Göteborg: SEO & Content Coordinator

Hitta ansökningsinfo om jobbet SEO & Content Coordinator i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2021-10-13 // Varaktighet: Heltid

Compary AB fortsätter att växa snabbt och letar nu efter en SEO & Content Coordinator som kommer att komplettera vårt team inom iGaming.
Vi letar efter dig som hela tiden vill lära dig nytt, gillar att ha mycket eget ansvar och att jobba i team. Du är väldigt intresserad av digital marknadsföring i allmänhet men framförallt intresserad av SEO där du kommer att lägga den största delen av din tid.
Tillsammans med ditt team kommer du att jobba med våra produkter inom iGaming som finns över hela världen.
Detta kommer du att jobba med
Content marketing
Ladda upp och uppdatera content på våra hemsidor
SEO-optimera content och innehåll på våra hemsidor
Analys, uppföljning och löpande arbete för att öka vår organiska trafik

Vi söker dig som har
Mycket goda kunskaper i engelska, både tal och skrift
Ett brinnande intresse för SEO, digital kommunikation och strategi

Tidigare erfarenhet är meriterande men inget krav.
Vi erbjuder dig
Chansen att jobba i en snabbväxande framtidsbransch
Fint kontor i centrala Göteborg med möjlighet att jobba hemifrån och flexibla arbetstider
Bli en del av ett engagerat team med höga ambitioner
Bli en del av en kultur där dina initiativ och idéer får vara med och sätta planen
Fast lön med goda utvecklingsmöjligheter
Konkurrenskraftig lön, tjänstepension, friskvård osv.

Compary driver och utvecklar jämförelseprodukter inom privatekonomi och iGaming. Compary är i en intensiv tillväxtfas och driver idag produkter i över 10 olika marknader världen över.
Ansökan
Skicka ditt CV och personliga brev till career@compary.com. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt.
Varmt välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Marknadsförare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Marknadsförare.

Marknadsförare med specialinriktning på Google Ads

Läs mer Mar 20
För vår kund söker vi en erfaren marknadsförare med specialinriktning på Google Ads. Vår kund söker en konsult som är intresserad av att efter en tid på uppdrag diskutera möjligheten till överrekrytering.

Som Senior Marknadsföringskonsult kommer du spela en nyckelroll inom den digitala marknadsföringen hos vår kund. Kunden söker inte bara en expert på Google Ads utan även en person med teknisk skicklighet och ett strategiskt mindset. Det är viktigt med en god erfarenhet kopplat till den svenska marknaden, men du kommer även i denna roll arbeta mot den europeriska marknaden.

Du kommer vara kundens främsta expert inom Google Ads och hantera kampanjer med smart bidding som primär budgivningsteknik. Ditt fokus kommer vara på den tekniska sidan av marknadsföring snarare än den grafiska. Kunden söker en strategiskt lagd person som med djupgående förståelse arbetar med komplexa marknadsföringsfrågor. Erfarenhet av att arbeta med Customer Life Time Value (LTV) och utveckla strategier är en fördel.

Kunden söker en person som arbetar självständigt och tar eget ansvar, personen i fråga förväntas tänka utanför boxen och våga utmana. Att ifrågasätta och komma med innovativa idéer uppmuntras. I rollen förväntas du dela med dig av din expertis och stödja teamet i att förstå och implementera bästa praxis.

Kvalifikationer:

- Flerårig erfarenhet inom marknadsföring.

- Djup förståelse för Google Ads-plattformen och dess senaste funktioner och verktyg.

- Erfarenhet av att leda och driva framgångsrika Google Ads-kampanjer.

- Djup kunskap om budgivningstekniker, särskilt inom smart budgivning.

- Teknisk skicklighet och förmåga att implementera avancerade strategier inom Google Ads-plattformen.

- Analytisk förmåga och förmåga att översätta data till handlingsbara insikter.

- Stark kommunikationsförmåga.

Fördelar med att ansluta till teamet:

- Möjlighet att påverka den digitala marknadsföringsstrategin för ett framstående företag.

- Arbete i en dynamisk och kreativ miljö där idéer och innovation uppmuntras.

- Om du är en passionerad Senior Marknadsförare med expertis inom Google Ads och vill ta ledningen i att forma vår kunds digitala marknadsföringsframtid, ser vi fram emot att ta emot din ansökan.

Krav:

- Erfaren marknadsförare med betydande fokus på Google Ads.

- Djup kunskap om budgivningstekniker, primärt smart bidding.

- Erfarenhet av att arbeta med teknisk marknadsföring och Facebook-ads.

- Förmåga att arbeta självständigt och strategiskt.

- Passion för Google Ads.

- Om du är redo att ta ditt nästa steg som Senior Marknadsföringskonsult och brinner för att skapa resultat inom Google Ads, ser vi fram emot din ansökan.

Plats: Göteborg

Anställning: Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av oss på A-hub

Start: Maj

Ansök nu

Performance Marketing Specialist

Läs mer Maj 8
About Online Brands

Online Brands acquires, owns, and develops e-commerce companies in the Nordics. The company's strategy focuses on acquiring fast-growing and profitable e-commerce businesses with strong brands. Within the group are Trendcarpet, Hatshop, Victorins, Kitchenlab, Bread & Boxers, and Isbjörn.

About the role
In the role of Performance Marketing Specialist, you will play a crucial role in driving growth for the portfolio of Online Brands AB. You will be responsible for performance marketing activities targeting direct-to-consumer (D2C) channels, with a focus on increasing awareness and conversion across the portfolio's marketing channels (primarily paid advertising within the Meta Suite) and other platforms.

Key Responsibilities:

Audience targeting, segmentation, and retargeting strategies within paid social platforms, primarily Meta Suite
Optimizing and allocating marketing expenses across channels, countries, and product categories
Interpret data from analytic tools and other sources to optimize paid social campaign performance
A/B testing and continuous iteration to improve ad creatives
Managing and scaling paid social media campaigns across multiple accounts and brands
Stay updated on industry trends, algorithm changes, and new features capitalize on emerging opportunities
Project management to effectively plan, execute, and optimize campaigns within budget and timeline

About you

To succeed in this role, you have a good understanding and knowledge of the digital advertising world, focused on paid marketing. You have solid strategic and hands-on experience working with Meta Suite, and if you have experience with other platforms such as TikTok, LinkedIn, and Snapchat, it is highly advantageous.

You have in previous roles effortlessly navigated daily advertising tasks while elevating campaign effectiveness. You should also be good at planning for the long term and growing accounts over time. It's important that you enjoy digging into data and always looking for ways to improve. You should be skilled at managing projects, efficient, and focused on getting people to take action.

Online Brands thrives on teamwork and collaboration, therefore it's important that you have the ability to synergize with diverse teams and colleagues. If you've worked in both agency and in-house roles, particularly within e-commerce, its an advantage. We highly value an innovative spirit who consistently strive to learn, experiment with new strategies, and constantly aim for improvement.

Experience working with social paid advertising and having profound experience from working with Meta
Exceptional analytical skills and a data-driven approach
Proficient understanding of Facebook Pixel, Facebook Conversion API, and Google Analytics
Collaborative team player who actively contributes ideas and feedback.
You should both have hands-on operational level experience as well as strategic planning
Fluent Swedish and English communication skills, verbal and written

Life at Online Brands

Each team member can shape their own path and influence the company's direction. We value innovative thinking and open discussions. Our company culture emphasizes collaboration and support, reflecting our central role in guiding numerous e-commerce businesses. By joining us, you become part of a cohesive team, playing a significant role in the collective success of the brands we oversee.

Location and Start
The position is located at the office in Gothenburg with flexibility. We hope to get you started as soon as possible but are flexible according to agreement.

Contact and Application
Should you have any inquiries about the position, please feel free to reach out to Zophia Karlsson at zophia@ecommercerecruit.se.

We evaluate applications continuously, so we recommend submitting yours early to be part of our review process. We are keen to see what you bring to the table!

Ansök nu

Studentinformatör Göteborg

Läs mer Maj 17
Nytt
Fackförbundet STs studentverksamhet arbetar med att informera studenter om arbetsmarknaden inom statlig sektor och facklig organisering, samt att värva studentmedlemmar. Vi vill vägleda och inspirera våra studentmedlemmar att hitta deras drömjobb i staten och få en bra start på sitt arbetsliv.

Fackförbundet ST är det största fackförbundet inom statlig verksamhet med närmare 100 000 medlemmar som arbetar inom statliga myndigheter och verk, bolag, universitet, högskolor och statligt finansierade stiftelser. ST har även medlemmar i privata företag med anknytning till statligt uppdrag.

Fackförbundet ST arbetar för ett hållbart arbetsliv och vi vill förbättra medlemmars anställningsvillkor när det gäller lön, utvecklingsmöjligheter, inflytande och delaktighet. Förbundet växer och befinner sig i en spännande period av förändring där många arbetssätt och metoder är under utveckling och där du kan se fram emot ett omväxlande och utvecklande jobb.

Fackförbundet ST är medlem i TCO och partipolitiskt obundet. När vi tar ställning i politiska frågor gör vi det utifrån medlemmars intressen och i syfte att förbättra medlemmars villkor aldrig utifrån partipolitisk grund. Läs mer om oss på www.st.org.


ARBETSUPPGIFTER
Som studentinformatör jobbar du med att arrangera aktiviteter med fokus på att värva studentmedlemmar till Fackförbundet ST. Du synliggör STs verksamhet och fackliga värderingar genom att göra klassrumspresentationer, arrangera föreläsningar och studiebesök, hålla infobord samt delta vid mässor och arbetsmarknadsdagar.

För att arbeta som studentinformatör måste du vara utåtriktad och trivas i mötet med nya människor. Du är ansvarstagande och har samarbetsförmåga.

Tillsammans med din arbetsgrupp ansvarar ni för att planera arbetstiden och genomföra aktiviteter. I gruppen har ni stor möjlighet att påverka arbetet samt hur och var ni möter studenter. Arbetstiden som studentinformatör är 20 timmar per månad.

Vad kan vi erbjuda dig
- Ett meriterande och flexibelt extrajobb där du tillsammans med dina kollegor planerar arbetet.
- Utbildning i kommunikation, medlemsvärvning och fackliga frågor.
- 142 kr i timlön + 12 % semesterersättning. Du får en terminsvis löneutveckling.
- 5 kr per timme i friskvårdsbidrag (skattepliktigt bidrag)


KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som:
• Är student vid universitet eller högskola
• Har erfarenhet av att arbeta i grupp, antingen som student eller på en arbetsplats

Det är meriterande om du:
• Har erfarenhet av arbete inom försäljning eller service
• Har erfarenhet av arbete där du tilldelas arbetsuppgifter som du haft eget ansvar över

Som person är du:
• Kommunikativ (muntligt)
• Självgående
• Strukturerad
• Samarbetsförmåga

Vi utgår ifrån att du delar fackföreningsrörelsens värderingar, men du behöver inte ha några förkunskaper om Fackförbundet ST eller facket - det får du av oss.
Urval kommer att ske löpande


ÖVRIGT
ST använder sig av e-post för att kalla till intervju.

Vi välkomnar sökande oberoende av kön, ålder, etnisk bakgrund, funktionsvariation eller sexuell läggning och vi förutsätter givetvis att du delar våra fackliga värderingar.

Inför rekryteringsarbetet har Fackförbundet ST tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

Ansök nu

Marketing & Customer Support till Emcomp International AB

Läs mer Maj 14
Marknadsföring och kundsupport är två viktiga delar i Emcomps fortsatta arbete mot att vara kundernas förstahandsval inom komponentlösningar. Därför söker vi nu efter deras nästa Marketing & Customer Support till kontoret i Göteborg. Välkommen med din ansökan, vi arbetar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Frihet under ansvar är något som genomsyrar stora delar av Emcomps verksamhet. Rollen som Marketing & Customer Support är inget undantag. Rollen erbjuder dig en varierad vardag med flertalet olika arbetsuppgifter i omlopp där ena benet utgörs av kundsupport och andra marknadsföring. Du får vara med från början till slut i kundkontakten, från det att en beställning inkommer tills dess att den nått slutkund. Huvudfokus blir att bygga relation med kund och se till att den är nöjd hela vägen. Även om marknadsbenet i dagsläget är begränsat finns det stor potential och utvecklingsarbete att göra. Ansvar för olika aktiviteter på till exempel Linkedin, planering av mässor och inköp av material till dessa, uppdatera deras två hemsidor, skriva nyhetsbrev och datablad samt uppdatera företagspresentationer. Detta är ett axplock av det du kommer göra, din kreativitet sätter gränserna. Målbilden är att rollen fördelas 50/50 mellan marknad och kundsupport, här är det inflödet från kund som styr.

Dina kollegor i Göteborg består av en platschef, tre utesäljare, två på kundsupport och en på lagret. ett härligt gäng med god sammanhållning och högt i tak. Du kommer även ha löpande kontakt med dina kollegor i Örebro, till exempel på gemensamma månadsmöten.

Vi söker efter dig som har en naturlig fallenhet för kommunikation, samarbete, ett högt driv och vilja att utvecklas. Vi ser att du är en person som vill bidra och lära dig mer om marknadsföring och kundsupport, som trivs i en social roll med många bollar i luften. Vi ser gärna att du har läst en eftergymnasial utbildning i marknadsföring i kombination med att du har goda erfarenheter från arbete i ett serviceyrke. Det som vi ser som det absolut viktigaste för att lyckas i den här rollen är dock dina personliga egenskaper

För denna roll kommer du att erbjudas en visstidsanställning som konsult om 6 månader till att börja med, där ambitionen är att du skall erbjudas en förlängning. Det långsiktiga målet är att du skall erbjudas en fast anställning hos Emcomp, förutsatt att samarbetet fungerar väl mellan samtliga parter.

Du erbjuds
- En bred och varierad roll inom marknadsföring och kundsupport
- Foten in på ett stabilt och välmående bolag
- En långsiktig möjlighet att växa inom såväl marknad som kundsupport

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Hantera inkommande beställningar från kunder - sker främst över mejl men kan även innebära telefonkontakt
* Uppföljning av orders
* Lägga inköp mot leverantörer
* Hantera reklamationer
* Marknadsföring på Linkedin och andra plattformar
* Hantera arbete på bolagets två hemsidor
* Planera mässor och hantera inköp av material till dessa
* Uppdatera nyhetsbrev, datablad och företagspresentation
* Tät kontakt med både kollegor och kunder


VI SÖKER DIG SOM
- Har en avslutad eftergymnasial utbildning i marknadsföring, eller något vi bedömer som likvärdigt
- Har erfarenhet av en serviceinriktad roll - exempelvis kundservice, kundsupport, butik eller liknande
- Har goda digitala kunskaper - du kommer arbeta i bland annat Monitor, Wordpress och MS Office
- Har obehindrade kunskaper i svenska och engelska då det krävs i det dagliga arbetet - du kommer ha kontakt med engelsktalande kunder

Det är meriterande om du har
- Arbetat i en liknande roll tidigare
- Erfarenhet av arbete i Wordpress eller andra marknadsföringsplattformar

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Serviceinriktad
- Kvalitetsmedveten
- Anpassningsbar

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Emcomp ingår i Addtechkoncernen som består av > 150 enskilda bolag. 2023 fusionerades Emcomp med systerbolaget Pulsteknik AB. Pulsteknik är en distributör på svenska marknaden för ett flertal olika europeiska leverantörer av elkomponenter för tuffa miljöer, tex, varmt/kallt, smutsigt, explosiva miljöer etc. Detta gör att Emcomp nu har ett mycket brett utbud av elkomponenter för tuffa miljöer. Verksamheten bedrivs i första hand från kontor/lager i Örebro och Göteborg men med lager även i Hong Kong och kollegor i Slovakien, Spanien och Kina. Läs mer om Emcomop här.

Ansök nu

Praktik - Marknad & Kommunikation

Läs mer Apr 26
Göteborg & Co:s mål är att få fler att upptäcka och välja Göteborg. Det görs genom att i bred samverkan leda och driva utvecklingen av Göteborg som hållbar destination så att alla som lever och verkar här gynnas av en växande besöksnäring. Göteborg & Co är en del av Göteborgs Stad. Läs mer på goteborgco.se.

ARBETSUPPGIFTER
Göteborg & Co söker en praktikant till affärsområdet Marknad och Kommunikation - Team PR med inriktning PR och marknadsföring. Som praktikant deltar du i det dagliga arbetet och får bland annat vara delaktig i följande arbetsuppgifter:
• Utforma program till journalister på engelska och svenska samt göra bokningar inför pressbesök (hotell, restauranger, guider etc.)
• Göra research och uppdatera olika dokument på svenska och engelska
• Uppdatera texter online och i digitala system som Travefy & Notified
• Följa med på möten, både internt och extern
• Vara ansvarig för att spara ner artiklar och sammanställa dessa
• Skriva utkast på pressmeddelanden/nyhetsvinklar på engelska och svenska
• Vara med och arbeta med PR riktad mot svensk media i samband med evenemang och olika nätverk
• Andra varierande uppgifter inom teamet & avdelningen förekommer


KVALIFIKATIONER
Du som söker praktikplatsen har relevant erfarenhet/utbildning inom kommunikation/ journalistik eller pågående relevant utbildning. Att ha god kännedom om Göteborg och destinationens utbud är ett måste. Vi söker dig som är bra på att skriva texter och kommunicera flytande på engelska och svenska. Andra språk (t.ex. tyska) är ett plus. För att trivas på praktikplatsen bör du vara noggrann, kreativ och tycka om att träffa människor. Du trivs med att arbeta både i team och självständigt och kan ta eget ansvar och arbeta med olika uppgifter parallellt. Det är meriterande om du är väl insatt i sociala medier.

Övrigt
Praktikperioden är minst fyra månader och som längst en termin. Du som söker praktikplatsen måste ha praktik som en del av din utbildning, genom Arbetsförmedlingen eller motsvarande.

Ansökan ska innehålla CV samt personligt brev där du motiverar varför du tror att den här praktiken skulle passa dig. Ange också din praktikperiod i ansökan med start- och slutdatum samt genom vilken utbildning eller annan instans du har praktik.

Urval sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 1 juni 2024. Nästa start kommer vara under augusti/september 2024.

Välkommen med din ansökan!

Vid frågor mejla: Sofie Mantzaris på sofie.mantzaris@goteborg.com

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Compary AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Compary AB .

SEO & Content Specialist

Marknadsförare
Läs mer Apr 10
Compary AB fortsätter att växa snabbt och letar nu efter en SEO & Content Specialist som kommer att komplettera vårt marknadsföringsteam.
Vi letar efter dig som hela tiden vill lära dig nytt, gillar att ha mycket eget ansvar och att jobba i team. Du skall gilla att jobba med analys och förstå hur siffror hänger ihop. Du bör vara väldigt intresserad av digital marknadsföring i allmänhet och SEO i synnerhet.
Detta kommer du att jobba med
Skriva och optimera content för ökad synlighet
Analys, uppföljning och löpande arbete för att öka vår organiska trafik
Både planera och genomföra SEO insatser tillsammans med teamet

Vi söker dig som
Har ett brinnande intresse för SEO, innehåll, digital kommunikation och strategi
Alltid strävar efter att utvecklas

Meriterande med erfarenhet inom SEO och digital marknadsföring men inget krav.
Vi erbjuder dig
Chansen att jobba i en snabbväxande framtidsbransch
Fint kontor i centrala Göteborg med möjlighet att jobba hemifrån och flexibla arbetstider
Bli en del av ett engagerat team med höga ambitioner
Bli en del av en kultur där dina initiativ och idéer får vara med och sätta planen
Fast lön med goda utvecklingsmöjligheter
Konkurrenskraftig lön, tjänstepension, friskvård osv.



Compary driver och utvecklar jämförelseprodukter inom privatekonomi och iGaming. Compary är i en intensiv tillväxtfas och driver idag produkter i över 20 olika marknader världen över.
Ansökan
Skicka ditt CV och personliga brev till career@compary.com. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Website Manager for Norway

Marknadsförare
Läs mer Apr 10
We keep expanding and are now looking for a Website Manager to join our SEO and Marketing Team in Gothenburg, Sweden.
We're looking for you, who is curious and loves responsibility and teamwork. You’re either passionate or interested in SEO, Content Marketing, and Digital Marketing with an eagerness to learn in a fast-paced environment.
You’ll work on our assets in Norway.
Your main responsibilities
Write, research, and optimize online content for the Norwegian market
Update, rewrite, and optimize the content and structure of the websites while implementing current SEO best practices
Continuous work to develop our Norwegian assets from a marketing standpoint

We're looking for someone who
Is a native Norwegian speaker
Is passionate about digital marketing and SEO
Is a problem solver with an optimistic mindset
Thrives in self-ownership and responsibility
Is result oriented and excited about growth

Previous experience is advantageous but not a requirement.
We offer you
The chance to work in a fast-growing industry of the future
Nice office in central Gothenburg with the possibility to work from home and flexible working hours
Become part of a committed team with high ambitions
Become part of a culture where your initiatives and ideas can help set the plan
Fixed salary with good development opportunities
Competitive salary, occupational pension, health care, etc.

Compary offers comparison services within iGaming and consumer finance. Compary is in an intensive growth phase and currently operates products in over 10 different markets worldwide.
Application
Send your CV and cover letter to career@compary.com. All applications and contacts are treated confidentially.

Ansök nu

SEO & Content Specialist

Marknadsförare
Läs mer Dec 28
Compary AB fortsätter att växa snabbt och letar nu efter en SEO & Content Specialist som kommer att komplettera vårt marknadsföringsteam.
Vi letar efter dig som hela tiden vill lära dig nytt, gillar att ha mycket eget ansvar och att jobba i team. Du skall gilla att jobba med analys och förstå hur siffror hänger ihop. Du bör vara väldigt intresserad av digital marknadsföring i allmänhet och SEO i synnerhet.
Detta kommer du att jobba med
Skriva och optimera content för ökad synlighet
Analys, uppföljning och löpande arbete för att öka vår organiska trafik
Både planera och genomföra SEO insatser tillsammans med teamet

Vi söker dig som
Har ett brinnande intresse för SEO och innehåll
Alltid strävar efter att utvecklas

Meriterande med erfarenhet inom SEO och digital marknadsföring men inget krav.
Vi erbjuder dig
Chansen att jobba i en snabbväxande framtidsbransch
Fint kontor i centrala Göteborg med möjlighet att jobba hemifrån och flexibla arbetstider
Bli en del av ett engagerat team med höga ambitioner
Bli en del av en kultur där dina initiativ och idéer får vara med och sätta planen
Fast lön med goda utvecklingsmöjligheter
Konkurrenskraftig lön, tjänstepension, friskvård osv.

Compary driver och utvecklar jämförelseprodukter inom privatekonomi och iGaming. Compary är i en intensiv tillväxtfas och driver idag produkter i över 20 olika marknader världen över.
Ansökan
Skicka ditt CV och personliga brev till career@compary.com. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Website Manager within Sports Betting

Webbredaktör
Läs mer Okt 20
We keep expanding and are now looking for a Website Manager to join our SEO and Marketing Team in Gothenburg, Sweden.
We're looking for you, who is curious and loves responsibility and teamwork. You’re either passionate or interested in SEO, Content Marketing, and Digital Marketing with an eagerness to learn in a fast-paced environment.
You’ll work on our assets in the United Kingdom.
Your main responsibilities
Write, research, and optimize online gambling content for the UK markets
Update, rewrite, and optimize the content and structure of the websites while implementing current SEO best practices
Continuous work to develop our UK assets from a marketing standpoint

We're looking for someone who
Is a native English speaker or has a very high English proficiency
Is passionate about digital marketing and SEO
Is a problem solver with an optimistic mindset
Thrives in self-ownership and responsibility
Is result oriented and excited about growth

Previous experience is advantageous but not a requirement.
We offer you
The chance to work in a fast-growing industry of the future
Nice office in central Gothenburg with the possibility to work from home and flexible working hours
Become part of a committed team with high ambitions
Become part of a culture where your initiatives and ideas can help set the plan
Fixed salary with good development opportunities
Competitive salary, occupational pension, health care, etc.

Compary offers comparison services within iGaming and consumer finance. Compary is in an intensive growth phase and currently operates products in over 10 different markets worldwide.
Application
Send your CV and cover letter to career@compary.com. All applications and contacts are treated confidentially.

Ansök nu

Backend utvecklare

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Aug 31
Compary AB fortsätter att växa snabbt och letar nu efter en backend utvecklare som kommer att komplettera vårt existerande utvecklingsteam. Vi letar efter en driven person som hela tiden vill lära sig nytt, gillar att ha mycket eget ansvar och att jobba i team.
Som backend utvecklare på Compary kommer du att vara med och utveckla våra tjänster och interna system. Vi är i ett stadie där vi både utvecklar och förbättrar våra tjänster hela tiden.
För rätt person finns det stora möjligheter att växa och utvecklas inom företaget.
Kvalifikationer
Du känner dig hemma i Laravel & PHP
Meriterande med goda kunskaper i Node.js och/eller Python

Detta kan vi erbjuda dig
Fint kontor i centrala Göteborg med möjlighet att jobba hemifrån och flexibla arbetstider
Bli en del av ett engagerat team med höga ambitioner
Bli en del av en kultur där dina initiativ, idéer får vara med och sätta planen
Fast lön med goda utvecklingsmöjligheter
Konkurrenskraftig lön, tjänstepension, friskvård osv.

Compary driver och utvecklar jämförelseprodukter inom privatekonomi och iGaming så som Kortio.se, Lånen.se och BettingGuide.com. Compary driver idag produkter i över 20 olika marknader världen över.
Ansökan
Skicka ditt CV och personliga brev till career@compary.com. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

SEO Specialist

Marknadsförare
Läs mer Aug 31
Compary AB fortsätter att växa snabbt och letar nu efter en SEO Specialist som kommer att komplettera vårt marknadsföringsteam.
Vi letar efter dig som hela tiden vill lära dig nytt, gillar att ha mycket eget ansvar och att jobba i team. Du skall gilla att jobba med analys och förstå hur siffror hänger ihop. Du bör vara väldigt intresserad av digital marknadsföring i allmänhet och SEO i synnerhet.
Detta kommer du att jobba med
Ta en aktiv roll i utvecklingen av vår SEO strategi
Analys, uppföljning och löpande arbete för att öka vår organiska trafik
Både planera och genomföra SEO insatser tillsammans med teamet

Vi söker dig som har
Ett brinnande intresse för SEO, digital kommunikation och strategi
Minst 2 års erfarenhet inom SEO med bevisade resultat
Meriterande med annan erfarenhet inom digital marknadsföring

Vi erbjuder dig
Chansen att jobba i en snabbväxande framtidsbransch
Fint kontor i centrala Göteborg med möjlighet att jobba hemifrån och flexibla arbetstider
Bli en del av ett engagerat team med höga ambitioner
Bli en del av en kultur där dina initiativ och idéer får vara med och sätta planen
Fast lön med goda utvecklingsmöjligheter
Konkurrenskraftig lön, tjänstepension, friskvård osv.

Compary driver och utvecklar jämförelseprodukter inom privatekonomi och iGaming. Compary är i en intensiv tillväxtfas och driver idag produkter i över 20 olika marknader världen över.
Ansökan
Skicka ditt CV och personliga brev till career@compary.com. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu