Göteborg: Teknisk support

Hitta ansökningsinfo om jobbet Teknisk support i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2023-02-10 // Varaktighet: Heltid

Vill du vara en del av ett expansivt e-handelsföretag inom energibesparing och miljövänliga produkter? Är du tekniskt bevandrad, lösningsorienterad och kommunikativ? Då kan du vara personen som vi söker!

Nu söker vi ytterligare en medarbetare till vår tekniska support på Polarpumpen. Var med på en spännande resa i ett snabbt växande företag!

Om tjänsten
I denna roll kommer fokuset vara att ge våra kunder den bästa tekniska supporten. Du kommer felsöka och supportera våra slutkunder och installatörer på - framför allt värmepumpar.

I arbetsuppgifterna ingår även att upprätta garantiärenden mot leverantör, beställa reservdelar och boka ut arbetsorder till installatörer. Du kommer kontinuerligt ha en god kontakt med våra leverantörer och hålla sig uppdaterad på våra produkter.

Vem är du
Vi ser gärna att du tycker om teknik och har intresset för att arbeta i olika system. Du har en fallenhet för att förklara komplexa saker på ett lättförståeligt och tillmötesgående sätt och är snabblärd och social. Som person är du lösningsorienterad och har en förmåga att kunna ta även de svåra samtalen och vända dem till något positivt. Du är bekväm med att kommunicera på svenska i tal och skrift och du har god datorvana. Du kan arbeta både självständigt och tillsammans med dina medarbetare för att lösa de problem som dyker upp.

Vi kommer utbilda dig i produktkännedom och tekniken i våra produkter. Det är fördelaktigt om du har erfarenhet av kylbranschen eller som teknisk support, men det är inget krav.

Vi erbjuder
Vi på Polarpumpen erbjuder en spännande resa i ett växande företag inom energibesparing och miljövänliga produkter. Här finns det alltid nya utmaningar och goda utvecklingsmöjligheter. Du kommer arbeta i ett team med bra sammanhållning och här värdesätter vi en skön stämning på kontoret. Tillsammans blir vi ett gott gäng som även genomför olika personalaktiviteter tillsammans, på och utanför kontoret, exempelvis After Work. Vi erbjuder även andra förmåner såsom friskvårdsbidrag och parkeringsmöjligheter utanför kontoret.

Placering: Göteborg

Låter detta som din typ av utmaning? Skicka in din ansökan redan idag!

Om oss
Polarpumpen AB är ett expansivt försäljningsföretag som sedan 2008 har försett många hushåll med bra uppvärmningsmöjligheter. Vi är Nordens största återförsäljare av värmepumpar på internet och erbjuder våra kunder ett brett sortiment av mycket bra kvalitet. Vi omsätter ca?200 miljoner och med en starkare produktportfölj än någonsin, är vi nu inne i en fas där den kommer utökas än mer. Som medarbetare på Polarpumpen AB kommer du att ha ett varierande och utmanande arbete med kunden i fokus. Vi erbjuder goda utvecklingsmöjligheter eftersom företagets policy är att internrekrytera. Sedan 2017 är vi en del av Bygghemma Group som har 3000 anställda, omsätter 12 miljarder och är noterade på Nasdaq Stockholm.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Backofficepersonal

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Backofficepersonal.

