Göteborg: Kundtjänstmedarbetare till Fello

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundtjänstmedarbetare till Fello i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-05-02 // Varaktighet: Heltid

Nu söker vi en kundtjänstmedarbetare till Fello!
Säg hello till sunt förnuft och schyssta villkor! Fello är mobiloperatören som erbjuder mobilabonnemang till privatpersoner runt om i hela Sverige. Deras abonnemang är flexibla, lätta att förstå och har ingen bindningstid. Hos Fello stannar du för att du vill, inte för att du måste!

Din roll
Som medarbetare på Felloservice har du en viktig roll i att skapa en positiv upplevelse för både nya och befintliga "fellos". Kundupplevelsen är i fokus i allt du gör och rollen är central för hela verksamheten. Tjänsten är ett konsultuppdrag via oss på Clevry på inledningsvis6 månader med stor chans till ytterligareförlängning alternativt att Felloöverrekryterar.
Rollen innebär att du tar emot ärenden via telefon, chatt och mail. Teamet är litet men växande och du kommer att jobba nära dina kollegor där ni delar erfarenheter och bollar kundfrågor.

Huvudsakliga arbetsuppgifter
Hantera ärenden via telefon, chatt och mail
Behjälplig gentemot kollegor

Omfattning:Heltid (40h/vecka). Det är meriterande ifall du kan jobba stora delar av sommaren - gärna undervecka 29-32
Placering:Centrala Göteborg
Start:Omgående/ så snart som möjligt

Din profil
Vi värdesätter dina personliga egenskaper, utöver det önskar vi att du har:
Erfarenhet av service och kontakt med människor
Goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska
Gymnasial utbildning

Meriterande är om du jobbat i en liknande roll eller har annan serviceerfarenhet. Det är också meriterande om du har ett tekniskt intresse och systemvana eller har använt telefon som verktyg i tidigare arbete.
Bolaget är familjärt där du har möjlighet att vara med och påverka. Du har lätt att lära dig nya saker och tar gärna egna initiativ om du ser att något kan förbättras. Du gillar att jobba tillsammans med andra och sprider positiv energi. Du vill jobba på en stabil arbetsplats där det över tid finns stora möjligheter att utvecklas i din roll inom kundservice och kundbemötande.

Rekryteringsprocessen
I denna rekryteringsprocesssamarbetar Fello med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vipå Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, få ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport som belyser dina soft skills.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta vår ansvariga RecruitmentManager Anna på:anna.almen@clevry.comVarmt välkommen med din ansökan redan idag!

Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Följ oss gärna på LinkedInClevry Sweden

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare.

Jobba med Telias kundtjänst - inget CV krävs

Läs mer Maj 17
Nytt
Söker du jobb som kundtjänstmedarbetare och är en person som motiveras av möjligheten att komma framåt i din yrkeskarriär? Lockas du av tanken på att kunna utvecklas långsiktigt på en arbetsplats? Då kan Telia i Göteborg som just nu söker flera kundservicemedarbetare vara din nästa arbetsgivare. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan till oss på Sprio!
Om jobbet som kundtjänstmedarbetare Administrera och hantera enklare supportärenden genom att ta emot inkommande samtal och mail från kunder
Hantera frågor om fakturor och betalningar
Arbeta med en enklare typ av merförsäljning genom att identifiera behov hos kunden, på så vis har du även möjlighet till provision/bonus
Din profil
Vi söker dig som har ett stort driv och engagemang. Vi ser gärna att du är tävlingsinriktad och tycker om att jobba mot målsättningar. Det är även positivt om du har ett intresse för försäljning, även om denna tjänst endast innefattar en enklare typ av sälj via inkommande samtal.
Vi erbjuder dig En fullt betald utbildning samt stora interna utvecklingsmöjligheter
Lön enligt kollektivavtal med möjlighet till bonus
En härlig gemenskap i fräscha lokaler
Friskvårdsbidrag, tjänstepension och andra förmåner enligt kollektivavtal
Arbetstider Tjänsten har en omfattning på 80–100 % vilket kommer fördelas över kundtjänstens arbetstider som är följande: Måndag - Fredag 08–19
Lördagar 09–18

Du erbjuds en provanställning som efter 6 månader övergårtill en tillsvidareanställning. Vår förhoppning är givetvis att du ser långsiktigt på denna tjänst, här får du alla förutsättningar att utvecklas i rollen och bli en stjärna inom service!

