Göteborg: Regionansvarig instruktör inom försäljning

Hitta ansökningsinfo om jobbet Regionansvarig instruktör inom försäljning i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-02-06 // Varaktighet: Heltid

Om du i en roll som Regionansvarig instruktör vill ta ett framgångsrikt och expansivt företag till nästa nivå tycker vi att du skall söka uppdraget som Regionansvarig instruktör hos oss på Garda Alarm AB.

Att arbeta på Garda Alarm innebär att omge sig med stolta, kompetenta och motiverade kollegor - i en fantastisk arbetsmiljö! Vi har även mottagit priset "Klöver i Guld" från Centerpartiet för snabb tillväxt något som vi är mycket stolta över.

Garda Alarm säljer larmsystem som är ett av de mest kompetenta systemen på den Europeiska marknaden där det ingår skydd mot inbrott, brand, överfall. Det finns möjlighet till att ansluta IP-kameror samt massor av smarta hemfunktioner. Förutom larm säljer vi även låssystem från Assa.

I våra tjänster ingår även uppkoppling till larmcentral med fria väktarutryckningar, mobil-app som går att styra hela larmsystemet med. Bland annat går det att låsa och låsa upp låset på ytterdörren, tända och släcka belysning och mycket mer.

Garda Alarm är i dag en del i en koncern med tre företag inom säkerhetsbranschen och är en av dem största aktörerna på den Svenska marknaden när det gäller smarta larm till bostäder.

Som Regionansvarig instruktör på Garda Alarm kommer du ha det yttersta ansvaret för allt som sker inom försäljning och arbetar för att förbättra lönsamheten i din region.

Garda Alarm erbjuder löner som i snitt är 67% högre än bransch-snittet. Det ska vara roligt och spännande att arbeta hos oss, och det ska även vara ett välförtjänt arbete. Säljarna som vår regionansvarig instruktör ansvarar för har en budget som gör att dem ska ligga på en månadslön på minst 50 000 kr per månad + tjänstebil och övriga förmåner som ingår. Även som regionansvarig instruktör kommer vi erbjuda en hög lön samt tjänstebil och andra förmåner.

Arbetsuppgifter:

Rekrytera säljare.

Utbilda säljare i säljteknik.

Vara säljarnas dagliga stöd och bollplank.

Genomföra gemensamma kundmöten.

Du ska även delta i möten för att vidareutveckla bolaget för att nå en ännu större framgång.

Vem är du?

Vi söker en regionansvarig instruktör med erfarenhet av försäljning mot B2C som har en stor kämpaglöd och panna! Du har en god förmåga att bygga förtroende och är en naturlig ledare som genom ditt engagemang påverkar och skapar energi på ett positivt sätt.

Vill du arbeta i en positiv företagskultur som präglas av mycket personligt engagemang. Vi är ett företag med högt i tak och korta beslutsvägar. Stämningen är prestigelös och kundfokus är ett genomgående tema inom alla delar av företaget


Varmt välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Abonnemangsförsäljare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Abonnemangsförsäljare.

Nu ska vårt Göteborgsteam bli fler, så in och sök nu!

Läs mer Mar 25
Drömmer du om en karriär inom försäljning där ingen tidigare erfarenhet är ett krav? Ett jobb med frihet under ansvar, fantastiska karriärmöjligheter och en betald utbildning? Då har du hittat rätt plats! Välkommen till Säkra Larm!



Om tjänsten

Som vår nya säljare kommer du att:

- Börja dagen med inspirerande morgonmöten på vårt huvudkontor i Mölndal, där vi fokuserar på att utveckla våra säljfärdigheter, bygga starka relationer och peppa varandra

- Besöka privatpersoner för kostnadsfria rådgivningar om säkerhet, larm och smarta hemlösningar via fält- eller eventförsäljning

- Ansvara för hela processen, från bokningar och genomförande av kundbesök till avtalsskrivning

- Arbeta tillsammans med drivna kollegor inom försäljning, kontor och installation för att skapa en trygg och nöjd kundbas



Om oss

Säkra Larm har funnits på marknaden sedan 2003 och erbjuder smarta och moderna larmlösningar, skydd mot vattenskador, yttre bevakning och larmuppkoppling anpassade efter våra kunders behov. Vi tror på lagets makt och att växa tillsammans. Att vara en del av Säkra Larm innebär att vi bryr oss om varandra och hjälper våra kunder att känna sig trygga och nöjda.

