Göteborg: Process Administrator

Hitta ansökningsinfo om jobbet Process Administrator i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-02-08 // Varaktighet: Heltid

Aktiv Delgivning är ett renodlat delgivningsbolag med närmare 25 års branscherfarenhet. Verksamheten bedrivs från vårt kontor i centrala Göteborg. Genom vårt stora nätverk av delgivare erbjuder vi våra kunder rikstäckande delgivningstjänster.

Varje dag jobbar vi aktivt för att säkerställa att våra delgivare har de bästa tänkbara förutsättningarna för att lyckas med sina uppdrag. För att stödja bolagets tillväxtambitioner utökar vi nu vår administration med en ny handläggarassistent (Process Administrator).

Aktiv är ett dotterbolag i Alektum Group koncernen.

Om rollen

I rollen som Process Administrator blir ditt fokus att hantera inkommande samtal från delgivare, gäldenärer och myndigheter. Arbetet innefattar posthantering, registrering av nya uppdrag och efterforskning.

Du kommer arbeta i vårt affärssystem Nova och därigenom handlägga och utreda frågeställningar kopplade till pågående delgivningsprocesser.

Du kommer att bli en del av ett positivt och dynamiskt team med olika bakgrund och erfarenheter. Du arbetar lösningsorienterat och tar beslut i ärenden med målsättning att hantera varje ärende på bästa sätt.

Din profil

Vi söker dig som är en lösningsorienterad och kommunikativ person som trivs i kontakten med andra människor. Har du erfarenhet av delgivning/administration eller av vårt affärssystem Nova, är det mycket meriterande.

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Du är noggrann, bra på att prioritera och sätter stort värde på ordning och reda. Eftersom vi arbetar i team ser vi att du en lagspelare som tycker om att sprida positiv energi och motiveras av att arbeta i en fartfylld miljö.



Ansökan

Tjänsten är på heltid, med placering på Aktiv Delgivnings kontor i centrala Göteborg.

Välkommen in med din ansökan senast den 29 februari. Urval sker löpande vilket gör att tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdatum, så tveka inte att skicka in din ansökan omgående.

Har du några frågor är du välkommen att kontakta Daniel Holm VD, Aktiv Delgivning, på telefon 0708160110 eller e-post, daniel.holm@aktivdelgivning.se

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som

Nedan visas andra jobb i Göteborg som .

Process Advisor

Läs mer Jan 10
Vill du bli en del av vårt härliga team och arbeta i ett internationellt familjeföretag med bra värderingar? Gillar du att kombinera kundkontakter med ett administrativt ansvar? Har du dessutom tidigare erfarenhet av delgivning eller inkasso då är det här rätt jobb för dig!

Rollen

I rollen som Process Advisor blir du Aktiv Delgivnings ombud och sköter kommunikation med kunder, delgivare, gäldenärer och myndigheter på ett professionellt och affärsmässigt sätt. Arbetet innefattar även, registrering av nya uppdrag, medverka i rekrytering av nya delgivare, efterforskning i olika ärenden med mera. Du kommer att bli en del av ett positivt och dynamiskt team med olika bakgrund och erfarenheter. Du arbetar lösningsorienterat och tar beslut i ärenden med målsättningen att hantera varje ärende på bästa sätt.

Vem är du?

Vi söker dig som har några års erfarenhet från att arbeta med administration, gärna inom delgivning eller som inkassohandläggare. Har du erfarenhet av vårt affärssystem Nova, är det mycket meriterande. Vidare ser vi gärna att du har en högskoleutbildning inom ekonomi eller juridik. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, övriga språk är meriterande.

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som drivs av att hitta de bästa lösningarna för våra kunder och delgivare. Du uppskattar möten med andra människor och kan sätta dig in i andra människors situation och skapa ett förtroende. Du är analytisk, noggrann, bra på att prioritera och kan fatta snabba, välgrundade beslut. Eftersom vi arbetar i team ser vi att du en lagspelare som tycker om att sprida positiv energi, är kommunikativ och motiveras av att arbeta i en fartfylld miljö. Du har även intresse av att bidra till förändrings- och förbättringsarbete för att säkerställa kvalitet i vår leverans.

Vad erbjuder vi?

Vi erbjuder dig ett omväxlande och utvecklande arbete där du får möjlighet att nyttja din analytiska förmåga och hjälpa våra delgivningsmän att få bästa möjliga förutsättningar att lyckas med sina uppdrag. Aktiv Delgivning är en del av Alektum Group koncernen som är ett internationellt företag som finns på 16 marknader i Europa. Uppskattar du att arbeta i ett team där utveckling, nytänkande och kreativitet uppmuntras kommer du att trivas hos oss.

Arbetet som Process Advisor hos oss ger dig en gedigen kunskap inom olika områden, så som kundhantering, service, och juridik.

Tjänsten är på heltid, med placering på Aktiv Delgivnings kontor i centrala Göteborg.

Låter det intressant?

Välkommen in med din ansökan senast den 31 januari. Urval sker löpande vilket gör att tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdatum, så tveka inte att skicka in din ansökan omgående.

Vill du veta mer om tjänsten?

Välkommen att kontakta Daniel Holm Aktiv Delgivning, telefon 0708-160110 eller epost daniel.holm@aktivdelgivning.se

Ansök nu

Process Advisor

Läs mer Mar 22
Vill du bli en del av vårt härliga team och arbeta i ett internationellt familjeföretag med bra värderingar? Gillar du att kombinera kundkontakter med ett administrativt ansvar? Har du dessutom tidigare erfarenhet av delgivning eller inkasso då är det här rätt jobb för dig!

Rollen

I rollen som Process Advisor blir du Aktiv Delgivnings ombud och sköter kommunikation med kunder, delgivare, gäldenärer och myndigheter på ett professionellt och affärsmässigt sätt. Arbetet innefattar även, registrering av nya uppdrag, medverka i rekrytering av nya delgivare, vara behjälplig vid onboarding av nya kunder samt olika IT projekt. Du kommer att bli en del av ett positivt och dynamiskt team med olika bakgrund och erfarenheter. Du arbetar lösningsorienterat och tar beslut i ärenden med målsättningen att hantera varje ärende på bästa sätt.

Vem är du?

Vi söker dig som har några års erfarenhet från att arbeta med administration, gärna inom delgivning eller som inkassohandläggare. Har du erfarenhet av vårt affärssystem Nova, är det mycket meriterande. Vidare ser vi gärna att du har en högskoleutbildning inom ekonomi eller juridik. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, övriga språk är meriterande.

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som drivs av att hitta de bästa lösningarna för våra kunder och delgivare. Du uppskattar möten med andra människor och kan sätta dig in i andra människors situation och skapa ett förtroende. Du är analytisk, noggrann, bra på att prioritera och kan fatta snabba, välgrundade beslut. Eftersom vi arbetar i team ser vi att du en lagspelare som tycker om att sprida positiv energi, är kommunikativ och motiveras av att arbeta i en fartfylld miljö. Du har även intresse av att bidra till förändrings- och förbättringsarbete för att säkerställa kvalitet i vår leverans.

Vad erbjuder vi?

Vi erbjuder dig ett omväxlande och utvecklande arbete där du får möjlighet att nyttja din analytiska förmåga och hjälpa våra delgivningsmän att få bästa möjliga förutsättningar att lyckas med sina uppdrag. Aktiv Delgivning är en del av Alektum Group koncernen som är ett internationellt företag som finns på 16 marknader i Europa. Uppskattar du att arbeta i ett team där utveckling, nytänkande och kreativitet uppmuntras kommer du att trivas hos oss.

Arbetet som Process Advisor hos oss ger dig en gedigen kunskap inom olika områden, så som kundhantering, service, och juridik.

Tjänsten är på heltid, med placering på Aktiv Delgivnings kontor i centrala Göteborg.

Låter det intressant?

Välkommen in med din ansökan senast den 30 april. Urval sker löpande vilket gör att tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdatum, så tveka inte att skicka in din ansökan omgående.

Vill du veta mer om tjänsten?

Välkommen att kontakta Daniel Holm Aktiv Delgivning, telefon 0708-160110 eller epost daniel.holm@aktivdelgivning.se

Ansök nu

Collection Advisor till Coeo

Läs mer Apr 25
På coeo är vi övertygade om att allt börjar med människor. Vi vågar utmana gamla sanningar och är nyfikna på att testa nya idéer. Nu står våra dörrar öppna för både dig som besitter tidigare erfarenhet eller dig som vill utvecklas i en ny roll som rådgivare. Vi söker efter dig som vill vara en del av coeos resa!
I rollen som rådgivare kommer du att vara en viktig del av det lag som hjälper våra kunder att driva hanteringen av fordringar och du ansvarar för hela inkassokedjan. Genom kundmöten telefon och chat kommer du arbeta i nära dialog med våra kunder och gäldenärer. Du arbetar proaktivt, lösningsorienterat och relationsbyggande för att hjälpa människor att bli skuldfria. Det är ett utmanade arbete som ställer höga krav på att kunna kombinera ett empatiskt bemötande med förhandling för att kunna komma fram till en bra lösning.Du har ett stort eget ansvar och planerar och prioriterar ditt arbete tillsammans med övriga kollegor. Tillsammans når vi både dina personliga och coeos visioner!
Personliga egenskaper
Vi söker både dig som har erfarenhet från branschen samt dig som inte kommer ifrån branschen men har god service- och kundvana med dig ifrån tidigare arbeten. Du behärskar både svenska och engelska i tal ock skrift - behärskar du ytterligare språk är det en merit.
Du kombinerar ett starkt driv och resultatfokus med ödmjukhet och relationsbyggande. Du är nyfiken och utmanar dig själv och andra genom att ha ett proaktivt förhållningssätt. Du har förmågan att fatta tuffa beslut och förmedla/förklara dessa på ett professionellt, förtroendeingivande och pedagogiskt sätt. Du har en god samarbetsförmåga att trivs att arbeta i grupp.
Coeo erbjuder dig en arbetsplats där människan och kulturen på bolaget värderas högt. Vi vill skapa de bästa förutsättningarna för dig att må bra och göra bra. Eftersom människor har olika behov ser vi att alla hos oss behöver vara just nyfikna och intresserade av varandra. Vi lyssnar in och omvärderar kontinuerligt. Vi tror på mångfald, att olikheter berikar och att du är en viktig framgångsfaktor. Hos oss kan alla vara som de är och hur vi har det tillsammans är viktigt på riktigt.
När du börjar hos oss kommer du att utbildas för att ha rätt förutsättningar att lyckas och utvecklas i ditt nya jobb som Collection Advisor, oavsett vilken bakgrund du har. Utbildningen varvar teori med praktiskt jobb tillsammans med erfarna kollegor i ett av våra team. Din kunskap gör skillnad för oss och våra kunder och du ansvarar för att utveckla dig själv och vår affär varje dag.
I vårt fina kontor är beläget på Arena Platinan i centrala Göteborg bjuder vi på frukost varje morgon. Vi erbjuder möjlighet till hem och distansarbete och har självklart goda anställningsförmåner med pension, träning på arbetstid och subventionerad lunch.
Du får arbeta i en miljö där vi gör och testar mer än tänker och planerar och där nyfikenhet och drivet av att hitta de bästa lösningarna står i centrum. Vi är redan ett härligt team på plats som längtar efter att få välkomna en ny kollega!
Coeo Inkasso AB är en del av coeo Group, som har sitt huvudkontor i Tyskland. Totalt finns coeo representerat i 7 länder, där vi i Sverige utgår från Göteborg. Vi är övertygade om att kombinationen av att använda avancerad teknologi tillsammans med ett stort fokus på att hjälpa människor är en framgångsfaktor. Vårt mål är tydligt: snabbt återställa balans och vi gör det med en vänlig, kompetent och personlig touch vid varje steg. Hos oss får du kombinationen av storföretagets kapacitet, medelstor företags flexibilitet och fintech-startupens anda.
ÖVRIG INFORMATION
Arbetstider och start: Heltid med fast månadslön. Arbete måndag-fredag. Start efter överenskommelse.
Typ av uppdrag: Rekrytering eller konsultuppdrag.
Plats: Göteborg
I denna rekrytering samarbetar coeo med A-hub. Så kontakta oss gärna för mer information maja@a-hub.se. Vi gör löpande urval till tjänsten - så tveka inte på att söka!

Ansök nu

Process Advisor

Läs mer Nov 30
Vill du bli en del av vårt härliga team och arbeta i ett internationellt familjeföretag med bra värderingar? Gillar du att kombinera kundkontakter med ett administrativt ansvar? Har du dessutom tidigare erfarenhet av delgivning eller inkasso då är det här rätt jobb för dig!

Rollen

I rollen som Process Advisor blir du Aktiv Delgivnings ombud och sköter kommunikation med kunder, delgivare, gäldenärer och myndigheter på ett professionellt och affärsmässigt sätt. Arbetet innefattar även, registrering av nya uppdrag, medverka i rekrytering av nya delgivare, efterforskning i olika ärenden med mera. Du kommer att bli en del av ett positivt och dynamiskt team med olika bakgrund och erfarenheter. Du arbetar lösningsorienterat och tar beslut i ärenden med målsättningen att hantera varje ärende på bästa sätt.

