Göteborg: Customer Service Representative

Hitta ansökningsinfo om jobbet Customer Service Representative i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2023-04-28 // Varaktighet:

Rental Operations Agent is responsible for assisting customers with their various needs when renting vehicles as well as marketing the company's services and products. This role includes customer contact, managing and processing rental agreements and payments, and providing information about rental rates and policies. A Rental Operations Agent may also be responsible for checking vehicles in and out, performing inspections, and upselling products and services. This role usually requires an ability for excellent customer service, the ability to sell and to work in a fast-paced environment.
Some specific responsibilities of a Rental Operations Agent may include:
·
· Manage rental agreements and payments, provide information on rental costs, policies and available vehicles
· Upsell of additional products and services, such as insurance and GPS navigation systems
· Describe and clarify the final cost for customers and ensure that the customer signs the rental agreement
· Assist customers with directions and travel information
· Maintain accurate records and complete paperwork
· Perform daily back-office tasks (manage emails, prepare station reports)
Incept vehicles to identify damage or problems and document these using appropriate tools and evaluate whether any necessary changes are required
Perform thorough inspections of vehicles and ensure that the vehicle is prepared for the next car hire
Ensure that parking for rental vehicles is organised and well maintained



Resolve customer complaints and problems in a professional and timely manner
Ensure safe and safety precautions are always followed
Demand:
Upper secondary education or equivalent level of education
Fluent English in speech and writing
Previous experience in sales or customer service, especially from the car rental industry, retail or hotel industry, with 1-2 years preferred.
Valid B driving license without remarks
Open to work flexible schedules, including weekends
Proven skills in communication with other people
A natural team player
Demonstrated ability to handle several things at the same time and to perform well in a fast-paced environment
A friendly, optimistic and proactive attitude



Note: The role above is a combination of Rental Sales Agent and Rental Return Agent role and responsibilities.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare.

Kundrådgivare till Volvo Car Retail i Tuve sökes!

Läs mer Apr 26
Spänn fast dig för en resa i bilbranschen med Volvo Car Retail!
Vill du vara en del av en dynamisk arbetsplats där bilkunskap, teknologi och kundfokus förenas? Här är din chans! Som kundrådgivare hos oss får du möjligheten att skapa minnesvärda kundupplevelser för våra kunder. Bli en del av bilrevolutionen och ansök idag för att ta nästa steg i din karriär!

OM FÖRETAGETVolvo Car Retail är en del av Volvo Cars och erbjuder nya och begagnade bilar samt verkstad- och servicetjänster av Polestar och Volvo. Genom hållbara produkter, innovativa lösningar och laddade upplevelser vill Volvo Car Retail göra betydande skillnad varje dag för våra kunder, anställda, branschen i stort och generationer på väg. Och vi gör det tillsammans. Vi finns representerade på 16 anläggningar i Stockholm, Göteborg och Enköping samt består av ca 800 medarbetare.

OM TJÄNSTEN
I rollen som kundrådgivare kommer att du att spela en central roll för kundernas behov och frågor, med fokus på att erbjuda digital kundrådgivning och support. Din huvudsakliga uppgift att tillhandahålla kundsupport via framför allt telefon men även mejl. Du kommer att erbjuda produktspecialiststöd för förmånsbilar och hantera frågor om produkter och tjänster relaterade till företagsbilarna. I tjänsten ingår också att registrera ärendena i det interna systemet. Vidare kommer du även att koordinera leveranser av nya bilar till kunder vilket innefattar att gå igenom logistiska detaljer. Du kommer också att föra dialoger kring verkstadsbesök och boka in dessa.
VEM ÄR DU?Du har en förmåga att lyssna och förstå varje kunds individuella behov. För att trivas i denna roll är det viktigt med en kundfokuserad inställning och ett intresse för bilbranschen. Vi ser även att du har mycket goda kommunikationsfärdigheter både muntligt och skriftligt, med förmåga att hantera flera ärenden samtidigt. För att lyckas i rollen har du en god förmåga att ta initiativ, arbeta flexibelt och en vilja att lära dig nya saker!
VI SÖKER DIG SOM
Har en fullständig gymnasieutbildning
Kommunicerar obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska
Har en god dator- och systemvana

Meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete inom service samt har ett intresse för eller erfarenhet av bilbranschen.

PRAKTISK INFORMATION Arbetsgivare: WorkzUppdragsgivare:Volvo Car RetailStart: Omgående, enligt överenskommelseOmfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställningLön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Tuve, GöteborgArbetstider: Kontorstider, måndag till fredag
WORKZ ERBJUDER DIG
Workz specialiserar sig på kundservice och erbjuder dig en grundlig utbildning och träning inom service och kundhantering. Efter avslutad utbildning blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Din karriärutveckling hos oss är helt upp till dina egna ambitioner, och vi stöttar dig fullt ut i din utveckling.
Som anställd hos Workz får du kollektivavtalsenliga villkor och en dedikerad operativ chef som utbildar och stödjer dig. Välkommen till Workz!
ANSÖKANVi genomför tester i vår rekryteringsprocess. Testet skickas till din mail direkt efter utförd intervju och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Se gärna filmen om vår rekryteringsprocess. Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Ansök nu

Innesäljare till välkänt energibolag

Läs mer Apr 24
Om företaget
Bolaget presenteras vid första intervjutillfället med ansvarig rekryterare.

Din roll
Vi söker nu dig med hög energi och ett stort driv för att ta sig an kunder med stor servicekänsla. Sominnesäljare kommer du få bearbeta befintliga kunder och sälja in bolagetstilläggstjänster som erbjuds. Både för kunder som precis startat upp, men även de som varit kund underlängre perioder. Du ska ha ett stort självledarskap att nå dina försäljningsmål och du har ett högt driv föratt uppnå dessa mål genom god kvalité för varje säljsamtal med kund.För vår kund är det viktigt att deras säljare får en bra start. Därför får du bland annat en utförlig sälj- ochproduktutbildning i samband med uppstart. Bolaget jobbar ständigt med att bibehålla deras goda teamkänslamed teambuilding, tävlingar och annat roligt!Då det är du som representerar bolaget utåt mot kund så önskar vi att du har nedan kvalitéer
Stort intresse för försäljning
Goda språkfärdigheter inom svenska såväl som engelska
Högt driv för att lyckas, tävlingsinriktad och nyfiken
God datorvana, lätt för att ta dig an nya system
Hög social kompetens
Arbetslivserfarenhet av försäljning ses som mycket meriterande

Omfattning: Tidsbegränsat konsultuppdrag på heltid i 6 månader med chans till förlängningStart: 27/5 - 2024Slut: 29/11 - 2024Arbetstider: 08.30-17.00, måndag-fredagKontor: Centrala Göteborg
Rekryteringsprocessen
I denna rekryteringsprocesssamarbetar bolaget med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vipå Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare per mail på clara.strignert@clevry.com. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

Ansök nu

Vi söker dig som tar studenten i juni

Läs mer Apr 23
Ska du snart ta studentenfrån gymnasiet och söker ditt nästa äventyr på heltid? Vill du utvecklas inom kundtjänst och service? Kickstarta karriären hos Teleperformance på en av våra kundtjänster med en fullt betalt utbildning i början av din tjänst!
I ditt arbete som kundservicemedarbetare kommer du att kommunicera med kunder via telefon, chatt eller mail där du på ett pedagogiskt sätt kommer förmedla information ochvara behjälplig kunden. Du kommer ingå i ett team med härliga kollegor och stark sammanhållning där utvecklingsmöjligheterna är goda. Arbetet är på kontoret på Backaplan.
Vi söker dig som:
Är serviceinriktad
Är bra på att arbeta i team
Vill utvecklas och ständigt strävar efter att lära sig mer
Är flytande i tal och skrift på svenska och engelska
Har en fullständigt gymnasieexamen

