Göteborg: English/Hindi Translator - Project Employment

Hitta ansökningsinfo om jobbet English/Hindi Translator - Project Employment i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2022-05-18 // Varaktighet: Heltid

Project Employment - Hindi Translator
Do you like writing and think you have a talent for it? Would you like to be a part of a motivating team? Do you enjoy learning new things? If so, this is a project for you!
What we seek
We are looking for a Hindi content writer/translator to write on topics including online gambling, sports betting, and online casino. The person we are looking for is someone who is fluent in both Hindi and English with an interest in writing and who can improve and create new content for us.
Requirements
Fluent in hindi & english
Writes with good grammar, readabillity and accuracy
Ability to manage time and workload efficiently

Time & Place
Place: Gothenburg with the possibility to work remotely
Start: immediately
Time period: It is a project employment with the possibility for a long term job

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Webbredaktör

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Webbredaktör.

Sommarjobb - Webben

Läs mer Jan 16
Är du student och har ett intresse för webb, sociala medier och marknadsföring? Söker du ett meriterande och utvecklande sommarjobb? Vi söker just nu studenter som vill utvecklas hos oss på Göteborg Energi i sommar!

Din uppgift
Vi hoppas att du som söker träder in i rollen med nyfikenhet och engagemang.

Din uppgift kommer vara att stötta oss på marknadsavdelningen under sommarperioden med varierande arbetsuppgifter som skapar värde för verksamheten.

Hos oss kommer du utifrån din kunskapsnivå att vara behjälplig inom webbpublicering och arbete med bildbanken. Arbetsuppgifterna kan också innebära framtagning av nyhetsbrev och inlägg på SoMe. 

Ditt team
Vi på marknad ansvarar för marknadskommunikation genom hela kundresan till både privat- och företagskunder i alla kanaler. Vi driver också arbetet med att skapa och förmedla kundinsikter som hjälper hela organisationen att skapa positiva kundupplevelser. 

Karin Aadland som leder marknadsavdelningen:

- Med högt engagemang, vilja och driv tar vi oss an utmaningar tillsammans. Jag känner att alla i teamet vill bidra med sin kunskap och energi för att vi ska nå våra mål och ha roligt på jobbet. Välkommen till ett team med högt i tak och nära till skratt!

Din kompetens
Vi söker dig som anpassar ditt arbetssätt och beteende efter situation. Vi tror att du tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter och har lätt för att anpassa dig till nya omständigheter. Du strävar efter att hjälpa andra och samarbeta.

Du som söker har en pågående utbildning på högskola eller yrkeshögskola med intresse för webb, sociala medier och marknadsföring.

Vi hoppas att vi får chansen att jobba med dig i sommar!

Urvalet kommer att ske löpande och ansökan kan komma att stänga tidigare än avsatt datum, därför ser vi gärna att du söker så snart som möjligt.

Göteborg Energi är en del av Sveriges kritiska infrastruktur och många av våra tjänster är säkerhetsklassade. Är denna tjänst säkerhetsklassad kommer säkerhetsprövning genomföras innan anställning, i enlighet med säkerhetsskyddslagen.


Vår arbetsplats

Göteborg Energi är ett energibolag som ägs av Göteborgs Stad. Det innebär att vi arbetar för alla göteborgare och med hela staden. Förutom att leverera och utveckla nya lösningar inom energi och stadsfiber för boende, företag och transporter, jobbar vi också för ett större mål – ett hållbart Göteborg. Delar du vår vision och vill vara med oss på resan för att skapa en mer hållbar vardag för göteborgarna? Välkommen till Göteborg Energi!


Som anställd hos oss kan du räkna med en arbetsplats som är både spännande och utvecklande. Vi har förmåner som uppmuntrar till ett hållbart arbetsliv. Det ska vara tryggt att jobba med oss. Men det ska kännas roligt också. Hos oss har du goda möjligheter att växa på jobbet och utvecklas inom organisationen. Läs mer om vårt erbjudande på https://www.goteborgenergi.se/om-oss/jobba-med-oss .


