Göteborg: Miljövärd till Göteborg

Hitta ansökningsinfo om jobbet Miljövärd till Göteborg i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-02-07 // Varaktighet: Heltid

Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu söker vi en driven och engagerad miljövärd till Göteborg.

Om tjänsten

Rollen som miljövärd är en del av vårt Victoriahemprogram och är en tidsbegränsad anställning på 12-18 månader. I rollen kommer du vara en del av ett team som arbetar med, framförallt, tillsyn och renhållning i och kring fastigheterna. Det innebär att du ansvarar för att det är snyggt och rent på de gemensamma ytorna. Rollen kräver att du är social och serviceinriktad för att på ett bra sätt kunna upprätthålla goda kontakter med hyresgäster, leverantörer och underentreprenörer.

Dina arbetsuppgifter består bland annat av:

- Yttre skötsel med renhållning av gårdsmiljöer

- Ta hand om fastighetens allmänna ytor såsom sophantering, trapphus, källare och tvättstugor

- Tillsyn i och kring fastigheterna - se till så att det är rent och snyggt

- Enklare reparationer av exempel sittplatser, lekplatser och garage- och parkeringsplatser

Din profil

Som om person är du ansvarstagande, flexibel och självgående i det dagliga arbetet. Du är bra på att skapa goda relationer, gillar att vara utomhus och trivs med stundtals fysiskt ansträngande arbete. Erfarenhet och/eller utbildning inom området är meriterande, men inte ett krav. I den här tjänsten så värderar vi personlighet, motivation, och drivkraft för tjänsten högt. B-körkort är meriterande men inget krav.

Vi erbjuder

Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling. Vi är ett ungt bolag med stora tillväxtplaner och vi utvecklas dagligen som individer och som bolag.

Övrig information

- Start: Enligt överenskommelse

- Omfattning: Heltid, särskild visstidsanställning

- Placering: Göteborg

- Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen

Ansökan

Välkommen med din ansökan här via vår karriärsida. Urval och intervjuer sker löpande så vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt.

Varmt välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Fastighetsskötare/Fastighetsarbetare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Fastighetsskötare/Fastighetsarbetare.

Vi söker dig med erfarenhet av golvvård och fönsterputs till vårt specia...

Läs mer Apr 12
Om ossRimab är ett serviceföretag som grundades i Göteborg 1989. Under drygt 30 år har vi arbetat för att våra kunder ska kunna lägga fokus på sin kärnverksamhet, genom att utveckla och effektivisera servicefunktioner som förenklar kundernas vardag. Vi har ca 350 medarbetare som jobbar inom Rimab och vi finns i Skövde, Västerås, Umeå och Göteborg där vi även har vårt huvudkontor.
Besök gärna vår hemsida för att läsa mer om Rimab Facility Service www.rimab.com
Vi söker dig som vill ingå i vårt specialteam i Göteborg som arbetar med bl.agolvvård, fönsterputs, fasadtvätt och diverse liknande uppgifter.Vill du arbeta i ett glatt och serviceinriktat gäng? Tveka inte att höra av dig till oss. Teamet utgår från kontoret i Göteborg och utför arbeten i regionen med omnejd.
Vi söker dig som
Har branscherfarenhet
Har lämplig utbildning för ändamålet
Är noggrann i ditt arbete och tycker om att arbeta för kvalité och service
Trivs med att arbeta både självständigt och i team utifrån företagets värdegrund och mål
Gärnafallskyddsutbildning
Behärskar svenska i tal och skrift
Har körkort B

Vi lägger stor vikt vid din personlighet och inställning!
Vi erbjuder dig
En trygg arbetsplats med trevliga kollegor och utvecklingsmöjligheter.
Anställningsvillkor som följer kollektivavtal och försäkringar.
För tjänsten tillkommande arbetsredskap

Tjänsterna är en timmanställning fram till höstenmen med möjlighet till förlängning. Tillträde enligt överenskommelse gärna omgående.
Du är varmt välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem. Tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag.
Vi undanbeder oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Ansök nu

