Göteborg: Produktionspersonal till Kungsbacka

Hitta ansökningsinfo om jobbet Produktionspersonal till Kungsbacka i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-03-27 // Varaktighet: Heltid

Vi på Agillo AB söker just nu efter en ansvarsfull och noggrann produktionsmedarbetare till kund i Kungsbacka. Vi söker dig som tidigare har erfarenhet inom tillverkningsindustrin och/eller som produktionspersonal. Vi söker dig som är noggrann, produktiv, kvalitetsmedveten och som gillar att arbeta med varierande arbetsuppgifter.
Arbetsuppgifter:
Som produktionspersonal kommer du att arbeta med att ansvara, övervaka och säkerställa maskinerna i produktionen så att dem producerar rätt kvalité och kvantitet samt uppnår rätt standarder. Vidare kommer du att utföra kvalitetskontroller, blanda recept, förse produktionen med rätt produkter samt packa varor.
Placering: Kungsbacka
Omfattning: Heltid
Arbetstider: 07–16
Krav för tjänsten:
Svenska i tal och skrift
Tidigare erfarenhet av produktionsarbete
Truckkort A+B
Ansökan
Känner du att beskrivningen ovan passar på dig? Isåfall tveka inte att skicka in en ansökan till oss så kanske du blir företagets nya medarbetare. Intervjuer sker löpande så vi vill tipsa dig om att söka så snart som möjligt!
Om Agillo AB
Agillo är ett Göteborgsföretag inom bemanning och rekrytering som hjälper människor och företag att växa. Vi tror på varje människas vilja och förmåga att bidra och göra skillnad. Att vara en Doer helt enkelt, oavsett bransch eller arbetsplats.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Flygmekaniker m.fl.

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Flygmekaniker m.fl..

SUPPLY CHAIN COORDINATOR

Läs mer Apr 22
Job Description
For our well known client in Gothenburg we are looking for a Supply Chain Coordinator!

In the role as a Supply Chain Coordinator you will be responsible for the following work tasks:
- Securing timely arrival of parts needed for projects: Ensuring that the necessary parts for project arrive on time, avoiding delays.
- Contact with suppliers, to confirm upcoming deliveries and book and organize transports: Maintaining communication with suppliers to confirm scheduled deliveries and arranging transportation logistics.
- Reporting on Material Status: Providing updates on the status of materials, including their availability and any potential shortages.
- Process improvements: Identifying and implementing enhancements to workflows and procedures to increase efficiency and effectiveness.
- Data Analysis: Analyzing data to uncover patterns and insights that can inform decision-making and improve processes.
- Dashboard and report creation and preparation (PowerBI & Excel): Creating and preparing dashboards and reports using tools like PowerBI and Excel to visualize project and material management data effectively.


Company Description
Our client is a well-known brand in the automotive industry and has been around for almost 100 years. This is a brand for people who care about other people and the world we live in. Here, they work proactively for a sustainable workplace and environment. Culture and diversity are also words that the client values. The headquarters is in Gothenburg.


About JobBusters
JobBusters is an authorized staffing and recruitment company targeting white-collar workers and was started in 2011. We at JobBusters care about our consultants and our goal is always to build long-term relationships with both consultants and clients. Our goal is always to match our clients' dream candidates with our candidates' dream jobs!


Qualifications
- You have a higher education such as a Bachelor in Logistics/Engineering or equivalent work experience.
- You have very good skills with Microsoft Office (Excel, Outlook, Teams, PowerBI) and can learn out to others including ideally macro writing & PowerQuery/DAX.
- You have previous experience within logistics and the mentioned tasks.
- You have very good written and spoken English & clear communication skills.

When you join JobBusters
As a consultant at JobBusters, you can feel secure with a collective agreement, available consultant managers and committed recruiters. As a consultant, you also get access to our network of exciting companies and clients! For us, it is important that you as a consultant feel comfortable, feel a sense of security and community with us as an employer. We offer an occupational pension, salary change and the option of flexpension. You also get access to our benefits portal, where in addition to wellness allowance you have access to lots of discounts and offers in wellnes, home and leisure, transport, healthcare and much more! Your well-being is of the highest priority for us, and we therefore offer you as an employee Corporate Health Care to deal with all the challenges of everyday life, both at work and in private life

Personal qualities
To succeed in the Supply Chain Coordinator role you need to be a quick learner, have good collaboration skills and work well under pressure. Further more you have a sense of accountability, prioritization skills, is a structured worker and has a pro-active mindset

Salary
Salary, as agreed.