AML Officer

Läs mer Apr 30
Nytt
Vi fortsätter lägga stort fokus på hur vi ska motverka penningtvätt och finansiering av terrorism! Nu söker vi därmed efter ytterligare en medarbetare till vårt AML Office. Är du organiserad och hjälpsam?Är du intresserad av lagar och regler inom penningtvätt och finansiering av terrorism?
Då kan du vara vår nya AML Officer!
OM ROLLEN
Vi söker dig som vill vara en del av vårt AML Office med inriktning mot området åtgärder mot penningtvätt och finansiering av terrorism (AML/CFT).
Som AML Officer ingår du i ett team om tolv kollegor och rapporterar till Chief AML Ester Sandgren. Duansvarar du för att övervaka, upptäcka, utreda och rapportera avvikelser i kunders beteenden och transaktioner. Arbetsuppgifterna utförs såväl självständigt som tillsammans med övriga medarbetare i teamet.
I din roll ingår bland annat att:
Granska och utreda transaktioner i bankens monitoreringssystem
Motta och utreda internt eskalerade misstänkta ärenden
Rapportera misstänkta transaktioner till polismyndigheten
Vara kontakt och ansvara för förfrågningar från myndigheter med anledning av arbetet inom AML Office och säkerställa en god relation med brottsutredande myndigheter
Genom stickprov och kontroller säkerställa att Norion Bank uppfyller penningtvättsregelverket och bankens interna rutiner och riktlinjer
Lämna råd och delta i utformning av rutiner för att bland annat säkerställa god kundkännedom

I arbetet ingår även att vara delaktig i utveckling och kravställning av bankens IT- system och rutiner, vilket på sikt kan bli en väsentlig del av arbetet.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med en provanställning i början, placerad på vårt huvudkontor i Göteborg.

OM DIG
Vi tror att du som vill arbeta tillsammans med oss är:
Social och sällskaplig, har hög tilltro till andra och gärna erbjuder andra din hjälp
Pådrivande, målorienterad och har en förmåga att slutföra uppgifter
Mycket organiserad, detaljorienterad och ser till att både du och andra följer riktlinjer

För att trivas i rollen drivs du av vetgirighet och nyfikenhet med målet att motverka finansiell brottslighet. Du värdesätter ett högt arbetstempo i en föränderlig miljö, är van vid Office-paketet och har lätt för att sätta dig in i nya IT-system. Du är också bra på att uttrycka dig väl i tal och skrift (på såväl svenska som engelska).

Vi söker dig som har några års arbetslivserfarenhet inom den finansiella sektorn.Det är meriterande om du har relevant eftergymnasial utbildning, gärna inom ekonomi eller juridik eller har tidigare erfarenhet av arbete inom AML/CTF (dock inte ett krav).
NORION BANKS ERBJUDANDE TILL DIG
För oss är det självklart att varje individs utveckling värdesätts högt vilket innebär ett stort fokus på självledarskap och kompetensutveckling. Gemenskap, innovation och modern arbetsmetodik är saker som kännetecknar Norion Bank Group. Vi erbjuder dig helt enkelt en organisation med snabba beslutsvägar, stor öppenhet och mycket energi.
Våra värdeord Affärsmässighet, Engagemang och Omtanke genomsyrar allt vi gör och som medarbetare hos oss blir du en del av vår starka företagskultur. Vi erbjuder dig ett spännande bolag med goda utvecklingsmöjligheter, löpande kompetensutveckling och gemensamma aktiviteter på och utanför arbetsplatsen.

OM NORION BANK GROUP
Norion Bank Group är en affärsnära nordisk finansieringsbank. Genom koncernens varumärken Norion Bank, Walley och Collector erbjuds kundanpassade finansieringstjänster som möter distinkta kundbehov inom tre kundsegment: medelstora företag och fastighetsbolag, handlare och privatpersoner. Som specialist på finansieringslösningar är Norion Bank Group ett ledande komplement till traditionella storbanker, med visionen att vara den främsta nordiska finansieringsbanken inom de utvalda segmenten.
Norion Banks erbjudande omfattar företags- och fastighetskrediter samt factoring för medelstora företag och fastighetsbolag. Genom varumärket Walley erbjuds flexibla betal- och checkoutlösningar till handlare och privatpersoner. Varumärket Collector tillhandahåller privatlån och kreditkort till privatpersoner samt sparkonton för privatpersoner och företag. Norion Bank Group (tidigare Collector Bank) grundades 1999 och har kontor i Göteborg, Stockholm, Helsingborg, Oslo och Helsingfors. Verksamheten bedrivs genom Norion Bank AB (publ) som är noterat på Nasdaq Stockholm.

AFFÄRSOMRÅDET NORION BANK
Norion Bank är en affärsnära nordisk finansieringsbank, som är specialister på finansieringslösningar för medelstora företag och fastighetsbolag. Norion Bank erbjuder företags- och fastighetskrediter samt factoring och agerar som en stabil partner till bolag som vill ta nästa utvecklingssteg. Norion Bank finns på den svenska, norska, finska och tyska marknaden.
Vi undanber oss kontakt med annonsörer, rekryteringsbolag samt konsultbolag i rekryteringen.

INTRESSERAD?
Härligt! Urval och intervjuer sker löpande, så ansök redan idag!
Har du frågor? Tveka inte att höra av dig till oss!
För frågor kring teamet och rollen – kontakta gärna Ester Sandgren, Chief AML på ester.sandgren@norionbank.se.
För frågor om oss som arbetsgivare eller rekryteringsprocessen, kontakta gärna Celie Weinhöfer, HR Business Partner på celie.weinhofer@norionbank.se.
Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Backoffice till Lundgren & Capitals

Läs mer Feb 2
Om Lundgren & Capitals
På Lundgren & Capitals brinner vi för att stödja entreprenörer genom tillgängliga och transparenta finansieringslösningar. Vårt uppdrag är att hjälpa små och nystartade företag att växa och blomstra genom att erbjuda skräddarsydda ekonomiska stödmöjligheter. Vi specialiserar oss på företagslån, factoring, leasing samt fakturaservice.

Med en växande personalstyrka på sex medarbetare och spännande planer på att flytta in i nya fina lokaler i Högsbo, skapar vi en arbetsplats där framgångar firas och teamkänslan är allt.

Om tjänsten
Vi letar efter en engagerad Backofficemedarbetare som vill vara spindeln i nätet och stötta vårt team med administrativa uppgifter. Som en central del av organisationen kommer du att hantera administrativa uppgifter såsom hantering av fakturor, onboarding av nya kunder, dokumenthantering, kundkännedom, samt uppföljning av förfallna fakturor m.m.. Utöver detta kommer svara på inkommande samtal och guida kunder och leverantörer till rätt person. Du kommer att spela en viktig roll i att säkerställa att allt flyter smidigt i våra dagliga operativa processer.

Din Profil
För att lyckas i rollen som Backofficemedarbetare är du en serviceinriktad person som trivs med administrativa uppgifter och har en genuin förståelse och intresse för finans. Du är noggrann, strukturerad och har förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt utan att tappa fokus.

Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av administration, backoffice, finansiella instrument eller liknande samt mycket goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift. Rollen erbjuder även möjligheter till personlig och professionell utveckling, där du på sikt kan växa och utvecklas inom organisationen till exempelvis kredithandläggare.

Ansökan
I denna rekrytering samarbetar Lundgren & Captials med M-R Partner Recruitment Company. Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta rekryteringsansvarig John Rembeck på 0730-46 31 21 eller john@mrpartner.se. Vi kontaktar potentiella kandidater löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt.

Välkommen med ansökan!

Ansök nu

Administratör med fokus på fakturering

Läs mer Apr 23
Om tjänsten:

Nu söker vi en administratör med fokus på fakturering till vår kund som tillhör en av Sveriges största koncerner inom logistik och åkeri. Rollen passar dig som är ansvarstagande och uppskattar en stor bredd av administration samt tidigare har jobbat med fakturering. Du bör gilla att jobba självständigt eftersom du vissa dagar kommer sitta ensam på kontoret. Däremot kommer du vara placerad i centrum för vår kunds chaufförer vilket innebär en dynamisk miljö med möjlighet till många kontaktytor under dagen. 

Sammanfattningsvis innebär dina huvudsakliga arbetsuppgifter följande:

Sköta faktureringen och tillhörande underlag
Rapportering kring försäkringsärenden och bränslerapportering
Kontakt med leverantörer
Administrera inköp
Säkerställa att bolaget följer ADR-regelverket
Löpande hantera övriga ärenden och tillhörande administration

Vi söker dig som:
Har tidigare erfarenhet av att jobba med fakturering
Har erfarenhet från liknande roller inom administration/service
Goda kunskaper i Excel och hela Officepaketet
Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska


För att trivas i rollen bör du vara initiativtagande och en fena på administration där du har en förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter effektivt. Det finns utrymme att utvecklas i rollen så vi ser gärna att du är skicklig på att se förbättringsområden och med nyfikenhet vill driva dessa processer framåt. Det är meriterande om du har systemkunskap eller gillar digitalisering.



Det allra viktigaste är att du är prestigelös och driven som person, samtidigt som du tycker det låter som en rolig vardag att jobba mitt i centrum av bolaget där du uppskattar ett eller annat samtal i farten med chaufförerna!



Om anställningen:
Detta är ett konsultuppdrag med anställning hos OIO under 6 månader. Tanken är att detta övergår till fast anställning förutsatt att samtliga partner är nöjda med samarbetet.

Övrig information:
Omfattning: Heltid, kontorstider mellan 8:00-17:00
Start: Omgående enligt överenskommelse
Placering: Bäckebol, Göteborg
Kontaktperson: Caroline Finlöf - caroline.finlof@oio.se
Erbjudande: Fast månadslön. Vidare finns det tillgång till gratis parkering och du erbjuds trygga anställningsvillkor som heltäckande försäkringspaket, tjänstepension, möjlighet till förskottssemester och friskvårdsbidrag upp till 5000 kr per år. 


Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Om OIO:
Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are.

Ansök nu

DB Schenker söker tulldeklaranter!

Läs mer Apr 12
För DB Schenker är medarbetaren den viktigaste framgångsfaktorn. Hos oss blir du en del av ett globalt logistiknätverk med över 76.000 kollegor över hela världen, varav ca 4000 på ett 50-tal orter i Sverige. DB Schenker Sverige erbjuder allt från landtransporter, internationella sjö- och flygfrakter samt konsulttjänster till lager- och logistiklösningar. Vi tror att det är den enskilda individens glädje och engagemang som gör skillnad. Bli en av oss!


Dessutom erbjuder vi:

* Friskvårdsbidrag, Personalförmåner via Benify
* Kollektivavtal och försäkringar enligt avtal
* Klämpermission - en individuell pott med timmar som kan tas ut som ledighet, primärt i samband med klämdagar
* Möjlighet att hyra semesterboenden på flera orter till ett förmånligt pris
* Karriärmöjligheter och kompetensutveckling
* Trevliga kollegor & ett gott arbetsklimat

Schenker AB söker nu två tulldeklaranter till Schenker Customs med placering i Göteborg. I denna roll krävs det att du strävar efter att leverera en hög kvalitet samtidigt som du är serviceinriktad.

I rollen som tulldeklarant på Schenker jobbar du i huvudsak med att producera tulldeklarationer, transiteringar, intrastat, tillfällig lagring samt fakturering. Du kommer i hög grad arbeta med service åt Schenkers transportkunder. De flesta kundkontakterna är interna, men viss extern kundkontakt förekommer också.

Även kontakt med myndigheter är en stor del i arbetet och att hålla sig uppdaterad i tullagstiftningen är därmed viktigt för att klara tjänsten som tulldeklarant.

Som deklarant är det viktigt att sätta kundernas behov i centrum. Du måste vara serviceinriktad och ha lätt att samarbeta. Tjänsten kräver att du kan hantera ett brett spektrum av arbetsuppgifter inom tull och hålla många bollar i luften i samtidigt.


* Du är noggrann, strukturerad och har god siffervana.
* Du är mål- och resultatinriktad och strävar alltid efter att leverera hög kvalitet.
* Du har god analytisk förmåga och att du är van vid problemlösning.
* Har du speditionserfarenhet från land-, sjö och flygtransporter är detta meriterande.
* Du bör ha någon form av tullutbildning eller besitter erfarenhet från operativt tullarbete.
* Engelska behärskar du i tal och skrift.

Information och ansökan:
Tjänsten är tillsvidareanställning, start sker enligt överenskommelse.
Placeringsort är Göteborg.


Din ansökan skickar Du senast den 10 maj. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Rebecca Zorman, Customs Manager, på tel 0725-869219 eller mejla till rebecca.zorman@dbschenker.com.
Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt. DB Schenker främjar mångfald och välkomnar sökanden med olika bakgrund och erfarenheter.

Rekryteringsprocessen består bland annat av urval, intervju och referenstagning. Som ett steg i rekryteringsprocessen genomförs bakgrundskontroll på aktuella slutkandidater.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Orderadministratör till företagskunder på Telia

Läs mer Apr 17
Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt.

Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv.

Läs gärna mer om hur det är att arbeta som konsult på Telia här: här

Om företaget:

Telia Company verkar inom IT- och telekombranschen. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö. Telia Company söker nu medarbetare till sitt kontor i centrala Göteborg, där du blir en del av ett team med god gemenskap.

Arbetsuppgifter:

Som administratör arbetar du med orderläggning och registrering i flertalet olika system. Du hanterar även felregistreringar och avvikelser, där din uppgift är att se till att ärendet blir löst och att alla berörda parter är informerade. Du tillhör en grupp med kollegor i samma roll som du och tillsammans säkerställer ni att det administrativa flödet är effektivt och välfungerande. Som administratör får du en gedigen introduktion och du blir du en del av ett team med god sammanhållning.

• Orderläggning och registrering i system
• Korrigera felregistreringar och avvikelser??
• Support till interna medarbetare och externa leverantörer

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• God data-och systemvana
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska
• Meriterande med tidigare arbetslivserfarenhet, gärna inom administration och/eller kundservice

Vi tror att du som söker tjänsten är en person som trivs i en roll som kräver god struktur och en förmåga att prioritera. Du arbetar gärna i team och har lätt för att se gruppen och syftet med helheten. Att arbeta i en händelserik miljö ser du som motiverande och du kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt. Du är noggrann och väl medveten om mål och kvalitetsstandard och lägger stor vikt vid att leva upp till dessa. Förväntningar är även att du driver förbättringar, tar action på uppkomna avvikelser och har ett ansvarstagande inom självledarskap.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Polarpumpen AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Polarpumpen AB .

Säljare

Telefonförsäljare
Läs mer Aug 22
Är du en driven och serviceinriktad person som brinner för försäljning? Vill du arbeta för ett expansivt e-handelsföretag där du är med och guidar kunder rätt i köpprocessen? Då kan du vara personen vi söker!

Nu söker vi ytterligare en Säljare till Polarpumpen. Var med på en spännande resa i ett snabbt växande företag!

Om tjänsten
Många av våra kunder vill ha lite extra rådgivning i köpprocessen och därför har vi ett team av säljare som dagligen hjälper våra kunder framåt. Som säljare hos oss kommer du arbeta med inkommande samtal och mejl från kunder. Du säljer de produkterna som vi erbjuder i vår e-butik och hjälper kunderna att genomföra köpet på bästa möjliga sätt utifrån deras unika önskemål och behov. Till din hjälp har du dina kollegor med hög erfarenhet och en god supportstruktur.

Om dig
Vi tror att är ansvarsfull, noggrann och gillar ett flexibelt arbete. Det är viktigt att du är serviceinriktad, har ett starkt engagemang och tycker om att arbeta i högt tempo. För att lyckas i rollen bör du ha god datorvana och att du uttrycker dig tydligt i tal och skrift, på både svenska och engelska. Branschkunskap är inte ett krav, men du ska däremot ha intresset och vara motiverad att lära dig via interna utbildningar samt praktiskt arbete.

Vi erbjuder
Bli en del av ett härligt team med bra sammanhållning. Vi har en skön stämning på kontoret, högt i tak och tar då och då en spontan AW tillsammans. Du får vara med på en mycket spännande resa och bidra till Polarpumpens högt uppsatta mål. Vi erbjuder dig en stor möjlighet att utvecklas i din yrkesroll. Du får även andra förmåner såsom friskvårdsbidrag och det finns gratis parkering precis utanför ingången till vårt kontor.

Vi arbetar med en grundlön och provision.

Tjänstgöringsgrad: Tjänsten är på heltid.

Placering: Göteborg

Låter detta som din typ av utmaning?
Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag! Urvalet sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas tidigare.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om oss
Polarpumpen AB är ett expansivt försäljningsföretag som sedan 2008 har försett många hushåll med bra uppvärmningsmöjligheter. Vi är Nordens största återförsäljare av värmepumpar på internet och erbjuder våra kunder ett brett sortiment av mycket bra kvalitet. Vi omsätter ca?200 miljoner och med en starkare produktportfölj än någonsin, är vi nu inne i en fas där den kommer utökas än mer. Som medarbetare på Polarpumpen AB kommer du att ha ett varierande och utmanande arbete med kunden i fokus. Vi erbjuder goda utvecklingsmöjligheter eftersom företagets policy är att internrekrytera. Sedan 2017 är vi en del av Bygghemma Group som har 3000 anställda, omsätter 12 miljarder och är noterade på Nasdaq Stockholm.

Ansök nu

Säljare

Telefonförsäljare
Läs mer Jul 6
Är du en driven och serviceinriktad person som brinner för försäljning? Vill du arbeta för ett expansivt e-handelsföretag där du är med och guidar kunder rätt i köpprocessen? Då kan du vara personen vi söker!

Nu söker vi ytterligare en Säljare till Polarpumpen. Var med på en spännande resa i ett snabbt växande företag!

Om tjänsten
Många av våra kunder vill ha lite extra rådgivning i köpprocessen och därför har vi ett team av säljare som dagligen hjälper våra kunder framåt. Som säljare hos oss kommer du arbeta med inkommande samtal och mejl från kunder. Du säljer de produkterna som vi erbjuder i vår e-butik och hjälper kunderna att genomföra köpet på bästa möjliga sätt utifrån deras unika önskemål och behov. Till din hjälp har du dina kollegor med hög erfarenhet och en god supportstruktur.

Om dig
Vi tror att är ansvarsfull, noggrann och gillar ett flexibelt arbete. Det är viktigt att du är serviceinriktad, har ett starkt engagemang och tycker om att arbeta i högt tempo. För att lyckas i rollen bör du ha god datorvana och att du uttrycker dig tydligt i tal och skrift, på både svenska och engelska. Branschkunskap är inte ett krav, men du ska däremot ha intresset och vara motiverad att lära dig via interna utbildningar samt praktiskt arbete.

Vi erbjuder
Bli en del av ett härligt team med bra sammanhållning. Vi har en skön stämning på kontoret, högt i tak och tar då och då en spontan AW tillsammans. Du får vara med på en mycket spännande resa och bidra till Polarpumpens högt uppsatta mål. Vi erbjuder dig en stor möjlighet att utvecklas i din yrkesroll. Du får även andra förmåner såsom friskvårdsbidrag och det finns gratis parkering precis utanför ingången till vårt kontor.

Vi arbetar med en grundlön och provision.

Tjänstgöringsgrad: Tjänsten är på heltid.

Placering: Göteborg

Låter detta som din typ av utmaning?
Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag! Urvalet sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas tidigare.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om oss
Polarpumpen AB är ett expansivt försäljningsföretag som sedan 2008 har försett många hushåll med bra uppvärmningsmöjligheter. Vi är Nordens största återförsäljare av värmepumpar på internet och erbjuder våra kunder ett brett sortiment av mycket bra kvalitet. Vi omsätter ca?200 miljoner och med en starkare produktportfölj än någonsin, är vi nu inne i en fas där den kommer utökas än mer. Som medarbetare på Polarpumpen AB kommer du att ha ett varierande och utmanande arbete med kunden i fokus. Vi erbjuder goda utvecklingsmöjligheter eftersom företagets policy är att internrekrytera. Sedan 2017 är vi en del av Bygghemma Group som har 3000 anställda, omsätter 12 miljarder och är noterade på Nasdaq Stockholm.

Ansök nu

Säljare

Telefonförsäljare
Läs mer Jun 9
Är du en driven och serviceinriktad person som brinner för försäljning? Vill du arbeta för ett expansivt e-handelsföretag där du är med och guidar kunder rätt i köpprocessen? Då kan du vara personen vi söker!

Nu söker vi ytterligare en Säljare till Polarpumpen. Var med på en spännande resa i ett snabbt växande företag!

Om tjänsten
Många av våra kunder vill ha lite extra rådgivning i köpprocessen och därför har vi ett team av säljare som dagligen hjälper våra kunder framåt. Som säljare hos oss kommer du arbeta med inkommande samtal och mejl från kunder. Du säljer de produkterna som vi erbjuder i vår e-butik och hjälper kunderna att genomföra köpet på bästa möjliga sätt utifrån deras unika önskemål och behov. Till din hjälp har du dina kollegor med hög erfarenhet och en god supportstruktur.

Om dig
Vi tror att är ansvarsfull, noggrann och gillar ett flexibelt arbete. Det är viktigt att du är serviceinriktad, har ett starkt engagemang och tycker om att arbeta i högt tempo. För att lyckas i rollen bör du ha god datorvana och att du uttrycker dig tydligt i tal och skrift, på både svenska och engelska. Branschkunskap är inte ett krav, men du ska däremot ha intresset och vara motiverad att lära dig via interna utbildningar samt praktiskt arbete.

Vi erbjuder
Bli en del av ett härligt team med bra sammanhållning. Vi har en skön stämning på kontoret, högt i tak och tar då och då en spontan AW tillsammans. Du får vara med på en mycket spännande resa och bidra till Polarpumpens högt uppsatta mål. Vi erbjuder dig en stor möjlighet att utvecklas i din yrkesroll. Du får även andra förmåner såsom friskvårdsbidrag och det finns gratis parkering precis utanför ingången till vårt kontor.

Vi arbetar med en grundlön och provision.

Tjänstgöringsgrad: Tjänsten är på heltid.

Placering: Göteborg

Låter detta som din typ av utmaning?
Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag! Urvalet sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas tidigare.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om oss
Polarpumpen AB är ett expansivt försäljningsföretag som sedan 2008 har försett många hushåll med bra uppvärmningsmöjligheter. Vi är Nordens största återförsäljare av värmepumpar på internet och erbjuder våra kunder ett brett sortiment av mycket bra kvalitet. Vi omsätter ca?200 miljoner och med en starkare produktportfölj än någonsin, är vi nu inne i en fas där den kommer utökas än mer. Som medarbetare på Polarpumpen AB kommer du att ha ett varierande och utmanande arbete med kunden i fokus. Vi erbjuder goda utvecklingsmöjligheter eftersom företagets policy är att internrekrytera. Sedan 2017 är vi en del av Bygghemma Group som har 3000 anställda, omsätter 12 miljarder och är noterade på Nasdaq Stockholm.

Ansök nu