Om dig

- Du är målmedveten och kundfokuserad, och trivs i en varierande arbetsmiljö

- Du är självgående men kan också samarbeta väl med kollegor och ledning

- Du är social, flexibel och vill ständigt lära dig och utvecklas

- Utmaningar är något du tycker om och du är inte rädd att testa på nya saker



Vi erbjuder

- Betald säljutbildning på Säkra Säljakademi, där du lär dig alla grunder inom försäljning både teoretiskt och praktiskt

- Fast månadslön + provision

- Friskvårdsbidrag

- Goda möjligheter att utvecklas inom företaget och göra karriär

- Kontinuerlig coaching och kompetensutveckling för att hjälpa dig nå dina mål

- Marknadens högsta provisionssystem, med möjlighet att tjäna 50.000-60.000 SEK per månad

- Säljtävlingar, afterwork och andra roliga aktiviteter

- Varierande arbetstider där vi arbetar utifrån frihet under ansvar

Är detta drömjobbet för dig? Skicka in din ansökan redan idag och låt oss tillsammans skapa framgång inom försäljning och kundnöjdhet!

Ansök nu

Företagsrådgivare

Läs mer Jan 17
Letar du efter en möjlighet där din drivkraft och engagemang kommer i första hand? Har du börjat din karriär inom försäljning men letar efter nästa steg där du kan arbeta B2B, ta ansvar för hela säljprocessen och hantera en bredare portfölj där du på flera sätt kan skapa värde för dina kunder?

Enligt vår uppfattning är utveckling avgörande för framgång, därav tar vi våra medarbetares utveckling på allvar. Vill du vara med tidigt i en växande organisation med en stark kultur och korta beslutsvägar? Då bör du fortsätta läsa!

Din roll som Företagsrådgivare:

I rollen som Företagsrådgivare arbetar du med både befintliga och nya kunder. Detta innebär att du arbetar med nykundsbearbetning samtidigt som du förvaltar befintlig kundstock. För att du ska trivas i rollen ser vi att du är en person som aldrig vill sluta utvecklas, vill vara med på Adviseras framgångsresa och tillsammans bygga ett engagerat och framgångsrikt sälj-team.

Du kommer att ansvara för rådgivning och försäljning mot företagskunder i regionen. Ditt jobb blir att identifiera kundens behov, presentera rätt lösning till kunden samtidigt som du når dina egna och teamets mål. Du har ansvar för dina kunder och att bygga långsiktiga kundrelationer och egen kundstock.

Kollegan Oliver berättar om hur en dag kan se ut:

En dag som rådgivare kan vara mycket varierande, men den inleds oftast med en kopp kaffe på kontoret och några minuters trevligt samtal och skratt med kollegorna. Första aktiviteten på dagen ägnas åt att bearbeta potentiella nya kunder, och efter att ha skapat nya kontakter ger du dig ut i bilen för att delta i ett kundmöte. Mötet kan vara med ett småskaligt familjeföretag med en jordnära atmosfär eller med ett stort börsnoterat företag - kontrasterna i denna roll är verkligen fantastiska!

När du återvänder till kontoret kan dagen inkludera ett teamsmöte och avslutas med att granska och analysera våra kunders avtal, förbereda presentationer och planera för morgondagens arbete."

Arbetsuppgifter:

Hos oss inleder du din anställning med en introduktion och utbildning som ger dig en grundläggande kännedom om våra olika produkter och tjänster. Efter utbildningen kommer du succesivt att ta dig an våra kunder och skapa egna affärer. Du hanterar hela försäljningskedjan, från att boka möten med kunder till att erbjuda den mest lämpliga lösningen för varje specifik kund. Du ger regelbundna uppdateringar om dina försäljningsaktiviteter, har kontinuerliga säljuppföljningar med din närmsta chef och dina kollegor för att stötta varandra i era processer.

Personliga egenskaper:

- Du brinner för försäljning och att lyckas med affärer.

- Du har god kommunikativ förmåga och känner dig bekväm med kundkontakt både över telefon och i personliga möten.

- Är socialt kompetent med hög moral och etik.

- Är affärsdriven, förtroendeingivande och pedagogisk.

- Tävlingsinriktad.

Vi ser gärna att du:

- Har dokumenterat goda säljresultat eller inom kort kommer avsluta dina studier.

- Innehar B-körkort.

- Har utbildningsbakgrund inom t.ex. ekonomi, juridik eller försäljning.

Varför Advisera:

- Advisera erbjuder en arbetsplats med tydliga mål och utarbetade arbetsmetoder.

- Här blir du en del av ett högpresterande säljteam med kompetenta kollegor.

