Göteborg: B2B-innesäljare i centrala Göteborg

Hitta ansökningsinfo om jobbet B2B-innesäljare i centrala Göteborg i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2023-10-27 // Varaktighet: Heltid

Vi söker dig som vill jobba hos oss på Trecom!

Är du duktig på att konversera, driven och älskar pengar? Då är är du rätt person för jobbet!

Trecom är en oberoende återförsäljare av kommunikationslösningar till små och stora företag. Vi på Trecom samarbetar idag med samtliga av de stora operatörerna på den svenska marknaden (Tre, Telia, Telenor och Tele2).

Vi på Trecom har precis flyttat till nya lokaler i centrala Göteborg, i skrapan vid Ullevi (Ullevigatan 19). Vi satsar rejält nu på en rejäl tillväxt och söker därför efter tre nya härliga kollegor till vårt fantastiska team.

Arbetsbeskrivning:

I denna tjänst kommer du arbeta som innesäljare och via telefon tillsammans med andra skickliga och drivna säljare. Din uppgift är att prospektera, analysera kundens befintliga lösning (deras befintliga mobilabonnemang, växellösning m.m) och skapa ett nytt erbjudande till kund som går hand i hand med kundens behov framtida behov.
Vi arbetar med både befintliga och nya kunder.

Vi erbjuder dig:

- Heltidstjänst

- Provisionslön eller kombination av fast + provisionslön.

- Arbeta i ett expansivt företag som har ett härligt positivt arbetsklimat, superbra lokaler och som ser dig som vår viktigaste person.

- Bra ledarskap och personlig utveckling

- Roliga tävlingar

- Möjlighet att utvecklas och göra karriär i ett företag som har höga mål och visioner och det är helt och hållet upp till dig hur långt du vill nå!

Vi söker dig som:

- Älskar försäljning

- Gillar möjligheten att tjäna mycket pengar

- Alltid är professionell gentemot kunden, det är en av de viktigaste egenskaperna vi söker efter!

- Har en stark och härlig personlighet som har lätt att bygga relationer med andra människor.

- Har engagemang och utvecklingsvilja. Du vill jobba med andra människor mot egna och gemensamma mål i en driven organisation.

- Har en positiv och härlig personlighet och attityd som gör att du har lätt för att anpassa dig i nya situationer och med olika personligheter.

Krav:

Svenska - flytande i tal, förståelse och skrift.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Abonnemangsförsäljare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Abonnemangsförsäljare.

Nu ska vårt Göteborgsteam bli fler, så in och sök nu!

Läs mer Mar 25
Drömmer du om en karriär inom försäljning där ingen tidigare erfarenhet är ett krav? Ett jobb med frihet under ansvar, fantastiska karriärmöjligheter och en betald utbildning? Då har du hittat rätt plats! Välkommen till Säkra Larm!



Om tjänsten

Som vår nya säljare kommer du att:

- Börja dagen med inspirerande morgonmöten på vårt huvudkontor i Mölndal, där vi fokuserar på att utveckla våra säljfärdigheter, bygga starka relationer och peppa varandra

- Besöka privatpersoner för kostnadsfria rådgivningar om säkerhet, larm och smarta hemlösningar via fält- eller eventförsäljning

- Ansvara för hela processen, från bokningar och genomförande av kundbesök till avtalsskrivning

- Arbeta tillsammans med drivna kollegor inom försäljning, kontor och installation för att skapa en trygg och nöjd kundbas



Om oss

Säkra Larm har funnits på marknaden sedan 2003 och erbjuder smarta och moderna larmlösningar, skydd mot vattenskador, yttre bevakning och larmuppkoppling anpassade efter våra kunders behov. Vi tror på lagets makt och att växa tillsammans. Att vara en del av Säkra Larm innebär att vi bryr oss om varandra och hjälper våra kunder att känna sig trygga och nöjda.