Admission and Application
Full time, office hours. Our client wishes to start 2024-05-20 and the assignment is expected to run until 2024-12-20 with possibility of extension. You will be employed by JobBusters as a consultant with our exciting client. Send in your application in English (preferably in Word format) as soon as possible, as interviews take place continuously.

Ansök nu

Technical Coordinator till Sverige och Norge

Läs mer Jan 31
Är du flexibel och har en stark administrativ ådra? Tekniskt intresserad? Vill du ta dina tidigare erfarenheter och applicera dessa på en annan bransch? Letar du efter en stabil arbetsgivare som är en del av en stor internationell koncern? Då ska du söka detta jobbet som Technical Coordinator hos Kosan Gas Sverige AB.


Vi söker någon som vill satsa långsiktigt och arbeta tillsammans med oss mot våra gemensamma mål. Du kommer att vara en viktig del i verksamheten och då rollen är ny kommer du att på sikt ha möjlighet att påverka hur dina arbetsdagar ser ut.


Om teamet


Vi är 13 personer som arbetar tillsammans på Kosan Gas i Göteborg och 5 personer i Norge. Du kommer ingå i ett team som jobbar som tekniker, ingenjörer och säljare som tillsammans ser till att våra kunder får den bästa möjliga servicen av oss. Du kommer arbeta nära medarbetarna både i Norge och Sverige.


Arbetsbeskrivning


I rollen som teknisk koordinator är ditt ansvar att styra och koordinera projekt mellan försäljningsavdelningen och den tekniska avdelningen. Du tillhandahåller en kundfokuserad support till verksamheten för att säkerställa att verksamheten kan uppfylla sina mål. Den tekniska koordinatorn kommer tillsammans med det teknisk teamet att planera projektaktiviteter, inspektioner, omkvalificeringar och se till att allt genomförs enligt plan och budget.


Exempel på ansvarsområden och arbetsuppgifter:
Samordning av projekt mellan försäljningsavdelningen och den tekniska avdelningen. Planera alla nya projekt i Norge och Sverige och se till att dessa utförs enligt plan, gällande rutiner och budget.
Ekonomisk uppföljning av genomförda projekt
Planering av service och tekniskt arbete hos kunder och på Kosan Gas egna anläggningar samt se till att lag- och myndighetskrav efterlevs.
Ansvar för inköp av produkter och tjänster för nya projekt, befintliga kunder och reservdelar till service.

Allt eftersom du utvecklas och lär dig vår bransch så kommer du ha möjlighet att påverka din egen roll och utformningen av den.


Våra kunder finns i hela Norden men du kommer i huvudsak att fokusera på verksamheterna i Sverige och Norge.


Dina kvalifikationer och vem du är


Vi ser att gärna att du har teknisk och/eller administrativ bakgrund. Du har minst 2 års operativ erfarenhet inom en roll med koordinering och administration. Du har arbetat med projekt och varit del av eller själv ansvarat för projektuppföljning både gällande ekonomi/budget och tidplaner.


Du har tekniska kunskaper, antingen genom intresse eller tidigare arbetslivserfarenheter, och en stark känsla för affärsmannaskap och ekonomi.


Då koncernspråket är engelska är det viktigt att du behärskar engelska flytande i både tal och skrift.


Du är en trygg användare av Office samt något CRM-system, gärna Microsoft Dynamics. Det är meriterande om du kunskaper inom AutoCAD eller annan liknande programvara.


Du är en positiv person som drivs av att finna lösningar. Du är noggrann och prioriterar kvalitet. Du har ett genuint intresse för att lära nytt.


Du har god kommunikationsförmåga, är trygg med mellanmänskliga relationer och trivs med att dagligen ha kontakt och samarbeta med dina kollegor.


Vi erbjuder


Ett fritt jobb där du får ta mycket eget ansvar. Det finns goda utvecklingsmöjligheter och vi säkerställer att du får den introduktion och utbildning du behöver. Vi verkar i en bransch där det händer mycket just nu. Gasol är en spännande produkt där biogasol är framtiden. Vi ser gärna att du vill vara långsiktig hos och bidra till vår utveckling.


Du blir en del av ett engagerat team som alla drivs av att arbeta kund- och kvalitetsfokuserat. Vi har en informell arbetsplats där vi har roligt samtidigt som vi når våra mål. Vi ingår i en internationell koncern och är en stor aktör på marknaden.


Kontakt


I din ansökan vill vi ha en kort sammanfattning av din erfarenhet av liknande uppgifter samt en motivation till varför just du är lämplig för denna tjänst.


För mer information om tjänsten vänligen kontakta Commercial manager Norge/Sverige Morten Lunner; morten.lunner@kosangas.no + 47 9452 1738 eller Teknisk chef Abdullah Balkhi; abdullah.balkhi@kosangas.se + 46 (0)733 9808 30.


Vi är redo att ta emot din ansökan. Vi intervjuar löpande och avslutar processen så fort vi har hittat rätt kandidat.

Ansök nu

Projektplanerare- direktrekrytering till Eltel!

Läs mer Nov 27
Eltel arbetar med att planera, bygga, ansluta och underhålla el- och telenät. Det gör vi på uppdrag av våra kunder som i huvudsak är operatörer, nätägare och myndigheter samt statliga verk.

Eltels affärsområde Smart Grid är verksamt inom elmätning och har vunnit flera stora projekt som kommer att pågå till minst 2025. Eltel har med sin långa erfarenhet av elmätarprojekt i hela Norden utvecklat ett unikt framgångsrikt arbetssätt, uppskattat av både medarbetare och kunder!

Projektplanerare direktrekrytering till Eltel!

Är du duktig på Excel och söker en omväxlande och kvalificerad tjänst som planerare i ett stort och komplext projekt?

Vi söker en projektplanerare för arbete i Eltels elmätarprojekt där de byter samtliga Vattenfalls elmätare. Du kommer ansvara för planeringen av installationer för ett team av tekniker. När du arbetar på annan ort än din hemort står Eltel för boende och resekostnader, så därmed kan du bo varsomhelst i Sverige så länge du är villig att resa i tjänsten. Framförallt under dina första månader kommer du resa mycket i tjänsten som en del av din introduktion och upplärning.

Som projektplanerare har du en nyckelroll i projektet och ditt arbete innebär att sätta och följa upp tidsplaner samt att säkerställa att resurserna fördelas på ett bra sätt. Det är ett komplext arbete med många parametrar att ta hänsyn till. En viktig del av arbetet är att analysera den data som kommer från Eltels beställare. Tjänsten är en blandning av långsiktig planering i förväg och att löpande anpassa planeringen efter utmaningar som uppstår.

I rollen som projektplanerare har du inget personalansvar. Du rapporterar till huvudprojektledare, arbetar självständigt och har kontaktytor både internt och externt.

Vi erbjuder

• En gedigen utbildning och introduktion inklusive besök ute i fält!
• Arbete i ett väl fungerande och erfaret projektteam!
• Mycket frihet och möjlighet att påverka!
• Arbete på lång sikt eftersom Eltel löpande vinner nya avtal

Kvalifikationer
Vi söker dig som har väldigt god datorvana, särskilt viktigt är att du är duktig på Microsoft Excel. Grundläggande kunskaper inom Officepaketet är till exempel inte tillräckligt. Du är också en analytisk person med en förmåga att förstå hur data fungerar och du snabbt kan filtrera fram relevant statistik och annan viktig information ur stora datamängder. Erfarenhet av liknande arbete/projekt i närtid är meriterande.

Obehindrad svenska och engelska i tal och skrift eftersom kontakt med medarbetare från andra nordiska länder. Körkort är ett krav på grund av resor och besök ute i fält.

Lön: Individuell lönesättning. Övriga villkor enligt kollektivavtal.
Start: Så snart som möjligt med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Omfattning: Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid som inleds med 6 månaders provanställning.

För den här tjänsten kommer ett utdrag ur belastningsregistret att krävas innan anställning.

Ansökan
Ansök direkt då rekryteringen sker löpande. Så länge annonsen är publicerad är tjänsterna inte tillsatta.

Du kan söka tjänsten även om du saknar CV eller Linkedinprofil och komplettera med det senare i processen.

Eltel har anlitat MTX Rekrytering & Bemanning för den här rekryteringen och det är Eltels önskemål att alla frågor kring tjänsten hanteras av MTX Rekrytering & Bemanning.

Ansök nu

Order- och produktionskoordinator

Läs mer Nov 2
Är du en driven person med erfarenhet från en koordinerande arbetsroll? Vill du fortsätta
utvecklas på ett internationellt och familjärt företag? Då har vi tjänsten för dig!

Vi söker en driven order– och produktionskoordinator till vår samarbetspartner som tillverkar köldmedium. I denna roll kommer du att stötta produktionsledaren och platsansvarig i deras dagliga arbete. Detta innefattar bland annat lättare produktionsplanering, dokumentation & rapportering av myndighetsfrågor, tulldokumentation och uppdatering av priser i system. Du kommer att arbeta med innesälj och orderhantering vilket innebär att du kommer ha löpande kontakt med kunder och leverantörer på nationell och internationell nivå. Rollen är bred och varierande där du får möjlighet att utvecklas inom olika områden samt påverka rollens utformning. Till en början kommer tjänsten innebära arbete på plats, men när man är varm i kläderna kommer det finnas möjlighet till arbete delvis på distans.

Start: Omgående. Ansök redan idag, urval sker löpande
Ort: Göteborg
Omfattning: 80% förlagt under dagtid, med möjlighet att bli 100% på sikt

Din profil
Krav:
• God datorvana och erfarenhet av Officepaketet - främst Excel
• Flytande i svenska och engelska i tal och skrift
• Erfarenhet från administration
• Utbildning inom logistik och ledning eller annan liknande utbildning

Meriterande:
• Erfarenhet från affärssystem, gärna Microsoft D365
• Grundläggande kunskaper i tyska, italienska eller något av de baltiska språken
• Erfarenhet av tulldokumentation
• ADR-utbildning

För att vara aktuell för tjänsten krävs det att du tidigare har arbetat i en koordinerande/administrativ roll. Du kanske tidigare har jobbat som exempelvis transportledare, kontorskoordinator eller tulladministratör. Som person ser vi att du är kvalitetsmedveten, social och lyhörd. Då man arbetar inom flera olika områden är det viktigt att man är strukturerad och kan vara flexibel i sitt arbete inför dagens utmaningar. Det är ett plus om du har lätt för att lära dig och snabbt har möjlighet att sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Alla dina blivande kollegor är engagerade och motiverade, så det är viktigt att du besitter dessa egenskaper för att passa in i teamet.

Om LN Personal AB
LN Personal är ditt lokala val av bemannings- och rekryteringsföretag vid ett ökat personalbehov. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som är anslutna till Almega och verksamma i Västsverige. Vi erbjuder dig en trygg anställning hos oss med schyssta villkor och kollektivavtal.

Mitt i prick är vårt motto och med det menar vi att vi matchar rätt person till rätt plats i rätt tid. Detta uppnår vi genom egna erfarenheter från många olika tjänsteområden och att vi lägger ett stort personligt engagemang i varje enskild kontakt med såväl kunder som konsulter för att bygga långsiktiga och hållbara relationer.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Agillo AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Agillo AB .

Lagermedarbetare till Kungälv

Lagerarbetare
Läs mer Mar 28
Vi på Agillo söker just nu efter nya medarbetare till Kungälv. Personlighetsmässigt söker vi dig som är noggrann, lösningsorienterad, tålmodig och har en fingertoppskänsla. Du måste även trivas med att ta eget ansvar, vara flexibel till att arbeta både dag och kväll samt bra om du både har körkort och tillgång till egen bil, då kollektivtrafiken inte är den bästa.
Placering: Kungälv
Omfattning: Heltid
Arbetstider: 2-skift (Mån-fre 06:30-15:00/ Mån-tors 14:45-00:15)
Krav för tjänsten:?
Tidigare erfarenhet av lagerarbete
Svenska i tal och skrift


Mediterande för tjänsten: ?
Körkort och tillgång till egen bil
Ansökan
?Känner du att beskrivningen ovan passar på dig? Isåfall tveka inte att skicka in en ansökan till oss så kanske du blir företagets nya medarbetare. Intervjuer sker löpande så vi vill tipsa dig om att söka så snart som möjligt!
Om Agillo AB
Agillo är ett Göteborgsföretag inom bemanning och rekrytering som hjälper människor och företag att växa. Vi tror på varje människas vilja och förmåga att bidra och göra skillnad. Att vara en Doer helt enkelt, oavsett bransch eller arbetsplats.

Ansök nu

Maskinoperatör - Fräsare till Göteborg

Fräsare
Läs mer Mar 27
Vi på Agillo söker just nu efter en driven person med tidigare erfarenhet och kunskap inom fräsning till vår kund i Göteborg. Vi söker dig som är en händig, lösningsorienterad och samarbetsvillig person, och gillar tillverkning inom produktionsbranschen.
Placering: Torslanda
Omfattning: Heltid
Arbetstider: 06–15
Krav för tjänsten:
Svenska i tal och skrift.
Säkerhetsmedveten
Tidigare erfarenhet av minst en av dessa tre program: Alpha, Mastercam eller Fusion.
Ansökan?
Känner du att beskrivningen ovan passar på dig? Isåfall tveka inte att skicka in en ansökan till oss så kanske du blir företagets nya medarbetare. Intervjuer sker löpande så vi vill tipsa dig om att söka så snart som möjligt!
Om Agillo AB?
Agillo är ett Göteborgsföretag inom bemanning och rekrytering som hjälper människor och företag att växa. Vi tror på varje människas vilja och förmåga att bidra och göra skillnad. Att vara en Doer helt enkelt, oavsett bransch eller arbetsplats.

Ansök nu

Bilmekaniker till Kungälv

Fordonstekniker/Bilmekaniker/Personbilsmekaniker
Läs mer Mar 27
Vi på Agillo söker just efter en duktig och bilintresserad mekaniker till kund i Kungälv. Vi söker dig som har goda kunskaper inom bilelektronik eller tekniskt kunnig inom ett annat område såsom el, installation eller programmering. Du som söker bör dig ha ett stort intresse för bilar och teknik, gillar utmaningar och vara en ansvarstagande, samarbetsvillig och lösningsorienterad person.
Arbetsuppgifter:
I rollen som bilmekaniker kommer du att arbeta i en verkstad med alltifrån service och besiktning till felsökning och reparation bland annat.
Krav för tjänsten:
Fordonsteknisk utbildning eller annan teknisk utbildning
Svenska i tal och skrift.
Tidigare erfarenhet som mekaniker alternativt utbildning inom området.
B-körkort
God datorvana

Ansökan
Känner du att beskrivningen ovan passar på dig? Isåfall tveka inte att skicka in en ansökan till oss så kanske du blir företagets nya medarbetare. Intervjuer sker löpande så vi vill tipsa dig om att söka så snart som möjligt!
Om Agillo AB
Agillo är ett Göteborgsföretag inom bemanning och rekrytering som hjälper människor och företag att växa. Vi tror på varje människas vilja och förmåga att bidra och göra skillnad. Att vara en Doer helt enkelt, oavsett bransch eller arbetsplats.

Ansök nu

Kalibreringstekniker till Göteborg

Kontrolltekniker, kemiteknik
Läs mer Mar 27
Vi på Agillo AB söker just nu efter en duktig och strukturerad kalibreringstekniker till kund i Göteborg! Dem utvecklar, tillverkar och levererar instrument för kontrollmätning av röntgenstrålning för sjukvården globalt. Produkterna är i många avseenden mycket tekniskt avancerade och återkommer med vissa intervaller för omkalibrering och service.
I rollen som kalibreringstekniker kommer du att ingå i företagets produktionsavdelning och arbeta med kalibrering av nya produkter.
Tjänsten kommer att inledas med en introduktion av företaget.


Placering: Göteborg
Omfattning: Heltid


Krav för tjänsten:
Behärskar svenska i tal & skrift
Tidigare erfarenheter inom produktion eller likande


Meriterande om du har, eller studerar en teknisk eftergymnasial utbildning!


Känner du att beskrivningen ovan passar på dig? Skicka in en ansökan till oss så kanske du blir företagets nya medarbetare! Intervjuer sker löpande så vi vill tipsa dig om att söka så snart som möjligt!


Om Agillo AB
Agillo är ett Göteborgsföretag inom bemanning och rekrytering som hjälper människor och företag att växa. Vi tror på varje människas vilja och förmåga att bidra och göra skillnad. Att vara en Doer helt enkelt, oavsett bransch eller arbetsplats.

Ansök nu

Trädgårdsarbetare till Orust

Trädgårdsförman
Läs mer Mar 27
Är du en positiv och driven person som vill arbeta inom grönskötsel? Gillar du också att spendera mycket av din tid utomhus? Sök då detta jobb!
Vi söker nu personer till lättare trädgårdsarbete ingen tidigare erfarenhet krävs men är meriterande. Som person bör du trivas med att arbeta utomhus stor del av dagen oavsett väder. Du bör också vara van vid ett arbete i ett högt tempo.
Tjänsten är på heltid med start omgående.
Krav:
Svenska i tal och skrift
Körkort B

Meriterande:
Tidigare erfarenhet av trädgårdsarbete
Engelska i tal och skrift

Ansökan
Vi ser fram emot din ansökan och vill tipsa om att söka så snart som möjligt då intervjuer sker löpande.
Om Agillo
Agillo AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som är särskilt inriktade på personaluthyrning och rekrytering inom arbetsområdena produktion, kontor, ekonomi, produktion, lager, bygg och anläggning.

Ansök nu