- Möjlighet till personlig utveckling och fortsatta karriärmöjligheter i ett expanderande bolag. Kanske är du rätt person som säljchef på vårt nästkommande kontor?

- Säljtävlingar, AW:s, utlandskonferenser och härlig gemenskap.

- Generös lönemodell utan tak & bonusmodell .

Om Advisera:

Advisera grundades 2016 och har sedan dess vuxit till cirka 30 medarbetare med kontor i Malmö, Göteborg och Stockholm. Vår målsättning och vision är att etablera oss som en ledande företagspartner inom IT- & Säkerhet, Telefoni & Växel, Företagsförsäkringar och Finansiella Produkter. Advisera har tillstånd från Finansinspektionen.

Genom Adviserametoden har vi skapat en unik företagskultur. Denna metod, kombinerad med vårt entreprenöriella driv, formar tydliga strategier och mål för fortsatt expansion. Adviserametoden främjar en kreativ och stimulerande arbetsmiljö, och vi söker ständigt efter drivna och kompetenta medarbetare.



På Advisera värderar vi personlighet och inställning högst. Vi tror att med rätt intresse, driv och engagemang har man potential att växa in i rollen. Tveka inte att söka, även om du inte uppfyller alla kriterium.

Vi rekryterar löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor, vänligen kontakta Jenny@advisera.se. På grund av GDPR tar vi inte emot ansökningar via mejl utan hänvisar dig till att söka via vår karriärsida. (glöm heller inte att connecta med oss på linkedin)

Varmt välkommen med din ansökan!



Sökord: Säljare, Rådgivare, Företagsrådgivare, Försäljning, Account Manager, B2B, Business to Business

Ansök nu

Företagsrådgivare

Läs mer Apr 16
Letar du efter en möjlighet där din drivkraft och engagemang kommer i första hand? Har du börjat din karriär inom försäljning men letar efter nästa steg där du kan arbeta B2B, ta ansvar för hela säljprocessen och hantera en bredare portfölj där du på flera sätt kan skapa värde för dina kunder?
Enligt vår uppfattning är utveckling avgörande för framgång, därav tar vi våra medarbetares utveckling på allvar. Vill du vara med tidigt i en växande organisation med en stark kultur och korta beslutsvägar? Då bör du fortsätta läsa!
Din roll som Företagsrådgivare:I rollen som Företagsrådgivare arbetar du med både befintliga och nya kunder. Detta innebär att du arbetar med nykundsbearbetning samtidigt som du förvaltar befintlig kundstock. För att du ska trivas i rollen ser vi att du är en person som aldrig vill sluta utvecklas, vill vara med på Adviseras framgångsresa och tillsammans bygga ett engagerat och framgångsrikt sälj-team.
Du kommer att ansvara för rådgivning och försäljning mot företagskunder i regionen. Ditt jobb blir att identifiera kundens behov, presentera rätt lösning till kunden samtidigt som du når dina egna och teamets mål. Du har ansvar för dina kunder och att bygga långsiktiga kundrelationer och egen kundstock.
Kollegan Oliver berättar om hur en dag kan se ut: "En dag som rådgivare kan vara mycket varierande, men den inleds oftast med en kopp kaffe på kontoret och några minuters trevligt samtal och skratt med kollegorna. Första aktiviteten på dagen ägnas åt att bearbeta potentiella nya kunder, och efter att ha skapat nya kontakter ger du dig ut i bilen för att delta i ett kundmöte. Mötet kan vara med ett småskaligt familjeföretag med en jordnära atmosfär eller med ett stort börsnoterat företag – kontrasterna i denna roll är verkligen fantastiska!
När du återvänder till kontoret kan dagen inkludera ett teamsmöte och avslutas med att granska och analysera våra kunders avtal, förbereda presentationer och planera för morgondagens arbete."
Arbetsuppgifter:
Hos oss inleder du din anställning med en introduktion och utbildning som ger dig en grundläggande kännedom om våra olika produkter och tjänster. Efter utbildningen kommer du succesivt att ta dig an våra kunder och skapa egna affärer. Du hanterar hela försäljningskedjan, från att boka möten med kunder till att erbjuda den mest lämpliga lösningen för varje specifik kund. Du ger regelbundna uppdateringar om dina försäljningsaktiviteter, har kontinuerliga säljuppföljningar med din närmsta chef och dina kollegor för att stötta varandra i era processer.
Personliga egenskaper:
Du brinner för försäljning och att lyckas med affärer.
Du har god kommunikativ förmåga och känner dig bekväm med kundkontakt både över telefon och i personliga möten.
Är socialt kompetent med hög moral och etik.
Är affärsdriven, förtroendeingivande och pedagogisk.
Tävlingsinriktad.

