Göteborg: Montör till företag i Göteborgsområdet

Hitta ansökningsinfo om jobbet Montör till företag i Göteborgsområdet i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-04-15 // Varaktighet: Heltid

Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget:

Detta företag är specialiserat på tillverkning av skräddarsydda metallprodukter för små till medelstora serier inom olika industrier i Norden som fokuserar på legotillverkning. Deras kunder återfinns inom sektorer såsom medicinteknik, försvarsindustri, marinindustri och verkstadsindustri. Med en modern maskinpark och tre ISO-certifieringar strävar företaget efter att vara en helhetsleverantör inom metallbearbetning.

Arbetsuppgifter:

I rollen som montör arbetar du med montering av flera komponenter enligt ritningar. Arbetet omfattar mindre serier där upp till ca 50 komponenter ska sättas samman till en färdig produkt. Tillverkningsproduktionen förser dig med detaljer som ska monteras enligt kundens krav. Instruktionerna kan vara komplexa och kräva djupdykning i mappstrukturer och dokument för att hitta nästa steg eller lösning. Därför är det viktigt att vara bekant med datahantering och kunna navigera smidigt mellan olika datasystem.

• Läsa och följa ritningar
• Montering av komponenter

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Teknisk linje på gymnasiet / motsvarade erfarenhet
• Erfarenhet av ritningsläsning
• God dator och systemvana, kunskap i solid Works eller motsvarade system är meriterande
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska

För att trivas i rollen är du noggrann och säkerställer alltid hög kvalitet i ditt arbete. Du tar ansvar och driver aktivt mot uppsatta mål för att pålitligt leverera önskade resultat. Du är självgående och effektiv i att strukturera och genomföra arbetsuppgifter inom angivna tidsramar. Din förmåga att snabbt inhämta och tillämpa information gör dig mycket värdefull. Genom dessa egenskaper bidrar du på ett effektivt sätt till teamet och organisationens framgång.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt GFL

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Montör, metallprodukter

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Montör, metallprodukter.

Montör sökes till HydraSpecma i Mölnlycke!

Läs mer Jan 18
Att jobba på Jobandtalent

På Jobandtalent tillhör du ett av Sveriges största, och ett av världens snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretag. Våra kunder hör till några av landets mest välkända varumärken och vi erbjuder goda möjligheter att växa och utvecklas, såväl genom att rekryteras för vidare karriär hos någon av våra kunder som internt inom Jobandtalent. Självklart är vi kollektivavtalsanslutna.

ARBETSBESKRIVNING

- Du kommer i huvudsak att arbeta vid en maskin som monterar Hydraulslangar,
där du som montör/operatör laddar och styr maskinen samt kvalitetskontrollerar
detaljerna.

- Tjänsten är på lång sikt där kunden ämnar anställa.

- Arbetet är förlagt på dagtid.

DINA KVALIFIKATIONER

- Någon erfarenhet av industrimiljö eller liknande arbete

- Goda referenser.

- Vi ser gärna att du har körkort samt tillgång till egen bil, då det inte är säkert att det finns kollektivtrafik att tillgå.

- Goda kunskaper i svenska

MERITERANDE

- Erfarenhet av arbete med montering eller som maskinoperatör.

- Teknisk utbildning på gymnasial nivå

DIN PROFIL

För att lyckas och trivas i rollen så tror vi att du:

- Har viljan att utvecklas och vara en god ambassadör för Jobandtalent.

- Är ansvarsfull har god känsla för detaljer.

- Har en hög servicenivå.

- Har viljan att utföra ett bra jobb där du värdesätter såväl tempo som
noggrannhet.

- Vi lägger stor vikt vid din personlig lämplighet och här är framförallt pålitlighet och en vilja att göra ett bra jobb samt trivas i grupp viktiga egenskaper.

ANSÖKAN

Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned.

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Bifoga CV och personligt brev.
Varmt välkommen med din ansökan!

Om Jobandtalent

Jobandtalent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige har vi 6000 medarbetare och omsätter 2 miljarder kronor. Jobandtalent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen.

Ansök nu

Montör sökes till kund!

Läs mer Apr 19
TopWork söker nu en skicklig montör som vill fortsätta sin utveckling tillsammans med vår kund i Göteborg!

Är du en person som gillar problemlösning och att skruva? Då kan vår kund vara på jakt efter dig!

Vi söker nu en montör till vår kund i Göteborg och tjänsten är perfekt för dig som vill vara en del av ett härligt team på en arbetsplats med stora framtidsvisioner. Vår kund är verksam inom tillverkningsindustrin och arbetar främst med material av metall. Arbetet kan vara av det tyngre slaget och vi ser därför att du som söker är i god fysisk form och tycker om ett aktivt arbete med kroppen.

Vi söker dig som har: Tidigare erfarenhet av monteringsarbete
Vilja att utvecklas
Ett flexibelt arbetssätt
Sinne för arbete av det händigare slaget

Tidigare erfarenhet av ritningsläsning, kopplingsscheman eller uppgifter inom VVS är meriterande men inget krav då störst fokus läggs vid dina personliga egenskaper. 

Arbetstiden är förlagd dagtid. 

Låter detta som din nästa utmaning? Ansök då idag! Rekryteringsarbetet sker löpande.

Tjänsten inleds med en anställning hos TopWork med ett mål om att kandidaten senare ska övergå till en anställning hos kund. Som konsult hos TopWork får du en konsultchef som stöttar dig i ditt uppdrag hos kund. Vi ger dig råd och rekommendationer om hur du kan utvecklas i ditt arbete.

Ansök nu

Mekanisk montör

Läs mer Apr 24
Om tjänsten
Vi söker nu efter montörer till ett kundföretag i Göteborg. Vi ser gärna att du som söker bor i närregionen.

Arbetsmoment som skall utföras: Montering av större industriportar hos företagets kunder runt om i Göteborg.
Du kommer arbeta på olika projekt runtom i Göteborg där ett och samma projekt kan pågå i 3-5 veckor. Arbetet innebär att montera portar gjorda i plåt, mekanisk montering förekommer och likaså svetsning kan förekomma. Arbetet sker efter kundanpassade ritningsunderlag. Kundkontakter förekommer och planering av jobb ihop med arbetsledare och kund. Du kommer att arbeta i team.

Din profil
Krav: Vi ser gärna att du som söker har tidigare erfarenhet inom byggbranschen.
Erfarenhet av montering.
Vana vid att arbeta med handverktyg.
Kunskap i att arbeta med ritningar.
Lösningsorienterad och problemlösare.
Noggrann och ansvarstagande.
Meriterande med bakgrund som personbils-/fordonsmekaniker.

Som person vill vi att du är ansvarstagande, målinriktad, flexibel, positiv, ordningsam och har en god samarbetsförmåga eftersom arbetet sker ute hos våra kunder.
Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven.

Välkommen med din ansökan idag!

Om Ikett Personalpartner AB
Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med bemanning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration.

Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001.

Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet.

För mer information och nyheter, följ oss gärna på:
Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner
LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as

Ansök nu

Montör sökes till kund!

Läs mer Apr 26
TopWork söker nu en skicklig montör som vill fortsätta sin utveckling tillsammans med vår kund i Göteborg!

Är du en person som gillar problemlösning och att skruva? Då kan vår kund vara på jakt efter dig!

Vi söker nu en montör till vår kund i Göteborg och tjänsten är perfekt för dig som vill vara en del av ett härligt team på en arbetsplats med stora framtidsvisioner. Vår kund är verksam inom tillverkningsindustrin och arbetar främst med material av metall. Arbetet kan vara av det tyngre slaget och vi ser därför att du som söker är i god fysisk form och tycker om ett aktivt arbete med kroppen.

Vi söker dig som har: Tidigare erfarenhet av monteringsarbete
Vilja att utvecklas
Ett flexibelt arbetssätt
Sinne för arbete av det händigare slaget

Tidigare erfarenhet av ritningsläsning, kopplingsscheman eller uppgifter inom VVS är meriterande men inget krav då störst fokus läggs vid dina personliga egenskaper. 

Arbetstiden är förlagd dagtid. 

Låter detta som din nästa utmaning? Ansök då idag! Rekryteringsarbetet sker löpande.

Tjänsten inleds med en anställning hos TopWork med ett mål om att kandidaten senare ska övergå till en anställning hos kund. Som konsult hos TopWork får du en konsultchef som stöttar dig i ditt uppdrag hos kund. Vi ger dig råd och rekommendationer om hur du kan utvecklas i ditt arbete.

Ansök nu

Mekanisk montör

Läs mer Apr 17
Om tjänsten
Vi söker nu efter montörer till ett kundföretag i Göteborg. Vi ser gärna att du som söker bor i närregionen.

Arbetsmoment som skall utföras: Montering av större industriportar hos företagets kunder runt om i Göteborg.
Du kommer arbeta på olika projekt runtom i Göteborg där ett och samma projekt kan pågå i 3-5 veckor. Arbetet innebär att montera portar gjorda i plåt, mekanisk montering förekommer och likaså svetsning kan förekomma. Arbetet sker efter kundanpassade ritningsunderlag. Kundkontakter förekommer och planering av jobb ihop med arbetsledare och kund. Du kommer att arbeta i team.

Din profil
Krav: Erfarenhet av mekanisk montering sedan tidigare.
Traverskort.
Du tycker det är roligt att hålla kundkontakter och är en person med social kompetens.
Lösningsorienterad och problemlösare.
Noggrann och ansvarstagande.
Meriterande om du har svetskunskaper
Meriterande med bakgrund som personbils-/fordonsmekaniker.

Som person vill vi att du är ansvarstagande, målinriktad, flexibel, positiv, ordningsam och har en god samarbetsförmåga eftersom arbetet sker ute hos våra kunder.
Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven.

Välkommen med din ansökan idag!

Om Ikett Personalpartner AB
Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med bemanning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration.

Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001.

Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet.

För mer information och nyheter, följ oss gärna på:
Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner
LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Bravura Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Bravura Sverige AB .

Teknisk konsult inom e-arkiv till WhiteRed

Systemansvarig
Läs mer Apr 23
Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos WhiteRed.

Om företaget:

WhiteRed är inte bara ett företag – de är ledande inom sitt område! WhiteRed är Sveriges främsta leverantör av konsulttjänster inom e-arkiv med tjänster inom kravställning, upphandling, projektledning samt införande och anslutning av verksamhetssystem. WhiteRed erbjuder både konsultstöd och utbildningar för olika e-arkiv, och kan som första svenska leverantör erbjuda tjänster för RODA e-arkiv. WhiteRed ingår i en koncern och de är certifierade inom ISO 9001 och ISO 14001. Deras kunder är både kommuner, regioner, statliga myndigheter och företag i privata näringslivet.

Arbetsuppgifter:

Som teknisk konsult inom e-arkiv driver du varierade projekt för att hjälpa kunder att ansluta till verksamhetssystem kopplade till e-arkivering. Du ansvarar för hela projektet från kravställning till implementation där du har ett nära samarbete med kollegor i samma roll – du erbjuds därmed möjlighet att få bred erfarenhet av flertalet organisationer. Här får du möjlighet att snabbt växa och utvecklas, oavsett om du är junior och vill få bred erfarenhet eller senior och redo för större utmaningar.

• Driva projekt för att ansluta kund till verksamhetssystem kopplade till e-arkivering
• Samarbete med kollegor i samma roll
• Som junior får du bred erfarenhet av olika kunder och som senior kan du arbeta med större och mer komplexa projekt

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Erfarenhet av arbete med e-arkiv och inleveranser till e-arkiv
• Erfarenhet av att ha arbetet inom eller mot offentlig verksamhet
• Kunskap inom projektledning
• Kunskaper inom XML/XSD

Vi söker dig som har förmågan att engagera sig i sina projekt och som värnar om att lämna ifrån dig arbetsuppgifter genomförda med kvalitet, där du är duktig på att skapa och hålla en struktur i ditt arbete. Därtill är du duktig på att sätta upp egna mål i projekten du driver och du arbetar hårt för att hålla leveransen. Vi tror också att du trivs i en miljö där du samarbetar med andra människor i projekt och ser inga problem med att hjälpa eller stödja dina kollegor då du är mån om organisationen och dess leverans.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stenungsund och delvis remote
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Technical Project Manager to Schneider Electric

Elingenjör
Läs mer Apr 24
About Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

About the job:

This service is a direct recruitment, which means that the recruitment process takes place through Bravura and you are employed directly by Schneider Electric.

About the company:

Make a difference at Schneider Electric
Schneider are a global frontrunner in green energy solutions, and they operate within the market areas: industry, energy and infrastructure, data centers, industrial construction as well and housing with a broad supply of solutions and products for energy optimization. Schneider are a global company with a strong local presence. They are more than 130,000 employees in 100 countries creating an annual turnover of EUR 34 billion.

Be part of a collaborative and creative environment
You will be part of a creative environment, where you will collaborate with experienced and professional colleagues, as you work on solving exciting tasks with substantial influence. Sparring and knowledge sharing are essential parts of your day, just like you join our many social activities. At Schneider Electric, you will meet highly competent and skilled colleagues from all around the world contributing to our commitment to redefine energy management, keep data secure, and address the energy dilemma for a more sustainable planet.

Get to know life at Schneider here !

Tasks and responsibilities:

At Schneider, your role involves contributing to strong customer relationships to maintain high levels of customer satisfaction throughout the project lifecycles. You'll be responsible for driving financial performance, ensuring that deliveries are in line with contractual technical scope and timelines. Taking ownership of project scope validation, contract terms, and the seamless handover from sales to project execution will be key aspects of your role. Your expertise in project management will shine as you develop and oversee project plans, financials, and reporting using advanced project tools and systems. You'll play a crucial role in managing risk, handling change requests, maintaining stakeholder relationships, and coordinating with technical teams effectively.

This position demands a proactive approach, strong attention to detail, and excellent organizational skills to ensure smooth project execution from start to finish.

•Cultivate strong customer relationships and ensure high satisfaction throughout project lifecycles
•Drive financial performance and ensure deliveries align with contractual technical scope and timelines
•Take ownership of project scope validation, contract terms, and handover from sales to project execution
•Develop and manage project plans, financials, and reporting using advanced project tools and systems
•Effectively manage risk, change requests, stakeholder relationships, and coordination with technical teams

Education, Experience and Personal characteristics:

• Suitable educational background such as a degree in Electrical Engineering
• Previous work experience in a technical field in project management with digital power solutions, SCADA solutions, medium or high voltage experience
• Interest in multi-activity project management and ability to build strong customer relationships as well as collaborate effectively with sales teams
• Fluent in both Swedish and English, written and spoken

To thrive in this role, you are proactive, motivated, and structured in your working style and you have a hands-on approach to your work. You seek solutions to customers’ questions, and you keep track of time-sensitive projects with a commercially driven attitude. You have excellent communication skills and are a true team player!

Other information:

Start: Upon agreement
Location: Stockholm or Gothenburg
Salary: Upon agreement

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Technical Project Manager to Schneider Electric

Elingenjör
Läs mer Apr 24
About Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

About the job:

This service is a direct recruitment, which means that the recruitment process takes place through Bravura and you are employed directly by Schneider Electric.

About the company:

Make a difference at Schneider Electric
Schneider are a global frontrunner in green energy solutions, and they operate within the market areas: industry, energy and infrastructure, data centers, industrial construction as well and housing with a broad supply of solutions and products for energy optimization. Schneider are a global company with a strong local presence. They are more than 130,000 employees in 100 countries creating an annual turnover of EUR 34 billion.

Be part of a collaborative and creative environment
You will be part of a creative environment, where you will collaborate with experienced and professional colleagues, as you work on solving exciting tasks with substantial influence. Sparring and knowledge sharing are essential parts of your day, just like you join our many social activities. At Schneider Electric, you will meet highly competent and skilled colleagues from all around the world contributing to our commitment to redefine energy management, keep data secure, and address the energy dilemma for a more sustainable planet.

Get to know life at Schneider here !

Tasks and responsibilities:

At Schneider, your role involves contributing to strong customer relationships to maintain high levels of customer satisfaction throughout the project lifecycles. You'll be responsible for driving financial performance, ensuring that deliveries are in line with contractual technical scope and timelines. Taking ownership of project scope validation, contract terms, and the seamless handover from sales to project execution will be key aspects of your role. Your expertise in project management will shine as you develop and oversee project plans, financials, and reporting using advanced project tools and systems. You'll play a crucial role in managing risk, handling change requests, maintaining stakeholder relationships, and coordinating with technical teams effectively.

This position demands a proactive approach, strong attention to detail, and excellent organizational skills to ensure smooth project execution from start to finish.

•Cultivate strong customer relationships and ensure high satisfaction throughout project lifecycles
•Drive financial performance and ensure deliveries align with contractual technical scope and timelines
•Take ownership of project scope validation, contract terms, and handover from sales to project execution
•Develop and manage project plans, financials, and reporting using advanced project tools and systems
•Effectively manage risk, change requests, stakeholder relationships, and coordination with technical teams

Education, Experience and Personal characteristics:

• Suitable educational background such as a degree in Electrical Engineering
• Previous work experience in a technical field in project management with digital power solutions, SCADA solutions, medium or high voltage experience
• Interest in multi-activity project management and ability to build strong customer relationships as well as collaborate effectively with sales teams
• Fluent in both Swedish and English, written and spoken

To thrive in this role, you are proactive, motivated, and structured in your working style and you have a hands-on approach to your work. You seek solutions to customers’ questions, and you keep track of time-sensitive projects with a commercially driven attitude. You have excellent communication skills and are a true team player!

Other information:

Start: Upon agreement
Location: Stockholm or Gothenburg
Salary: Upon agreement

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Projektledare inom mark och anläggning

Arbetsledare, anläggning
Läs mer Apr 29
Nytt
Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Industri & terminalanläggningar i Väst AB.

Om företaget:

Industri & Terminalanläggningar i Väst AB är ett traditionellt, ISO-certifierat anläggningsföretag med över 30 års erfarenhet i branschen. Företaget består idag av 10 anställda och genomför kompletta anläggningsarbeten från projektering till finplanering. Kunderna är återkommande bygg- och fastighetsbolag som Industri & terminalanläggningar jobbar långsiktigt med. Här blir du en del av ett sammansvetsat team med familjär stämning och du erbjuds en gedigen introduktion för att sätta dig in i dina nya arbetsuppgifter.

Arbetsuppgifter:

I rollen som projektledare erbjuds du en varierad tjänst med goda utvecklingsmöjligheter på sikt. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar att projektleda och driva dina projekt framåt samtidigt som du jobbar nära ditt team. Du samordnar tidsplaner och kontakter mellan beställare, underentreprenörer och leverantörer och stort fokus ligger vid att bygga kontakter både internt och externt. Därtill sköter du inköp av material och ansvarar för det ekonomiska arbetet. Projekten befinner sig mestadels i Göteborgsområdet med kranskommuner.

• Projektleda och driva projekt framåt
• Samordna tidsplaner och kontakter mellan beställare, underentreprenörer och leverantörer
• Ansvara för ekonomin, inköp av material och säkerheten ute på siterna
• Förvalta befintliga kunder

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Några års arbetslivserfarenhet inom anläggning och/eller byggbranschen
• Meriterande med utbildning inom bygg/anläggning
• God dator och systemvana
• Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
• B-körkort

För att trivas i rollen ser vi att du är en person med ett starkt entreprenörskap och drivs av att nå dina och företagets uppsatta mål. Vi ser även att du är avslappnad i sociala situationer och gillar att ha många kontaktytor. I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team och därför är det viktigt att du uppskattar att jobba tillsammans med andra, att du ser till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat. Vidare tar du stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter och missar sällan detaljer eftersom du planerar ditt arbete på ett strukturerat sätt och jobbar systematiskt. Du tycker om att göra saker ordentligt och har en grundlig arbetsprocess så att inget lämnas ogjort.

Övrig information:

Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Account Manager till Greenled

Account manager
Läs mer Apr 23
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Greenled AB.

Om företaget:

Greenled AB startade 2017 och är ett dotterbolag till Finska Greenled Oy. Greenled är en finsk leverantör av egentillverkade LED-armaturer och nyckelfärdiga belysningslösningar till företag och offentlig sektor. Företaget hjälper sina kunder att förbättra sin affärsverksamhet, säkerhet och trivsel med hållbara och prisvärda belysningslösningar. Greenled tror på hållbar utveckling och att miljövänliga lösningar har en positiv effekt på kundernas affärsverksamhet. Det som utmärker Greenled är att de är en totalleverantör som erbjuder allt från enstaka produkter till administration och genomförande av hela belysningsprojekt.

Huvudkontoret i Sverige är beläget i Johanneshov, Stockholm. Greenled befinner sig just nu i en tillväxtresa och vill etablera sig i Göteborg. Därmed kommer du i denna roll initalt utgå från hemmet men kontorsplats är möjligt vid önskemål. Moderbolaget finns i Uleåborg, Helsingfors-Vanda och Tammerfors. Detta är en spännande möjlighet att gå med i en start-up miljö, med stöd av ett professionellt team med ambitioner att driva företaget framåt. Du arbetar i en samarbetsatmosfär på en växande marknad med framtida möjligheter till karriärutveckling. Du har en direkt inverkan på företagets framgång och påverkar företagsmiljön positivt.

Arbetsuppgifter:

I rollen som Account Manager hos Greenled har du en avgörande roll i att skapa och utveckla nya affärsmöjligheter i Göteborg. Med fokus på nykundsbearbetning förväntas du hitta nya affärsmöjligheter genom att prospektera och bearbeta marknaden. Du driver dina egna säljprocesser från start till slut vilket innebär att du efter prospektering arbetar med uppsökande behovsanalyser och försäljning via telefon, möten och fysiska kundbesök. Då du ansvarar för att bygga en egen kundstock är det viktigt att det kommer naturligt för dig att bygga relationer. Du samarbetar med kollegor inom installation där ni åker ut till kund för att identifiera förutsättningarna inför installationen av armaturerna. Vid överenskommelse med kund kalkylerar du vad kunden behöver och sammanställer offert- och kontraktsunderlag. Du förser kunden med nödvändig information och följer upp fram tills att du har stängt affären, men också efteråt i samband med installation av produkterna.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är bland annat:
• Prospektering
• Uppsökande försäljning
• Kalkylering
• Skapa offerter och kontraktsunderlag
• Kontinuerlig uppföljning med kund

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Minst 2 års erfarenhet av projektförsäljning inom B2B, med fördel mot storkund och bygg/industri/fastighet
• B-körkort
• Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift


Greenled tror på människors potential att utvecklas - med rätt inställning och engagemang kan du uppnå vad som helst. Därför är det viktigt att du som person är nyfiken och motiveras av att sätta i gång och driva projekt framåt. Därtill är du målmedveten och gillar att se tydliga resultat av ditt arbete. Du vill alltid utvecklas och prestera mer. Vidare är du en social person som är duktig på att bygga långsiktiga relationer och har lätt för att skaffa nya kontakter. Det visar du med din förmåga att jobba rådgivande i kunddialogen och du ser alltid till att göra det lilla extra för kunden. Eftersom du jobbar nära dina kollegor är det också avgörande att du trivs med att samarbeta.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Göteborg
Lön: Konkurrenskraftig grundlön med provision- och bonusmodell

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Supporttekniker inom Ascom till Telia

Frontofficepersonal
Läs mer Apr 19
Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Telia har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Telia en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida.

Om företaget:



Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle.

Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid!

Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser!

Arbetsuppgifter:

I rollen som supporttekniker hos Telia erbjuds du en utmanande och varierande tjänst där du får möjlighet att jobba med flera olika kunder och olika miljöer. Arbetsuppgifterna består av second-linesupport inom produktområdet Ascom. Du hanterar inkomna ärenden via ett ärendehanteringssystem samt till viss del per telefon. Främst supporterar du kunder remote men det kan förekomma att du behöver åka till kunder on-site, därför är det av vikt att du är öppen för det. Du stödjer kunder och användare inom Ascom-produkter genom att felsöka och lösa tekniska problem och frågor. Ärendena är relaterade till larm- och meddelandehanteringsplattformar. Du samarbetar nära underleverantörer för att säkerställa bästa möjliga lösningar för kundernas behov.

Det närmsta teamet som jobbar med Ascom består av tre personer. Området är växande inom Telia. Därför finns det stora möjligheter för dig att vara med och bidra till avdelningen och vara delaktig i att sätta processer och rutiner tillsammans med teamet.

Dina arbetsuppgifter är:
• Hantera och koordinera ärenden via ärendehanteringssystem samt per telefon
• Felsöka och hantera ärenden relaterade till larm- och meddelandehanteringsplattformar, innefattande både mjukvara och hårdvara
• Vara den främsta kontaktpunkten med leverantören för att säkerställa snabb och effektiv problemlösning
• Ge support on-site till kunder vid behov
• Vara med och bidra till utvecklingen av området Ascom

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Erfarenhet av support och ärendehantering
• Relevant teknisk utbildning, alternativt erfarenhet inom IT-support eller liknande område, förvärvat från arbete eller hobby
• Erfarenhet eller förståelse för telefoni
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
• God dator- och systemvana, men fördel om du har erfarenhet av ServiceNow
• B-körkort
• Erfarenhet av Ascom-tjänsten är mycket meriterande

Om du är en ansvarstagande och engagerad person som brinner för att leverera exceptionell service och support till kunder kommer du trivas i rollen som supporttekniker hos Telia. Det är av stor vikt att du har en utmärkt kommunikationsförmåga och har lätt för att hantera människor och bygga relationer. Vi tror samtidigt att du trivs i att arbeta i en dynamisk och utmanande miljö, där du kan bibehålla en god kvalitet även när arbetsbelastning är hög. Vidare är du flexibel och prestigelös och ser positivt på att hjälpa dina kollegor och där det behövs.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Solna, Stockholm eller Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu