Göteborg: Innesäljare till Fortum i Göteborg

Hitta ansökningsinfo om jobbet Innesäljare till Fortum i Göteborg i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-04-29 // Varaktighet: Heltid

Vi söker nu efter entusiastiska och drivna säljare för vårt merförsäljningsprojekt, Upsales, hos Fortum i Göteborg. Hos oss kommer du att vara en del av ett engagerat team där vi arbetar tillsammans för att göra varje dag ännu bättre än den föregående!
VI ERBJUDER DIG:För oss är det viktigt att våra säljare får en bra start. Därför får du bland annat en utförlig sälj- och produktutbildning i samband med uppstart. Vi jobbar ständigt med att bibehålla vår goda teamkänsla med teambuilding, tävlingar och annat roligt!
Förutom det erbjuder vi dig möjlighet att utvecklas i en snabbväxande, miljöinriktad organisation.
OM ROLLEN:
Vi söker dig med hög energi och ett stort driv för att ta sig an våra kunder med stor servicekänsla. Som innesäljare för projektet Upsales kommer du få bearbeta befintliga kunder och sälja in våra tilläggstjänster som erbjuds. Både för kunder som precis startat upp, men även de som varit kund under längre perioder. VI SÖKER DIG SOM:Har ett stortsjälvledarskap att nå dina försäljningsmål och du har ett högt driv för att uppnå dessa mål genom god kvalité för varje säljsamtal med kund. Då det är du som representerar bolaget utåt mot kund så vi gärna att du:
- Har ett stort intresse för försäljning- Du har ett högt driv att lyckas, samt gärna tävlingsinriktad och nyfiken.-Du har goda kunskaper inom svenska, samt gärna engelska. -Har god datorvana, och lätt för att ta dig an nya system.
Erfarenhet inom försäljning är högt meriterande.
PRAKTISK INFORMATION:Arbetstider:Måndag till fredag 08.30-17.00Lön:Grundlön samt generösa provisionsmodeller.Omfattning:Heltid tidsbegränsat anställning, fr.om: 27-maj-2024 t.o.m. 29-Nov-2024Placering: Göteborg

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Innesäljare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Innesäljare.

B2B säljare med lön utan tak

Läs mer Maj 17
Nytt
Är du trött på att aldrig få den lön du förtjänar? Då har du kommit helt rätt.
Vi tror på att belöna hårt arbete och framgång, vilket är varför vi erbjuder de mest generösa provisionerna på marknaden. Men det är inte allt! Vårt moderna kontor ligger centralt i Göteborg och kommer att bli din andra hemmaplan där du kan utvecklas och klättra inom företaget.
Vi letar efter någon som brinner för att leverera och krossa sina uppsatta mål. Någon som är redo att köra all in måndag till fredag med ett vinnar-mindset. Och om du dessutom kan uttrycka dig felfritt på svenska, då kanske du är precis den vi är ute efter!
Vad vi erbjuder
Försäljning för de största varumärkena i Sverige som Tre och Telenor
Marknadens högsta provisioner
Daglig coachning
Resetävlingar och priser

Vem vi söker
Kan arbeta heltid, måndag – fredag
Behärskar svenska flytande i tal och skrift
Är målinriktad och mot
Är ambitiös och har stora mål och drömmar

Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan idag och ta första steget mot en framgångsrik karriär med oss i hjärtat av Göteborg!

Ansök nu

Innesäljare till Fortum i Göteborg!

Läs mer Apr 30
Vi söker nu efter entusiastiska och drivna säljare för vårt merförsäljningsprojekt, Upsales, hos Fortum i Göteborg. Hos oss kommer du att vara en del av ett engagerat team där vi arbetar tillsammans för att göra varje dag ännu bättre än den föregående!
VI ERBJUDER DIG:För oss är det viktigt att våra säljare får en bra start. Därför får du bland annat en utförlig sälj- och produktutbildning i samband med uppstart. Vi jobbar ständigt med att bibehålla vår goda teamkänsla med teambuilding, tävlingar och annat roligt!
Förutom det erbjuder vi dig möjlighet att utvecklas i en snabbväxande, miljöinriktad organisation.
OM ROLLEN:
Vi söker dig med hög energi och ett stort driv för att ta sig an våra kunder med stor servicekänsla. Som innesäljare för projektet Upsales kommer du få bearbeta befintliga kunder och sälja in våra tilläggstjänster som erbjuds. Både för kunder som precis startat upp, men även de som varit kund under längre perioder. VI SÖKER DIG SOM:Har ett stortsjälvledarskap att nå dina försäljningsmål och du har ett högt driv för att uppnå dessa mål genom god kvalité för varje säljsamtal med kund. Då det är du som representerar bolaget utåt mot kund så vi gärna att du:
- Har ett stort intresse för försäljning- Du har ett högt driv att lyckas, samt gärna tävlingsinriktad och nyfiken.-Du har goda kunskaper inom svenska, samt gärna engelska. -Har god datorvana, och lätt för att ta dig an nya system.
Erfarenhet inom försäljning är högt meriterande.
PRAKTISK INFORMATION:Arbetstider:Måndag till fredag 08.30-17.00Lön:Grundlön samt generösa provisionsmodeller.Omfattning:Heltid tidsbegränsat anställning, fr.om: 27-maj-2024 t.o.m. 29-Nov-2024Placering: Göteborg