Vi ser gärna att du:
Har dokumenterat goda säljresultat eller inom kort kommer avsluta dina studier.
Innehar B-körkort.
Har utbildningsbakgrund inom t.ex. ekonomi, juridik eller försäljning.

Varför Advisera:
Advisera erbjuder en arbetsplats med tydliga mål och utarbetade arbetsmetoder.
Här blir du en del av ett högpresterande säljteam med kompetenta kollegor.
Möjlighet till personlig utveckling och fortsatta karriärmöjligheter i ett expanderande bolag. Kanske är du rätt person som säljchef på vårt nästkommande kontor?
Säljtävlingar, AW:s, utlandskonferenser och härlig gemenskap.
Generös lönemodell utan tak & bonusmodell .Om Advisera: Advisera grundades 2016 och har sedan dess vuxit till cirka 30 medarbetare med kontor i Malmö, Göteborg och Stockholm. Vår målsättning och vision är att etablera oss som en ledande företagspartner inom IT- & Säkerhet, Telefoni & Växel, Företagsförsäkringar och Finansiella Produkter. Advisera har tillstånd från Finansinspektionen. Genom Adviserametoden har vi skapat en unik företagskultur. Denna metod, kombinerad med vårt entreprenöriella driv, formar tydliga strategier och mål för fortsatt expansion. Adviserametoden främjar en kreativ och stimulerande arbetsmiljö, och vi söker ständigt efter drivna och kompetenta medarbetare.

På Advisera värderar vi personlighet och inställning högst. Vi tror att med rätt intresse, driv och engagemang har man potential att växa in i rollen. Tveka inte att söka, även om du inte uppfyller alla kriterium.
Vi rekryterar löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor, vänligen kontakta Jenny@advisera.se. På grund av GDPR tar vi inte emot ansökningar via mejl utan hänvisar dig till att söka via vår karriärsida. (glöm heller inte att connecta med oss på linkedin)
Varmt välkommen med din ansökan!
Sökord: Säljare, Rådgivare, Företagsrådgivare, Försäljning, Account Manager, B2B, Business to Business

Ansök nu

Jobba hemifrån

Läs mer Apr 16
Vilka är vi? 


Samtele Ab är en växande mobiloperatör på den svenska telekommarknaden och vi växer i rasande fart. Därav söker vi nu fler drivna och tävlingsinriktade medarbetare till vårt team. Allt arbete sker hemifrån och digitalt! Våra tjänster och produkter är av högsta kvalitet och riktar sig både mot privatpersoner såväl som företag. Med telefonen som verktyg kommer du att ta kontakt med både nya och befintliga kunder och sälja in våra telefonabonnemang till konkurrenskraftiga priser.  
  
Vi söker dig som: 
- Kan flytande svenska i tal och skrift. 
- Har en positiv inställning. 
- Har höga ambitioner. 
- Älskar utmaningar. 
- Brinner för att jobba med människor 
- Har egen dator och headset 
  
Hos oss får du vara med och skapa en inspirerande miljö där vi motiverar och pushar varandra till att uppnå goda resultat. Är du driven och hungrig? Vill du arbeta för ett dedikerat och professionellt företag med goda förutsättningar? Vi ger dig utveckling både på ett personligt plan och ute i arbetslivet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter av försäljning men det är absolut inget krav. Oavsett så ger vi dig de verktygen som krävs för att du skall utvecklas som säljare samt uppnå dina personliga mål.  
  
Vi erbjuder:  
  
- Produkt- & säljutbildning (Via Skype) 
- Personlig coachning (Via Skype) 
- Start omgående 
- Tävlingar och roliga aktiviteter 
- Arbetstider 9.00-17.00 Mån-Fre  
- Hög ersättning

Ansök nu

Jobba Hemifrån med Fastlön

Läs mer Dec 5
.

Vilka är vi? 


Samtele Ab är en växande mobiloperatör på den svenska telekommarknaden och vi växer i rasande fart. Därav söker vi nu fler drivna och tävlingsinriktade medarbetare till vårt team. Allt arbete sker hemifrån och digitalt! Våra tjänster och produkter är av högsta kvalitet och riktar sig både mot privatpersoner såväl som företag. Med telefonen som verktyg kommer du att ta kontakt med både nya och befintliga kunder och sälja in våra telefonabonnemang till konkurrenskraftiga priser.  
  
