling. Vi söker dig som tillsammans med 10?000 kollegor vill vara med och göra det möjligt –?i både handling och bemötande. ?



Vi är i en framtidsbransch och därför är det viktigt att visa vad vi står för och vad du kan få uppleva om du blir en del av oss.?Det kommer bli en spännande resa mot världens bästa stad för ett långt och värdigt liv. Vi är Göteborg. Välkommen ombord!

Ansök nu

Projektledare Medborgarkontor

Projektledare, bygg och anläggning
Läs mer Nov 14
Nytt
Beskrivning
Vi söker en kommunikativ och strukturerad projektledare som kan leda arbetet med etableringen av ett nytt medborgarkontor i Hammarkullen samt samordna en lokalprocess för att hitta ny lokal för ett av verksamhetens befintliga kontor.

Medborgarkontoren har ett tredelat uppdrag. Kontoren ska erbjuda samhällsvägledning, vara lokala mötesplatser som erbjuder aktiviteter som stärker den demokratiska delaktigheten och man ska i samverkan med andra verksamheter och aktörer erbjuda rådgivning och expertstöd.



Arbetsuppgifter
I din roll som projektledare för etableringen av ett nytt medborgarkontor i Hammarkullen har du helhetsansvaret för planering, genomförande och uppföljning av projektet. Du arbetar nära enheten och enhetschefen, som är projektägare, men det är du som driver projektet och du är kontaktperson gentemot stadsfastighetsförvaltningen, arbetsgrupper etc. I uppdraget ingår också att samordna ytterligare en lokalprocess med möjlig flytt för ett av verksamhetens befintliga kontor.

Du ansvarar också för att
-                            planera, utföra och följa upp kostnader
-                            utföra inköp kopplade till projektet
-                            samordna arbetet för de stödresurser som står till projektets förfogande

Du kommer att vara placerad på enheten Göteborg stads medborgarkontor och invånarguider. Tjänsten är en projektanställning på heltid under 2026.



Kvalifikationer
Vi söker dig som har relevant akademisk utbildning, erfarenhet av att driva projekt i samverkan med andra verksamheter såväl som fackliga representanter. Om du tidigare arbetat med lokalfrågor inom Göteborg stad så ser vi det som meriterande.


För att lyckas i rollen behöver du vara både driven och kommunikativ, Det är också viktigt att du har en god förmåga att arbeta tillsammans med andra för att nå målen. Som person tycker du om att arbeta strukturerat och är bra på att prioritera och hantera flera aktiviteter parallellt.





Villkor
Vi erbjuder en arbetsplats med en kund- och serviceorienterad arbetsplatskultur med verksamheter i kontinuerlig utveckling. Vi har medarbetarförmåner såsom flexibel arbetstid, friskvårdsbidrag och cykelförmåner.
När du söker jobb hos oss vill vi att du använder vårt e-rekryteringssystem för att få effektiv, snabb och säker hantering av din ansökan.
Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet





Om oss

Vi på demokrati och medborgarservice jobbar för en enkel och hållbar vardag i en öppen stad där alla kan vara delaktiga. Vi arbetar med service, delaktighet och jämlikhet. God service innebär att boende, besökare och näringsliv ska uppleva kontakten med kommunen som enkel och trygg och att de får den hjälp de behöver. Vi samordnar, utvecklar och ger service i flera olika kanaler som är gemensamma för staden. Vi har i uppdrag att öka människors möjligheter till lokal demokrati, inflytande och delaktighet, både genom digitala verktyg och fysiska möten.



För att bidra till en hållbar och jämlik vardag erbjuder vi rådgivning och ser till att de som inte klarar sin ekonomi och livsföring själva får stöd. På vår förvaltning är vi drygt 250 medarbetare.

Ansök nu

Stödpedagog till Prilyckegatans boende med särskild service, Hisingen

Stödpedagog
Läs mer Nov 14
Nytt
Arbetsuppgifter
Prilyckegatan 149 är ett boende med särskild service.

Här bor det sju brukare och till verksamheten hör också en satellitlägenhet som ligger en bit bort från boendet. Hos oss bor brukare med intellektuella funktionsnedsättningar och personer inom autismspektrat.

Som stödpedagog har du det övergripande ansvaret för det pedagogiska arbetet inom verksamheten. Din roll är att samla och sprida kunskap om arbetssätt och metoder samt säkerställa att dessa används och utvecklas på ett effektivt sätt. Tillsammans med arbetsgruppen upprättar du, genomför och följer upp rutiner, handlingsplaner och aktivitetsbeskrivningar. På så sätt blir vi alla bättre på att förstå behov och ge rätt stöd. Då kan fler leva ett gott och självständigt liv som alla andra.

Som stödpedagog ser du till att social dokumentation och genomförandeplaner upprättas, vidareutvecklas och följs utifrån lagar och riktlinjer. Du verkar som stöd och vägledare för varje enskild medarbetare, arbetsgruppen och du är även stöd till chefen.
Du handleder arbetsgruppen utifrån verksamhetens behov och metoder. Tillsammans med dina kollegor har du en central roll i verksamhetens kvalitetsutveckling och det systematiska förbättringsarbetet.

Du ingår i nätverk med övriga pedagoger och samverkar med anhöriga, gode män och övriga nyckelpersoner för att tillförsäkra hyresgästen en god omvårdnad, stöd och service.

Boende med särskild service erbjuder stöd dygnet runt. Vi utgår från hyresgästernas behov och behöver anpassa arbetstider utifrån det. Arbetstiden är förlagd till dag- kväll- och helgtjänstgöring vid behov. Vi använder Time Care Planering för verksamhetsanpassade och påverkningsbara scheman.

Kvalifikationer
För tjänsten som stödpedagog krävs eftergymnasial specialisering inom funktionshinderområdet som omfattar minst 200 yh-poäng, 120 högskolepoäng eller 60 högskolepoäng med två års arbetserfarenhet med personer med funktionsnedsättning. Utbildningen ska ha relevanta poäng inom beteendevetenskap, pedagogik, psykologi, socialt arbete och (psykiatrisk) omvårdnad eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig.

Kommunikation och dokumentation är en viktig del av arbetet, vilket kräver att du har godkänt i svenska 1 eller svenska som andraspråk 1. Du som inte uppfyller kvalifikationskraven i svenska 1 eller svenska som andraspråk 1 kan komma att erbjudas att göra ett språktest genom testanvändaren Educateit.

Det är ett krav för tjänsten att du har tidigare erfarenhet av att arbeta som stödpedagog.

Det är meriterande för tjänsten att du har kunskap och erfarenhet av lågaffektivt bemötande, alternativ och kompletterande kommunikation, tydliggörande pedagogik, ett självständigt liv, individens behov i centrum och motiverande samtal.

Du förmedlar information och idéer på ett tydligt sätt såväl muntligt som skriftligt. Du säkerställer att ditt budskap går fram. Du anpassar din kommunikation efter mottagare, målgrupp och situation.
Du är uppmärksam och öppen för att förstå andra människors behov, känslor och åsikter. Du är mottaglig för vad andra säger eller uttrycker och visar respekt, hänsyn och omtanke i ditt bemötande.
Du arbetar bra med andra genom att du lyssnar, visar intresse och respekt.
Du planerar, organiserar och prioriterar arbetet på ett effektivt sätt. Du ser till att arbetet slutförs i tid och följer upp resultatet. 

Välkommen med din ansökan!

Övrigt 
Urval och intervjuer påbörjas under ansökningstiden.

I den här rekryteringen kommer du få svara på ett antal frågor där du får beskriva din kunskap inom området i stället för att skicka ett personligt brev.

Göteborgs Stad arbetar aktivt för att främja lika rättigheter och möjligheter samt att motverka diskriminering.
Som medarbetare i förvaltningen för funktionsstöd erbjuder vi dig:
- Trygg anställning med goda anställningsvillkor
- Heltid med möjlighet till deltid
- Introduktion vid nyanställning
- Kompetensutveckling
- Friskvårdsbidrag, cykelbidrag samt andra rabatter och erbjudanden

Före erbjudande om anställning ber vi dig uppvisa utdrag ur polisens belastningsregister. Beställt utdrag ska vara oöppnat.
Du ska själv begära ett utdrag från polisens belastningsregister. Detta görs på polisens hemsida https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/ antingen via e-tjänst (Kontroll av egna uppgifter i belastningsregistret) eller med hjälp av Blankett för att kontrollera egna uppgifter (Blankett för begäran om registerutdrag för enskild person, utdrag nr 442.3)
 
Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR.

Har du skyddade personuppgifter ska du INTE söka via systemet utan kontakta ansvarig rekryterande chef för hantering av din ansökan.

Tillsättning sker under förutsättning att tjänsten inte behöver tas i anspråk i förvaltningen eller stadens omställningsarbete.

Till dig som företräder bemannings- och rekryteringsföretag: Inför denna rekrytering har vi valt rekryteringskanaler och önskar inte erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- eller rekryteringshjälp. 

Om oss

Vi är alla olika. Vi är alla också lika och har samma rätt till ett tryggt hem, en meningsfull sysselsättning och att känna oss värdefulla. Med rätt förutsättningar kan vi växa, utvecklas och delta i samhället på våra egna villkor.



Inom förvaltningen för funktionsstöd ger vi stöd, service och omsorg till barn och vuxna med funktionsnedsättning och skapar möjlighet för dem att leva ett gott och självständigt liv, som alla andra. Genom att sprida kunskap och samarbeta inom Göteborgs Stad och med andra aktörer ökar vi förståelsen för individers behov och utformar insatser som gör verklig skillnad.



Med 6 200 engagerade medarbetare är vi Sveriges största funktionsstödsförvaltning. Vi arbetar inom boenden med särskild service, daglig verksamhet, sysselsättning, boendestöd, personlig assistans, barn- och korttidsboenden, avlastning samt stöd och ledsagning.



Vill du vara med och bidra till ett mer inkluderande samhälle? Välkommen till oss!



Du är Göteborg.

Ansök nu

Nätverksspecialist till Göteborgs Stad

Nätverkstekniker
Läs mer Nov 14
Nytt
Har du några års erfarenhet av att arbeta med komplexa nätverkslösningar och lockas av att arbeta för en samhällskritisk verksamhet? Nu söker vi på Kretslopp och vatten vår nästa Nätverksspecialist som vill bidra till något större: att skydda och utveckla kritisk infrastruktur i en tid av snabb förändring.

Vi söker dig som vill ta dig an både strategiska och operativa utmaningar i en verksamhet där teknik möter samhällsnytta! Läs mer om tjänsten nedan.


Om arbetsplatsen
Kretslopp och vatten är en förvaltning i Göteborgs Stad som ansvarar för att några av Göteborgs viktigaste samhällstjänster fungerar – vatten, avlopp och avfall. Vår vision är ”Vi gör det lätt att leva hållbart”. Vi bidrar varje dag till att skapa ett tryggt, fungerande och hållbart Göteborg.

Göteborg växer och vi står inför stora utmaningar kopplat till klimat, digitalisering och säkerhet. För att lyckas behöver vi förstärka vår IT-organisation med en erfaren nätverksspecialist som vill bidra till att utveckla och säkra våra nätverkslösningar.

Om rollen
Som nätverksspecialist ansvarar du för att designa, konfigurera och underhålla komplexa nätverkslösningar. Du blir en central del i vårt arbete med att säkerställa hög prestanda, tillförlitlighet och säkerhet i våra system. I den här rollen ligger ett särskilt fokus på att vidareutveckla och säkra våra brandväggsmiljöer. Rollen spänner över både strategiska och operativa delar, där du arbetar nära kollegor inom IT, verksamheten och med externa leverantörer.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Designa, implementera och underhålla avancerade nätverkslösningar
- Konfigurera, administrera och optimera brandväggar
- Ansvara för felsökning, patchning och uppdateringar av nätverksinfrastruktur
- Bidra i utvecklingen av robusta och säkra lösningar för samhällskritiska system

Här får du möjlighet att ta ett helhetsgrepp om nätverksinfrastrukturen och driva igenom de förbättringar och lösningar du ser, som stärker driftsäkerheten i våra viktiga OT-miljöer.

Svenskt medborgarskap, säkerhetsprövning med registerkontroll och drogtest krävs då tjänsten omfattar säkerhetsskyddad verksamhet.

Din Profil
För den här rollen söker vi dig som är analytisk, noggrann och lösningsorienterad. Du är även kommunikativ, samarbetsinriktad och har förmåga att arbeta självständigt och driva ditt eget arbete framåt. Vidare är du initiativtagande och har ett intresse för att utveckla både teknik och arbetssätt tillsammans med dina kollegor.

