Göteborg: Kundservice på larmcentral med IT intresse

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundservice på larmcentral med IT intresse i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-04-09 // Varaktighet: Heltid

Positiv och engagerad medarbetare till vår kundservice på vår larmcentral samt bevakning.

Vi erbjuder dig ett stimulerande arbete där fokus är att arbeta med kunder, kamera- och IT system samt larmsystem.

Arbetet passar dig som är en naturlig problemlösare och gillar ordning och reda med ett fokus på kundnöjdhet.

Som kundservicemedarbetare kommer du arbeta med att hantera ärenden på mail, chatt och telefon. Ärendena är allt från enkla frågor som snabbt kan besvaras till mer komplicerande ärenden som kräver efterforskning och ibland intern utredning. Fokus ligger på att avlasta organisationen genom att så långt det är möjligt söka information och leverera fullständiga svar till våra kunder. Jobbet som kundservicemedarbetare är ansvarsfullt, serviceinriktat och håller tidvis ett högt tempo. Det är ett stimulerande arbete där du kommer ha mycket kontakt både med våra medarbetare och företagets kunder.

Vi söker dig som
Har erfarenhet av serviceinriktade yrken, som är strukturerad, social och som är en handlingskraftig person som visar engagemang för dina arbetsuppgifter. Du uppskattar gemenskap och trivs i kontakten med medarbetare och kunder. Du har erfarenhet av att arbeta med kunder och tjänster som ställer krav på såväl tempo som noggrannhet. Mycket av arbetet görs i vårt ärendehanteringssystem som utgör spindeln i nätet på kundservice. Att ha IT vana och känsla för viss teknisk problemlösning är meriterande.

Vad kräver vi av dig

• Stort engagemang och att du är självgående
• Strukturerad och noggrann i ditt arbete
• Mycket god svenska i tal och skrift
• Lätt att implementera nya kunskaper

Vad ser vi som meriterande

• Erfarenhet av arbete i Zendesk eller likvärdigt ärendehanteringssystem
• IT och datavana

Övrig information

• Tjänsten är tillgänglig från nu med start enligt överenskommelse
• Tjänstgöringsgrad 100 %
• Lön enligt överenskommelse
• Placering i Göteborg
• Ingen anmärkning i belastningsregistret
• Vi lägger stor vikt på personlig lämplighet
• Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt

Vi hanterar endast de ansökningar som bifogat uppdaterat CV med personligt brev riktat till vår annons.

Vi ser fram emot din intresseanmälan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare.

Kundservicemedarbetare till dormakaba!

Läs mer Apr 30
Nytt
Välkommen till en framtid där din roll kommer att vara avgörande för att underlätta kundens dialog och kontakt med oss, samtidigt som du stödjer dem genom processen och besvarar deras frågor. Om du brinner för att hjälpa kunder, lösa utmaningar och vara en del av något större, då är det här din plats att vara. Låt oss tillsammans öppna dörren till en spännande resa inom världen av enastående kundservice!OM DORMAKABA:
Vi på Dormakaba är dedikerade till att skapa en tryggare och mer effektiv vardag för människor världen över. Genom över 150 år av expertis inom åtkomst och säkerhet, utvecklar vi kontinuerligt de bästa produkterna och lösningarna för skolor, arenor, flygplatser, sjukhus och andra platser där människor möts. Hos oss får du inte bara ett jobb, utan möjligheten att påverka och forma din arbetsdag med stöd av engagerade kollegor och kunder. Hos Dormakaba blir du en del av en givande arbetsgivare, där ansvar och frihet går hand i hand.
OM TJÄNSTEN:
Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för att skapa enastående kundupplevelser. Du kommer att arbeta kring större säkerhetsprodukter, som exempelvis stora karuselldörrar, glasdörrar vid säkerhetskontroll på flygplatser samt andra omfattande säkerhetslösningar.
I din roll kommer du att ha en egen kundbas att bearbeta med produktnyheter och värdeskapande erbjudanden. Du kommer att vara den primära kontaktpersonen för kunderna hos Dormakaba och stödja dem med eventuella frågor de har. Genom aktivt engagemang med din dedikerade kundbas bidrar du till både ökad försäljning och mervärde för kunderna. Deltagande i försäljningsevenemang och mässor är också en del av tjänsten.Dessutom kommer du att ta emot och registrera produktbeställningar samt stödja kunder med val av produkter och relaterade frågor. I denna roll kommer du att samarbeta med alla våra avdelningar och centrala funktioner.
VI SÖKER DIG:
Som har en stark passion för kundbemötande och brinner för att hjälpa kunder samt lösa deras problem. Du trivs i sociala sammanhang och har en förmåga att skapa värdefulla nätverk. Ansvarstagande och självsäkerhet präglar dig och ditt arbetssätt.
Vi ser gärna att du har en teknisk bakgrund, och har arbetat med service eller relevant bakgrund från tidigare. Tekniskt kunnande och intresse är en väsentlig del för rollen.
För att passa i rollen ser vi att du:
Har erfarenhet inom teknik, kundservice och/eller försäljning.
Har en god system- och datavana.
Talar och skriver svenska och engelska obehindrat.
En fullständig gymnasieexamen.

Meriterande för rollen är:
Erfarenhet av SAP och/eller CRM-system.
Eftergymnasial utbildning inom administration, kundservice, fastighet, försäljning, säkerhet eller liknande.

PRAKTISK INFORMATION:
Start: Enligt överenskommelsePlacering: Göteborg (möjlighet till hybridarbete)Anställningsform: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställningArbetstider: Måndag till fredag, kl. 8:00-16:30 (fredagar: 15:30)Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas

Ansök nu

Söker du en deltidstjänst? Se hit!

Läs mer Apr 30
Nytt
Vi på Sprio letar efter en person som är intresserad av att arbeta deltid inom kundtjänst och som har potential att växa i rollen. I detta jobb kommer du att ta hand om inkommande samtal från kunder som har frågor kring bredband, TV-abonnemang, fiber och mobila tjänster.
Vi uppskattar din förmåga att identifiera varje kunds unika behov och att erbjuda skräddarsydda lösningar. Genom att använda dina goda kommunikationsfärdigheter och produktkunskaper kommer du att kunna öka försäljningen och skapa enastående kundupplevelser.
Vi letar efter dig som: Har en passion för högkvalitativ service.
Är engagerad och trivs med att arbeta mot uppsatta mål.
Har flytande kunskaper i tal och skrift på svenska och bra kunskaper i engelska.
Vill arbeta med merförsäljning.
Vi erbjuder: En spännande deltidsroll inom kundtjänst med utvecklingsmöjligheter.
En modern arbetsplats.
En fullt betald utbildning i början av anställningen.
Lön och förmåner enligt kollektivavtal samt en bonusmodell utan tak.
Generösa försäljningstävlingar.
Om tjänsten: Deltidsanställning på 50%.
Öppettider måndag till fredag 08:00–19:00.
Arbetstiderna följer ett veckovis schema med förmiddagar eller eftermiddagar.
Arbete i fina och fräscha lokaler på Backaplan.

OBS! Anställningen inleds med en heltidsutbildning under tre veckor.
Låter detta som något för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till Allente i Göteborg

Läs mer Apr 30
Nytt
Vill du arbeta med kundservice i en dynamisk och glädjefylld miljö? Vi söker nu dig som är målinriktad, ansvarstagande och har ett öga för problemlösning. Bli en del av teamethos Allente!
Som kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta med kunsupport via telefon, e-pst och chatt, inklusive teknisk felsökning och information om tilläggstjänster. I rollen ingår även merförsäljningbaserat på kundens behov och aktuella kampanjer.
I rollenkommer du främst att arbeta med norska kunder, vilket innebär att du får möjlighet att använda och utveckla dina språkfärdigheter. Oroa dig inte om du inte talar flytande norska - våra norska kunder är vana vid att kommunicera med svensktalande kundservice. Din förmåga att förstå och göra dig förstådd är det viktigaste!
Vad vi erbjuder: Stora interna utvecklingsmöjligheter
Personalaktiviteter, events och tävlingar
Goda förmåner inklusive friskvårdsbidrag och rabatterat gympris
Möjlighet till bonus utöver lön enligt kollektivavtal
Vi söker dig som: Är minst 18 år
Flytande i svenska och bekväm med norska
Är målinriktad, ansvarstagande och gillar att lösa problem
Har förmåga att anpassa dig efter kundens behov och vägleda dem till lösningar

Tjänsten är på heltid, med en provanställning på 6 månader. Skicka in din ansökan idag och bli en del av vårt härliga team!

Ansök nu

Kundrådgivare till Volvo Car Retail i Tuve sökes!

Läs mer Apr 30
Nytt
Spänn fast dig för en resa i bilbranschen med Volvo Car Retail!
Vill du vara en del av en dynamisk arbetsplats där bilkunskap, teknologi och kundfokus förenas? Här är din chans! Som kundrådgivare hos oss får du möjligheten att skapa minnesvärda kundupplevelser för våra kunder. Bli en del av bilrevolutionen och ansök idag för att ta nästa steg i din karriär!

OM FÖRETAGETVolvo Car Retail är en del av Volvo Cars och erbjuder nya och begagnade bilar samt verkstad- och servicetjänster av Polestar och Volvo. Genom hållbara produkter, innovativa lösningar och laddade upplevelser vill Volvo Car Retail göra betydande skillnad varje dag för våra kunder, anställda, branschen i stort och generationer på väg. Och vi gör det tillsammans. Vi finns representerade på 16 anläggningar i Stockholm, Göteborg och Enköping samt består av ca 800 medarbetare.

OM TJÄNSTEN
I rollen som kundrådgivare kommer att du att spela en central roll för kundernas behov och frågor, med fokus på att erbjuda digital kundrådgivning och support. Din huvudsakliga uppgift att tillhandahålla kundsupport via framför allt telefon men även mejl. Du kommer att erbjuda produktspecialiststöd för förmånsbilar och hantera frågor om produkter och tjänster relaterade till företagsbilarna. I tjänsten ingår också att registrera ärendena i det interna systemet. Vidare kommer du även att koordinera leveranser av nya bilar till kunder vilket innefattar att gå igenom logistiska detaljer. Du kommer också att föra dialoger kring verkstadsbesök och boka in dessa.
VEM ÄR DU?Du har en förmåga att lyssna och förstå varje kunds individuella behov. För att trivas i denna roll är det viktigt med en kundfokuserad inställning och ett intresse för bilbranschen. Vi ser även att du har mycket goda kommunikationsfärdigheter både muntligt och skriftligt, med förmåga att hantera flera ärenden samtidigt. För att lyckas i rollen har du en god förmåga att ta initiativ, arbeta flexibelt och en vilja att lära dig nya saker!
VI SÖKER DIG SOM
Har en fullständig gymnasieutbildning
Kommunicerar obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska
Har en god dator- och systemvana

Meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete inom service samt har ett intresse för eller erfarenhet av bilbranschen.

PRAKTISK INFORMATION Arbetsgivare: WorkzUppdragsgivare:Volvo Car RetailStart: Omgående, enligt överenskommelseOmfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställningLön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Tuve, GöteborgArbetstider: Kontorstider, måndag till fredag
WORKZ ERBJUDER DIG
Workz specialiserar sig på kundservice och erbjuder dig en grundlig utbildning och träning inom service och kundhantering. Efter avslutad utbildning blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Din karriärutveckling hos oss är helt upp till dina egna ambitioner, och vi stöttar dig fullt ut i din utveckling.
Som anställd hos Workz får du kollektivavtalsenliga villkor och en dedikerad operativ chef som utbildar och stödjer dig. Välkommen till Workz!
ANSÖKANVi genomför tester i vår rekryteringsprocess. Testet skickas till din mail direkt efter utförd intervju och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Se gärna filmen om vår rekryteringsprocess. Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till dormakaba!

Läs mer Apr 29
Nytt
Välkommen till en framtid där din roll kommer att vara avgörande för att underlätta kundens dialog och kontakt med oss, samtidigt som du stödjer dem genom processen och besvarar deras frågor. Om du brinner för att hjälpa kunder, lösa utmaningar och vara en del av något större, då är det här din plats att vara. Låt oss tillsammans öppna dörren till en spännande resa inom världen av enastående kundservice!OM DORMAKABA:
Vi på Dormakaba är dedikerade till att skapa en tryggare och mer effektiv vardag för människor världen över. Genom över 150 år av expertis inom åtkomst och säkerhet, utvecklar vi kontinuerligt de bästa produkterna och lösningarna för skolor, arenor, flygplatser, sjukhus och andra platser där människor möts. Hos oss får du inte bara ett jobb, utan möjligheten att påverka och forma din arbetsdag med stöd av engagerade kollegor och kunder. Hos Dormakaba blir du en del av en givande arbetsgivare, där ansvar och frihet går hand i hand.
OM TJÄNSTEN:
Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för att skapa enastående kundupplevelser. Du kommer att arbeta kring större säkerhetsprodukter, som exempelvis stora karuselldörrar, glasdörrar vid säkerhetskontroll på flygplatser samt andra omfattande säkerhetslösningar.
I din roll kommer du att ha en egen kundbas att bearbeta med produktnyheter och värdeskapande erbjudanden. Du kommer att vara den primära kontaktpersonen för kunderna hos Dormakaba och stödja dem med eventuella frågor de har. Genom aktivt engagemang med din dedikerade kundbas bidrar du till både ökad försäljning och mervärde för kunderna. Deltagande i försäljningsevenemang och mässor är också en del av tjänsten.Dessutom kommer du att ta emot och registrera produktbeställningar samt stödja kunder med val av produkter och relaterade frågor. I denna roll kommer du att samarbeta med alla våra avdelningar och centrala funktioner.
VI SÖKER DIG:
Som har en stark passion för kundbemötande och brinner för att hjälpa kunder samt lösa deras problem. Du trivs i sociala sammanhang och har en förmåga att skapa värdefulla nätverk. Ansvarstagande och självsäkerhet präglar dig och ditt arbetssätt.
Vi ser gärna att du har en teknisk bakgrund, och har arbetat med service eller relevant bakgrund från tidigare. Tekniskt kunnande och intresse är en väsentlig del för rollen.
För att passa i rollen ser vi att du:
Har erfarenhet inom teknik, kundservice och/eller försäljning.
Har en god system- och datavana.
Talar och skriver svenska och engelska obehindrat.
En fullständig gymnasieexamen.

Meriterande för rollen är:
Erfarenhet av SAP och/eller CRM-system.
Eftergymnasial utbildning inom administration, kundservice, fastighet, försäljning, säkerhet eller liknande.

PRAKTISK INFORMATION:
Start: Enligt överenskommelsePlacering: Göteborg (möjlighet till hybridarbete)Anställningsform: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställningArbetstider: Måndag till fredag, kl. 8:00-16:30 (fredagar: 15:30)Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Cubsec AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Cubsec AB .

Receptions- och ronderande väktare till nytt objekt i Göteborg

Väktare
Läs mer Apr 12
Är du en ansvarsfull och förtroendeingivande väktare med ett empatiskt förhållningssätt till andra människor? Söker du ett socialt arbete där du får användning av din problemlösningsförmåga? Då ska du läsa vidare!

Vi söker väktare till ett nytt stationärt uppdrag. Färdigheter från dig som söker, det är passande att du har stor social kompetens, är lugn, erfarenhet i yrket, serviceminded, självgående, ansvarstagande och kan lösa arbetsuppgifter på egen hand samt kan arbeta både ensam och i grupp. Arbetsuppgifterna avser traditionell stationär bevakning men även rond och larm för vissa positioner inne på objektet. Stor del av bevakningstiden används till att skapa och upprätthålla goda relationer, en lugn och trygg miljö, service och en del lite klurigare arbetsuppgifter.

Grundläggande krav:

• Bli godkänd av länsstyrelsen för anställning i bevakningsföretag
• Mycket god svenska i tal och skrift
• Mycket god engelska i tal och skrift
• Ingen anmärkning i belastningsregister eller liknande.
• Inga betalningsanmärkningar

• Gymnasiekompetens
• Körkort
• 7 års arbetslivserfarenhet
• 3 års erfarenhet i branschen
• Utbildad väktare

Meriterande:

• Visst tekniskt kunnande
• Flerspråkig

Personliga egenskaper:

Som väktare hos Cubsec uppvisar du alltid en seriös och professionell attityd. Du agerar omdömesfullt och initiativrikt för kundens bästa. Du har förmåga att skapa lugn och är bra på att anpassa ditt förhållningssätt utifrån de olika situationer som kan uppstå i arbetet. Du bör ha lätt för att möta andra människor och skapa relationer, men också kunna sätta gränser och vara tydlig. Mot bakgrund av att du som väktare i arbetet kan hamna i konfliktfyllda situationer ställs det höga krav på personlig mognad samt att du är trygg i din yrkesroll.

Övrig information:

• Start enligt överenskommelse
• Tjänstgöringsgrad heltid, deltid och behov
• Placering i Göteborg

Cubsec erbjuder dig:

• En arbetsplats där din insats har stor betydelse för de människor du möter samt kund.
• Att vara en del av en gemenskap som bygger på delaktighet och personligt engagemang, stort ansvar och välvilja till god leverans.
• En trygg anställning där du får möjligheten att utvecklas tillsammans med oss

Om Cubsec:

Cubsec bildades 2003 är ett auktoriserat bolag som erbjuder bevakning och säkerhetstjänster. Vi har kollektivavtal med transportarbetarförbundet och har kontor i Göteborg, Stockholm och Malmö, men finns även bland annat på Gotland och Öland

Vi är det personliga bolaget där närheten till kunden prioriteras. Cubsec skall kännetecknas av att ge alla medarbetare uppmärksamhet och omsorg, vilket medför att vi överträffar våra uppdragsgivarens förväntningar. Vår filosofi är att alltid tänka efter före och vi befinner oss på en tillväxtresa bevakningsföretag och har kollektivavtal med transportmedarbetarförbundet. Cubsec erbjuder ett av landets bredaste urval av säkerhets- och trygghetslösningar för företag, offentlig sektor och privatpersoner i hela Sverige. Vi är redan ett företag som består av drivna och branschkunniga personer med mångårig samlad erfarenhet men vi behöver bli fler.

Vårt motto är engagemang, innovation och öppenhet.

Vill du veta mer om oss gå in på vår hemsida cubsec.se

Välkommen med ansökan!

Ansök nu

Office support med stort säkerhetstänkande

Stationär väktare/Receptionsväktare
Läs mer Mar 1
Office Support

Vi letar nu för kunds räkning efter en person som kan säkerställa att deras kontor fungerar perfekt och utvecklas i takt med bolaget i övrigt, men också stötta övriga teammedlemmar där det behövs. Kunden är i mångt och mycket i startup, även om de tillhör en stor koncern, och därför kommer arbetsuppgifterna att variera från dag till dag.

För att axla rollen kommer det att krävas självständigt arbete och ansvar. Kunden ser gärna att du har en positiv inställning till det mesta, är flexibel och social. Du kommer att arbeta med de flesta avdelningar men även direkt mot kunder och leverantörer i första skedet.

