Göteborg: Account Manager Tillmobil Göteborg

Hitta ansökningsinfo om jobbet Account Manager Tillmobil Göteborg i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-03-13 // Varaktighet: Heltid

Vi letar efter en engagerad account manager för att komplettera vårt B2B-team. På vårt företag arbetar vi proaktivt för att guida våra kunder genom att effektivisera och förenkla deras kommunikation. Vi strävar alltid efter att leverera en service i världsklass och vi vill att du ska vara med på den resan.

Som Inhouse Account Manager hos oss kommer du att hantera både små och medelstora företag genom telefonkontakter. Din roll innebär att du kommer att arbeta både med befintliga kunder och att expandera vår kundbas genom att hitta nya affärsmöjligheter. Detta är en autonom roll som kräver förmågan att skapa och upprätthålla långsiktiga relationer med våra kunder och se till att de blir väl omhändertagna. Vårt kontor ligger centralt i Göteborg, vilket ger en fantastisk arbetsmiljö och möjlighet till lättillgängliga kommunikationsvägar.

Vi söker dig som:

- Som har sålt kommunikationslösningar inom B2B

- Vill utvecklas och är resultat driven

- Är ansvarsfull

- Är självgående, gillar att ta ansvar och har självinsikt

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Key account manager

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Key account manager.

Tekniskt säljande relationskapare till RZ INM

Läs mer Apr 19
Just nu söker vi en tekniskt drivande säljaretill RZ INM i Göteborg.Missa inte chansen att bli en del av ett företag med en spännande framtid.
Arbetsuppgifter
Prospektera nya kunder
Offerter & upphandlingar
Kommunikation med intressenter
Relationsbygge med kunder
Produktmatchning
Uppföljning & support

Din profil
Gedigen erfarenhet av relationsskapande försäljning
Har grundläggande erfarenhet inom tillverkningsindustrin
Ritningslära
Flytande svenska och engelska i både tal och skrift
Van att jobba i system
B-körkort

Som person är du en relationsbyggare med ett stort driv för att hitta bra lösningar samt ge kunden den absolut bästa servicen. Du är en självgående person som är målinriktad och drivs av nya utmaningar och förändringsprocesser.

Ansök nu

Säljande Konsultchef

Läs mer Jan 16
Danda är mer än bara ett konsultbolag; det är en familj där varje medlem spelar en avgörande roll för vår gemensamma framgång. Vår företagskultur genomsyras av omtanke, samarbete och en ömsesidig respekt som skapar en trygg och trivsam arbetsmiljö.

Precis som i en familj är varje individ värdefull och unik. Vi strävar efter att skapa en atmosfär där varje medarbetare känner sig sedd och uppskattad. Våra teammedlemmar är inte bara kollegor; de är också vänner som stöttar varandra och delar kunskap för att främja både professionell och personlig tillväxt.

Vi tror på öppen kommunikation och lyssnar på varandras idéer och åsikter. Denna öppenhet främjar innovation och bidrar till att varje individ känner sig inspirerad att bidra med sitt bästa till våra projekt och uppdrag.

Precis som i en familj värdesätter vi varje persons välmående. Vi strävar efter en balans mellan arbete och liv och erbjuder stöd för våra medarbetares välbefinnande. Vår gemensamma framgång bygger på att varje individ kan blomstra och utvecklas.

Danda som familjärt konsultbolag är inte bara en arbetsplats, det är en plats där människor växer tillsammans och skapar varaktiga band. Vi är stolta över att vara en del av denna familj och ser fram emot att välkomna nya medlemmar som delar vår vision och värderingar.

Rollbeskrivning:

Som säljande konsultchef hos oss kommer du att spela en nyckelroll i att leda och stödja ditt konsult team. Du kommer att ansvara för att utveckla och upprätthålla starka kundrelationer samtidigt som du driver försäljnings initiativ för att expandera ditt affärsområde. Din entreprenöriella anda kommer att vara en drivande kraft för att identifiera och utnyttja nya möjligheter.

Huvudsakliga Ansvarsområden:

- Proaktivt söka och utveckla nya affärsmöjligheter.

- Ansvara för försäljnings cykeln från prospektering till avslut.

- Leda och coacha konsult teamet för att maximera deras prestation och framgång.

- Upprätthålla och utveckla långsiktiga relationer med befintliga och potentiella kunder.