Vi söker dig som har:

- Erfarenhet av design, drift och underhåll av nätverk- och brandväggsmiljöer
- God kunskap om nätverksprotokoll, switchar och routing
- Erfarenhet av arbete i tvärfunktionella team
- Eftergymnasial utbildning inom nätverk/datakommunikation eller motsvarande kompetens

Meriterande:
Erfarenhet av produktionsnära IT- eller OT-miljöer, eller arbete med kritiska system inom offentlig sektor Kunskap inom VPN-gateway, reverse proxy, AD, virtualisering och Linux

Varför Kretslopp och vatten?
Här får du arbeta med teknik som betyder något – där varje förbättring du gör bidrar till att trygga vattenförsörjningen och hållbarheten i Göteborg. Vi erbjuder en arbetsplats med starkt samhällsengagemang, nybyggda lokaler i Alelyckan och kollegor som brinner för att göra skillnad.

Låter detta intressant?
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Experis för Göteborgs Stads räkning, vilket innebär att du kommer att bli anställd direkt av Göteborgs Stad. Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering i Göteborg. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Sara Johansson på sara.johansson@jeffersonwells.se 

Sista ansökningsdag är 12 december. Varmt välkommen med din ansökan!

Om oss

Kretslopp och vatten är till för göteborgarna. Vi ansvarar för att några av Göteborgs viktigaste samhällstjänster fungerar, alla dygnets timmar, hela året runt. Genom arbetet med vatten, avlopp och avfall bidrar Kretslopp och vatten till att skapa ett kretsloppssamhälle som möjliggör för göteborgarna att leva hållbart. Vår vision är ”Vi gör det lätt att leva hållbart” och vårt jobb är viktigt på riktigt.



Göteborg växer som aldrig förr. Vi arbetar med att säkra dricksvattenförsörjningen till staden genom att bygga och underhålla staden under marken. Vi påverkar och planerar för byggandet av ett Göteborg som ska klara morgondagens klimatutmaningar. Vi arbetar även med att se till att det avfall som göteborgarna genererar samlas in och behandlas på rätt sätt. Vi arbetar långsiktigt med göteborgarens medvetenhet och beteende kring kretslopp och användningen av dricksvatten.



Vi är en taxefinansierad förvaltning med stor fackkunskap med cirka 600 anställda. Inom organisationen har vi kompetens för att lösa vårt uppdrag – både när vi planerar och utför arbetet.



Delar du vår vision och vill veta mer om oss? Besök gärna http://www.goteborg.se/kretsloppochvatten eller följ oss på Facebook eller Linkedin.



Övrigt

Som anställd på Kretslopp och vatten kommer du att bli krigsplacerad inom ramen för Kretslopp och vattens roll i totalförsvaret.



Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda undanbeder vi oss vänligen men bestämt att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

Ansök nu

Biträde till BmSS Jacobs Gata

Vårdbiträde
Läs mer Nov 14
Nytt
Arbetsuppgifter
Vi söker ett biträde till BmSS Jacobs Gata!

Jacobs gata är ett boende med särskild service.

Hos oss bor 8 brukare inom autismspektrumtillstånd och lättare funktionsnedsättning. Detta är ett serviceboende som ligger i Hisings Backa, med bra förbindelser från Bäckebol, Centrum, Eriksberg och Frölunda torg. Promenadavstånd till Selma Lagerlöfs torg och närhet till grönområden. Vi som jobbar här är ett gäng på 7 personal. Man utgår från personallägenheten som är på bottenplan och samtliga av våra hyresgäster bor i samma trappuppgång. 

Som biträde är det din roll att stötta hyresgästerna till delaktighet och skapa möjlighet att påverka beslut och insatser. Du är ett stöd i vardagen med allt från kommunikation, stimulans av fritidsaktiviteter till hushållssysslor. Din roll är att anpassa ditt stöd och bidra till ett gott och självständigt liv. Du samverkar med andra personer som finns runt hyresgästen såsom gode män, socialsekreterare, anhöriga och sjukvård. I arbetet ingår social dokumentation och medicinhantering enligt delegation. Genom att upprätta och följa genomförandeplaner ser du till att hyresgästernas behov står i fokus. De får ett tryggt hem med möjlighet att leva som alla andra. I din roll ingår att motivera hyresgästerna i deras vardag. Det kan vara att stimulera till kontakter utanför bostaden och skapa förutsättningar för en berikande fritid utifrån brukarens intressen. Som biträde gör du det möjligt för våra hyresgäster att utvecklas och växa.

All social dokumentation sker i dokumentationssystemet Treserva. Du som tidigare inte har använt dig av de system som används inom Göteborgs Stad får utbildning i dessa.

Det förekommer ensamarbete och det kan även förekomma utmanande beteende under arbetet. 

Du kommer arbeta på schema och arbetstiden är förlagd till dag- och kvällstid samt sovande jour och helger. Viss tid av arbetet kan förekomma på annan verksamhet. Vi planerar schematiden i TimeCare.

Vi erbjuder ett givande och omväxlande arbete med möjlighet att göra skillnad i människors liv.

Välkommen med din ansökan!

Kvalifikationer
Kommunikation och dokumentation är en viktig del av arbetet, vilket kräver att du har godkänt i svenska 1 eller svenska som andraspråk 1. Du som inte uppfyller kvalifikationskraven i svenska 1 eller svenska som andraspråk 1 kan komma att erbjudas att göra ett språktest genom testanvändaren Educateit.

Det är ett krav att ha minst två års erfarenhet av målgruppen: psykiatri, neuropsykiatri och intellektuell funktionsnedsättning.

Vi ser det som meriterande att du har genomfört kurser inom psykiatri och/eller lågaffektivt bemötande. Det är även meriterande om kan arbeta personcentrerat, pedagogiskt och ha förståelse för funktionsnedsättningar.

Du är lugn och trygg i pressade och svåra situationer. Du kan ändra hur du jobbar när saker förändras. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och gruppens arbetsuppgifter. Du förmedlar information och idéer på ett tydligt sätt såväl muntligt som skriftligt. Du arbetar bra med andra genom att du lyssnar, visar intresse och respekt. Du har god förståelse för hur individer tar till sig kunskap och deras olika förutsättningar.

Övrigt
I den här rekryteringen kommer du få svara på ett antal frågor där du får beskriva din kunskap inom området i stället för att skicka ett personligt brev.

Urval och intervjuer sker löpande under ansökningstiden så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag.

Göteborgs Stad arbetar aktivt för att främja lika rättigheter och möjligheter samt att motverka diskriminering.
Som medarbetare i förvaltningen för funktionsstöd erbjuder vi dig:
- Trygg anställning med goda anställningsvillkor
- Heltid med möjlighet till deltid
- Introduktion vid nyanställning
- Kompetensutveckling
- Friskvårdsbidrag, cykelbidrag samt andra rabatter och erbjudanden

Vid arbete i den enskildes hem:
Före erbjudande om anställning ber vi dig uppvisa utdrag ur polisens belastningsregister. Beställt utdrag ska vara oöppnat.
Du ska själv begära ett utdrag från polisens belastningsregister. Detta görs på polisens hemsida https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/ antingen via e-tjänst (Kontroll av egna uppgifter i belastningsregistret) eller med hjälp av Blankett för att kontrollera egna uppgifter (Blankettför begäran om registerutdragför enskild person, utdrag nr 442.3)

Har du skyddade personuppgifter ska du INTE söka via systemet utan kontakta ansvarig rekryterande chef för hantering av din ansökan.

Tillsättning sker under förutsättning att tjänsten inte behöver tas i anspråk i förvaltningen eller stadens omställningsarbete.

Till dig som företräder bemannings- och rekryteringsföretag: Inför denna rekrytering har vi valt rekryteringskanaler och önskar inte erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- eller rekryteringshjälp.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om oss

Vi är alla olika. Vi är alla också lika och har samma rätt till ett tryggt hem, en meningsfull sysselsättning och att känna oss värdefulla. Med rätt förutsättningar kan vi växa, utvecklas och delta i samhället på våra egna villkor.



Inom förvaltningen för funktionsstöd ger vi stöd, service och omsorg till barn och vuxna med funktionsnedsättning och skapar möjlighet för dem att leva ett gott och självständigt liv, som alla andra. Genom att sprida kunskap och samarbeta inom Göteborgs Stad och med andra aktörer ökar vi förståelsen för individers behov och utformar insatser som gör verklig skillnad.



Med 6 200 engagerade medarbetare är vi Sveriges största funktionsstödsförvaltning. Vi arbetar inom boenden med särskild service, daglig verksamhet, sysselsättning, boendestöd, personlig assistans, barn- och korttidsboenden, avlastning samt stöd och ledsagning.



Vill du vara med och bidra till ett mer inkluderande samhälle? Välkommen till oss!



Du är Göteborg.

Ansök nu