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare sökes till Telia

Läs mer Maj 17
Nytt
Vi på Sprio söker dig som vill växa inom kundservice.Här kommer du arbeta med att ta inkommande samtal från kundersom har frågor om bland annat appar, smartphones, fiber och mobilabonnemang.
Vi värdesätter dina förmågor att identifiera kundens unika behov och erbjuda skräddarsydda lösningar. Genom att använda dina kommunikationsfärdigheter och produktkunskaper kommer du att kunna erbjuda merförsäljning och göra varje kundupplevelse exceptionell.
Vi söker dig som: Brinner för högklassig service
Är engagerad och tycker om att jobba mot högt uppsatta mål
Flytande i tal och skrift på svenska och har goda kunskaper i engelska
Vill jobba med merförsäljning
Har en fullständig gymnasieexamen
Vi erbjuder: En spännande tjänst med garanterade utvecklingsmöjligheter
En ung och modern arbetsmiljö med bland annat eget gym
En fullt betald utbildning i början av din anställning
Lön och förmåner enligt kollektivavtal samt en bonusmodell utan tak
Generösa säljtävlingar
Om företaget: Heltidstjänst på 80-100%
Måndag - Fredag 08:00 - 19:00
Lördagar 09:00 -18:00
Jobba efter ett schema
Fina och fräscha lokaler vid Backaplan

Låter detta som en tjänst för dig? Tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag!

Ansök nu

Kundrådgivare till Volvo Car Retail i Tuve sökes!

Läs mer Maj 16
Nytt
Spänn fast dig för en resa i bilbranschen med Volvo Car Retail!
Vill du vara en del av en dynamisk arbetsplats där bilkunskap, teknologi och kundfokus förenas? Här är din chans! Som kundrådgivare hos oss får du möjligheten att skapa minnesvärda kundupplevelser för våra kunder. Bli en del av bilrevolutionen och ansök idag för att ta nästa steg i din karriär!

OM FÖRETAGETVolvo Car Retail är en del av Volvo Cars och erbjuder nya och begagnade bilar samt verkstad- och servicetjänster av Polestar och Volvo. Genom hållbara produkter, innovativa lösningar och laddade upplevelser vill Volvo Car Retail göra betydande skillnad varje dag för våra kunder, anställda, branschen i stort och generationer på väg. Och vi gör det tillsammans. Vi finns representerade på 16 anläggningar i Stockholm, Göteborg och Enköping samt består av ca 800 medarbetare.

OM TJÄNSTEN
I rollen som kundrådgivare kommer att du att spela en central roll för kundernas behov och frågor, med fokus på att erbjuda digital kundrådgivning och support. Din huvudsakliga uppgift att tillhandahålla kundsupport via framför allt telefon men även mejl. Du kommer att erbjuda produktspecialiststöd för förmånsbilar och hantera frågor om produkter och tjänster relaterade till företagsbilarna. I tjänsten ingår också att registrera ärendena i det interna systemet. Vidare kommer du även att koordinera leveranser av nya bilar till kunder vilket innefattar att gå igenom logistiska detaljer. Du kommer också att föra dialoger kring verkstadsbesök och boka in dessa.
VEM ÄR DU?Du har en förmåga att lyssna och förstå varje kunds individuella behov. För att trivas i denna roll är det viktigt med en kundfokuserad inställning och ett intresse för bilbranschen. Vi ser även att du har mycket goda kommunikationsfärdigheter både muntligt och skriftligt, med förmåga att hantera flera ärenden samtidigt. För att lyckas i rollen har du en god förmåga att ta initiativ, arbeta flexibelt och en vilja att lära dig nya saker!
VI SÖKER DIG SOM
Har en fullständig gymnasieutbildning
Kommunicerar obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska
Har en god dator- och systemvana

Meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete inom service samt har ett intresse för eller erfarenhet av bilbranschen.