Vi tror på en arbetsplats med mångfald och jämställdhet. Medarbetare med olika erfarenheter utvecklar vår verksamhet! Styrkan i olikheter skapar framgång. Delar du våra värderingar och vill vara med och bidra till en inkluderande arbetsplats? Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Webredaktör

Läs mer Nov 20
Vill du jobba för ett mer hållbart Göteborg? På Göteborg Energi gör vi just det när vi varje dag, året om försörjer hela Göteborg med ljus, kraft, värme och uppkoppling.

Och nu söker vi dig som tillsammans med oss vill skapa ännu bättre kundresor med bra och relevant kommunikation i alla våra kanaler. Är du noggrann, duktig på att samordna och att skapa kommunikation som driver mot satta mål? Då hoppas vi att du inte tvekar en sekund med att skicka in din ansökan till oss

Din uppgift
För att lyckas i rollen som webbredaktör har du förmågan att kunna ta ansvar för dina arbetsuppgifter på ett självständigt och flexibelt sätt. Du tycker om att arbeta i grupp samt är bekväm med att skapa kontakter och samarbeta med personer både i det egna teamet och tillsammans med andra parter i verksamheten. Som person är du bra på att se andras behov och på ett serviceinriktat sätt hitta lösningar på deras kommunikativa utmaningar. Det är också viktigt att du vågar vara bestämd och kan sätta gränser. Vi ser gärna att du är en snabb och driven person som gillar att ta initiativ, hålla struktur och bolla idéer.

I rollen ingår att:
• se till att webben hålls aktuell och uppdaterad i dialog med produktägare och kravställare
• dela ansvar för innehållsstruktur, förvaltning och arkivering av inaktuellt innehåll
• analysera och presentera resultat, insikter och rekommendationer
• bygga och publicera innehåll på vår externa webbplats
• framtagning av marknadsmaterial som broschyrer och annonser

Ditt team
Marknad ansvarar för marknadskommunikation genom hela kundresan till både privat- och företagskunder i alla kanaler. Vi driver också arbetet med att skapa och förmedla kundinsikter som hjälper hela organisationen att skapa positiva kundupplevelser. 

Karin Aadland som leder marknadsavdelningen: Med högt engagemang, vilja och driv tar vi oss an utmaningar tillsammans. Jag känner att alla i teamet vill bidra med sin kunskap och energi för att vi ska nå våra mål och ha roligt på jobbet. Välkommen till ett team med högt i tak och nära till skratt!

Din kompetens
Detta är en möjlighet för dig som har relevant medie- eller kommunikationsutbildning från högskola  eller annan utbildning och erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig.
• minst 2 års arbetslivserfarenhet av arbete i webbpubliceringsverktyg (CMS)
• erfarenhet av att strukturera och webboptimera andras texter (SEO)
• erfarenhet av att förvalta innehåll på webbplatser
• goda kunskaper i Adobe Suite – primärt Photoshop men gärna även InDesign och Illustrator
• erfarenhet av annons-, print- samt grafisk produktion
• mycket god kommunikativ förmåga på svenska i såväl tal som i skrift

Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med UX och har arbetslivserfarenhet från en marknads- eller kommunikationsavdelning i en stor organisation som inneburit många kontaktytor.


För att passa i rollen
… du har en känsla för färg och form
… du är noggrann och gillar ordning och reda
… du är van vid snäva tidsramar och löpande feedback
… du tar gärna egna initiativ och har lätt att samarbeta med andra
… du älskar att jobba med att utveckla dina ansvarsområden och ta dig an nya utmaningar

Ansökan
Låter det här som en intressant tjänst för dig? Då är du varmt välkommen med din ansökan! Urval kommer att ske löpande, skicka oss därför gärna din ansökan redan idag.

Göteborg Energi är en del av Sveriges kritiska infrastruktur och många av våra tjänster är säkerhetsklassade. Är denna tjänst säkerhetsklassad kommer säkerhetsprövning genomföras innan anställning, i enlighet med säkerhetsskyddslagen.


Vår arbetsplats

Göteborg Energi är ett energibolag som ägs av Göteborgs Stad. Det innebär att vi arbetar för alla göteborgare och med hela staden. Förutom att leverera och utveckla nya lösningar inom energi och stadsfiber för boende, företag och transporter, jobbar vi också för ett större mål – ett hållbart Göteborg. Delar du vår vision och vill vara med oss på resan för att skapa en mer hållbar vardag för göteborgarna? Välkommen till Göteborg Energi!