Arbetsuppgifter:

• Ta emot och hantera alla kunder samt övrigt besök
• Övergripande ansvar och säkerställa smidig drift av vårt kontor i centrala Göteborg
• Boka resor och hotell vid behov
• Anordna och boka events efter behov
• Samordna och planera för kontorstjänster, utrustning, förnödenheter, underhåll och förvaltning av densamma.
• Administration och arkivering etc.
• Administrativt stöd till VD och ledning vid behov
• All kontakt med Wallenstam angående kontoret
• All kontakt med Aimo park gällande garage
• Sköter felanmälningar till Wallenstam gällande kontor/anläggning samt följer upp dessa
• Ha hand om all ingående samt utgående post
• Ta emot gäster och säkerställa in och utcheckning, erbjuda kaffe och se till att de vet var de ska och visa in dem i mötesrum eller sätta ner dem och vänta.
• Förbereda mötesrum inför externa möten, se till att det är snyggt och städat inför externa möten och se till att det plockas undan, snyggas till etc. efter möten inklusive sudda whiteboards etc.
• Förbereda och preppa inför interna större möten enligt ovan.
• Koordinera alla interna aktiviteter och se till att luncher, fika, supplies m.m. finns på plats och är redo inför utsatt tid för aktiviteten.
• Proaktivt fixa och förbättra kontoret, högt och lågt, se till att det finns saker hemma i allt från kaffe till kakor, pennor, papper etc. Se till att kablar är sorterade, att tavlor hänger rakt, att det inte står saker och ”skräpar” i korridorer/öppna ytor etc.
• Hantera löpande leverantörer till kontoret.
• Se till att alla rutiner kring återvinning, städning etc. funkar och managera leverantörerna eller fixa själv.
• Hjälpa till och stötta med enklare logistik, post, paket, taxibeställningar etc.
• Ha koll på säkerhetsrutinerna kring kontoret och vara en "second in command" till kundens säkerhetschef när det gäller all fysisk säkerhet och kontakt och uppföljning med larmleverantören etc.

Krav:

• Svenska flytande och mycket bra engelska samt vana att kommunicera i tal och skrift på engelska.
• Kan multi-tasking och en positiv attityd samt vilja att lära
• Ha en flexibel inställning och villig stödja laget med ett brett spektrum av arbetsuppgifter
• Lagspelare med stark uppmärksamhet på detaljer
• Ordnad ekonomi
• Ingen anmärkning i belastningsregistret
• Väktare och eller skyddsvakt

Meriterande:

• Flerspråkig

Beräknat tillträde: April

Ansök nu

Rekryteringsträff Göteborg - Utbildade Ordningsvakter

Ordningsvakt
Läs mer Mar 15
Säkerhetsbranschen söker dig – Välkommen på rekryteringsträff

Cubsec AB söker nu trygga, engagerade och lojala personer som är utbildade ordningsvakter i Göteborg . Vi har inga krav på förkunskaper inom yrket men du ska vara utbildad ordningsvakt. Våra informationsträffar vänder sig till dig som vill jobba som ordningsvakt, men inte har så mycket erfarenhet.

Om du arbetat som väktare, ordningsvakt eller skyddsvakt inom de senaste 3 åren kan du ansöka direkt till någon av våra utannonserade tjänster på http://www.cubsec.se/jobba-hos-oss/

Vi inbjuder nu till en öppen rekryteringsträff där du får veta mer om yrket och Cubsec. Därefter får du möjlighet att träffa representanter för Cubsec enskilt för att berätta mer om dig själv.

Vi ser att du som söker har tidigare erfarenhet av att arbeta med människor, har hög arbetsmoral, stort intresse för att arbeta inom bevakningsbranschen, goda färdigheter i svenska språket, ordnad ekonomi samt ett prickfritt brottsregister. Som person är du positiv samt drivs av att jobba trygghetsfrämjande och brottsförebyggande.

Cubsec AB erbjuder dig i sin tur en fullständig väktarutbildning samt anställning på ett välmående och innovativt företag i stark medvind. Du erhåller lön och ersättningar enligt kollektivavtal.

Du kommer efter utbildningen att arbeta vid behov på våra stationära uppdrag. För dig med giltigt körkort erbjuder vi även arbete inom rond-och larmavdelning.

Ansök nu

Rekryteringsträff Göteborg - Väktare

Väktare
Läs mer Mar 15
Säkerhetsbranschen söker dig – Välkommen på rekryteringsträff

Cubsec AB söker nu trygga, engagerade och lojala personer som vill utbilda sig till Väktare i Göteborg. Vi har inga krav på förkunskaper inom yrket. Våra informationsträffar vänder sig enbart till dig som inte tidigare arbetat i säkerhetsbranschen. Vi står för utbildning och godkännande.

Om du arbetat som väktare, ordningsvakt eller skyddsvakt inom de senaste 3 åren kan du ansöka direkt till någon av våra utannonserade tjänster på http://www.cubsec.se/jobba-hos-oss/

Vi inbjuder nu till en öppen rekryteringsträff där du får veta mer om yrket och Cubsec. Därefter får du möjlighet att träffa representanter för Cubsec enskilt för att berätta mer om dig själv.

Vi ser att du som söker har tidigare erfarenhet av att arbeta med människor, har hög arbetsmoral, stort intresse för att arbeta inom bevakningsbranschen, goda färdigheter i svenska språket, ordnad ekonomi samt ett prickfritt brottsregister. Som person är du positiv samt drivs av att jobba trygghetsfrämjande och brottsförebyggande.

Cubsec AB erbjuder dig i sin tur en fullständig väktarutbildning samt anställning på ett välmående och innovativt företag i stark medvind. Du erhåller lön och ersättningar enligt kollektivavtal.

Du kommer efter utbildningen att arbeta vid behov på våra stationära uppdrag. För dig med giltigt körkort erbjuder vi även arbete inom rond-och larmavdelning.

Ansök nu

Projektledare

Projektledare, bygg och anläggning
Läs mer Jan 18
Projektledaren har det övergripande tekniska ansvaret för att projektet levererar kravställt resultat inom budget. Projektledaren ansvarar för och driver integration av system samt leder och planerar teknisk verksamhet, internt såväl som externt. Vi ser gärna att projektledaren gillar att göra bra affärer då de är en stor del av tjänsten att vara projektledare.

Att vara Projektledare innebär bland annat:

• Leda och säkerställa framdrift gällande det tekniska arbetet inom projekten
• Ansvara för kund- och leverantörs kontakt för de tekniska aspekterna
• Stödja andra delar av verksamheten med underlag vid kundkontakter
• Övervaka projektaktiviteter och säkerställa projektets åtaganden och framdrift genom aktivt ledarskap
• Koordinera och krav ställa på interna tekniska funktioner, inklusive definition av själva scoopet för projektet, tidsplan, budget samt resursbehov
• Ha tillräcklig teknisk förståelse för att skapa underlag till kalkylarbeten och även driva/leda designaktiviteter.
• Tycker om och har kunskap att göra affärer med kunder och leverantörer.

Din profil

• Du är en person med gedigen erfarenhet av teknisk projektledning. Meriterande är att du har flera års erfarenhet som projektledare men vi söker också dig som är intresserad att ta steget från exempelvis tekniker till projektledare. Du skall vilja att leda och arbeta i team och hitta effektiva lösningar samt även är öppen för att prova nytt. Till stöd finns Cubsec Management system innehållande processer, rutiner, instruktioner osv. Som person skall du vara social, engagerad och kreativ person som inte backar för en utmaning.
• Du ska ha en proaktiv inställning i ditt arbete dvs. aktivt navigera runt i organisationen och kommunicera med våra interna leverantörer för att lösa och förebygga problem och utmaningar.
• Tjänsten inkluderar kommunikation i olika former, både internt och med kund vilket kräver goda kunskaper i svenska och engelska i skrift och tal. Du ska även vara affärsmässig såväl internt som vid kundkontakter.
• Du ska kunna arbeta från vårt kontor i Göteborg

Krav

• Du har erfarenhet av arbete inom säkerhetsbranschen på den tekniska sidan.

Vilka är Cubsec?
Vi på Cubsec är ett bevakningsföretag som arbetar för ett samhälle där vi inte behövs. Som anställd på Cubsec ingår du i vårt team av skillnadsgörare som arbetar dygnet runt, året om, på uppdrag av våra kunder. Vi är verksamma inom säkerhet och har över 800 medarbetare i hela Sverige, med största områdena i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi är nu på jakt efter nya stjärnor som vill vara med oss på resan framåt.

Ansök nu