- Rekrytera dina egna stjärnor till ditt team och få din prägel på det hela :)

Kvalifikationer:

- Erfarenhet av framgångsrik försäljning och kundrelationer i konsultbranschen.

- Positiv och entreprenöriell approach.

- Minst 3 års erfarenhet från Konsultbranchen

Önskvärda Färdigheter:

- Stark kommunikationsförmåga.

- Förmåga att trivas i en dynamisk och snabbrörlig miljö.

- Förmåga att inspirera och motivera.

Anställning:

- Heltid

- Utgår från Stockholm/Göteborg - 100% Flexibelt och frihet i ditt arbete

- Fastlön + obegränsad bonus och en helt unik lönemodell som inte setts tidigare.

- Möjlighet att växa och börja anställa egna konsultchefer och bygga ett helt affärsområde, finns inga begränsningar hos oss.

Du kommer även ha hjälp och stöttning från personer i bolaget som varit i branschen över 15 år.

Ansök nu

Key Account Manager, B2B - Privata vårdmarknaden

Läs mer Apr 25
ABENA grundades 1953 och företaget började ursprungligen som en liten leve­rantör i Aabenraa, Danmark, med ett blyg­samt produktsortiment. Idag är den danska familjeägda koncernen verksam i 11 länder, har mer än 2 000 an­ställda, återfinns på mer än 90 olika marknader runtom i världen och erbjuder ett mycket brett produktsortiment. Vi på ABENA AB i Sverige har kontor och lager både i Växjö och i Kisa. Totalt är vi ca 150 anställda. I Kisa finns även vår produktionsanläggning, där vi utvecklar och tillverkar/konverterar engångsprodukter inom papper och plast, som främst används inom områden för hygien och omvårdnad. ABENA AB ansvarar vidare för sälj- och marknadsbearbetning av främst vårdrelaterade artiklar, men även förbrukningsartiklar såsom skyddskläder, handskar, avfallshantering, engångs- och cateringartiklar, hygienpapper och rengöringsmedel. Våra kunder återfinns främst inom hälsa- och sjukvård inom offentlig sektor, samt bland grossister, detaljhandeln, industrin och flera andra branscher. Vi är ett expansivt företag som fram­gångsrikt kombinerar sin storleksmässiga styrka med ett familjeägt företags förde­lar, såsom korta beslutsvägar och flexibi­litet, för att på bästa sätt kunna svara på marknadens behov. www.abena.se


Vi söker nu en driven och erfaren Key Account Manager med ett högt affärsmannskap som aktivt vill bidra till vår fortsatta tillväxt och att stärka vår marknadsposition ytterligare. Du kommer att arbeta från hemmakontor vilket gör att bostadsort är flexibel.
 
Dina arbetsuppgifter
Som KAM för den privata vårdmarknaden kommer du att ansvara för att på ett strukturerat sätt bygga upp nya och vårda nuvarande affärsrelationer. Du kommer till viss del att samarbeta med våra säljorganisationer i övriga nordiska länder då flera av våra större kunder är verksamma i hela Norden. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter omfattar:
Identifiera, utveckla och bygga starka affärsrelationer med större slutkunder samt slutkundskedjor, exempelvis större företag inom vård och omsorg. 
Vårda och utveckla befintliga kunder och marknader.
Leda hela försäljningsprocessen från initiala kontakter till offert, förhandling och avtalsskrivning.
Nära samarbete med produktchefer och andra delar av försäljningsorganisationen för att samordna försäljningsarbetet och kunna erbjuda våra kunder de bästa lösningarna för just deras behov.


Din profil
Vi söker dig som besitter ett starkt affärssinne, är resultatorienterad med ett stort eget inre engagemang och driv. Som person är du ambitiös och har en stark vilja att ständigt lära och utvecklas. Det är viktigt att du är nyfiken och lyhörd inför marknadens signaler och att du har ett genuint intresse för branschen.
 
För att lyckas i rollen ser vi att du har dokumenterad erfarenhet av kvalificerad försäljning, med fördel mot större centraliserade inköpsorganisationer. Du är också en van förhandlare. Branschkunskap är inte ett krav, men det är meriterande om du har jobbat mot den privata marknaden inom vården. Bred erfarenhet och en förmåga att framgångsrikt driva affärer är avgörande för oss.