Trädgårdsmästare/Fastighetsskötare

Läs mer Feb 1
Företagets namn: BRF Sagogången
Plats: Hisingen (Hisings-Backa)
Antal lägenheter: 506
Anställningsform: Heltid

Om oss:
Brf Sagogngen är en bostadsrättsförening med 506 lägenheter belägna på Hisingen (Backa). Vi är dedikerade till att skapa och underhålla en säker, trivsam och välskött bostadsmiljö för våra boende. Vi söker nu en engagerad och erfaren trädgårdsmästare/fastighetsskötare som vill vara en nyckelperson i att upprätthålla vår fastighets skick och trädgårdsområden tillsammans med föreningens styrelse och befintliga fastighetsskötare.

Arbetsuppgifter:
Som trädgårdsmästare/fastighetsskötare kommer du att:
Ansvara för skötsel och underhåll av fastighetens trädgårdsområden och grönområden.
Skapa och implementera skötselscheman och trädgårdsplaner.
Övervaka och underhålla grönområden, inklusive beskärning, plantering m. m..
Ansvara för planering och genomförande av trädgårdsskötselprojekt.
Utföra reparationer och underhållsarbete på fastighetens gemensamma utrymmen och byggnader.
Övervaka och hantera rutinmässiga kontroller och service av fastigheter inom området.
Samarbeta med styrelsen inom föreningen för att lösa eventuella problem eller serviceförfrågningar.

Kvalifikationer:
För att vara framgångsrik i rollen som trädgårdsmästare/fastighetsskötare hos oss krävs:
God erfarenhet av fastighetsskötsel och/eller trädgårdsskötsel.
Förmåga att arbeta självständigt och proaktivt.
Grundläggande teknisk kunskap för reparationer och underhåll.
God kommunikationsförmåga och förmåga att samarbeta.
Ansvarstagande och noggrannhet i utförandet av arbetsuppgifter.
Körkort är krav.

Vi erbjuder:
En mångsidig och ansvarsfull roll inom föreningen.
Frihet under ansvar.
Möjlighet att leda och vara en del av arbetet för att förbättra boendemiljön och föreningen utomhusmiljö.
Konkurrenskraftig lön.
I första skede erbjuder vi 6 månader provanställning.

Ansökan:
Om du är en självgående och engagerad trädgårdsmästare/fastighetsskötare och vill vara en del av vår förening, skicka din CV och ett personligt brev där du beskriver din erfarenhet och varför du är lämplig för rollen som trädgårdsmästare/fastighetsskötare hos Brf Sagogången.

Sista ansökningsdatum: Så länge annonsen finns kvar, finns jobbet kvar.
Vi ser fram emot att höra från dig och välkomnar dig att bli en viktig del av vårt fastighetsteam!

Ansök nu

Fastighetsskötare till Göteborg!

Läs mer Apr 16
Om oss

Bli en del av Bredablicks team! Vi är ca 670 entusiastiska medarbetare som levererar toppkvalitet inom förvaltning och facility services runt om i landet. Hos oss får du inte bara en karriär, utan en språngbräda mot en spännande framtid. Med vår snabbväxande kultur och entreprenörsanda blir varje dag en ny möjlighet till utveckling. Tillsammans strävar vi efter nöjda kunder, hög lönsamhet och stark tillväxt. Kom och väx med oss på Bredablick!

Om tjänsten

Nu söker vi efter fastighetsskötare på heltid. Följ med på vår spännande resa! Som fastighetsskötare är du Bredablicks representant ute hos våra kunder. Du ansvarar för den löpande förvaltningen av fastigheterna hos våra kunder. Arbetet är självständigt och låter dig hitta lösningar på de utmaningar som uppstår. Din viktigaste arbetsuppgift är att se till att detaljer såsom dörrar och lampor fungerar och att det inte finns skräp eller dylikt, i eller runt kundernas byggnader. Tjänsten innefattar även en del trädgårdarbete och uteskötsel där arbetsuppgifterna varierar från säsong till säsong.

Dina arbetsuppgifter inkluderar:

• Teknisk skötsel av fastigheternas allmänna utrymmen
• Sopning och skräpplockning
• Översyn av installationer
• Proaktiva åtgärdsförslag för att trygga fastigheternas långsiktiga status
• Kontinuerlig kontakt med våra kunder
• Reparationer i fastigheter
• Gräsklippning och annan uteskötsel (efter säsong)

Vi söker dig som

• Det är ett krav att du har minst 1-2 års erfarenhet av fastighetsskötsel.
• Goda kunskaper i svenska, i tal såväl som i skrift.
• Innehar B-körkort.
• Det är meriterande om du även innehar kunskaper inom trädgårdsskötsel eller på annat sätt och har tillgodogjort dig kunskap inom området.
• Utbildning inom Fastighetsskötsel eller likvärdig utbildning ses som meriterande.

Som person är du

• Självständig
• Ansvarstagande
• Serviceinriktad
• Strukturerad

Övrig information

• Placering: Göteborg
• Omfattning: Heltid, tillsvidare med 6 mån provanställning
• Start: Enligt överenskommelse

Låter det intressant? Vi ser fram emot din ansökan! Du skickar in genom att klicka på "Ansök tjänst" här nedan. Du skickar in CV och besvarar ett antal urvalsfrågor. Vi tar för denna process inte emot personligt brev. Vidare i processen följer en telefonavstämning och intervju.

Ansök nu

Bostadsbolaget söker fastighetsskötare till Hammarkullen

Läs mer Mar 15
Bostadsbolaget har cirka 25 000 hyresrätter fördelade över Göteborgs alla stadsdelar. Det gör oss till en av Göteborgs största hyresvärdar och en viktig del av samhälls- och stadsutvecklingen.

Vi är cirka 400 personer som jobbar på Bostadsbolaget. De flesta arbetar ute i våra bostadsområden närmast våra hyresgäster, medan andra jobbar centralt i någon av våra stödfunktioner. Hos oss finns fler än 20 olika yrken representerade, men oavsett yrkesroll arbetar vi alla mot samma mål - att skapa goda och trygga boendemiljöer tillsammans med runt 50 000 hyresgäster och våra andra samarbetspartners.

Vår verksamhet präglas av hållbarhet, socialt ansvarstagande och ett stort kundfokus. Vi arbetar aktivt med våra värderingar och vill att våra medarbetare ska tycka det är roligt att gå till jobbet. Bostadsbolaget ingår i Framtidenkoncernen som är en del av Göteborgs Stad. Det innebär att vi arbetar för en hållbar stad, öppen för världen.

ARBETSUPPGIFTER
Nu söker vi på Bostadsbolaget en fastighetsskötare till vårt område Hammarkullen. Som fastighetsskötare spelar du en viktig roll för oss och våra hyresgäster eftersom ditt jobb bidrar till trivsel och trygghet.

Som fastighetsskötare arbetar du i första hand med att skapa trivsamma utemiljöer för våra hyresgäster. Du ansvarar främst för att hålla våra utemiljöer fina genom skräpplockning, trädgårdsarbete och annat förbättringsarbete. Som fastighetsskötare planerar, utvecklar och prioriterar du efter situation och anpassar din arbetsinsats efter områdets behov och årstid. Arbetet innebär tunga lyft och du hanterar trädgårdsmaskiner och kör traktor i utemiljöerna. Du arbetar också med viss inre skötsel av exempelvis avfallsutrymmen och andra allmänna utrymmen.

Bostadsbolaget står inför en spännande resa där vi ska möta nya utmaningar i vår förvaltning och utveckla vår service. Som fastighetsskötare spelar du en viktig roll för i det arbetet eftersom ditt jobb bidrar till trivsel och trygghet för våra hyresgäster. Då du är ute på plats i bostadsområdet träffar du många av våra hyresgäster och kan kommunicera på ett tydligt och lösningsorienterat sätt med dem.

Som fastighetsskötare ingår du i en av våra enheter för utemiljö där du samverkar och byter erfarenhet med dina kollegor i andra områden. Du har också ett nära samarbete med andra kollegor som arbetar i Hammarkullen, som till exempel miljövärdar, fastighetsvärdar och lokalvårdare. Tillsammans jobbar ni mot målet att skapa goda boendemiljöer och service i toppklass för våra hyresgäster. Tjänsten är placerad på det lokala Boservice-kontoret i Hammarkullen.