Som anställd hos oss kan du räkna med en arbetsplats som är både spännande och utvecklande. Vi har förmåner som uppmuntrar till ett hållbart arbetsliv. Det ska vara tryggt att jobba med oss. Men det ska kännas roligt också. Hos oss har du goda möjligheter att växa på jobbet och utvecklas inom organisationen. Läs mer om vårt erbjudande på https://www.goteborgenergi.se/om-oss/jobba-med-oss .


Vi tror på en arbetsplats med mångfald och jämställdhet. Medarbetare med olika erfarenheter utvecklar vår verksamhet! Styrkan i olikheter skapar framgång. Delar du våra värderingar och vill vara med och bidra till en inkluderande arbetsplats? Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Content Producer

Läs mer Sep 13
Hej!

Nu söker Let’s deal en ny medlem till content-avdelningen som kan bidra med skapandet av erbjudanden till alla våra produktsidor. En roll med stor påverkan på flera delar av köpresan och med stor impact på affären.

Som Content Producer ansvarar du för att producera och publicera deal-erbjudanden på vår webbplats. Du jobbar på tvärs i olika affärssystemen där du administrerar och skapar engagerande och SEO-optimerade annonser för Let's deal-erbjudanden. Du koordinerar och stämmer av med våra många samarbetspartners som erbjuder upplevelser och produkter på letsdeal.se samt hur deras erbjudande presenteras. På ett kreativt, lättsamt och tydligt sätt skapar du de bästa förutsättningarna för bästa möjliga försäljning och känslan av en bra deal.

-
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska

-
Goda kunskaper inom SEO

-
Har ett öga för grafisk layout och kunskaper av bildhantering, gärna Photoshop

-
Lätt för att sätta sig in i nya system

-
Kommersiell förståelse

-
Har förmåga att prioritera och hålla deadlines

-
Har känsla för detaljer och är noggrann

-
Erfarenhet av liknande arbete


Vi tror att du är nyfiken och har förmågan att..

-
Jobba lika bra individuellt som i team

-
Kontinuerligt granska och utveckla ditt arbetssätt för att bli mer effektiv i det dagliga arbetet

-
Leverera med rätt kvalitet och innehåll enligt uppsatta riktlinjer

-
Söka utvecklingsmöjligheter och lösningar

-
Se hela bolagets kedja och vilka ringar på vattnet du kan skapa


Varmt välkommen med din ansökan för att bli en del av ett litet och mysigt content-team på Göteborgskontoret. Vi ser fram emot att läsa ditt cv och personliga brev! Alla ansökningar är såklart konfidentiella och har du frågor under processen är det bara att skicka iväg ett mail till mig (Lisa) eller skriva på LinkedIn.

Letsdeal.se startades i mars 2010 och är idag den ledande dealsajten i Norden.
De unga entreprenörerna Alexander Hars och Lars Karlsson ville skapa en digital tjänst som bland annat gjorde det möjligt för svenska konsumenter att göra snabba och bra deals på tjänster och produkter som matchade deras intressen. Oavsett hur billiga de må vara, var den lokala närheten i dealen viktig redan från start. Våra grundare trodde benhårt på idén – och det gjorde svenskarna (och senare norrmännen) också, för verksamheten växte snabbt.

Vår vision är att alla älskar en bra deal och vi vill inspirera fler att upptäcka och uppleva mer på ett lekfullt, positivt och spontant sätt. Vårt mål är att alla ska få uppleva en massa spännande deals på en och samma plats. En deal som adderar något oväntat till vardagen. Som håller vad den lovar och som är relevant för kunden – oavsett vem hen är eller var hen bor. Vi nöjer oss inte förrän vi nått dit. Och egentligen inte då heller. För då är det dags för nästa mål, och nästa.

I dagsläget är vi cirka 45 anställda i Sverige och Norge med kontor i Göteborg, Stockholm och Oslo. I slutet av 2021 förvärvades Lets deal av danska Deal Media Group ApS.

På Let’s deal händer det hela tiden något nytt, vi är modiga och vågar testa nya saker och är nyfikna på nya trender.