Om dig

- Du är målmedveten och kundfokuserad, och trivs i en varierande arbetsmiljö

- Du är självgående men kan också samarbeta väl med kollegor och ledning

- Du är social, flexibel och vill ständigt lära dig och utvecklas

- Utmaningar är något du tycker om och du är inte rädd att testa på nya saker



Vi erbjuder

- Betald säljutbildning på Säkra Säljakademi, där du lär dig alla grunder inom försäljning både teoretiskt och praktiskt

- Fast månadslön + provision

- Friskvårdsbidrag

- Goda möjligheter att utvecklas inom företaget och göra karriär

- Kontinuerlig coaching och kompetensutveckling för att hjälpa dig nå dina mål

- Marknadens högsta provisionssystem, med möjlighet att tjäna 50.000-60.000 SEK per månad

- Säljtävlingar, afterwork och andra roliga aktiviteter

- Varierande arbetstider där vi arbetar utifrån frihet under ansvar

Är detta drömjobbet för dig? Skicka in din ansökan redan idag och låt oss tillsammans skapa framgång inom försäljning och kundnöjdhet!

Ansök nu

Företagsrådgivare

Läs mer Jan 17
Letar du efter en möjlighet där din drivkraft och engagemang kommer i första hand? Har du börjat din karriär inom försäljning men letar efter nästa steg där du kan arbeta B2B, ta ansvar för hela säljprocessen och hantera en bredare portfölj där du på flera sätt kan skapa värde för dina kunder?

Enligt vår uppfattning är utveckling avgörande för framgång, därav tar vi våra medarbetares utveckling på allvar. Vill du vara med tidigt i en växande organisation med en stark kultur och korta beslutsvägar? Då bör du fortsätta läsa!

Din roll som Företagsrådgivare:

I rollen som Företagsrådgivare arbetar du med både befintliga och nya kunder. Detta innebär att du arbetar med nykundsbearbetning samtidigt som du förvaltar befintlig kundstock. För att du ska trivas i rollen ser vi att du är en person som aldrig vill sluta utvecklas, vill vara med på Adviseras framgångsresa och tillsammans bygga ett engagerat och framgångsrikt sälj-team.

Du kommer att ansvara för rådgivning och försäljning mot företagskunder i regionen. Ditt jobb blir att identifiera kundens behov, presentera rätt lösning till kunden samtidigt som du når dina egna och teamets mål. Du har ansvar för dina kunder och att bygga långsiktiga kundrelationer och egen kundstock.

Kollegan Oliver berättar om hur en dag kan se ut:

En dag som rådgivare kan vara mycket varierande, men den inleds oftast med en kopp kaffe på kontoret och några minuters trevligt samtal och skratt med kollegorna. Första aktiviteten på dagen ägnas åt att bearbeta potentiella nya kunder, och efter att ha skapat nya kontakter ger du dig ut i bilen för att delta i ett kundmöte. Mötet kan vara med ett småskaligt familjeföretag med en jordnära atmosfär eller med ett stort börsnoterat företag - kontrasterna i denna roll är verkligen fantastiska!

När du återvänder till kontoret kan dagen inkludera ett teamsmöte och avslutas med att granska och analysera våra kunders avtal, förbereda presentationer och planera för morgondagens arbete."

Arbetsuppgifter:

Hos oss inleder du din anställning med en introduktion och utbildning som ger dig en grundläggande kännedom om våra olika produkter och tjänster. Efter utbildningen kommer du succesivt att ta dig an våra kunder och skapa egna affärer. Du hanterar hela försäljningskedjan, från att boka möten med kunder till att erbjuda den mest lämpliga lösningen för varje specifik kund. Du ger regelbundna uppdateringar om dina försäljningsaktiviteter, har kontinuerliga säljuppföljningar med din närmsta chef och dina kollegor för att stötta varandra i era processer.

Personliga egenskaper:

- Du brinner för försäljning och att lyckas med affärer.

- Du har god kommunikativ förmåga och känner dig bekväm med kundkontakt både över telefon och i personliga möten.

- Är socialt kompetent med hög moral och etik.

- Är affärsdriven, förtroendeingivande och pedagogisk.

- Tävlingsinriktad.

Vi ser gärna att du:

- Har dokumenterat goda säljresultat eller inom kort kommer avsluta dina studier.

- Innehar B-körkort.

- Har utbildningsbakgrund inom t.ex. ekonomi, juridik eller försäljning.

Varför Advisera:

- Advisera erbjuder en arbetsplats med tydliga mål och utarbetade arbetsmetoder.

- Här blir du en del av ett högpresterande säljteam med kompetenta kollegor.

- Möjlighet till personlig utveckling och fortsatta karriärmöjligheter i ett expanderande bolag. Kanske är du rätt person som säljchef på vårt nästkommande kontor?

- Säljtävlingar, AW:s, utlandskonferenser och härlig gemenskap.

- Generös lönemodell utan tak & bonusmodell .

Om Advisera:

Advisera grundades 2016 och har sedan dess vuxit till cirka 30 medarbetare med kontor i Malmö, Göteborg och Stockholm. Vår målsättning och vision är att etablera oss som en ledande företagspartner inom IT- & Säkerhet, Telefoni & Växel, Företagsförsäkringar och Finansiella Produkter. Advisera har tillstånd från Finansinspektionen.

Genom Adviserametoden har vi skapat en unik företagskultur. Denna metod, kombinerad med vårt entreprenöriella driv, formar tydliga strategier och mål för fortsatt expansion. Adviserametoden främjar en kreativ och stimulerande arbetsmiljö, och vi söker ständigt efter drivna och kompetenta medarbetare.



På Advisera värderar vi personlighet och inställning högst. Vi tror att med rätt intresse, driv och engagemang har man potential att växa in i rollen. Tveka inte att söka, även om du inte uppfyller alla kriterium.

Vi rekryterar löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor, vänligen kontakta Jenny@advisera.se. På grund av GDPR tar vi inte emot ansökningar via mejl utan hänvisar dig till att söka via vår karriärsida. (glöm heller inte att connecta med oss på linkedin)

Varmt välkommen med din ansökan!



Sökord: Säljare, Rådgivare, Företagsrådgivare, Försäljning, Account Manager, B2B, Business to Business

Ansök nu

Företagsrådgivare

Läs mer Apr 16
Letar du efter en möjlighet där din drivkraft och engagemang kommer i första hand? Har du börjat din karriär inom försäljning men letar efter nästa steg där du kan arbeta B2B, ta ansvar för hela säljprocessen och hantera en bredare portfölj där du på flera sätt kan skapa värde för dina kunder?
Enligt vår uppfattning är utveckling avgörande för framgång, därav tar vi våra medarbetares utveckling på allvar. Vill du vara med tidigt i en växande organisation med en stark kultur och korta beslutsvägar? Då bör du fortsätta läsa!
Din roll som Företagsrådgivare:I rollen som Företagsrådgivare arbetar du med både befintliga och nya kunder. Detta innebär att du arbetar med nykundsbearbetning samtidigt som du förvaltar befintlig kundstock. För att du ska trivas i rollen ser vi att du är en person som aldrig vill sluta utvecklas, vill vara med på Adviseras framgångsresa och tillsammans bygga ett engagerat och framgångsrikt sälj-team.
Du kommer att ansvara för rådgivning och försäljning mot företagskunder i regionen. Ditt jobb blir att identifiera kundens behov, presentera rätt lösning till kunden samtidigt som du når dina egna och teamets mål. Du har ansvar för dina kunder och att bygga långsiktiga kundrelationer och egen kundstock.
Kollegan Oliver berättar om hur en dag kan se ut: "En dag som rådgivare kan vara mycket varierande, men den inleds oftast med en kopp kaffe på kontoret och några minuters trevligt samtal och skratt med kollegorna. Första aktiviteten på dagen ägnas åt att bearbeta potentiella nya kunder, och efter att ha skapat nya kontakter ger du dig ut i bilen för att delta i ett kundmöte. Mötet kan vara med ett småskaligt familjeföretag med en jordnära atmosfär eller med ett stort börsnoterat företag – kontrasterna i denna roll är verkligen fantastiska!
När du återvänder till kontoret kan dagen inkludera ett teamsmöte och avslutas med att granska och analysera våra kunders avtal, förbereda presentationer och planera för morgondagens arbete."
Arbetsuppgifter:
Hos oss inleder du din anställning med en introduktion och utbildning som ger dig en grundläggande kännedom om våra olika produkter och tjänster. Efter utbildningen kommer du succesivt att ta dig an våra kunder och skapa egna affärer. Du hanterar hela försäljningskedjan, från att boka möten med kunder till att erbjuda den mest lämpliga lösningen för varje specifik kund. Du ger regelbundna uppdateringar om dina försäljningsaktiviteter, har kontinuerliga säljuppföljningar med din närmsta chef och dina kollegor för att stötta varandra i era processer.
Personliga egenskaper:
Du brinner för försäljning och att lyckas med affärer.
Du har god kommunikativ förmåga och känner dig bekväm med kundkontakt både över telefon och i personliga möten.
Är socialt kompetent med hög moral och etik.
Är affärsdriven, förtroendeingivande och pedagogisk.
Tävlingsinriktad.

Vi ser gärna att du:
Har dokumenterat goda säljresultat eller inom kort kommer avsluta dina studier.
Innehar B-körkort.
Har utbildningsbakgrund inom t.ex. ekonomi, juridik eller försäljning.

Varför Advisera:
Advisera erbjuder en arbetsplats med tydliga mål och utarbetade arbetsmetoder.
Här blir du en del av ett högpresterande säljteam med kompetenta kollegor.
Möjlighet till personlig utveckling och fortsatta karriärmöjligheter i ett expanderande bolag. Kanske är du rätt person som säljchef på vårt nästkommande kontor?
Säljtävlingar, AW:s, utlandskonferenser och härlig gemenskap.
Generös lönemodell utan tak & bonusmodell .Om Advisera: Advisera grundades 2016 och har sedan dess vuxit till cirka 30 medarbetare med kontor i Malmö, Göteborg och Stockholm. Vår målsättning och vision är att etablera oss som en ledande företagspartner inom IT- & Säkerhet, Telefoni & Växel, Företagsförsäkringar och Finansiella Produkter. Advisera har tillstånd från Finansinspektionen. Genom Adviserametoden har vi skapat en unik företagskultur. Denna metod, kombinerad med vårt entreprenöriella driv, formar tydliga strategier och mål för fortsatt expansion. Adviserametoden främjar en kreativ och stimulerande arbetsmiljö, och vi söker ständigt efter drivna och kompetenta medarbetare.

På Advisera värderar vi personlighet och inställning högst. Vi tror att med rätt intresse, driv och engagemang har man potential att växa in i rollen. Tveka inte att söka, även om du inte uppfyller alla kriterium.
Vi rekryterar löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor, vänligen kontakta Jenny@advisera.se. På grund av GDPR tar vi inte emot ansökningar via mejl utan hänvisar dig till att söka via vår karriärsida. (glöm heller inte att connecta med oss på linkedin)
Varmt välkommen med din ansökan!
Sökord: Säljare, Rådgivare, Företagsrådgivare, Försäljning, Account Manager, B2B, Business to Business

Ansök nu

Jobba hemifrån

Läs mer Apr 16
Vilka är vi? 


Samtele Ab är en växande mobiloperatör på den svenska telekommarknaden och vi växer i rasande fart. Därav söker vi nu fler drivna och tävlingsinriktade medarbetare till vårt team. Allt arbete sker hemifrån och digitalt! Våra tjänster och produkter är av högsta kvalitet och riktar sig både mot privatpersoner såväl som företag. Med telefonen som verktyg kommer du att ta kontakt med både nya och befintliga kunder och sälja in våra telefonabonnemang till konkurrenskraftiga priser.  
  
Vi söker dig som: 
- Kan flytande svenska i tal och skrift. 
- Har en positiv inställning. 
- Har höga ambitioner. 
- Älskar utmaningar. 
- Brinner för att jobba med människor 
- Har egen dator och headset 
  
Hos oss får du vara med och skapa en inspirerande miljö där vi motiverar och pushar varandra till att uppnå goda resultat. Är du driven och hungrig? Vill du arbeta för ett dedikerat och professionellt företag med goda förutsättningar? Vi ger dig utveckling både på ett personligt plan och ute i arbetslivet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter av försäljning men det är absolut inget krav. Oavsett så ger vi dig de verktygen som krävs för att du skall utvecklas som säljare samt uppnå dina personliga mål.  
  
Vi erbjuder:  
  
- Produkt- & säljutbildning (Via Skype) 
- Personlig coachning (Via Skype) 
- Start omgående 
- Tävlingar och roliga aktiviteter 
- Arbetstider 9.00-17.00 Mån-Fre  
- Hög ersättning

Ansök nu

Jobba Hemifrån med Fastlön

Läs mer Dec 5
.

Vilka är vi? 


Samtele Ab är en växande mobiloperatör på den svenska telekommarknaden och vi växer i rasande fart. Därav söker vi nu fler drivna och tävlingsinriktade medarbetare till vårt team. Allt arbete sker hemifrån och digitalt! Våra tjänster och produkter är av högsta kvalitet och riktar sig både mot privatpersoner såväl som företag. Med telefonen som verktyg kommer du att ta kontakt med både nya och befintliga kunder och sälja in våra telefonabonnemang till konkurrenskraftiga priser.  
  
Vi söker dig som: 
- Kan flytande svenska i tal och skrift. 
- Har en positiv inställning. 
- Har höga ambitioner. 
- Älskar utmaningar. 
- Brinner för att jobba med människor 
- Har egen dator och headset 
  
Hos oss får du vara med och skapa en inspirerande miljö där vi motiverar och pushar varandra till att uppnå goda resultat. Är du driven och hungrig? Vill du arbeta för ett dedikerat och professionellt företag med goda förutsättningar? Vi ger dig utveckling både på ett personligt plan och ute i arbetslivet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter av försäljning men det är absolut inget krav. Oavsett så ger vi dig de verktygen som krävs för att du skall utvecklas som säljare samt uppnå dina personliga mål.  
  
Vi erbjuder:  
  
- Produkt- & säljutbildning (Via Skype) 
- Personlig coachning (Via Skype) 
- Start omgående 
- Tävlingar och roliga aktiviteter 
- Arbetstider 09.00-17.00 Mån-Fre  
- Hög ersättning

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Tre Partner Communication AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Tre Partner Communication AB .

Account Manager Tillmobil Göteborg

Key account manager
Läs mer Mar 13
Vi letar efter en engagerad account manager för att komplettera vårt B2B-team. På vårt företag arbetar vi proaktivt för att guida våra kunder genom att effektivisera och förenkla deras kommunikation. Vi strävar alltid efter att leverera en service i världsklass och vi vill att du ska vara med på den resan.

Som Inhouse Account Manager hos oss kommer du att hantera både små och medelstora företag genom telefonkontakter. Din roll innebär att du kommer att arbeta både med befintliga kunder och att expandera vår kundbas genom att hitta nya affärsmöjligheter. Detta är en autonom roll som kräver förmågan att skapa och upprätthålla långsiktiga relationer med våra kunder och se till att de blir väl omhändertagna. Vårt kontor ligger centralt i Göteborg, vilket ger en fantastisk arbetsmiljö och möjlighet till lättillgängliga kommunikationsvägar.

Vi söker dig som:

- Som har sålt kommunikationslösningar inom B2B

- Vill utvecklas och är resultat driven

- Är ansvarsfull

- Är självgående, gillar att ta ansvar och har självinsikt

Ansök nu

Teamledare för Telemarketing hos Trecom

Telefonförsäljare
Läs mer Jan 3
Teamledare för Telemarketing Team hos Trecom

Trecom, en ledande aktör inom telekommunikation, söker nu en passionerad och innovativ Teamledare för vårt Telemarketing (TM) team.

Om Tjänsten: Som Teamledare för TM-teamet kommer du inte bara att spela en central roll i att driva och utveckla vårt säljteam, utan också aktivt delta i försäljningsarbetet. Du kommer att ansvara för att leda, coacha, inspirera och arbeta tillsammans med ett team av motiverade telemarketingmedarbetare. Din huvuduppgift blir att säkerställa att teamet når sina försäljningsmål samtidigt som du själv bidrar aktivt till försäljningen.

Dina Ansvarsområden Inkluderar:

- Ledarskap, utveckling och aktivt deltagande i TM-teamets försäljningsarbete.

- Sätta och följa upp försäljningsmål för både teamet och dig själv.

- Utveckla och genomföra strategier för kundengagemang och försäljning.

- Rapportering och analys av säljresultat.

- Samarbete med andra avdelningar för att maximera försäljning och kundnöjdhet.

Vi Söker Dig Som:

-
Har erfarenhet av ledarskap inom telemarketing eller försäljning.

- Är en utmärkt kommunikatör och inspiratör.

- Har en stark förmåga att motivera och engagera ditt team.

- Har god förståelse för försäljningsprocesser och kundservice.

- Är målinriktad, organiserad och har en problemlösande inställning.



Vi Erbjuder:


- Heltidstjänst

- Provisionslön eller kombination av fast + provisionslön.

- Roliga tävlingar

- Arbeta i ett expansivt företag som har ett härligt positivt arbetsklimat, superbra lokaler och som ser dig som vår viktigaste person.

