Göteborg: Face2face söker rekryteringsassistent

Hitta ansökningsinfo om jobbet Face2face söker rekryteringsassistent i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2022-07-18 // Varaktighet: Heltid

Face2face söker en rekryteringsassistent
Till vårat kontor mitt i centrala Göteborg söker vi nu en ny medarbetare till vårat rekryteringsteam. Vi söker dig som gillar att växa med eget ansvar och drivs av resultat, samt vill vara en del av ett engagerat team med stort driv.
Face2face är en hybrid som kombinerar en traditionell reklambyrå med en stark säljavdelning. I dagsläget finns vi flera länder och är ett av Europas ledande bolag i våran bransch. Vi expanderar i samtliga av våra befintliga marknader samt har planer på att starta upp nya spännande länder redan 2022.
Om tjänsten:
Som rekryteringsassistent kommer du ha en viktig roll i vårt team. Din huvuduppgift kommer att vara att se till att vi har ett kontinuerligt kandidatflöde, vilket innebär att ansvara för att:
Screena och matcha ett första urval av inkommande ansökningar
Searcha kandidater i interna och externa CV-databaser
Boka intervjuer åt ansvarig rekryterare enligt uppsatta mål
Föreslå aktiviteter för att öka inflöde och tillgång av kandidater
Vara ett administrativt stöd för våra rekryterare

Vi erbjuder:
Ett företag i tillväxt och konstant utveckling
Kunskap inom försäljning och rekrytering
Fokus på din personliga utveckling med daglig uppföljning
Fullständig upplärning vid uppstart av erfarna ledare
Fast lön plus generös provision
Kontor i centrala Göteborg
Start omgående

Din profil:
Som person är du bekväm med att ha telefonen som arbetsredskap och du är kommunikativt skicklig i både tal och skrift. Du är van att ta egna initiativ, eget ansvar och jobbar effektivt. Vidare är du servicemässig i ditt sätt, prestigelös och ser gärna en framtid inom rekryteringsbranschen eller inom försäljning.
För att trivas hos oss ser vi även att du är orädd och social och hela tiden tänker framåt. Erfarenhet från HR, mötesbokning eller telemarketing är meriterande men inte ett krav.
Om företaget:
Face2face Creatives International kombinerar strategi, konceptutveckling, försäljning och teknologi för att utveckla och driva kampanjer för att stärka varumärken, sprida kunskap och rekrytera stora kundvolymer av hög kvalitet. Från kontor i Norge, Sverige, Finland, Belgien, Schweiz och Tyskland arbetar vi med kunder som American Express, Carrefour, Apple, Fortum, Louis Vuitton, Porsche, BNP Paribas och Amnesty International på olika europeiska marknader.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Researcher, rekrytering

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Researcher, rekrytering.

Rekryteringsassistent

Läs mer Feb 19
Till en av våra kunder söker vi nu en rekryteringsassistent på 50%. Vår kund sitter i samma kontorsbyggnad som oss.

Studerar du på universitet och drömmer om att utvecklas som rekryterare?

Vill du jobba för ett snabbväxande och innovativt företag som värdesätter relationer, både externt och internt?

Vill du arbetat i ett företag med stark teamkänsla och där allas, oavsett arbetsroll, bidrag värderas lika?

Då har du hittat rätt... välkommen till A-hub!

A-hub är ett expansivt och innovativt företag inom rekryterings och bemanningsbranschen. På A-hub tror vi på ständig utveckling, där vi hjälper våra kunder att utvecklas men även våra medarbetare på A-hub. Vi tror på att anpassa utvecklingen efter individen och hos oss blir du hörd, sedd och får den utveckling som du behöver för att accelerera din karriär inom rekrytering.

Vi är nu på jakt efter dig som vill utvecklas inom rekrytering i en deltids-roll på 50% som rekryteringsassistent!

OM TJÄNSTEN

En av våra kunder behöver vår hjälp med att rekrytera fler konsulter till sina uppdrag.

- Granskning och urval av ansökningar

- Annonsskrivning/administration

- Search i interna och externa kanaler

- Telefonavstämningar och intervjuer med kandidater

- Referenstagning

Du erbjuds stor flexibilitet och eget ansvar i rollen där vår ambition är att det ska passa din livssituation på bästa sätt i samband med dina studier. Arbetsuppgifterna anpassas på individnivå och på sikt kommer det även finnas möjlighet att ta större ansvar i vissa processer.

VEM ÄR DU?

- Du har erfarenhet från rekryterings/konsultbranschen som assistent, researcher eller likande.

- Studerar relevant utbildning för tjänsten, exempelvis personalvetare, beteendevetare, ekonomi eller motsvarande på universitet/högskola

- Tidigare arbetslivserfarenhet av rekrytering inom IT/teknik är meriterande

- Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelsk

Vi sätter stor vikt vid dina personliga egenskaper där vi gärna ser att du har/är:

- God samarbets- och kommunikationsförmåga - Du kommer dagligen samarbeta och kommunicera både internt och externt

- Självgående och ansvarstagande - Du kan själv ta nödvändiga beslut och tar ansvar för dina arbetsuppgifter

- Ihärdig - Du triggas av en utmaning och ger inte upp i första steget!

- Orädd - Du räds inte att slängas ut i nya områden och arbetsuppgifter

- Initiativtagande - Du är den som alltid tar action helt enkelt!

DU ERBJUDS

En spännande och utvecklande tjänst där du får möjligheten att vara en viktig del i bolagets tillväxt tillsammans med ett lag av erfarna och hungriga kollegor. Du kommer arbeta som konsult hos en av våra kunder men vara placerad på vårt kontor.

Vi präglas av en kultur som andas framåtanda.

ÖVRIG INFORMATION OM TJÄNSTEN

Start: Enligt överenskommelse

Omfattning: Du behöver ha möjlighet att arbeta 20 timmar i veckan.

Placering: Göteborg Sisjön på plats

Lön: Timbaserad, 160kr/h

Start: 1 Mars

Ansök nu

TALENT ACQUISITION

Läs mer Jan 19
TALENT ACQUISITION

Vi på Happident arbetar för en ny, revolutionerande tandvårdsupplevelse. En miljö bort ifrån klinikdoft, hårda stolar och kala väntrum, Vi jobbar för att attrahera Sveriges mest framstående och engagerade medarbetare i kombination med den senaste teknologin. Helt enkelt en miljö där patienter erbjuds en kundupplevelse i världsklass.

Om Happident

Happident är den tredje största privata tandvårdskedjan i Sverige med kliniker i alla Sveriges storstäder. Vi är på en utvecklingsresa tillsammans och har målsättningen att inom de närmaste åren både utveckla och expandera verksamheten. Happident är grundat av tandläkare och ägs av tandläkare med många års erfarenhet av att bedriva kvalitativ och heltäckande tandvård i Sverige och internationellt. Kliniskt fokus genomsyrar hela vår verksamhet och vi har ambitionen att bygga den bästa arbetsplatsen för våra anställda. Genom vår unika ”klustermodell” kan vi tillgodose alla våra patienters behov samtidigt som vi skapar unika karriärmöjligheter för alla våra medarbetare.

Som Talent acquisition hos oss på Happident kommer du vara spindeln i nätet, den som väver ihop allt som har med rekryteringsprocessen att göra och ser till att vi lyckas skapa en trygg och kvalitativ rekrytering och onboarding för våra fantastiska medarbetare.

Vi tror att du som söker tjänsten har ett genuint intresse i psykologi, är relationsskapande, trivs med många bollar i luften. Du är även strukturerad, kreativ, intiativtagande och prestigelös.

Ansvarsområden

- Ta fram och genomföra kreativa och framgångsrika rekryteringskampanjer. * Ansvara för hela rekryteringsprocesser, från a-ö. * Att på ett affärsmässigt och konsultativt sätt vägleda och coacha bolagets chefer i deras rekryteringsprocesser. * Att hitta, attrahera och förvalta talanger med hjälp av att på ett kreativt sätt hitta nya vägar att nå ut samt genom e-rekrytering och sociala medier så som Linkedin. * Att sammanställa insikter från arbetsmarknadstrender och analysera avslutade rekryteringsprocesser.

- Att planera, förbereda, kommunicera och boka in det som behövs för att våra nya medarbetare ska få bästa möjliga introduktion på våra kliniker. För att passa perfekt in i rollen bör du ha:

Kvalifikationer

- Minst tre års erfarenhet av rekrytering, det är meriterande om du även har erfarenhet som inhouse rekryterare.

- God kunskap om svensk rekryteringspraxis.

- Erfarenhet av att framgångsrikt lyckats skapa relationer med talanger med efterfrågad kompetens.

- Flytande kunskaper i såväl skriven som talad svenska.



Praktisk information

Start: Efter överenskommelse
Omfattning på heltid.
Plats: Göteborg.
Kontaktperson: Cecilia Lassen

Ansök nu

Talent Acquisition Manager (Vikariat)

Läs mer Dec 13
Vi på Squeed söker en person som ska fylla ett vikariat på ca 1 år för rollen som Talent Acquisition Manager. Tilltänkt start för rollen är runt början av mars, exakt datum kan anpassas efter personen som kommer in till vårt team. Kanske är det dig vi letar efter?

Om oss ????
Vi är ett ledande IT-konsultbolag med närvaro i både Göteborg och Stockholm och är en del av Semcon sedan 2021. Vi har funnits i ca 13 år och är idag ett glatt gäng på ca 70 personer. Inom våra väggar samlas experter inom mjukvaruutveckling, specialiserade inom tekniker som Java, .NET och moderna Frontend-tekniker. Hos oss erbjuds du inte bara utvecklande arbetsuppgifter utan också generösa förmåner och en arbetskultur präglad av gemenskap och kompetensutveckling.

Om rollen ????
I rollen som Talent Acqusition Manager kommer du ansvara för rekryteringen av IT-konsulter för våra kontor i Göteborg & Stockholm. Du kommer jobba självständigt i en nära dialog med Squeeds konsultchefer & säljansvarige. Du kommer även ha rekryteringskollegor att bolla idéer med på Semcon, som Squeed är en del av. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:

- Förstå det interna rekryteringsbehovet

- Hitta & attrahera kvalificerade kandidater

- Ansvara för annonsering, genomföra urvalsprocesser, intervjuer och koordinera rekryteringsstegen

- Delta i marknadsföringsaktiviteter på Squeeds sociala medier

- Ansvara för vår närvaro på mässor och projektleda studentevents hos oss

Vem söker vi? ????
För att trivas i rollen är det viktigt att du är proaktiv, kommunikativ och bra på att nätverka. För att lyckas i rollen tror vi även att du har:

- Professionella kunskaper i svenska och engelska

- En relevant teoretisk universitets- eller YH-utbildning

- Tidigare erfarenhet av rekrytering, meriterande om det är inom IT

Meriterande om du har:

- Erfarenhet av headhunting med Linkedin Recruiter

- Kunskap om Teamtailor som ATS

- Intresse och erfarenhet av marknadsföring på sociala medier

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Bli en del av Squeed - Ansök idag!
Tveka inte att skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande och rollen kan tillsättas fort. Vi ser fram emot att lära känna dig närmare.

Till dig som på något sätt vill sälja rekryterings-, konsult- eller annonstjänster vill vi vänligen meddela att din kontakt undanbedes.

Ansök nu

Talent Acquisition Manager (Vikariat)

Läs mer Dec 6
Vi på Squeed söker en person som ska fylla ett vikariat på ca 1 år för rollen som Talent Acquisition Manager. Tilltänkt start för rollen är runt början av mars, exakt datum kan anpassas efter personen som kommer in till vårt team. Kanske är det dig vi letar efter?

Om oss ????
Vi är ett ledande IT-konsultbolag med närvaro i både Göteborg och Stockholm och är en del av Semcon sedan 2021. Vi har funnits i ca 13 år och är idag ett glatt gäng på ca 70 personer. Inom våra väggar samlas experter inom mjukvaruutveckling, specialiserade inom tekniker som Java, .NET och moderna Frontend-tekniker. Hos oss erbjuds du inte bara utvecklande arbetsuppgifter utan också generösa förmåner och en arbetskultur präglad av gemenskap och kompetensutveckling.

Om rollen ????
I rollen som Talent Acqusition Manager kommer du ansvara för rekryteringen av IT-konsulter för våra kontor i Göteborg & Stockholm. Du kommer jobba självständigt i en nära dialog med Squeeds konsultchefer & säljansvarige. Du kommer även ha rekryteringskollegor att bolla idéer med på Semcon, som Squeed är en del av. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:

- Förstå det interna rekryteringsbehovet

- Hitta & attrahera kvalificerade kandidater

- Ansvara för annonsering, genomföra urvalsprocesser, intervjuer och koordinera rekryteringsstegen

- Delta i marknadsföringsaktiviteter på Squeeds sociala medier

- Ansvara för vår närvaro på mässor och projektleda studentevents hos oss

Vem söker vi? ????
För att trivas i rollen är det viktigt att du är proaktiv, kommunikativ och bra på att nätverka. För att lyckas i rollen tror vi även att du har:

- Professionella kunskaper i svenska och engelska

- En relevant teoretisk universitets- eller YH-utbildning

- Tidigare erfarenhet av rekrytering, meriterande om det är inom IT

Meriterande om du har:

- Erfarenhet av headhunting med Linkedin Recruiter

- Kunskap om Teamtailor som ATS

- Intresse och erfarenhet av marknadsföring på sociala medier

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Bli en del av Squeed - Ansök idag!
Tveka inte att skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot att lära känna dig närmare.

Till dig som på något sätt vill sälja rekryterings-, konsult- eller annonstjänster vill vi vänligen meddela att din kontakt undanbedes.

Ansök nu

Talent Acquisition Manager (Vikariat)

Läs mer Dec 7
Vi på Squeed söker en person som ska fylla ett vikariat på ca 1 år för rollen som Talent Acquisition Manager. Tilltänkt start för rollen är runt början av mars, exakt datum kan anpassas efter personen som kommer in till vårt team. Kanske är det dig vi letar efter?

Om oss ????
Vi är ett ledande IT-konsultbolag med närvaro i både Göteborg och Stockholm och är en del av Semcon sedan 2021. Vi har funnits i ca 13 år och är idag ett glatt gäng på ca 70 personer. Inom våra väggar samlas experter inom mjukvaruutveckling, specialiserade inom tekniker som Java, .NET och moderna Frontend-tekniker. Hos oss erbjuds du inte bara utvecklande arbetsuppgifter utan också generösa förmåner och en arbetskultur präglad av gemenskap och kompetensutveckling.

Om rollen ????
I rollen som Talent Acqusition Manager kommer du ansvara för rekryteringen av IT-konsulter för våra kontor i Göteborg & Stockholm. Du kommer jobba självständigt i en nära dialog med Squeeds konsultchefer & säljansvarige. Du kommer även ha rekryteringskollegor att bolla idéer med på Semcon, som Squeed är en del av. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:

- Förstå det interna rekryteringsbehovet

- Hitta & attrahera kvalificerade kandidater

- Ansvara för annonsering, genomföra urvalsprocesser, intervjuer och koordinera rekryteringsstegen

- Delta i marknadsföringsaktiviteter på Squeeds sociala medier

- Ansvara för vår närvaro på mässor och projektleda studentevents hos oss

Vem söker vi? ????
För att trivas i rollen är det viktigt att du är proaktiv, kommunikativ och bra på att nätverka. För att lyckas i rollen tror vi även att du har:

- Professionella kunskaper i svenska och engelska

- En relevant teoretisk universitets- eller YH-utbildning

- Tidigare erfarenhet av rekrytering, meriterande om det är inom IT

Meriterande om du har:

- Erfarenhet av headhunting med Linkedin Recruiter

- Kunskap om Teamtailor som ATS

- Intresse och erfarenhet av marknadsföring på sociala medier

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Bli en del av Squeed - Ansök idag!
Tveka inte att skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande och rollen kan tillsättas fort. Vi ser fram emot att lära känna dig närmare.

Till dig som på något sätt vill sälja rekryterings-, konsult- eller annonstjänster vill vi vänligen meddela att din kontakt undanbedes.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Face2Face Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Face2Face Sverige AB .

Upplev en spännande karriär inom sälj!

Eventsäljare/Eventförsäljare
Läs mer Mar 18
Drömmer du om en karriär inom kommunikation, marknadsföring, management eller försäljning? Då har vi jobbet för dig! Vi söker nu efter drivna och engagerade personer som vill vara en del av vårt team på en internationell reklam- och kommunikationsbyrå. Här får du en chans att utveckla din talang och bygga en karriär inom branschen.

Vi erbjuder:
· En social, dynamisk och trygg arbetsmiljö med många sociala aktiviteter
· Ett meningsfullt arbete med fokus på eget ansvar
· Personligt anpassad utbildning där du får erfarenheter som kan nyttjas hela arbetslivet
· Tävlingar med chans att vinna resor, appleprodukter och mycket mer
· Konkurrenskraftig lön med möjlighet till hög bonus och provision
· Daglig uppföljning och coachning från våra erfarna ledare
· Möjlighet till att representera kända och starka varumärken
· Heltid, deltid och extrajobb

Vi söker dig som är:
· En bra arbetskollega
· Engagerad
· Utåtriktad
· Målfokuserad och driven
· God kommunikationsförmåga
· Talar flytande svenska

Vilka är vi?
Face2face är en internationell, reklam- och kommunikationsbyrå med svenska kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Örebro.
Vi har många spännande uppdrag och söker därför just nu efter nya talanger till våra kampanjteam.
Face2face erbjuder dig en unik möjlighet på en spännande arbetsplats. Du kommer bli en del av ett utåtriktat team och arbeta i en dynamisk arbetsmiljö. Vi lägger stor vikt på din personliga utveckling och på hur du bäst kan använda dina egenskaper och färdigheter till att uppnå resultat. Vi tror att du med rätt inställning, vilja och gedigen utbildning kan gå hur långt som helst.
Som promotör i våra kampanjteam får du en grundlig teoretisk och praktisk utbildning.
Vi jobbar aktivt med individuell coachning, återkoppling och uppföljning från våra inspirerande ledare och erfarna medarbetare. Som promotör hos Face2face kommer du vara ansikte utåt för några av Sveriges mest kända varumärken. Du kommer möta kunder på utvalda marknadsplatser - face to face.
Meriterande om du har:
· Körkort
· Erfarenhet från sälj, butik eller lager
· Relevant utbildning inom försäljning

Vi rekryterar löpande och uppmanar dig att sända en ansökan redan idag då det finns begränsat antal platser!

Om arbetsgivaren
Face2face Creatives International kombinerar strategi, konceptutveckling, försäljning, marknadsföring och teknologi för att utveckla och driva kampanjer för att stärka varumärken, sprida kunskap och rekrytera stora kundvolymer av hög kvalitet. Från kontor i Norge, Sverige, Finland, Belgien, Schweiz och Tyskland arbetar vi med kunder som American Express, Carrefour, Apple, Fortum, Louis Vuitton, Porsche, BNP Paribas och Amnesty International på olika europeiska marknader.

Ansök nu

Vill du jobba med sälj och marknadsföring?

Eventsäljare/Eventförsäljare
Läs mer Okt 23
Lär dig försäljning från grunden hos Face2face
Vill du jobba med marknadsföring, kommunikation och försäljning? Då är Face2face rätt plats för dig! Vi söker nu talanger till våra kampanjteam. Hos oss får du en personligt anpassad utbildning och coachning från våra erfarna ledare samtidigt som du arbetar med några av Europas mest kända varumärken.


Konkurrenskraftig lön och chans att vinna fina priser är bara några av de förmåner vi erbjuder. Ansök redan idag och ta första steget mot din nya karriär!


Vilka är vi?
Face2face är ett internationellt, reklam- och kommunikationsbyrå med svenska kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Örebro.
Vi tror att med rätt inställning, vilja och gedigen utbildning kan du gå hur långt som helst. Vi har många spännande uppdrag 2023, och söker därför nu efter nya, smarta talanger till våra kampanjteam.
Face2face erbjuder dig en möjlighet på en spännande arbetsplats.
Du kommer bli en del av en utåtriktad och dynamisk arbetsmiljö, där vi lägger stor vikt på din personliga utveckling och hur du bäst kan använda dina egenskaper och färdigheter till att uppnå resultat.
Som Promotör i våra kampanjteam får du en grundlig teoretisk och praktisk utbildning. Vi jobbar aktivt med individuell coachning, återkoppling och uppföljning från våra inspirerande ledare och erfarna medarbetare. Som promotör hos Face2face kommer du vara ansiktet utåt för några av landets mest kända varumärken. Du kommer möta kunder på utvalda marknadsplatser – Face to face.
Vi erbjuder uppdrag vid något av våra kontor, men för dig som bor i en annan stad i Sverige erbjuder vi också möjligheten att resa med ett av våra resande team där du kommer uppleva stora delar av Sverige medans du jobbar.


Vi erbjuder:
· Personligt anpassad upplärning
· Fokus på din personliga utveckling
· Daglig uppföljning från våra erfarna ledare
· Varierande arbetsuppgifter
· Konkurrenskraftig lön med Fast lön, garantilön och provision
· Möjlighet till att representera kända och starka varumärken
· Karriärs möjligheter
· Ung och inkluderande arbetsmiljö
· Tävlingar, sociala aktiviteter och mycket mer!
· Vi står för boende och resa för resande team


Vi söker dig som är:
· Lärovillig, engagerad och positivt inställd
· Utåtriktad
· Målmedveten
· Ordningsam
· Söker professionell och personlig utveckling
· Bra på kommunikation och talar flytande svenska


Vi rekryterar löpande. Vi uppmanar dig att skicka in din ansökan redan idag då platserna är begränsade.


För mer information om anställningen, ta kontakt:
Elias Ring - Recruiter
Epost: eri@face2facecreatives.com
Mobil: (+46) 700 925 30 08
Om arbetsgivaren
Face2face Creatives International kombinerar strategi, konceptutveckling, försäljning och teknologi för att utveckla och driva kampanjer för att stärka varumärken, sprida kunskap och rekrytera stora kundvolymer av hög kvalitet. Från kontor i Norge, Sverige, Finland, Belgien, Schweiz och Tyskland arbetar vi med kunder som American Express, Carrefour, Apple, Fortum, Louis Vuitton, Porsche, BNP Paribas och Amnesty International på olika europeiska marknader.

Ansök nu

Söker du en motiverande arbetsmiljö med hög lön?

Säljkonsulent
Läs mer Dec 16
Vi erbjuder tjänster på heltid, kvälls - eller dagstid. Detta är en spännande och unik möjlighet för dig som vill arbeta upp användbar erfarenhet, tjäna pengar eller bygga karriär inom kommunikation, marknadsföring och försäljning! Är du redo för en unik och spännande erfarenhet?


Vilka är vi?
Face2face är ett internationellt, reklam- och kommunikationsbyrå med svenska kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Örebro.
Vi tror att med rätt inställning, vilja och gedigen utbildning kan du gå hur långt som helst. Vi har många spännande uppdrag 2023, och söker därför nu efter nya, smarta talanger till våra kampanjteam.
Face2face erbjuder dig en möjlighet på en spännande arbetsplats.
Du kommer bli en del av en utåtriktad och dynamisk arbetsmiljö, där vi lägger stor vikt på din personliga utveckling och hur du bäst kan använda dina egenskaper och färdigheter till att uppnå resultat.
Som Promotör i våra kampanjteam får du en grundlig teoretisk och praktisk utbildning. Vi jobbar aktivt med individuell coachning, återkoppling och uppföljning från våra inspirerande ledare och erfarna medarbetare. Som promotör hos Face2face kommer du vara ansiktet utåt för några av landets mest kända varumärken. Du kommer möta kunder på utvalda marknadsplatser – Face to face.
Vi erbjuder uppdrag vid något av våra kontor, men för dig som bor i en annan stad i Sverige erbjuder vi också möjligheten att resa med ett av våra resande team där du kommer uppleva stora delar av Sverige medans du jobbar.


Vi erbjuder:
· Personligt anpassad upplärning
· Fokus på din personliga utveckling
· Daglig uppföljning från våra erfarna ledare
· Varierande arbetsuppgifter
· Konkurrenskraftig lön med Fast lön, garantilön och provision
· Möjlighet till att representera kända och starka varumärken
· Karriärs möjligheter
· Ung och inkluderande arbetsmiljö
· Tävlingar, sociala aktiviteter och mycket mer!
· Vi står för boende och resa för resande team


Vi söker dig som är:
· Lärovillig, engagerad och positivt inställd
· Utåtriktad
· Målmedveten
· Ordningsam
· Söker professionell och personlig utveckling
· Bra på kommunikation och talar flytande svenska


Vi rekryterar löpande. Vi uppmanar dig att skicka in din ansökan redan idag då platserna är begränsade.


Om arbetsgivaren
Face2face Creatives International kombinerar strategi, konceptutveckling, försäljning och teknologi för att utveckla och driva kampanjer för att stärka varumärken, sprida kunskap och rekrytera stora kundvolymer av hög kvalitet. Från kontor i Norge, Sverige, Finland, Belgien, Schweiz och Tyskland arbetar vi med kunder som American Express, Carrefour, Apple, Fortum, Louis Vuitton, Porsche, BNP Paribas och Amnesty International på olika europeiska marknader.

Ansök nu

Utvecklas som säljare hos Face2face

Eventsäljare/Eventförsäljare
Läs mer Dec 5
Om jobbet
Har du ingen tidigare erfarenhet av försäljning men är lärovillig, engagerad och driven?
Till våra field marketing-team söker vi nu utåtriktade talanger inom försäljning som vill jobba i ett av våra härliga team som präglas av hög energi, entusiasm och gemenskap, där alla motiverar varandra.
Som säljare hos Face2face kommer ni att vara ansiktet utåt för flera kända varumärken och ni kommer personligen möta kunder på utvalda marknadsplatser som köpcentrum, gallerier, butiker mm.
Här hos Face2face erbjuds du en speciell arbetsmöjlighet på en spännande arbetsplats där vi lägger stor vikt på dina personliga egenskaper och styrkor. Vi anser att med rätt driv och inställning kan man gå hur långt som helst.
Vi har inget krav på tidigare erfarenhet av försäljning då ni kommer att genomgå säljutbildning och upplärning. Vi jobbar sedan väldigt aktivt med individuell coachning, feedback och uppföljning av våra duktiga ledare och medarbetare.
Vi erbjuder:
Varierande arbetsuppgifter med spännande och starka varumärken
Kunskap inom 1:1 kommunikation och social marknadsföring
Ett företag i tillväxt och ständig utveckling
Fokus på din personliga utveckling med daglig uppföljning
Möjligheter att göra karriär
Utbildning inom försäljning och ledarskap
Säljtävlingar med resor till New York, Los Angeles, Paris och Jorden runt
Fast lön plus provision



I sverige har vi följande möjligheter
Stationär tjänst: Heltidstjänst med utgång från ett av våra kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö eller Örebro
Sverigeturné: En resande heltidstjänst som passar dig som är äventyrslysten och resglad och vill följa med på en spännande resa runt om i Sverige. Vi står självklart då för boende och transport. Traktamente tillkommer.
Din profil:
Utåtriktad med positiv inställning
Lärovillig och engagerad
Målinriktad och driven
Motiveras av att tjäna pengar och personlig utveckling

Hos oss ser vi att du är orädd och social och hela tiden tänker framåt. Är du dessutom en person som gillar att jobba på en energifull arbetsplats där egen utveckling värderas då är du rätt person för oss. Vi ser mer till din personlighet än vad du gjort tidigare och har därför inga krav på CV. Tveka inte att skicka in din ansökan till oss redan idag. Urval och intervjuer kommer ske löpande.
Om företaget
Face2face Creatives International kombinerar strategi, konceptutveckling, försäljning och teknologi för att utveckla och driva kampanjer för att stärka varumärken, sprida kunskap och rekrytera stora kundvolymer av hög kvalitet. Från kontor i Norge, Sverige, Finland, Belgien, Schweiz och Tyskland arbetar vi med kunder som American Express, Carrefour, Apple, Fortum, Louis Vuitton, Porsche, BNP Paribas och Amnesty International på olika europeiska marknader.
#jobbjustnu

Ansök nu

Face2face söker rekryterare

Rekryterare/Rekryteringskonsult
Läs mer Sep 2
Om du växer med eget ansvar och drivs av resultat, har svart bälte i struktur samt vill vara en del av ett engagerat team med stort driv, hög energi och stark gemenskap är detta en tjänst för dig.
Om tjänsten:
Som mötesbokare/rekryteringsassistent kommer du ha en viktig roll i vårt team. Din huvuduppgift kommer att vara att se till att vi har ett kontinuerligt kandidatflöde, vilket innebär att ansvara för att:
Screena och matcha ett första urval av inkommande ansökningar
Searcha kandidater i interna och externa CV-databaser
Boka intervjuer åt ansvarig rekryterare enligt uppsatta mål
Föreslå aktiviteter för att öka inflöde och tillgång av kandidater
Vara ett administrativt stöd för våra rekryterare


Vi erbjuder:
Ett företag i tillväxt och konstant utveckling
Kunskap inom försäljning och rekrytering
Fokus på din personliga utveckling med daglig uppföljning
Fullständig upplärning vid uppstart av erfarna ledare
Fast lön plus generös provision
Kontor i centrala Stockholm
Start omgående



Din profil:
Som person är du bekväm med att ha telefonen som arbetsredskap och du är kommunikativt skicklig i både tal och skrift. Du är van att ta egna initiativ, eget ansvar och jobbar effektivt. Vidare är du servicemässig i ditt sätt, lyhörd, prestigelös och ser gärna en framtid inom rekryteringsbranschen eller inom försäljning.
För att trivas hos oss ser vi även att du är orädd och social och hela tiden tänker framåt.
Erfarenhet från mötesbokning eller telemarketing är meriterande men inte ett krav.
Vi ser mer till din personlighet tidigare erfarenheter så tveka inte att skicka in din ansökan till oss redan idag.
Om företaget:
Face2face Creatives International kombinerar strategi, konceptutveckling, försäljning och teknologi för att utveckla och driva kampanjer för att stärka varumärken, sprida kunskap och rekrytera stora kundvolymer av hög kvalitet. Från kontor i Norge, Sverige, Finland, Belgien, Schweiz och Tyskland arbetar vi med kunder som American Express, Carrefour, Apple, Fortum, Louis Vuitton, Porsche, BNP Paribas och Amnesty International på olika europeiska marknader.

Ansök nu

Utvecklas som säljare hos Face2face

Eventsäljare/Eventförsäljare
Läs mer Sep 7
Om jobbet
Har du ingen tidigare erfarenhet av försäljning men är lärovillig, engagerad och driven?
Till våra field marketing-team söker vi nu utåtriktade talanger inom försäljning som vill jobba i ett av våra härliga team som präglas av hög energi, entusiasm och gemenskap, där alla motiverar varandra.
Som säljare hos Face2face kommer ni att vara ansiktet utåt för flera kända varumärken och ni kommer personligen möta kunder på utvalda marknadsplatser som köpcentrum, gallerier, butiker mm.
Här hos Face2face erbjuds du en speciell arbetsmöjlighet på en spännande arbetsplats där vi lägger stor vikt på dina personliga egenskaper och styrkor. Vi anser att med rätt driv och inställning kan man gå hur långt som helst.
Vi har inget krav på tidigare erfarenhet av försäljning då ni kommer att genomgå säljutbildning och upplärning. Vi jobbar sedan väldigt aktivt med individuell coachning, feedback och uppföljning av våra duktiga ledare och medarbetare.
Vi erbjuder:
Varierande arbetsuppgifter med spännande och starka varumärken
Kunskap inom 1:1 kommunikation och social marknadsföring
Ett företag i tillväxt och ständig utveckling
Fokus på din personliga utveckling med daglig uppföljning
Möjligheter att göra karriär
Utbildning inom försäljning och ledarskap
Säljtävlingar med resor till New York, Los Angeles, Paris och Jorden runt
Fast lön plus provision



I sverige har vi följande möjligheter
Stationär tjänst: Heltidstjänst med utgång från ett av våra kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö eller Örebro
Sverigeturné: En resande heltidstjänst som passar dig som är äventyrslysten och resglad och vill följa med på en spännande resa runt om i Sverige. Vi står självklart då för boende och transport. Traktamente tillkommer.
Din profil:
Utåtriktad med positiv inställning
Lärovillig och engagerad
Målinriktad och driven
Motiveras av att tjäna pengar och personlig utveckling

Hos oss ser vi att du är orädd och social och hela tiden tänker framåt. Är du dessutom en person som gillar att jobba på en energifull arbetsplats där egen utveckling värderas då är du rätt person för oss. Vi ser mer till din personlighet än vad du gjort tidigare och har därför inga krav på CV. Tveka inte att skicka in din ansökan till oss redan idag. Urval och intervjuer kommer ske löpande.
Om företaget
Face2face Creatives International kombinerar strategi, konceptutveckling, försäljning och teknologi för att utveckla och driva kampanjer för att stärka varumärken, sprida kunskap och rekrytera stora kundvolymer av hög kvalitet. Från kontor i Norge, Sverige, Finland, Belgien, Schweiz och Tyskland arbetar vi med kunder som American Express, Carrefour, Apple, Fortum, Louis Vuitton, Porsche, BNP Paribas och Amnesty International på olika europeiska marknader.
#jobbjustnu

Ansök nu