Vem är du?

Vi söker dig som har några års erfarenhet från att arbeta med administration, gärna inom delgivning eller som inkassohandläggare. Har du erfarenhet av vårt affärssystem Nova, är det mycket meriterande. Vidare ser vi gärna att du har en högskoleutbildning inom ekonomi eller juridik. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, övriga språk är meriterande.

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som drivs av att hitta de bästa lösningarna för våra kunder och delgivare. Du uppskattar möten med andra människor och kan sätta dig in i andra människors situation och skapa ett förtroende. Du är analytisk, noggrann, bra på att prioritera och kan fatta snabba, välgrundade beslut. Eftersom vi arbetar i team ser vi att du en lagspelare som tycker om att sprida positiv energi, är kommunikativ och motiveras av att arbeta i en fartfylld miljö. Du har även intresse av att bidra till förändrings- och förbättringsarbete för att säkerställa kvalitet i vår leverans.

Vad erbjuder vi?

Vi erbjuder dig ett omväxlande och utvecklande arbete där du får möjlighet att nyttja din analytiska förmåga och hjälpa våra delgivningsmän att få bästa möjliga förutsättningar att lyckas med sina uppdrag. Aktiv Delgivning är en del av Alektum Group koncernen som är ett internationellt företag som finns på 16 marknader i Europa. Uppskattar du att arbeta i ett team där utveckling, nytänkande och kreativitet uppmuntras kommer du att trivas hos oss.

Arbetet som Process Advisor hos oss ger dig en gedigen kunskap inom olika områden, så som kundhantering, service, och juridik.

Tjänsten är på heltid, med placering på Aktiv Delgivnings kontor i centrala Göteborg.

Låter det intressant?

Välkommen in med din ansökan senast den 15 november. Urval sker löpande vilket gör att tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdatum, så tveka inte att skicka in din ansökan omgående.

Vill du veta mer om tjänsten?

Välkommen att kontakta Daniel Holm VD Aktiv Delgivning, telefon 0708-160110 eller epost daniel.holm@aktivdelgivning.se

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Aktiv Delgivning Gbg AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Aktiv Delgivning Gbg AB .

Delgivare - Göteborgsområdet

Delgivningsman
Läs mer Apr 16
Om Tjänsten
Du ansvarar för ett geografiskt område och får till dig uppdragen löpande. Varje uppdrag innehåller uppgifter om vem som eftersökts, både privatpersoner och företag. Ditt arbete innebär att aktivt försöka komma i kontakt med personen och överlämna handlingen mot kvittens. Det görs vanligen genom att söka på folkbokföringsadress, arbetsplats eller på andra sätt hitta sökvägar.
Arbetet utförs med fördel på kvällar och helger. Det är ett fritt och rörligt arbete med mycket eget ansvar. All rapportering sker till oss via vårt webbaserade datasystem och vi på kontoret finns tillgängliga dagtid för att svara på frågor.
Vid rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och dina värderingar.
Om Aktiv Delgivning
Aktiv Delgivning är ett renodlat delgivningsbolag med närmare 25 års branscherfarenhet och är auktoriserat av Länsstyrelsen. Verksamheten bedrivs från vårt kontor i centrala Göteborg. Aktiv Delgivning har uppdrag i hela Sverige och samarbetar med ca 130 delgivare.
Vem är du?
Du har ett klanderfritt förflutet. Det är ett krav då din lämplighet prövas hos Länsstyrelsen.
Du är lugn, stabil och har lätt för att möta nya människor.
Det är viktigt att du är ansvarstagande eftersom du arbetar mycket på egen hand.
Du ärlösningsorienterad och bra på att uppnå resultat.

Krav och erfarenheter
Körkort B och tillgång till egen bil
Gymnasieexamen
Du ska behärska svenska språket i tal och skrift, andra språk är meriterande.
Har du tidigare erfarenhet från delgivning- eller inkassobranschen ser vi det som meriterande.

Arbetstider
Som delgivare hos Aktiv Delgivning arbetar du på uppdrag. Betalning sker månadsvis efter presterat resultat.
Välkommen med din ansökan!
Har du frågor? Kontakta oss på info@aktivdelgivning.se

Ansök nu

Process Advisor

Servicehandläggare
Läs mer Jan 10
Vill du bli en del av vårt härliga team och arbeta i ett internationellt familjeföretag med bra värderingar? Gillar du att kombinera kundkontakter med ett administrativt ansvar? Har du dessutom tidigare erfarenhet av delgivning eller inkasso då är det här rätt jobb för dig!

Rollen

I rollen som Process Advisor blir du Aktiv Delgivnings ombud och sköter kommunikation med kunder, delgivare, gäldenärer och myndigheter på ett professionellt och affärsmässigt sätt. Arbetet innefattar även, registrering av nya uppdrag, medverka i rekrytering av nya delgivare, efterforskning i olika ärenden med mera. Du kommer att bli en del av ett positivt och dynamiskt team med olika bakgrund och erfarenheter. Du arbetar lösningsorienterat och tar beslut i ärenden med målsättningen att hantera varje ärende på bästa sätt.

Vem är du?

Vi söker dig som har några års erfarenhet från att arbeta med administration, gärna inom delgivning eller som inkassohandläggare. Har du erfarenhet av vårt affärssystem Nova, är det mycket meriterande. Vidare ser vi gärna att du har en högskoleutbildning inom ekonomi eller juridik. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, övriga språk är meriterande.

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som drivs av att hitta de bästa lösningarna för våra kunder och delgivare. Du uppskattar möten med andra människor och kan sätta dig in i andra människors situation och skapa ett förtroende. Du är analytisk, noggrann, bra på att prioritera och kan fatta snabba, välgrundade beslut. Eftersom vi arbetar i team ser vi att du en lagspelare som tycker om att sprida positiv energi, är kommunikativ och motiveras av att arbeta i en fartfylld miljö. Du har även intresse av att bidra till förändrings- och förbättringsarbete för att säkerställa kvalitet i vår leverans.

Vad erbjuder vi?

Vi erbjuder dig ett omväxlande och utvecklande arbete där du får möjlighet att nyttja din analytiska förmåga och hjälpa våra delgivningsmän att få bästa möjliga förutsättningar att lyckas med sina uppdrag. Aktiv Delgivning är en del av Alektum Group koncernen som är ett internationellt företag som finns på 16 marknader i Europa. Uppskattar du att arbeta i ett team där utveckling, nytänkande och kreativitet uppmuntras kommer du att trivas hos oss.

Arbetet som Process Advisor hos oss ger dig en gedigen kunskap inom olika områden, så som kundhantering, service, och juridik.

Tjänsten är på heltid, med placering på Aktiv Delgivnings kontor i centrala Göteborg.

Låter det intressant?

Välkommen in med din ansökan senast den 31 januari. Urval sker löpande vilket gör att tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdatum, så tveka inte att skicka in din ansökan omgående.

Vill du veta mer om tjänsten?

Välkommen att kontakta Daniel Holm Aktiv Delgivning, telefon 0708-160110 eller epost daniel.holm@aktivdelgivning.se

Ansök nu

Process Advisor

Servicehandläggare
Läs mer Mar 22
Vill du bli en del av vårt härliga team och arbeta i ett internationellt familjeföretag med bra värderingar? Gillar du att kombinera kundkontakter med ett administrativt ansvar? Har du dessutom tidigare erfarenhet av delgivning eller inkasso då är det här rätt jobb för dig!

Rollen

I rollen som Process Advisor blir du Aktiv Delgivnings ombud och sköter kommunikation med kunder, delgivare, gäldenärer och myndigheter på ett professionellt och affärsmässigt sätt. Arbetet innefattar även, registrering av nya uppdrag, medverka i rekrytering av nya delgivare, vara behjälplig vid onboarding av nya kunder samt olika IT projekt. Du kommer att bli en del av ett positivt och dynamiskt team med olika bakgrund och erfarenheter. Du arbetar lösningsorienterat och tar beslut i ärenden med målsättningen att hantera varje ärende på bästa sätt.

Vem är du?

Vi söker dig som har några års erfarenhet från att arbeta med administration, gärna inom delgivning eller som inkassohandläggare. Har du erfarenhet av vårt affärssystem Nova, är det mycket meriterande. Vidare ser vi gärna att du har en högskoleutbildning inom ekonomi eller juridik. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, övriga språk är meriterande.

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som drivs av att hitta de bästa lösningarna för våra kunder och delgivare. Du uppskattar möten med andra människor och kan sätta dig in i andra människors situation och skapa ett förtroende. Du är analytisk, noggrann, bra på att prioritera och kan fatta snabba, välgrundade beslut. Eftersom vi arbetar i team ser vi att du en lagspelare som tycker om att sprida positiv energi, är kommunikativ och motiveras av att arbeta i en fartfylld miljö. Du har även intresse av att bidra till förändrings- och förbättringsarbete för att säkerställa kvalitet i vår leverans.

Vad erbjuder vi?

Vi erbjuder dig ett omväxlande och utvecklande arbete där du får möjlighet att nyttja din analytiska förmåga och hjälpa våra delgivningsmän att få bästa möjliga förutsättningar att lyckas med sina uppdrag. Aktiv Delgivning är en del av Alektum Group koncernen som är ett internationellt företag som finns på 16 marknader i Europa. Uppskattar du att arbeta i ett team där utveckling, nytänkande och kreativitet uppmuntras kommer du att trivas hos oss.

Arbetet som Process Advisor hos oss ger dig en gedigen kunskap inom olika områden, så som kundhantering, service, och juridik.

Tjänsten är på heltid, med placering på Aktiv Delgivnings kontor i centrala Göteborg.

Låter det intressant?

Välkommen in med din ansökan senast den 30 april. Urval sker löpande vilket gör att tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdatum, så tveka inte att skicka in din ansökan omgående.

Vill du veta mer om tjänsten?

Välkommen att kontakta Daniel Holm Aktiv Delgivning, telefon 0708-160110 eller epost daniel.holm@aktivdelgivning.se

Ansök nu

Process Advisor

Servicehandläggare
Läs mer Nov 30
Vill du bli en del av vårt härliga team och arbeta i ett internationellt familjeföretag med bra värderingar? Gillar du att kombinera kundkontakter med ett administrativt ansvar? Har du dessutom tidigare erfarenhet av delgivning eller inkasso då är det här rätt jobb för dig!

Rollen

I rollen som Process Advisor blir du Aktiv Delgivnings ombud och sköter kommunikation med kunder, delgivare, gäldenärer och myndigheter på ett professionellt och affärsmässigt sätt. Arbetet innefattar även, registrering av nya uppdrag, medverka i rekrytering av nya delgivare, efterforskning i olika ärenden med mera. Du kommer att bli en del av ett positivt och dynamiskt team med olika bakgrund och erfarenheter. Du arbetar lösningsorienterat och tar beslut i ärenden med målsättningen att hantera varje ärende på bästa sätt.

Vem är du?

Vi söker dig som har några års erfarenhet från att arbeta med administration, gärna inom delgivning eller som inkassohandläggare. Har du erfarenhet av vårt affärssystem Nova, är det mycket meriterande. Vidare ser vi gärna att du har en högskoleutbildning inom ekonomi eller juridik. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, övriga språk är meriterande.

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som drivs av att hitta de bästa lösningarna för våra kunder och delgivare. Du uppskattar möten med andra människor och kan sätta dig in i andra människors situation och skapa ett förtroende. Du är analytisk, noggrann, bra på att prioritera och kan fatta snabba, välgrundade beslut. Eftersom vi arbetar i team ser vi att du en lagspelare som tycker om att sprida positiv energi, är kommunikativ och motiveras av att arbeta i en fartfylld miljö. Du har även intresse av att bidra till förändrings- och förbättringsarbete för att säkerställa kvalitet i vår leverans.

Vad erbjuder vi?

Vi erbjuder dig ett omväxlande och utvecklande arbete där du får möjlighet att nyttja din analytiska förmåga och hjälpa våra delgivningsmän att få bästa möjliga förutsättningar att lyckas med sina uppdrag. Aktiv Delgivning är en del av Alektum Group koncernen som är ett internationellt företag som finns på 16 marknader i Europa. Uppskattar du att arbeta i ett team där utveckling, nytänkande och kreativitet uppmuntras kommer du att trivas hos oss.

Arbetet som Process Advisor hos oss ger dig en gedigen kunskap inom olika områden, så som kundhantering, service, och juridik.

Tjänsten är på heltid, med placering på Aktiv Delgivnings kontor i centrala Göteborg.

Låter det intressant?

Välkommen in med din ansökan senast den 15 november. Urval sker löpande vilket gör att tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdatum, så tveka inte att skicka in din ansökan omgående.

Vill du veta mer om tjänsten?

Välkommen att kontakta Daniel Holm VD Aktiv Delgivning, telefon 0708-160110 eller epost daniel.holm@aktivdelgivning.se

Ansök nu