Ansök nu

Innesäljare till Fortum i Göteborg!

Läs mer Maj 3
Vi söker nu efter entusiastiska och drivna säljare för vårt merförsäljningsprojekt, Upsales, hos Fortum i Göteborg. Hos oss kommer du att vara en del av ett engagerat team där vi arbetar tillsammans för att göra varje dag ännu bättre än den föregående!
VI ERBJUDER DIG:För oss är det viktigt att våra säljare får en bra start. Därför får du bland annat en utförlig sälj- och produktutbildning i samband med uppstart. Vi jobbar ständigt med att bibehålla vår goda teamkänsla med teambuilding, tävlingar och annat roligt!
Förutom det erbjuder vi dig möjlighet att utvecklas i en snabbväxande, miljöinriktad organisation.
OM ROLLEN:
Vi söker dig med hög energi och ett stort driv för att ta sig an våra kunder med stor servicekänsla. Som innesäljare för projektet Upsales kommer du få bearbeta befintliga kunder och sälja in våra tilläggstjänster som erbjuds. Både för kunder som precis startat upp, men även de som varit kund under längre perioder. VI SÖKER DIG SOM:Har ett stortsjälvledarskap att nå dina försäljningsmål och du har ett högt driv för att uppnå dessa mål genom god kvalité för varje säljsamtal med kund. Då det är du som representerar bolaget utåt mot kund så vi gärna att du:
- Har ett stort intresse för försäljning- Du har ett högt driv att lyckas, samt gärna tävlingsinriktad och nyfiken.-Du har goda kunskaper inom svenska, samt gärna engelska. -Har god datorvana, och lätt för att ta dig an nya system.
Erfarenhet inom försäljning är högt meriterande.
PRAKTISK INFORMATION:Arbetstider:Måndag till fredag 08.30-17.00Lön:Grundlön samt generösa provisionsmodeller.Omfattning:Heltid tidsbegränsat anställning, fr.om: 27-maj-2024 t.o.m. 29-Nov-2024Placering: Göteborg

Ansök nu

Innesäljare till Fortum i Göteborg!

Läs mer Apr 29
Vi söker nu efter entusiastiska och drivna säljare för vårt merförsäljningsprojekt, Upsales, hos Fortum i Göteborg. Hos oss kommer du att vara en del av ett engagerat team där vi arbetar tillsammans för att göra varje dag ännu bättre än den föregående!
VI ERBJUDER DIG:För oss är det viktigt att våra säljare får en bra start. Därför får du bland annat en utförlig sälj- och produktutbildning i samband med uppstart. Vi jobbar ständigt med att bibehålla vår goda teamkänsla med teambuilding, tävlingar och annat roligt!
Förutom det erbjuder vi dig möjlighet att utvecklas i en snabbväxande, miljöinriktad organisation.
OM ROLLEN:
Vi söker dig med hög energi och ett stort driv för att ta sig an våra kunder med stor servicekänsla. Som innesäljare för projektet Upsales kommer du få bearbeta befintliga kunder och sälja in våra tilläggstjänster som erbjuds. Både för kunder som precis startat upp, men även de som varit kund under längre perioder. VI SÖKER DIG SOM:Har ett stortsjälvledarskap att nå dina försäljningsmål och du har ett högt driv för att uppnå dessa mål genom god kvalité för varje säljsamtal med kund. Då det är du som representerar bolaget utåt mot kund så vi gärna att du:
- Har ett stort intresse för försäljning- Du har ett högt driv att lyckas, samt gärna tävlingsinriktad och nyfiken.-Du har goda kunskaper inom svenska, samt gärna engelska. -Har god datorvana, och lätt för att ta dig an nya system.
Erfarenhet inom försäljning är högt meriterande.
PRAKTISK INFORMATION:Arbetstider:Måndag till fredag 08.30-17.00Lön:Grundlön samt generösa provisionsmodeller.Omfattning:Heltid tidsbegränsat anställning, fr.om: 27-maj-2024 t.o.m. 29-Nov-2024Placering: Göteborg

Ansök nu

Innesäljare till Fortum i Göteborg!

Läs mer Apr 30
Vi söker nu efter entusiastiska och drivna säljare för vårt merförsäljningsprojekt, Upsales, hos Fortum i Göteborg. Hos oss kommer du att vara en del av ett engagerat team där vi arbetar tillsammans för att göra varje dag ännu bättre än den föregående!
VI ERBJUDER DIG:För oss är det viktigt att våra säljare får en bra start. Därför får du bland annat en utförlig sälj- och produktutbildning i samband med uppstart. Vi jobbar ständigt med att bibehålla vår goda teamkänsla med teambuilding, tävlingar och annat roligt!
Förutom det erbjuder vi dig möjlighet att utvecklas i en snabbväxande, miljöinriktad organisation.
OM ROLLEN:
Vi söker dig med hög energi och ett stort driv för att ta sig an våra kunder med stor servicekänsla. Som innesäljare för projektet Upsales kommer du få bearbeta befintliga kunder och sälja in våra tilläggstjänster som erbjuds. Både för kunder som precis startat upp, men även de som varit kund under längre perioder. VI SÖKER DIG SOM:Har ett stortsjälvledarskap att nå dina försäljningsmål och du har ett högt driv för att uppnå dessa mål genom god kvalité för varje säljsamtal med kund. Då det är du som representerar bolaget utåt mot kund så vi gärna att du:
- Har ett stort intresse för försäljning- Du har ett högt driv att lyckas, samt gärna tävlingsinriktad och nyfiken.-Du har goda kunskaper inom svenska, samt gärna engelska. -Har god datorvana, och lätt för att ta dig an nya system.
Erfarenhet inom försäljning är högt meriterande.
PRAKTISK INFORMATION:Arbetstider:Måndag till fredag 08.30-17.00Lön:Grundlön samt generösa provisionsmodeller.Omfattning:Heltid tidsbegränsat anställning, fr.om: 27-maj-2024 t.o.m. 29-Nov-2024Placering: Göteborg

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Workz Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Workz Sweden AB .

Kundrådgivare till Volvo Car Retail i Tuve sökes!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 16
Nytt
Spänn fast dig för en resa i bilbranschen med Volvo Car Retail!
Vill du vara en del av en dynamisk arbetsplats där bilkunskap, teknologi och kundfokus förenas? Här är din chans! Som kundrådgivare hos oss får du möjligheten att skapa minnesvärda kundupplevelser för våra kunder. Bli en del av bilrevolutionen och ansök idag för att ta nästa steg i din karriär!

OM FÖRETAGETVolvo Car Retail är en del av Volvo Cars och erbjuder nya och begagnade bilar samt verkstad- och servicetjänster av Polestar och Volvo. Genom hållbara produkter, innovativa lösningar och laddade upplevelser vill Volvo Car Retail göra betydande skillnad varje dag för våra kunder, anställda, branschen i stort och generationer på väg. Och vi gör det tillsammans. Vi finns representerade på 16 anläggningar i Stockholm, Göteborg och Enköping samt består av ca 800 medarbetare.

OM TJÄNSTEN
I rollen som kundrådgivare kommer att du att spela en central roll för kundernas behov och frågor, med fokus på att erbjuda digital kundrådgivning och support. Din huvudsakliga uppgift att tillhandahålla kundsupport via framför allt telefon men även mejl. Du kommer att erbjuda produktspecialiststöd för förmånsbilar och hantera frågor om produkter och tjänster relaterade till företagsbilarna. I tjänsten ingår också att registrera ärendena i det interna systemet. Vidare kommer du även att koordinera leveranser av nya bilar till kunder vilket innefattar att gå igenom logistiska detaljer. Du kommer också att föra dialoger kring verkstadsbesök och boka in dessa.
VEM ÄR DU?Du har en förmåga att lyssna och förstå varje kunds individuella behov. För att trivas i denna roll är det viktigt med en kundfokuserad inställning och ett intresse för bilbranschen. Vi ser även att du har mycket goda kommunikationsfärdigheter både muntligt och skriftligt, med förmåga att hantera flera ärenden samtidigt. För att lyckas i rollen har du en god förmåga att ta initiativ, arbeta flexibelt och en vilja att lära dig nya saker!
VI SÖKER DIG SOM
Har en fullständig gymnasieutbildning
Kommunicerar obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska
Har en god dator- och systemvana

Meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete inom service samt har ett intresse för eller erfarenhet av bilbranschen.

PRAKTISK INFORMATION Arbetsgivare: WorkzUppdragsgivare:Volvo Car RetailStart: Omgående, enligt överenskommelseOmfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställningLön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Tuve, GöteborgArbetstider: Kontorstider, måndag till fredag
WORKZ ERBJUDER DIG
Workz specialiserar sig på kundservice och erbjuder dig en grundlig utbildning och träning inom service och kundhantering. Efter avslutad utbildning blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Din karriärutveckling hos oss är helt upp till dina egna ambitioner, och vi stöttar dig fullt ut i din utveckling.
Som anställd hos Workz får du kollektivavtalsenliga villkor och en dedikerad operativ chef som utbildar och stödjer dig. Välkommen till Workz!
ANSÖKANVi genomför tester i vår rekryteringsprocess. Testet skickas till din mail direkt efter utförd intervju och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Se gärna filmen om vår rekryteringsprocess. Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till dormakaba!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 16
Nytt
Välkommen till en framtid där din roll kommer att vara avgörande för att underlätta kundens dialog och kontakt med oss, samtidigt som du stödjer dem genom processen och besvarar deras frågor. Om du brinner för att hjälpa kunder, lösa utmaningar och vara en del av något större, då är det här din plats att vara. Låt oss tillsammans öppna dörren till en spännande resa inom världen av enastående kundservice!OM DORMAKABA:
Vi på Dormakaba är dedikerade till att skapa en tryggare och mer effektiv vardag för människor världen över. Genom över 150 år av expertis inom åtkomst och säkerhet, utvecklar vi kontinuerligt de bästa produkterna och lösningarna för skolor, arenor, flygplatser, sjukhus och andra platser där människor möts. Hos oss får du inte bara ett jobb, utan möjligheten att påverka och forma din arbetsdag med stöd av engagerade kollegor och kunder. Hos Dormakaba blir du en del av en givande arbetsgivare, där ansvar och frihet går hand i hand.
OM TJÄNSTEN:
Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för att skapa enastående kundupplevelser. Du kommer att arbeta kring större säkerhetsprodukter, som exempelvis stora karuselldörrar, glasdörrar vid säkerhetskontroll på flygplatser samt andra omfattande säkerhetslösningar.
I din roll kommer du att ha en egen kundbas att bearbeta med produktnyheter och värdeskapande erbjudanden. Du kommer att vara den primära kontaktpersonen för kunderna hos Dormakaba och stödja dem med eventuella frågor de har. Genom aktivt engagemang med din dedikerade kundbas bidrar du till både ökad försäljning och mervärde för kunderna. Deltagande i försäljningsevenemang och mässor är också en del av tjänsten.Dessutom kommer du att ta emot och registrera produktbeställningar samt stödja kunder med val av produkter och relaterade frågor. I denna roll kommer du att samarbeta med alla våra avdelningar och centrala funktioner.
VI SÖKER DIG:
Som har en stark passion för kundbemötande och brinner för att hjälpa kunder samt lösa deras problem. Du trivs i sociala sammanhang och har en förmåga att skapa värdefulla nätverk. Ansvarstagande och självsäkerhet präglar dig och ditt arbetssätt.
Vi ser gärna att du har en teknisk bakgrund, och har arbetat med service eller relevant bakgrund från tidigare. Tekniskt kunnande och intresse är en väsentlig del för rollen.
För att passa i rollen ser vi att du:
Har erfarenhet inom teknik, kundservice och/eller försäljning.
Har en god system- och datavana.
Talar och skriver svenska och engelska obehindrat.
En fullständig gymnasieexamen.

Meriterande för rollen är:
Erfarenhet av SAP och/eller CRM-system.
Eftergymnasial utbildning inom administration, kundservice, fastighet, försäljning, säkerhet eller liknande.

PRAKTISK INFORMATION:
Start: Omgående (innan sommaren), enligt överenskommelsePlacering: Göteborg (möjlighet till hybridarbete)Anställningsform: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställningArbetstider: Måndag till fredag, kl. 8:00-16:30 (fredagar: 15:30)Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas

Ansök nu

Kundrådgivare till Volvo Car Retail i Tuve sökes!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 13
Spänn fast dig för en resa i bilbranschen med Volvo Car Retail!
Vill du vara en del av en dynamisk arbetsplats där bilkunskap, teknologi och kundfokus förenas? Här är din chans! Som kundrådgivare hos oss får du möjligheten att skapa minnesvärda kundupplevelser för våra kunder. Bli en del av bilrevolutionen och ansök idag för att ta nästa steg i din karriär!

OM FÖRETAGETVolvo Car Retail är en del av Volvo Cars och erbjuder nya och begagnade bilar samt verkstad- och servicetjänster av Polestar och Volvo. Genom hållbara produkter, innovativa lösningar och laddade upplevelser vill Volvo Car Retail göra betydande skillnad varje dag för våra kunder, anställda, branschen i stort och generationer på väg. Och vi gör det tillsammans. Vi finns representerade på 16 anläggningar i Stockholm, Göteborg och Enköping samt består av ca 800 medarbetare.

OM TJÄNSTEN
I rollen som kundrådgivare kommer att du att spela en central roll för kundernas behov och frågor, med fokus på att erbjuda digital kundrådgivning och support. Din huvudsakliga uppgift att tillhandahålla kundsupport via framför allt telefon men även mejl. Du kommer att erbjuda produktspecialiststöd för förmånsbilar och hantera frågor om produkter och tjänster relaterade till företagsbilarna. I tjänsten ingår också att registrera ärendena i det interna systemet. Vidare kommer du även att koordinera leveranser av nya bilar till kunder vilket innefattar att gå igenom logistiska detaljer. Du kommer också att föra dialoger kring verkstadsbesök och boka in dessa.
VEM ÄR DU?Du har en förmåga att lyssna och förstå varje kunds individuella behov. För att trivas i denna roll är det viktigt med en kundfokuserad inställning och ett intresse för bilbranschen. Vi ser även att du har mycket goda kommunikationsfärdigheter både muntligt och skriftligt, med förmåga att hantera flera ärenden samtidigt. För att lyckas i rollen har du en god förmåga att ta initiativ, arbeta flexibelt och en vilja att lära dig nya saker!
VI SÖKER DIG SOM
Har en fullständig gymnasieutbildning
Kommunicerar obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska
Har en god dator- och systemvana

Meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete inom service samt har ett intresse för eller erfarenhet av bilbranschen.

PRAKTISK INFORMATION Arbetsgivare: WorkzUppdragsgivare:Volvo Car RetailStart: Omgående, enligt överenskommelseOmfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställningLön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Tuve, GöteborgArbetstider: Kontorstider, måndag till fredag
WORKZ ERBJUDER DIG
Workz specialiserar sig på kundservice och erbjuder dig en grundlig utbildning och träning inom service och kundhantering. Efter avslutad utbildning blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Din karriärutveckling hos oss är helt upp till dina egna ambitioner, och vi stöttar dig fullt ut i din utveckling.
Som anställd hos Workz får du kollektivavtalsenliga villkor och en dedikerad operativ chef som utbildar och stödjer dig. Välkommen till Workz!
ANSÖKANVi genomför tester i vår rekryteringsprocess. Testet skickas till din mail direkt efter utförd intervju och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Se gärna filmen om vår rekryteringsprocess. Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till dormakaba!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 15
Välkommen till en framtid där din roll kommer att vara avgörande för att underlätta kundens dialog och kontakt med oss, samtidigt som du stödjer dem genom processen och besvarar deras frågor. Om du brinner för att hjälpa kunder, lösa utmaningar och vara en del av något större, då är det här din plats att vara. Låt oss tillsammans öppna dörren till en spännande resa inom världen av enastående kundservice!OM DORMAKABA:
Vi på Dormakaba är dedikerade till att skapa en tryggare och mer effektiv vardag för människor världen över. Genom över 150 år av expertis inom åtkomst och säkerhet, utvecklar vi kontinuerligt de bästa produkterna och lösningarna för skolor, arenor, flygplatser, sjukhus och andra platser där människor möts. Hos oss får du inte bara ett jobb, utan möjligheten att påverka och forma din arbetsdag med stöd av engagerade kollegor och kunder. Hos Dormakaba blir du en del av en givande arbetsgivare, där ansvar och frihet går hand i hand.
OM TJÄNSTEN:
Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för att skapa enastående kundupplevelser. Du kommer att arbeta kring större säkerhetsprodukter, som exempelvis stora karuselldörrar, glasdörrar vid säkerhetskontroll på flygplatser samt andra omfattande säkerhetslösningar.
I din roll kommer du att ha en egen kundbas att bearbeta med produktnyheter och värdeskapande erbjudanden. Du kommer att vara den primära kontaktpersonen för kunderna hos Dormakaba och stödja dem med eventuella frågor de har. Genom aktivt engagemang med din dedikerade kundbas bidrar du till både ökad försäljning och mervärde för kunderna. Deltagande i försäljningsevenemang och mässor är också en del av tjänsten.Dessutom kommer du att ta emot och registrera produktbeställningar samt stödja kunder med val av produkter och relaterade frågor. I denna roll kommer du att samarbeta med alla våra avdelningar och centrala funktioner.
VI SÖKER DIG:
Som har en stark passion för kundbemötande och brinner för att hjälpa kunder samt lösa deras problem. Du trivs i sociala sammanhang och har en förmåga att skapa värdefulla nätverk. Ansvarstagande och självsäkerhet präglar dig och ditt arbetssätt.
Vi ser gärna att du har en teknisk bakgrund, och har arbetat med service eller relevant bakgrund från tidigare. Tekniskt kunnande och intresse är en väsentlig del för rollen.
För att passa i rollen ser vi att du:
Har erfarenhet inom teknik, kundservice och/eller försäljning.
Har en god system- och datavana.
Talar och skriver svenska och engelska obehindrat.
En fullständig gymnasieexamen.

Meriterande för rollen är:
Erfarenhet av SAP och/eller CRM-system.
Eftergymnasial utbildning inom administration, kundservice, fastighet, försäljning, säkerhet eller liknande.

PRAKTISK INFORMATION:
Start: Omgående (innan sommaren), enligt överenskommelsePlacering: Göteborg (möjlighet till hybridarbete)Anställningsform: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställningArbetstider: Måndag till fredag, kl. 8:00-16:30 (fredagar: 15:30)Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till dormakaba!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 13
Välkommen till en framtid där din roll kommer att vara avgörande för att underlätta kundens dialog och kontakt med oss, samtidigt som du stödjer dem genom processen och besvarar deras frågor. Om du brinner för att hjälpa kunder, lösa utmaningar och vara en del av något större, då är det här din plats att vara. Låt oss tillsammans öppna dörren till en spännande resa inom världen av enastående kundservice!OM DORMAKABA:
Vi på Dormakaba är dedikerade till att skapa en tryggare och mer effektiv vardag för människor världen över. Genom över 150 år av expertis inom åtkomst och säkerhet, utvecklar vi kontinuerligt de bästa produkterna och lösningarna för skolor, arenor, flygplatser, sjukhus och andra platser där människor möts. Hos oss får du inte bara ett jobb, utan möjligheten att påverka och forma din arbetsdag med stöd av engagerade kollegor och kunder. Hos Dormakaba blir du en del av en givande arbetsgivare, där ansvar och frihet går hand i hand.
OM TJÄNSTEN:
Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för att skapa enastående kundupplevelser. Du kommer att arbeta kring större säkerhetsprodukter, som exempelvis stora karuselldörrar, glasdörrar vid säkerhetskontroll på flygplatser samt andra omfattande säkerhetslösningar.
I din roll kommer du att ha en egen kundbas att bearbeta med produktnyheter och värdeskapande erbjudanden. Du kommer att vara den primära kontaktpersonen för kunderna hos Dormakaba och stödja dem med eventuella frågor de har. Genom aktivt engagemang med din dedikerade kundbas bidrar du till både ökad försäljning och mervärde för kunderna. Deltagande i försäljningsevenemang och mässor är också en del av tjänsten.Dessutom kommer du att ta emot och registrera produktbeställningar samt stödja kunder med val av produkter och relaterade frågor. I denna roll kommer du att samarbeta med alla våra avdelningar och centrala funktioner.
VI SÖKER DIG:
Som har en stark passion för kundbemötande och brinner för att hjälpa kunder samt lösa deras problem. Du trivs i sociala sammanhang och har en förmåga att skapa värdefulla nätverk. Ansvarstagande och självsäkerhet präglar dig och ditt arbetssätt.
Vi ser gärna att du har en teknisk bakgrund, och har arbetat med service eller relevant bakgrund från tidigare. Tekniskt kunnande och intresse är en väsentlig del för rollen.
För att passa i rollen ser vi att du:
Har erfarenhet inom teknik, kundservice och/eller försäljning.
Har en god system- och datavana.
Talar och skriver svenska och engelska obehindrat.
En fullständig gymnasieexamen.

Meriterande för rollen är:
Erfarenhet av SAP och/eller CRM-system.
Eftergymnasial utbildning inom administration, kundservice, fastighet, försäljning, säkerhet eller liknande.

PRAKTISK INFORMATION:
Start: Omgående (innan sommaren), enligt överenskommelsePlacering: Göteborg (möjlighet till hybridarbete)Anställningsform: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställningArbetstider: Måndag till fredag, kl. 8:00-16:30 (fredagar: 15:30)Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas

Ansök nu

Kundrådgivare till Volvo Car Retail i Tuve sökes!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 15
Spänn fast dig för en resa i bilbranschen med Volvo Car Retail!
Vill du vara en del av en dynamisk arbetsplats där bilkunskap, teknologi och kundfokus förenas? Här är din chans! Som kundrådgivare hos oss får du möjligheten att skapa minnesvärda kundupplevelser för våra kunder. Bli en del av bilrevolutionen och ansök idag för att ta nästa steg i din karriär!

OM FÖRETAGETVolvo Car Retail är en del av Volvo Cars och erbjuder nya och begagnade bilar samt verkstad- och servicetjänster av Polestar och Volvo. Genom hållbara produkter, innovativa lösningar och laddade upplevelser vill Volvo Car Retail göra betydande skillnad varje dag för våra kunder, anställda, branschen i stort och generationer på väg. Och vi gör det tillsammans. Vi finns representerade på 16 anläggningar i Stockholm, Göteborg och Enköping samt består av ca 800 medarbetare.

OM TJÄNSTEN
I rollen som kundrådgivare kommer att du att spela en central roll för kundernas behov och frågor, med fokus på att erbjuda digital kundrådgivning och support. Din huvudsakliga uppgift att tillhandahålla kundsupport via framför allt telefon men även mejl. Du kommer att erbjuda produktspecialiststöd för förmånsbilar och hantera frågor om produkter och tjänster relaterade till företagsbilarna. I tjänsten ingår också att registrera ärendena i det interna systemet. Vidare kommer du även att koordinera leveranser av nya bilar till kunder vilket innefattar att gå igenom logistiska detaljer. Du kommer också att föra dialoger kring verkstadsbesök och boka in dessa.
VEM ÄR DU?Du har en förmåga att lyssna och förstå varje kunds individuella behov. För att trivas i denna roll är det viktigt med en kundfokuserad inställning och ett intresse för bilbranschen. Vi ser även att du har mycket goda kommunikationsfärdigheter både muntligt och skriftligt, med förmåga att hantera flera ärenden samtidigt. För att lyckas i rollen har du en god förmåga att ta initiativ, arbeta flexibelt och en vilja att lära dig nya saker!
VI SÖKER DIG SOM
Har en fullständig gymnasieutbildning
Kommunicerar obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska
Har en god dator- och systemvana

Meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete inom service samt har ett intresse för eller erfarenhet av bilbranschen.

PRAKTISK INFORMATION Arbetsgivare: WorkzUppdragsgivare:Volvo Car RetailStart: Omgående, enligt överenskommelseOmfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställningLön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Tuve, GöteborgArbetstider: Kontorstider, måndag till fredag
WORKZ ERBJUDER DIG
Workz specialiserar sig på kundservice och erbjuder dig en grundlig utbildning och träning inom service och kundhantering. Efter avslutad utbildning blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Din karriärutveckling hos oss är helt upp till dina egna ambitioner, och vi stöttar dig fullt ut i din utveckling.
Som anställd hos Workz får du kollektivavtalsenliga villkor och en dedikerad operativ chef som utbildar och stödjer dig. Välkommen till Workz!
ANSÖKANVi genomför tester i vår rekryteringsprocess. Testet skickas till din mail direkt efter utförd intervju och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Se gärna filmen om vår rekryteringsprocess. Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Ansök nu