Göteborg: FÄLTSÄLJARE PÅ HAUGEN-GRUPPEN

Hitta ansökningsinfo om jobbet FÄLTSÄLJARE PÅ HAUGEN-GRUPPEN i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2022-01-11 // Varaktighet: Heltid

Haugen-Gruppens vision är att bli Sveriges bästa distributör. Samarbetet sker med starka varumärken och attraktiva produkter för morgondagens kunder och konsument. Haugen-Gruppen genomgick i slutet på 2020 en transformation och förstärkte sitt team med medarbetare som med vilja och mod skapar spännande erbjudanden för framtidens FMCG-marknad. De produkter som efterfrågas idag ser annorlunda ut imorgon och Haugen-Gruppens vision är att alltid ligga i framkant på marknadstrender genom att vara den naturliga partnern för varumärkesägare och kunder. Hos Haugen-Gruppen får du en unik möjlighet att vara med och bygga en banbrytande kultur, präglat av entreprenörskap, snabbhet, flexibilitet och ansvar där syftet är att bygga en organisation som ombesörjer framtidens behov. Haugen-Gruppen finns i Sverige, Norge, Finland och Danmark.
Haugen-Gruppen är idag distributör för bland andra Twinings te, Green Giant, Old El Paso, Caj P, Blue Dragon, Patak's, Törsleffs, Green Choice, Lucullus Sambal Oelek, Sweet Baby Rays, Konfekta med flera. Försäljningen sker via ICA, Coop, Axfood och Bergendahls.
Om rollen som Fältsäljare:
Huvuduppgiften i denna roll är att vara vår ambassadör och med stort engagemang i butik driva samt utveckla försäljningen av våra produkter. Detta med syfte att optimera butikens lönsamhet samt stärka Haugen-Gruppens position på marknaden. För att lyckas i rollen behöver man vara driven, konsultativ, ansvarsfull och strukturerad.
Arbetsuppgifter:
· Presentera och sälja in kampanjer och nyheter
· Du kommer arbeta med både försäljning och plock i butik.
· Att öka butikernas försäljning genom att aktivt skapa kampanjer och samexponeringar.
· Att säkerställa att vi har rätt sortiment inne på varje kedja/butik, samt att utöka detta sortiment så långt det går.
· Att skapa och upprätthålla goda relationer med våra kunder.
· Att besöka alla kunder som ingår i ditt distrikt.
· Att skapa en positiv anda och förmedla denna till kollegor och butiker även när det känns tungt och struligt.
Vi erbjuder dig:
· Ett stimulerande och utvecklande arbete i ett växande bolag
· Engagerade och härliga kollegor med gemensamt fokus
· Ett arbete med starka varumärken som många kan relatera till
· Ett företag med mycket arbetsglädje och höga ambitioner
· Ett arbete där du kommer ha möjlighet att göra skillnad
· Ett roligt, självständigt och varierande arbete
Vi söker dig som:
· Hög social kompetens och goda säljaregenskaper
· Kan bygga och utveckla starka kundrelationer
· Kunna ta eget ansvar och vara självgående.
· Arbetar med god struktur och planeringsförmåga
· Kan arbeta i högt tempo och hålla många saker igång samtidigt
· Har en tydlig kunskap kring marknaden för Dagligvaruhandeln
· Är driven, målfokuserad och arbetar självständigt
· Har ekonomisk förståelse och en viss analytisk förmåga
· Lösningsorienterad
· Har ett intresse för mat
Kvalifikationer:
· Gymnasial utbildning
· Minst 2 års arbete med försäljning inom DVH
· God PC-vana samt goda kunskaper i Office, framför allt Excel och Power Point
· Har du erfarenhet från KeySale eller Genero är detta meriterande.
· Har körkort
· Kunskap om butikerna på distriktet är meriterande.
Ansökan och kontaktperson
RG Marknadspartner ansvarar för rekryteringen till den här tjänsten. Rekryteringsprocessen sker löpande så vänta inte till sista ansökningsdag med att skicka in din ansökan. Har du frågor gällande tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Susanne Öhman:
E-Post: susanne.ohman@rgmp.se
Tfn: 070-963 20 29

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Utesäljare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Utesäljare.

Business and sales developer till Profcon- SIOX Solutions // Göteborg

Läs mer Apr 29
Nu söker vi dig som vill ta ägandeskap för försäljningen av vår livsviktiga produkt på den svenska marknaden. Är du en relationsbyggare av rang med tekniskt intresse? Gör dig redo att identifiera nya affärsmöjligheter för framtidens brandskydd i ventilation och fastighetsautomation! Ditt nya uppdrag:
Här kommer du ansvara för att sprida ordet om vårt varumärke SIOX Solutions och framför allt vårt styrsystem Smoke Contol System. Detta livsviktiga styrsystem hjälper våra kunder att effektivt styra brandspjäll i sina fastigheter – samtidigt som ekonomin optimeras. Ett system för att styra brandspjäll, vad innebär det? Kanske du tänker. Snart kommer ju du vara proffset, men låt oss ge dig en liten snabb onboarding: SIOX Solutions – Smoke Control System kontrollerar och förhindrar rök från att spridas vid bränder och är ett livsviktigt säkerhetssystem som är designat för att skydda människor från rökrelaterade skador eller komplikationer. Sjukhus, hotell, arenor och skyskrapor är fina exempel på dina kommande kunder. Minst sagt intressant, eller hur? Vänta bara, det kommer mer. Med hela Sverige som kundstock, blir din uppgift att luska och gräva fram nya affärsmöjligheter och få potentiella kunder att hålla med dig om alla fördelar som finns med våra system. I denna självständiga och flexibla roll skapar du egen struktur och plan framåt. Och med våra branschledande produkter erbjuder du högsta kvalitet i kundrelation, uppföljning och leverans. Du kommer samarbeta tätt med närmsta chef och kollega, Johan, som har en lång erfarenhet i branschen. Lika nära finns även vårt tekniska supportteam som stöttar upp vid tekniska utmaningar. Om långa säljcykler, nära kundkontakt och jakten på nya affärer är din grej – då vet vi att du kommer passa utmärkt hos oss.
Din profil:
Erfaren och teknikintresserad: Du har ett tekniskt intresse och några års säljerfarenhet. Har du även en utbildning i el och teknik? Pluspoäng till dig!
Lyhörd och affärsmannamässig: Du har ett naturligt driv mot att nå uppsatta mål och en fallenhet för att identifiera nya möjligheter till merförsäljning
Ett körkort i plånboken: Vi står för tjänstebilen.
Svenska och engelska

Är du vår nästa kollega? Kul! Vi läser ansökningar löpande och gör vårt bästa för att återkoppla till dig så snart som möjligt.Förresten – du har väl inte missat att vi just nu söker två säljare? Här hittar du vår andra annons om du vill ta en kik eller tipsa en kompis. Vi hörs!
START: Enligt överenskommelse PLATS: Göteborg OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Recruiter Carolina Elofsson, Carolina@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

Ansök nu

Säljare, Göteborg

Läs mer Apr 18
Nu tar Polfärskt nästa steg, vill du vara med på resan?
Polfärskt har genom åren byggt upp en framgångsrik organisation för att sälja och samdistribuera bröd från olika bagerier. Vår lokala förankring och det starka entreprenörskap som genomsyrar hela vår organisation kombinerat med den stordrift vi får genom samordnad kedjedrift har gjort oss framgångsrika på marknaden.



Om tjänsten
Som säljare hos oss är du en viktig länk i Polfärskts leveranskedja, där vi ansvarar för att rätt bröd, i rätt mängd, kommer i rätt tid, till livsmedelsbutiker i Göteborg med omnejd. Du är serviceinriktad och förvaltar relationer med våra kunder. Du ansvarar för ordertagning, påfyllnad och försäljning på dina butiker. Körkort B krävs då detta är en rörlig roll där du kör lätt lastbil mellan butikerna. Körkort C och YKB är meriterande.

Vem är du?
Det här är ett jobb för dig som är ansvarstagande och gillar att jobba med frihet under ansvar. Som person är du noggrann, serviceinriktad och gillar att ge det lilla extra. Det är meriterande om du har jobbat i livsmedelsbutik tidigare.

Vad kan vi erbjuda dig?
Vi erbjuder dig ett jobb där du blir en viktig del i en växande organisation som utvecklas och satsar! Hos oss får du jobba med kända varumärken, kvalitetsprodukter och med kollegor som brinner för det de gör!

Låter detta som din nästa utmaning?
Då är du varmt välkommen med din ansökan via www.recruitpartner.se . Skicka gärna in din ansökan snarast då urval görs löpande, dock senast 2024-05-05. Vid eventuella frågor kontakta ansvarig rekryterare Emma Engdal, 0706-658448 eller emma.engdal@polfarskt.se
Om oss
Polfärskt Bröd är en rikstäckande distributör av bröd och kakor till dagligvaruhandeln. Företaget omsätter ca 3 miljarder kronor och säljer och levererar några av marknadens starkaste varumärken inom matbröd så som Polarbröd, Korvbrödsbagarn, Fazer och Skogaholm. Polfärskt säljer även bröd från Hatting och Brödverket samt kaffebröd från Gille och Hägges. 51 procent av Polfärskt Bröd AB ägs av Polarbröd AB. Resten ägs av de regionala och egenägda Polfärsktföretagen som står för distribution, försäljning och lokal service.
Tillsammans med våra kunder och partners skapar vi attraktiva, lönsamma och säljande brödavdelningar i Sveriges alla dagligvarubutiker. Detta gör vi genom lokalt ägandeskap och central gemenskap i en unik kombination.
Totalt har Polfärskt över 1100 anställda varav över 500 säljande distributörer som utgår från 31 strategiskt utplacerade brödterminaler över hela Sverige. Läs mer på www.polfarskt.se.

Ansök nu

Säljare inom cleantech till ledande solcellsföretag i Göteborg!

Läs mer Apr 24
Om oss 1KOMMA5 satsar på energismarta lösningar såsom solceller, laddboxar och ellagring samt energistyrsystemet Heartbeat. Företaget grundades 2021 och har idag över 1200 anställda på över 55 olika platser i Norden, Europa och Australien. 1KOMMA5 siktar på att bli marknadsledande i Europa med en försäljning på över 100 miljarder SEK per år senast 2030.Tillsammans har vi redan installerat över 20 000 anläggningar i Norden.

Om rollenVi erbjuder en spännande möjlighet för dig som säljare att ta hand om hela säljprocessen, från prospektering till avtal. Du kommer att vara en värdefull del av ett dynamiskt team, där det är av yttersta vikt att du trivs med att arbeta i ett snabbrörligt tempo. Tillsammans med ditt team kommer du att åka ut till villaområden och knacka dörr i förhoppning om att hitta intresserade kunder, du bör därför vara resultatintresserad och engagerad samt van vid att arbeta mot kalla kunder.
Vi kommer ge dig:
Möjlighet att sälja våra innovativa produkter
En fast lön och en attraktiv provisionsmodell
En utvecklande och utmanande arbetsplats med goda karriärmöjligheter
Kompentensutveckling inom försäljning
Utbildning av våra produkter och branschen
Friskvårdsbidrag och tjänstepension

Vi tror att du:
Har tidigare erfarenhet av försäljning
Är en driven vinnarskalle och ser lösningar istället för problem
Är flexibel och har möjlighet att arbeta kvällstid
Du kan uttrycka dig i tal så väl som i skrift på både svenska och engelska
Arbetat med CRM-system (meriterande)
Har b-körkort (meriterande)

START: Enligt överenskommelsePLATS: StockholmOMFATTNING: 90% med möjlighet till kortare fredagarLÖN: Fast lön + provisionARBETSTIDER: Måndag-torsdag kl.12-20, fredag kl.12-16
1KOMMA5 strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. I vår personalsammansättning vill vi spegla samhället i övrigt och välkomnar både kvinnor och män i olika åldrar och med olika bakgrund till att bli vår kollega. För att säkerställa att våra medarbetares värdegrund stämmer överens med 1KOMMA5º tar vi en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen.

Ansök nu

Säljare inom cleantech till ledande solcellsföretag i Göteborg!

Läs mer Apr 17
Om oss 1KOMMA5 satsar på energismarta lösningar såsom solceller, laddboxar och ellagring samt energistyrsystemet Heartbeat. Företaget grundades 2021 och har idag över 1200 anställda på över 55 olika platser i Norden, Europa och Australien. 1KOMMA5 siktar på att bli marknadsledande i Europa med en försäljning på över 100 miljarder SEK per år senast 2030.Tillsammans har vi redan installerat över 20 000 anläggningar i Norden.

Om rollenVi erbjuder en spännande möjlighet för dig som säljare att ta hand om hela säljprocessen, från prospektering till avtal. Du kommer att vara en värdefull del av ett dynamiskt team, där det är av yttersta vikt att du trivs med att arbeta i ett snabbrörligt tempo. Tillsammans med ditt team kommer du att åka ut till villaområden och knacka dörr i förhoppning om att hitta intresserade kunder, du bör därför vara resultatintresserad och engagerad samt van vid att arbeta mot kalla kunder.
Vi kommer ge dig:
Möjlighet att sälja våra innovativa produkter
En fast lön och en attraktiv provisionsmodell
En utvecklande och utmanande arbetsplats med goda karriärmöjligheter
Kompentensutveckling inom försäljning
Utbildning av våra produkter och branschen
Friskvårdsbidrag och tjänstepension

Vi tror att du:
Har tidigare erfarenhet av försäljning
Är en driven vinnarskalle och ser lösningar istället för problem
Är flexibel och har möjlighet att arbeta kvällstid
Du kan uttrycka dig i tal så väl som i skrift på både svenska och engelska
Arbetat med CRM-system (meriterande)
Har b-körkort (meriterande)

START: Enligt överenskommelsePLATS: StockholmOMFATTNING: 90% med möjlighet till kortare fredagarLÖN: Fast lön + provisionARBETSTIDER: Måndag-torsdag kl.12-20, fredag kl.12-16
1KOMMA5 strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. I vår personalsammansättning vill vi spegla samhället i övrigt och välkomnar både kvinnor och män i olika åldrar och med olika bakgrund till att bli vår kollega. För att säkerställa att våra medarbetares värdegrund stämmer överens med 1KOMMA5º tar vi en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen.

Ansök nu

Värvare hos Naturskyddsföreningen i Göteborg.

Läs mer Apr 10
Bli en del av vårt framgångsrika team.
Är du driven, säljinriktad och karriärsugen? Vill du vara en del av ett team som arbetar för att bevara och skydda vår natur? Då är du precis den vi letar efter!
Naturskyddsföreningen söker engagerade och entusiastiska värvare som vill vara med och driva vårt arbete framåt. Som värvare hos oss får du möjlighet till fast anställning med månadslön, periodbiljett (A) och andra förmåner. Men det bästa är att du inte bara får en lön – du får också möjligheten till personlig och professionell utveckling.
Vi erbjuder kanske den bästa sälj- och kommunikationsträningen i branschen, vilket ger dig de verktyg du behöver för att lyckas. Dessutom finns det stora karriär- och utvecklingsmöjligheter inom organisationen. Jobbet som värvare innebär inte bara en möjlighet till att påverka vår värld positivt, det ger också kunskaper och färdigheter som du kommer ha nytta av resten av livet.
Så om du är redo att ta nästa steg i din karriär och samtidigt göra en insats för miljön, ansök redan idag och bli en del av vårt fantastiska team!
Krav:
Engagemang för miljöfrågor
God kommunikationsförmåga
Förmåga att arbeta självständigt och i team
Positiv attityd och vilja att lära

Ansökan: Skicka ditt CV och ett personligt brev där du berättar varför du vill arbeta som värvare hos Naturskyddsföreningen till [kontaktinformation].
Vi ser fram emot att höra från dig!

Vill du komma i kontakt med oss?
Raluca Roiescu,F2F chef,073-782 01 65,raluca.roiescu@naturskyddsforeningen.se
Göran BeskowF2F säljledare073-675 57 17


Fackliga kontaktpersoner
Unionen: GertStraschewski, 08-702 65 52, gert.straschewski@naturskyddsforeningen.se
Saco: Petra Holgersson, 072-565 44 05, petra.holgersson@naturskyddsforeningen.se

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Rg Marknadspartner AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Rg Marknadspartner AB .

Butikskonsulent

Butikskonsulent
Läs mer Nov 14
Butikskonsulenter sökes i Göteborg/Kungälv med omnejd.
Vi söker dig som vill jobba extra, så vi ser gärna att du har en annan sysselsättning som studier/deltidsjobb eller annat som gör att denna tjänst passar för dig.
Som butikskonsulent ser du till så att lösvikts och naturgodiset är välfyllt och ser säljande ut i butik.
Vi söker dig som är social, noggrann och ansvarsfull som person, har en god känsla för service och trivs med att jobba självständigt.
Du får gärna ha erfarenhet av dagligvaruhandeln sedan tidigare, men det är inget krav.
Lön enligt handelsavtal.
Körkort och tillgång till bil är meriterande men inget krav
Mer om oss går att läsa på www.rgmp.se
Låter det intressant mejla in din ansökan märkt med ”Butikskonsulent + staden du bor i" till sanna.funeland@rgmp.se
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas allt eftersom, skicka därför din ansökan redan nu!

Ansök nu

Butikskonsulent

Butikskonsulent
Läs mer Sep 30
Butikskonsulenter sökes - Kungälv/Göteborg/Borås/Trollhättan/Uddevalla/Halmstad med omnejd.
Vi söker dig som vill jobba extra på någon eller flera av ovan orter, vi har en kommande Halloween - Så är du tillgänglig v 43 är det ett stort plus! Men vi söker även dig som kan jobba övriga veckor. Finns chans för fasta timmar i veckan på ett antal orter om man visar vad man går för!
Förtydliga i din ansökan vad du söker och din tillgänglighet.
Jobben utförs främst vardagar, enstaka helger kan förekomma.
Som butikskonsulent ser du till så att lösvikts och naturgodiset är välfyllt och ser säljande ut i butik.
Du kommer att arbeta med påfyllnad, rengöring och orderläggning.
Godiset/Naturgodiset levereras direkt ut till butikerna.
Vi söker dig som är social, noggrann och ansvarsfull som person, har en god känsla för service och trivs med att jobba självständigt.
Du får gärna ha erfarenhet av dagligvaruhandeln sedan tidigare, men det är inget krav.
Lön enligt handelsavtal.
Körkort och tillgång till bil är ett krav.
Mer om oss går att läsa på www.rgmp.se
Låter det intressant mejla in din ansökan märkt med ”Butikskonsulent + staden du bor i" till sanna.funeland@rgmp.se
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas allt eftersom, skicka därför din ansökan redan nu!

Ansök nu

Koordinator Göteborg

Administrativ chef
Läs mer Dec 6
RG Marknadspartner erbjuder säljfrämjande tjänster såsom varuplock, varudemonstrationer, säljtjänster och event till kunder inom dagligvaruhandeln och fackhandeln. Vi hjälper våra kunder att öka deras försäljning.
Vi har varit verksamma sedan 1994 och har hela Sverige som arbetsfält. Vårt huvudkontor ligger i Gävle.
Med utgångspunkt i våra värdeord: samarbete, närhet, effektivitet, kvalitét och flexibilitet gör vi våra kunders vardag enklare och bättre.
Beskrivning av tjänsten koordinator
Tjänsten som koordinator innebär att man leder och fördelar arbetet på distriktet. Det genomgående målet är att på sitt område säkerställa god kvalitet på de tjänster som utförs. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid.
Arbetsuppgifter
Bemanna uppdrag med personal
Rekrytera ny personal vid behov
Utbilda och lära upp ny personal
Arbetsleda vår personal och kvalitetssäkra våra uppdrag
Utföra merchandising samt ombyggnader
Utveckla distriktet
Löpande kontakt med våra kunder
Administrera via RG Admin. Dvs. bemanna uppdrag, lägga in bokningar, säkerställa att personalen rapporterar tider och bilder i rätt tid, godkänna tidrapporter etc.
Uppföljning av arbetet sker bl a. via nyckeltalsuppföljningar.
Aktivt delta vid våra gemensamma aktiviteter såsom veckomöten, konferenser, utbildningar etc.

Personalprofil
DVH-vana
Klara av och ha en vilja att plocka och utföra ombyggnader
Körkort och bil
Datavana. Bekväm med Excel o Word. Klara av RG Admin.
Acceptera att arbetstiderna inte alltid är kl. 8–17
Strukturerad, högpresterande och ansvarstagande.
Eget driv och lösningsorienterad.
Gilla att axla ansvaret för distriktet och arbetsleda personal.



Ansökan med foto skickas till sanna.funeland@rgmp.se märkt ”Koordinator Göteborg”

Ansök nu

Koordinator Göteborg

Butikskonsulent
Läs mer Dec 6
RG Marknadspartner erbjuder säljfrämjande tjänster såsom varuplock, varudemonstrationer, säljtjänster och event till kunder inom dagligvaruhandeln och fackhandeln. Vi hjälper våra kunder att öka deras försäljning.
Vi har varit verksamma sedan 1994 och har hela Sverige som arbetsfält. Vårt huvudkontor ligger i Gävle.
Med utgångspunkt i våra värdeord: samarbete, närhet, effektivitet, kvalitét och flexibilitet gör vi våra kunders vardag enklare och bättre.
Beskrivning av tjänsten koordinator
Tjänsten som koordinator innebär att man leder och fördelar arbetet på distriktet. Det genomgående målet är att på sitt område säkerställa god kvalitet på de tjänster som utförs. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid.
Arbetsuppgifter
Bemanna uppdrag med personal
Rekrytera ny personal vid behov
Utbilda och lära upp ny personal
Arbetsleda vår personal och kvalitetssäkra våra uppdrag
Utföra merchandising samt ombyggnader
Utveckla distriktet
Löpande kontakt med våra kunder
Administrera via RG Admin. Dvs. bemanna uppdrag, lägga in bokningar, säkerställa att personalen rapporterar tider och bilder i rätt tid, godkänna tidrapporter etc.
Uppföljning av arbetet sker bl a. via nyckeltalsuppföljningar.
Aktivt delta vid våra gemensamma aktiviteter såsom veckomöten, konferenser, utbildningar etc.

Personalprofil
DVH-vana
Klara av och ha en vilja att plocka och utföra ombyggnader
Körkort och bil
Datavana. Bekväm med Excel o Word. Klara av RG Admin.
Acceptera att arbetstiderna inte alltid är kl. 8–17
Strukturerad, högpresterande och ansvarstagande.
Eget driv och lösningsorienterad.
Gilla att axla ansvaret för distriktet och arbetsleda personal.



Ansökan med foto skickas till sanna.funeland@rgmp.se märkt ”Koordinator Göteborg”

Ansök nu

Koordinator Göteborg

Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Dec 6
RG Marknadspartner erbjuder säljfrämjande tjänster såsom varuplock, varudemonstrationer, säljtjänster och event till kunder inom dagligvaruhandeln och fackhandeln. Vi hjälper våra kunder att öka deras försäljning.
Vi har varit verksamma sedan 1994 och har hela Sverige som arbetsfält. Vårt huvudkontor ligger i Gävle.
Med utgångspunkt i våra värdeord: samarbete, närhet, effektivitet, kvalitét och flexibilitet gör vi våra kunders vardag enklare och bättre.
Beskrivning av tjänsten koordinator
Tjänsten som koordinator innebär att man leder och fördelar arbetet på distriktet. Det genomgående målet är att på sitt område säkerställa god kvalitet på de tjänster som utförs. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid.
Arbetsuppgifter
Bemanna uppdrag med personal
Rekrytera ny personal vid behov
Utbilda och lära upp ny personal
Arbetsleda vår personal och kvalitetssäkra våra uppdrag
Utföra merchandising samt ombyggnader
Utveckla distriktet
Löpande kontakt med våra kunder
Administrera via RG Admin. Dvs. bemanna uppdrag, lägga in bokningar, säkerställa att personalen rapporterar tider och bilder i rätt tid, godkänna tidrapporter etc.
Uppföljning av arbetet sker bl a. via nyckeltalsuppföljningar.
Aktivt delta vid våra gemensamma aktiviteter såsom veckomöten, konferenser, utbildningar etc.

Personalprofil
DVH-vana
Klara av och ha en vilja att plocka och utföra ombyggnader
Körkort och bil
Datavana. Bekväm med Excel o Word. Klara av RG Admin.
Acceptera att arbetstiderna inte alltid är kl. 8–17
Strukturerad, högpresterande och ansvarstagande.
Eget driv och lösningsorienterad.
Gilla att axla ansvaret för distriktet och arbetsleda personal.



Ansökan med foto skickas till sanna.funeland@rgmp.se märkt ”Koordinator Göteborg”

Ansök nu