PRAKTISK INFORMATION Arbetsgivare: WorkzUppdragsgivare:Volvo Car RetailStart: Omgående, enligt överenskommelseOmfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställningLön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Tuve, GöteborgArbetstider: Kontorstider, måndag till fredag
WORKZ ERBJUDER DIG
Workz specialiserar sig på kundservice och erbjuder dig en grundlig utbildning och träning inom service och kundhantering. Efter avslutad utbildning blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Din karriärutveckling hos oss är helt upp till dina egna ambitioner, och vi stöttar dig fullt ut i din utveckling.
Som anställd hos Workz får du kollektivavtalsenliga villkor och en dedikerad operativ chef som utbildar och stödjer dig. Välkommen till Workz!
ANSÖKANVi genomför tester i vår rekryteringsprocess. Testet skickas till din mail direkt efter utförd intervju och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Se gärna filmen om vår rekryteringsprocess. Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till dormakaba!

Läs mer Maj 16
Nytt
Välkommen till en framtid där din roll kommer att vara avgörande för att underlätta kundens dialog och kontakt med oss, samtidigt som du stödjer dem genom processen och besvarar deras frågor. Om du brinner för att hjälpa kunder, lösa utmaningar och vara en del av något större, då är det här din plats att vara. Låt oss tillsammans öppna dörren till en spännande resa inom världen av enastående kundservice!OM DORMAKABA:
Vi på Dormakaba är dedikerade till att skapa en tryggare och mer effektiv vardag för människor världen över. Genom över 150 år av expertis inom åtkomst och säkerhet, utvecklar vi kontinuerligt de bästa produkterna och lösningarna för skolor, arenor, flygplatser, sjukhus och andra platser där människor möts. Hos oss får du inte bara ett jobb, utan möjligheten att påverka och forma din arbetsdag med stöd av engagerade kollegor och kunder. Hos Dormakaba blir du en del av en givande arbetsgivare, där ansvar och frihet går hand i hand.
OM TJÄNSTEN:
Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för att skapa enastående kundupplevelser. Du kommer att arbeta kring större säkerhetsprodukter, som exempelvis stora karuselldörrar, glasdörrar vid säkerhetskontroll på flygplatser samt andra omfattande säkerhetslösningar.
I din roll kommer du att ha en egen kundbas att bearbeta med produktnyheter och värdeskapande erbjudanden. Du kommer att vara den primära kontaktpersonen för kunderna hos Dormakaba och stödja dem med eventuella frågor de har. Genom aktivt engagemang med din dedikerade kundbas bidrar du till både ökad försäljning och mervärde för kunderna. Deltagande i försäljningsevenemang och mässor är också en del av tjänsten.Dessutom kommer du att ta emot och registrera produktbeställningar samt stödja kunder med val av produkter och relaterade frågor. I denna roll kommer du att samarbeta med alla våra avdelningar och centrala funktioner.
VI SÖKER DIG:
Som har en stark passion för kundbemötande och brinner för att hjälpa kunder samt lösa deras problem. Du trivs i sociala sammanhang och har en förmåga att skapa värdefulla nätverk. Ansvarstagande och självsäkerhet präglar dig och ditt arbetssätt.
Vi ser gärna att du har en teknisk bakgrund, och har arbetat med service eller relevant bakgrund från tidigare. Tekniskt kunnande och intresse är en väsentlig del för rollen.
För att passa i rollen ser vi att du:
Har erfarenhet inom teknik, kundservice och/eller försäljning.
Har en god system- och datavana.
Talar och skriver svenska och engelska obehindrat.
En fullständig gymnasieexamen.

Meriterande för rollen är:
Erfarenhet av SAP och/eller CRM-system.
Eftergymnasial utbildning inom administration, kundservice, fastighet, försäljning, säkerhet eller liknande.

PRAKTISK INFORMATION:
Start: Omgående (innan sommaren), enligt överenskommelsePlacering: Göteborg (möjlighet till hybridarbete)Anställningsform: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställningArbetstider: Måndag till fredag, kl. 8:00-16:30 (fredagar: 15:30)Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas

Ansök nu

Customer Success Manager

Läs mer Maj 16
Nytt
Göteborg titta hit! Vi söker just nu nästa stjärna till vårt Customer Success-gäng.
Cloudgruppen är idag en av Sveriges ledande återförsäljare inom IT & kommunikationslösningar till företag. Tillsammans med marknadsledande leverantörer så kan vi erbjuda och förvalta en av de bästa helhetslösningarna för svenska företagare. Vi söker nu nya kollegor till vårt Göteborgskontor som vill vara med på en spännande resa och sätta avtryck i branschen.
Cloudgruppen består av ett hårt arbetande team med lång erfarenhet av telefoni och IT branschen. Vi bygger värde kring de smarta lösningar där ni som företag kan helt och hållet fokusera på er kärnverksamhet.
Liten som stor – vi värdesätter alla!Vi söker en passionerad och engagerad person till vår Customer Success-avdelning, som vill vara en del av vårt dynamiska team!Som Customer Success-representant kommer du att ha en viktig roll i att hjälpa våra kunder att uppnå sin fulla potential och maximera deras värde med våra produkter och tjänster. Du kommer att vara en nyckelspelare i att bygga starka relationer med våra kunder och att ge dem en enastående kundupplevelse.
Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:
Hantering av kundförfrågningar via telefon, e-post och chatt
Leverera enastående kundservice och support
Samarbeta med andra teammedlemmar för att hantera kundernas utmaningar och säkerställa snabba och effektiva lösningar

Vi tror att det mesta går att lära sig det mesta så länge man är nyfiken och har den rätta viljan. Stor vikt kommer därför att läggas på personlig lämplighet, engagemang, driv och attityd.
Som person gillar du att arbeta i ett högt tempo och att lösa problem. Du brinner för att ge service av högsta grad och att leverera kvalitet i allt du gör. Du arbetar systematiskt, kommunicerar tydligt samt trivs med att jobba i ett team. Du har lätt för att se lösningar, tar ansvar för ditt arbete och utför det på ett noggrant sätt.Vi söker någon som har:
Stark kommunikationsförmåga både skriftligt och muntligt
Erfarenhet av att arbeta med kunder och att erbjuda enastående service
Förmåga att arbeta självständigt och i teammiljöer
Du vågar ta initiativ och är hungrig efter att hela tiden överträffa dig själv och förväntningar du har på dig
En passion för att lämna kunden med wow-känsla efter varje interaktion
En positiv och lösningsorienterad inställning
Viktigast är att du är engagerad, ansvarsfull och gillar att lära dig nya saker
Du är strukturerad och noggrann, men också kreativ – du följer gärna rutiner, men tänker ut nya lösningar när det krävs.Vi erbjuder en fast månadslön och förmåner, samt en spännande arbetsmiljö med möjlighet till personlig och professionell utveckling. Om du trivs med att arbeta i en snabbt föränderlig miljö där ingen dag är den andra lik, då kan detta vara rätt roll för dig!

Krav:
Du har god kommunikationsförmåga både muntligt och skriftligt på svenska och engelska
Du är en driven och målinriktad person som trivs med att jobba i en snabb rörlig miljö

Vi erbjuder:
Fast månadslön och förmåner
Mycket rolig och fin arbetsmiljö
Goda möjligheter till utveckling inom företaget
Grundlig utbildning och stöd för att lyckas i rollen
Heltid

Du ansöker enkelt genom att skicka in CV tillsammans med en motivering till varför vi är rätt matchning för varandra.
Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan. Vi ser fram emot att höra från just dig!

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Clevry Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Clevry Sweden AB .

Innesäljare till välkänt energibolag

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 24
Om företaget
Bolaget presenteras vid första intervjutillfället med ansvarig rekryterare.

Din roll
Vi söker nu dig med hög energi och ett stort driv för att ta sig an kunder med stor servicekänsla. Sominnesäljare kommer du få bearbeta befintliga kunder och sälja in bolagetstilläggstjänster som erbjuds. Både för kunder som precis startat upp, men även de som varit kund underlängre perioder. Du ska ha ett stort självledarskap att nå dina försäljningsmål och du har ett högt driv föratt uppnå dessa mål genom god kvalité för varje säljsamtal med kund.För vår kund är det viktigt att deras säljare får en bra start. Därför får du bland annat en utförlig sälj- ochproduktutbildning i samband med uppstart. Bolaget jobbar ständigt med att bibehålla deras goda teamkänslamed teambuilding, tävlingar och annat roligt!Då det är du som representerar bolaget utåt mot kund så önskar vi att du har nedan kvalitéer
Stort intresse för försäljning
Goda språkfärdigheter inom svenska såväl som engelska
Högt driv för att lyckas, tävlingsinriktad och nyfiken
God datorvana, lätt för att ta dig an nya system
Hög social kompetens
Arbetslivserfarenhet av försäljning ses som mycket meriterande

Omfattning: Tidsbegränsat konsultuppdrag på heltid i 6 månader med chans till förlängningStart: 27/5 - 2024Slut: 29/11 - 2024Arbetstider: 08.30-17.00, måndag-fredagKontor: Centrala Göteborg
Rekryteringsprocessen
I denna rekryteringsprocesssamarbetar bolaget med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vipå Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare per mail på clara.strignert@clevry.com. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 6
Nu söker vi en kundtjänstmedarbetare till Fello!

Säg hello till sunt förnuft och schyssta villkor! Fello är mobiloperatören som erbjuder mobilabonnemang till privatpersoner runt om i hela Sverige. Deras abonnemang är flexibla, lätta att förstå och har ingen bindningstid. Hos Fello stannar du för att du vill, inte för att du måste!



Din roll

Som medarbetare på Felloservice har du en viktig roll i att skapa en positiv upplevelse för både nya och befintliga "fellos". Kundupplevelsen är i fokus i allt du gör och rollen är central för hela verksamheten. Tjänsten är ett konsultuppdrag via oss på Clevry på 6 månader med stor chans till ytterligare förlängning alternativt att Fello överrekryterar.

Rollen innebär att du tar emot ärenden via telefon, chatt och mail. Teamet är litet men växande och du kommer att jobba nära dina kollegor där ni delar erfarenheter och bollar kundfrågor.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Hantera ärenden via telefon, chatt och mail

- Behjälplig gentemot kollegor

Omfattning: Heltid

Placering: Centrala Göteborg

Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid



Din profil

Vi värdesätter dina personliga egenskaper, utöver det önskar vi att du har:

- Erfarenhet av service och kontakt med människor

- Goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska

- Gymnasial utbildning

Meriterande är om du jobbat i en liknande roll eller har annan serviceerfarenhet. Det är också meriterande om du har ett tekniskt intresse och systemvana eller har använt telefon som verktyg i tidigare arbete.

Bolaget är familjärt där du har möjlighet att vara med och påverka. Du har lätt att lära dig nya saker och tar gärna egna initiativ om du ser att något kan förbättras. Du gillar att jobba tillsammans med andra och sprider positiv energi. Du vill jobba på en stabil arbetsplats där det över tid finns stora möjligheter att utvecklas i din roll inom kundservice och kundbemötande.

Rekryteringsprocessen

I denna rekryteringsprocess samarbetar Fello med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, få ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport som belyser dina soft skills.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta vår ansvariga Recruitment Manager Anna på: anna.almen@clevry.com Varmt välkommen med din ansökan redan idag!



Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

Ansök nu

Rekryteringskoordinator

HR-assistent
Läs mer Nov 17
Om företaget

Vår kund är specialiserade på att rekrytera IT-experter till företag runt om i landet. De är en konsultverksamhet som gör allt för att förenkla och effektivisera IT och kommunikation för sina kunder och hjälpa dem i deras digitala transformation. Mer information om företaget ges under en första telefonintervju med ansvarig rekryterare.

Din roll

I rollen som Rekryteringskoordinator kommer du att stötta både konsultchefer och ekonomiavdelningen i den dagliga verksamheten. Rollen innefattar varierande arbetsuppgifter och du kommer att tillhöra ett mindre och sammansvetsat team med högt i tak. Tjänsten är inledningsvis ett konsultuppdrag på 6 månader där du till en början blir anställd som konsult hos Clevry men jobbar ute hos vår kund. Efter denna period är ambitionen att du blir anställd hos företaget. Vår kund sitter i fina och moderna lokaler vid Lindholmspiren i Göteborg.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

-
Stötta konsultchefer i pågående rekryteringsprocesser med exempelvis serach och intervjuer

- Ekonomi- och administrativt relaterade arbetsuppgifter kopplat till kontors-och konsultverksamheten

- Planera och arrangera konsult- och employer branding aktiviteter såsom exempelvis event, mässor och workshops

Fler ansvarområden och arbetsuppgifter kan tillkomma i rollen. I takt med att du får mer erfarenhet finns även möjligheten att du på sikt växer in i en roll som konsultchef eller annat önskat område.



Din profil

Vi söker dig som har en utbildning inom Personal eller HR alternativt motsvarande arbetserfarenhet. Det är mycket meriterande om du har stött på liknande arbetsuppgifter sedan tidigare i en roll som ex rekryteringsassistent, office coordinator eller ekonomiassistent. Det är ett plus ifall du har erfarenhet av sociala medier då detta även kan bli ditt ansvarsområde ifall intresset finns.

Som person söker vi dig som är självständig, framåt och kreativ i ditt arbete. Du är en "dooer" med ett prestigelös mindset.



Varför arbeta hos detta företag?

Hos vår kund arbetar kunniga medarbetare med alla typer av IT- och Telekom-uppdrag. För vår kund är det viktigt att alla deras medarbetare känner trygghet och glädje när de arbetar hos dem. Företaget erbjuder kollektivavtal och andra fina förmåner till sina anställda. Företaget sitter i fina och moderna lokaler vid Lindholmspiren i Göteborg.



Rekryteringsprocessen

I denna rekryteringsprocess samarbetar detta företag med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta Clevrys ansvarige rekryterare på: anna.almen@clevry.com Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

Ansök nu

Förändringsledare inom RPA och automation

Verksamhetskonsult
Läs mer Okt 31
För kunds räkning söker vi nu en förändringsledare inom RPA och automation. Mer information om bolaget och projektet ges vid första intervju med Clevry.

Om rollen

Vi söker en passionerad och engagerad individ för en roll som förändringsledare inom RPA och automation. Denna position erbjuder dig möjligheten att vara en central del av en framgångsrik transformation där teknologi och innovation driver företaget framåt. Uppdraget sträcker sig under en period på 12-18 månader och du blir anställd av vår kund.

Omfattning: Heltid

Ort: Göteborg

Huvudsakliga arbetsuppgifter

I rollen som förändringsledare är ditt huvudsakliga ansvarområde att driva olika projekt och initiativ inom RPA och automation från start till slut. Du är drivande i att planera och genomföra förändringsstrategier och har en stark närvaro genom hel projekten.

Projekten du arbetar i har som huvudfokus att säkerställa och optimera leveransen av fiber till företagets kunder genom att analysera verksamheten och eventuella förändringsområden, kartlägga förändringsområden för digitalisering och automatisering och driva förändringsprocesserna från ax till limpa.

Din profil

Vi söker dig som har:

- Utbildning på högskolenivå inom organisationsvetenskap, entreprenörskap eller linkande

- Minst 2 års erfarenhet inom förändringsarbete och projektledning

- Minst 2 års erfarenhet av arbete inom RPA och automation

- Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska

- Förmåga att hantera flera projekt samtidigt och arbeta i en snabbt föränderlig miljö

Låter detta som du? Sök rollen idag!

Rekryteringsprocessen

I denna rekryteringsprocess samarbetar företaget med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 72 858 27 55. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

Ansök nu

Ekonomiassistent

Ekonomiassistent
Läs mer Okt 23
Om företaget

Vår kund är en av Sveriges största byggkoncerner med ett heltäckande erbjudande inom entreprenad och projektutveckling. De brinner för samhällsnytta och ser ett stort värde i att bygga med idrott och hälsa i fokus. Mer om bolaget presenteras vid det första intervjutillfället av ansvarig rekryterare.

Din roll

Vår kund söker nu en Ekonomiassistent med inriktning mot reskontra. I denna roll kommer du huvudsakligen att arbeta med leverantörsreskontra, vilket innebär att hantera betalningspåminnelser på leverantörsfakturor, eventuella inkassokrav samt ta hand om fakturor med felaktig referens i bolagets faktureringsflöde. Du kommer även att bistå leverantörer med att ansluta sig till elektronisk fakturering. Ytterligare arbetsuppgifter inom reskontra och ekonomiassistenternas roll kan också förekomma. Detta är en roll med många kontaktytor både internt och externt.

Du kommer att ingå i ett välkomnade team med 9 kollegor som arbetar dedikerat med kund och lev reskontra.

Tjänsten är inledningsvis ett konsultuppdrag, via Clevry, fram till 10 januari 2024. Det finns goda chanser till förlängning alternativt överrekrytering till bolaget efter uppdrages slut.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Hantera betalningspåminnelser på leverantörsfakturor och eventuella inkassokrav.

- Ta hand om leverantörsfakturor med felaktig referens i bolagets faktureringsflöde

- Hjälpa leverantörer att ansluta sig till elektronisk fakturering till företaget.

- Utföra övriga arbetsuppgifter relaterade till reskontran och ekonomiassistentens roll.

- Hantera och upprätthålla kontaktytor både internt och externt.

- Arbeta med mycket stora flöden som kräver struktur, noggrannhet och beslutsfattande i vardagen.

Din profil

Vi söker dig med minst en gymnasieutbildning inom ekonomi eller motsvarande. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att hantera stora volymer och flöden samt trivas med att arbeta självständigt samtidigt som du är en teamspelare.

Som person är du noggrann och tar ansvar för att driva ditt eget och teamets arbete framåt. Bolaget har stora flöden som kräver struktur, noggrannhet och förmågan att fatta beslut i vardagen när det gäller arbetsuppgifterna. Du behöver därför även ha förmåga att kombinera detaljer med ett helhetsfokus och strävar efter att lämna korrekta uppgifter.

Som ekonomiassistent kommer du att tillhöra en prestigelös och social miljö där öppenhet och positiv energi genomsyrar arbetsplatsen. Du kommunicerar väl och tydligt, vilket är avgörande i denna kommunikationsintensiva roll. Dessutom trivs du med att arbeta i ett högt tempo och en föränderlig miljö där det händer mycket omkring dig.

Start: Omgående
Omfattning: Heltid motsvarande 40 tim/vecka
Placering: Centrala Göteborg

Rekryteringsprocessen

I denna rekryteringsprocess samarbetar bolaget med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta Clevrys Recruitment Manager Anna: anna.almen@clevry.com. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

Ansök nu