Du erbjuds:
En tillsvidareanställning på heltid
Stora möjligheter att växa såväl privat som professionellt
Ett glatt team med en stark gemenskap
Fräscha kontorslokaler
Lön och förmåner enligt kollektivavtal

Vi videointervjuar löpande och ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Jobba med Telias kundtjänst - inget CV krävs

Läs mer Apr 22
Söker du jobb som kundtjänstmedarbetare och är en person som motiveras av möjligheten att komma framåt i din yrkeskarriär? Lockas du av tanken på att kunna utvecklas långsiktigt på en arbetsplats? Då kan Telia i Göteborg som just nu söker flera kundtjänstmedarbetare vara din nästa arbetsgivare. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan till oss på Sprio!
Om jobbet som kundtjänstmedarbetare Administrera och hantera enklare supportärenden genom att ta emot inkommande samtal och mail från kunder
Hantera frågor om fakturor och betalningar
Arbeta med en enklare typ av merförsäljning genom att identifiera behov hos kunden, på så vis har du även möjlighet till provision/bonus
Din profil
Vi söker dig som har ett stort driv och engagemang. Vi ser gärna att du är tävlingsinriktad och tycker om att jobba mot målsättningar. Det är även positivt om du har ett intresse för försäljning, även om denna tjänst endast innefattar en enklare typ av sälj via inkommande samtal.
Vi erbjuder dig En fullt betald utbildning samt stora interna utvecklingsmöjligheter
Lön enligt kollektivavtal med möjlighet till bonus
En härlig gemenskap i fräscha lokaler
Friskvårdsbidrag, tjänstepension och andra förmåner enligt kollektivavtal
Arbetstider Tjänsten har en omfattning på 80–100 % vilket kommer fördelas över kundtjänstens arbetstider som är följande: Måndag - Fredag 08–19
Lördagar 09–18

Du erbjuds en provanställning som efter 6 månader övergårtill en tillsvidareanställning. Vår förhoppning är givetvis att du ser långsiktigt på denna tjänst, här får du alla förutsättningar att utvecklas i rollen och bli en stjärna inom service!

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare sökes till Telia

Läs mer Apr 22
Vi på Sprio söker dig som vill växa inom kundservice.Här kommer du arbeta med att ta inkommande samtal från kundersom har frågor om bland annat appar, smartphones, fiber och mobilabonnemang.
Vi värdesätter dina förmågor att identifiera kundens unika behov och erbjuda skräddarsydda lösningar. Genom att använda dina kommunikationsfärdigheter och produktkunskaper kommer du att kunna erbjuda merförsäljning och göra varje kundupplevelse exceptionell.
Vi söker dig som: Brinner för högklassig service
Är engagerad och tycker om att jobba mot högt uppsatta mål
Flytande i tal och skrift på svenska och har goda kunskaper i engelska
Vill jobba med merförsäljning
Har en fullständig gymnasieexamen
Vi erbjuder: En spännande tjänst med garanterade utvecklingsmöjligheter
En ung och modern arbetsmiljö med bland annat eget gym
En fullt betald utbildning i början av din anställning
Lön och förmåner enligt kollektivavtal samt en bonusmodell utan tak
Generösa säljtävlingar
Om företaget: Heltidstjänst på 80-100%
Måndag - Fredag 08:00 - 19:00
Lördagar 09:00 -18:00
Jobba efter ett schema
Fina och fräscha lokaler vid Backaplan

Låter detta som en tjänst för dig? Tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag!

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Sweden Rent A Car AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Sweden Rent A Car AB .

Biluthyrare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jul 30
För den utåtriktade, optimistiska, företagssamma och nyfikna finns inga begränsningar hos Avis Budget Group. Om du är duktig på försäljning och älskar att leverera lysande kundservice så kan du gå långt hos oss.
Vi driver fem av de ledande varumärkena inom fordonsuthyrningsbranschen, finns i 180 länder och betjänar kunder från 11 000 uthyrningsställen på flygplatser och i städer över hela världen. Det är en plats där framgången för ditt hyrbilskontor och din karriärsutveckling drivs av din personlighet och enthusiasm.
En roll där personligheten räknas
Du håller vårt löfte till kunderna om att ge dem fantastisk service varje gång. Du är uppmärksam, vänlig och väldigt effektiv och expert på att skapa en oslagbar upplevelse som gör att kunderna återvänder gång på gång. Att marknadsföra extra produkter och tjänster som passar varje persons behov är enkelt för dig. Från att bygga teamkänsla till att nå mål så lyckas du med allt du gör. Detta är ett företag där du kan fatta dina egna beslut, utveckla hyrbilskontoret och skapa din egen framtid.
Karriärutveckling utan begränsningar
Om du presterar bra i denna roll så kan du gå långt. Under de första veckorna så kommer du att få intensiv träning för att få en flygande start. Din chef kommer att stödja dig under varje steg på vägen och ge dig fortbildning, fullständig tillgång till ABG-universitetets alla onlineklasser, praktiska upplevelser och mentorskap för att hjälpa dig att utvecklas snabbt. Möjligheterna är enorma, oavsett om din ambition är att stiga i graderna i ledningen på våra uthyrningsställen eller gå vidare i en annan del av företaget, som till exempel verksamheten eller flottan. Eller kanske till och med arbeta utomlands på ett av våra många uthyrningsställen runt om i världen.
Vi belönar ditt goda arbete
Kundupplevelser börjar med teammedlemmar som känner sig värderade och respekterade. Det är vad du kan förvänta dig av Avis Budget Group. Vi har allt från pris för bästa försäljningsutveckling till vårt VD-pris för fantastisk kundservice. Vi är väldigt stolta över att fira och belöna medarbetare när de har presterat bra. Du får konkurrenskraftig lön, en bra provision och goda förmåner inklusive pension, personalbostäder och betald semester.
Vill du sätta fart på din karriär? Då är Avis Budget Group rätt arbetsgivare för dig. Ansök nu!

Ansök nu

Biluthyrare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jun 18
För den utåtriktade, optimistiska, företagssamma och nyfikna finns inga begränsningar hos Avis Budget Group. Om du är duktig på försäljning och älskar att leverera lysande kundservice så kan du gå långt hos oss.
Vi driver fem av de ledande varumärkena inom fordonsuthyrningsbranschen, finns i 180 länder och betjänar kunder från 11 000 uthyrningsställen på flygplatser och i städer över hela världen. Det är en plats där framgången för ditt hyrbilskontor och din karriärsutveckling drivs av din personlighet och enthusiasm.
En roll där personligheten räknas
Du håller vårt löfte till kunderna om att ge dem fantastisk service varje gång. Du är uppmärksam, vänlig och väldigt effektiv och expert på att skapa en oslagbar upplevelse som gör att kunderna återvänder gång på gång. Att marknadsföra extra produkter och tjänster som passar varje persons behov är enkelt för dig. Från att bygga teamkänsla till att nå mål så lyckas du med allt du gör. Detta är ett företag där du kan fatta dina egna beslut, utveckla hyrbilskontoret och skapa din egen framtid.
Karriärutveckling utan begränsningar
Om du presterar bra i denna roll så kan du gå långt. Under de första veckorna så kommer du att få intensiv träning för att få en flygande start. Din chef kommer att stödja dig under varje steg på vägen och ge dig fortbildning, fullständig tillgång till ABG-universitetets alla onlineklasser, praktiska upplevelser och mentorskap för att hjälpa dig att utvecklas snabbt. Möjligheterna är enorma, oavsett om din ambition är att stiga i graderna i ledningen på våra uthyrningsställen eller gå vidare i en annan del av företaget, som till exempel verksamheten eller flottan. Eller kanske till och med arbeta utomlands på ett av våra många uthyrningsställen runt om i världen.
Vi belönar ditt goda arbete
Kundupplevelser börjar med teammedlemmar som känner sig värderade och respekterade. Det är vad du kan förvänta dig av Avis Budget Group. Vi har allt från pris för bästa försäljningsutveckling till vårt VD-pris för fantastisk kundservice. Vi är väldigt stolta över att fira och belöna medarbetare när de har presterat bra. Du får konkurrenskraftig lön, en bra provision och goda förmåner inklusive pension, personalbostäder och betald semester.
Vill du sätta fart på din karriär? Då är Avis Budget Group rätt arbetsgivare för dig. Ansök nu!

Ansök nu

Biluthyrare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 12
För den utåtriktade, optimistiska, företagssamma och nyfikna finns inga begränsningar hos Avis Budget Group. Om du är duktig på försäljning och älskar att leverera lysande kundservice så kan du gå långt hos oss.
Vi driver fem av de ledande varumärkena inom fordonsuthyrningsbranschen, finns i 180 länder och betjänar kunder från 11 000 uthyrningsställen på flygplatser och i städer över hela världen. Det är en plats där framgången för ditt hyrbilskontor och din karriärsutveckling drivs av din personlighet och enthusiasm.
En roll där personligheten räknas
Du håller vårt löfte till kunderna om att ge dem fantastisk service varje gång. Du är uppmärksam, vänlig och väldigt effektiv och expert på att skapa en oslagbar upplevelse som gör att kunderna återvänder gång på gång. Att marknadsföra extra produkter och tjänster som passar varje persons behov är enkelt för dig. Från att bygga teamkänsla till att nå mål så lyckas du med allt du gör. Detta är ett företag där du kan fatta dina egna beslut, utveckla hyrbilskontoret och skapa din egen framtid.
Karriärutveckling utan begränsningar
Om du presterar bra i denna roll så kan du gå långt. Under de första veckorna så kommer du att få intensiv träning för att få en flygande start. Din chef kommer att stödja dig under varje steg på vägen och ge dig fortbildning, fullständig tillgång till ABG-universitetets alla onlineklasser, praktiska upplevelser och mentorskap för att hjälpa dig att utvecklas snabbt. Möjligheterna är enorma, oavsett om din ambition är att stiga i graderna i ledningen på våra uthyrningsställen eller gå vidare i en annan del av företaget, som till exempel verksamheten eller flottan. Eller kanske till och med arbeta utomlands på ett av våra många uthyrningsställen runt om i världen.
Vi belönar ditt goda arbete
Kundupplevelser börjar med teammedlemmar som känner sig värderade och respekterade. Det är vad du kan förvänta dig av Avis Budget Group. Vi har allt från pris för bästa försäljningsutveckling till vårt VD-pris för fantastisk kundservice. Vi är väldigt stolta över att fira och belöna medarbetare när de har presterat bra. Du får konkurrenskraftig lön, en bra provision och goda förmåner inklusive pension, personalbostäder och betald semester.
Vill du sätta fart på din karriär? Då är Avis Budget Group rätt arbetsgivare för dig. Ansök nu!

Ansök nu

Biluthyrare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 3
För den utåtriktade, optimistiska, företagssamma och nyfikna finns inga begränsningar hos Avis Budget Group. Om du är duktig på försäljning och älskar att leverera lysande kundservice så kan du gå långt hos oss.
Vi driver fem av de ledande varumärkena inom fordonsuthyrningsbranschen, finns i 180 länder och betjänar kunder från 11 000 uthyrningsställen på flygplatser och i städer över hela världen. Det är en plats där framgången för ditt hyrbilskontor och din karriärsutveckling drivs av din personlighet och enthusiasm.
En roll där personligheten räknas
Du håller vårt löfte till kunderna om att ge dem fantastisk service varje gång. Du är uppmärksam, vänlig och väldigt effektiv och expert på att skapa en oslagbar upplevelse som gör att kunderna återvänder gång på gång. Att marknadsföra extra produkter och tjänster som passar varje persons behov är enkelt för dig. Från att bygga teamkänsla till att nå mål så lyckas du med allt du gör. Detta är ett företag där du kan fatta dina egna beslut, utveckla hyrbilskontoret och skapa din egen framtid.
Karriärutveckling utan begränsningar
Om du presterar bra i denna roll så kan du gå långt. Under de första veckorna så kommer du att få intensiv träning för att få en flygande start. Din chef kommer att stödja dig under varje steg på vägen och ge dig fortbildning, fullständig tillgång till ABG-universitetets alla onlineklasser, praktiska upplevelser och mentorskap för att hjälpa dig att utvecklas snabbt. Möjligheterna är enorma, oavsett om din ambition är att stiga i graderna i ledningen på våra uthyrningsställen eller gå vidare i en annan del av företaget, som till exempel verksamheten eller flottan. Eller kanske till och med arbeta utomlands på ett av våra många uthyrningsställen runt om i världen.
Vi belönar ditt goda arbete
Kundupplevelser börjar med teammedlemmar som känner sig värderade och respekterade. Det är vad du kan förvänta dig av Avis Budget Group. Vi har allt från pris för bästa försäljningsutveckling till vårt VD-pris för fantastisk kundservice. Vi är väldigt stolta över att fira och belöna medarbetare när de har presterat bra. Du får konkurrenskraftig lön, en bra provision och goda förmåner inklusive pension, personalbostäder och betald semester.
Vill du sätta fart på din karriär? Då är Avis Budget Group rätt arbetsgivare för dig. Ansök nu!

Ansök nu

Biluthyrare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Feb 13
För den utåtriktade, optimistiska, företagssamma och nyfikna finns inga begränsningar hos Avis Budget Group. Om du är duktig på försäljning och älskar att leverera lysande kundservice så kan du gå långt hos oss.
Vi driver fem av de ledande varumärkena inom fordonsuthyrningsbranschen, finns i 180 länder och betjänar kunder från 11 000 uthyrningsställen på flygplatser och i städer över hela världen. Det är en plats där framgången för ditt hyrbilskontor och din karriärsutveckling drivs av din personlighet och enthusiasm.

En roll där personligheten räknas
Du håller vårt löfte till kunderna om att ge dem fantastisk service varje gång. Du är uppmärksam, vänlig och väldigt effektiv och expert på att skapa en oslagbar upplevelse som gör att kunderna återvänder gång på gång. Att marknadsföra extra produkter och tjänster som passar varje persons behov är enkelt för dig. Från att bygga teamkänsla till att nå mål så lyckas du med allt du gör. Detta är ett företag där du kan fatta dina egna beslut, utveckla hyrbilskontoret och skapa din egen framtid.

Karriärutveckling utan begränsningar
Om du presterar bra i denna roll så kan du gå långt. Under de första veckorna så kommer du att få intensiv träning för att få en flygande start. Din chef kommer att stödja dig under varje steg på vägen och ge dig fortbildning, fullständig tillgång till ABG-universitetets alla onlineklasser, praktiska upplevelser och mentorskap för att hjälpa dig att utvecklas snabbt. Möjligheterna är enorma, oavsett om din ambition är att stiga i graderna i ledningen på våra uthyrningsställen eller gå vidare i en annan del av företaget, som till exempel verksamheten eller flottan. Eller kanske till och med arbeta utomlands på ett av våra många uthyrningsställen runt om i världen.

Vi belönar ditt goda arbete
Kundupplevelser börjar med teammedlemmar som känner sig värderade och respekterade. Det är vad du kan förvänta dig av Avis Budget Group. Vi har allt från pris för bästa försäljningsutveckling till vårt VD-pris för fantastisk kundservice. Vi är väldigt stolta över att fira och belöna medarbetare när de har presterat bra. Du får konkurrenskraftig lön, en bra provision och goda förmåner inklusive pension, personalbostäder och betald semester.
Vill du sätta fart på din karriär? Då är Avis Budget Group rätt arbetsgivare för dig. Ansök nu!

Ansök nu