Företagskulturen har alltid varit en av våra stora framgångsfaktorer och Lets deal har alltid haft ambitionen att vara en attraktiv arbetsplats, både för befintlig och ny personal. Vi tror att genom nöjda och motiverade medarbetare ökar vår förmåga att utveckla vår verksamhet och nå våra gemensamma mål.

Vi är därför väldigt stolta att ha hakat på den senaste trenden för arbetsplatser - 4 Day Work Week. Ett arbetssätt som innebär att vi arbetar fokuserat från måndag till torsdag med möjlighet att vara lediga på fredagen.

Vi tror att genom att ändra vårt arbetssätt de dagar vi jobbar så kan vi öka vår effektivitet, närvaro och produktivitet. Vi tror att genom mindre stress hos våra anställda kan vi öka vår förmåga att prestera väl. Och för oss är det också viktigt att ha en hälsosam balans mellan arbete och fritid.

Ansök nu

Website Manager within Sports Betting

Läs mer Okt 20
We keep expanding and are now looking for a Website Manager to join our SEO and Marketing Team in Gothenburg, Sweden.
We're looking for you, who is curious and loves responsibility and teamwork. You’re either passionate or interested in SEO, Content Marketing, and Digital Marketing with an eagerness to learn in a fast-paced environment.
You’ll work on our assets in the United Kingdom.
Your main responsibilities
Write, research, and optimize online gambling content for the UK markets
Update, rewrite, and optimize the content and structure of the websites while implementing current SEO best practices
Continuous work to develop our UK assets from a marketing standpoint

We're looking for someone who
Is a native English speaker or has a very high English proficiency
Is passionate about digital marketing and SEO
Is a problem solver with an optimistic mindset
Thrives in self-ownership and responsibility
Is result oriented and excited about growth

Previous experience is advantageous but not a requirement.
We offer you
The chance to work in a fast-growing industry of the future
Nice office in central Gothenburg with the possibility to work from home and flexible working hours
Become part of a committed team with high ambitions
Become part of a culture where your initiatives and ideas can help set the plan
Fixed salary with good development opportunities
Competitive salary, occupational pension, health care, etc.

Compary offers comparison services within iGaming and consumer finance. Compary is in an intensive growth phase and currently operates products in over 10 different markets worldwide.
Application
Send your CV and cover letter to career@compary.com. All applications and contacts are treated confidentially.

Ansök nu

Webbredaktör

Läs mer Okt 2
Göteborgs universitet möter samhällets utmaningar med mångsidig kunskap. 56 000 studenter och 6 600 medarbetare gör universitetet till en stor och inspirerande arbetsplats. Stark forskning och attraktiva utbildningar lockar forskare och studenter från hela världen. Med ny kunskap och nya perspektiv bidrar Göteborgs universitet till en bättre framtid.Institutionen för kliniska vetenskaper är jämte fem andra institutioner en del av Sahlgrenska akademin. Här bedrivs forskning och utbildning som sätter människans hälsa och livskvalitet i fokus. Institutionen för kliniska vetenskaper är organiserad i fyra sektioner och 16 olika ämnesområden (avdelningar).

Den administrativa stödverksamheten vid institutionen består av cirka 25 personer som arbetar inom HR, ekonomi, utbildningsadministration, kommunikation och IT. Som stöd för administrationen finns utvecklade system som är gemensamma för universitetet. Verksamhetsstödet leds av en administrativ chef. Huvuddelen av institutionens administration har sin placering inom Sahlgrenska Universitetssjukhusets miljöer där forskare och lärare är aktiva. Nu söker vi en webbredaktör med placering på institutionsnivå och med institutionsövergripande arbetsuppgifter inom forskningskommunikation.

Arbetsuppgifter 
Som webbredaktör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara att arbeta med vår forskningskommunikation. Detta innebär att kommunicera, förmedla och hjälpa till att popularisera pågående forskning och forskningsresultat i samverkan med våra excellenta forskare och lärare.

I tjänsten ingår att:


• Arbeta med den externa kommunikationen och strukturen på webbplatserna.
• Skriva nyhetstexter, populärvetenskapliga texter, personporträtt mm.
• Planera, skapa och utvärdera innehåll för våra kommunikationskanaler.
• Kontinuerligt uppdatera institutionens digitala kommunikationskanaler.
• Bistå institutionens forskargrupper med att uppdatera och/eller göra skapa nya forskargruppssidor


Vidare ingår att stödja ledningen i kommunikationsfrågor och bidra till att institutionen når sina mål i enlighet med universitetets vision, mål och strategier och utveckla vår forskningskommunikation i nya riktningar och format, som exempelvis film och podcasts.

Utöver det redaktionella arbetet med webben kan även andra arbetsuppgifter inom kommunikation tillkomma. Du kommer tillsammans med institutionens kommunikatör driva kommunikationsarbetet på institutionen. Som webbredaktör deltar du också i olika nätverk vid Göteborgs universitet samt bedriver omvärldsbevakning både inom akademin, inom sjukvården och externt. 

Kvalifikationer 
Vi söker dig som har en högskoleutbildning inom kommunikation, eller motsvarande, samt bakgrund som kommunikatör, webbredaktör, content manager, copywriter eller journalist.

Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete som webbredaktör – kunskap att skriva för webben, arbeta med textredigering, informationsstruktur och bildbehandling. För arbetet krävs god stilistisk förmåga och mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. En stor del av arbetsuppgifterna sker i olika IT-system och din förmåga att på ett skickligt och effektivt sätt kunna hantera och ta till dig ny teknik är viktig. Det är bra om du kan administrera och publicera i Drupal som är det system som Göteborgs universitet använder, men det är inget krav, då utbildning i systemet kan erbjudas vid anställning.

Vi söker dig som har hög servicekänsla samt naturlig initiativ- och samarbetsförmåga. Du ska kunna strukturera, organisera och prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt. Vi förutsätter att du är duktig på att arbeta självständigt och stimuleras av olika utmaningar inom det mångfacetterade arbete som institutionens kommunikationsarbete innebär. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper och lämplighet. 

Anställning 
Anställningen är ett vikariat på deltid med omfattning 80%. Anställningen är tidsbegränsad tom 31 december 2024. Tillträde snarast eller enligt överenskommelse.  

Kontaktuppgifter för anställningen 
Har du frågor om anställningen är du välkommen att kontakta administrativ chef Martin Thulin på telefon: 031-786 55 19 eller e-post: martin.thulin@gu.se. 

Fackliga?organisationer 
Fackliga företrädare vid Göteborgs universitet hittar du här:?https://www.gu.se/om-universitetet/jobba-hos-oss/hjalp-for-sokande  

Ansökan 
Du söker anställningen via Göteborgs universitets rekryteringsportal genom att klicka på knappen "Ansök". Du som sökande ansvarar för att ansökan är komplett i enlighet med annonsen och att den är universitetet tillhanda senast sista ansökningsdag. 

Ansökan ska vara inkommen senast: 2023-10-23

 

Universitetet arbetar aktivt för en arbetsmiljö med jämställda förhållanden och sätter värde på de kvalitéer mångfald tillför verksamheten.

Universitetet tillämpar individuell lönesättning.

Enligt Riksarkivets föreskrifter är universitetet skyldigt att förvara ansökningshandlingar i två år efter tillsättningsbeslutet. Om du som sökande till en anställning särskilt begär tillbaka dina handlingar återsänds de när de två åren har förflutit, i annat fall kommer de att gallras ut.

Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Göteborgs universitet anlitar upphandlad annonsbyrå i samband med rekrytering av personal. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Compary AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Compary AB .

SEO & Content Specialist

Marknadsförare
Läs mer Apr 10
Compary AB fortsätter att växa snabbt och letar nu efter en SEO & Content Specialist som kommer att komplettera vårt marknadsföringsteam.
Vi letar efter dig som hela tiden vill lära dig nytt, gillar att ha mycket eget ansvar och att jobba i team. Du skall gilla att jobba med analys och förstå hur siffror hänger ihop. Du bör vara väldigt intresserad av digital marknadsföring i allmänhet och SEO i synnerhet.
Detta kommer du att jobba med
Skriva och optimera content för ökad synlighet
Analys, uppföljning och löpande arbete för att öka vår organiska trafik
Både planera och genomföra SEO insatser tillsammans med teamet

Vi söker dig som
Har ett brinnande intresse för SEO, innehåll, digital kommunikation och strategi
Alltid strävar efter att utvecklas

Meriterande med erfarenhet inom SEO och digital marknadsföring men inget krav.
Vi erbjuder dig
Chansen att jobba i en snabbväxande framtidsbransch
Fint kontor i centrala Göteborg med möjlighet att jobba hemifrån och flexibla arbetstider
Bli en del av ett engagerat team med höga ambitioner
Bli en del av en kultur där dina initiativ och idéer får vara med och sätta planen
Fast lön med goda utvecklingsmöjligheter
Konkurrenskraftig lön, tjänstepension, friskvård osv.



Compary driver och utvecklar jämförelseprodukter inom privatekonomi och iGaming. Compary är i en intensiv tillväxtfas och driver idag produkter i över 20 olika marknader världen över.
Ansökan
Skicka ditt CV och personliga brev till career@compary.com. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Website Manager for Norway

Marknadsförare
Läs mer Apr 10
We keep expanding and are now looking for a Website Manager to join our SEO and Marketing Team in Gothenburg, Sweden.
We're looking for you, who is curious and loves responsibility and teamwork. You’re either passionate or interested in SEO, Content Marketing, and Digital Marketing with an eagerness to learn in a fast-paced environment.
You’ll work on our assets in Norway.
Your main responsibilities
Write, research, and optimize online content for the Norwegian market
Update, rewrite, and optimize the content and structure of the websites while implementing current SEO best practices
Continuous work to develop our Norwegian assets from a marketing standpoint

We're looking for someone who
Is a native Norwegian speaker
Is passionate about digital marketing and SEO
Is a problem solver with an optimistic mindset
Thrives in self-ownership and responsibility
Is result oriented and excited about growth

Previous experience is advantageous but not a requirement.
We offer you
The chance to work in a fast-growing industry of the future
Nice office in central Gothenburg with the possibility to work from home and flexible working hours
Become part of a committed team with high ambitions
Become part of a culture where your initiatives and ideas can help set the plan
Fixed salary with good development opportunities
Competitive salary, occupational pension, health care, etc.

Compary offers comparison services within iGaming and consumer finance. Compary is in an intensive growth phase and currently operates products in over 10 different markets worldwide.
Application
Send your CV and cover letter to career@compary.com. All applications and contacts are treated confidentially.

Ansök nu

SEO & Content Specialist

Marknadsförare
Läs mer Dec 28
Compary AB fortsätter att växa snabbt och letar nu efter en SEO & Content Specialist som kommer att komplettera vårt marknadsföringsteam.
Vi letar efter dig som hela tiden vill lära dig nytt, gillar att ha mycket eget ansvar och att jobba i team. Du skall gilla att jobba med analys och förstå hur siffror hänger ihop. Du bör vara väldigt intresserad av digital marknadsföring i allmänhet och SEO i synnerhet.
Detta kommer du att jobba med
Skriva och optimera content för ökad synlighet
Analys, uppföljning och löpande arbete för att öka vår organiska trafik
Både planera och genomföra SEO insatser tillsammans med teamet

Vi söker dig som
Har ett brinnande intresse för SEO och innehåll
Alltid strävar efter att utvecklas

Meriterande med erfarenhet inom SEO och digital marknadsföring men inget krav.
Vi erbjuder dig
Chansen att jobba i en snabbväxande framtidsbransch
Fint kontor i centrala Göteborg med möjlighet att jobba hemifrån och flexibla arbetstider
Bli en del av ett engagerat team med höga ambitioner
Bli en del av en kultur där dina initiativ och idéer får vara med och sätta planen
Fast lön med goda utvecklingsmöjligheter
Konkurrenskraftig lön, tjänstepension, friskvård osv.

Compary driver och utvecklar jämförelseprodukter inom privatekonomi och iGaming. Compary är i en intensiv tillväxtfas och driver idag produkter i över 20 olika marknader världen över.
Ansökan
Skicka ditt CV och personliga brev till career@compary.com. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Website Manager within Sports Betting

Webbredaktör
Läs mer Okt 20
We keep expanding and are now looking for a Website Manager to join our SEO and Marketing Team in Gothenburg, Sweden.
We're looking for you, who is curious and loves responsibility and teamwork. You’re either passionate or interested in SEO, Content Marketing, and Digital Marketing with an eagerness to learn in a fast-paced environment.
You’ll work on our assets in the United Kingdom.
Your main responsibilities
Write, research, and optimize online gambling content for the UK markets
Update, rewrite, and optimize the content and structure of the websites while implementing current SEO best practices
Continuous work to develop our UK assets from a marketing standpoint

We're looking for someone who
Is a native English speaker or has a very high English proficiency
Is passionate about digital marketing and SEO
Is a problem solver with an optimistic mindset
Thrives in self-ownership and responsibility
Is result oriented and excited about growth

Previous experience is advantageous but not a requirement.
We offer you
The chance to work in a fast-growing industry of the future
Nice office in central Gothenburg with the possibility to work from home and flexible working hours
Become part of a committed team with high ambitions
Become part of a culture where your initiatives and ideas can help set the plan
Fixed salary with good development opportunities
Competitive salary, occupational pension, health care, etc.

Compary offers comparison services within iGaming and consumer finance. Compary is in an intensive growth phase and currently operates products in over 10 different markets worldwide.
Application
Send your CV and cover letter to career@compary.com. All applications and contacts are treated confidentially.

Ansök nu

Backend utvecklare

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Aug 31
Compary AB fortsätter att växa snabbt och letar nu efter en backend utvecklare som kommer att komplettera vårt existerande utvecklingsteam. Vi letar efter en driven person som hela tiden vill lära sig nytt, gillar att ha mycket eget ansvar och att jobba i team.
Som backend utvecklare på Compary kommer du att vara med och utveckla våra tjänster och interna system. Vi är i ett stadie där vi både utvecklar och förbättrar våra tjänster hela tiden.
För rätt person finns det stora möjligheter att växa och utvecklas inom företaget.
Kvalifikationer
Du känner dig hemma i Laravel & PHP
Meriterande med goda kunskaper i Node.js och/eller Python

Detta kan vi erbjuda dig
Fint kontor i centrala Göteborg med möjlighet att jobba hemifrån och flexibla arbetstider
Bli en del av ett engagerat team med höga ambitioner
Bli en del av en kultur där dina initiativ, idéer får vara med och sätta planen
Fast lön med goda utvecklingsmöjligheter
Konkurrenskraftig lön, tjänstepension, friskvård osv.

Compary driver och utvecklar jämförelseprodukter inom privatekonomi och iGaming så som Kortio.se, Lånen.se och BettingGuide.com. Compary driver idag produkter i över 20 olika marknader världen över.
Ansökan
Skicka ditt CV och personliga brev till career@compary.com. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

SEO Specialist

Marknadsförare
Läs mer Aug 31
Compary AB fortsätter att växa snabbt och letar nu efter en SEO Specialist som kommer att komplettera vårt marknadsföringsteam.
Vi letar efter dig som hela tiden vill lära dig nytt, gillar att ha mycket eget ansvar och att jobba i team. Du skall gilla att jobba med analys och förstå hur siffror hänger ihop. Du bör vara väldigt intresserad av digital marknadsföring i allmänhet och SEO i synnerhet.
Detta kommer du att jobba med
Ta en aktiv roll i utvecklingen av vår SEO strategi
Analys, uppföljning och löpande arbete för att öka vår organiska trafik
Både planera och genomföra SEO insatser tillsammans med teamet

Vi söker dig som har
Ett brinnande intresse för SEO, digital kommunikation och strategi
Minst 2 års erfarenhet inom SEO med bevisade resultat
Meriterande med annan erfarenhet inom digital marknadsföring

Vi erbjuder dig
Chansen att jobba i en snabbväxande framtidsbransch
Fint kontor i centrala Göteborg med möjlighet att jobba hemifrån och flexibla arbetstider
Bli en del av ett engagerat team med höga ambitioner
Bli en del av en kultur där dina initiativ och idéer får vara med och sätta planen
Fast lön med goda utvecklingsmöjligheter
Konkurrenskraftig lön, tjänstepension, friskvård osv.

Compary driver och utvecklar jämförelseprodukter inom privatekonomi och iGaming. Compary är i en intensiv tillväxtfas och driver idag produkter i över 20 olika marknader världen över.
Ansökan
Skicka ditt CV och personliga brev till career@compary.com. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu