Göteborg: CHEF - IT SERVICE DESK

Hitta ansökningsinfo om jobbet CHEF - IT SERVICE DESK i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2022-05-05 // Varaktighet: Heltid

Arbetsuppgifter
Till vår kund i Göteborg som arbetar inom länstrafiken söker vi nu efter en Chef som kan ta ansvar för avdelningen IT-Service Desk. Kunden är mitt i en transformation av Digital Infrastruktur, vilket innebär att uppdraget innehåller ett stort mått av förändringsledning och förändringsarbete; inklusive nya arbetssätt och ny organisation. Hos vår kund är ledarskap en profession, vilket innebär att du som Chef för avdelningen har förmågan att visa vägen, ta fram mål och strategier för avdelningen utifrån vision och kundlöfte. Du kommer att driva utveckling och effektivisering av IT-Service Desk, coacha medarbetarna och förbättra avdelningens arbetssätt. Rollen innebär fullt personal-, budget- och verksamhetsansvar. Sammanfattningsvis kommer du att arbeta med daglig operativ ledning av avdelningen, utveckling av avdelningens verksamhet samt ersätta ordinarie Chef i ITs ledningsgrupp samt i ledningsgruppen för Digital Infrastruktur.

Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.

Kvalifikationer
- Du har relevant utbildning inom ekonomi/teknik/informatik eller motsvarande arbetslivserfarenhet.
- Du har tidigare erfarenhet av att arbeta i en ledande roll på en IT avdelning.
- Du har erfarenhet av att utveckla servicedesk för att förbättra för slutanvändaren.
- Du har erfarenhet av ServiceNow och att implementera standardprocesser för IT Servicedesk (Request, Incident, Knowledge).
- Du har erfarenhet av framgångsrik IT Servicedesk-verksamhet i en agil organisation.
- Du har erfarenhet av att rekrytera till ditt team.
- Du talar och skriver svenska obehindrat.
- Meriterande om du tidigare har arbetat inom offentlig verksamhet.

Personliga egenskaper
För att lyckas i rollen som Chef för IT Servicedesk så är du bra på att kommunicera och har lätt för att samarbeta. Du är en trygg ledare med stor förmåga att motivera, prioritera och skapa rätt förutsättningar för att dina medarbetare ska lyckas i sitt arbete. Du involverar och engagerar dina medarbetare. Du är även van vid förändringsarbete och kan enkelt leda i förändring.


Lön
Lön, enligt överenskommelse.

Tillträde och ansökan
Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start 1 juli 2022 och uppdraget förväntas löpa i 12 månader, med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår kund med nya fräscha kontor i Göteborg. Skicka in din ansökan (gärna i Word-format) då intervjuer sker löpande. Sökord: Chef, IT, Servicedesk, IT-Chef, Agil

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Enhetschef, offentlig förvaltning

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Enhetschef, offentlig förvaltning.

Enhetschef till lokalvård och vaktmästeri Grundskoleförvaltningen

Läs mer Apr 18
I grundskoleförvaltningen har vi en trygg och tillitsfull kultur. Vi bryr oss om våra elever och varandra. Vi finns till för eleverna, vi samarbetar med vårdnadshavarna och varandra, och vi är öppna för nya tankar och idéer. Här skapar vi bra förutsättningar för den pedagogiska utvecklingen.

Bli en av oss!
Nu söker vi dig som har ett stort engagemang för att utveckla en modern verksamhet där vi har fokus på att:
• öka kvaliteten i undervisningen för att öka elevers lärande.
• skapa tydligare ansvar, styrning och ledning för att öka elevers kunskapsresultat.
• öka likvärdighet mellan skolor för att alla elever ska få tillgång till undervisning av hög kvalitet samt kompensera för deras olika förutsättningar.

Göteborgs grundskoleförvaltning är en av de största skolförvaltningarna i Sverige. Vi ansvarar för stadens kommunala skolor från förskoleklass till årskurs nio, anpassad grundskola, kulturskolan och fritidshemmen. I förvaltningen finns 138 kommunala grundskolor där nästan 47 000 elever varje dag går i skolan. Hela förvaltningen har cirka 9 700 medarbetare som gemensamt arbetar med att utveckla och ta hand om verksamheten - tillsammans banar vi väg för framtidens skola.

Följ gärna vår resa på Linkedin: https://www.linkedin.com/company/goteborgs-grundskoleforvaltning

ARBETSUPPGIFTER
Till grundskoleförvaltningen söker vi dig som kan bidra till en serviceorganisation med höga ambitioner för våra elever i grundskolan.

Verksamheten för måltid, lokalvård och vaktmästeri i grundskoleförvaltningen organiseras under ekonomiavdelningen med två verksamhetschefer, 40 enhetschefer och 1100 medarbetare. Nu söker vi två enhetschef till område centrum och sydväst som med sin kunskap kan bidra till en serviceorganisation med höga ambitioner för våra elever i grundskolan. Varje enhet består av en enhetschef och ca 30 medarbetare.

Den ena enheten är en nystartad enhet där grundskolan tidigare köpt lokalvård från externa aktörer, men där vi nu kommer att utföra servicen i egen regi. Du får chansen att vara med från starten och därmed möjligheten att forma för enhetens kultur, processer och strategier.

Som enhetschef för lokalvård och vaktmästeri i grundskoleförvaltningen ansvarar du för att grundskolorna i Göteborgs Stad får service med god kvalité inom verksamhetsområdet. Du kommer ingå i en ledningsgrupp bestående av 17 enhetschefer som tillsammans arbetar för att nå våra verksamhetsmål och vår vision om service i världsklass.

I chefsuppdraget har du det operativa ansvaret för personal, ekonomi, verksamhet, resultat och arbetsmiljö inom din enhet. Du initierar och driver även utvecklingsfrågorna inom området i nära samarbete med övriga professioner, externa kontakter och chefer.

Du kommer att leda din egen enhet där du tillsammans med dina medarbetare och samordnare bidrar till en likvärdig och hög servicenivå över hela staden för att skapa förutsättningar för våra elever att utvecklas. Du har ett coachande förhållningssätt mot dina medarbetare för att skapa förutsättningar för dem att lyckas i deras uppdrag. Du har ett nära samarbete med skolledningen och säkerställer goda relationer med dina kunder.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har en högskoleexamen inom för tjänsten relevant område. Du har tidigare arbetserfarenhet som chef inom service och det är en fördel om du har kunskap om fastighet -och lokalfrågor. För att uppnå effektmålet ser vi att du i tidigare uppdrag har arbetat med logistik och planering för att nyttja resurser på ett effektivt sätt. Det är meriterande om du har praktisk erfarenhet inom verksamhetsområdet.

Viktiga egenskaper som enhetschef är att ha förmåga att leda utifrån organisationens värdegrund och stadens förhållningssätt, utveckla en kultur som är transparent och en god arbetsmiljö. Genom kultur och struktur skapar du systematik och förutsättningar för god kommunikation och dialog inom organisationen, inkluderat fackliga företrädare, samt ut mot andra aktörer och det omgivande samhället.

Vi söker dig som är en tydlig och god kommunikatör som får gehör för tankar och idéer samt har god förmåga att ta andras perspektiv i beaktning. Du kan sätta den egna verksamhetens betydelse i ett större sammanhang och visar intresse för och samverkar i övergripande frågor för att skapa mervärde. Som enhetschef motiveras du av tydligt definierade mål och har förmåga att omvandla dessa till en konkret handling. Du kan på ett effektivt sätt identifiera och analysera kärnan i ett problem samt föreslå möjliga lösningar. I rollen är det viktigt att du lyssnar på andra människor i syfte att förstå deras behov.

Är detta du?

Varmt välkommen med din ansökan!

Intervjuer kommer att ske 17/5 och 20/5.

ÖVRIGT
Som anställd i vår förvaltning erbjuds du bland annat friskvårdsbidrag, cykelförmån och medarbetarstöd.

Enligt Skollagen ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas av personer innan de anställs inom förskoleverksamhet, skola och skolbarnomsorg. Detta beställer du på Polisens hemsida.

I denna rekrytering kommer vi inte att efterfråga ett personligt brev som ansökningshandling. Istället kommer du som söker att svara på ett antal frågor där vi ber dig beskriva din kompetens inom efterfrågat område.

Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR.

Ansök nu

Enhetschef projektledning

Läs mer Mar 22
Stadsmiljöförvaltningen har ett helhetsansvar för stadens offentliga rum och samlade framkomlighet. Vi arbetar för att skapa tillgängliga, attraktiva och levande stadsmiljöer och naturområden. Förvaltningen äger och förvaltar spårvagnsnätet i Göteborg. På förvaltningen arbetar cirka 900 personer.

Stadsmiljöförvaltningen är en del av de stadsutvecklingsförvaltningar som finns i Göteborgs Stad. Gemensamt arbetar vi med att skapa förutsättningar för en fungerande infrastruktur, bostäder och lokaler med kvalitet, en inbjudande offentlig miljö och verkar för att staden blir hållbar ur alla perspektiv.

ARBETSUPPGIFTER
Uppdraget som enhetschef innebär att ingå i ledningsgruppen för avdelningen Planering och investering. I denna tjänst arbetar du för att kultur och struktur vävs samman och skapar en bra arbetsmiljö för personal med värme och en professionell miljö. Ledarskapet ska utövas i syfte att skapa tillit och förtroende såväl internt som i förhållande till boende, besökare, näringsliv och andra externa parter. Göteborgs Stad är en stor organisation som är i utveckling, detta kräver en komplexitetsmedvetenhet och ett nära samarbete med övriga förvaltningar och bolag i staden. Det är av särskild vikt att utveckla och främja arbetssätt som stödjer ett hela staden perspektiv.

Enhetschefen är projektägare för enhetens projekt. I projektägarrollen tillser du och kvalitetssäkrar projektledarens ansvar för planering och genomförande av investerings- och reinvesteringsprojekt med olika innehåll och komplexitet så som gator, parker, kajer, lekplatser, torg, gång- och cykelstråk, broar och andra liknande anläggningar i vår stad.

Enheten är en utav tre inom verksamhetsområdet investering som i dag består av cirka 30 medarbetare vilka ansvarar för planering och genomförande av investerings- och reinvesteringsprojekt med olika innehåll och komplexitet.

Som enhetschef har du personal-, arbetsmiljö- och miljöansvar för enhetens medarbetare och projekt. Det innebär att du löpande följer upp verksamheten för att säkerställa att förvaltningens processer och rutiner samt rådande lagstiftning följs. Du driver verksamheten inom fastställda ekonomiska ramar och mot uppsatta mål samt ansvarar för omvärldsbevakning inom området och omsätter detta i arbetssätt på förvaltningen.

Det är av särskild vikt att utveckla och främja arbetssätt som stödjer ett hela staden perspektiv. Genom ett utvecklingsorienterat ledarskap ansvarar och leder du enheten för projektledning med dina medarbetare. Du har huvudansvaret för uppdragen i din enhet från start till överlämnande, vilket innebär ansvar för planering och genomförande avseende kvalitet, tid och ekonomi. Rollen innebär många kontaktytor med olika intressenter såsom beställare och kunder. Ditt arbete präglas av ett tydligt kundfokus och du förväntas planera din enhets verksamhet för att säkerställa att det finns täckning och uppdrag både på kort- och lång sikt.


KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som med engagemang vill driva enheten för projektledning 2 där du för att lyckas i rollen har ett stort intresse för demokrati-, samhällsfrågor och är entreprenadsakkunnig. Du har relevant högskole- eller universitetsexamen på minst kandidatnivå samt erfarenhet av att arbeta med en projektorienterad verksamhet i anläggningsbranschen. Du har erfarenhet från ledande befattning inom anläggningsbranschen. Vi vill att du har erfarenhet av personal-, arbetsmiljö- och budgetansvar samt av kultur och värdegrundsarbete. Du arbetar med och har erfarenhet av utvecklande ledarskap samt mål- och resultatorienterad verksamhet. För denna tjänst behöver du ha erfarenhet av investeringsverksamhet och projektledning/projektägarskap gärna särskild sådan erfarenhet inom entreprenadjuridik, uppföljning av krav mot leverantör samt kostnadsuppföljning av projekt.

Ditt ledarskap präglas av god kommunikativ förmåga, social kompetens och ett prestigelöst förhållningssätt. Andra viktiga förmågor är att kunna väga in olika perspektiv där helheten blir så bra som möjligt och att kunna tänka och agera långsiktigt. Du är skicklig i ditt sätt att kommunicera och har förmåga att skapa förtroendefulla relationer och att bygga nätverk.

Du har modet att tänka nytt samtidigt som du är lyhörd inför hur du bäst implementerar de frågor du driver. Vi vill också att du är omvärldsorienterad och tar initiativ utifrån de behov du identifierar. Vi förutsätter också att du har goda erfarenheter från samarbete med fackliga organisationer.

Välkommen med din ansökan!

ÖVRIGT
Vi erbjuder en arbetsplats i en förvaltning där utveckling står i fokus, både internt hos oss och även i flertalet av de uppdrag vi bedriver i staden. Våra medarbetare har breda och varierande kompetenser. Vi erbjuder medarbetarförmåner såsom flexibel arbetstid (undantag på vissa avdelningar), friskvårdsbidrag och cykelförmåner. Ett hållbart arbetsliv är viktigt för oss där du ska kunna kombinera ett spännande och givande arbetsliv med ditt privatliv. Vi vill att våra arbetsplatser ska präglas av öppenhet och respekt för olikheter och vi tror att mångfald bidrar till att utveckla vår verksamhet.
Ansökningarna hanterar vi löpande och kan komma att bjuda in till intervjuer innan sista ansökningsdag.
Vill du veta mer om oss? Följ vår företagssida på LinkedIn:
https://www.linkedin.com/company/stadsmiljo-goteborgs-stad/

Ansök nu

Gruppchef till Sjö- och flygräddningscentralen/JRCC

Läs mer Mar 27
Sveriges vackraste arbetsplats söker en

Gruppchef

till Sjö- och flygräddningscentralen/JRCC

med placering i Göteborg

 


Sjöfartsverkets nationella Sjö- och flygräddningscentral/JRCC är navet i svensk sjö- och flygräddning. Här leds och koordineras sjö- och flygräddningsinsatser dygnet runt, året om.


Att arbeta som gruppchef

Som gruppchef är du chef för 32 operativa räddningsledare som arbetar i huvudsak på skiftgående schema. Du kommer att ha kontorsarbetstid måndag-fredag.



I tjänsten ingår personal-, budget- och arbetsmiljöansvar för räddningsledarna. Du träffar dina medarbetare kontinuerligt och jobbar med medarbetarskap, arbetsplatsfrågor och arbetsmiljö. Du håller medarbetar- samt lönesättande samtal och stöttar personalen i olika personalrelaterade frågor. Du ansvarar för den del av budgeten som berör räddningsledarna där uppföljning och rapportering ingår. Du är utbildningsansvarig för grundutbildningen av nyrekryterade räddningsledare samt ansvarig för medarbetarnas årliga kompetenssäkring.



Du rapporterar till enhetschefen för JRCC som innehar det övergripande verksamhetsansvaret och du ingår i enhetens ledningsgrupp tillsammans med driftchefer som har det operativa ansvaret för verksamheten i räddningscentralen. Du kommer att ha samma befogenheter och mandat gällande till exempel personalansvar, arbetsmiljö och ekonomisk uppföljning som enhetschefen vid dennes bortavaro i egenskap av tjänsteförrättande chef. Tjänsten är en arbetsgivarroll och kan komma att omfatta viss beredskap då du ska vara nåbar på telefon. Då Sjöfartsverket finns över hela landet kan tjänsten innebära resor.



Vem är du?


Krav

- Flerårig och dokumenterad erfarenhet som chef/ledare med personalansvar

- För tjänsten relevant akademisk utbildning eller praktiskt inhämtad erfarenhet som kan bedömas som motsvarande kompetens

- Erfarenhet av budget- och ekonomiuppföljning

- Kunskaper inom arbetsmiljöarbete

- Du kommunicerar mycket bra på svenska och engelska i såväl tal som skrift

- Goda generella IT-förmågor

 - B-körkort


Meriterande

- Erfarenhet av att leda skiftgående personal

- Erfarenhet från räddningstjänstverksamhet med 24/7-arbete

- Erfarenhet av grupp- och ledarskapsutveckling

- Erfarenhet av arbete i statlig myndighet

- Erfarenhet av samverkan med fackliga företrädare

- Erfarenhet av utvecklings- och förändringsarbete



Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är stabil och trygg i din ledarroll och har god självinsikt. Du är prestigelös och har en god förmåga att bygga långsiktiga och förtroendefulla relationer. Du är rak i din kommunikation men samtidigt lyhörd. Du leder genom ett kommunikativt, coachande och tillitsbaserat ledarskap som ger medarbetarna möjlighet till delaktighet, engagemang och ansvarstagande. Du har förmåga att coacha medarbetare att använda sin drivkraft och kompetens och du skapar goda förutsättningar för dem att nå verksamhetens mål.


Du är engagerad i vårt uppdrag och vill tillsammans med medarbetare och ledningskollegor förvalta och utveckla den kunskap och det engagemang som finns inom enheten samt bidra till organisationens helhet och mål. Vidare ser vi att du är en lojal och god representant för Sjöfartsverket.


Vi ställer höga krav på våra medarbetares säkerhets- och sekretessmedvetande. Befattningen är placerad i säkerhetsklass och en säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras innan vi fattar beslut om anställning. Du måste vara svensk medborgare. Befattningen kan komma att innebära krigsplacering vid Sjöfartsverket.


Varför ska du välja Sjöfartsverket?

Sjöfartsverket är ett tjänsteproducerande affärsverk inom transportsektorn. Vår arbetsmiljö är unik och vårt uppdrag är unikt – Sveriges vackraste arbetsplats. Vårt uppdrag är att utveckla transport och sjöfart i linje med riksdagens och regeringens beslut. Vår affärsidé är att erbjuda effektiva sjövägar, moderna tjänster och maritimt partnerskap för tillväxt, konkurrenskraft och hållbar utveckling.


Sjöfartsverket erbjuder en trivsam arbetsmiljö med goda möjligheter att förena arbetsliv och privatliv, det kan till exempel finnas möjlighet till enskild överenskommelse om distansarbete i viss omfattning. Vi har en tydlig identitet och ett starkt varumärke. Vi är en utvecklingsinriktad organisation och arbetar ständigt för att utveckla våra medarbetare samt för att upprätthålla våra nöjda kunder. Är vi rätt organisation för dig är det en självklarhet för dig att agera på ett professionellt, öppet och engagerat sätt. Vårt arbete utgår från den statliga värdegrunden, vi  arbetar också aktivt för jämställdhet, mångfald och inkludering och ser det som en självklarhet att du delar vår uppfattning.


Hur och när?

Den här rekryteringen gäller en tillsvidareanställning som ska tillsättas under hösten enligt överenskommelse. Provanställning kan komma att tillämpas för rekryteringen. Intervjuer kommer att hållas från och med vecka 18.


Upplysningar

Enhetschef Annika Vestergård, telefon 010-478 6182, e-post annika.vestergard@sjofartsverket.se

HR-partner Maria Hallström, telefon 010-478 5218, e-post maria.hallstrom@sjofartsverket.se


Fackliga företrädare 

Saco-S Peter Hellberg, OFR/ST Carl Cremonese, Seko Ib Bergström, samtliga kan nås via Sjöfartsverkets växel 0771-630000.


Registrera din ansökan senast den 19 april 2024.

Diarienummer: 24-01757



Sjöfartsverket gör kontinuerliga och aktiva val kring exponering och rekryteringsstöd i varje rekrytering. Vi undanber oss därför direktkontakt av annonsförsäljare, bemannings- och rekryteringsföretag.

Ansök nu

Enhetschef Försäljning och utveckling

Läs mer Mar 28
Kretslopp och vatten är till för göteborgarna. Vi ansvarar för att några av Göteborgs viktigaste samhällstjänster fungerar, alla dygnets timmar, hela året runt. Genom arbetet med vatten, avlopp och avfall bidrar Kretslopp och vatten till att skapa ett kretsloppssamhälle som möjliggör för göteborgarna att leva hållbart. Vår vision är ”Vi gör det lätt att leva hållbart” och vårt jobb är viktigt på riktigt.
Göteborg växer som aldrig förr. Vi arbetar med att säkra dricksvattenförsörjningen till staden genom att bygga och underhålla staden under marken. Vi påverkar och planerar för byggandet av ett Göteborg som ska klara morgondagens klimatutmaningar. Vi arbetar även med att se till att det avfall som göteborgarna genererar samlas in och behandlas på rätt sätt. Vi arbetar långsiktigt med göteborgarens medvetenhet och beteende kring kretslopp och användningen av dricksvatten.
Vi är en taxefinansierad förvaltning med stor fackkunskap med cirka 500 anställda. Inom organisationen har vi kompetens för att lösa vårt uppdrag – både när vi planerar och utför arbetet.
Delar du vår vision och vill veta mer om oss? Besök gärna www.goteborg.se/kretsloppochvatten eller följ oss på Facebook eller Linkedin.

ARBETSUPPGIFTER
Är du en ledare som driver förändring och värnar om en god arbetsmiljö? Vill du vara med och hjälpa göteborgarna att leva mer hållbart? Vi söker nu en enhetschef till Försäljning och utveckling som kan vara något för dig!

Enheten har ca 10 medarbetare, som bär förvaltningens ansvar att ha en stabil intäkts- och faktureringsprocess med tillhörande analys och uppföljning. Enheten har också i uppdrag att etablera roller och metodik för såväl processutveckling som objektförvaltning på avdelningen samt bistå avdelningen med projektledare i olika verksamhetsutvecklingsprojekt.

I dagsläget står vi inför ett omfattande utvecklings- och digitaliseringsarbete där vi både ska automatisera insamlingen av mätvärden och vår ärendehantering. Som enhetschef kommer du vara drivande i förändringsarbetet och säkerställa en stadig och trygg övergång till nya arbetssätt. Våra medarbetare har en lång och värdefull yrkesskicklighet, och vi ser ett gott samarbete mellan medarbetare och enhetschef som en nyckelfaktor för en lyckad förändringsresa. Vårt digitaliserings- och utvecklingsarbete innebär ett skede av lärande och kompetensväxling.

Som enhetschef har du personal- och budget, -verksamhets och arbetsmiljöansvar. Du har också ett strategiskt och långsiktigt ansvar för enhetens utveckling i frågor som rör kvalité, arbetsmiljö, kompetensförsörjning och utveckling. Du är direkt underställd avdelningschefen för Kundnära tjänster och ingår i dess ledningsgrupp tillsammans med ytterligare tre enhetschefer inom avdelningen. I ledningsgruppen finns också avdelningens strateg. Trots våra olika uppdrag jobbar vi alla för våra förvaltningsövergripande mål. Här på Kretslopp och vatten finns en gemensam stolthet i att vårt arbete är viktigt på riktigt!

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har:

• Minst kandidatexamen med inriktning mot teknik eller ekonomi.
• Minst fem (5) års chefserfarenhet med personal- budget och verksamhetsansvar.

Eftersom vi är en teknisk förvaltning ser vi erfarenhet inom infrastrukturbranschen, VA, eller annan teknisk försörjningssektor som starkt meriterande. I och med förändringsarbetet som ligger framför oss önskar vi att du är en person som har förmåga att både motivera och pedagogiskt förklara förändringar, samt hantera meningsskiljaktigheter på ett konstruktivt sätt. Du kan även anpassa din kommunikation efter mottagare, målgrupp och situation. Som enhetschef är det viktigt att du både kan överblicka ditt eget ansvarsområde och sätta den egna verksamhetens betydelse i ett större sammanhang. Du behöver ha förmågan att röra dig mellan att vara en vägvisande ledare och att lyssna på andra människor för att förstå deras behov.

Tjänsten är säkerhetsklassad och förutsätter svenskt medborgarskap, godkänd registerprövning från SÄPO samt alkohol- och drogtest.

ÖVRIGT
Som anställd på Kretslopp och vatten kommer du att bli krigsplacerad inom ramen för Kretslopp och vattens roll i totalförsvaret.

Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda undanbeder vi oss vänligen men bestämt att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

Ansök nu

Enhetschef till tillsynsenheten, Förskoleförvaltningen

Läs mer Mar 28
Göteborgs Stads Förskoleförvaltning ansvarar för utbildning och omsorg för cirka 25 000 barn i närmare 360 kommunala förskolor. Förvaltningen har cirka 8 900 medarbetare som tillsammans arbetar med barnens lärande och utveckling i centrum. Förskoleförvaltningen söker dig som vill vara med att utveckla en trygg och lärorik förskola för alla barn.
Hos oss ger du barnen möjligheter till en bra framtid, varje dag! Välkommen till världens viktigaste jobb. Du är Göteborg.

Följ gärna vår resa på LinkedIn: https://se.linkedin.com/company/förskoleförvaltningen-göteborgs-stad

ARBETSUPPGIFTER
Vill du bli vår nya enhetschef för tillsynsenheten?

Du kommer ingå i ledningsgruppen för styrning och ledning. Avdelningen består av tre enheter vilka är tillsyn och juridik, placering samt planering och analys, kansli och har cirka 60 medarbetare. Enheten för tillsyn består i dag av 14 medarbetare med kompetens inom pedagogik och juridik. Uppdraget för enheten handlar om att utreda ansökan om tillstånd när någon vill starta en ny fristående förskola, tillsyn av fristående verksamheter, ge råd och vägledning till fristående verksamheter.

Som enhetschef ansvarar du för verksamhetsutveckling, budget, personal och arbetsmiljön på din enhet. I rollen som enhetschef säkerställer du att medarbetarna har rätt förutsättningar för att utföra sitt uppdrag. Det handlar också om att förmedla en helhetssyn och få enhetens medarbetare att arbeta åt samma håll. Viktiga förmågor i ledarskapet är att utöva ett coachande förhållningssätt för att skapa delaktighet bland medarbetarna. Som enhetschef ansvarar du tillsammans med medarbetarna att säkerställa ett effektivt och rättssäkert arbete inom tillsynsområdet.

Vi arbetar aktivitetsbaserat med utgångspunkt från vårt fräscha kontor på Gamlestadstorget 5


KVALIFIKATIONER
Du ska ha en högskoleexamen, gärna inom offentlig förvaltning, juridik eller vad som är relevant för rollen.

Vi söker dig som har minst tre års ledarerfarenhet med personalansvar och då gärna inom enhetens ansvarsområde eller motsvarande inom annan kommunal eller statlig verksamhet. Du skall vara van vid att leda i en politisk styrd organisation.

För att lyckas i rollen som enhetschef behöver du vara en trygg ledare som har en vana att leda en enhet som utövar myndighetsutövning. Du ska även ha erfarenhet att hantera media och svåra samtal.

Vi söker dig som på ett effektivt sätt identifierar och analysera kärnan i ett problem samt föreslå möjliga lösningar. Du kan överblicka ditt ansvarsområde samt sätta den egna verksamhetens betydelse i ett större sammanhang. Du är en tydlig och god kommunikatör som får gehör för tankar och idéer samt kan påverka beslut i en viss riktning. I tjänsten ingår att motiveras av tydligt definierade mål och har förmåga att omvandla dessa till en konkret handling.

Välkommen med din ansökan!


ÖVRIGT
Som anställd i vår förvaltning erbjuds du bland annat friskvårdsbidrag, cykelförmån och medarbetarstöd.

I denna rekrytering kommer vi inte att efterfråga ett personligt brev som ansökningshandling. Istället kommer du som söker att svara på ett antal frågor där vi ber dig beskriva din kompetens inom efterfrågat område.

Enligt Skollagen ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas av personer innan de anställs inom förskoleverksamhet, skola och skolbarnomsorg. Detta beställer du på Polisens hemsida.

Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Jobbusters AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Jobbusters AB .

BUYER OF PROFESSIONAL SERVICES

Inköpare
Läs mer Apr 24
Job Description
For our client, we are looking for a Buyer of Professional Services.

In this role, your main responsibilities will be:
- Perform sourcing for Professional Services, both bought serviced and time and material.
- Establish supplier bases for each area defining short- & long-term sourcing strategies and aligning with the business/stakeholders.
- Perform procurement according to defined strategies and frameworks.
- Negotiate commercial and legal agreements. Create agreements.
- Review purchase requisitions and identify and select contract/suppliers in accordance with defined strategies and agreements.
- Advise stakeholders on procurement issues, providing support and guidance at all stages of the procurement cycle as well as on modifications in requests. Improve collaboration with stakeholders and together towards common goals.
- Track key performance indicators on supplier and stakeholder contract compliance; define and take corrective actions to improve contracts compliance and continuously track supplier performance on quality and cost.
- Perform necessary market analysis to support the sourcing activity.
- Create and maintain commercial relations with suppliers and internal stakeholders.
- Initiate and conduct supplier evaluations and supplier audits.

About JobBusters
JobBusters is an authorized staffing and recruitment company targeting white-collar workers and was started in 2011. We at JobBusters care about our consultants and our goal is always to build long-term relationships with both consultants and clients. Our goal is always to match our clients' dream candidates with our candidates' dream jobs!


Qualifications
- You have an educational background in business administration, finance, purchasing or similar.
- You have several years of work experience in Indirect Purchasing preferably within the automotive industry.
- You have experience of buying Bought Services/Work Packages.
- You are fluent in Swedish and English both written and spoken.
- You are highly skilled in MS Office, especially Excel.
- You have experience of working in purchase/administrative tools & systems. SRM, Fieldglass and/or Workday is a great advantage.

When you join JobBusters
As a consultant at JobBusters, you can feel secure with a collective agreement, available consultant managers and committed recruiters. As a consultant, you also get access to our network of exciting companies and clients! For us, it is important that you as a consultant feel comfortable, feel a sense of security and community with us as an employer. We offer an occupational pension, salary change and the option of flexpension. You also get access to our benefits portal, where in addition to wellness allowance you have access to lots of discounts and offers in wellnes, home and leisure, transport, healthcare and much more! Your well-being is of the highest priority for us, and we therefore offer you as an employee Corporate Health Care to deal with all the challenges of everyday life, both at work and in private life

Personal qualities
We are seeking candidates with a strong emphasis on personal attributes, particularly exceptional communication and interpersonal skills. The ideal candidate will possess a keen ability to grasp the needs of internal stakeholders swiftly, demonstrating a service-oriented mindset. Adaptability is key, with a capacity to promptly familiarize oneself with industry terminology and operational procedures, and a willingness to adjust approaches to achieve optimal outcomes. Experience in managing multiple projects concurrently and handling substantial volumes of data with precision and efficiency in a structured and timely manner is highly valued.

Admission and Application
Full time position, 40 hours per week. The position will start in June, and the assignment is expected to run until 2025-06-16 with the possibility of extension. For this assignment you will be employed by JobBusters as a consultant at our client in Gothenburg. Submit your application in English today, as interviews are ongoing.

Ansök nu

SUPPLY CHAIN COORDINATOR

Produktionskoordinator
Läs mer Apr 22
Job Description
For our well known client in Gothenburg we are looking for a Supply Chain Coordinator!

In the role as a Supply Chain Coordinator you will be responsible for the following work tasks:
- Securing timely arrival of parts needed for projects: Ensuring that the necessary parts for project arrive on time, avoiding delays.
- Contact with suppliers, to confirm upcoming deliveries and book and organize transports: Maintaining communication with suppliers to confirm scheduled deliveries and arranging transportation logistics.
- Reporting on Material Status: Providing updates on the status of materials, including their availability and any potential shortages.
- Process improvements: Identifying and implementing enhancements to workflows and procedures to increase efficiency and effectiveness.
- Data Analysis: Analyzing data to uncover patterns and insights that can inform decision-making and improve processes.
- Dashboard and report creation and preparation (PowerBI & Excel): Creating and preparing dashboards and reports using tools like PowerBI and Excel to visualize project and material management data effectively.


Company Description
Our client is a well-known brand in the automotive industry and has been around for almost 100 years. This is a brand for people who care about other people and the world we live in. Here, they work proactively for a sustainable workplace and environment. Culture and diversity are also words that the client values. The headquarters is in Gothenburg.


About JobBusters
JobBusters is an authorized staffing and recruitment company targeting white-collar workers and was started in 2011. We at JobBusters care about our consultants and our goal is always to build long-term relationships with both consultants and clients. Our goal is always to match our clients' dream candidates with our candidates' dream jobs!


Qualifications
- You have a higher education such as a Bachelor in Logistics/Engineering or equivalent work experience.
- You have very good skills with Microsoft Office (Excel, Outlook, Teams, PowerBI) and can learn out to others including ideally macro writing & PowerQuery/DAX.
- You have previous experience within logistics and the mentioned tasks.
- You have very good written and spoken English & clear communication skills.

When you join JobBusters
As a consultant at JobBusters, you can feel secure with a collective agreement, available consultant managers and committed recruiters. As a consultant, you also get access to our network of exciting companies and clients! For us, it is important that you as a consultant feel comfortable, feel a sense of security and community with us as an employer. We offer an occupational pension, salary change and the option of flexpension. You also get access to our benefits portal, where in addition to wellness allowance you have access to lots of discounts and offers in wellnes, home and leisure, transport, healthcare and much more! Your well-being is of the highest priority for us, and we therefore offer you as an employee Corporate Health Care to deal with all the challenges of everyday life, both at work and in private life

Personal qualities
To succeed in the Supply Chain Coordinator role you need to be a quick learner, have good collaboration skills and work well under pressure. Further more you have a sense of accountability, prioritization skills, is a structured worker and has a pro-active mindset

Salary
Salary, as agreed.

Admission and Application
Full time, office hours. Our client wishes to start 2024-05-20 and the assignment is expected to run until 2024-12-20 with possibility of extension. You will be employed by JobBusters as a consultant with our exciting client. Send in your application in English (preferably in Word format) as soon as possible, as interviews take place continuously.

Ansök nu

DIGITAL CONTENT DESIGNER / DIGITAL INNEHÅLLSDESIGNER

Marknadsförare
Läs mer Apr 15
Arbetsuppgifter
Vi letar efter en Digital Content Designer till vår välkända kund i Mölndal.

Som Digital Content Designer kommer du att designa och skapa engagerande, visuellt tilltalande innehåll för vår kunds varumärken Libresse och TENA. Detta innehåll kommer att användas över egna och betalda kanaler, såsom Instagram, TikTok, nyhetsbrev och deras webbplats.

Huvudsakliga ansvarsområden:
- Grafisk design: Skapa banners optimerade för nyhetsbrev och webbplats (både statiska och GIF:ar/animationer).
- Illustrationer: Skapa illustrationer för webb och sociala medier.
- Rörlig design: Utveckla fängslande innehåll främst för deras sociala mediekanaler (Facebook, Instagram, TikTok och Snapchat).
- Videoredigering och skapande: Anpassa och skapa övertygande videor.
- Konceptidéer: Samarbeta kring idégenerering och konceptualisering av innehållsidéer.

Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag som är inriktade mot tjänstemän och har funnits sen 2011. Vi på JobBusters bryr oss om våra konsulter och vårt mål är alltid att bygga långsiktiga relationer med både konsult och kund. Vårt mål är alltid att matcha våra kunders drömkandidat med våra kandidaters drömjobb!

Företagspresentation
Vår kund är ett globalt ledande företag inom hygien och hälsa. De är börsnoterade i Sverige och har försäljning i ca 150 länder under globalt ledande varumärken. Här värdesätter man mångfald, likvärdiga förutsättningar och inkluderande. Vår kund finns i Göteborg.

Kvalifikationer
- Du har en passande eftergymnasial utbildning.
- Du har några års erfarenhet av att arbeta som Digital Content Designer eller liknande roll, antingen från en byrå eller inhouse.
- Du har erfarenhet av Adobe Creative-verktygen (Photoshop, Illustrator, InDesign, After Effects, Premiere Pro) eller motsvarande.
- Du har erfarenhet av Figma.
- Du har mycket god förståelse för olika digitala kanalers krav för att skapa engagerande och visuellt tilltalande innehåll.
- Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift.
- Meriterande: Erfarenhet av Smartly.
- Meriterande: Kunskap om eCom.

Personliga egenskaper
Vi söker en strukturerad person med en vana vid att ta dig an uppgifter självständigt inom ditt ansvars självständigt inom ditt ansvarsområde såväl som tillsammans med teamet.

När du blir en av oss
Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder bland annat en digital lösning som hjälper våra medarbetare att hitta verktyg för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet.

Tillträde och ansökan
Heltid, 40h/v. Vår kund önskar start enligt överenskommelse och uppdraget förväntas pågå till och med 2024-12-31 med chans till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult och arbeta hos vår kund i Mölndal. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

Ansök nu

BUSINESS ANALYST

Verksamhetsanalytiker
Läs mer Apr 11
Arbetsuppgifter
Till vår kund söker vi nu en Business Analyst!

Vår kund står inför en stor och komplex omställning där ett av deras viktiga centralsystem inom trafikområdet behöver ersättas. Systemet som ska ersättas berör direkt och indirekt flera förmågor i verksamheten vilket innebär att utmaningen av den planerade förändringen är både omfattande och komplex. Verksamheten tar just nu fram en målbild för hela trafiksystemsområdet på en övergripande nivå för att fånga upp en bredare behovsbild för att sedan konkretisera ner en grov plan för en förflyttning inom respektive förmåga. Målbilden är att dels förbättra informationshanteringen, verktyg och system samt att etablera mer automatiserat och datadrivet arbetssätt samt nyttja modern teknik för att så effektivt som möjligt utföra leveransen i vår kunds förmågor. Då vår kund står inför stora förändringar behöver de stärka team Realtid med en verksamhetsspecialist/Business Analyst framförallt för att säkra kravhantering.

I rollen kommer du vara en viktig medlem i Programteamet inom trafikinformationsområdet och arbeta med följande:

- Vara ledande i att fånga upp krav och definiera verksamhetsbehov för att driva förändringar av system och tjänster.
- Tätt samarbete med produktägare, scrum-master, andra verksamhetsspecialister, IT-specialister, domänarkitekter, informationsarkitekter, andra lösningsarkitekter/techleads, systemutvecklare och tekniknära systemspecialister inom Trafik samt verksamheten.
- Arbeta med att förstå, förfina, ensa krav innehållandes kollektivtrafikdata samt styra detta mot programmets målbild.
- Vara del i att ta fram nulägesbeskrivningar samt tydliggöra gynnsamma effekter.
- Arbeta med kravinsamling och workshopledning.
- Dokumentera krav, tekniska lösningar och datamodeller i gemensamma miljöer.
- Vara delaktig i att ta fram upphandlingsunderlag för att genomföra offentlig upphandling.

Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag som är inriktade mot tjänstemän och har funnits sen 2011. Vi på JobBusters bryr oss om våra konsulter och vårt mål är alltid att bygga långsiktiga relationer med både konsult och kund. Vårt mål är alltid att matcha våra kunders drömkandidat med våra kandidaters drömjobb!

Företagspresentation
Vår kund verkar i Västra Götaland för att underlätta för alla pendlare. Man arbetar kontinuerligt för att underlätta för invånarna i regionen genom att erbjuda smarta tjänster vid resande. Huvudkontoret finns i centrala Göteborg.

Kvalifikationer
- Du har flera års erfarenhet av att arbeta som Business Analyst.
- Du har erfarenhet av att arbeta med verksamhetsutveckling.
- Du har erfarenhet av att arbeta mot både verksamhet och IT.
- Du har erfarenhet av Atlassian-sviten med Confluence och JIRA.
- Du är väl insatt i agila arbetsmetoder.
- Du har grundläggande IT teknisk kompetens.
- Du har flytande i svenska och engelska i tal och skrift.
- Erfarenhet av arbete inom andra stora offentliga organisationer är meriterande.

Personliga egenskaper
För att lyckas i rollen som Business Analyst är du analytisk och har en problemlösande approach. Du har också en god kommunikativ förmåga.

När du blir en av oss
Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder bland annat en digital lösning som hjälper våra medarbetare att hitta verktyg för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet.

Lön
Lön enligt överenskommelse.

Tillträde och ansökan
Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start omkring 2024-05-24 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2026-05-23 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).

Ansök nu

UI-DESIGNER

Användbarhetsdesigner
Läs mer Apr 9
Arbetsuppgifter
Vi söker nu en UI-designer med applikationserfarenhet från industrisektorn för vår kunds räkning.

Är du den kreativa och tekniskt skickliga UI-designern som kan förvandla komplex data till intuitiva användarupplevelser? Då kan du vara med och spela en nyckelroll i vår kunds projekt, där du får chansen att forma framtiden för industriell tillståndsövervakning. Här får du möjligheten att arbeta med att utveckla nästa generations lösningar som inte bara förlänger livslängden på industrimaskiner men också revolutionerar sättet vi interagerar med dem. Genom ditt arbete kommer du att bidra till att skapa handlingskraftiga insikter från maskindata, direkt bidragande till vår kunds vision om intelligent och hållbar tillväxt. Här erbjuds en unik chans att utveckla ett visuellt tilltalande och användarvänligt webbgränssnitt som ger användaren makt att snabbt och säkert identifiera problem.

Dina ansvarsområden och dagliga uppgifter:
- Utforma intuitiva och visuellt tilltalande användargränssnitt för vår kunds tillståndsövervakningsapplikation, med hänsyn till tekniska begränsningar och frontend-ramverk.
- Utföra forskning för att förstå behov, beteenden och branschstandarder som är relevanta för projektet.
- Skapa wireframes, prototyper och mockups för att effektivt kommunicera designkoncept.
- Tillhandahåller designtillgångar och specifikationer till frontend-utvecklare för implementering.
- Erbjuder expertis för att vägleda designbeslut och hantera tekniska utmaningar.
- Samarbeta nära med de olika teamen för att förstå projektets krav och mål.

Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag som är inriktade mot tjänstemän och har funnits sen 2011. Vi på JobBusters bryr oss om våra konsulter och vårt mål är alltid att bygga långsiktiga relationer med både konsult och kund. Vårt mål är alltid att matcha våra kunders drömkandidat med våra kandidaters drömjobb!

Företagspresentation
Vår kund är globalt ledande inom sin kategori. En av deras styrkor ligger i förmågan att utveckla ny teknik som ger deras kunder konkurrensfördelar samtidigt som det bidrar till ett hållbart samhälle. Kunden finns i Göteborg.


Kvalifikationer
- Du har gedigen erfarenhet av UI/UX-design, gärna inom industrisektorn, med en portfölj som visar upp relevanta projekt.
- Du har goda färdigheter i designverktyg som Adobe XD, Sketch, Figma eller liknande programvara.
- Du har förståelse av frontend-ramverk (t.ex. React, Svelte) och förmågan att effektivt kommunicera med frontend-utvecklare.
- Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift.

Personliga egenskaper
För att lyckas i rollen som UI-designer så söker vi dig som har stark problemlösningsförmåga och en stor uppmärksamhet på detaljer. Du har utmärkt kommunikations- och samarbetsförmåga och kan arbeta effektivt med multidisciplinära team.

När du blir en av oss
Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder bland annat en digital lösning som hjälper våra medarbetare att hitta verktyg för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet.

Lön
Lön, enligt överenskommelse.

Tillträde och ansökan
Heltid, kontorstider med möjlighet att arbeta 50% på distans. Vår kund önskar start omgående och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2025-10-31 med möjlighet till förlängning på 6 månader. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Göteborg. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).

Ansök nu

ADMINISTRATIVE COORDINATOR - IT

Systemadministratör
Läs mer Apr 4
Job Description
We are now looking for an IT Administrative Coordinator to our client in Gothenburg! As an administrative coordinator within IT, your work will be to create, manage and follow up on Purchase Requisitions (PRs) for IT department, especially in the Application License Management Area. In this role they see a fairly junior candidate. Previous experience with similar tasks is beneficial but most important is the right mindset, attention to detail and other personal attributes.


Company Description
Our client is an European R&D center. They are a new electric mobility technology and solutions brand that is aiming to satisfy the global demand for premium electric vehicles. Their work comes to life in products and services from world leading brands.

About JobBusters
JobBusters is an authorized staffing and recruitment company targeting white-collar workers and was started in 2011. We at JobBusters care about our consultants and our goal is always to build long-term relationships with both consultants and clients. Our goal is always to match our clients' dream candidates with our candidates' dream jobs!


Qualifications
- You have previous experience within Administration.
- You have some experience of License Management.
- You have good technical understanding.
- You are fluent in English, both written and spoken.
- It is highly meritorious if you have professional proficiency in Mandarin/Chinese.

When you join JobBusters
As a consultant at JobBusters, you can feel secure with a collective agreement, available consultant managers and committed recruiters. As a consultant, you also get access to our network of exciting companies and clients! For us, it is important that you as a consultant feel comfortable, feel a sense of security and community with us as an employer. We offer an occupational pension, salary change and the option of flexpension. You also get access to our benefits portal, where in addition to wellness allowance you have access to lots of discounts and offers in wellnes, home and leisure, transport, healthcare and much more! Your well-being is of the highest priority for us and we offer, among other things, a digital solution that helps our employees find tools to deal with all the challenges of everyday life, both at work and in private life.

Personal qualities
To thrive in this role, it is important that you have good attention to details, great organizing skills, and excellent communication skills. It is also of importance that you have a flexible mindset and are service minded.

Salary
By agreement.

Admission and Application
Full time, office hours. Our client want the consultant to start 1-may-2024 and the assignment is expected to run until 30-apr-2025, with chance of extension. You will be employed by JobBusters and work as a consultant for our exciting client in Gothenburg. Our client want the consultant to mostly work on-site. Send in your application in English (preferably in Word format) as soon as possible, as interviews take place continuously.

We look forward to review your application!

Ansök nu