- En dynamisk och utmanande arbetsmiljö i ett framåtsträvande företag.

- Möjlighet till personlig och professionell utveckling.

- Konkurrenskraftig lön med prestationsbaserade bonusar.

- Ett stöttande och engagerat ledarskapsteam.

Är du den drivna och resultatinriktade Teamledaren vi söker?

Skicka in din ansökan idag och bli en del av Trecoms framgångssaga!

Ansök Nu!

Krav:

Svenska - flytande i tal, förståelse och skrift

Ansök nu

Leveranskoordinator

Orderadministratör
Läs mer Okt 27
Nu söker vi på Trecom en leveranskoordinator som kommer ansvara för att samordna leveranser mot kund. Från beställning till driftsatt lösning, med målet att garantera leveransprecision och kvalitet i toppklass.

Du kommer att sköta hela leveransprocessen, beställning, driftsamtal med kunden och konfigurera kundens lösning.

Meriterande

Kunskaper inom telefoni- och växellösningar
Gillar kundkontakt både via telefon och e-post
Flytande kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Van att arbeta med interna stödsystem
Ett genuint intresse av att lära dig mer om företagets produkter och tjänster
Har jobbat hos en mobiloperatör

Dina personliga egenskaper
Som person är du den självklara när det handlar om att få saker att hända.

Du har ett högt eget driv samt är målinriktad med ett högt engagemang.

Vidare är du kundfokuserad, affärsmässig och kan arbeta självständigt, där inga problem är för svåra för dig att försöka lösa. Du sätter kunden i fokus och arbetar tillsammans med dina kollegor för att leverera med bravur. Eftersom arbetet sker i en utmanade miljö med högt tempo behöver du vara flexibel, effektiv och förändringsbenägen, då vi hela tiden strävar efter att hitta nya verksamma vägar att arbeta på. I denna roll blir du en självklar del av den förbättringsresan.

Ansök nu

B2B-innesäljare i centrala Göteborg!

Abonnemangsförsäljare
Läs mer Feb 20
Vi söker dig som vill jobba hos oss på Trecom!

Är du duktig på att konversera, driven och älskar pengar? Då är är du rätt person för jobbet!

Trecom är en oberoende återförsäljare av kommunikationslösningar till små och stora företag. Vi på Trecom är idag en av de största återförsäljarna inom telekom och säljer samtliga av de stora operatörerna på den svenska marknaden (Tre, Telia, Telenor och Tele2).

Arbetsbeskrivning:

I denna tjänst kommer du att arbeta som innesäljare i vårt fina kontor vid Ullevi med utsikt över hela Göteborg och via telefon tillsammans med andra skickliga och drivna säljare sälja abonnemang till företagskunder. Din uppgift är att prospektera, analysera kundens befintliga lösning (deras befintliga mobilabonnemang, växellösning m.m) och skapa ett nytt erbjudande till kund som går hand i hand med kundens behov framtida behov.
Vi arbetar med både befintliga och nya kunder.

Vi erbjuder dig:

- Heltidstjänst

- Provisionslön eller kombination av fast + provisionslön.

- Arbeta i ett expansivt företag som har ett härligt positivt arbetsklimat, superbra lokaler och som ser dig som vår viktigaste person.

- Bra ledarskap och personlig utveckling

- Roliga tävlingar

- Möjlighet att utvecklas och göra karriär i ett företag som har höga mål och visioner och det är helt och hållet upp till dig hur långt du vill nå!

Vi söker dig som:

- Älskar försäljning

- Gillar möjligheten att tjäna mycket pengar

- Alltid är professionell gentemot kunden, det är en av de viktigaste egenskaperna vi söker efter!

- Har en stark och härlig personlighet som har lätt att bygga relationer med andra människor.

- Har engagemang och utvecklingsvilja. Du vill jobba med andra människor mot egna och gemensamma mål i en driven organisation.

- Har en positiv och härlig personlighet och attityd som gör att du har lätt för att anpassa dig i nya situationer och med olika personligheter.

Krav:

Svenska - flytande i tal, förståelse och skrift.

Ansök nu

Account Manager till telekombolag i centrala Göteborg

Account manager
Läs mer Dec 28
Vi söker dig som vill jobba hos oss på Trecom!

Är du duktig på att konversera, driven och älskar pengar? Då är är du rätt person för jobbet!

Trecom är en oberoende återförsäljare av kommunikationslösningar till små och stora företag. Vi på Trecom samarbetar idag med samtliga av de stora operatörerna på den svenska marknaden (Tre, Telia, Telenor och Tele2).

Vi på Trecom har precis flyttat till nya lokaler i centrala Göteborg, i skrapan vid Ullevi (Ullevigatan 19). Vi satsar rejält nu på en rejäl tillväxt och söker därför efter flera nya härliga kollegor till vårt fantastiska team.

Arbetsbeskrivning:

I denna tjänst kommer du arbeta som Account Manager tillsammans med andra skickliga och drivna säljare. Din uppgift är att prospektera, analysera kundens befintliga lösning (deras befintliga mobilabonnemang, växellösning m.m) och skapa ett nytt erbjudande till kund som går hand i hand med kundens behov framtida behov.
Vi arbetar med både befintliga och nya kunder.

Vi erbjuder dig:

- Heltidstjänst

- Provisionslön eller kombination av fast + provisionslön.

- Arbeta i ett expansivt företag som har ett härligt positivt arbetsklimat, superbra lokaler och som ser dig som vår viktigaste person.

- Bra ledarskap och personlig utveckling

- Roliga tävlingar

- Möjlighet att utvecklas och göra karriär i ett företag som har höga mål och visioner och det är helt och hållet upp till dig hur långt du vill nå!

Vi söker dig som:

- Älskar försäljning

- Gillar möjligheten att tjäna mycket pengar

- Alltid är professionell gentemot kunden, det är en av de viktigaste egenskaperna vi söker efter!

- Har en stark och härlig personlighet som har lätt att bygga relationer med andra människor.

- Har engagemang och utvecklingsvilja. Du vill jobba med andra människor mot egna och gemensamma mål i en driven organisation.

- Har en positiv och härlig personlighet och attityd som gör att du har lätt för att anpassa dig i nya situationer och med olika personligheter.

Krav:

Svenska - flytande i tal, förståelse och skrift.

Ansök nu

B2B-innesäljare i centrala Göteborg!

Innesäljare
Läs mer Dec 28
Vi söker dig som vill jobba hos oss på Trecom!

Är du duktig på att konversera, driven och älskar pengar? Då är är du rätt person för jobbet!

Trecom är en oberoende återförsäljare av kommunikationslösningar till små och stora företag. Vi på Trecom samarbetar idag med samtliga av de stora operatörerna på den svenska marknaden (Tre, Telia, Telenor och Tele2).

Vi på Trecom har precis flyttat till nya lokaler i centrala Göteborg, i skrapan vid Ullevi (Ullevigatan 19). Vi satsar rejält nu på en rejäl tillväxt och söker därför efter tre nya härliga kollegor till vårt fantastiska team.

Arbetsbeskrivning:

I denna tjänst kommer du arbeta som innesäljare och via telefon tillsammans med andra skickliga och drivna säljare. Din uppgift är att prospektera, analysera kundens befintliga lösning (deras befintliga mobilabonnemang, växellösning m.m) och skapa ett nytt erbjudande till kund som går hand i hand med kundens behov framtida behov.
Vi arbetar med både befintliga och nya kunder.

Vi erbjuder dig:

- Heltidstjänst

- Provisionslön eller kombination av fast + provisionslön.

- Arbeta i ett expansivt företag som har ett härligt positivt arbetsklimat, superbra lokaler och som ser dig som vår viktigaste person.

- Bra ledarskap och personlig utveckling

- Roliga tävlingar

- Möjlighet att utvecklas och göra karriär i ett företag som har höga mål och visioner och det är helt och hållet upp till dig hur långt du vill nå!

Vi söker dig som:

- Älskar försäljning

- Gillar möjligheten att tjäna mycket pengar

- Alltid är professionell gentemot kunden, det är en av de viktigaste egenskaperna vi söker efter!

- Har en stark och härlig personlighet som har lätt att bygga relationer med andra människor.

- Har engagemang och utvecklingsvilja. Du vill jobba med andra människor mot egna och gemensamma mål i en driven organisation.

- Har en positiv och härlig personlighet och attityd som gör att du har lätt för att anpassa dig i nya situationer och med olika personligheter.

Krav:

Svenska - flytande i tal, förståelse och skrift.

Ansök nu