KVALIFIKATIONER
Du som söker bör ha en treårig gymnasieutbildning. B-körkort är ett krav. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Eftersom du kommer arbeta nära våra hyresgäster är respektfullhet, noggrannhet och ansvarskänsla viktiga egenskaper. För att lyckas i rollen bör du också tycka om att vara utomhus och att jobba med kroppen.
Som person är du bra på att planera och prioritera ditt arbete. Du samarbetar gärna med dina kollegor i arbetsgruppen och är flexibel i förhållande till kund och verksamhetskrav. Som fastighetsskötare krävs det att du är social och serviceinriktad eftersom du har mycket kontakt med hyresgäster och har ett nära samarbete med kollegor. - Tillsammans hjälps vi åt!

På Bostadsbolaget tar vi vår roll i samhället på största allvar och som medarbetare hos oss spelar du en viktig roll. Genom att skapa inkluderande och trygga boendemiljöer, bidrar du till en känsla av trygghet och stabilitet för våra hyresgäster. Denna trygghet bidrar till ett mer levande samhälle och en starkare utveckling för Göteborgs stadsdelar.

Du är viktig för oss. Därför erbjuder vi en arbetsmiljö som präglas av delaktighet, öppenhet och inflytande över den egna arbetssituationen. Vi vill ge våra medarbetare goda förutsättningar till ett hållbart arbetsliv genom att arbeta hälsofrämjande och skapa en god balans mellan arbete och fritid. För oss är det viktigt att du som medarbetare trivs, utvecklas och känner dig engagerad i de resultat som vi uppnår tillsammans.

ÖVRIGT
Vi tar endast emot ansökningar via vår webb och rekryteringsportal. Du ansöker via länken i annonsen. Vi ser gärna att du kommer in med din ansökan så snart som möjligt då vi löpande kommer att göra urval och kalla till intervjuer.

Bostadsbolaget erbjuder en arbetsmiljö som präglas av delaktighet, öppenhet och inflytande över den egna arbetssituationen. Vi ska ge våra medarbetare goda förutsättningar till ett hållbart arbetsliv genom att arbeta hälsofrämjande och skapa en god balans mellan arbete och fritid. För oss är det viktigt att du som medarbetare trivs, utvecklas och känner sig engagerade över de resultat som vi uppnår tillsammans.

Framtidenkoncernen arbetar för att erbjuda ett hållbart arbetsliv och vara en inkluderande arbetsplats där människors olikheter tas tillvara, där medarbetare ska känna en hög grad av tillhörighet och där alla kan vara sig själva.

Som ett steg i att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen gör vi en bakgrundskontroll på slutkandidat.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Victoriahem AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Victoriahem AB .

Förvaltare till Göteborg

Fastighetsförvaltare
Läs mer Apr 8
Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa!
Vårt fastighetsbestånd i Göteborg består av 1800 lägenheter i Lövgärdet, Bergsjön och Kållered. Vi är ett team om 17 personer med olika roller såsom områdeschef, uthyrare, förvaltare, fastighetstekniker och fastighetsskötare. Tillsammans tar vi hand om våra fastigheter och hyresgäster. Nu söker vi dig som vill ta dig an rollen som senior förvaltare och utvecklas tillsammans med oss!
Om tjänsten
Som förvaltare hos oss ansvarar du för fastighetsbeståndet ur ett övergripande tekniskt och socialt perspektiv, samt att detta görs enligt vår förvaltningsfilosofi på ett affärsmässigt optimalt sätt. Du driver projekt med varierad komplexitet och lokala förutsättningar och krav på leveranstid, därför är det viktigt att du som person är trygg i din kompetens och leder arbetet baserat på din erfarenhet och lösningsorienterade approach.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Huvudansvar för planerat underhåll och löpande förvaltning
Upprätta och följa upp drift- och underhållsplaner genom att driva förändring- och förbättringsarbete
Arbeta fram investeringsbeslut
Driva och följa upp energieffektiviseringsprojekt
Handla upp och beställa åtgärder av entreprenörer i samråd med områdeschef
Kontakt med hyresgäster
Besiktning av lägenheter
Löpande kontakt med myndigheter och övriga intressenter i området
Kontinuerliga avstämningar med driftsorganisationen med målsättning att optimera fastighetens värme, ventilation och andra tekniska system