Vi söker dig som: 
- Kan flytande svenska i tal och skrift. 
- Har en positiv inställning. 
- Har höga ambitioner. 
- Älskar utmaningar. 
- Brinner för att jobba med människor 
- Har egen dator och headset 
  
Hos oss får du vara med och skapa en inspirerande miljö där vi motiverar och pushar varandra till att uppnå goda resultat. Är du driven och hungrig? Vill du arbeta för ett dedikerat och professionellt företag med goda förutsättningar? Vi ger dig utveckling både på ett personligt plan och ute i arbetslivet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter av försäljning men det är absolut inget krav. Oavsett så ger vi dig de verktygen som krävs för att du skall utvecklas som säljare samt uppnå dina personliga mål.  
  
Vi erbjuder:  
  
- Produkt- & säljutbildning (Via Skype) 
- Personlig coachning (Via Skype) 
- Start omgående 
- Tävlingar och roliga aktiviteter 
- Arbetstider 09.00-17.00 Mån-Fre  
- Hög ersättning

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Garda Alarm AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Garda Alarm AB .

Regionansvarig instruktör inom försäljning.

Abonnemangsförsäljare
Läs mer Feb 6
Om du i en roll som Regionansvarig instruktör vill ta ett framgångsrikt och expansivt företag till nästa nivå tycker vi att du skall söka uppdraget som Regionansvarig instruktör hos oss på Garda Alarm AB.

Att arbeta på Garda Alarm innebär att omge sig med stolta, kompetenta och motiverade kollegor - i en fantastisk arbetsmiljö! Vi har även mottagit priset "Klöver i Guld" från Centerpartiet för snabb tillväxt något som vi är mycket stolta över.

Garda Alarm säljer larmsystem som är ett av de mest kompetenta systemen på den Europeiska marknaden där det ingår skydd mot inbrott, brand, överfall. Det finns möjlighet till att ansluta IP-kameror samt massor av smarta hemfunktioner. Förutom larm säljer vi även låssystem från Assa.

I våra tjänster ingår även uppkoppling till larmcentral med fria väktarutryckningar, mobil-app som går att styra hela larmsystemet med. Bland annat går det att låsa och låsa upp låset på ytterdörren, tända och släcka belysning och mycket mer.

Garda Alarm är i dag en del i en koncern med tre företag inom säkerhetsbranschen och är en av dem största aktörerna på den Svenska marknaden när det gäller smarta larm till bostäder.

Som Regionansvarig instruktör på Garda Alarm kommer du ha det yttersta ansvaret för allt som sker inom försäljning och arbetar för att förbättra lönsamheten i din region.

Garda Alarm erbjuder löner som i snitt är 67% högre än bransch-snittet. Det ska vara roligt och spännande att arbeta hos oss, och det ska även vara ett välförtjänt arbete. Säljarna som vår regionansvarig instruktör ansvarar för har en budget som gör att dem ska ligga på en månadslön på minst 50 000 kr per månad + tjänstebil och övriga förmåner som ingår. Även som regionansvarig instruktör kommer vi erbjuda en hög lön samt tjänstebil och andra förmåner.

Arbetsuppgifter:

Rekrytera säljare.

Utbilda säljare i säljteknik.

Vara säljarnas dagliga stöd och bollplank.

Genomföra gemensamma kundmöten.

Du ska även delta i möten för att vidareutveckla bolaget för att nå en ännu större framgång.

Vem är du?

Vi söker en regionansvarig instruktör med erfarenhet av försäljning mot B2C som har en stor kämpaglöd och panna! Du har en god förmåga att bygga förtroende och är en naturlig ledare som genom ditt engagemang påverkar och skapar energi på ett positivt sätt.

Vill du arbeta i en positiv företagskultur som präglas av mycket personligt engagemang. Vi är ett företag med högt i tak och korta beslutsvägar. Stämningen är prestigelös och kundfokus är ett genomgående tema inom alla delar av företaget


Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Duktig larmsäljare sökes för att bli filialchef!

Teamledare
Läs mer Nov 13
Har du jobbat med att sälja larm (eller liknande produkt i fält) ett tag och är redo att ta nästa kliv?
Är du sugen på att bygga ett eget team och utveckla ditt ledarskap?
Vill du få chansen och visa vad du går för?
Då kan det vara dig vi söker!

Detta får den som vi rekryterar:


- Goda utvecklingsmöjligheter

- Chansen att utveckla ett eget säljteam

- Fast lön, hög provision och bonusstegar, Inget lönetak


- Regelbundna tävlingar om såväl smått som stort.

- Teamevents


- Vidareutbildning i försäljning och ledarskap


Arbetstider är perfekt för Dig som tycker om att sova länge på mornarna, samt vara ledig på helgerna.

Vem tror vi att du är?

- En driven person som drivs av framgång och som älskar att nå resultat.

- En person som har dokumenterad erfarenhet av fältförsäljning, gärna inom larm, med goda resultat.

- En person som tycker om att utveckla andra lika väl som sig själv.

- En vinnarskalle som vill vara med och bidra till Gardas fortsatta framgångsresa. Som gillar att allt inte är färdigutvecklat och satt i sten, utan istället finner det motiverande att man blir hörd med förslag och nya idéer.

- En person med B-körkort och ett rent belastningsregister, som även kan svenska flytande i såväl tal som skrift. Är krav för att kunna söka tjänsten.

Du är en person som gör goda säljresultat och samtidigt visat goda ledaregenskaper. Den som stöttar, utvecklar och puschar sina säljare, sitt team till att nå och gärna slå målen!



Vilka är vi?

Garda Alarm grundades 2012 med ambitionen att kunna erbjuda alla ett tryggt hem till en låg kostnad i kombination med fokus på kundnöjdheten. Detta har gjort att vi såväl vunnit pris för att vi växer så fort i kombination med att vi bl.a. rekommenderas av PC För Alla & Reco då vi har ett riktigt bra larm och erbjudande.

En av de många anledningarna till att vi är stolta av att jobba på Garda är att vi verkligen hjälper familjer till en trygg vardag. Vi hjälper dem att spara pengar att kunna lägga på annat och att vi hjälper dem att få den hjälp de behöver när något uppstår. Hos oss står kunden i fokus.



Möjligheterna i vårt företag:

Då vi är ett ungt men redan väl etablerat bolag så finns det just nu inga gränser för hur långt man kan gå! Så känner du att du står och stampar på din arbetsplats, trots att du ständigt gör goda resultat? Sök hit istället. Vi ser en stjärna när den uppenbarar sig framför oss och vi är snabba på att visa uppskattning.

Så skicka in din ansökan så fort som möjligt och lycka till i processen!

Ansök nu

Duktig larmsäljare sökes för att bli filialchef!

Teamledare
Läs mer Nov 13
Har du jobbat med att sälja larm (eller liknande produkt i fält) ett tag och är redo att ta nästa kliv?
Är du sugen på att bygga ett eget team och utveckla ditt ledarskap?
Vill du få chansen och visa vad du går för?
Då kan det vara dig vi söker!

Detta får den som vi rekryterar:


- Goda utvecklingsmöjligheter

- Chansen att utveckla ett eget säljteam

- Fast lön, hög provision och bonusstegar, Inget lönetak


- Regelbundna tävlingar om såväl smått som stort.

- Teamevents


- Vidareutbildning i försäljning och ledarskap


Arbetstider är perfekt för Dig som tycker om att sova länge på mornarna, samt vara ledig på helgerna.

Vem tror vi att du är?

- En driven person som drivs av framgång och som älskar att nå resultat.

- En person som har dokumenterad erfarenhet av fältförsäljning, gärna inom larm, med goda resultat.

- En person som tycker om att utveckla andra lika väl som sig själv.

- En vinnarskalle som vill vara med och bidra till Gardas fortsatta framgångsresa. Som gillar att allt inte är färdigutvecklat och satt i sten, utan istället finner det motiverande att man blir hörd med förslag och nya idéer.

- En person med B-körkort och ett rent belastningsregister, som även kan svenska flytande i såväl tal som skrift. Är krav för att kunna söka tjänsten.

Du är en person som gör goda säljresultat och samtidigt visat goda ledaregenskaper. Den som stöttar, utvecklar och puschar sina säljare, sitt team till att nå och gärna slå målen!



Vilka är vi?

Garda Alarm grundades 2012 med ambitionen att kunna erbjuda alla ett tryggt hem till en låg kostnad i kombination med fokus på kundnöjdheten. Detta har gjort att vi såväl vunnit pris för att vi växer så fort i kombination med att vi bl.a. rekommenderas av PC För Alla & Reco då vi har ett riktigt bra larm och erbjudande.

En av de många anledningarna till att vi är stolta av att jobba på Garda är att vi verkligen hjälper familjer till en trygg vardag. Vi hjälper dem att spara pengar att kunna lägga på annat och att vi hjälper dem att få den hjälp de behöver när något uppstår. Hos oss står kunden i fokus.



Möjligheterna i vårt företag:

Då vi är ett ungt men redan väl etablerat bolag så finns det just nu inga gränser för hur långt man kan gå! Så känner du att du står och stampar på din arbetsplats, trots att du ständigt gör goda resultat? Sök hit istället. Vi ser en stjärna när den uppenbarar sig framför oss och vi är snabba på att visa uppskattning.

Så skicka in din ansökan så fort som möjligt och lycka till i processen!

Ansök nu

Duktig larmsäljare sökes för att bli filialchef!

Teamledare
Läs mer Nov 13
Har du jobbat med att sälja larm (eller liknande produkt i fält) ett tag och är redo att ta nästa kliv?
Är du sugen på att bygga ett eget team och utveckla ditt ledarskap?
Vill du få chansen och visa vad du går för?
Då kan det vara dig vi söker!

Detta får den som vi rekryterar:


- Goda utvecklingsmöjligheter

- Chansen att utveckla ett eget säljteam

- Fast lön, hög provision och bonusstegar, Inget lönetak


- Regelbundna tävlingar om såväl smått som stort.

- Teamevents


- Vidareutbildning i försäljning och ledarskap


Arbetstider är perfekt för Dig som tycker om att sova länge på mornarna, samt vara ledig på helgerna.

Vem tror vi att du är?

- En driven person som drivs av framgång och som älskar att nå resultat.

- En person som har dokumenterad erfarenhet av fältförsäljning, gärna inom larm, med goda resultat.

- En person som tycker om att utveckla andra lika väl som sig själv.

- En vinnarskalle som vill vara med och bidra till Gardas fortsatta framgångsresa. Som gillar att allt inte är färdigutvecklat och satt i sten, utan istället finner det motiverande att man blir hörd med förslag och nya idéer.

- En person med B-körkort och ett rent belastningsregister, som även kan svenska flytande i såväl tal som skrift. Är krav för att kunna söka tjänsten.

Du är en person som gör goda säljresultat och samtidigt visat goda ledaregenskaper. Den som stöttar, utvecklar och puschar sina säljare, sitt team till att nå och gärna slå målen!



Vilka är vi?

Garda Alarm grundades 2012 med ambitionen att kunna erbjuda alla ett tryggt hem till en låg kostnad i kombination med fokus på kundnöjdheten. Detta har gjort att vi såväl vunnit pris för att vi växer så fort i kombination med att vi bl.a. rekommenderas av PC För Alla & Reco då vi har ett riktigt bra larm och erbjudande.

En av de många anledningarna till att vi är stolta av att jobba på Garda är att vi verkligen hjälper familjer till en trygg vardag. Vi hjälper dem att spara pengar att kunna lägga på annat och att vi hjälper dem att få den hjälp de behöver när något uppstår. Hos oss står kunden i fokus.



Möjligheterna i vårt företag:

Då vi är ett ungt men redan väl etablerat bolag så finns det just nu inga gränser för hur långt man kan gå! Så känner du att du står och stampar på din arbetsplats, trots att du ständigt gör goda resultat? Sök hit istället. Vi ser en stjärna när den uppenbarar sig framför oss och vi är snabba på att visa uppskattning.

Så skicka in din ansökan så fort som möjligt och lycka till i processen!

Ansök nu

Säljchef sökes!

Hemförsäljare
Läs mer Sep 8
Nu söker vi på Garda Alarm, ett av Sveriges största och mest familjära larmföretag ännu en viktig kugge i vårt stora hjul som rullar vidare mot framgång! Nyfiken på hur det är att arbeta hos oss?

Kolla in länken: https://www.sebroschyr.se/gardaalarm/WebView/

Detta får den som vi rekryterar:


- Goda utvecklingsmöjligheter

- Chansen att utveckla ett eget säljteam

- Fast lön, hög provision och bonusstegar, Inget lönetak


- Regelbundna tävlingar om såväl smått som stort.

- Teamevents


- Vidareutbildning i försäljning och ledarskap


Arbetstider är perfekt för Dig som tycker om att sova länge på mornarna, samt vara ledig på helgerna.

Vem tror vi att du är?

- En driven person som drivs av framgång och som älskar att nå resultat.

- En person som har dokumenterad erfarenhet av försäljning, gärna F2F, med goda resultat.

- En person som tycker om att utveckla andra lika väl som sig själv.

- En glädjespridare som älskar det sociala mötet, med såväl kunder som kollegor.

- En vinnarskalle som vill vara med och bidra till Gardas fortsatta framgångsresa. Som gillar att allt inte är färdigutvecklat och satt i sten, utan istället finner det motiverande att man blir hörd med förslag och nya idéer.

- En person med B-körkort och ett rent belastningsregister, som även kan svenska flytande i såväl tal som skrift. Är krav för att kunna söka tjänsten.

Du är en person som gör goda säljresultat och samtidigt visat goda ledaregenskaper. Den som stöttar, utvecklar och puschar sina säljare, sitt team till att nå och gärna slå målen!



Vilka är vi?

Garda Alarm grundades 2012 med ambitionen att kunna erbjuda alla ett tryggt hem till en låg kostnad i kombination med fokus på kundnöjdheten. Detta har gjort att vi såväl vunnit pris för att vi växer så fort i kombination med att vi bl.a. rekommenderas av PC För Alla & Reco då vi har ett riktigt bra larm och erbjudande.

En av de många anledningarna till att vi är stolta av att jobba på Garda är att vi verkligen hjälper familjer till en trygg vardag. Vi hjälper dem att spara pengar att kunna lägga på annat och att vi hjälper dem att få den hjälp de behöver när något uppstår. Hos oss står kunden i fokus.



Möjligheterna i vårt företag:

Då vi är ett ungt men redan väl etablerat bolag så finns det just nu inga gränser för hur långt man kan gå! Så känner du att du står och stampar på din arbetsplats, trots att du ständigt gör goda resultat? Sök hit istället. Vi ser en stjärna när den uppenbarar sig framför oss och vi är snabba på att visa uppskattning.

Så skicka in din ansökan så fort som möjligt och lycka till i processen!

Ansök nu

Duktig säljare sökes för att bli filialchef!

Teamledare
Läs mer Aug 8
Nu söker vi på Garda Alarm, ett av Sveriges största och mest familjära larmföretag en ny, viktig kugge i vårt stora hjul som rullar vidare mot framgång! Nyfiken på hur det är att arbeta hos oss?

Kolla in länken: https://www.sebroschyr.se/gardaalarm/WebView/

Detta får den som vi rekryterar:


- Goda utvecklingsmöjligheter

- Chansen att utveckla ett eget säljteam

- Fast lön, hög provision och bonusstegar, Inget lönetak


- Regelbundna tävlingar om såväl smått som stort.

- Teamevents


- Vidareutbildning i försäljning och ledarskap


Arbetstider är perfekt för Dig som tycker om att sova länge på mornarna, samt vara ledig på helgerna.

Vem tror vi att du är?

- En driven person som drivs av framgång och som älskar att nå resultat.

- En person som har dokumenterad erfarenhet av försäljning, gärna F2F, med goda resultat.

- En person som tycker om att utveckla andra lika väl som sig själv.

- En glädjespridare som älskar det sociala mötet, med såväl kunder som kollegor.

- En vinnarskalle som vill vara med och bidra till Gardas fortsatta framgångsresa. Som gillar att allt inte är färdigutvecklat och satt i sten, utan istället finner det motiverande att man blir hörd med förslag och nya idéer.

- En person med B-körkort och ett rent belastningsregister, som även kan svenska flytande i såväl tal som skrift. Är krav för att kunna söka tjänsten.

Du är en person som gör goda säljresultat på egen hand och samtidigt visat goda ledaregenskaper. Den som stöttar, utvecklar och puschar sina säljare, sitt team till att nå och gärna slå målen!



Vilka är vi?

Garda Alarm grundades 2012 med ambitionen att kunna erbjuda alla ett tryggt hem till en låg kostnad i kombination med fokus på kundnöjdheten. Detta har gjort att vi såväl vunnit pris för att vi växer så fort i kombination med att vi bl.a. rekommenderas av PC För Alla & Reco då vi har ett riktigt bra larm och erbjudande.

En av de många anledningarna till att vi är stolta av att jobba på Garda är att vi verkligen hjälper familjer till en trygg vardag. Vi hjälper dem att spara pengar att kunna lägga på annat och att vi hjälper dem att få den hjälp de behöver när något uppstår. Hos oss står kunden i fokus.



Möjligheterna i vårt företag:

Då vi är ett ungt men redan väl etablerat bolag så finns det just nu inga gränser för hur långt man kan gå! Så känner du att du står och stampar på din arbetsplats, trots att du ständigt gör goda resultat? Sök hit istället. Vi ser en stjärna när den uppenbarar sig framför oss och vi är snabba på att visa uppskattning.

Så skicka in din ansökan så fort som möjligt och lycka till i processen!

Ansök nu