Vi lägger stor vikt vid din förmåga att uttrycka dig i såväl tal som i skrift. Du kommunicerar på ett professionellt och strukturerat sätt. Då du kommer att ha många kontakter med våra nordiska systerorganisationer är det viktigt att du kan kommunicera obehindrat på engelska.
Lockas du av att arbeta i en framgångsrik internationell koncern, med stora kunder och ett starkt fokus på miljö, hållbarhet och socialt ansvar, kan vi erbjuda dig en mycket spännande tjänst.

Varmt välkommen med din ansökan!
 
Ansökan
Vi tillämpar löpande urval så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Detta är en direktanställning hos Abena som i denna rekrytering valt att samarbeta med OnePartnerGroup. Läs gärna mer och ansök via www.onepartnergroup.se. För ytterligare frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Pamie Berglund Moe på telefonnummer 070-428 63 87.

Ansök nu

Head of Sales

Läs mer Feb 8
Head of sales!

Längtar du efter oss? Vi längtar i alla fall efter dig! Du som vill skratta med oss, fira våra framgångar och samtidigt vara med att utmana, driva och utveckla vår affär! Vi älskar att du är snabbtänkt, modig och relationsorienterad. Vi uppskattar verkligen din förmåga att se och prata med alla typer av människor och hur du ser det som en vinst när du kan bidra till att få en annan människa att växa och känna sig på topp.

Din erfarenhet inom IT och Techbranschen ger oss verkligen en stor skjuts framåt och ditt nuvarande nätverk hjälper oss att bredda vår affär. Du imponerar varje dag med din värme, ditt driv och din affärsmässighet!

Head of sales till expansivt konsult- och rekryteringsföretag i Göteborg!



Tech Talents är ett varmt och växande konsult- och rekryteringsföretag med ingenjören i fokus!

Om rollen

Tjänsten som Head of sales passar dig som brinner för sälj och konsult/rekryteringsaffären. I rollen är du med och sätter försäljningsstrategin för regionen och arbetar mot uppsatt budget. Du har stor möjlighet att påverka hur din arbetsdag skall se ut och du ser vikten av att hålla en kontinuerlig hög aktivitetsnivå samt älskar att ta egna initiativ. Du får energi av att bygga relation med olika typer av människor och av att skapa starka band till våra befintliga såväl som nya kunder.

I rollen har du ett helhetsansvar och driver din affär från start till långsiktig relation. Du bokar kundbesök, lyssnar, förstår, kommer med proaktiva lösningar och följer upp pågående affärer.

Omkring dig har du ett team av erfarna konsultchefer och rekryterare som tillsammans med dig presenterar de bäst lämpade kandidaterna i varje givet uppdrag.

För att stärka vår närvaro på marknaden ser vi nätverkande med kunder, konsulter och studenter som en naturlig del i arbetet. Det innebär att vi syns på olika mässor, i lämpliga forum och att vi både håller i och besöker olika event.

Du har en ledarroll internt och driver försäljningen. Du kommer få möjlighet att vara delaktig i att utveckla såväl Tech Talents varumärke samt sätta en premium-stämpel i det erbjudanden vi har mot marknaden.

Hos oss är vikten av en stark laganda högre än den individuella prestationen. Tillsammans arbetar vi mot ett gemensamt mål – att hitta och matcha olika typer av ingenjörer och utvecklare till spännande bolag inom teknikbranschen.

Vi söker dig som

Har en god affärsförståelse och erfarenhet från försäljning inom konsult/rekryteringsbranschen

Du är angelägen om att nå resultat och orädd för att ta dig an olika arbetsuppgifter. Du är kreativ och duktig på att skapa smarta affärslösningar för våra kunder. Det kan innefatta att skapa upplägg kring funktions- och projektförsäljning eller utbildningsprogram till kunderna.

Du har lätt för att skapa förtroendegivande relationer med såväl konsulter som kunder. Du besitter en förmåga att se, lyssna in och fånga människors intresse. Du vet vilken arbetsinsats som krävs för att nå våra gemensamma mål. Du har i grunden en hög energinivå och är självständig i ditt arbete.

Du trivs i en snabbfotad och rörlig miljö med många kontaktytor. Då bolaget är expansivt lägger vi stor vikt på att du är en lyhörd lagspelare som värderar ett nära samarbete tillsammans med dina kollegor.

Vi ser gärna att du som söker har:

·      Tidigare erfarenhet som säljare inom konsultbranschen, alternativt inom motsvarande bransch.

·      Etablerat nätverk inom branschen

·      Är en lyhörd, engagerad och kommunikativ ledare

·      En mycket god affärsmässighet och förmåga att arbeta både kort- och långsiktigt med ett resultatorienterat förhållningssätt som driver organisationen framåt

·      En god datavana, med en god administrativ planering, noggrannhet och organisering av ditt arbete.

·      Mycket goda kunskapar i både engelska och svenska i tal och skrift

·      B-körkort

Vår företagskultur karaktäriseras av våra T.E.C.H värderingar: Together, Experience, Challenge, Happy. Vi har en hög prestigelöshet, professionalism och en stor utmaningsanda, alltid nära till beslut och med stora möjligheter att påverka.

På Tech Talents ges chansen till att arbeta i en företagskultur som präglas av högt i tak, värme och en härlig gemenskap. Vi tror på att ha roligt tillsammans, fira våra framgångar och att utmana i nya tankebanor på konsultmarknaden. 

Om ossTech Talents är ett konsult- och rekryteringsföretag för ingenjörer. Där vi är en del i deras karriär från första jobbet upp till rekrytering av ledare och tekniska chefer. Vi fokuserar på spännande uppdrag inom IT och Teknik samt att skapa goda förutsättningar för att våra konsulter ska växa i deras yrkesroller.

Vi har varit verksamma i drygt fem år och har under denna period vuxit och etablerat oss i Linköping, Jönköping, Göteborg, Malmö och Stockholm - med en tydlig tillväxtplan på etablering i ytterligare städer kommande år. Vi har förtroenden från flertalet av regionens mest attraktiva arbetsgivare för ingenjörer, detta för vårt seriösa förhållningssätt och starka erbjudande till såväl kandidat som kund. Vi brinner för att skapa värde för våra konsulter och kunder.

Tech Talents är ett dotterbolag till Vinnergi AB och ingår i en större koncern. Huvudägare är Sobro AB, en engagerad och långsiktig ägarpartner. Genom affärsglädje, fokus på företagskultur och medarbetare samt tydliga målsättningar är de med och bygger våra lönsamma företag med god tillväxt och bestående värden.

Övrig information

Start: Enligt överenskommelse

Omfattning: Heltid

Plats: Göteborg

Vill du bli en del av vårt härliga team? Varmt välkommen med din ansökan.

Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Frågor och ansökningar besvaras och behandlas av ansvarig regionchef, Caroline Gärde, caroline.garde@techtalents.se, 0702507904.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Tre Partner Communication AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Tre Partner Communication AB .

Teamledare för Telemarketing hos Trecom

Telefonförsäljare
Läs mer Jan 3
Teamledare för Telemarketing Team hos Trecom

Trecom, en ledande aktör inom telekommunikation, söker nu en passionerad och innovativ Teamledare för vårt Telemarketing (TM) team.

Om Tjänsten: Som Teamledare för TM-teamet kommer du inte bara att spela en central roll i att driva och utveckla vårt säljteam, utan också aktivt delta i försäljningsarbetet. Du kommer att ansvara för att leda, coacha, inspirera och arbeta tillsammans med ett team av motiverade telemarketingmedarbetare. Din huvuduppgift blir att säkerställa att teamet når sina försäljningsmål samtidigt som du själv bidrar aktivt till försäljningen.

Dina Ansvarsområden Inkluderar:

- Ledarskap, utveckling och aktivt deltagande i TM-teamets försäljningsarbete.

- Sätta och följa upp försäljningsmål för både teamet och dig själv.

- Utveckla och genomföra strategier för kundengagemang och försäljning.

- Rapportering och analys av säljresultat.

- Samarbete med andra avdelningar för att maximera försäljning och kundnöjdhet.

Vi Söker Dig Som:

-
Har erfarenhet av ledarskap inom telemarketing eller försäljning.

- Är en utmärkt kommunikatör och inspiratör.

- Har en stark förmåga att motivera och engagera ditt team.

- Har god förståelse för försäljningsprocesser och kundservice.

- Är målinriktad, organiserad och har en problemlösande inställning.



Vi Erbjuder:


- Heltidstjänst

- Provisionslön eller kombination av fast + provisionslön.

- Roliga tävlingar

- Arbeta i ett expansivt företag som har ett härligt positivt arbetsklimat, superbra lokaler och som ser dig som vår viktigaste person.

- En dynamisk och utmanande arbetsmiljö i ett framåtsträvande företag.

- Möjlighet till personlig och professionell utveckling.

- Konkurrenskraftig lön med prestationsbaserade bonusar.

- Ett stöttande och engagerat ledarskapsteam.

Är du den drivna och resultatinriktade Teamledaren vi söker?

Skicka in din ansökan idag och bli en del av Trecoms framgångssaga!

Ansök Nu!

Krav:

Svenska - flytande i tal, förståelse och skrift

Ansök nu

Leveranskoordinator

Orderadministratör
Läs mer Okt 27
Nu söker vi på Trecom en leveranskoordinator som kommer ansvara för att samordna leveranser mot kund. Från beställning till driftsatt lösning, med målet att garantera leveransprecision och kvalitet i toppklass.

Du kommer att sköta hela leveransprocessen, beställning, driftsamtal med kunden och konfigurera kundens lösning.

Meriterande

Kunskaper inom telefoni- och växellösningar
Gillar kundkontakt både via telefon och e-post
Flytande kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Van att arbeta med interna stödsystem
Ett genuint intresse av att lära dig mer om företagets produkter och tjänster
Har jobbat hos en mobiloperatör

Dina personliga egenskaper
Som person är du den självklara när det handlar om att få saker att hända.

Du har ett högt eget driv samt är målinriktad med ett högt engagemang.

Vidare är du kundfokuserad, affärsmässig och kan arbeta självständigt, där inga problem är för svåra för dig att försöka lösa. Du sätter kunden i fokus och arbetar tillsammans med dina kollegor för att leverera med bravur. Eftersom arbetet sker i en utmanade miljö med högt tempo behöver du vara flexibel, effektiv och förändringsbenägen, då vi hela tiden strävar efter att hitta nya verksamma vägar att arbeta på. I denna roll blir du en självklar del av den förbättringsresan.

Ansök nu

B2B-innesäljare i centrala Göteborg!

Abonnemangsförsäljare
Läs mer Feb 20
Vi söker dig som vill jobba hos oss på Trecom!

Är du duktig på att konversera, driven och älskar pengar? Då är är du rätt person för jobbet!

Trecom är en oberoende återförsäljare av kommunikationslösningar till små och stora företag. Vi på Trecom är idag en av de största återförsäljarna inom telekom och säljer samtliga av de stora operatörerna på den svenska marknaden (Tre, Telia, Telenor och Tele2).

Arbetsbeskrivning:

I denna tjänst kommer du att arbeta som innesäljare i vårt fina kontor vid Ullevi med utsikt över hela Göteborg och via telefon tillsammans med andra skickliga och drivna säljare sälja abonnemang till företagskunder. Din uppgift är att prospektera, analysera kundens befintliga lösning (deras befintliga mobilabonnemang, växellösning m.m) och skapa ett nytt erbjudande till kund som går hand i hand med kundens behov framtida behov.
Vi arbetar med både befintliga och nya kunder.

Vi erbjuder dig:

- Heltidstjänst

- Provisionslön eller kombination av fast + provisionslön.

- Arbeta i ett expansivt företag som har ett härligt positivt arbetsklimat, superbra lokaler och som ser dig som vår viktigaste person.

- Bra ledarskap och personlig utveckling

- Roliga tävlingar

- Möjlighet att utvecklas och göra karriär i ett företag som har höga mål och visioner och det är helt och hållet upp till dig hur långt du vill nå!

Vi söker dig som:

- Älskar försäljning

- Gillar möjligheten att tjäna mycket pengar

- Alltid är professionell gentemot kunden, det är en av de viktigaste egenskaperna vi söker efter!

- Har en stark och härlig personlighet som har lätt att bygga relationer med andra människor.

- Har engagemang och utvecklingsvilja. Du vill jobba med andra människor mot egna och gemensamma mål i en driven organisation.

- Har en positiv och härlig personlighet och attityd som gör att du har lätt för att anpassa dig i nya situationer och med olika personligheter.

Krav:

Svenska - flytande i tal, förståelse och skrift.

Ansök nu

Account Manager till telekombolag i centrala Göteborg

Account manager
Läs mer Dec 28
Vi söker dig som vill jobba hos oss på Trecom!

Är du duktig på att konversera, driven och älskar pengar? Då är är du rätt person för jobbet!

Trecom är en oberoende återförsäljare av kommunikationslösningar till små och stora företag. Vi på Trecom samarbetar idag med samtliga av de stora operatörerna på den svenska marknaden (Tre, Telia, Telenor och Tele2).

Vi på Trecom har precis flyttat till nya lokaler i centrala Göteborg, i skrapan vid Ullevi (Ullevigatan 19). Vi satsar rejält nu på en rejäl tillväxt och söker därför efter flera nya härliga kollegor till vårt fantastiska team.

Arbetsbeskrivning:

I denna tjänst kommer du arbeta som Account Manager tillsammans med andra skickliga och drivna säljare. Din uppgift är att prospektera, analysera kundens befintliga lösning (deras befintliga mobilabonnemang, växellösning m.m) och skapa ett nytt erbjudande till kund som går hand i hand med kundens behov framtida behov.
Vi arbetar med både befintliga och nya kunder.

Vi erbjuder dig:

- Heltidstjänst

- Provisionslön eller kombination av fast + provisionslön.

- Arbeta i ett expansivt företag som har ett härligt positivt arbetsklimat, superbra lokaler och som ser dig som vår viktigaste person.

- Bra ledarskap och personlig utveckling

- Roliga tävlingar

- Möjlighet att utvecklas och göra karriär i ett företag som har höga mål och visioner och det är helt och hållet upp till dig hur långt du vill nå!

Vi söker dig som:

- Älskar försäljning

- Gillar möjligheten att tjäna mycket pengar

- Alltid är professionell gentemot kunden, det är en av de viktigaste egenskaperna vi söker efter!

- Har en stark och härlig personlighet som har lätt att bygga relationer med andra människor.

- Har engagemang och utvecklingsvilja. Du vill jobba med andra människor mot egna och gemensamma mål i en driven organisation.

- Har en positiv och härlig personlighet och attityd som gör att du har lätt för att anpassa dig i nya situationer och med olika personligheter.

Krav:

Svenska - flytande i tal, förståelse och skrift.

Ansök nu

B2B-innesäljare i centrala Göteborg!

Innesäljare
Läs mer Dec 28
Vi söker dig som vill jobba hos oss på Trecom!

Är du duktig på att konversera, driven och älskar pengar? Då är är du rätt person för jobbet!

Trecom är en oberoende återförsäljare av kommunikationslösningar till små och stora företag. Vi på Trecom samarbetar idag med samtliga av de stora operatörerna på den svenska marknaden (Tre, Telia, Telenor och Tele2).

Vi på Trecom har precis flyttat till nya lokaler i centrala Göteborg, i skrapan vid Ullevi (Ullevigatan 19). Vi satsar rejält nu på en rejäl tillväxt och söker därför efter tre nya härliga kollegor till vårt fantastiska team.

Arbetsbeskrivning:

I denna tjänst kommer du arbeta som innesäljare och via telefon tillsammans med andra skickliga och drivna säljare. Din uppgift är att prospektera, analysera kundens befintliga lösning (deras befintliga mobilabonnemang, växellösning m.m) och skapa ett nytt erbjudande till kund som går hand i hand med kundens behov framtida behov.
Vi arbetar med både befintliga och nya kunder.

Vi erbjuder dig:

- Heltidstjänst

- Provisionslön eller kombination av fast + provisionslön.

- Arbeta i ett expansivt företag som har ett härligt positivt arbetsklimat, superbra lokaler och som ser dig som vår viktigaste person.

- Bra ledarskap och personlig utveckling

- Roliga tävlingar

- Möjlighet att utvecklas och göra karriär i ett företag som har höga mål och visioner och det är helt och hållet upp till dig hur långt du vill nå!

Vi söker dig som:

- Älskar försäljning

- Gillar möjligheten att tjäna mycket pengar

- Alltid är professionell gentemot kunden, det är en av de viktigaste egenskaperna vi söker efter!

- Har en stark och härlig personlighet som har lätt att bygga relationer med andra människor.

- Har engagemang och utvecklingsvilja. Du vill jobba med andra människor mot egna och gemensamma mål i en driven organisation.

- Har en positiv och härlig personlighet och attityd som gör att du har lätt för att anpassa dig i nya situationer och med olika personligheter.

Krav:

Svenska - flytande i tal, förståelse och skrift.

Ansök nu