Som person är du ansvarstagande, van vid att ta egna initiativ och driva dessa i mål. Rollen som förvaltare innebär skiftande arbetsuppgifter, och vi söker dig som är strukturerad och kan prioritera rätt. Du har en god samarbetsförmåga, är en relationsbyggare och trivs med många kontakter i ditt arbete.
Din profil
Vi söker dig med flerårig erfarenhet av förvaltning, gärna med fokus på bostadsfastigheter. Vi ser att du är rutinerad och trygg i din roll och du får gärna ha erfarenhet av att ha arbetat i en affärsdriven organisation. Du har troligtvis arbetat som förvaltare eller teknisk förvaltare och är van att ta ägandeskap och helhetsgrepp över dina fastigheter. Du är en god beställare och kravställare och är van att följa upp entreprenörer och leverantörer. Vårt fastighetsbestånd kräver en hög grad av teknisk kompetens. Dina ledaregenskaper är viktiga eftersom det är du som styr driftorganisationens dagliga arbete.
I den här rekryteringsprocessen är din gedigna arbetslivserfarenhet viktigast och det är meriterande om du har en högskole- eller KY-utbildning eller motsvarande. Du har goda kunskaper i Officepaketet, Excelkunskaper i synnerhet. Vi arbetar i flera olika system och det är viktigt att din datavana är hög. Då arbetet innebär att du behöver kunna förflytta dig under arbetstid är B-körkort ett krav för denna tjänst.
Vi erbjuder dig
Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Som förvaltare får du en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget på flera nivåer. Du kommer utmanas men också stöttas i din utveckling.
Övrig information
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Placering: Göteborg
Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen

Ansökan
Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så sök gärna så snart som möjligt. Du söker via vår karriärsida. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta områdeschef Toni Delen på mail toni.delen@victoriahem.se.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Erfaren Drifttekniker till Göteborg

Fastighetstekniker/Drifttekniker, fastighet
Läs mer Mar 14
Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa!

Om tjänsten

Vårt fastighetsbestånd i Göteborg består av 1800 lägenheter i Lövgärdet, Bergsjön och Kållered. Vi är ett team om 17 personer med olika roller såsom områdeschef, uthyrare, förvaltare, fastighetstekniker och fastighetsskötare. Tillsammans tar vi hand om våra fastigheter och hyresgäster. Nu söker vi dig som vill ta dig an rollen som drifttekniker och utvecklas tillsammans med oss!

I rollen som drifttekniker kommer du ansvara för driftoptimering, energianalys och driftövervakning i våra fastigheter. Det här är rollen för dig som känner dig trygg i din kompetens och nu är redo att ta dig an en senior roll där du får vara med och forma rollen, och vara expertisen som leder och utvecklar arbetet framåt i teamet. Är du drifttekniker idag och vill ta dig an ett större ansvar och nästa steg i din karriär? Då kan det vara dig vi söker. skicka in din ansökan redan idag - urval sker löpande.

Huvudsakliga ansvarsområden:

- Rondering, drift, underhåll och felavhjälpande åtgärder av ventilations-, värme- och elsystem i våra fastigheter

- Arbeta med fastighetsteknikerna och stötta med planering och uppföljning i delar av arbetet

- Ansvara för dialog med entreprenörer - kravställan och uppföljning

- Genomföra mätningar av inomhusklimat i lägenheter med stora avvikelser

- Ansvara för att fastigheterna drivs på ett energieffektivt sätt, fokusera på avvikande trender, vana att arbeta i uppkopplade system

- Vara delaktig i att komma med förslag på förebyggande åtgärder och underhåll för att sänka energikostnaden i fastigheterna

- Driva mindre energiprojekt, exempelvis fläktbyte, pumpbyte mm

- Medverka vid, och ansvara för, uppföljning och beställning av myndighetsbesiktningar inom ansvarsområdet (OVK, energideklaration mm)

Rollen som drifttekniker är ny i vårt förvaltningsteam i Göteborg och du som tar dig an den här rollen kommer ha stor möjlighet att vara med och utforma hur vi lägger upp arbetsuppgifterna och ansvarsområdet på bästa sätt. Därför lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper i den här processen och dina ledaregenskaper i synnerhet.

Din profil

- Eftergymnasial utbildning inom driftteknik och med erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare

- Kunskap inom styr- och reglerteknik, värme och ventilation samt värmepumpsteknik

- Erfarenhet av, och god förståelse kring, de fackmannamässiga aspekterna av arbetet

- Arbetslivserfarenhet från en arbetsledande eller coachande roll

- Goda kunskaper i Officepaketet, meriterande med erfarenhet av Vitec och Web Port

- Kommunicerar obehindrat på svenska i tal och skrift, samt god muntlig kommunikativ förmåga i engelska

- Körkort klass B

- Vi ser det som mycket meriterande om du har arbetslivserfarenhet från bostadbranschen

Som person är du ansvarstagande och självgående. Du ser det som en självklarhet att ha ordning och reda runt dig och trivs i samarbetet med andra. Du har en förmåga att leda och inspirera andra på ett pedagogiskt och strukturerat sätt, vilket gör att du naturligt tar en ledarroll i de situationer som rör ditt område och expertis.

Vi erbjuder dig

Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer att utmana och stötta dig i din utveckling. Vi är ett ungt bolag med stora tillväxtplaner, vi utvecklas dagligen som individer och som bolag.

Övrig information

- Start: Enligt överenskommelse men gärna så snart som möjligt

- Omfattning: Heltid

- Placering: Göteborg

- Bakgrundskontroll och arbetsprov är en del av rekryteringsprocessen

Ansökan

Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så sök gärna så snart som möjligt. Du söker via vår Karriärsida. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta områdeschef Toni Delen på toni.delen@victoriahem.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Fastighetstekniker till Göteborg

Fastighetstekniker/Drifttekniker, fastighet
Läs mer Mar 5
Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om över 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa

Vårt fastighetsbestånd i Göteborg består av 1800 lägenheter i Lövgärdet, Bergsjön och Kållered. Vi är ett team om 17 personer med olika roller såsom områdeschef, uthyrare, förvaltare, fastighetstekniker och fastighetsskötare. Tillsammans tar vi hand om våra fastigheter och hyresgäster. Nu söker vi dig som vill ta dig an rollen som fastighetstekniker och utvecklas tillsammans med oss!

Om tjänsten

I rollen som fastighetstekniker kommer du vara en del i ett team som arbetar med reparationer och felavhjälpande underhåll, samt generell tillsyn av fastigheterna. Rollen är social och serviceinriktad och du ska kunna planera ditt arbete och upprätthålla goda kontakter med hyresgäster, leverantörer och underentreprenörer. I rollen ställs det även höga krav på struktur, digital dokumentation och uppföljning. Vi ser därför att du som söker ser ordning och reda som en självklar komponent i arbetet.

Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:

- Tillsyn, skötsel och felavhjälpande underhåll

- Rondering i och kring fastigheterna

- Utföra reparationer och underhållsåtgärder i lägenheter och allmänna ytor

- Åtgärda felanmälningar från hyresgäster

- Ansvara för att följa upp att beställda arbeten är genomförda

- Arbeta med planerat underhåll och proaktiva åtgärder

- Systematiskt brandskyddsarbete mm

Din profil

Vi söker dig med erfarenhet av att ha arbetat som fastighetstekniker eller reparatör inom fastigheter, och har bred praktisk kompetens av förekommande reparationer. Du är generellt tekniskt intresserad och en duktig problemlösare eftersom du kommer ställas inför olika uppgifter att lösa varje dag. Vi ser gärna att du har en utbildning med inriktning fastighetstekniker eller motsvarande. Kunskaper om vvs och/eller vitvaror i lägenheter och tvättstugor är starkt meriterande. B-körkort är ett krav.

Personliga egenskaper

I rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och vi ser därför att du som söker är en driven lagspelare som trivs med att ta egna initiativ och driva din arbetsdag framåt. Vi jobbar tillsammans och hjälps åt, det är viktigt att du som söker ser det som en självklarhet. Det är viktigt att du gillar att ha kontakt med människor, är serviceinriktad och har ett professionellt kundbemötande. Du tycker om att skapa trivsel och förtroende i kontakten med våra hyresgäster. Vidare trivs du med eget ansvar, gillar att engagera dig och vill vara med och utveckla bostadsområden på flera nivåer.

Vi erbjuder

Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget, samtidigt som vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling. Vi är ett ungt bolag med stora tillväxtplaner, där vi dagligen utvecklas både som individer och bolag. Våra värdeord är Tillsammans, Som mitt eget och Ordning och reda. De här värdeorden är centrala i vårt sätt att arbeta oavsett vilken avdelning eller del av organisationen som du arbetar på. Kom och utvecklas med oss!

Övrig information

- Start: Enligt överenskommelse

- Omfattning: Heltid

- Placering: Göteborg

- Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen

Ansökan

Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så sök gärna så snart som möjligt. Du ansöker till tjänsten via länken nedan. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta områdeschef Toni Delen på mail toni.delen@victoriahem.se.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Fastighetstekniker till Göteborg

Fastighetstekniker/Drifttekniker, fastighet
Läs mer Nov 30
Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om över 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa

Vårt fastighetsbestånd i Göteborg består av 1800 lägenheter i Lövgärdet, Bergsjön och Kållered. Vi är ett team om 17 personer med olika roller såsom områdeschef, uthyrare, förvaltare, fastighetstekniker och fastighetsskötare. Tillsammans tar vi hand om våra fastigheter och hyresgäster. Nu söker vi dig som vill anta rollen som fastighetstekniker och komma och utvecklas tillsammans med oss!

Om tjänsten

I rollen som fastighetstekniker kommer du vara en del i ett team som arbetar med reparationer och felavhjälpande underhåll, samt generell tillsyn av fastigheterna. Rollen är social och serviceinriktad och du ska kunna planera ditt arbete och upprätthålla goda kontakter med hyresgäster, leverantörer och underentreprenörer. I rollen ställs det även höga krav på struktur, digital dokumentation och uppföljning. Vi ser därför att du som söker ser ordning och reda som en självklar komponent i arbetet.

Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:

- Tillsyn, skötsel och felavhjälpande underhåll

- Rondering i och kring fastigheterna

- Utföra reparationer och underhållsåtgärder i lägenheter och allmänna ytor

- Åtgärda felanmälningar från hyresgäster

- Ansvara för att följa upp att beställda arbeten är genomförda

- Arbeta med planerat underhåll och proaktiva åtgärder

- Systematiskt brandskyddsarbete mm

Din profil

Vi söker dig med erfarenhet av att ha arbetat som fastighetstekniker eller reparatör inom fastigheter, och har bred praktisk kompetens av förekommande reparationer. Du är generellt tekniskt intresserad och en duktig problemlösare eftersom du kommer ställas inför olika uppgifter att lösa varje dag. Vi ser gärna att du har en utbildning med inriktning fastighetstekniker eller motsvarande. Kunskaper om vvs och/eller vitvaror i lägenheter och tvättstugor är starkt meriterande. B-körkort är ett krav.

Personliga egenskaper

I rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och vi ser därför att du som söker är en driven lagspelare som trivs med att ta egna initiativ och driva din arbetsdag framåt. Vi jobbar tillsammans och hjälps åt, det är viktigt att du som söker ser det som en självklarhet. Det är viktigt att du gillar att ha kontakt med människor, är serviceinriktad och har ett professionellt kundbemötande. Du tycker om att skapa trivsel och förtroende i kontakten med våra hyresgäster. Vidare trivs du med eget ansvar, gillar att engagera dig och vill vara med och utveckla bostadsområden på flera nivåer.

Vi erbjuder

Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget, samtidigt som vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling. Vi är ett ungt bolag med stora tillväxtplaner, där vi dagligen utvecklas både som individer och bolag. Våra värdeord är Tillsammans, Som mitt eget och Ordning och reda. De här värdeorden är centrala i vårt sätt att arbeta oavsett vilken avdelning eller del av organisationen som du arbetar på. Kom och utvecklas med oss!

Övrig information

- Start: Enligt överenskommelse

- Omfattning: Heltid

- Placering: Göteborg

- Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen

Ansökan

Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så sök gärna så snart som möjligt. Du ansöker till tjänsten via länken nedan. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta vår förvaltare Shivan Abdullah på mail shivan.abdullah@victoriahem.se.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Förvaltningskoordinator till Göteborg

Fastighetssekreterare
Läs mer Sep 14
Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om över 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa!

Nu söker vi en förvaltningskoordinator till vårt team i Göteborg. I rollen är det viktigt att du brinner för ordning och reda, samt att du har förmåga att prioritera. Du kommer ha daglig kontakt med hyresgäster och arbeta aktivt med att bistå med stöd och administrativ hjälp på kontoret och i våra fastigheter.

Vårt fastighetsbestånd i Göteborg består av cirka 1800 st lägenheter belägna i Lövgärdet, Kållered samt Bergsjön. Teamet består av 17 personer med olika roller såsom områdeschef, fastighetstekniker, förvaltare, uthyrare, fastighetsskötare, miljövärd och bocoach. Nu söker vi dig som vill bli en del av vårt team och utvecklas tillsammans med oss!

Om tjänsten

Arbetet som förvaltningskoordinator aktivt och utåtriktat. Det övergripande syftet med rollen är att avlasta och stötta med administrativa och tekniska uppgifter i och kring våra fastigheter. Det här är en roll för dig som vill få en bred inblick i vår förvaltning och ha många kontaktytor i ditt arbete, både internt och externt.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Hantera miljöförvaltningsärenden

- Löpande kontakt med entreprenörer och hyresgäster

- Beställningar samt uppföljning av ärenden

- Bemanna områdeskontoret vid var tid gällande öppettider

- Hantera beställningar av ROT i samråd med förvaltare

- Hantera tillvalsprocessen i samråd med förvaltare

- Ansvara för in- och utlämning av samtliga nycklar/passagebrickor samt upprätthålla nyckelregister

- Hantera ärenden avseende vattenläckor, bränder m.m.

- Kvalitetssäkra städningen och yttre skötseln

- Stötta övriga teamet i arbetet med SBA

- Stötta områdeschef och förvaltare med administrativa och tekniska uppgifter

- Genomföra underhållsbesiktning i samråd med förvaltare

- Tillsammans med övriga teamet bidra till att utveckla bostadsområdet och våra sociala kontakter

Din bakgrund

Vi söker dig med arbetslivserfarenhet inom förvaltning, administration, kundtjänst, eller liknande. Det är meriterande om du har en eftergymnasial utbildning inom fastighetsförvaltning, alternativt arbetslivserfarenhet som vi bedömer likvärdig. Som person är du flexibel, strukturerad och affärsmässig. Det är viktigt att du har förmåga att prioritera och att du tycker om när det händer mycket runt omkring dig. Du har lätt för att skapa goda relationer såväl internt som externt och har en mycket god kommunikativ förmåga.

Vi ser att du har goda kunskaper i Officepaketet, mycket goda kunskaper i Excel samt att du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift. B-körkort är ett krav för tjänsten.

Vi erbjuder dig

Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer att utmana och stötta dig i din utveckling. Vi är ett ungt bolag med stora tillväxtplaner, vi utvecklas dagligen som individer och som bolag.

Övrig information

- Start: Enligt ök

- Omfattning: Heltid

- Placering: Göteborg

- Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen

Ansökan

Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så sök gärna så snart som möjligt. Du söker via vår karriärsida. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Toni Delen på toni.delen@victoriahem.se.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu